- Δημοσιεύσεις
- 19.389
- Περιοχή
- Λεπτοκαρυά Κατερίνη
- Μοτοσυκλέτα
- Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
- Όνομα
- Γιαννης
- Περιοχή
- Pieria
Ypvs φορ εβααα
Οταν βαζεις πλαινες σε μοτο εχεις σχεδιασει και δοκιμασει πανω σε αυτεςκαταρχην δεν μιλαμε για το ιδιο υψος και ιδια αεροδυναμική φερινγκ αποσταση απο εδαφος κλπ κλπ
και κατα δευτερον ας δουμε/διαβασουμε γαι το πλευστες βαλιτσαι.........
σε φιλω σταυρωτά να μου φυλαξεις κανα 2δυο λιτρα τσιπουρο μολις ανοιξουμε για τα καλα...
Ανοιχτε άλλο thread λέμεεεεε....ανοίχτε ένα δωμάτιο και πείτε ποια κουνάνε πια δεν κουνάνε ας το αφήσουμε εδώ καθαρό...Tο fjr δεν κουναγε με πλαινες βαλιτσες στα 200
Το k1100lt δεν κουναγε με πλαινες βαλιτσες στα 200
Tο st1100 δεν κουναγε με πλαινες βαλιτσες στα 200.
Γιατι να κουναει αμα εχεις σωστο sag?
Η πισω μπορει να σε κουνησει
Το σύστημα αυτό πρώτη KTM το ανακάλυψε ακολουθεί yamaha και προβλέπω μεγάλη εξέλιξη στο θέμα και του ξαδέρφου μου το κατέμ με βαλίτσες givi όχι πλευστές με 200 km δεν έχει κανένα θέμα μόλις έφτιαξε και αυτός τη ζάντα του, το θέμα είναι ότι προβλέπω μεγάλη εξέλιξη σε αυτό το σύστημα.@apache
Φιλτατε.. οι πλευστές ειναι "να 'χαμε να λέγαμε".
Εγώ έβγαλα το σύστημα των πλευστων και έβαλα κανονικές αλουμινίου. Το μηχανάκι δεν κουνάει εξαιτίας των βαλιτσων αλλά εξαιτίας της μπροστά ζάντας και του ελαστικού. Ειδικά τα μαμά λάστιχα ήταν χάλια. Σε πάρα πολλά 1290 (αν όχι σε όλα). Όσοι είχαν κούνημα με αλλαγή ελαστικού και ζυγοστάθμιση έστρωσε.
Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω τι είναι οι πλευστες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα το καταφέρω.
Η βάση από κάθε μεριά έχει 2 ή 3 (δε θυμάμαι ακριβώς) σταθερά σημεία πάνω στο υποπλαίσιο αλλά και τα τρία βρίσκονται περίπου κάτω από τη σέλα. Δεν πιάνουν δηλαδή και χαμηλά, κοντά στο πατητήρι του συνοδηγού όπως οι περισσότεροι σκελετοί βαλιτσων αλουμινίου.
Από εκείνο το σταθερό σημείο λοιπόν βγαίνει μια επιπλέον πλάκα η οποία έχει έναν "τζόγο" περίπου 5cm.
Το αντίστοιχο και από την άλλη μεριά της μηχανής.
Αυτές οι δύο κινουμενες πλάκες συνδέονται μεταξύ τους με έναν άξονα που περνά μέσα από μια τρύπα που υπάρχει στα πλαστικά και κάτω από τη σέλα. Οπότε όταν η μία πλάκα κινειται προς τα μέσα σπρώχνει την άλλη προς τα έξω. Πολυ απλό σύστημα στη λειτουργία του.
Το αρνητικό είναι πως αυτές οι βαλίτσες έχουν πολύ περιορισμένο χώρο κατά την άποψη μου .. επίσης ο μηχανισμός τους σε αρκετούς έχει κολλήσει λόγω κακής ποιότητας της κλειδαριάς τους. Φτιάχνεται εύκολα. Αλλά αν δε προδώσει σε ταξίδι... γμσετα.
Πάντως ο "πλευστος μηχανισμός" θεωρώ πως είναι "πολύ κακο για το τίποτα". Αν είναι χάλια η ζάντα και κουνάει το μηχανάκι δε θα λύσει το θέμα ο μηχανισμός αυτός.
Οκ... Εγώ μιλάω γι'αυτό που φοράει η κτμ μόνο. Δεν ξέρω για τα υπολοιπαΤο σύστημα αυτό πρώτη KTM το ανακάλυψε ακολουθία yamaha και προβλέπω μεγάλη εξέλιξη στο θέμα και του ξαδέρφου μου το κατέμ με βαλίτσες givi όχι πλευστές με 200 km δεν έχει κανένα θέμα μόλις έφτιαξε και αυτός τη ζάντα του, το θέμα είναι ότι προβλέπω μεγάλη εξέλιξη σε αυτό το σύστημα.