Παγκόσμιο Endurance Bol D’ Or

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Για πρώτη φορά αγώνας αντοχής στην Sepang, για πρώτη φορά ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη με πρόσβαση για όλους!

Το Σάββατο που μας έρχεται, στις 14 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος οκτάωρος αγώνας αντοχής στην πίστα της Sepang (ο δεύτερος για το πρωτάθλημα της νέας σεζόν) κ....


motomag.gr
Παγκόσμιο Endurance: Ζωντανή κάλυψη του 8ωρου στην Sepang! | MOTOMAG
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Παγκόσμιο Endurance 2019-2020, 4ος αγώνας, Estoril 12 Ώρες (Πορτογαλία)
Η Yamaha κερδίζει, η Suzuki παίρνει τον τίτλο!
ewc-4-estoril-9.jpg
Ο τέταρτος και τελευταίος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (Endurance) φιλοξενήθηκε στην πορτογαλική πίστα του Estoril και στις 12 ώρες της διάρκειάς του είχε να αναδείξει μια νέα παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα.Ο αγώνας εξελίχθηκε σε μια καυτή μονομαχία μεταξύ της YART Yamaha (Karel Hanika, Marvin Fritz και Niccolò Canepa) και της F.C.C. TSR Honda France (Josh Hook, Freddy Foray και Mike di Meglio).
0367250499162e1f31df059310231075_XL.jpg
Οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες οδήγησαν τον αγώνα σχεδόν από την αρχή ως το τέλος με τη μεταξύ τους διαφορά να μην παίρνει ποτέ μεγάλες διαστάσεις. Στο τέλος οι αναβάτες της Yamaha πήραν μια σπουδαία νίκη, καθώς αυτές οι δύο ομάδες ήταν οι μόνες που έγραψαν από 421 γύρους έκαστη, με τους νικητές να παίρνουν την καρό σημαία με μια διαφορά 24.5 δευτερολέπτων – όχι ιδιαίτερα μεγάλη για τα δεδομένα ενός 12ωρου αγώνα.
Το βάθρο συμπληρώθηκε από μια ιδιωτική ομάδα, την πολωνική Wójcik Racing Team των Gino Rea, Broc Parkes και Sheridan Morais με Yamaha YZF-R1M – με 418 γύρους.
ewc-4-estoril-3.jpg
Οι πραγματικοί νικητές ωστόσο τερμάτισαν τέταρτοι και το πανηγύρισαν δεόντως. Η Suzuki Endurance Racing Team των Etienne Masson, Gregg Black και Xavier Simeon παρακολουθούσε την εξέλιξη του αγώνα αποζητώντας τον τερματισμό που θα της έδινε τον τίτλο με το λιγότερο δυνατό ρίσκο και η προσπάθειά της στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
ewc-4-estoril-6.jpg
Η τέταρτη θέση που πήραν στο Estoril την ανέδειξε παγκόσμια πρωταθλήτρια για το 2020, παρότι για ένα ικανό μέρος του αγώνα μια προειδοποιητική λυχνία για ενδεχόμενη βλάβη στον επιλογέα ταχυτήτων απειλούσε να τους αφήσει στα κρύα του λουτρού. Ευτυχώς γι’ αυτούς, αυτό εν συνέβη και ο τερματισμός τους βρήκε να επιστρέφουν στην κορυφή του FIM EWC μετά από 416 συμπληρωμένους γύρους.
ewc-4-estoril-4.jpg
Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογία FIM EWC 2020

Πηγη /www.bikeit.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda κέρδισε το 12ωρο αγώνα του Estoril – Αποτελέσματα – Video – Φωτογραφίες​

Από τον BikerSpirit

Η Ιαπωνική ομάδα Honda κέρδισε το 12ωρο του Estoril μετά από ένα τρελό 12 ώρες στην πίστα και ένα αγωνιστικό τελείωμα.


Η FCC TSR Honda France τερμάτισε ένα γύρο μπροστά από την ομάδα Webike SRC Kawasaki France Trickstar και την BMW Motorrad World Endurance Team.


Η FCC TSR Honda France κέρδισε μετά από έναν απίστευτο αγώνα με οδηγούς τους Josh Hook, Yuki Takahashi και Mike di Meglio, κατάφεραν και πέρασαν την γραμμή τερματισμού με ένα γυρο διαφορά από τους τους Jérémy Guarnoni, Erwan Nigon και David Checa της ομάδας Webike SRC Kawasaki France Trickstar και τους Javier Forés, Markus Reiterberger και Kenny Foray της BMW Motorrad World Endurance Team που έκλεισαν το βάθρο με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά από την δεύτερη ομάδα!

Η δεύτερη θέση τους στο βάθρο επιτρέπει στην Webike SRC Kawasaki France Trickstar να φτάσει στην κορυφή της κατάταξης FIM EWC του 2021.


Λίγα λεπτά από τον τερματισμό, η ομάδα VRD Igol Experience ήταν στην ήταν 3η θέση, αλλά ένα μικρό λάθος λίγους γύρους πριν το τέλος άφησαν τους Florian Alt, Florian Marino και Nico Terol στην 4η θέση.


Χάρη σε ένα πολύ καλό τερματισμό, η ομάδα Moto Ain με τους Randy de Puniet, Robin Mulhauser και Roberto Rolfo κέρδισαν την 5η θέση!

Την κορυφαία εξάδα έκλεισε η ομάδα BMRT 3D Maxxess Nevers, ενώ κατέκτησε και την πρώτη θέση στην κατηγορία πρώτο Superstock.


Οι λάτρεις των αγώνων αντοχής δεν θα ξεχάσουν ευκολά τον 12ωρο του Εστορίλ. Τα φαβορί ήταν στο προβάδισμα στην αρχή του αγώνα, όταν αρχίσαν οι ανατροπές! Σε μια καυτή πίστα και υπό την πίεση των αντιπάλων τους, οι πρωτοπόροι δεν άντεξαν και είχαν πτώσεις ο ένας μετά τον άλλο. Η BMW Motorrad World Endurance Team, η Yoshimura SERT Motul και μετά η YART – Yamaha Official EWC Team είχαν πτώσεις προτού φτάσουν στα μισά του αγώνα. Προς το τέλος του αγώνα, όταν η Webike SRC Kawasaki France Trickstar φάνηκε να είναι σταθερά στο προβάδισμα του αγώνα, έμειναν από καύσιμα και έτσι στερήθηκαν τη νίκη 1.30 ώρα πριν τον τερματισμό.


Από τις κορυφαίες ομάδες που ήταν άτυχοι κατά τη διάρκεια του αγώνα, η YART – Yamaha Official EWC Team μετά την πτώση, κατάφερε να συνεχίσει αρκετά καλά και τερμάτισε στην 10η θέση.


Η Yoshimura SERT Motul τερμάτισε 17η. Μια δεύτερη πτώση εμπόδισε την ομάδα της Suzuki να επιστρέψει στην κορυφαία ομάδα. Ο Xavier Simeon στη σέλα της εργοστασιακής Suzuki συγκρούστηκε με τον Morgan Berchet (Tati Team Beringer Racing).

12 Hours of Estoril 2021: best video images​





Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Suzuki κέρδισε τον 24ωρο αγώνα Bol d’Or στην πίστα του Paul Ricard – Αποτελέσματα – Βαθμολογία​

Από τον BikerSpirit

Η εργοστασιακή ομάδα της Suzuki, ο πρωταθλητής του 2019 και ο νικητής του Bol d’Or, έκανε μια θεαματική νίκη μπροστά από την Motoain της Yamaha και την λαμπρή ομάδα Superstock BMRT 3D Maxxess Nevers.


Η Yoshimura SERT Motul οδήγησε τον αγώνα για 615 από τους 704 γύρους που ολοκλήρωσε στον αγώνα, σπάζοντας το ρεκόρ των 698 γύρων που ήταν από το 2018.

Οι Greg Black, Xavier Siméon και Sylvan Guntri κατάφεραν και μπήκαν στην κορυφή από νωρίς, και σύντομα κυριάρχησαν στον αγώνα.


Η επίσημη ομάδα της YART -Yamaha EWC και η Webike SRC Kawasaki France Trickstar που ήταν οι ομάδες που θα μπορούσαν να παλέψουν με τους πρωτοπόρους για την νίκη, δεν κατάφεραν όπως πολλές οι άλλες εργοστασιακές ομάδες, να περάσουν τη γραμμή τερματισμού.


Η ομάδα της Moto Ain, η οποία ήρθε στη δεύτερη θέση 19 γύρους πίσω από τους πρώτους, πήρε το βάθρο στην πρώτη σεζόν της στην κατηγορία EWC χάρη στους Randy de Puniet, Robin Malhauser και Roberto Rolfo. Έτρεξαν έναν τέλειο αγώνα και είχαν μόνο μικρή πτώση στο τέλος.


Στην 3η θέση τερμάτισε, τέσσερις γύρους πίσω από την Moto Ain, η ομάδα BMRT 3D Maxxess Nevers και έγραψαν το όνομά τους στην ιστορία. Είναι σπάνιο να βρεις ομάδα Superstock στο βάθρο ενός 24ωρου αγώνα. Η τελευταία φορά που μια ομάδα Superstock ήταν στο βάθρο ενός αγώνα FIM EWC ήταν στο Bol d’Or του 2014. Στη σέλα του Kawasaki, ο Anthony Loiseau, ο Jonathan Hardt και ο Julien Pilot που οδήγησαν την κατηγορία Superstock σχεδόν καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η BMRT 3D Maxxess Nevers παρέμεινε στο προβάδισμα για 621 από τους 681 γύρους που ολοκληρώθηκαν σε αυτήν την κατηγορία.


Το κατόρθωμα της BMRT 3D Maxxess Nevers ανταμείφθηκε επίσης με τη νίκη του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIM Superstock του 2021 – η πρώτη νίκη της ομάδας στο Παγκόσμιο Κύπελλο – ακόμη και πριν από τον τελικό αγώνα στο Most.


Το βάθρο του 84ου Bol d’Or ήταν επίσης αξιοσημείωτο για την ποικιλομορφία του. Διαθέτει τρεις κατασκευαστές, Suzuki, Yamaha και Kawasaki, και τρεις κατασκευαστές ελαστικών – Bridgestone, Dunlop και Michelin.

Απόδειξη ότι οι μοτοσυκλέτες Superstock αντέχουν το ίδιο καλά με τις επίσημες εργοστασιακές μοτοσυκλέτες EWC, άλλες δύο ομάδες Superstock τερμάτισαν στο Top 5. Η RAC41 ChromeBurner ήταν τέταρτη και η μόνη Honda που πέρασε τη γραμμή τερματισμού. Η No Limits Motor Team (Suzuki) ήταν στην 5η θέση.


Η VRD Igol Experiences τερμάτισε 6η συνολικά. Ο Florian Alt, ο Florian Marino και ο Nico Terol ήταν στο Top 5 στα πρώτα στάδια του αγώνα. Η ανεξάρτητη ομάδα της Yamaha κέρδισε τους βαθμούς για την 3η θέση της ομάδας στο FIM EWC. Αυτό τους φέρνει στη δεύτερη θέση στη βαθμολογία πίσω από τον Yoshimura SERT Motul, τον νέο ηγέτη την παραμονή του τελικού της σεζόν στο Most.


Το 2021 Bol d’Or σηματοδότησε επίσης την επιστροφή του κοινού για πρώτη φορά από το τέλος του 2019 με 48.000 θεατές αυτό το Σαββατοκύριακο.

Επόμενος αγώνας FIM EWC: ο τελικός στο Most στην Τσεχία στις 9 Οκτωβρίου.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 24ωρου Bol d’Or​

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ​

EWC 2021SST 2021


Πηγη www.bikerspirit.net

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BMW παίρνει την παρθενική της νίκη στον 6ωρο EWC στο Most – Η Suzuki κερδίζει τον τίτλο του 2021​

ba622de3c10368842210f27392cec843.jpg
Από τον BikerSpirit

Με την μικρότερη διαφορά στην ιστορία του Endurance, μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου, την νίκη πήρε η BMW Motorrad World Endurance Team μπροστά από την YART – Yamaha Official EWC Team στον τερματισμό του 6ωρου αγώνα στο Most.


Η εργοστασιακή ομάδα της BMW με οδηγούς τους Ilya Mikhalchik, Markus Reiterberger και Kenny Foray, κέρδισε τον πρώτο της αγώνα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, ενώ η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, με οδηγούς τους Marvin Fritz, Karel Hanika και Niccolò Canepa, ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Το βάθρο έκλεισε η ομάδα, Yoshimura SERT Motul με Suzuki όπου στέφθηκε και παγκόσμια πρωταθλήτρια 2021 FIM EWC.


Η πρώτη έκδοση του 6ωρου αγώνα στο Most θα μείνει αξέχαστος, αφού μια τρελή μονομαχία διεξήχθη τα τελευταία λεπτά του αγώνα μεταξύ της BMW Motorrad World Endurance Team (Ilya Mikhalchik, Markus Reiterberger και Kenny Foray) και της YART – Yamaha Official EWC Team (Marvin Fritz, Karel Hanika και Niccolò Canepa). Οι Γερμανοί αναβάτες Markus Reiterberger για την BMW Motorrad και ο Marvin Fritz για τη YART προσέφεραν στους θεατές έναν θεαματικό αγώνα για τη νίκη. Μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τις δύο μηχανές στο τέλος.


Ήταν επίσης η πρώτη νίκη της BMW στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Endurance.

Η μονομαχία για την τρίτη θέση στο βάθρο έκλεισε τον αγώνα μεταξύ της Yoshimura SERT Motul και της Webike SRC Kawasaki France Trickstar.


Η γαλλο-ιαπωνική ομάδα Suzuki (Gregg Black, Xavier Simeon και Sylvain Guintoli) απέκρουσε τις επιθέσεις της γαλλικής Kawasaki μέχρι τέλους. Ο στόχος του Yoshimura SERT Motul ήταν να κερδίσει τον 17ο παγκόσμιο τίτλο με στυλ και επίσης να ανέβει στο βάθρο του Most και πέτυχαν τον στόχο τους.

Χάρη στη νίκη τους, η BMW Motorrad World Endurance Team κέρδισε τη συνολική δεύτερη θέση.


Η Webike SRC Kawasaki France Trickstar (Jérémy Guarnoni, Erwan Nigon και David Checa) τερμάτισε 4η στο Most αφού έτρεξε έναν άψογο αγώνα. Η εργοστασιακή ομάδα Kawasaki ολοκλήρωσε τη σεζόν στο τρίτο σκαλί του συνολικού βάθρου.
P90439275-lowRes.jpg
Η Wójcik Racing Team (Gino Rea, Sheridan Morais και Dan Linfoot), οι οποίοι βρίσκονταν στο μπροστινό μέρος του αγώνα καθ ‘όλη τη διάρκεια, τερμάτισαν στην 5η θέση στο Most. Ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα μετά από μια δύσκολη σεζόν.


Η ERC Endurance-Ducati (Etienne Masson, Lorenzo Zanetti και Mathieu Gines) που σημείωνε πρόοδο σε κάθε αγώνα, έκλεισε την κορυφαία 6αδα στον τελευταίο αγώνα της σεζόν!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ​

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ EWC 2021​





Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM EWC 2022, 2ος αγώνας, 24H Spa (Βέλγιο)​
















Σε έναν αγώνα διάσπαρτο από απρόβλεπτα και δράματα, η ομάδα της BMW πήρε μια σπουδαία νίκη στις 24 ώρες αντοχής του Βελγίου.
Ο δεύτερος γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance 2022 επισκέφτηκε έναν ιστορικό “ναό” των μηχανοκίνητων αγώνων της Ευρώπης, την πίστα Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, για πρώτη φορά μετά από 21 ολόκληρα χρόνια!

Η δράση που κράτησε από το Σάββατο 4/6 ως την Κυριακή 5/6 οπωσδήποτε αποζημίωσε το κοινό, καθώς οι μηχανικές βλάβες, οι πτώσεις – με μια κόκκινη σημαία ενδιάμεσα – και η βροχή το πρωί της Κυριακής έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στις διαρκείς ανατροπές που επιφύλασσαν οι 24 Ώρες του Spa.
Στο ξεκίνημα του μεγάλου αγώνα την πρωτοβουλία ανέλαβε η YART – Yamaha Official Team EWC (Niccolò Canepa, Marvin Fritz, Karel Hanika) που είχε και την pole position, ωστόσο τα πρώτα σύννεφα εμφανίστηκαν μόλις τρεις ώρες μετά την εκκίνηση όταν απαιτήθηκε ένα απρόβλεπτο pit stop για να αντικατασταθεί ένας καμμένος αισθητήρας.

Το γεγονός εκμεταλλεύτηκε η BMW Motorrad World Endurance Team των Jérémy Guarnoni, Illya Mykhalchyk και Markus Reiterberger, η οποία ενεπλάκη σε μια μάχη νίκης με τη YART, η οποία έληξε στη 18η ώρα του αγώνα, όταν η R1 της δεύτερης εγκατέλειψε με σπασμένο κινητήρα.
Πίσω από τη ΒΜW δινόταν μια άλλη μεγάλη μάχη για τις άλλες θέσεις του βάθρου, με την Tati Team Beringer Racing, με μοτοσυκλέτα Kawasaki και αναβάτες τους Loïc Arbel, Grégory Leblanc και Alan Techer, να παίρνει τη δεύτερη θέση πρωτεύοντας και στην κατάταξη των ιδιωτικών ομάδων.
Το τρίτο σκαλί του βάθρου διεκδικήθηκε παθιασμένα από την F.C.C. TSR Honda France (Josh Hook, Ginο Rea, Mike Di Meglio) και την πρωταθλήτρια 2021 Yoshimura SERT Motul (Gregg Black, Xavier Simeon, Sylvain Guintoli, Christian Iddon).

Αμφότερες οι ομάδες αυτές είχαν βρεθεί κάποια στιγμή στην κορυφή του αγώνα, ωστόσο και οι δύο έχασαν χρόνο λόγω τεχνικών βλαβών – σπασμένη αλυσίδα για τη Honda, συμπλέκτης και κιβώτιο για τη Suzuki – έτσι στο τέλος βρέθηκαν να μονομαχούν για το τρίτο σκαλί του βάθρου.
Η αγωνία εντάθηκε όταν τα χυμένα λάδια από κάποιον σπασμένο κινητήρα οδήγησαν σε μια αρκετά μεγάλη διακοπή (κόκκινες σημαίες) για να καθαριστεί η πίστα, αφήνοντας μικρό χρονικό περιθώριο για την έκβαση της μάχης αυτής, η οποία τελικά κρίθηκε υπέρ της Honda, αφήνοντας την πρωταθλήτρια εκτός βάθρου.
Στη βαθμολογία η Yoshimura SERT Motul (Suzuki) διατηρείται στην πρώτη θέση της κατάταξης με 106 βαθμούς, αλλά η F.C.C. TSR Honda France πλησίασε στους 91, με τρίτη τη YART στους 76 βαθμούς.

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες FIM EWC 2022
Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 5 ως 7 Αυγούστου και είναι οι φημισμένες 8 Ώρες της Suzuka στην Ιαπωνία.



Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτοι ειναι αγωνες .... 24ωρες στην τσιτα .....! Praising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM EWC 2022, 4ος αγώνας, Bol D’ Or (Γαλλία)​

1877ce8856c0a36b3af9e2d4e4473aca_XL.jpg

Δύο Yamaha στην κορυφή του βάθρου, καθώς η F.C.C. TSR Honda France έκανε την απόλυτη ανατροπή και “έκλεψε” τον τίτλο από τη SERT σε έναν δραματικό 24ωρο αγώνα στη γαλλική πίστα Circuit Paul Ricard.
Μετά από δύο 24ωρους αγώνες σε Le Mans (Γαλλία) και Spa-Francorchamps (Βέλγιο), αλλά και τον 8ωρο αγώνα της Suzuka, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance (FIM EWC) ολοκληρώθηκε με το θρυλικό 24ωρο Bol D’Or σε έναν αγώνα με πολύ ξεχωριστή σημειολογία φέτος και άφθονο δράμα ως το τέλος του.

Φέτος λοιπόν το Bol D’Or γιόρταζε τα 100 χρόνια ιστορίας του, ενώ φτάνοντας εδώ στο πρωτάθλημα προηγείτο η ομάδα της Suzuki, Yoshimura SERT Motul (Gregg Black, Kazuki Watanabe, Sylvain Guintoli, Christian Iddon), για την οποία αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας μιας και η Suzuki έχει ανακοινώσει την απόσυρσή της από το Endurance, όπως και από το MotoGP.
05 F.C.C. TSR Honda France
F.C.C. TSR Honda France

Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα του αγώνα ανέδειξε μια νέα παγκόσμια πρωταθλήτρια, την ομάδα F.C.C. TSR Honda France που τερμάτισε τέταρτη στο Paul Ricard με αναβάτες τους Josh Hook, Mike Di Meglio και Alan Techer, καθώς η SERT είχε εγκαταλείψει με μηχανική βλάβη.
Μπροστά σε γεμάτες εξέδρες, νικήτρια του τελευταίου αγώνα για το 2022 αναδείχθηκε η Viltaïs Racing Igol για πρώτη φορά στην ιστορία της, με μοτοσυκλέτα Yamaha και αναβάτες τους Florian Alt, Erwan Nigon, Steven Odendaal και αναπληρωματικό τον James Westmoreland. Αυτή η νίκη ολοκλήρωσε μια μαγική χρονιά για το Παγκόσμιο Endurance όπου οι τέσσερεις αγώνες κερδήθηκαν από ισάριθμες διαφορετικές ομάδες.
02 James Westmoreland Steven Odendaal Yannick Lucot Erwan Nigon and Florian Alt
Viltaïs Racing Igol (Yamaha)

Ως τα τελευταία 90 λεπτά του αγώνα όλα έδειχναν πως νικήτρια θα γινόταν η ERC Endurance-Ducati, με αναβάτες τους David Checa και Xavi Forés σε μια τιτάνια προσπάθεια να τρέξουν μόνοι τους τον 24ωρο αγώνα όταν ο Chaz Davies βρέθηκε εκτός μάχης τραυματισμένος. Και παραλίγο να τα καταφέρουν, πριν μια τεχνική βλάβη τους βγάλει και αυτούς εκτός συναγωνισμού.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Wójcik Racing Team (Yamaha) με τους Mathieu Gines, Dan Linfoot και Sheridan Morais, χάνοντας τη νίκη εξαιτίας μιας προσωρινής βλάβης στη μοτοσυκλέτα της.
Το βάθρο συμπλήρωσε η Webike SRC Kawasaki France με τους Randy De Puniet, Etienne Masson, Florian Marino.

15 Baptiste Guittet Philipp Steinmayr and Hugo Clere
Team 18 Sapeurs Pompiers CMS Motostore
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Superstock νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα RAC41-Chromeburner (Honda), ωστόσο ο τίτλος κατακτήθηκε από την ομάδα της Γαλλικής Πυροσβεστικής, Team 18 Sapeurs Pompiers CMS Motostore (Yamaha), παρότι έχασε αρκετό χρόνο λόγω βλάβης και τερμάτισε μόλις 27η στον αγώνα και 17η μεταξύ των ομάδων της κατηγορίας της.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η νέα πρωταθλήτρια F.C.C. TSR Honda France έτρεχε με αυτοκόλλητα αφιερωμένα στον άτυχο αναβάτη της, Gino Rea, που τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι στον προηγούμενο αγώνα στη Suzuka, αντικαθιστώντας τον στον τελευταίο αγώνα με έναν παλιότερο δικό της αναβάτη, τον Techer. Ο τίτλος που κατέκτησε η γαλλική ομάδα ήταν δίχως άλλο το καλύτερο δώρο για τον Rea που αναρρώνει στο σπίτι του, έχοντας μάλλον ξεπεράσει τον κίνδυνο.
Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες FIM EWC 2022
Δείτε παρακάτω ένα σύντομο βίντεο-επισκόπηση του επετειακού 100ού Bol D’ Or 2022.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gino Rea - Διαγνώστηκε με διάχυτη αξονική βλάβη​

Έρανος για την αποκατάσταση του

O Gino Rea διαγνώστηκε με διάχυτη αξονική βλάβη στον εγκέφαλο, έναν τύπο εγκεφαλικής βλάβης που επηρεάζει νευροψυχολογικά τον παθόντα, ενώ στην περίπτωση του Βρετανού αγωνιζόμενου έχει προκαλέσει επιπρόσθετα και αμνησία.
Θυμίζουμε πως κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών για τον 8ωρο αγώνα αντοχής του EWC στη Suzuka, ο αναβάτης της F.C.C. TSR Honda Γαλλίας -που στο τέλος της σεζόν θα ανακηρύσσονταν Πρωταθλήτρια κόσμου- Gino Rea είχε ένα ατύχημα, στο οποίο υπέστη τραύματα που θα του άλλαζαν τη ζωή.

Ο Rea έπεσε με τη μοτοσυκλέτα του και συγκρούστηκε με τα φράγματα ασφαλείας (ασφαλείας… μάλλον όχι για αγωνιζόμενους) στη στροφή Casio Triangle.
Ο Gino παρέμεινε αναίσθητος και έπεσε σε κώμα. Το ιατρικό προσωπικό τον μετέφερε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο “Mie Prefectural General Medical Centre”, ενώ κατόπιν πληροφορήθηκε για το συμβάν η οικογένεια του. Οι γιατροί διέγνωσαν οίδημα και αιμορραγία στον εγκέφαλο του αναβάτη, και προτίμησαν να τον κρατήσουν σε κώμα για να περιορίσουν το οίδημα και να μειώσουν την ψηλή θερμοκρασία του. Οι πρώτες 48 ώρες ήταν εξαιρετικά κρίσιμες για τη ζωή του Gino.
Τα τραύματα του Gino Rea περιλάμβαναν τραυματική εγκεφαλική βλάβη, κατάγματα στους σπονδύλους C2 & C7, σπασμένη αριστερή κλείδα, σπασμένα πλευρά και τραύματα στους πνεύμονες. Ο Gino παρέμεινε σε κώμα για 7 ημέρες, ενώ η οικογένεια του ταξίδεψε από τη Βρετανία στην Ιαπωνία για να βρίσκεται δίπλα του, με τις κρατικές υπηρεσίες της Ιαπωνίας να τους δίνουν βίζα με fast track διαδικασίες.

Ο Gino Rea είναι αθλητής, και η άριστη φυσική του κατάσταση τον βοήθησε να βγει από το κώμα και να αποφύγει τα χειρότερα. Το ιατρικό προσωπικό δήλωνε εντυπωσιασμένο από τον ταχύ ρυθμό ανάρρωσης του, όμως η πλήρης ίαση θα είναι μακρόχρονη και κουραστική.




Η διάγνωση κάνει λόγο για διάχυτη αξονική βλάβη, βλάβη από την κάκωση που δεν είναι εστιακή αλλά διάχυτη, μια ευρεία βλάβη των νευρώνων που περιλαμβάνει τη λευκή ουσία και τα εγκεφαλικά ημισφαίρια, που εμφανίζεται μόνο σε μαγνητική τομογραφία, γίνεται όμως εύκολα αντιληπτή λόγω της βαρύτητας των συμπτωμάτων.
Τα συμπτώματα επηρεάζουν τις σωματικές, γνωστικές και συναισθηματικές λειτουργίες του Rea, ενώ το πόσο θα αλλάξει και το πόσο θα επανέλθει στην πρότερη κατάσταση του ο παθόντας διαφέρει από ασθενή σε ασθενή. Η ανάρρωση του Gino θα μπορούσε να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια.

Για να βοηθήσει η οικογένεια του τον Gino Rea να αναρρώσει πλήρως, χρειάζεται να βρει χρήματα για την εντατική και συνεχή αποκατάσταση που χρειάζεται ο πιλότος της Honda. Όπως αναφέρουν οι συγγενείς του, τόσο η βραχυπρόθεσμη όσο και η μακροπρόθεσμη μνήμη του Rea έχουν επηρεαστεί, με τον Βρετανό να μην θυμάται ούτε την πρώτη φορά που οδήγησε μοτοσυκλέτα όταν ήταν τριών ετών, ούτε λεπτομέρειες από την αγωνιστική του καριέρα, ούτε τα βάθρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EWC! Πιο σημαντικό ακόμα είναι το γεγονός πως ο Rea δεν θυμάται ούτε τις κοινές στιγμές που έζησε με την οικογένεια του...

Η οικογένεια του Gino Rea έχει δημιουργήσει έναν διαδικτυακό έρανο για τα έξοδο που θα χρειαστεί ο Βρετανός για την αποκατάσταση του, με ύψος 125.000 βρετανικών λιρών, ενώ μέχρι στιγμής οι δωρητές έχουν καλύψει τις 65.147 λίρες από το παραπάνω ποσό
Για να βοηθήσετε τον Gino Rea, επισκεφθείτε τη σελίδα του διαδικτυακού εράνου της οικογενείας του, ΕΔΩ.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Yoshimura Suzuki Endurance Racing Team Motul στο EWC 2023!​

Με τη στήριξη του εργοστασίου και “πάμε για τίτλο” δηλώσεις
Suzuki EWC 2023


Παρά την απόσυρση της Suzuki από τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Μοτοσυκλέτας, τελικά η Yoshimura Suzuki Endurance Racing Team Motul θα συμμετάσχει στο EWC 2023, και μάλιστα με εργοστασιακή υποστήριξη!
Αυτά είναι καλά νέα, ενώ απ’ ότι φαίνεται η ομάδα -που διευθύνεται από τη Suzuki Γαλλίας- “έπεισε” το εργοστάσιο για τη συνέχιση της υποστήριξης της, δηλώνοντας πως σχεδιάζουν να κερδίσουν όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος και να πάρουν πίσω τον τίτλο του 2021, που έχασαν για ελάχιστους βαθμούς το 2022.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής 2023 αποτελείται από τέσσερις γύρους, με τρεις 24ωρους αγώνες σε Le Mans, Spa και Bol d’Or, και με τον 8ωρο αγώνα της Suzuka. Η Γαλλό-Ιαπωνική ομάδα αναφέρει πως “χάρη στην κατανόηση της Suzuki Motor Corporation, και χάρη στην απόφαση του εργοστασίου να μας υποστηρίξει, θα συνεχίσουμε να εκπροσωπούμε το Hamamatsu στο κορυφαίο αγωνιστικό επίπεδο. Θέλουμε να πάρουμε πίσω τον τίτλο το 2023. Με την ευκαιρία, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους χορηγούς μας, συμπεριλαμβανομένων των Motul & Denso, αλλά και τους οπαδούς που μας στηρίζουν τόσα χρόνια. Ήταν οι φωνές τους, μαζί με τις φωνές της ομάδας που έφεραν το θετικό αποτέλεσμα της συνέχισης της προσπάθειας μας και το 2023. Το 2022 προηγούμασταν στη βαθμολογία μέχρι τον τελευταίο αγώνα της σεζόν. Όμως κάποια απρόοπτα μας εμπόδισαν από το να υπερασπιστούμε τον τίτλο μας. Θα συνεχίσουμε να προχωράμε προς τα μπροστά. Στόχος μας το 2023 είναι να κερδίσουμε όλους τους αγώνες, και θέλουμε ιδιαίτερα να κερδίσουμε τις 24 ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.”
Κάπως έτσι, θα δούμε ξανά το κόκκινο-μπλε GSX-R1000 με τον αριθμό #12 στο EWC του 2023, με τους φαν της Suzuki να παίρνουν μια βαθιά ανάσα. Τελικά υπάρχει ακόμα ελπίδα, για συνέχιση κάποιων εργοστασιακών αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ιαπωνικής φίρμας.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Team Classic Suzuki - Ανακατασκεύασε αγωνιστικό GSX-R1000 K1 για αγώνες κλασικών μοτοσυκλετών​

Έφτασε η στιγμή που η πρώτη γενιά GSX-R μπορεί να συμμετάσχει στο European Endurance Cup
Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1


Η Team Classic Suzuki αποκάλυψε την τελευταία της αγωνιστική μοτοσυκλέτα, μια GSX-R1000 πρώτης γενιάς που κατασκευάστηκε για να συμμετάσχει σε αγώνες του European Endurance Cup, της σειράς αγώνων κλασικών μοτοσυκλετών στην οποία η ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά με την Katana το 2017.

Παρά την επιτυχία που γνώρισε με το Katana -συμπεριλαμβανομένης μιας νίκης στην κατηγορία για τους John Reynolds και Pete Boast στο Oschersleben το 2018- οι πρόσφατες αλλαγές στους κανονισμούς του European Endurance Cup (πλέον δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί έως και τον Δεκέμβριο του 2001) άνοιξαν το δρόμο για τη συμμετοχή στους αγώνες της πρώτης GSX-R1000 K1.

Η Κ1 της Team Classic Suzuki είναι βαμμένη στα γνωστά αγωνιστικά χρώματα της ομάδας, ενώ ο ανακατασκευασμένος κινητήρας του GSX-R1000 διαθέτει βελτιώσεις όπως ένα σετ εκκεντροφόρων της Yoshimura, και ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης τιτανίου της ίδιας ιαπωνικής εταιρείας.
Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1


Το στάνταρ πλαίσιο συνδυάζεται με ένα ψαλίδι από ένα εργοστασιακό αγωνιστικό GSX-R750 από αγώνες Endurance, οι τροχοί είναι της OZ, το πίσω αμορτισέρ είναι της K-Tech, ενώ η K-Tech είναι υπεύθυνη και για τα βελτιωμένα “εντόσθια” του πιρουνιού της Team Classic Suzuki. Τα φρένα είναι της Brembo.
Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1

Ο Nathan Colombi της Team Classic Suzuki δήλωσε: “Απολαύσαμε το Katana σε διάφορους αγώνες αντοχής στην Ευρώπη, αλλά και στο Classic TT, ωστόσο, μόλις άλλαξαν οι κανονισμοί για να επιτραπεί η συμμετοχή των GSX-R, αισθανθήκαμε πως έπρεπε να εμπλακούμε άμεσα και να κατασκευάσουμε μια δική μας μοτοσυκλέτα. Για να είμαι ειλικρινής, όλα έγιναν αρκετά γρήγορα και ακόμη οριστικοποιούμε τα σχέδιά μας για τη σεζόν, αλλά είναι υπέροχο -αν και λίγο τρομακτικό το γεγονός ότι έχει περάσει τόσος καιρός- ότι τα GSX-R1000 μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε κλασικούς αγώνες."
Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1

"Προφανώς χρησιμοποιήσαμε πολλά εξαρτήματα επιδόσεων στην κατασκευή, αλλά μπορέσαμε παράλληλα να χρησιμοποιήσουμε το πρόγραμμα αγωνιστικών εξαρτημάτων της Suzuki όταν χρειαζόμασταν γνήσια εξαρτήματα, κάτι που θα είναι χρήσιμο για οποιονδήποτε άλλον αγωνίζεται με GSX-R σε αυτή τη σειρά, σε αγώνες λεσχών (club racing) ή σε εθνικό επίπεδο".

Η Team Classic Suzuki θα επιβεβαιώσει τα αγωνιστικά της σχέδια για τη σεζόν εν ευθέτω χρόνω.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM EWC 2023, 2ος αγώνας, Spa-Francorchamps (Βέλγιο)​











Ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής έσπασε μια αρνητική παράδοση της YART Yamaha που κρατούσε 14 χρόνια.

Ο δεύτερος γύρος του FIM Endurance World Championship 2023 (EWC) μετά τις 24 Ώρες του Le Mans τον περασμένο Απρίλη φιλοξενήθηκε σε μια ακόμη ιστορική πίστα της Ευρώπης. Το 24H SPA EWC έτρεξε στη βελγική πίστα Circuit de Spa-Francorchamps για μια ακόμη μάχη διάρκειας 24 ωρών.

Εκεί αρχικά τον αγώνα οδήγησε η F.C.C. TSR Honda (Joshua Hook, Mike Di Meglio, Alan Techer) σε ένα διαρκές κυνηγητό με τη YART Yamaha (Niccolo Canepa, Marvin Fritz, Karel Hanika), κατά το οποίο η ομάδα της Yamaha ανέλαβε να ηγηθεί του αγώνα μετά τη συμπλήρωση 16 ωρών.
100025591 Fim Ewc 24 h Spa 2023 Race large

Η μάχη αυτή είχε τα απρόοπτά της, καθώς τόσο η Fireblade της πρώτης αντιμετώπισε πρόβλημα με την εξάτμιση που της κόστισε περίπου 5 επιπλέον λεπτά στα πιτς, ενώ και η δεύτερη είχε θέμα με ένα λάστιχο που καταστράφηκε πιο γρήγορα του αναμενόμενου και έχασε λίγο χρόνο για την απρογραμμάτιστη αλλαγή.
Στο τέλος ωστόσο η YART Yamaha EWC πανηγύρισε τη νίκη και μαζί της το τέλος μιας “κατάρας” που την ήθελε να μην έχει κερδίσει κανέναν 24ωρο αγώνα εδώ και 14 χρόνια, από το Le Mans του 2009!
100051360 Fim Ewc 24 h Spa 2023 Race Night FCC TSR Honda France large

Η τρίτη θέση φαινόταν να πηγαίνει στην ομάδα της Suzuki, Yoshimura SERT Motul (Gregg Black, Sylvain Guintoli, Etienne Masson), η οποία ωστόσο δεν είχε την τύχη με το μέρος της και μια σειρά από μικρά λάθη και βλάβες εκτροχίασαν τις ελπίδες της για βάθρο.
Εκεί κατάφερε να φτάσει η BMW Motorrad World Endurance Team (Markus Reitenberger, Illya Mykhalchyk, Jeremy Guarnoni), παρότι και αυτή είχε το δικό της μερίδιο με τεχνικά προβλήματα, τα οποία ωστόσο περιορίστηκαν στο πρώτο οκτάωρο του αγώνα.
100053863 Fim Ewc 24 h Spa 2023 Race BMW large

Στην κατάταξη πρώτη παραμένει η νικήτρια του πρώτου αγώνα στο Le Mans και δεύτερη εδώ, F.C.C. TSR Honda France με 84 βαθμούς, μα πλέον η YART Yamaha Official Team EWC πλησίασε στους 78 και απειλεί ευθέως, ενώ η τρίτη θέση της BMW Motorrad World Endurance Team στο Spa την κρατά στην τρίτη θέση της κατάταξης με 57 βαθμούς.

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες FIM EWC 2023

Ο επόμενος αγώνας είναι οι 8 Ώρες της Suzuka στην Ιαπωνία και είναι προγραμματισμένος για 4-6 Αυγούστου.



Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM EWC 2023, 3ος αγώνας, Suzuka 8 Hours (Ιαπωνία)​















Τριπλός θρίαμβος της Honda στον, πάντα ξεχωριστής σημασίας για τους Ιάπωνες, οκτάωρο αγώνα της Suzuka.

H 44h διοργάνωση του Coca-Cola Suzuka 8 Hours Endurance Race ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής, 6/8, με την Team HRC να πανηγυρίζει μια σπουδαία νίκη, ένα βάθρο αμιγώς Honda και την F.C.C. TSR Honda France να ολοκληρώνει έναν θριαμβευτικό αγώνα από την τέταρτη θέση.

Ο οκτάωρος αγώνας της Suzuka κατέχει ιδιαίτερη θέση στις καρδιές των Ιαπώνων και παραδοσιακά αποτελεί έναν μεγάλο στόχο για τους τέσσερεις κατασκευαστές της χώρας που είθισται να κατεβάζουν σε αυτόν και μοναδικές ομάδες που δεν τρέχουν σε όλο το πρωτάθλημα.
Μια εξ αυτών ήταν η Team HRC με τους Tetsuta Nagashima, Takumi Takahashi και Xavi Vierge, οι οποίοι οδήγησαν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και στο τέλος πανηγύρισαν μια σπουδαία νίκη.

Αγωνία υπήρχε μέχρι την ώρα που άρχισαν τα προβλήματα για την Yamalube YART Yamaha EWC Official Team των Niccolo Canepa, Marvin Fritz και Karel Hanika. Οι δύο αυτές ομάδες έδιναν μια μάχη κορυφής αλλάζοντας συχνά μεταξύ τους θέση στην πρωτιά του αγώνα, ώσπου η ομάδα της Yamaha αντιμετώπισε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα μετά από 1 ώρα και 36 λεπτά στον αγώνα.

Αυτή η βλάβη έδωσε την ευκαιρία στην Team HRC να χτίσει μια ικανή διαφορά στην κορυφή, ενώ μια ακόμη τεχνική αστοχία με το φέρινγκ της R1 της YART απαίτησε ένα ακόμη πιτ στοπ που την έστειλε στην 40ή θέση, για να τερματίσει τελικώς 23η στο πέρας του 8ώρου.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η ομάδα TOHO Racing (Ryuichi Kiyonari, Takuma Kunimine, Ikuhiro Enokido) και τρίτη η SDG Honda Racing (Naomichi Uramoto, Teppei Nagoe, Haruki Noguchi).

Ο δε τερματισμός της F.C.C. TSR Honda France στην τέταρτη θέση σήμαινε αφενός μια πρώτη τετράδα αμιγώς με Honda Fireblade, αφετέρου την ανάληψη της πρώτης θέσης της βαθμολογίας του FIM EWC 2023 από τη γαλλική ομάδα (που συμμετέχει κανονικά σε όλο το πρωτάθλημα) εκμεταλλευόμενη την ατυχία της YART Yamaha.

Η ατυχία χτύπησε και τη Yoshimura SERT Motul (Sylvain Guintoli, Gregg Black, Etienne Masson) που έδειχνε να έχει καπαρώσει την τρίτη θέση ως την τελευταία ώρα, όπου η έλευση βροχής προκάλεσε μια αναμπουμπούλα και, μετά την αλλαγή ελαστικών σε βρόχινα, ο Black είχε μια πτώση που καταδίκασε τη SERT να μείνει εκτός βάθρου, τερματίζοντας τελικά 12η.

Πλέον απομένει ένας αγώνας για την ολοκλήρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance (FIM EWC), το φημισμένο Bol d’Or στην πίστα Circuit Paul Ricard στην πόλη Le Castellet της Γαλλίας από 14 ως 17 Σεπτεμβρίου 2023.

Εκεί πια θα κριθεί και ο τίτλος του 2023, με την F.C.C. TSR Honda France να προηγείται της Yamalube YART Yamaha EWC Official Team για μόλις 14 βαθμούς, σκαρώνοντας έτσι το απόλυτο θρίλερ στον 24ωρο τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες FIM EWC 2023


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM EWC 2023, 4ος αγώνας, Bol d’ Or (Γαλλία)​









Παγκόσμια πρωταθλήτρια η YART Yamaha, θριαμβεύτρια του 24ωρου αγώνα η Yoshimura SERT Motul.

Στην τελευταία της εμφάνιση ως εργοστασιακή ομάδα της Suzuki μετά την απόφαση του ιαπωνικού εργοστασίου να αποσυρθεί και από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (EWC), η Yoshimura SERT Motul πανηγύρισε μια σπουδαία νίκη στον καταληκτικό αγώνα του πρωταθλήματος του 2023.

Η νίκη αυτή μάλιστα ήρθε με αρκετή αγωνία και προβλήματα, καθώς ο Sylvain Guintoli αρρώστησε στη διάρκεια του 24ωρου και στο τέλος η ομάδα έμεινε με δύο αναβάτες - Gregg Black και Étienne Masson – για να βγάλει πέρα, παρόλα αυτά κατάφερε να τερματίσει άνετα πρώτη.
126216 Fim Ewc Bol Dor Ambiance Start large

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Honda Viltaïs Racing με αναβάτες τους Florian Alt, Steven Odenaal και Leandro Mercado, ενώ τρίτη τερμάτισε η BMW Motorrad World Endurance Team με τους Jérémy Guarnoni, Illya Mykhalchyk και Markus Reiterberger.
Στη μάχη του πρωταθλήματος όμως ήταν η YART Yamaha EWC Official Team των Niccolò Canepa, Marvin Fritz και Karel Hanika αυτή που χαμογέλασε τελευταία, καθώς η τέταρτη θέση που πήρε στον αγώνα της χάρισε τον τίτλο.
139359 Fim Ewc Bol Dor 2023 Podium large

Πριν αρχίσει ο 4ος και τελευταίος αγώνας της χρονιάς υπήρχαν έξι ομάδες με μαθηματικά βάσιμες ελπίδες για τίτλο, αλλά στην ουσία τα δύο ισχυρότερα φαβορί ήταν η YART Yamaha και η πρωταθλήτρια 2022 F.C.C. TSR Honda France. Όταν η δεύτερη εγκατέλειψε τον αγώνα μετά από μηχανική βλάβη, αρκούσε στη YART να τερματίσει έως και ένατη για να εξασφαλίσει το στέμμα του 2023. Ωστόσο αυτό δεν ήρθε χωρίς δράμα.
Η μοτοσυκλέτα της YART Yamaha αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης και υποχρεώθηκε σε κάμποσα επιπλέον pit stops για να καταφέρει να βγάλει τον αγώνα ως το τέλος, κάτι που προσέδωσε σαφώς πιο δραματικό τόνο στο επίτευγμά της με τον διαρκή φόβο της εγκατάλειψης να πλανάται ως την καρό σημαία.
139555 Fim Ewc Bol Dor 2023 Podium large

Δράμα είχαμε και στο Παγκόσμιο Κύπελλο Superstock, καθώς η ομάδα National Motos Honda οδηγούσε τον αγώνα και έδειχνε έτοιμη να κατακτήσει νίκη και τίτλο ώσπου μια μηχανολογική ζημιά στην τελευταία ώρα του αγώνα της κόστισε αρκετό χρόνο ώστε να τα χάσει και τα δύο.
Νικήτρια αναδείχθηκε μια άλλη ομάδα με Honda, η Chromeburner-RAC41-Honda, ωστόσο μετά τον τεχνικό έλεγχο βρέθηκε με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από το επιτρεπτό βάσει κανονισμών και ακυρώθηκε – δίχως μάλιστα να κάνει ποτέ ένσταση επί της ποινής.

Έτσι η νίκη πήγε στην ομάδα Team 33 Louit April Moto (με Kawasaki) που είχε τερματίσει δεύτερη και μαζί και το Παγκόσμιο Κύπελλο της κατηγορίας Superstock.

Αναλυτικά αποτελέσματα αγώνα και βαθμολογίες EWC 2023


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EWC 2024 - Το αγωνιστικό ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής​

Τέσσερις γύροι, σε Le Mans, Spa, Suzuka και Bol d’Or
EWC 2024


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2024 θα ξεκινήσει με τον αγώνα 24 Heures Motos στο Le Mans τον Απρίλιο, θα συνεχίσει στο Circuit de Spa-Francorchamps στο Βέλγιο τον Ιούνιο, κατόπιν θα περάσει στην Ιαπωνία και στην πίστα της Suzuka Circuit τον επόμενο μήνα, και θα κλείσει στο Circuit Paul Ricard στη Γαλλία με το θρυλικό Bol d'Or.
Η 45η σεζόν του EWC θα αποτελείται από δύο 24ωρους αγώνες και από δύο 8ωρους. Το ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIM για το 2024 έχει ως εξής:
  • Γύρος 1: 24 Heures Motos (Le Mans, Γαλλία): (FFM): 18-21 Απριλίου (FFM)
  • Γύρος 2: 8 Ώρες του Spa Motos (Circuit de Spa-Francorchamps, Βέλγιο): 6-8 Ιουνίου (FMB)
  • Γύρος 3: 45ος αγώνας αντοχής 8 ωρών Coca-Cola Suzuka, Ιαπωνία: 18-21 Ιουλίου (MJF)
  • Γύρος 4: Bol d'Or (Circuit Paul Ricard, Γαλλία): 12-15 Σεπτεμβρίου (FFM)

Όλοι οι γύροι θα μετρήσουν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Endurance και το Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Endurance. Οι ομάδες του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIM Endurance βαθμολογούνται βάση των τριών καλύτερων θέσεων τους
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM – Σύντομα μοτοσυκλέτες υδρογόνου στους αγώνες Endurance!​

95ee83dc3fcf716a7c084a4e61b613ae_XL.jpg


Μία νεά κατηγορία που και θα υποστηρίξει την ανάπτυξη τους, αλλά και θα τις κάνει πιο γνωστές.

Ιταλοί δημοσιογράφοι κάνουν λόγο για «πολύ έγκυρες πηγές», που λένε ότι σύντομα θα δούμε μοτοσυκλέτες υδρογόνου στους αγώνες Endurance, όπως π.χ. ο 24ωρος θρυλικός αγώνας του Le Mans. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με αυτές τις πηγές, η FIM θα προσθέσει μία κατηγορία στο πρωτάθλημα Endurance, με την ονομασία Experimental, προφανώς συνδέοντας την άμεσα με τον σκοπό της.

Η εξέλιξη συνδέεται άμεσα με το γεγονός πως οι μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες για τις μελλοντικές μοτοσυκλέτες υδρογόνου -και ας μην ξεχνάμε τα πολλά project ανεξάρτητων ιδρυμάτων ή πανεπιστημίων. Στην νέα κατηγορία αυτή, πιθανόν θα μπορούν να συμμετάσχουν τόσο μοτοσυκλέτες τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, όσο και κινητήρων καύσης. Οριστικές αποφάσεις αναμένονται μετά από τς κατάλληλες συνεδριάσεις της FIM.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Team Suzuki CN Challenge GSX-R1000R - “Πράσινη” Superbike στην πειραματική κατηγορία του 8ωρου αγώνα EWC της Suzuka​

Χρησιμοποιώντας βιοκαύσιμα 40% και πολλά ακόμα βιώσιμα εξαρτήματα
Team SUZUKI CN CHALLENGE GSX-R1000R


Στις 22 Μαρτίου, στο Tokyo Motor Show 2024, ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance με μια “πράσινη” GSX-R1000R, η οποία θα χρησιμοποιεί βιοκαύσιμο 40% εγκεκριμένο από τη FIM, αλλά και αρκετά ακόμη περιβαλλοντικά βιώσιμα εξαρτήματα.

Στόχος του Team Suzuki CN Challenge project είναι να εξελίξει περιβαλλοντικές τεχνολογίες για μοτοσυκλέτες επιδόσεων με την υιοθέτηση ανθρακικά ουδέτερων εξαρτημάτων και αντίστοιχων τεχνολογιών, και να συλλέξει δεδομένα για μελλοντικά προϊόντα.
Μπορεί τώρα το βιοκαύσιμο 40% να είναι εγκεκριμένο από τη FIM, καθώς όμως δεν αποτελεί το επίσημο καύσιμο του EWC, το Team Suzuki CN Challenge GSX-R1000R θα λάβει μέρος στον αγώνα της Suzuka στις 19-21 Ιουλίου, στην Πειραματική Κατηγορία του Πρωταθλήματος.
Team SUZUKI CN CHALLENGE GSX-R1000R

Πέρα από τα βιοκαύσιμα, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα της Suzuki θα είναι φορέας βιώσιμων τεχνολογιών σε αρκετά από τα εξαρτήματά της, όπως στο τελικό της εξάτμισης, στα ελαστικά, το λιπαντικό του κινητήρα, το φαίρινγκ και τα φρένα.

Η ομάδα του project ονομάζεται "Team SUZUKI CN CHALLENGE" και αποτελείται κυρίως από εργαζόμενους της ιαπωνικής εταιρείας, σε συνεργασία με τη Yoshimura Japan. Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί οι πιλότοι της ομάδας.
Team SUZUKI CN CHALLENGE GSX-R1000R

Toshihiro Suzuki, Πρόεδρος της Suzuki: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη FIM, τον διοργανωτή του EWC και την πίστα της Suzuka που μας έδωσαν την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον 8ωρο αγώνα της Suzuka με βιώσιμα καύσιμα. Η Suzuki κάνει προσπάθειες να ανακατανείμει πόρους στην εξέλιξη τεχνολογιών που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Οι πολύωροι αγώνες του EWC είναι εξαιρετικά απαιτητικοί για τις μοτοσυκλέτες, τους αναβάτες και τις ομάδες.

Χρησιμοποιώντας βιώσιμα καύσιμα και άλλα βιώσιμα εξαρτήματα σε συνεργασία με τη Yoshimura Japan, που συνεργάζεται μαζί μας για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά και με άλλους συνεργάτες σε ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον, πιστεύω πως θα οδηγήσει τόσο στη βελτίωση των τεχνολογιών για βιώσιμες μοτοσυκλέτες επιδόσεων, αλλά και στην εξέλιξη του προσωπικού μας, ενώ θα λειτουργήσει και ως κίνητρο, βοηθώντας μας να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα στο μέλλον.”

Tsuyoshi Tanaka, Εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής, Λειτουργία Μοτοσυκλετών: "Πιστεύω ότι η πρωτοβουλία αυτή έχει μεγάλη σημασία για την υλοποίηση της ανθρακικής ουδετερότητας, ειδικά για τις μοτοσυκλέτες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, στιις οποίες πιστεύεται ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα εξακολουθεί να είναι απαραίτητος. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι αγώνες αντοχής, οι οποίοι απαιτούν παράλληλα επιδόσεις και αντοχή, είναι το βέλτιστο μέρος για τη δοκιμή και την ανάπτυξη όχι μόνο των καυσίμων αλλά και διαφόρων βιώσιμων εξαρτημάτων, και είναι μια δραστηριότητα που θα αναζωογονήσει το μέλλον της βιομηχανίας μοτοσυκλετών.

Αυτή δεν θα είναι μια μεμονωμένη κίνηση, αλλά θα καταβάλουμε σταθερές προσπάθειες ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την πρωτοβουλία για βιώσιμες μοτοσυκλέτες επιδόσεων, στοχεύοντας σε υψηλότερους στόχους τα επόμενα χρόνια".

Team Suzuki CN Challenge GSX-R1000R - Βιώσιμα εξαρτήματα
  • Fuel Elf, Moto R40 FIM, 40% βιοκαύσιμα
  • Σιγαστήρας Yoshimura Japan, σιγαστήρας με καταλύτη
  • Ελαστικά Bridgestone, Αγωνιστικά ελαστικά με αυξημένη αναλογία ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών
  • Λάδι κινητήρα MOTUL, Λιπαντικό κινητήρα κατασκευασμένο με βασικό έλαιο βιολογικής προέλευσης
  • Καλύμματα JHI, Ανακυκλωμένο υλικό άνθρακα (pre-preg υλικό)
  • Φτερά Tras, Bcomp (σύνθετο υλικό από φυσικές ίνες λιναριού)
  • Μπροστινό φρένο Sunstar Engineering, ατσάλινοι δίσκοι χωρίς θερμική επεξεργασία, τακάκια με χαμηλές εκπομπές μικροσωματιδίων
  • Μπαταρία ELIIY Power, Μπαταρία LFP για μοτοσυκλέτα, Μπαταρία αποθήκευσης για το γκαράζ







Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δηλαδη με αυτα τα αγνα βιολογικα υλικα θα μπορει η Suzuki .... να φτιαχνει και "μαλλι της γριας" ? .....! facepalm 2
 
Top Bottom