ΠΕΡΙ SCOOTER

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.....Έμβολο αδράνειας για βελούδινη λειτουργία.....! ...... μην μου αναλυσετε αυτη την απολυτη λεπτομερεια σε δικυλινδρο 465 c.c .... γιατι θα πεθανω ....!

 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το πρόγραμμα συντηρήσεως και οι τιμές των αναλωσίμων, κάτι ιμάντες κάτι αλυσίδες κλπ μου φαίνονται κάπως? Πάντα έχοντας υπόψη πως θα κάνει πολλά χλμ σαν δικύλινδρο 400άρι ε ?
Εδώ : http://www.tech.gorgolis.gr/images/stories/maintenance/SYM/MAXSYM_TL.pdf

Συγκεκριμένα:
Ιμάντας αλλαγή κάθε 20.000 χλμ με κόστος αναλωσίμου 146,03.
Αλυσίδα - γλύστρες αλλαγή κάθε 15.000 με κόστη 125,16+4,80+5,89=135,85
Γρανάζια κάθε 20.000 (λέει έλεγχος - αλλαγή και ναι θα βρεθεί μάστορας να πει όχι είναι καλά άστα και θα τα αλλάξουμε στις 40.000, δεν νομίζω) : 50,53+48,00=98,53
Δηλαδή αλυσιδογράναζα και γλύστρες = 234,38.....

Επιπρόσθετα και μια πληρωμή αρχικής αγοράς 7.000 ευρώ.... cdefghigi

Υ.Γ. Τις μπίλιες φυγοκεντρικού κόστους 74,71 ευρώ που θέλουν έλεγχο κάθε 20.000 δεν τις ανέφερα καθόλου αλλά θέλω να δω τον μάστορα που θα ανοίξει και θα πει...αντέχουν ακόμα να μην τις αλλάξουμε για άλλα 20.000 χλμ...από την εμπειρία μου μιας και συντηρώ μόνος μου τέτοιες μεταδόσεις δεν παίζει τέτοιο σενάριο.
Κάντε και αυτούς τους υπολογισμούς λοιπόν.;)
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
.....Έμβολο αδράνειας για βελούδινη λειτουργία.....! ...... μην μου αναλυσετε αυτη την απολυτη λεπτομερεια σε δικυλινδρο 465 c.c .... γιατι θα πεθανω ....!

Και το tmax το ίδιο έχει...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το πρόγραμμα συντηρήσεως και οι τιμές των αναλωσίμων, κάτι ιμάντες κάτι αλυσίδες κλπ μου φαίνονται κάπως? Πάντα έχοντας υπόψη πως θα κάνει πολλά χλμ σαν δικύλινδρο 400άρι ε ?
Εδώ : http://www.tech.gorgolis.gr/images/stories/maintenance/SYM/MAXSYM_TL.pdf

Συγκεκριμένα:
Ιμάντας αλλαγή κάθε 20.000 χλμ με κόστος αναλωσίμου 146,03.
Αλυσίδα - γλύστρες αλλαγή κάθε 15.000 με κόστη 125,16+4,80+5,89=135,85
Γρανάζια κάθε 20.000 (λέει έλεγχος - αλλαγή και ναι θα βρεθεί μάστορας να πει όχι είναι καλά άστα και θα τα αλλάξουμε στις 40.000, δεν νομίζω) : 50,53+48,00=98,53
Δηλαδή αλυσιδογράναζα και γλύστρες = 234,38.....

Επιπρόσθετα και μια πληρωμή αρχικής αγοράς 7.000 ευρώ.... cdefghigi

Υ.Γ. Τις μπίλιες φυγοκεντρικού κόστους 74,71 ευρώ που θέλουν έλεγχο κάθε 20.000 δεν τις ανέφερα καθόλου αλλά θέλω να δω τον μάστορα που θα ανοίξει και θα πει...αντέχουν ακόμα να μην τις αλλάξουμε για άλλα 20.000 χλμ...από την εμπειρία μου μιας και συντηρώ μόνος μου τέτοιες μεταδόσεις δεν παίζει τέτοιο σενάριο.
Κάντε και αυτούς τους υπολογισμούς λοιπόν.;)
Ο Ιμάντας στο ΑΚ έχει 600€
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οχι
Γι αυτό πατωσε το ΑΚ

Στα 7000 ευρω το xmax 300 δεν εχει αντιπαλο..

To Xmax 300 πολύ καλό μεν και άκρως ποιοτική κατασκευή,. αλλα
1.Για μικρά αναστήματα (εμένα βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι και μάλιστα πολύ , σε σχέση με άλλα)
2. Σε αυτοκινητόδρομο τα λίγα κυβικά φανερώνουν την κατηγορία του
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Οχι
Γι αυτό πατωσε το ΑΚ

Στα 7000 ευρω το xmax 300 δεν εχει αντιπαλο..
5300euro bev 350 προτίμησα ,ήμουν μεταξύ των δύο.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
5300euro bev 350 προτίμησα ,ήμουν μεταξύ των δύο.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στα 300-350 κυβικά και εγώ σε beverly θα πήγαινα ή σε Kymco Downtown. Με 5000 ευρώ παίρνεις πολύ περισσότερα απο ότι σε αντιστοιχης τιμής Yamaha και Honda.
Στα 7000 ευρώ πάλι σε σε Kymco και SYM.

Δεν λέω, το TMAX είναι το καλύτερο, αλλά 12000+ για σκούτερ; Πολλά!
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Δε ξερω γιατι ρε παιδια αλλα οσο και να θελω να δωσω μια ευκαιρια σε sym kymco κτλ.. στο τελος παντα καταλήγω σε πιο "safe" μαρκες δηλ piaggio honda yamaha.
Πχ οταν αγορασα το bev 300 το 2011 ημουν αναμεσα σε sym gts 300 νομιζω (ξεχασα κ ολας πως το λεγανε)..
Το bev 4400 το αλλο 3900..
Ο λογος που επελεξα το bev ηταν γιατι το αλλο εβλεπα μτχ 6 μηνων να κουδουνιζει!!
Κ οχι μονο ενα αλλα τα περισσότερα τριζανε πλαστικα, κιτρινιζανε ζελατινες κτλ..
Το bev περασανε 10 χρόνια κ αν το περιποιεισαι σε λογικα πλαισια ειναι μια χαρα!
Δε λεω μπορει να ειναι σκυλια τα sym kymco αλλα δεν μου εμπνεουν καμια εμπιστοσυνη..
3 κολλητοί πηραν symphony 200 λογω τσαμπα τιμης καινούργιου..
Κ οι 3 κραζουν την ωρα κ τη στιγμη που τα πηραν..
Ο αλλος που πήρε pcx οπως κ εγω δεν ειχαμε κανενα προβλημα κ επίσης πολυ σημαντικο, δεν χασαμε καθολου σχεδον σε μεταπωληση..
Κατα την αποψη μ κανουν μεγαλο λάθος kymco sym οταν αλλαζουν καθε χρονο τα μοντελα τους με αλλα με αποτέλεσμα να μην περιμένουν να παρουν feedbacks με τα λαθη τους και στο facelift να τα διορθωσουν..
Οσα κρατησαν το όνομα πχ downtown πηγε πολυ καλα σε πωλησεις κ ειναι το μόνο που θα σκςφτομουν..
Το ξεκαθαριζω οτι δεν ειμαι της μαρκας καθολου αλλα δεν μπορω να παιρνω καινούργιο symhony κ να το παω για πλυσιμο κ να φευγουν τα αυτοκολλητα πχ ή να καθαριζω απτα νερα με το δερματινο γαντι τα οργανα κ αυτα να γρατζουνιουνται!!!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δε ξερω γιατι ρε παιδια αλλα οσο και να θελω να δωσω μια ευκαιρια σε sym kymco κτλ.. στο τελος παντα καταλήγω σε πιο "safe" μαρκες δηλ piaggio honda yamaha.
Πχ οταν αγορασα το bev 300 το 2011 ημουν αναμεσα σε sym gts 300 νομιζω (ξεχασα κ ολας πως το λεγανε)..
Το bev 4400 το αλλο 3900..
Ο λογος που επελεξα το bev ηταν γιατι το αλλο εβλεπα μτχ 6 μηνων να κουδουνιζει!!
Κ οχι μονο ενα αλλα τα περισσότερα τριζανε πλαστικα, κιτρινιζανε ζελατινες κτλ..
Το bev περασανε 10 χρόνια κ αν το περιποιεισαι σε λογικα πλαισια ειναι μια χαρα!
Δε λεω μπορει να ειναι σκυλια τα sym kymco αλλα δεν μου εμπνεουν καμια εμπιστοσυνη..
3 κολλητοί πηραν symphony 200 λογω τσαμπα τιμης καινούργιου..
Κ οι 3 κραζουν την ωρα κ τη στιγμη που τα πηραν..
Ο αλλος που πήρε pcx οπως κ εγω δεν ειχαμε κανενα προβλημα κ επίσης πολυ σημαντικο, δεν χασαμε καθολου σχεδον σε μεταπωληση..
Κατα την αποψη μ κανουν μεγαλο λάθος kymco sym οταν αλλαζουν καθε χρονο τα μοντελα τους με αλλα με αποτέλεσμα να μην περιμένουν να παρουν feedbacks με τα λαθη τους και στο facelift να τα διορθωσουν..
Οσα κρατησαν το όνομα πχ downtown πηγε πολυ καλα σε πωλησεις κ ειναι το μόνο που θα σκςφτομουν..
Το ξεκαθαριζω οτι δεν ειμαι της μαρκας καθολου αλλα δεν μπορω να παιρνω καινούργιο symhony κ να το παω για πλυσιμο κ να φευγουν τα αυτοκολλητα πχ ή να καθαριζω απτα νερα με το δερματινο γαντι τα οργανα κ αυτα να γρατζουνιουνται!!!
Το Citycom είναι το 4ρτο sym που έχω από το 2014, πάρα πολύ ευχαριστημένος....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δε ξερω γιατι ρε παιδια αλλα οσο και να θελω να δωσω μια ευκαιρια σε sym kymco κτλ.. στο τελος παντα καταλήγω σε πιο "safe" μαρκες δηλ piaggio honda yamaha.
Πχ οταν αγορασα το bev 300 το 2011 ημουν αναμεσα σε sym gts 300 νομιζω (ξεχασα κ ολας πως το λεγανε)..
Το bev 4400 το αλλο 3900..
Ο λογος που επελεξα το bev ηταν γιατι το αλλο εβλεπα μτχ 6 μηνων να κουδουνιζει!!
Κ οχι μονο ενα αλλα τα περισσότερα τριζανε πλαστικα, κιτρινιζανε ζελατινες κτλ..
Το bev περασανε 10 χρόνια κ αν το περιποιεισαι σε λογικα πλαισια ειναι μια χαρα!
Δε λεω μπορει να ειναι σκυλια τα sym kymco αλλα δεν μου εμπνεουν καμια εμπιστοσυνη..
3 κολλητοί πηραν symphony 200 λογω τσαμπα τιμης καινούργιου..
Κ οι 3 κραζουν την ωρα κ τη στιγμη που τα πηραν..
Ο αλλος που πήρε pcx οπως κ εγω δεν ειχαμε κανενα προβλημα κ επίσης πολυ σημαντικο, δεν χασαμε καθολου σχεδον σε μεταπωληση..
Κατα την αποψη μ κανουν μεγαλο λάθος kymco sym οταν αλλαζουν καθε χρονο τα μοντελα τους με αλλα με αποτέλεσμα να μην περιμένουν να παρουν feedbacks με τα λαθη τους και στο facelift να τα διορθωσουν..
Οσα κρατησαν το όνομα πχ downtown πηγε πολυ καλα σε πωλησεις κ ειναι το μόνο που θα σκςφτομουν..
Το ξεκαθαριζω οτι δεν ειμαι της μαρκας καθολου αλλα δεν μπορω να παιρνω καινούργιο symhony κ να το παω για πλυσιμο κ να φευγουν τα αυτοκολλητα πχ ή να καθαριζω απτα νερα με το δερματινο γαντι τα οργανα κ αυτα να γρατζουνιουνται!!!

Ο καφετζής απέναντί μου έχει Mαxsym 400 του 2014. Χειμώνα καλοκαίρι, πρωί βράδυ με το σκουτερ. Σαν καινούριο είναι, πάντα πλυμένο και γυαλισμένο. Άλλοι 2 στον ίδιο δρόμο έχουν αυτό το 300άρι που έχει έχει και ο @apache εδώ και 2-3 χρόνια. Υπερευχαριστημένοι.
Εγώ όταν ψαχνόμουν και έβλεπα και σκούτερ ήμουν στο τσακ για μεταχειρισμένο Maxsym 600. Είχα βρει ένα 3ετίας με 15000 χλμ που ήταν σαν καινούριο εξωτερικά.

Είμαι σίγουρος πως δεν θα έχουν την ίδια ποιότητα κατασκευής με ένα Honda, αλλά δεν με νοιάζει, επειδή ένα honda στα ίδια κυβικά με ίδια άλογα και ίδια χαρακτηριστικά έχει σχεδόν διπλάσια τιμή.
Πάντως απο κινητήρες είναι μια χαρά και αξιόπιστα. Στο λέω εκ πείρας. Ενα σωρό φίλοι εχουν SYM και KYMCO. Δεν παθαίνουν τίποτα!
Ε ας θαμπώσει και η ζελατίνα στα 4 χρόνια αντί στα 8 χρόνια. Όταν στα ίδια κυβικά και ίδια χαρακτηριστικά πληρώνεις 2000-3000 ευρώ λιγότερα, άλλαξε και μια ζελατίνα στα 4 χρόνια και πέρνα το και ένα κέρωμα μια φορά τον χρόνο, δεν τρέχει κάτι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το πρόγραμμα συντηρήσεως ............
Ιμάντας αλλαγή κάθε 20.000 χλμ με κόστος αναλωσίμου 146,03.
Αλυσίδα - γλύστρες αλλαγή κάθε 15.000 με κόστη 125,16+4,80+5,89=135,85 .........

Για εμας τους αδαεις , αν γινεται ..... ιμαντα τελικης κινησης νομιζω το καταλαβαινω ...... Αλυσιδα-γλυστρες , αν δεν εννοειται εκκεντροφορου και υποννοειται κατι αλλο ..... παρακαλω εξηγηστε μου με το *****ο , να το αντεξω ..... ! cde
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Για εμας τους αδαεις , αν γινεται ..... ιμαντα τελικης κινησης νομιζω το καταλαβαινω ...... Αλυσιδα-γλυστρες , αν δεν εννοειται εκκεντροφορου και υποννοειται κατι αλλο ..... παρακαλω εξηγηστε μου με το *****ο , να το αντεξω ..... ! cde
Δεν πάει έτσι θα στα πω όταν κάτσω στον υπολογιστή.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Για εμας τους αδαεις , αν γινεται ..... ιμαντα τελικης κινησης νομιζω το καταλαβαινω ...... Αλυσιδα-γλυστρες , αν δεν εννοειται εκκεντροφορου και υποννοειται κατι αλλο ..... παρακαλω εξηγηστε μου με το *****ο , να το αντεξω ..... ! cde
Στέλιο θα αφήσω τον Μάνο να σου εξηγήσει λεπτομερώς μιας και στο συγκεκριμένο θέμα συνδυασμού μεταδόσεως κινήσεως με συνδυασμό ιμάντα - αλυσίδας δεν έχω τεχνική γνώση μιας και δεν είχα ποτέ, δεν με ενδιαφέρει να αποκτήσω ποτέ κάτι παραπάνω σε σκούτερ από αυτά των 300 κυβικών όπου βασιλεύει το CVT αποκλειστικά και μόνο με ιμάντα οπότε δεν με ενδιαφέρει για να εντρυφήσω παρά μόνο ως τεχνικό θέμα στα πλαίσια του γηράσκω αεί διδασκόμενος.
Προσωπική μου άποψη δε είναι πως μετά τα 300 κυβικά, μην πω 250 μιας και της μοδός εδώ και χρόνια είναι τα ψευτο300άρια που είναι 250άρια + -, πας σε μοτό άλλου τύπου και όχι σε τύπου σκούτερ.

Τα παραπάνω που αναφέρθησαν αποτελούν μια μεταφορά από το πρόγραμμα συντηρήσεως το επίσημο που η ίδια η εταιρεία έχει αναρτημένο στο μοντέλο (εύγε της για να κάνεις τα κουμάντα σου) και αποτελούν παρατηρήσεις εκ πρώτης όψεως από την οπτική γωνία του πελάτη που ενδιαφέρεται για το μοντέλο αλλά τον ενδιαφέρει και το πόσο κοστίζει η συντήρησή του προκειμένου να βγουν τεχνοοικονομικά συμπεράσματα χρήσεως.

Αυτό που μπορώ να πω από όσο έχω καταλάβει είναι ότι ο εν λόγο συνδυασμός ιμάντα - αλυσίδας αφορά την μετάδοση κινήσεως και δεν εμπλέκεται με εκκεντροφόρο ή λοιπά <<σωθικά>> κινητήρα.

Όσο αφορά τώρα τα λοιπά περί αξιοπιστίας κλπ μπορώ να πω με σιγουριά πως ότι πληρώσουμε θα πάρουμε μιας και έχω εμπλακεί στην βοήθεια αρκετών φίλων κατόχων διαφόρων μοντέλων. Δεν έχω ενθουσιαστεί από αυτά πούδα και χειρίστηκα με τα χέρια μου. Είναι μια καλή λύση και οικονομική αν δεν διαθέτεις χρήματα να πάρεις κάτι άλλο πλην όμως πρέπει να γνωρίζουμε πως ότι πληρώσουμε θα πάρουμε και πως αν έχουμε σκοπό να μην τα κρατήσουμε πολύ και δη πέραν των 50.000 χλμ θα πάνε μια χαρά. Μετά θα αρχίσουν τα όργανα αλλά και ποιο μπροστά σε κάποια που φαινόντουσαν ΟΙ ευκαιρίες με τιμές εξωπραγματικές προς τα κάτω.
Προσωπικά επειδή δεν είμαι ο τύπος του αναβάτη που αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι μηχανάκι και τα κρατώ άπειρα χρόνια απλά δεν ταιριάζουν στο προφίλ μου σαν πελάτη και προτιμώ εταιρείες που ζεις μαζί τους δεκαετίες χωρίς να ασχολείσαι. Αρκεί να πω ότι είμαι κάτοχος σκούτερ πλέον των 32 ετών που ζει και βασιλεύει με απειροελάχιστη συντήρηση και κανάκεμα.

Τα υπόλοιπα σε λεπτομέρειες σε καμιά μάζωξη για καφέ - μοτοβόλτα γιατί ήδη έγραψα πολλά.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Tελικα Σαββα μου , βρεθηκε η απαντηση (05:30) ......... και ιμαντας στο cvt σασμαν υπαρχει αλλα και η κλασσικη αλυσιδα στην τελικη μεταδοση .
Και επειδη ..... αστους να λενε ..... εγω το πολυ καθε 12-15.000 χιλ. τα αλλαζω ολα , πρεπει καποιος να υπολογισει τα συνολικα κοστη οπως ανεφερες και πιο πανω για .... Scooter ...!
Bεβαια η ανεση στο οδηγημα και πληρωνεται και αξιζει , οποτε και το CVT αλλα και το μοχλικο του στην πισω αναρτηση νομιζω οτι αξιζουν εαν σε βαθος χρονου αποδειχθει και αξιοπιστο μηχανικα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Tελικα Σαββα μου , βρεθηκε η απαντηση (05:30) ......... και ιμαντας στο cvt σασμαν υπαρχει αλλα και η κλασσικη αλυσιδα στην τελικη μεταδοση .
Και επειδη ..... αστους να λενε ..... εγω το πολυ καθε 12-15.000 χιλ. τα αλλαζω ολα , πρεπει καποιος να υπολογισει τα συνολικα κοστη οπως ανεφερες και πιο πανω για .... Scooter ...!
Bεβαια η ανεση στο οδηγημα και πληρωνεται και αξιζει , οποτε και το CVT αλλα και το μοχλικο του στην πισω αναρτηση νομιζω οτι αξιζουν εαν σε βαθος χρονου αποδειχθει και αξιοπιστο μηχανικα.

Αν βρεθεί σε τομή ο τρόπος λειτουργίας κιβωτίου CVT και μεταδόσεως με αλυσίδα, θάθελα να το δω να αντιληφθώ τον τρόπο λειτουργίας.
Ένα απλό CVT δουλεύει έτσι :

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν βρεθεί σε τομή ο τρόπος λειτουργίας κιβωτίου CVT και μεταδόσεως με αλυσίδα, θάθελα να το δω να αντιληφθώ τον τρόπο λειτουργίας......

Καλα αυτο δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο να το αντιληφθουμε ..... αντι ο ιμαντας να καταληγει στον μηχανισμο της πισω ροδας ( οπου κομπλαρουν τα φυγοκεντρικα κινουμενα φερμουιτ σαν συμπλεκτης ) θα καταληγει κοντα στον κινητηρα οπου παλι μεσω του ιδιου μηχανισμου θα κινειται το μικρο γραναζι της αλυσιδας , οπως στις μηχανες μας.

Η ερωτηση μου θα ητανε εαν αυτα τα CVT θα μπορουσανε να ειχανε καλυτερης ποιοτητας ιμαντα ( μεταλλικο ας πουμε , οπως μερικων Ι.Χ.) ποσο θα ανεβαινε το συνολικο κοστος εναντι του DCT σασμαν ?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλα αυτο δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο να το αντιληφθουμε ..... αντι ο ιμαντας να καταληγει στον μηχανισμο της πισω ροδας ( οπου κομπλαρουν τα φυγοκεντρικα κινουμενα φερμουιτ σαν συμπλεκτης ) θα καταληγει κοντα στον κινητηρα οπου παλι μεσω του ιδιου μηχανισμου θα κινειται το μικρο γραναζι της αλυσιδας , οπως στις μηχανες μας.

Η ερωτηση μου θα ητανε εαν αυτα τα CVT θα μπορουσανε να ειχανε καλυτερης ποιοτητας ιμαντα ( μεταλλικο ας πουμε , οπως μερικων Ι.Χ.) ποσο θα ανεβαινε το συνολικο κοστος εναντι του DCT σασμαν ?
Όχι σε αυτά που έχουν αλυσίδα τον μειωτηρα τον εχουν στο μοτέρ κοντά στο βαριατορ και έχουν μικρό ιμάντα.
Καλα αυτο δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο να το αντιληφθουμε ..... αντι ο ιμαντας να καταληγει στον μηχανισμο της πισω ροδας ( οπου κομπλαρουν τα φυγοκεντρικα κινουμενα φερμουιτ σαν συμπλεκτης ) θα καταληγει κοντα στον κινητηρα οπου παλι μεσω του ιδιου μηχανισμου θα κινειται το μικρο γραναζι της αλυσιδας , οπως στις μηχανες μας.

Η ερωτηση μου θα ητανε εαν αυτα τα CVT θα μπορουσανε να ειχανε καλυτερης ποιοτητας ιμαντα ( μεταλλικο ας πουμε , οπως μερικων Ι.Χ.) ποσο θα ανεβαινε το συνολικο κοστος εναντι του DCT σασμαν ?
Το Burgman φοράειKevlar στα 500€ και αλλαγή κάθε 100.000 χλμ
 
Top Bottom