ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Διχρονακι :p
Νομίζω ότι οι περισσότεροι πιτσιρικάδες έχουν κάτι αντίστοιχο στο μυαλό τους Νότη όπως και κάθε εποχή !!!
Την δική μου εποχή το όνειρο μας ήταν αυτό.... που παρέμεινε όνειρο... IMG_20201118_094348.jpg
Διχρονάκι πάντως ήρθε λίγο αργότερα και μακάρι κάποια στιγμή να ξαναέρθει :p
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha F-155 Concept - Το sport παπί του μέλλοντος​

yamaha-exciter-f155-concept-01.jpgyamaha-exciter-f155-concept-14.jpgyamaha-exciter-f155-concept-11.jpgyamaha-exciter-f155-concept-04.jpgyamaha-exciter-f155-concept-06.jpg

Κατά την παρουσίαση του νέου Yamaha Exciter 155 VVA στο Βιετνάμ, η Yamaha Βιετνάμ έδειξε στο κοινό και ένα ακραίο sport παπί σε μορφή concept, στα πρότυπα του extreme customizing των ασιατικών αγορών, πάνω στο οποίο θα βασιστεί το Exciter του μέλλοντος.
Το Yamaha F-155 Concept ή αλλιώς γνωστό και ως Exciter Concept 202X Prototype (όπως αναγράφεται πάνω του) κατασκευάστηκε στην Ιαπωνία, με κόστος 100.000 δολαρίων, ήτοι 81.500 ευρώ, και στάλθηκε στο Βιετνάμ για την παρουσίαση του νέου Exciter.

Το F-155 Concept βασίζεται μεν πάνω στο νέο Exciter, σπρώχνει όμως τη sport συνταγή σε νέα ύψη, τουλάχιστον για sport παπιά παραγωγής, καθώς σε custom μοντέλα έχουμε δει πολύ πιο ακραίες δημιουργίες.
Μεγαλύτερη ίσως αλλαγή είναι το Deltabox αλουμινένιο πλαίσιο, που φέρνει στο μυαλό τα Supersport / Superbike μοντέλα της φίρμας.

Παράλληλα, το συμβατικό πιρούνι και το συμβατικό ψαλίδι του Exciter αντικαταστάθηκαν από ένα ανάποδο πιρούνι και από gull-arm / banana ψαλίδι, ενώ η ουρά του παπιού προέρχεται από YZF-R1, με τα γνωστά κενά στα πλαϊνά της.
Το φωτιστικό σώμα στο τιμόνι μας εγκατέλειψε για ένα πιο sport look, ενώ στο μπροστινό μέρος του παπιού βρίσκεται μια εισαγωγή Ram-Air που θυμίζει πολύ αυτή του R1.
Δείτε όμως και τα διακριτικά αεροδυναμικά φτεράκια εκατέρωθεν, που θυμίζουν Superbike / MotoGP κατασκευή, δείτε τα slick ελαστικά, δείτε και το φαλτσοκομμένο τελικό της εξάτμισης που βγαίνει κάτω από τον κινητήρα! Σκέτο ποίημα.

Το τιμόνι είναι τύπου κλιπόν, ενώ νέα είναι η οθόνη οργάνων που στο concept είναι ζωγραφιστή.
Ρυθμιζόμενες είναι οι μανέτες, ρυθμιζόμενα και τα μαρσπιέ, ενώ για την ώρα ο κινητήρας παραμένει αυτός του Exciter 155 VVA.
Άντε να δούμε το F-155 στην παραγωγή το 2022-23, με κινητήρα 250 κυβικών, να σαρώνει τις αγορές της Ασίας που διψάνε για παπιά-τούμπανα.


Παπαρος ωρε μανα μου abcdeabcdeabcdeabcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona 155U1 2021: Adventure κάθε μέρα​

Με 2.995€​

Daytona-155U1-1.jpg

Η νέα, ξεχωριστής σχεδίασης, μικρή street adventure μοτοσυκλέτα από την Daytona, έρχεται να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία

Με FULL LED φώτα, ψαλίδι αλουμινίου, standard προστατευτικά κάγκελα, tubeless ελαστικά σε ακτινωτές ζάντες, ακόμη και με συμπλέκτη ολίσθησης.
Σχεδιαστικά, η 155 U1 χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα με την U125. Βασική διαφορά, η χρήση μεγαλύτερου ανεστραμμένου πιρουνιού, αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος στα 215mm, δίνοντας μεγαλύτερο πεδίο δράσης στις off road διαδρομές.
Daytona-155U1-9.jpg
Full LED φώτα

Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από δύο κάθετης διάταξης προβολείς με ενσωματωμένο κέλυφος κράματος αλουμινίου για βελτιωμένη απαγωγή της θερμότητας και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αριστερά και δεξιά των προβολέων υπάρχουν δύο κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας DRL. Το πίσω φανάρι εφαρμόζει στην άκρη της αιωρούμενης ουράς. Ξεχωριστή σχεδίαση χαρίζουν στα φλας της U1 τα προστατευτικά διακοσμητικά στοιχεία.
Daytona-155U1-3.jpg
Keyless Σύστημα Ελέγχου

Ένα απλό και βολικό ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.
Daytona-155U1-5.jpg
Έλεγχος Χειριστηρίων

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες με ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας, ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού. Φέρουν διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Daytona-155U1-8.jpg
Ψηφιακή LCD Οθόνη

Συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη LCD, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ διαθέτει ηλεκτρονικό αισθητήρα και προηγμένο τσιπ για άμεση απόκριση του οργάνου.

Daytona 155U1 6


Διπλή θύρα USB

Η 155 U1 διαθέτει, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.
Daytona-155U1-12.jpg
Μοναδικής σχεδίασης σέλα

Η σέλα δύο επιπέδων είναι ανεξάρτητη για αναβάτη και συνεπιβάτη χαρίζοντας sport στιλ.

Η απόσταση της σέλας του αναβάτη από το έδαφος είναι στα 825mm. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το αφρώδες *****ό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει.
Daytona-155U1-10.jpgDaytona-155U1-16.jpg
Προστατευτικές Μπάρες

Οι ενσωματωμένες προστατευτικές μπάρες προσφέρουν αποτελεσματική προστασία της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη.

Προστατευτικές χούφτες

Οι εξαιρετικής σχεδίασης προστατευτικές χούφτες χεριών είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου.



Δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH

Το σύστημα Bosch 9.1m ABS προσφέρει κορυφαίο έλεγχο κατά την πέδηση. Ακόμη και σε συνθήκες οδήγησης σε χώμα ή βροχή, με το σύστημα πέδησης της 155 U1 ο αναβάτης αποκτά μεγάλη αυτοπεποίθηση και σιγουριά.

Δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου

Το μεγάλο δισκόφρενο μπροστά 300mm με διπίστονες δαγκάνες και το πίσω δισκόφρενο 230mm με το έμβολο Ø38mm προσφέρουν ισχυρότερη δύναμη και αίσθηση πέδησης.

Ακτινωτές ζάντες

Tubeless All-terrain ελαστικά
Οι ακτινωτοί τροχοί, μειώνουν το συνολικό βάρος της ζάντας, προσφέρουν μεγαλύτερη ευκαμψία και προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες δρόμου και καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών.
Οι ακτινωτές ζάντες φέρουν ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδράζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τροχού. Τα ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, διευρύνουν το πεδίο δράσης και σε off road διαδρομές.

Daytona 155U1 7


Κεντρικό αμορτισέρ αζώτου

Η κεντρική πίσω ανάρτηση διαθέτει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης. Το δοχείο αζώτου προσφέρει ομαλότερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ακρίβεια της ανάρτησης σε οδήγηση απαιτήσεων. Η προφόρτιση του ελατηρίου μεταβάλλεται μικρομετρικά, ρυθμίζοντας το επίπεδο οδηγικής άνεσης που επιθυμεί ο αναβάτης.

Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με τη διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα. Κρατά χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνεται βέλτιστη κατανομή βάρους αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.

Daytona 155U1 19


Δοχείο Καυσίμου

Η δεξαμενή καυσίμου 12,5 λίτρων ανοίγει ηλεκτρικά και διαθέτει γαλβανισμένη εσωτερική επιφάνεια για αντιδιαβρωτική προστασία. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση, επιτυγχάνεται αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500km.

Νέος κινητήρας με υψηλή σχέση συμπίεσης

Η 155 U1 εξοπλίζεται από τον νέο, υψηλής τεχνολογίας, κινητήρα 155κ.εκ. της ZONTES. Υγρόψυκτος, 4 βάλβιδος, με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT, ιπποδύναμη που αγγίζει τους 18 ίππους και μέγιστη ροπή τα 16 Nm με τη σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της BOSCH και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3l/100km (EURO5).

Διπλή Χαρτογράφηση

Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες. “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και “S” για γρήγορη sport λειτουργία.

Ψυγείο μεγάλης διάστασης

Το μεγάλο ψυγείο ψύξης του κινητήρα της 155 U1, προσφέρει υψηλή απόδοση απαγωγής θερμότητας.

Daytona 155U1 13


Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η 155 U1 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Τιμή 2.995€​

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 / 4
ΨΥΞΗΥγρόψυκτο
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI (BOSCH)
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ6 Ταχύτητες
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.3 l/100km (Euro5)
ΙΣΧΥΣ18 ps / 9250 rpm
ΡΟΠΗ16 Nm / 7500 rpm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ12.5:1
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ12,5 lt
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 300mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 230mm
ABSBOSCH
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.130/70-17
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2005 x 865 x 1120
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ1355 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ215 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ826 mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)150 kg

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο KYMCO Visar 125 CBS​

kymco_visar125_2712021_2.jpg

Η νέα μοτοσυκλέτα 125 κυβικών της KYMCO παρουσιάστηκε και θέλει να κάνει άνοιγμα σε νεαρούς και όχι μόνο αναβάτες ως μέσο καθημερινής μετακίνησης.​


kymco_visar125_2712021_7.jpg
Όσοι γνωρίζουν το ιστορικό μοντέλων της KYMCO, θα ξέρουν ότι πριν κάποια χρόνια, στην αγορά μας υπήρχε διαθέσιμο το παπί με το όνομα Visar. Να λοιπόν που η εταιρεία «αναβαθμίζει» το μοντέλο κάνοντας το μοτοσυκλέτα και παρουσιάζοντας το: Ιδού το νέο Visar 125 CBS.
kymco_visar125_2712021_8.jpg
Η νέα μοτοσυκλέτα έχει σύγχρονη σχεδίαση, την απλότητα οδήγησης και χρήσης στο προσκήνιο και απευθύνεται σε κατόχους Α1 και Β διπλώματος (για όσες χώρες προβλέπεται). Στην καρδιά του βρίσκεται ένας αερόψυκτος κινητήρας με απόδοση 10,2 ίππων και 1,02 kgm ροπής, που συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 2,4 λίτρων ανά 100 χλμ.
kymco_visar125_2712021_9.jpg
Το πλαίσιο είναι μια κατασκευή που συνδυάζει σωλήνες ατσαλιού με πρεσαριστά τμήματα, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και αμορτισέρ monoshock πίσω. Στα φρένα χρησιμοποιείται σύστημα CBS, με δύο δίσκους διαμέτρου 276 και 220 χιλιοστών εμπρός και πίσω. Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 785 χιλιοστά, ενώ το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 136 κιλά.
kymco_visar125_2712021_11.jpg
Το εμπρός φωτιστικό σώμα του μοντέλου είναι τύπου LED, ωστόσο το Visar διατηρεί τον αναλογικό πίνακα οργάνων, για μια γνώριμη εμφάνιση των ενδείξεων. Παράλληλα, εξοπλίζεται τόσο με πλάγιο όσο και με κεντρικό σταντ.

Προς το παρόν, δεν ξέρουμε ακόμη αν το Visar θα φτάσει και στην χώρα μας, ωστόσο στην γειτονική Ιταλία είναι διαθέσιμο στην τιμή των 2.490 ευρώ. Πως σας φαίνεται; Θα θέλατε να… μας έρθει και από εδώ;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Lifan LF125-26R....ένα υβρίδιο παπί με ADV

Μόνο εγω το βρίσκω ενδιαφέρον αυτό σαν concept? Ένα απλό αερόψυκτο μοτέρ 125 με καρμπυρατέρ, ψηφιακό κοντέρ και μπροστινό μέρος πιο "adventure".

Αν ερχόταν Ελλάδα και ήτανε σε μια τιμή ας πούμε κούτα 1500-1600€ παίζει να πουλούσε.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sinnis T125 2021: Το μικρό Adventure αποκτά υγρόψυκτο κινητήρα​

Το Zonghsen RX1 στα αγγλικά​


sinnis-t125-adventure-1.jpg

H Sinnis Motorcycles είναι μια βρετανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2005 και έχει έδρα το Brighton. Στην γκάμα της έχει μοτοσυκλέτες και scooter μικρού και μεσαίου κυβισμού τα οποία κατασκευάζονται κατά κύριο λόγο σε συνεργασία με την κινέζικη Zongshen
sinnis-t125-adventure-3.jpg


Πρόσφατα, η Sinnis παρουσίασε την νέα έκδοση του Terrain 125 ή T125. Πρόκειται για μια μικρή μοτοσυκλέτα Adventure με τροχούς 17 ιντσών, προστατευτικά κάγκελα και βαλίτσες η οποία υπόσχεται άνετες αστικές μετακινήσεις. Στην ουσία είναι το Zongshen RX1 με υγρόψυκτο κινητήρα. Την κινέζικη εταιρεία εκπροσωπεί στην χώρα μας η εταιρεία Καραθανάσης Motor με έδρα τα Τρίκαλα.
Η σημαντικότερη αλλαγή στο Terrain 125 του 2021 αφορά στα μηχανικά του μέρη. Το μικρό Adventure εφοδιάζεται πλέον με έναν ολοκαίνουργιο τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 124.2 κ. εκ. που αποδίδει 12.7 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 10.5 Nm @ 7500 σ.α.λ. Σε σχέση με τον προηγούμενο που ήταν αερόψυκτος, ο καινούργιος διαθέτει αυξημένη ισχύ (κατά 1.2 hp) και καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.
Νέο είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει πλέον 6 σχέσεις (το μοντέλο με τον αερόψυκτο μοτέρ διέθετε 5άρι σαζμάν). Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η μοτοσυκλέτα είναι 90 km/h.
sinnis t125 adventure 2

Από κει και πέρα το Τ125 διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14 λίτρων που εξασφαλίζει αυτονομία τουλάχιστον 300 χιλιόμετρα, καθώς και βαλίτσες συνολικής χωρητικότητας 66.5 λίτρων που μπορούν να φιλοξενήσουν αρκετά πράγματα. Το βάρος της κατασκευής ανέρχεται στα 150 κιλά.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη LCD που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη. Δίπλα στο πάνελ υπάρχει θύρα USB.
Το Sinnis T125 θα διατίθεται σε δυο χρωματισμούς Arctic White & Canyon Red με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον Απρίλιο του 2021. Η τιμή του στη Μεγάλη Βρετανία διαμορφώνεται στα 3.400 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή τα προϊόντα της Sinnis πωλούνται επίσης σε Πορτογαλία, Σλοβακία και Μάλτα.

Πηγη https://2wo.gr
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Το zongshen RX1 είναι μια ωραία μικρή μοτοσικλέτα!
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το μηχανάκι δεν πουλάει στην Ελλάδα.
***Σε αυτά τα κυβικά, θεωρώ την υγροψυξη περιττό βάρος και αχρείαστη πολυπλοκοτητα.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Το zongshen RX1 είναι μια ωραία μικρή μοτοσικλέτα!
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το μηχανάκι δεν πουλάει στην Ελλάδα.
***Σε αυτά τα κυβικά, θεωρώ την υγροψυξη περιττό βάρος και αχρείαστη πολυπλοκοτητα.
Μάλλον γιατί τα παπιά που είχε φέρει δεν έπεισαν και δυστυχώς κρίνεται από αυτά.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Γενικά τα 125cc μοτοσυκλετάκια δεν πουλάνε στην Ελλάδα, και τα θεωρώ μια πολύ καλή εναλλακτική στο παπί και για εργάτη αργότερα στην πόλη. Αν δεν είχαμε το Address σπίτι όταν έβγαλα το Α1 στα 18 για μοτοσυκλετάκι 125 θα κοιτούσα....το πιο best seller στην Ελλάδα είναι το CBF125 το οποιο είναι τίμιο.....

ΧΤ125, XR125, D-Tracker 125, DR125SM ελάχιστα θα δεις έξω....γενικά στην Ελλάδα δεν είχε ποτέ πέραση η ιδέα μιας μηχανής 125cc.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Aggelos 1969 Δεν πιστεύω οτι έχει να κάνει τόσο με αυτό....και η Daytona πριν φέρει τις μηχανές ήτανε μόνο στα παπιά και αρκετοί είχανε παράπονα για την ποιότητα τους, όμως τα Daytona καλά πουλάνε.

Εγω πιστεύω οτι 1) είναι θέμα marketing όπως και να το κάνουμε και 2) το παραπάνω που έγραψα....οτι τα 125αρια μοτοσυκλετάκια ποτέ δεν είχανε καλές πωλήσεις εδω
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
@Aggelos 1969 Δεν πιστεύω οτι έχει να κάνει τόσο με αυτό....και η Daytona πριν φέρει τις μηχανές ήτανε μόνο στα παπιά και αρκετοί είχανε παράπονα για την ποιότητα τους, όμως τα Daytona καλά πουλάνε.

Εγω πιστεύω οτι 1) είναι θέμα marketing όπως και να το κάνουμε και 2) το παραπάνω που έγραψα....οτι τα 125αρια μοτοσυκλετάκια ποτέ δεν είχανε καλές πωλήσεις εδω
Ισχύει αυτό που είπες γιατί ο καθένας όταν γυρεύει 125 cc πάει στο παπί και δεν δίνει σχεδόν τα διπλάσια χρήματα για τα ίδια κυβικά.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Πάντως πλέον στα ίδια λεφτά που μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο Crypton-X δηλαδή πες 1700-1800 κατά μέσο όρο μπορείς να βρεις ένα CBF125, XR125 ή και CBR125 σε καλή κατάσταση. Θα μου πεις το Crypton είναι υδρόψυκτο, 4βαλβιδο και 13 μουλάρια, αλλά τα άλλα είναι μοτοσυκλέτες...οι πιτσιρικάδες θα πάρουν το Crypton προφανώς.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Πάντως πλέον στα ίδια λεφτά που μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο Crypton-X δηλαδή πες 1700-1800 κατά μέσο όρο μπορείς να βρεις ένα CBF125, XR125 ή και CBR125 σε καλή κατάσταση. Θα μου πεις το Crypton είναι υδρόψυκτο, 4βαλβιδο και 13 μουλάρια, αλλά τα άλλα είναι μοτοσυκλέτες...οι πιτσιρικάδες θα πάρουν το Crypton προφανώς.
Μην κρίνεις Τάσο από το crypton x που κρατάει ψηλά τιμή κοίτα στα daytona innova που παίζουν στο χιλιάρικο περίπου. Όταν κάποιος θέλει να ξεφύγει από παπί κοιτάει στα 250cc και πάνω.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δεν σύγκρινα απαραίτητα το Χ με Address/Innova/Daytona και γενικά παπιά 110-125cc. Σύγκρινα γενικά οτι στην τιμή που μπορείς να βρεις ένα μεταχειρισμένο παπί (το Χ ας πούμε) μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση μια μηχανή 125 που είναι σαφώς ανώτερη απο το Χ και το κάθε παπί....

Αλλά προφανώς αν κάποιος θέλει να ξεφύγει απο το παπί θέλει να ξεφύγει και απο το "φράγμα" των 125 κυβικών και είναι λογικό.
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μάλλον γιατί τα παπιά που είχε φέρει δεν έπεισαν και δυστυχώς κρίνεται από αυτά.
Συμφωνώ με αυτό που είπε ο Τάσος.
Ο Γκοργκολης πριν βαφτίσει τα dayang ως daytona, τα έφερνε με το όνομα τους, δηλαδή dayang.
Τα οποία ήταν κακής ποιότητας παπάκια.
Αλλά και όταν ξεκίνησε με την αλλαγή ονομασίας στο ίδιο προϊόν, πάλι κακής ποιότητας ήταν.
Αναμενόμενο εξάλλου. Το ίδιο προϊόν ήταν.
Στην πορεία αναγκαστικά βελτιώθηκαν. Όχι ότι είναι άριστης ποιότητας αλλά στην περίπτωση του dy έχει καλό vfm. Για το velos δεν μπορεί κάποιος να το ισχυριστεί σε καμία περίπτωση. Υπερβολικά ακριβό για αυτό που είναι. Ακραία ακριβό θα έλεγα.
Μάλιστα πιστεύω πως τα zongshen της εποχής που ο Γκοργκολης πούλαγε dayang, ήταν ανώτερα σε ποιότητα!!!!
Τελικά είναι θέμα marketing. Ο Γκοργκολης κατάφερε να στήσει καλά τη φάμπρικα ενώ ο Καραθανασης, εκ του αποτελεσματος κρίνουμε , απέτυχε παταγωδώς. Κρίμα γιατί είχε και έχει καλύτερο προϊόν.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Συμφωνώ με αυτό που είπε ο Τάσος.
Ο Γκοργκολης πριν βαφτίσει τα dayang ως daytona, τα έφερνε με το όνομα τους, δηλαδή dayang.
Τα οποία ήταν κακής ποιότητας παπάκια.
Αλλά και όταν ξεκίνησε με την αλλαγή ονομασίας στο ίδιο προϊόν, πάλι κακής ποιότητας ήταν.
Αναμενόμενο εξάλλου. Το ίδιο προϊόν ήταν.
Στην πορεία αναγκαστικά βελτιώθηκαν. Όχι ότι είναι άριστης ποιότητας αλλά στην περίπτωση του dy έχει καλό vfm. Για το velos δεν μπορεί κάποιος να το ισχυριστεί σε καμία περίπτωση. Υπερβολικά ακριβό για αυτό που είναι. Ακραία ακριβό θα έλεγα.
Μάλιστα πιστεύω πως τα zongshen της εποχής που ο Γκοργκολης πούλαγε dayang, ήταν ανώτερα σε ποιότητα!!!!
Τελικά είναι θέμα marketing. Ο Γκοργκολης κατάφερε να στήσει καλά τη φάμπρικα ενώ ο Καραθανασης, εκ του αποτελεσματος κρίνουμε , απέτυχε παταγωδώς. Κρίμα γιατί είχε και έχει καλύτερο προϊόν.
Δες τι παίζει:
Απο την μια πλευρά:
Daytona
Benneli
Voge
CF Moto
SWM
Brixton

απο την άλλη πλευρά:
Dayang
Zonghsen
Daelim
Baotian
Jialing
Linhai
ακόμη και η Hyosung (με ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΕΣ μοτο)

Εταιρία με Κινεζοπροφερόμενο όνομα δεν έκανε εμπορική καριέρα στην Ελλάδα, ή στην περίπτωση των δύο μεγάλων
KYMCO
SYM
άργησε πολύ να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου.
 
Top Bottom