Οι μοτοσικλετιστές δεν περιμένουν πολλά από τις νέες τεχνολογίες ασφάλειας.

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Μια έρευνα της FEMA δείχνει ότι οι μοτοσικλετιστές δεν είναι πολύ θετικοί για τις περισσότερες νέες τεχνικές που υποτίθεται ότι βελτιώνουν την οδική ασφάλεια. Ειδικά όταν τα συστήματα παρεμβαίνουν στην οδήγηση, συχνά χαρακτηρίζονται ως άχρηστα ή ακόμη και επικίνδυνα.

Το 2019 η FEMA επανέλαβε την έρευνα σχετικά με τα ITS για μοτοσικλέτες που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο πλαίσιο του έργου RIDERSCAN. Θέλαμε να δούμε πώς σκέφτονται οι αναβάτες τώρα τις τεχνολογικές καινοτομίες και πώς θα άλλαζε τη γνώμη τους με ορισμένες από αυτές τις τεχνικές να γίνουν πιο κοινές.

Η μεγάλη πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών που αντέδρασαν στην έρευνα είναι πολύ έμπειροι, τόσο σε χρόνια όσο και σε χιλιόμετρα. Οι διαφορές στην ηλικία και την εμπειρία δεν δείχνουν πολλά στις απαντήσεις: σε όλα τα συστήματα οι απαντήσεις είναι λίγο πολύ οι ίδιες, αν και οι λιγότερο έμπειροι και οι νεότεροι αναβάτες είναι ελαφρώς πιο θετικοί στα καινοτόμα συστήματα.


Σε γενικές γραμμές, οι μοτοσικλετιστές δεν είναι πολύ θετικοί για τις περισσότερες τεχνικές. Ειδικά όταν τα συστήματα παρεμβαίνουν στην οδήγηση ή παρέχουν πληροφορίες που δεν θεωρούνται πραγματικά απαραίτητες, είναι πιο συχνά χαρακτηρισμένες ως άχρηστες ή ακόμη και επικίνδυνες. Άλλα συστήματα από τα οποία οι αναβάτες δεν περιμένουν πολύ, είναι καινοτομίες σε κράνη και ρούχα. Συστήματα όπως η Οθόνη Πίσω Οψης και η Οθόνη σε Κράνος συχνά θεωρούνται επικίνδυνα.




Οι μοτοσικλετιστές φαίνεται επίσης να μην έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη ακόμη και στα μπουφάν αερόσακων και να τα θεωρούν ως «ίσως χρήσιμα». Από την άλλη πλευρά, τα συστήματα υποβοήθησης φρεναρίσματος (C-ABS, ABS για ελαφριές μοτοσικλέτες, Brake Assist) είναι υψηλά, όπως και τα συστήματα μετά τη σύγκρουση όπως το eCall και το σύστημα φωτισμού έκτακτης ανάγκης. Τα συστήματα βελτίωσης της ορατότητας, όπως τα προσαρμοστικά μπροστινά φώτα, το κράνος βελτίωσης της ορατότητας, θεωρούνται επίσης θετικά, αν και το συνεχές φωτισμό στροβοσκόπιο συχνά θεωρείται επικίνδυνο.

Σε σύγκριση με την έρευνα ITS που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο πλαίσιο του έργου RIDERSCAN, υπάρχουν μερικές αλλά όχι πάρα πολλές αλλαγές. Επτά από τα συστήματα που θεωρήθηκαν τα καλύτερα συστήματα ασφαλείας το 2014, επιστρέφουν στα δέκα κορυφαία συστήματα ασφαλείας το 2019.

Τα συστήματα μετά τη συντριβή φαίνεται να έχουν αυξηθεί στη δημοτικότητά τους: το 2014, μόνο ένα από αυτά τα συστήματα (συστήματα ανίχνευσης αντίκτυπου) κατάφερε να φτάσει στα 10 κορυφαία καλύτερα συστήματα ασφαλείας, ενώ το 2019 μπορούν να βρεθούν και τα τρία συστήματα μετά τη σύγκρουση στα κορυφαία 10 καλύτερα συστήματα ασφαλείας.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός


Μια έρευνα της FEMA δείχνει ότι οι μοτοσικλετιστές δεν είναι πολύ θετικοί για τις περισσότερες νέες τεχνικές που υποτίθεται ότι βελτιώνουν την οδική ασφάλεια. Ειδικά όταν τα συστήματα παρεμβαίνουν στην οδήγηση, συχνά χαρακτηρίζονται ως άχρηστα ή ακόμη και επικίνδυνα.

Το 2019 η FEMA επανέλαβε την έρευνα σχετικά με τα ITS για μοτοσικλέτες που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο πλαίσιο του έργου RIDERSCAN. Θέλαμε να δούμε πώς σκέφτονται οι αναβάτες τώρα τις τεχνολογικές καινοτομίες και πώς θα άλλαζε τη γνώμη τους με ορισμένες από αυτές τις τεχνικές να γίνουν πιο κοινές.

Η μεγάλη πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών που αντέδρασαν στην έρευνα είναι πολύ έμπειροι, τόσο σε χρόνια όσο και σε χιλιόμετρα. Οι διαφορές στην ηλικία και την εμπειρία δεν δείχνουν πολλά στις απαντήσεις: σε όλα τα συστήματα οι απαντήσεις είναι λίγο πολύ οι ίδιες, αν και οι λιγότερο έμπειροι και οι νεότεροι αναβάτες είναι ελαφρώς πιο θετικοί στα καινοτόμα συστήματα.


Σε γενικές γραμμές, οι μοτοσικλετιστές δεν είναι πολύ θετικοί για τις περισσότερες τεχνικές. Ειδικά όταν τα συστήματα παρεμβαίνουν στην οδήγηση ή παρέχουν πληροφορίες που δεν θεωρούνται πραγματικά απαραίτητες, είναι πιο συχνά χαρακτηρισμένες ως άχρηστες ή ακόμη και επικίνδυνες. Άλλα συστήματα από τα οποία οι αναβάτες δεν περιμένουν πολύ, είναι καινοτομίες σε κράνη και ρούχα. Συστήματα όπως η Οθόνη Πίσω Οψης και η Οθόνη σε Κράνος συχνά θεωρούνται επικίνδυνα.




Οι μοτοσικλετιστές φαίνεται επίσης να μην έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη ακόμη και στα μπουφάν αερόσακων και να τα θεωρούν ως «ίσως χρήσιμα». Από την άλλη πλευρά, τα συστήματα υποβοήθησης φρεναρίσματος (C-ABS, ABS για ελαφριές μοτοσικλέτες, Brake Assist) είναι υψηλά, όπως και τα συστήματα μετά τη σύγκρουση όπως το eCall και το σύστημα φωτισμού έκτακτης ανάγκης. Τα συστήματα βελτίωσης της ορατότητας, όπως τα προσαρμοστικά μπροστινά φώτα, το κράνος βελτίωσης της ορατότητας, θεωρούνται επίσης θετικά, αν και το συνεχές φωτισμό στροβοσκόπιο συχνά θεωρείται επικίνδυνο.

Σε σύγκριση με την έρευνα ITS που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο πλαίσιο του έργου RIDERSCAN, υπάρχουν μερικές αλλά όχι πάρα πολλές αλλαγές. Επτά από τα συστήματα που θεωρήθηκαν τα καλύτερα συστήματα ασφαλείας το 2014, επιστρέφουν στα δέκα κορυφαία συστήματα ασφαλείας το 2019.

Τα συστήματα μετά τη συντριβή φαίνεται να έχουν αυξηθεί στη δημοτικότητά τους: το 2014, μόνο ένα από αυτά τα συστήματα (συστήματα ανίχνευσης αντίκτυπου) κατάφερε να φτάσει στα 10 κορυφαία καλύτερα συστήματα ασφαλείας, ενώ το 2019 μπορούν να βρεθούν και τα τρία συστήματα μετά τη σύγκρουση στα κορυφαία 10 καλύτερα συστήματα ασφαλείας.
Πάρα πολύ σωστά κατά την δική μου άποψη και ειδικά όταν σχεδιάζονται από αυτοκινηταδες.....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... και οταν οι παγκοσμιοι οδηγοι δεν οδηγουν εκτος πιστας μοτοσυκλεττα σε δημοσιο δρομο ........ γιατι το θεωρουν ακρως επικινδυνο .......! abcde
 
Top Bottom