Οι εξορμήσεις μιας πάπιας - τα χρονικά ενός παπόβιου

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Οι ακραιοι χαρακτηρισμοι δεν προσφερουν κατι στην κουβεντα.Οποτε παμε στο θεμα μας και ας αφησουμε ησυχη την κυρια η οποια φαινεται να εχει πολυ σοβαροτερα προβληματα απο τα δικα μας.Smileys drinking beer Emoticon
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Vrasidas δεν έχει σημασία σιγά. Ένα φιλαράκι με ένα TCB μηχανάκι (Wind-X 140 νομίζω) έχει γυρίσει ένα κάρο μέρη. Και εγω με Yingxiang ξεκίνησα μην νομίζεις...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Χθες απόγευμα πήγα απο τον μηχανικό να τον ρωτήσω για ένα κροτάλισμα που έκανε το μοτέρ όταν ήτανε ζεστό. Στην αρχή φοβήθηκα μην άρπαξε πάλι το κυλινδοπίστονο (τα 300€ που έδωσα δεν ήτανε και λίγα...) αλλά τελικά είναι οι βαλβίδες που θέλουνε ρύθμισμα. Ωστόσο μου είπε την χοάνη να την βγάλω επιγόντως, μπαίνουνε άνετα σκουπιδάκια μέσα στον κύλινδρο όπως σκόνες και δεν γίνεται σωστή καύση. Προς μεγάλη μου έκπληξη όταν την έβγαλα το σώμα ψεκασμού είδα οτι είναι τίγκα στην βρώμα μέσα...τώρα το πως το καθαρίζω δεν έχω ιδέα ούτε θα επιχειρήσω να το λύσω μόνος μου. Ξαναέβαλα πάλι το φιλτροκούτι και απο εβδομάδα θα παραγγείλω και ένα νέο φίλτρο για αυτό μιας και το εργοαστιακό απο κίτρινο (χάρτινο είναι) έγινε καφέ πλέον. Το πήγα και μια βόλτα μετά και σήμερα για να το δοκιμάσω. Όντως το τράβηγμα έιναι πολύ πιο γραμμικό πλέον.

Nα και μερικές φωτογραφίες απο την βόλτα μου




 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Δες στο ανάλογο θέμα < καθαριστικά Injection>
Αν και αν έχει πολύ βρώμα, θέλει βγάλσιμο το σώμα - μπεκ και να μπει σε ειδικό μηχάνημα με υγρό υπο πίεση και υπερήχους
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το μπεκ το είχα καθαρίσει πριν κανά 3 μήνες και είδα διαφορά στο τράβηγμα αλλά το σώμα ψεκασμού εκεί που κουμπώνει το φιλτροκούτι να το πω πάνω είναι μαύρο μέσα όλο και η πεταλούδα και όλα. Μου είπε ένα παιδί οτι αμα το καθαρίσεις θα δεις διαφορά στην απόδοση γιατί θα αναπνέει καλύτερα το μηχανάκι. Θα ρίξω μια ματιά και στο θέμα αυτό αργότερα που θα βρω χρόνο...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έιναι απο αυτά τα τυπικά απογεύματα που σηματοδοτούνε σιγά σιγά τον ερχομό του καλοκαιριού. Έριξα έναν ωραίο υπνάκο το μεσημέρι ξυπνάω κατά τις 7-παρα φτιάχνω την φραπεδιά μου και κάθομαι στο δωμάτιο να χαζέψω λιγάκι στο λάπτοπ. Κατά τις 8-παρα λεω δεν βαριέσα αρπάζω κρανάκι, δερμάτινο και κλειδιά και έφυγα για βόλτα. Ο ουρανός συννεφιασμένος, η θερμοκρασία στους 23 βαθμούς πολύ καλή για την εποχή. Βγάζω το μηχανάκι απο το γκαράζ και το βάζω μπρος με ελάχιστη χρήση μίζας. Κοιτάζοντας το καθώς βάζω το κράνος λέω στον εαυτό μου "κοίτα να δεις που κάποτε βόλταρες με το κινέζικο παπί το 72αρι στο Λύκειο και νόμιζες οτι δεν θα αποκτήσεις ποτέ κάτι καλύτερο". Πήγα προς τις Αλυκές λοιπόν μια βόλτα. Ο ήχος απο την εξάτμιση στρωτός και ωραίος πλέον (μετά την αλλαγή πιστονιού η συμπίεση ανέβηκε στα φυσιολογικά επίπεδα), το φιλτροκούτι ρουφάει αέρα και το μπεκάκι ψεκάζει βενζίνη άριστα (βάλαμε και 100αρα γιατί δίνει τουλάχιστον 10 άλογα παραπάνω :p).




Κοντά σε αυτά τα μέρη ο Ιάσωνας είχε κάποτε το παλάτι του. Ήξερε πολύ καλά που να το χτίσει.


 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@esel όχι θα κάτσω μέσα να βαρεθώ την ζωή μου ενω έχω μηχανάκι :p:p Μωρέ και Αθήνα το φτάνω αμα θελήσω (οκ οι βενζίνες είναι ένα θέμα όμως)Bike
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σήμερα είπα να πάω μια βόλτα προς Αγριά. Σε κάποια φάση εκεί που η στροφή σε βγάζει για Βόλο είδα έναν ανηφορικό δρόμο. "Αυτό λογικά σε πάει στην Δράκεια" σκέφτηκα και το ακολούθησα.



Είχε και ωραία μέρα σήμερα ούτε τέρμα ήλιο να σε χτυπάει ούτε συννεφιά να σε φοβίζει για τυχόν βροχές.


Αυτό το χωριό στα δεξιά είναι ο Άγιος Βλάσιος. Το μοναστηράκι στα αριστερά οι Άγιοι Ταξιάρχες που είχα πάει. Έχω την εντύπωση οτι στην ίδια πλαγια πρέπει να είναι και ο Άγιος Λαυρέντιος αλλά δεν το τράβηξα φωτογραφία.



Στις 17 Δεκεμβρίου του 1943 μια ομάδα απο αντάρτες πάνω στο Πήλιο ανόιξανε πυρ ενάντια μιας γερμανική περίπολου με μοτοσυκλέτα σκοτώνοντας 2 γερμανούς. Ο ένας ξέφυγε και ενημέρωσε τους υπόλοιπους στην Πορταριά. Το απόγευμα της ίδιας μέρας ακούγονταν πυροβολισμοί στα Χανιά αλλά οι αντάρτες καθυσήχασανε τους κατοίκους της Δράκειας νομίζοντας οτι οι γερμανοί κάνανε γυμνάσια και ασκήσεις. Ωστόσο ένα τάγμα των SS κατέβαινε απο Χάνια προς το χωριό. Μάζεψαν όλους τους κατοίκους σε ένα μεγάλο καφενείο και τους είχανε αμίλητους και αιχμάλωτους όσο αυτοί έπιναν. Την επόμενη μέρα στις 18 του Δεκέμβρη ακολούθησε μια μαζική γενοκτονία και ολοκαύτωμα όπου οι γερμανοί διέταξαν τα παιδιά και τις γυναίκες να πάνε σπίτια τους και τους άντρες τους πήγανε σε μια ρεματιά και τους εκτελέσανε. Συνολικά 118 άντρες πεθάνανε απο τους ναζί και 58 σπίτια καταστραφήκανε. Αυτό είναι το μνημείο με τα 118 ονόματα των νεκρών απο τους γερμανούς κατακτητές.

Κυριολεκτικά η βλάστηση σε πνίγει εκεί πέρα...
 

Vrasidas

new member
Δημοσιεύσεις
69
Όνομα
Βρασίδας
Αλλαγή λαδιών και ρύθμισμα βαλβίδων. Το μηχανάκι πηγαίνει πολύ πιο στρωτά και ομαλά πλεόν.

Άκου μια γνώμη ... Αν θες την ακούς, αν θες την απορρίπτεις.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα :
Ρύθμιση βαλβίδων το πολύ κάθε 3η αλλαγή λαδιών. Η ρύθμιση μόνο εφόσον το μοτέρ έχει κρυώσει ΤΕΛΕΙΩΣ.
Αλλαγή κάθε 1.000 χλμ
Λάδι 15W50
Ποσότητα λαδιού, αν ο κατασκευαστής σου λέει 750 ml, βάζεις min ένα λίτρο σε κάθε αλλαγή. (Μην τρομάζεις , στο δικό μου αντίστοιχα βάζω 1,8 lt)
Μάζεψε λίγα χρήματα και βάλε οπωσδήποτε ένα καλό ψυγείο λαδιού. Είναι φτηνό και μπαίνει εύκολα. Το τι θα σου γλυτώσει από μελλοντικές ζημιές, είναι αντικείμενο άλλης συζήτησης. Πίστεψέ με όμως, είναι από τα πρώτα που χρειάζεται το παπί.

Πρέπει να πειραματιστείς με τα γρανάζια, με προοπτική συνήθως να το κοντύνεις. Προσπαθείς να μεγαλώσεις τους κύκλους και των δύο γραναζιών ώστε να αυξήσεις τη ροπή, δηλαδή + 1 δόντ1 μπροστά οπωσδήποτε και μετά αρχίζεις να μεγαλώνεις αρχικά + 3 δόντια το πίσω. Εγώ θα ξεκίναγα για αρχή με + ένα μπροστά και +4 πίσω.
Έχεις κερδίσει σε ροπή, σε απώλειες από γωνιακή ταχύτητα της αλυσίδας (αυτό συμβαίνει όταν η αλυσίδα γυρνώντας φτάνει στο εμπρός γρανάζι, όσο μικρότερο είναι αυτό, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση εφαρμόζεται στην αλυσίδα σε εκείνο το σημείο), σε τράβηγμα, σε "αναπνοή" του κινητήρα και ενώ θεωρητικά έχει κοντύνει άρα έχει χάσει τελική, επειδή πλέον μπορεί και ανεβάζει περισσότερες στροφές με 4η, ίσως τελικά και να κερδίζεις λίγα χλμ.
Π.χ. αν τα "μαμά" γρανάζια είναι 14 δόντια μπροστά και 35 πίσω, θα πήγαινα σε 15 και 39 για αρχή ώστε να έχω μια σταθερά για την επόμενη δοκιμή με το πίσω. Θα έκανα καμιά 100σταριά μικτά χλμ με ανηφόρες - ευθείες - μονός - δικάβαλος και μετά θα έβαζα 40 ή 41 πίσω ... Πάλι 100 μικτά χλμ και ου το καθεξής μέχρι να βρω την χρυσή τομή, πειράζοντας μόνο το πίσω γρανάζι κάθε φορά.

Υπολόγισε περίπου κατά μέσο όρο -10 χλμ στην τελική με 4η για κάθε δόντι που αφαιρείς στο μπροστά ή 3-4 δόντια που προσθέτεις στο πίσω .... και αντίστροφα +10 χλμ κατά μέσο όρο περίπου στην τελική με 4η για κάθε δόντι που προσθέτεις στο μπροστά ή 3-4 δόντια που αφαιρείς στο πίσω. Αυτό όμως σου είναι ουσιαστικά αδιάφορο, γιατί το ζητούμενο είναι να δουλεύει όσο το δυνατόν καλύτερα το μοτέρ στην περιοχή των στροφών και στις ταχύτητες που κινείσαι την περισσότερη ώρα πάνω στο παπί. Η τελική για λίγο χρονικό διάστημα που θα το δουλέψεις, φαντάζομαι σου είναι αδιάφορο.

Βασική προϋπόθεση για αλλαγές στα γρανάζια είναι η εξής : Να έχεις παρατηρήσει εάν με τα μαμά γρανάζια, το παπί σου "σκάει" την 4η ταχύτητα, δηλαδή να ανεβάζει τόσες στροφές που να "τελειώνει" την 4η, να μην την "κρεμάει". Αν την τελειώνει - και δικάβαλος ίσως, γιατί είδαμε βόλτες με την κοπελιά μαζί - τότε θέλει να πέσουν λίγο οι στροφές, να γίνει δηλαδή λίγο πιο μακρύ, βάζοντας για αρχή +1 δόντι μπροστά μόνο ... και βλέπεις πως δουλεύει, εάν σε ικανοποιεί. Αν δεν την τελειώνει (το πιθανότερο) και κρεμάει με την 4η χωρίς να ανεβάζει στροφές ώστε να την "τελειώσει" - ειδικά και με συνεπιβάτη - πας για κόντεμα ώστε να ανεβάσεις τις στροφές.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Αν με τα μαμά γρανάζια το μοτέρ σου "τελειώνει" την 4η και ανεβάζει στροφές και το κοντύνεις και άλλο, άρα θα του ανεβάσεις και άλλο τις στροφές, πας για ζημιά ... και αυτό ΔΕΝ το θέλουμε φαντάζομαι.

Για την περίπτωση που έχεις ενδοιασμούς για το τι παλαβά είναι αυτά, το κινέζικο παπί του υποφαινόμενου έχει γυρίσει 44 νομούς της χώρας κυρίως από βουνοκορφίδια, παραφορτωμένο, με υπέρβαρο σε σχέση με σένα αναβάτη, με 500σάρες σερί αποστάσεις χωρίς ουσιαστική στάση, έχει συμμετοχή σε 36ωρο .... και όλα αυτά χωρίς να κάνει κιχ ... Παρά τα χλμ που έχει κάνει, είναι σε άψογη φυσική κατάσταση και ετοιμοπόλεμο. Π.χ. το Σαββατοκύριακο που έρχεται, πρώτα ο Θεός, θα κάνει μια βόλτα μέχρι Πελοπόννησο, περίπου 800 χλμ.
Υπ' όψη όταν το αγόρασα καινούργιο, ουσιαστικά ήταν ένα κινέζικο χρέπι με μια μακροσκελή λίστα ζημιών και αστοχιών από τα πρώτα χιλιόμετρα. Αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης γιατί όταν τα θυμάμαι μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

Ελπίζω να βοήθησα. Καλές και Πολλές δημιουργικές και χαρούμενες βόλτες !!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Vrasidas σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Το λαδάκι που βάζω πάντα ειναι 15-50 και το ρύθμισμα βαλβίδων το κάνω τυπικά ανα 3000km περίπου. Τώρα για ψυγείο λαδιού δεν έχω ιδέα αν μπαίνει στο δικό μου αλλά ένα φιλάρακι σε Kawasaki ZX130 έχει βάλει ωστόσο. Λογικά θα μπαίνει και στο δικό μου και ειδικά το καλοκαίρι που ακολουθούνε πολλά δικάβαλα για μπάνιο θα βοηθήσει να διατηρεί τον κινητήρα σε καλές θερμοκρασίες.

Τώρα όσον αφορά την δύναμη του κινητήρα. Το εργοστάσιο δηλώνει 10 ίππους και 0.96 χιλιογραμμόμετρα ροπής (στις 8000 και στις 5800 στροφές το αντίστοιχα το καθένα) που είναι φυσιολογικές για ένα παπί 125 κυβικών. Τώρα δοκίμασα αρκετά όσον αφορά την εισπνοή και την εκπνοή. Είχα αρχικά μια εξάτμιση NOB1 χωρίς σιγαστήρα. Το μηχανάκι έβγαζε 3-5 χλμ παραπάνω τελικής και αυτό ήτανε όλο. Πολύ φασαρία για το τίποτα. Δοκίμασα έπειτα NOB1 + φιλτροχοάνη. Το μηχανάκι τράβαγε καλά στις μεσσαιές στροφές αλλά ως εκεί. Δοκίμασα αργότερα φιλτροχοάνη + μαμά εξάτμιση. Γούσταρα τον Κρυπτονίσιο ήχο που έβγαζε (αυτό το βαθύ ΓΡΡΡ που κάνει το σώμα ψεκασμού). Το παπί έχασε λίγο απο τις χαμηλές στις υψηλές κάτι παραπάνω έδινε αλλά ως εκεί και πάλι.

Τώρα έχω το εργοστασιακό φιλτροκούτι + εξάτμιση motorsport high up με σιγαστήρα. Όσο πιο κοντή είναι η εξάτμιση τόσο πιο πολύ βοηθάει στις χαμηλές και το αντίστροφο αν ειναί πιο μεγάλη. Η motorsport ουσιαστικά πάει ψηλά να το πω (βλέπε φωτογραφίες μου) λίγο πιο κάτω απο το μαρσπιέ του συνοδηγού. Είδα καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές αλλά και λίγο καλύτερο στροφάρισμα στις μεσσαίες στροφές και πάνω. Έγινε πιο γραμμικό με λίγα λόγια ενω η μαμά εξάτμιση με τον τεράστιο σιγαστήρα μέσα της και τον καταλύτη έπνιγε τον κινητήρα. Τώρα όσον αφορά τα γρανάζια. Έχω παίξει επίσης με πολλά και τα αποτελέσματα ήτανε τα εξής (14-34 το εργοστασιακό απο την Suzuki):

14-34: Το stock γρανάζωμα. Δίνει και καλό τράβηγμα και τελική 100-110 σε ευθείες. Μια τελική των 100 με 105 ή 100 με 110 είναι φυσιολογική για ένα παπί 125αρι. Δεν κοιτάω ποτέ τελικές ωστόσο τόσο πολύ. Γενικά η 1η και η 2α είναι κοντές στο δικό μου με την 3η να είναι λίγο πιο μακριά και η 4η αμα ζοριστεί...φτάνει μέχρι και τα Innova! Με το 14-34 η 4η αν ζοριστεί πάρα πολύ κοφτάρει στα 130 (βέβαια με πολύ ελαφριά κατηφόρα τότε, στροφή και καθόλου αέρας). Αλλά παπί είναι συνεπώς κρατάμε το 105-110 ως μια νορμάλ τελική

13-34: Το μηχανάκι απέκτησε πιο πολύ σπιρτάδα. Η πρώτη σταματούσε στα 45 χιλιόμετρα και στην ανηφόρα Λαρίσης απο Βόλο προς Α' ΒΙΠΕ απο εκεί που ανέβαινα με 90 κρατούσε σταθερά 100. Τελική έβγαζε 110-115 σε ευθεία μιας και όπως είπες δεν κρέμαγε το μοτέρ. Το έβγαλα για να κάνω την μεγάλη χαζομάρα που ακολουθεί

15-34: Είδε μια φορά ο Τασούλης το παπί να πηγαίνει με 130 (το κοντέρ του παραδόξως όσες φορές το έχω μετρήσει με GPS κλέβει άντε 1-2 χλμ το πολύ που είναι καλό) και λέει "χμμμ ας βάλω 15αρι μπροστά για να βγάζω 140! Πω μ***κα μου πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα!!". Πράγματι οι ελπίδες μου χτίζανε καλά όταν είδα την 2α να βγάζει 75 χιλιόμετρα και την 3η να βγάζει 105 αλλά όταν κουμπώνω 4η οι ελπίδες μου επίσης κρεμάσανε μαζί με το μοτέρ. Το μοτέρ απο πες 9000 στροφές πρέπει να έπεσε στις 6000 σίγουρα. Και αυτό γιατί η 4η στο σασμάν μέσα είναι μακριά για λόγους οικονομίας.

15-35: Νόμιζα οτι με ένα 35αρι πίσω θα λυνότανε το θέμα αλλά nope.

14-35: Αυτό που έχω τώρα. Καμία απολύτως διαφορά.

13-35: Το γρανάζωμα που σκοπευώ να βάλω αύριο απόγευμα. Δεν μου είναι κόπος να αλλάξω γρανάζι αλλά απο οτι φαίνεται το να έχεις καλύτερο μπαμ είναι πιο σημαντικό σε πόλεις πυκνές όπως ο Βόλος και το Πήλιο με τις ανηφοές του. Τελική θα βγάζει πράγματι πιο εύκολα τα 110 μιας και δεν θα κρεμάει και το +1 δόντι πίσω δεν θα είναι μεγάλη αλλάγη. Μεγαλύτερα γρανάζια για το δικό μου πίσω ωστόσο δεν υπάρχουνε και το 13αρι που ταιριάζει είναι απο Supra 100.

Αυτοί λοιπόν είναι οι διάφοροι πειραμματισμοί που έχω κάνει με το μηχανάκι. Το τελικό συμπέρασμα όμως είναι ένα: είναι παπί. Ροπάτο για τα κυβικά του όσο πρέπει, ικανό να τραβήξει δικάβαλο σε Πήλιο παντώς καιρού, οικονομικό, εύκολο μα πάνω απο όλα παπί. Μια μικρή μικρή μοτοσυκλέτα με λίγα λόγια. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Τα αγαπάμε ωστόσο τα παπάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το συμπέρασμα όμως είναι ένα: είναι παπί. Ροπάτο για τα κυβικά του όσο πρέπει, ικανό να τραβήξει δικάβαλο σε Πήλιο παντώς καιρού, οικονομικό, εύκολο μα πάνω απο όλα παπί. Μια μικρή μικρή μοτοσυκλέτα με λίγα λόγια. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Τα αγαπάμε ωστόσο τα παπάκια.
Giving
 

Vrasidas

new member
Δημοσιεύσεις
69
Όνομα
Βρασίδας
13-35: Το γρανάζωμα που σκοπευώ να βάλω αύριο απόγευμα. Δεν μου είναι κόπος να αλλάξω γρανάζι αλλά απο οτι φαίνεται το να έχεις καλύτερο μπαμ είναι πιο σημαντικό σε πόλεις πυκνές όπως ο Βόλος και το Πήλιο με τις ανηφοές του. Τελική θα βγάζει πράγματι πιο εύκολα τα 110 μιας και δεν θα κρεμάει και το +1 δόντι πίσω δεν θα είναι μεγάλη αλλάγη. Μεγαλύτερα γρανάζια για το δικό μου πίσω ωστόσο δεν υπάρχουνε και το 13αρι που ταιριάζει είναι απο Supra 100.

Δεν θα το έκανα ... π.χ. θα αυξήσεις τη γωνιακή ταχύτητα της αλυσίαδας ... 1 δοντι μπροστά αντιστοιχεί με 3 δόντια πίσω ... Θέλουμε να μεγαλώσουμε τους κύκλους, σε 14 - 34 που είναι τα μαμά, θα δοκίμαζα 15 - 39 για αρχή. Μετά θα πήγαινα σε 40 - 41 πίσω ... οι δοκιμές θα μου έδειχναν το δρόμο. Από τις δοκιμές που έχεις κάνει ουσιαστικά ΔΕΝ έχεις πειράξει το πίσω ... Κάντο και θα δεις άλλο μηχανάκι με ότι έχεις δοκιμάσει μέχρι τώρα σε γραναζώματα. Γνώμη μου, αλλά δοκιμασμένη, έχω 9 διαφορετικά γραναζώματα πριν καταλήξω σε αυτό που έχω τώρα.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Κάντο και θα δεις άλλο μηχανάκι

Αν έβαζα πχ 13 μπροστά και 37 πίσω; Αλλά και πάλι δεν παίζει να ταιριάζει άλλο γρανάζι πίσω για το δικό μου αυτό είναι το κακό. Εκτός αν ταιριάξω κανένα απο Kaze-R που έχουνε μεγάλα πίσω (νόμιζω 40αρια έχουνε;)
 

Vrasidas

new member
Δημοσιεύσεις
69
Όνομα
Βρασίδας
Αν έβαζα πχ 13 μπροστά και 37 πίσω; Αλλά και πάλι δεν παίζει να ταιριάζει άλλο γρανάζι πίσω για το δικό μου αυτό είναι το κακό. Εκτός αν ταιριάξω κανένα απο Kaze-R που έχουνε μεγάλα πίσω (νόμιζω 40αρια έχουνε;)

Επιμένω ... θέλουμε να μεγαλώσουμε τους κύκλους. Πίσω γρανάζι θα βρεις, δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις.
 
Top Bottom