Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου GS από το ΜCN.

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Το ύψος σέλας στο 1100 και στο 1150 είναι ίδιο και ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και είναι 850 και 870.

Το 1150 έχει ρεζερβουάρ 22 λίτρων, το 1100 γράφει πως είναι 25 αλλα εμένα μου φαίνονται ίδια.

Και το απλό 1150 πάει μια χαρά στο χώμα όπως το 1100. Το 1100 είναι καλύτερο γιατί έχει πιο κοντές σχέσεις, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Το adv 1150 είναι πιο δύσκολο στο χώμα από το απλό λόγω περισσότερου βάρους που μάλιστα το εχει ψηλά. Επίσης ο άξονας μετάδοσης είναι πιο ευπαθής από του απλού 1150 (έχουν άλλο κωδικό) και λόγω πολύ κοντής 6ης το adv έχει θέμα στο ταξίδι από τα 150 και πάνω.

Τα πρώτα gs 1200 είχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας όπως συνέβει και σε κάποια από τα πρώτα lc. Στο γνωστό θέμα με το servo η εταιρεία έκανε την πάπια, την ζημιά την πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες.
Η παράδοση συνεχίζεται και στο 1250.

Είναι καλές μοτοσυκλέτες, γιατί μπορούν να φορτωθούν πολύ χωρίς να χαλάσει η οδική τους συμπεριφορά, ταξιδεύουν ωραία λόγω ροπής boxer και πανε παντού στα κατάλληλα χέρια, δεν καίνε πολύ, είναι άνετες για 2, στρίβουν πολύ ωραία ακόμα και στα κλειστά, έχουν καλά φρένα από το 1100 και μετά αλλά η γνώμη μου είναι πως θα μπορούσαν να είναι πιο αξιόπιστες συνολικά και όχι ανά χρονιές (όπως το καλό κρασί) και επίσης θα έπρεπε να είναι πιο φτηνές καινούργιες.



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το ύψος σέλας στο 1100 και στο 1150 είναι ίδιο και ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και είναι 850 και 870.

Το 1150 έχει ρεζερβουάρ 22 λίτρων, το 1100 γράφει πως είναι 25 αλλα εμένα μου φαίνονται ίδια.

Και το απλό 1150 πάει μια χαρά στο χώμα όπως το 1100. Το 1100 είναι καλύτερο γιατί έχει πιο κοντές σχέσεις, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Το adv 1150 είναι πιο δύσκολο στο χώμα από το απλό λόγω περισσότερου βάρους που μάλιστα το εχει ψηλά. Επίσης ο άξονας μετάδοσης είναι πιο ευπαθής από του απλού 1150 (έχουν άλλο κωδικό) και λόγω πολύ κοντής 6ης το adv έχει θέμα στο ταξίδι από τα 150 και πάνω.

Τα πρώτα gs 1200 είχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας όπως συνέβει και σε κάποια από τα πρώτα lc. Στο γνωστό θέμα με το servo η εταιρεία έκανε την πάπια, την ζημιά την πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες.
Η παράδοση συνεχίζεται και στο 1250.

Είναι καλές μοτοσυκλέτες, γιατί μπορούν να φορτωθούν πολύ χωρίς να χαλάσει η οδική τους συμπεριφορά, ταξιδεύουν ωραία λόγω ροπής boxer και πανε παντού στα κατάλληλα χέρια, δεν καίνε πολύ, είναι άνετες για 2, στρίβουν πολύ ωραία ακόμα και στα κλειστά, έχουν καλά φρένα από το 1100 και μετά αλλά η γνώμη μου είναι πως θα μπορούσαν να είναι πιο αξιόπιστες συνολικά και όχι ανά χρονιές (όπως το καλό κρασί) και επίσης θα έπρεπε να είναι πιο φτηνές καινούργιες.



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Αντικειμενικός κάτοχος GS. Ωραίος!
 
Top Bottom