Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου GS από το ΜCN.

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Πηγή:motorcyclenews.com

Δημοσίευση: 12 July 2013
Ανανέωση: 26 November 2019


Τι μπορεί να ειπωθεί για το θρυλικό GS της BMW που δεν έχει ήδη ειπωθεί και τεκμηριωθεί εκτενώς; Εκτός από το πιο μακροχρόνιο μοντέλο στη σύγχρονη εποχή η GS έχει δημιουργήσει τη ραχοκοκαλιά της BMW Motorrad με το 25% των πωλήσεών τους να προέρχονται μόνο από αυτό το μοντέλο!

Είναι, απλά, η πιο επιτυχημένη σύγχρονη μοτοσικλέτα στον πλανήτη. Αλλά δεν σταματά εκεί.

Εκτός από τη δημιουργία της πιο ποικιλόμορφης και ταχέως αναπτυσσόμενης τάξης, την αγορά μοτοσυκλετών "περιπέτειας", η GS έχει επίσης πρωταγωνιστήσει σε τηλεοπτικές σειρές, ταξίδεψε στις πιο απομακρυσμένες γωνιές του κόσμου και κέρδισε ακόμη και το βασανιστικό Ράλι Ντακάρ. Είναι δίκαιο να πούμε ότι έχει "γεμάτο πακέτο' στην 33χρονη ζωή του…

Αρχικά κυκλοφόρησε το 1980 ως το R80 G / S, το οποίο στα Γερμανικό είναι: Gelände StraBe ή εκτός δρόμου / on-road, το G / S αναπτύχθηκε από ένα ελαφρώς τρελό έργο μεταξύ του enduro αναβάτη Herbert Schek και του μηχανικού δοκιμών BMW Laszlo Peres.

Το ζευγάρι δημιούργησε μια μοτοσυκλέτα 800cc Boxer για να αγωνιστεί στο γερμανικό πρωτάθλημα εκτός δρόμου με μικρότερο, ελαφρύτερο, δίχρονο διαγωνισμό. Μετά από την εκπληκτική επιτυχία, η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιήθηκε από την BMW ως έμπνευση για μια νέα "φυλή" μοτοσυκλετών δρόμου.

Το 1979 οι πωλήσεις μοτοσυκλετών της BMW τελείωναν και μια νέα ομάδα διαχείρισης ανέλαβε, απαιτώντας αμέσως ένα νέο μηχάνημα που θα μπορούσε να κλέψει τις πωλήσεις από τους ολοένα και πιο κυρίαρχους ιαπωνικούς κατασκευαστές.

Οι μηχανικοί της BMW χρησιμοποίησαν το Boxer εκτός δρόμου ως έμπνευση. Ήταν ο κόσμος έτοιμος για μια νέα μοτοσυκλέτα, συνδυασμό στυλ εκτός δρόμου και δρόμου; Η BMW αποφάσισε να δοκιμάσει βουτώντας σε αυτά τα νερά…

Το πρώτ R80 G / S έφτασε στα χέρια των αντιπροσώπων στα τέλη του 1980.Ένα χρόνο αργότερα μία στις πέντε BMW που πωλήθηκε ήταν G / S, καθώς 6.631 ξεκίνησαν από τη γραμμή παραγωγής. Ένας θρύλος είχε γεννηθεί και πολύ γρήγορα οι πωλήσεις 'πέρασαν από την οροφή" καθώς η δυναστεία GS επεκτάθηκε και στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
1994 - 1999 BMW R1100GS
(Το κλικ επάνω σας μεταφέρει σε αξιολογησή του από το mcn)

Χαρακτηριστικά

Τιμή για ένα καλό: 2500 £ έως 3300 £
Κινητήρας: 8v sohc, 1085cc αεροελαιόψυκτος Boxer twin
Ισχύς: 80bhp @ 6750rpm
Ροπή: 72ftlb @ 5250rpm
Βάρος: 243 κιλά
Ύψος καθίσματος: 840mm
Μεταξόνιο: 1499mm
Μέγιστη ταχύτητα: 122 μίλια / ώρα
MPG: 45

Πώς ήταν τότε;
Το R1100GS ήταν ένα επαναστατικό μοντέλο που ετοίμασε την οικογένεια GS για τον επόμενο αιώνα. Χρησιμοποιώντας έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα Boxer με κεφαλή τεσσάρων βαλβίδων, η BMW ενσωμάτωσε επίσης τον κινητήρα ως βασικό συστατικό στη σχεδίαση του πλαισίου, καθώς επίσης εγκαταλείποντας τα συμβατικά πιρούνια υπέρ ενός μπροστινού άκρου της Telever.

Υποστηρίζεται ότι προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση στο φρενάρισμα.Το σύστημα Telever μοιάζει με συνηθισμένα πιρούνια, ωστόσο για την απόσβεση φροντίζει ένα κεντρικό αμορτισέρ.

Αρκετά αμφιλεγόμενο για τους αναβάτες που δεν είναι συνηθισμένοι σε ένα τέτοιο σετ καθώς προσφέρει μια διαφορετική «αίσθηση» από το μπροστινό μέρος. Αυτό το σύστημα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σήμερα στα τελευταία GS.

Το 1994 οι αναβάτες απλώς το αποδέχτηκαν ως άλλη μια παραξενιά του ήδη μοναδικού GS και αντ 'αυτού.... απολάμβαναν την απίστευτη ευελιξία του GS.



Ενώ οι αντίπαλες μοτοσυκλέτες περιπέτειας όπως το Honda Africa Twin και το Yamaha Super Tenere επικεντρώθηκαν περισσότερο στις δυνατότητες εκτός δρόμου, οι GS στόχευαν τους αναβάτες του δρόμου που έψαχναν για έναν άνετο tourer μεγάλων αποστάσεων.

Το τεράστιο ντεπόζιτο των 25 λίτρων της BMW θα μπορούσε εύκολα να δει 200 μίλια μεταξύ των επαναγεμισμάτων, ενώ η χαλαρή (και ρυθμιζόμενη) θέση οδήγησης,το ABS και η νεα οθόνη LCD επέτρεπαν να επιτευχθούν τόσο με άνεση όσο και ασφάλεια.

Ο νέος κινητήρας Boxer μπορεί να δίνει μόνο 80 ίππους, κάτι που δεν ήταν τόσο πρωτοποριακό, αλλά με ροπή 72ft.lb, η GS θα σας τραβούσε με τίγκα αποσκευές γεμάτες για διακοπές σε όλη την Ευρώπη χωρίς να "κλείσει μάτι". Εν κινήσει, το νέο σασί με το χαμηλωμένο κέντρο βάρους του έδωσε ένα εκπληκτικά σπορ πάτημα, ενώ παραμένει βελούδινο και σταθερό πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος . Η GS ήταν τώρα μια πραγματική εναλλακτική λύση για έναν τουρίστα. Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής της BMW κέρδισε σύντομα έναν στρατό θαυμαστών.

Πώς είναι τώρα;
Το R1100GS εξακολουθεί να είναι ένα λαμπρό μηχάνημα με αναμφισβήτητη αξιοπιστία,τεράστια πρακτικότητα και ως εκ τούτου να περιμένετε τα μεταχειρισμένα που θα βρείτε να έχουν καλύψει αρκετά υψηλές αποστάσεις. Πολλά από δεύτερο χέρι R1100GS έρχονται με πάνω από 50.000 μίλια στο κοντέρ και μερικά έχουν φτάσει ακόμη και τα 100.000.

Ο κινητήρας είναι σταθερός με μόνο την απόδοση του συμπλέκτη να αξίζει τον έλεγχο.Ωστόσο αντικείμενα όπως ρουλεμάν, ανάρτηση κλπ θα αρχίσουν να χρειάζονται αντικατάσταση / ανανέωση σε αυτά τα χιλιόμετρα, επομένως ελέγχετε πάντα τη γενική κατάσταση του πλαισίου της μοτοσυκλέτας.

Οι ιδιοκτήτες τείνουν να διατηρούν πλήρη ιστορικά σέρβις, οπότε πάντα να είστε προσεκτικοί με μια μια μοτοσυκλέτα που συντηρειται στο σπίτι.Εκτός από τους συνηθισμένους ελέγχους, η αγορά ενός μεταχειρισμένου R1100GS είναι μια σχετικά εύκολη εμπειρία. Αλλά πρέπει να αγοράσετε ένα;

Για περίπου 2.500 £ το GS είναι ένας λαμπρό, αξιόπιστο και εξαιρετικά άνετο commuter που θα συνεχίσει να συνεχίζει ανεξάρτητα από το τι φέρνει η ζωή.

Μόλις τελειώσει η καθημερινή ρουτίνα, μπορείτε να ετοιμάσετε τις μπαγκαζιερες του GS (προσπαθήστε πάντα να αγοράζετε ένα μεταχειρισμένο που τις εχει τοποθετημένες) και να κατευθυνθείτε όσο το επιτρέπει η φαντασία και το πορτοφόλι σας. Κανένα άλλο μεταχειρισμένο μηχανάκι δεν προσφέρει τέτοια ευελιξία σε τόσο χαμηλή τιμή.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
1999 - 2005 BMW R1150GS
(Κλικ επάνω για μεταφορά σε αξιολόγησή του)

Χαρακτηριστικά

Τιμή για ένα καλό: 3000 £ έως 5300 £
Κινητήρας: 8v sohc, 1130cc αεροελαιόψυκτος κινητήρας Boxer twin
Ισχύς: 85bhp @ 6750rpm
Ροπή: 72ftlb @ 5250rpm
Βάρος: 249 κιλά
Ύψος καθίσματος: 840mm
Μεταξόνιο: 1509mm
Μέγιστη ταχύτητα: 130 μίλια / ώρα
MPG: 46

Πώς ήταν τότε;
Έχοντας δουλέψει το GS περισσότερο για μετακινήσεις σε δρόμο παρά για οδήγηση εκτός δρόμου με το μοντέλο R1100, η BMW αντιμετώπιζε τώρα σκληρό ανταγωνισμό στην αγορά μοτοσυκλετών περιπέτειας.

Μια νέα φυλή μοτοσυκλετών με προσανατολισμό στο δρόμο αλλά και εκτός δρόμου, όπως το Honda Varadero και η Aprilia Caponord άρχισαν να εμφανίζονται, το καθένα προσφέροντας μεγαλύτερη απόδοση από το GS.

Ανταποκρινόμενη σε αυτή την απειλή, η BMW αύξησε την χωρητικότητα της GS στα 1130cc, ενισχύοντας την ισχύ κατά 5 ίππους και ανεβάζοντας τη μέση γκάμα του Boxer.

Για να βελτιωθεί η ικανότητα μίξης μιλίων της GS, προστέθηκε επίσης μια νέα έκτη ταχύτητα ενώ το πλαίσιο βελτιώθηκε και το στυλ άλλαξε με την εισαγωγή ασύμμετρων προβολέων.

Αλλά αυτό απομάκρυνε το GS από το βασικό κοινό των αναβατών που το αγόρασαν επειδή μπορούσε να μεταφερθεί οπουδήποτε.Ήταν ικανό να χρησιμοποιηθεί σε περιβάλλον εκτός δρόμου; Η BMW είχε μια λύση και το 2002 έφτασε - το R1150GS Adventure.

Επιστρέφοντας το GS στις ρίζες του, το Adventure ήταν πολύ πιο ανθεκτικό από το τυπικό μοντέλο. Διαθέτοντας μειωμένο γρανάζι «enduro», ανάρτηση με ενίσχυση, πλάκα bash, εκτεταμένα προστατευτικά, προφυλακτήρες μοχλών και ακόμη και την επιλογή ενός γιγαντιαίου ρεζερβουάρ βενζίνης 30 λίτρων (προσφέρθηκε επίσης ένα μικρότερο 22 λίτρων) το Adventure σχεδιάστηκε για να περνάει από ότι μπορεί να "πετάξει ο κόσμος στο δρόμο του".

Παρόλο που λίγοι τα κατάφεραν σε όλο τον κόσμο, όταν ο Charley Boorman και ο Ewan McGregor τα κατάφεραν επίσημα στην τηλεοπτική σειρά Long Way Round, η φήμη της GS παγιώθηκε.



Ενώ αυτή ήταν η μοτοσυκλέτα που έκανε τις πωλήσεις GS να εκτοξευθούν, ωστόσο δεν ήταν όλα τόσο απλά.

Οι ομαδικές δοκιμές υπογράμμισαν το γεγονός ότι, σε σύγκριση με τη νέα γενιά ανταγωνισμού, η GS ήταν βαριά, αργή στην οδήγηση και ο κινητήρας Boxer λίγο βαρετός στην απόδοσή του.

Παρόλο που ήταν δύσκολο να βλάψει την πρακτικότητα, το GS άρχισε να δείχνει κάπως την ηλικία του και χρειάστηκε ανανέωση.

Πώς είναι τώρα;
Αυτό το R1150GS είναι κάτι σαν μοντέλο ενός "αγνού/καθαρού" αναβάτη οπότε όταν κυκλοφόρησε το 2004 το R1200GS οι πωλήσεις μεταχειρισμένων R1150GS αυξήθηκαν λόγω της απλότητας του.

Χωρίς CAN-bus ή πάρα πολλά φανταχτερά gadgets, το R1150GS είναι το πιο εύκολο από τα μοντέλα GS «παλιού σχολείου» και γι 'αυτό εξακολουθεί να έχει ισχυρή τιμή από δεύτερο χέρι.

Η αύξηση της χωρητικότητας σε σχέση με το R1100GS(για να μην αναφέρουμε την επιπλέον ταχύτητα), καθιστά αυτό το μοντέλο ακόμα καλύτερο tourer και εάν επιλέξετε το μοντέλο Adventure με το τεράστιο ρεζερβουάρ του, μπορείτε εύκολα να καθαρίσετε 250 μίλια μεταξύ των γεμισμάτων.

Λίγα μηχανάκια μπορούν να υπερηφανεύονται για την πρακτικότητα ή τη χωρητικότητα των αποσκευών, καθώς ένα GS και οι ιδιοκτήτες τους δύσκολα κάνουν λάθος.

Όπως και με οποιοδήποτε μοντέλο της GS, αναμένετε πολλά χιλιόμετρα σε μεταχειρισμένα με κατάσταση που αντικατοπτρίζει την τιμή. Το Adventure είναι γενικά 600 £ πιο ακριβό από το απλό GS, ωστόσο αυτό ποικίλλει ανάλογα με τα χιλιόμετρα και το επίπεδο των extra που θα έχει. Ως πρώτη γεύση της σειράς GS, το R1150GS είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης.

Μπορεί να το αισθανθείτε λίγο βαρύ με γεμάτο ρεζερβουάρ, ωστόσο δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να εξοικειωθείτε με το βάρος της BMW. Σύντομα θα καταλάβετε ότι η αρχική σκέψη/αίσθηση ήταν πολύ φασαρία για το τίποτα..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
2004 - 2012 BMW R1200GS
(Κλικ επάνω για μεταφορά σε αξιολόγησή του)

Χαρακτηριστικά
Τιμή για ένα καλό: 5.000 έως 11.000 £
Κινητήρας: 8v sohc (dohc), 1170cc αεροελαιόψυκτος Boxer twin
Ισχύς: 100bhp @ 7000rpm (108bhp @ 7750rpm)
Ροπή: 85ftlb @ 5500rpm (88ftlb @ 6000rpm)
Βάρος: 225 κιλά
Ύψος καθίσματος: 850mm
Μεταξόνιο: 1519mm
Μέγιστη ταχύτητα: 136 μίλια / ώρα
MPG: 47

Πώς ήταν τότε;
Όταν η BMW παρουσίασε το ολοκαίνουργιο R1200GS, το πιο σημαντικό αντικείμενο στο δωμάτιο ήταν ένα τεράστιο μπλε δοχείο γεμάτο με ακριβώς 30 κιλά νερού - γιατί αυτό ήταν το βάρος που είχαν κόψει από το ανανεωμένο GS.

Αυτό δεν ήταν απλώς ένα τροποποιημένο R1150GS. Η BMW είχε επιστρέψει στον πίνακα σχεδίασης με το R1200GS και επανασχεδίασε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα.

Πιο "κοφτερό" ,ελαφρύτερο και πιο ισχυρό από ποτέ, τα μόνα ανταλλακτικά που μεταφέρθηκαν από το προηγούμενο μοντέλο ήταν οι δίσκοι μπροστινού φρένου.

Αυτό ήταν ένα GS που στόχευε σε μια εντελώς νέα γενιά αναβατών που απαιτούσαν εύκολο χειρισμό, καθώς και ικανότητα περιοδείας και άνεσης από την Adventure μοτοσυκλέτας τους. Η BMW απάντησε.

Εκτός από μια νέα χωρητικότητα 1170cc, ο κινητήρας Boxer επανασχεδιάστηκε πλήρως με ελικοειδή γρανάζια στο κιβώτιο ταχυτήτων για βελτιωμένη δράση, έναν νέο άξονα εξισορρόπησης για την εξάλειψη των δονήσεων και νέα ελαφρύτερα εσωτερικά με μια κεφαλή που έφερε δύο μπουζί για καλύτερη οικονομία καυσίμου και απόδοση.

Και δεν σταμάτησε εκεί. Το νέο πλαίσιο παρουσίασε ένα ελαφρύτερο ψαλίδι και ένα ανανεωμένο σύστημα Telever με πολύ πιο σπορ γεωμετρία και βελτιώσεις στην εργονομία. Η μεταμόρφωση ήταν απίστευτη.

"Κιμωλία και τυρί" στο παλιό μοντέλο, το R1200GS διατήρησε όλη την πρακτικότητα του R1150GS, αλλά ανέβηκε σε ένα νέο επίπεδο απόδοσης και ομαλότητας.



Μέσα στις στροφές,χειριζόσουν το GS πολύ περισσότερο σαν μια «συμβατική» μοτοσυκλέτα παρά τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών, ενώ το στυλ ήταν φρέσκο χωρίς να θυσιάσει την παραδοσιακή εικόνα της GS.

Η GS διέλυσε τον ανταγωνισμό χάρη στη λαμπρή ισορροπία μεταξύ sport συμπεριφοράς και πρακτικότητας.Παρόλο που το Adventure της KTM έδωσε ισχυρό χτύπημα στο GS σε περιβάλλον εκτός δρόμου, η BMW ήταν ακόμα αυτή που πουλούσε/πούλησε σε τεράστιους αριθμούς.

Το 2010 η BMW έδωσε στο GS λίγο περισσότερο νεύρο με την προσθήκη ενός διπλού εκκεντροφόρου κεφαλής, αλλά μετά από έξι χρόνια στην κορυφή, και με τον διαγωνισμό που πλησιάζει τώρα, αυτό ήταν ένα μικρό τονωτικό έως ότου ξεκίνησε το επαναστατικό υδρόψυκτο GS το 2013.

Πώς είναι τώρα;
Το R1200GS είναι ένα εξαιρετικό μηχάνημα που καταφέρνει να μοιάζει και να αισθάνεται σαν ένα τραχύ εκτός δρόμου εργαλείο χωρίς απαραίτητα να το χειρίζεδαι σαν τέτοιο.

Ο μεγάλος μπροστινός τροχός δίνει ένα καλό επίπεδο πληροφόρησης/απορρόφησης , ενώ το πλαίσιο είναι σπορ χωρίς να θυσιάζει καμία από τη θρυλική πρακτικότητα του GS.

Παρόλο που υπήρχαν μερικά πρώιμα ζητήματα αξιοπιστίας, η BMW τα τακτοποίησε γρήγορα και τώρα δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθούμε όταν πρόκειται για αγορά από δεύτερο χέρι.

Κατά γενικό κανόνα, όσο μεταγενέστερο μοντέλο, τόσο καλύτερα.Ειδικά τα μοντέλα από το 2006 και μετά είναι πιο αξιόπιστα.Με τον διπλό εκκεντροφόρο από το 2010 είναι τα καλύτερο της σειράς.

Όταν σκέφτεστε ότι θα πληρώσετε 5.000 £ για μια μοτοσυκλέτα εννέα ετών, το GS μπορεί να φαίνεται αρκετά ακριβό, ωστόσο η χασούρα θα είναι μικρή και αν το φροντίσετε, η BMW θα συνεχίσει να λειτουργεί για χιλιάδες μίλια χωρίς προβλήματα.

Αν ψάχνετε να δοκιμάσετε μια Adventure μοτοσυκλέτα μετά από μια συμβίωση χρόνων με σπορ εργαλεία, τότε το R1200GS είναι αυτό που πρέπει να ακολουθήσετε. Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά η "παράδοση ολοκληρώθηκε", η άνεση είναι θαυμάσια και η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική.

Η BMW έχει πουλήσει πάνω από 180.000 μοντέλα R1200GS από το 2004, κάτι που σας λέει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτήν την υπέροχη μοτοσυκλέτα.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ιστορικό του μοντέλου
1980 - Κυκλοφορεί το πρωτότυπο R80 G / S (Gelände StraBe). Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 2-βαλβίδων 797.5cc κεφαλής Boxer με μονό εκκεντροφόρο κεφαλής και διαθέτει το πρώτο ψαλίδι της BMW.
1988 - Το R100GS βλέπει την αύξηση της χωρητικότητας του GS στα 980 cc ενώ το κόψιμο "/" πέφτει από το όνομα GS.
1991 - Ένα νέο φέρινγκ βλέπει το «ράμφος» να αντικαθίσταται με ένα λασπωτήρα που βρίσκεται ανάμεσα στα πιρούνια. Ο κινητήρας παραμένει αμετάβλητος.
1994 - Το R1100GS κυκλοφόρησε με έναν νέο κινητήρα 1085cc Boxer με κεφαλή τεσσάρων βαλβίδων και ενιαίο εκκεντροφόρο. Τα πιρούνια αντικαθίστανται με το μπροστινό άκρο Telever της BMW.
2000 - Μια νέα χιλιετία αυξάνει την χωρητικότητα στα 1130cc για το R1150GS.
2002 - Κυκλοφόρησε το πρώτο μοντέλο Adventure, το R1150GS Adventure που διαθέτει τεράστιο ντεπόζιτο 30 λίτρων (ή 22 λίτρων προαιρετικά) και αναβαθμισμένη ανάρτηση.
2004 - Η GS ελαφραίνει εντυπωσιακά 30 κιλά καθώς επίσης αποκτά έναν νέο κινητήρα 1170cc και τεχνολογία CAN-bus. Το R1200GS είναι το πιο προηγμένο GS μέχρι σήμερα.
2006 - Το R1200GS Adventure κυκλοφορεί με τεράστιο ντεπόζιτο 33 λίτρων, μπάρες προστασίας κινητήρα και ανάρτηση μακράς διαδρομής.
2010 - Ο κινητήρας της GS φέρει διπλό εκκεντροφόρο για πρώτη φορά, κληρονομώντας μια έκδοση του κινητήρα HP2 με 8bhp περισσότερη ισχύ.
2013 - Ένα εντελώς νέο R1200GS κυκλοφορεί με μερικώς υδρόψυκτο κινητήρα, ημι-ενεργό ανάρτηση,"ηλεκτρική" οδήγηση με μεταβλητές λειτουργίες καυσίμου για πρώτη φορά.


Υ.Γ 1.
Η μετάφραση έγινε με τη βοήθεια του Google translate και παρεμβάσεις μου ώστε να διαβάζεται σωστά το κείμενο.
Ζητώ συγνώμη για μικρολαθάκια που μπορεί να εντοπιστούν.Το κείμενο ήταν αρκετά μεγάλο και η μεταφορά/απόδοση/επικόλληση κλπ επεξεργασία πήρε ώρα.
Υ.Γ 2.Το άρθρο λόγω παλαιότητας δεν συμπεριελάμβανε την από το 2013 υδρόψυκτη έκδοση του R1200GS.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ιστορικό του μοντέλου
1980 - Κυκλοφορεί το πρωτότυπο R80 G / S (Gelände StraBe). Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 2-βαλβίδων 797.5cc κεφαλής Boxer με μονό εκκεντροφόρο κεφαλής και διαθέτει το πρώτο ψαλίδι της BMW.
1988 - Το R100GS βλέπει την αύξηση της χωρητικότητας του GS στα 980 cc ενώ το κόψιμο "/" πέφτει από το όνομα GS.
1991 - Ένα νέο φέρινγκ βλέπει το «ράμφος» να αντικαθίσταται με ένα λασπωτήρα που βρίσκεται ανάμεσα στα πιρούνια. Ο κινητήρας παραμένει αμετάβλητος.
1994 - Το R1100GS κυκλοφόρησε με έναν νέο κινητήρα 1085cc Boxer με κεφαλή τεσσάρων βαλβίδων και ενιαίο εκκεντροφόρο. Τα πιρούνια αντικαθίστανται με το μπροστινό άκρο Telever της BMW.
2000 - Μια νέα χιλιετία αυξάνει την χωρητικότητα στα 1130cc για το R1150GS.
2002 - Κυκλοφόρησε το πρώτο μοντέλο Adventure, το R1150GS Adventure που διαθέτει τεράστιο ντεπόζιτο 30 λίτρων (ή 22 λίτρων προαιρετικά) και αναβαθμισμένη ανάρτηση.
2004 - Η GS ελαφραίνει εντυπωσιακά 30 κιλά καθώς επίσης αποκτά έναν νέο κινητήρα 1170cc και τεχνολογία CAN-bus. Το R1200GS είναι το πιο προηγμένο GS μέχρι σήμερα.
2006 - Το R1200GS Adventure κυκλοφορεί με τεράστιο ντεπόζιτο 33 λίτρων, μπάρες προστασίας κινητήρα και ανάρτηση μακράς διαδρομής.
2010 - Ο κινητήρας της GS φέρει διπλό εκκεντροφόρο για πρώτη φορά, κληρονομώντας μια έκδοση του κινητήρα HP2 με 8bhp περισσότερη ισχύ.
2013 - Ένα εντελώς νέο R1200GS κυκλοφορεί με μερικώς υδρόψυκτο κινητήρα, ημι-ενεργό ανάρτηση,"ηλεκτρική" οδήγηση με μεταβλητές λειτουργίες καυσίμου για πρώτη φορά.


Υ.Γ 1.
Η μετάφραση έγινε με τη βοήθεια του Google translate και παρεμβάσεις μου ώστε να διαβάζεται σωστά το κείμενο.
Ζητώ συγνώμη για μικρολαθάκια που μπορεί να εντοπιστούν.Το κείμενο ήταν αρκετά μεγάλο και η μεταφορά/απόδοση/επικόλληση κλπ επεξεργασία πήρε ώρα.
Υ.Γ 2.Το άρθρο λόγω παλαιότητας δεν συμπεριελάμβανε την από το 2013 υδρόψυκτη έκδοση του R1200GS.
Ολοκληρωμενο και κατατοπιστικό!
Υγ Για το άρθρο πόσα δωρεάν σέρβις σου προσέφερε η αντιπροσωπεία Δημήτρη?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ωραία γραμμένο και κατατοπιστικό το άρθρο, μπράβο Μήτσο!Giving

Αλλά γιατί να θέλει κάποιος να πάρει GS και μάλιστα μεταχειρισμένο; ooops
Αυτό ρωτούσα κι εγώ μέχρι που έμπλεξα με τη "φατρία"..

Θεωρώ για εμένα ότι υπάρχει "επιστροφή" μιας και δεν σκαλώνω εύκολα.Οι περισσότεροι λένε δεν υπάρχει..

Δεν έχω βρει να οδηγήσω GS1200,φυλάγονται και λίγο είναι η αλήθεια γιατί μου λένε ότι θα πάθω πολιτισμικό σοκ.

Πέραν της φοβίας με την μονάδα servo μέχρι και τα 06',το μόνο που με χαλάει είναι ότι λόγω ζήτησης κρατούν υψηλή τιμή τα BMW.

Σε αυτό το κομμάτι είμαι ορθολογιστής μιας & υπάρχουν μοτοσυκλέτες αδικημένες εκεί έξω με ανταγωνιστικές τιμές..
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Δεν έχω βρει να οδηγήσω GS1200,φυλάγονται και λίγο είναι η αλήθεια γιατί μου λένε ότι θα πάθω πολιτισμικό σοκ.
Θα πάθεις.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.541
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ολοκληρωμενο και κατατοπιστικό!
Υγ Για το άρθρο πόσα δωρεάν σέρβις σου προσέφερε η αντιπροσωπεία Δημήτρη?

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
RollingRollingRollingRollingRolling
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Super tenere ξανά έπαιρνα ευχαρίστως
Τζι ες ΠΟΤΕ




* και αν με δείτε με τέτοιο ποτέ ,μπουνιά στην μούρη
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... αχ! τι με θυμεσες βρε Μητσομ ..... καπως ετσι παρουσιαζαν και το σκαθαρακι της VW στον κινηματό-γραφο .... χιλιαδε πωλησεις ανα τον κοσμο ... βεβαια οσοι το περναν αφ΄ενος βριζανε καθημερινα και αφ΄ετερου παρ΄ολιγο να εκλεινε η εταιρεια γιατι εμεινε κολλημενη εκει .... οπως και η bmw , γιατι δεν βλεπω αλλα μοντελα της να προχωρανε ....! :cool:
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.666
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Αυτό ρωτούσα κι εγώ μέχρι που έμπλεξα με τη "φατρία"..

Θεωρώ για εμένα ότι υπάρχει "επιστροφή" μιας και δεν σκαλώνω εύκολα.Οι περισσότεροι λένε δεν υπάρχει..
.......

Όλα είναι φήμες φίλε και μια χαρά υπάρχει επιστροφή και ούτε είναι το 1200 μονόδρομος ....
Πήρα ένα του '14 (LC) το οποίο είχα μέχρι το '17 και για 36k χλμ το οποίο έφυγε καθώς μια χαρά μηχανάκι μεν,
δεν μου κάλυπτε όμως αυτά που ήθελα να έχει το "μεγάλο" μου.

Δεν αποκλείω να ξαναπάρω κάποια στιγμή boxer (αν και με πιο λάγνο μάτι κοιτάω το RS και όχι το GS) αλλά όχι ακόμα.
Περιμένω να ωριμάσω πρώτα καλά !!!! :p:D

Όπως γράφω και παραπάνω, μια χαρά μηχανάκι αλλά υπάρχουν και άλλα εξαιρετικά είτε από BMW είτε από άλλους ......
Καλά να είμαστε να αλλάζουμε !
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.541
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σωστά!!
Όπως Έχουμε πει..
Ότι, μα ότι κάνει κέφι ο Καθένας!
Δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε Όλους..
αλλά και ούτε χρειάζεται αυτό που σ'εμάς αρέσει... να αρέσει και στους Άλλους!!

Το σημαντικό είναι να τα γουστάρουμε.. και να τους βάζουμε χλμ.
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Μετά από μια δεκαετία που έχω 2 gs, το 1150 και το 1200 μπορώ να πω ότι είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι που κάνεις σχεδόν τα πάντα σχετικά καλά. Φυσικά υπάρχουν και άλλα μηχανάκια που μπορούν να κάνουν αντίστοιχα όλα αυτά. Καλό δρόμο σε όλους λοιπόν με ότι μηχανάκι έχουμε! ΥΓ Σχεδόν πάντα ότι μηχανάκι έχει ο κάθενας μας είναι το καλύτερο που μπορείς να έχεις την δεδομένη χρονική στιγμή και αυτό για εμένα είναι πολύ καλό γιατί έτσι το ευχαριστιομαστε περισσότερο!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom