Νέα μοντέλα

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
111 άλογα, 9,5 κιλά ροπή, 166 κιλά δεν είναι άσχημα για γυμνό μηχανάκι που στόχος του είναι μόνο η οδηγική απόλαυση του οδηγού όπου με μια ducati αυτό είναι σίγουρο!!!
Έπαιρνα άνετα !!!!
*κι ας μοιάζει λίγο με Agusta :p
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield Meteor 350: Επίσημη παρουσίαση στην Ευρωπαϊκή αγορά​



Την επίσημη παρουσίαση και στην Ευρώπη του ολοκαίνουριου Meteor 350 έκανε η Royal Enfield, καθώς το είχε ήδη παρουσιάσει στην τοπική αγορά της Ινδίας πριν μερικές εβδομάδες. Το νέο easy-cruiser όπως το αποκαλεί έχει σχεδιαστεί πάνω σε λευκό χαρτί, διαθέτοντας έναν εντελώς νέο μονοκύλινδρο κινητήρα 349 κυβικών. Είναι αερόψυκτος, αλλά έχει και ψυγείο λαδιού, απόδοσης 20,2 ίππων στις 6.100, με αντίστοιχη έμφαση στη ροπή στις χαμηλές στροφές. Πράγματι η κορύφωση της ροπής των 2,8kg/m είναι στις μόλις 4.000 στροφές για ευκολία στην οδήγηση μέσα στην πόλη και οικονομία καυσίμου, αφού δεν απαιτεί από τον κινητήρα να δουλεύει όλη μέρα στα κόκκινα.

Είναι υπερβολικά υποτετράγωνος με διάμετρο εμβόλου στα 72mm και μεγαλύτερη διαδρομή στα 85,8mm. Αυτό σημαίνει πως εύκολα μπορεί να αποκτήσει παραπάνω κυβικά χωρίς να χρειαστεί αλλαγή στροφάλου. Η συμπίεση είναι μόλις 9,5:1 για να μπορεί να κάψει την φτηνότερη βενζίνη της αγοράς χωρίς προβλήματα προανάφλεξης.

Υπό αυτή την έννοια, ο χαρακτηρισμός easy cruiser αποτυπώνει την πραγματική φιλοσοφία σχεδιασμού του Meteor 350 και συμπληρώνεται από μια χαλαρή εργονομία θέσης οδήγησης με χαμηλή σέλα στα 765mm, πιρούνι 41mm με μεγάλη διαδρομή 130mm για να καταπίνει τις λακκούβες και 170mm απόσταση από το έδαφος για να μην βρίσκει κάτω ούτε στους χωματόδρομους! Τα 191 κιλά δείχνουν πως οι Ινδοί δεν τσιγκουνεύτηκαν το σίδερο και έφτιαξαν μια γεροδεμένη κατασκευή για μακροχρόνια σκληρή χρήση. Το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων προσφέρει ικανοποιητικότατη αυτονομία λόγω της μικρής κατανάλωσης εντός πόλης, με την βοήθεια των 5 απλωμένων σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων.

Παρά την Old-fashion φιλοσοφία σχεδιασμού και τις μηχανολογικές επιλογές, το Meteor 350 έχει σύγχρονη ενεργητική ασφάλεια χάση στο δικάναλο ABS με τα μεγάλα δισκόφρενα των 300mm εμπρός και 270mm πίσω. Επίσης διαθέτει built-in σύστημα πλοήγησης στα όργανα, που σύμφωνα με την Enfield είναι “μακράν το καλύτερο σε μοτοσυκλέτα”. Βαρύς ισχυρισμός αν σκεφτείς πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν μοτοσυκλέτες με TFT οθόνες 7” και 9” που απεικονίζουν ολόκληρο τον πλανήτη, όμως η Enfield μιλά για την ουσία και την ευκολία χρήσης και όχι για τον εντυπωσιασμό. Ονομάζεται Tripper και χρησιμοποιεί Google Maps μέσω του ειδικού App που κατεβάζεις στο smartphone σου.




Έτσι σου δείχνει τον δρόμο στροφή-στροφή (δηλαδή δείχνει σε ποια σημεία πρέπει να αλλάξεις πορεία) χωρίς να σε φορτώνει με δεκάδες άχρηστες πληροφορίες, που περισσότερο σε μπερδεύουν την ώρα που οδηγείς παρά σε διευκολύνουν.

Το Meteor 350 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις. Η βασική ονομάζεται Fireball και έχει μονόχρωμο κίτρινο ή βαθύ κόκκινο ρεζερβουάρ με μαύρο πλαίσιο και κινητήρα. Η μεσαία έκδοση ονομάζεται Stellar και έχει δίχρωμο ρεζερβουάρ σε τρεις διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων, με χρώμιο στο τιμόνι και την εξάτμιση, καθώς και sissy-bar για τη σέλα του συνεπιβάτη. Η κορυφαία έκδοση Supernova, έχει επιπλέον της Stellar ζελατίνα πάνω από τον προβολέα, δύο δικούς της χρωματικού συνδυασμούς και ειδικές σέλες.



Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi V7 2021: Τα 850 κυβικά και… εντελώς καινούριο!​

Παραμένει κλασσικά, αναβαθμίζεται τεχνολογικά

Στην εποχή των Euro 5 προδιαγραφών μπαίνει πλέον και το V7 της Moto Guzzi, μόνο που οι Ιταλοί “άρπαξαν” αυτή την υποχρέωση προς τις υπηρεσίες της Ε.Ε. και τη έκαναν ευκαιρία για ριζική αναβάθμιση του κλασσικού V7 με τον παραδοσιακό V2. Ο κυβισμός τώρα έχει ανέβει στα 850 κυβικά, δηλαδή είναι ίδιος με του V85TT. Η ιπποδύναμη σε αυτή την περίπτωση δεν ξεπερνά τους 65 ίππους αντί των 80 που δηλώνει η Moto Guzzi στην περίπτωση του On-Off, όμως ο στόχος του V7 δεν είναι “τα απόλυτα γκάζια” αλλά η γλυκιά ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές που προσφέρουν τα παραπάνω κυβικά.

Το πλαίσιο φυσικά έχει πολλές διαφορές από το προηγούμενο μοντέλο, καθώς έχει ενισχυθεί η ακαμψία του και έχει αλλάξει η γεωμετρία του.
Η πίσω ανάρτηση έχει μεγαλύτερη διαδρομή και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη έχουν αλλάξει θέση ώστε το νέο V7 να είναι ακόμα καλύτερο στις βόλτες με δεύτερο άτομο στη σέλα. Μιας και αναφερθήκαμε στην σέλα, είναι εύκολο να δεις με το μάτι πως έγινε δύο επιπέδων με μια ελαφρά υψομετρική διαφορά μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη.

Αισθητικά δεν υπάρχουν τεράστιες διαφορές (ευτυχώς διότι το V7 ήταν από τα ομορφότερα retro της αγοράς) όμως οι Guzzisti θα σου πουν πως το πίσω φτερό έχει γίνει πιο μικρό και πιο… “custom” και έχουν αλλάξει τα πλαϊνά καπάκια. Προς το παρόν θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, με την “Stone” να έχει χυτές ζάντες αλουμινίου και Black-out κινητήρα, εξατμίσεις και γενικά κάθε εξάρτημα πάνω της, ενώ η “Special” έχει παραδοσιακές ζάντες με ακτίνες και περισσότερο χρώμιο. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, υπάρχουν αναλυτικά όλες οι λεπτομέρειες του ολοκαίνουριου V7 “850” :


ΝΕΑ MOTO GUZZI V7

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΕΤΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, ΜΙΑ ΝΕΑ V7 ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ

ΝΕΟΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 850 Κ.ΕΚ., 65 ΙΠΠΩΝ


Η ΝΕΑ V7 ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΗ, ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ MOTO GUZZI



Περισσότερα από 50 χρόνια έχουν περάσει από την παραγωγή της πρώτης V7 και η Moto Guzzi παρουσιάζει με υπερηφάνεια, μια νέα, σημαντική εξέλιξη στην ιστορία του μοντέλου, που αποτελεί σύμβολο των ιταλικών μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο.
Η ανανέωση είναι τόσο βαθιά, που η προοδευτική αρίθμηση σε λατινικούς αριθμούς, η οποία έχει χαρακτηρίσει τα διάφορα στάδια εξέλιξης του μοντέλου από την επιστροφή του στην αγορά το 2007, απαλείφεται. Ωστόσο, η προσωπικότητα και η αυθεντικότητα παραμένουν ανέπαφες, αξίες που αντέχουν στον χρόνο και έχουν ενσωματωθεί στον γενετικό κώδικα κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi.
Δύο θα είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις: η κυρίαρχη V7 Stone με το έντονο και μινιμαλιστικό της στυλ, πλαισιώνεται από τη V7 Special, με τις κλασικές και κομψές γραμμές της.
Ο νέος κινητήρας Moto Guzzi κάνει το ντεμπούτο του στη νέα V7 και αποτελεί συνέχεια του κινητήρα της V85 TT. Είναι ο νεότερος και πιο σύγχρονος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί στο Mandello και εγγυάται καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη συνολική απόδοση, με στόχο να προσφέρει απολαυστική εμπειρία οδήγησης, διασκέδαση και αξιοπιστία.
Αποδίδει κατά 25% περισσότερη μέγιστη ισχύ, ανεβαίνοντας από τα 52 hp στις 6200 σ.α.λ. στη νέα τιμή των 65 hp στις 6800 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά, ανεβαίνοντας από τα 60 Nm στις 4250 σ.α.λ. στην εντυπωσιακή τιμή των 73 Nm στις 5000 σ.α.λ., με περισσότερο από το 80% της ροπής, να είναι διαθέσιμο στις 3000 σ.α.λ.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, το νέο μοντέλο του Mandello διαθέτει πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό και χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ωριμότητα. Η ωριμότητα αυτή είναι επίσης εμφανής και στο αισθητικό αποτύπωμα του μεγαλύτερου κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει με τα μεγάλων διαστάσεων και διαφορετικής διάταξης τελικά της εξάτμισης. Η πίσω όψη τονίζει τον ενισχυμένο άξονα τελικής μετάδοσης και τον φαρδύτερο πίσω τροχό, καθώς και τα πιο στιβαρά πίσω αμορτισέρ της Kayaba.
Τα κομψά πλαϊνά καπάκια είναι νέας σχεδίασης, όπως και το πιο κοντό πίσω φτερό. Είναι στοιχεία που, μαζί με τη νέα εξάτμιση, δίνουν στη νέα “οκτώμισi” μια ανανεωμένη και πιο ελκυστική εμφάνιση.
Πολλά νέα χαρακτηριστικά έχουν προστεθεί για βελτίωση της σταθερότητας και της άνεσης, διατηρώντας αναλλοίωτο το παροιμιώδες κράτημα του πλέον εμπορικού μοντέλου της Moto Guzzi.
Το πλαίσιο έχει επίσης αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ατσάλινων ενισχύσεων στον λαιμό του τιμονιού, ενώ το νέο ζεύγος των πίσω αμορτισέρ μεγαλύτερης διαδρομής και η νέα σέλα δύο επιπέδων εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και οι ολοκαίνουριες βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Η Moto Guzzi V7 Stone έχει εφοδιαστεί με νέο full LED φωτισμό, με προβολέα που περιλαμβάνει φώτα ημέρας στο σχήμα του αετού της Moto Guzzi. Ο νέος πίνακας οργάνων, σε απόλυτη συμφωνία με τη μινιμαλιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, είναι πλήρως ψηφιακός και συγκεντρώνεται σε ένα στρογγυλό όργανο. Νέες είναι και οι σπορ ζάντες αλουμινίου της Stone, ενώ ο πίσω τροχός συνδυάζεται με φαρδύτερο ελαστικό διαστάσεων 150/70.
Η V7 Special διατηρεί τα κομψά διπλά αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο), καθώς και τους κλασικούς ακτινωτούς τροχούς.
Η V7 θα διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, τον ρυθμιζόμενο έλεγχο πρόσφυσης MGCT, ο οποίος μπορεί να απενεργοποιηθεί. Θα διατίθεται και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, συμβατή με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια Α2, ιδανική επιλογή για τους νέους Guzzisti.
Η V7 Stone προτείνει τρία χρώματα με σατινέ φινίρισμα: μαύρο “Nero Ruvido”, γαλάζιο “Azzurro Ghiaccio” και πορτοκαλί “Arancione Rame”. Οι χρωματικές επιλογές για την V7 Special, την έκδοση δηλαδή που εκφράζει απόλυτα την κομψότητα και τη φιλοσοφία του πρώτου μοντέλου V7, είναι οι μπλε “Blu Formale” και γκρι “Grigio Casual”.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
... αν ειχε και αλλου ειδους αναρτηση πισω θα γινοτανε αναρπαστο εδω, πιστευω ....cdefghigi
Μπα την τιμη θα κοιταξουν και μονο, που σιγουρα θα ειναι τσιμπιμενη! Bcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bimota Tesi H2 Carbon 2021: Φάτε μάτια ψάρια...​

Eκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος​

bimota-tesi-h2-carbon-2021-00010.jpg
O μικρός οίκος από το Rimini που από τον Οκτώβρη του 2019 βρίσκεται υπό τη σκέπη του Κολοσσού από το Akashi, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες από μια νέα, εξαιρετικά συλλεκτική έκδοση. Την ονομάζει Bimota Tesi H2 Carbon και όπως μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς, κύριο χαρακτηριστικό της είναι η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος που συντελεί στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας (σ.σ. στα 207 κιλά το βάρος της Tesi H2).

Η Bimota Tesi H2 Carbon αποτελεί την απόλυτη έκδοση της «απλής» Tesi H2 και αναμένεται να κυκλοφορήσει σε μόλις 10 αντίτυπα, με την διάθεσή τους να ξεκινά τον ερχόμενο Μάρτιο.

bimota-tesi-h2-carbon-2021-00002.jpg

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά να είστε βέβαιοι ότι θα ξεπερνά κατά πολύ τα 64.000 ευρώ της Tesi Η2. Θυμίζουμε ότι η Tesi H2, η οποία θα παραχθεί σε 250 αντίτυπα, εφοδιάζεται με το «ιπποφορβείο» της Kawasaki Ninja H2.

Αυτό σημαίνει ότι στο αριστοτεχνικά κατασκευασμένο πλαίσιο των Ιταλών έχει τοποθετηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος τετράκυλινδρος σε σειρά κινητήρας 998 κ. εκ. που αποδίδει 228 hp @ 11.500 σ.α.λ., ενώ με την χρήση του ram air η απόδοση αυξάνεται στους 239 hp @ 11.500 σ.α.λ. Η ροπή ανέρχεται στα 14,4 kgm στις 11.000 σ.α.λ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι 207 κιλά. Το μεταξόνιο 1.445 χλστ.

bimota-tesi-h2-carbon-2021-00004.jpg

Κύριο χαρακτηριστικό της Tesi, όπως και όλων των μοντέλων της Bimota που φέρουν αυτό το όνομα, είναι το πρωτοποριακό σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης hub steering.

Από και πέρα τα καλούδια της μοτοσυκλέτας είναι τα κορυφαία που μπορεί να βρει κανείς εκεί έξω. Αμορτισέρ της Ohlins, φρένα Brembo Stylema, ηλεκτρονικά συστήματα της Bosch...
bimota-tesi-h2-carbon-2021-00007.jpg
Όσοι πάντως επιθυμούν να αποκτήσουν μια συλλεκτική Tesi, με πολύ λιγότερα χρήματα από την Tesi Η2, μπορούν να αποταθούν στην βρετανική εταιρεία Start It Up Motorcycle & Performance η οποία διαθέτει προς πώληση τρεις ολοκαίνουργιες Tesi 3D Naked Edizione Finale (σ.σ. με κινητήρα Ducati), με τιμή στα 36.818 ευρώ.

ShotShotYesYes
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... καλα αφου ειχε φαληρισει η bimota και αναπαυοταν εν ειρηνη γιατι την ξεθαψε τωρα η kawasaki ?.....!cdefghigicdefghigi
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
..... καλα αφου ειχε φαληρισει η bimota και αναπαυοταν εν ειρηνη γιατι την ξεθαψε τωρα η kawasaki ?.....!cdefghigicdefghigi
Γιατί βρε σειρούλα? Μάγκες είναι μόνο οι Κινέζοι?
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Eνα ιστορικο αρθρο του Δ. Χοιδα για το ψεκαστο διχρονο V-due της Bimota που την .... πτωχευσε κιολας .... αναρτημενο στο mybikegr φορουμ , εξαιρετικα ενδιαφερον νομιζω εξηγωντας τους λογους γιατι ο ψεκασμος αδυνατει να δουλεψει σωστα στα διχρονα σε υψηλο φασμα στροφων.


https://www.mybike.gr/topic/67184-γιατί-δεν-παράγονται-ψεκαστά-δίχρονα/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jawa – Η γκάμα της για το 2021

Η θρυλική Jawa αναβιώνει με νέους τετράχρονους κινητήρες 300 και 397 κ.εκ. και 5 μοντέλα, τα οποία σας παρουσιάζουμε για το 2021.​


Την εισαγωγή και διανομή των νέων Jawa έχει αναλάβει η Euro Motors, μια «φυσιολογική» εξέλιξη αφού η εταιρία μας 27 χρόνια τώρα εισάγει και προωθεί τις πιο πρωτότυπες τάσεις στη μοτοσυκλέτα.

Πέντε μοντέλα café racers κατασκευασμένα σε εργοστασιακή σειρά παραγωγής, μια μοναδική εξέλιξη που μας βρίσκει όλους σύμφωνους και πραγματικά ενθουσιασμένους.

jawa 300cl
JAWA 300CL

ΤΙΜΗ: €6,890


Η Jawa 300CL, πέραν αυτού που βλέπει ο καθένας με την πρώτη ματιά και φυσικά μιλάμε για το μοναδικό της στυλ, είναι εξοπλισμένη με έναν απίθανο κινητήρα που σχεδιάσθηκε από την αρχή για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ο εν λόγω κινητήρας είναι ο νέος εξατάχυτος κινητήρας των 293 cc, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος DOHC, ο οποίος αποδίδει σχεδόν 25 hp μέγιστης ισχύος και 25 Nm μέγιστης ροπής. Οι μηχανικοί της Jawa έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη νότα του κινητήρα για να διατηρήσουν τον εικονικό ήχο για τον οποίο οι μοτοσυκλέτες Jawa ήταν κάποτε διάσημες.

jawa 350 classic
JAWA 350 OHC (400 cc)

ΤΙΜΗ: €5,580


Είναι σχεδιασμένο με σκοπό να "αιχμαλωτίσει" το στυλ του μοντέλου Jawa 634 που παραγόταν με μεγάλη επιτυχία στη δεκαετία του 1970 και του 80.

Αλλά καθώς είναι τετράχρονο, οφείλει το όνομά του και το σχέδιο των εξατμίσεων στο Jawa 500 OHC. Ενα δικύλινδρο 4χρονο μοντέλο που βγήκε από τις εγκαταστάσεις της JAWA το 1956.
jawa 350 special 1

JAWA 350 OHC SPECIAL (400 cc)

ΤΙΜΗ: €6,150


Μια προσεγμένη μοτοσυκλέτα και ένα καλό παράδειγμα της φιλοσοφίας του εργοστασίου.

Διαθέτει φανταστικό εξοπλισμό και παραπέμπει σε μεγάλους και περιπετειώδεις αγώνες άλλων εποχών.
jawa 350 scrambler
JAWA 350 OHC SCRAMBLER (400 cc)

ΤΙΜΗ: €5,950


Η Jawa συμμετείχε και κυριαρχούσε στο Six Days σε σχεδόν κάθε κατηγορία του: 50cc, 75cc, 125cc, 175cc, 250cc, 350cc και 500cc για όλη την περίοδο 1960-1980.

Η παράδοση αυτή συνεχίζεται σήμερα με το scrambler της σειράς JAWA 350 OHC.

jawa special st
JAWA 350 OHC SPECIAL ST (400 cc)


Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom