Νέα μοντέλα

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μάπα όλα τα μηχανάκια στην λίστα , πως είναι έτσι; Άχρηστα εντελώς ( δεν έχουμε λεφτά)Rolling
Η Honda πάντως φαφαριες για φέτος η μου φαίνεται;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

DAYTONA MAVERIC 500: ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ADVENTURE!​



Το πέρασμα στους δυο κυλίνδρους

Μια έκπληξη μόλις έφτασε από την Daytona και είναι δικύλινδρη! Πρόκειται για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρίας με κυβισμό 500 κυβικών που προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού Adventure. Το όνομά της Daytona Maveric 500.
Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι Daytona δεν θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια τη στιγμή που ο κινεζικός ανταγωνισμός (Voge, CF Moto, Βrixton, κλπ) κινείται προς τους μεσαίους κυβισμούς 500-650 κυβικών με δικύλινδρους κινητήρες.
Έχοντας προλειάνει το δρόμο με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της σειράς 310, κι έχοντας εδραιώσει το όνομά της και σε μεγαλύτερους κυβισμούς η παρουσίαση του Daytona Maveric 500 για το 2021 ήταν σχεδόν μονόδρομος!
Έκπληξη λοιπόν από την Daytona και μέχρι στιγμής έχουμε στα χέρια μας την teaser φωτογραφία που βλέπετε.

Aυτά που παρατηρούμε είναι οι τροχοί με ακτίνες, ο 19άρης τροχός μπροστά και ο 17άρης πίσω, τα δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, την κλασική σχεδίαση με ρύγχος των Adventure, την ποδιά που προστατεύει τις εξατμίσεις κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471 κυβικών εκατοστών (διαμ. x διαδρ. 66×66.8mm) έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW), ώστε να μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 178 κιλά και το ύψος σέλας τα 820 mm.

Eπίσης το Daytona Maverick 500 διαθέτει αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Εννοείται ότι θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για μια μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή.
https://motorbike.gr/wp-content/upl...020-11-27-Daytona-Teaser-–-DAYTONA-MOTORS.png
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος

DAYTONA MAVERIC 500: ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ADVENTURE!​



Το πέρασμα στους δυο κυλίνδρους

Μια έκπληξη μόλις έφτασε από την Daytona και είναι δικύλινδρη! Πρόκειται για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρίας με κυβισμό 500 κυβικών που προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού Adventure. Το όνομά της Daytona Maveric 500.
Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι Daytona δεν θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια τη στιγμή που ο κινεζικός ανταγωνισμός (Voge, CF Moto, Βrixton, κλπ) κινείται προς τους μεσαίους κυβισμούς 500-650 κυβικών με δικύλινδρους κινητήρες.
Έχοντας προλειάνει το δρόμο με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της σειράς 310, κι έχοντας εδραιώσει το όνομά της και σε μεγαλύτερους κυβισμούς η παρουσίαση του Daytona Maveric 500 για το 2021 ήταν σχεδόν μονόδρομος!
Έκπληξη λοιπόν από την Daytona και μέχρι στιγμής έχουμε στα χέρια μας την teaser φωτογραφία που βλέπετε.

Aυτά που παρατηρούμε είναι οι τροχοί με ακτίνες, ο 19άρης τροχός μπροστά και ο 17άρης πίσω, τα δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, την κλασική σχεδίαση με ρύγχος των Adventure, την ποδιά που προστατεύει τις εξατμίσεις κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471 κυβικών εκατοστών (διαμ. x διαδρ. 66×66.8mm) έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW), ώστε να μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 178 κιλά και το ύψος σέλας τα 820 mm.

Eπίσης το Daytona Maverick 500 διαθέτει αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Εννοείται ότι θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για μια μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή.
https://motorbike.gr/wp-content/uploads/2020/11/Screenshot_2020-11-27-Daytona-Teaser-–-DAYTONA-MOTORS.png
Ετοιμασου εσυ το απο πανω...ο κουνιαδος το μπενελι εγω το CF να σας φτανω... και ΟΛΑ
τα ανιψια απο ενα VERSYS 300 να μας κυνηγανε!! Στην Αγγελινα ΚΤΜ 390 να κανει την διαφορα!!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

DAYTONA MAVERIC 500: ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ADVENTURE!​



Το πέρασμα στους δυο κυλίνδρους

Μια έκπληξη μόλις έφτασε από την Daytona και είναι δικύλινδρη! Πρόκειται για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρίας με κυβισμό 500 κυβικών που προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού Adventure. Το όνομά της Daytona Maveric 500.
Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι Daytona δεν θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια τη στιγμή που ο κινεζικός ανταγωνισμός (Voge, CF Moto, Βrixton, κλπ) κινείται προς τους μεσαίους κυβισμούς 500-650 κυβικών με δικύλινδρους κινητήρες.
Έχοντας προλειάνει το δρόμο με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της σειράς 310, κι έχοντας εδραιώσει το όνομά της και σε μεγαλύτερους κυβισμούς η παρουσίαση του Daytona Maveric 500 για το 2021 ήταν σχεδόν μονόδρομος!
Έκπληξη λοιπόν από την Daytona και μέχρι στιγμής έχουμε στα χέρια μας την teaser φωτογραφία που βλέπετε.

Aυτά που παρατηρούμε είναι οι τροχοί με ακτίνες, ο 19άρης τροχός μπροστά και ο 17άρης πίσω, τα δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, την κλασική σχεδίαση με ρύγχος των Adventure, την ποδιά που προστατεύει τις εξατμίσεις κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471 κυβικών εκατοστών (διαμ. x διαδρ. 66×66.8mm) έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW), ώστε να μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 178 κιλά και το ύψος σέλας τα 820 mm.

Eπίσης το Daytona Maverick 500 διαθέτει αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Εννοείται ότι θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για μια μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή.
https://motorbike.gr/wp-content/uploads/2020/11/Screenshot_2020-11-27-Daytona-Teaser-–-DAYTONA-MOTORS.png
Προκειται μαλλον για το hunter που ηδη κυκλοφορει στις απω ανατολες
Αν αναλαβει ο Γκοργκόλας μεσω του δικτύου του ,τοτε θα περπατήσει
 

GeorgeGS

new member
Δημοσιεύσεις
67
Ηλικία
41
Όνομα
Γιώργος

DAYTONA MAVERIC 500: ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ADVENTURE!​



Το πέρασμα στους δυο κυλίνδρους

Μια έκπληξη μόλις έφτασε από την Daytona και είναι δικύλινδρη! Πρόκειται για τη νέα μοτοσυκλέτα της εταιρίας με κυβισμό 500 κυβικών που προορίζεται για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού Adventure. Το όνομά της Daytona Maveric 500.
Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι Daytona δεν θα καθόταν με σταυρωμένα τα χέρια τη στιγμή που ο κινεζικός ανταγωνισμός (Voge, CF Moto, Βrixton, κλπ) κινείται προς τους μεσαίους κυβισμούς 500-650 κυβικών με δικύλινδρους κινητήρες.
Έχοντας προλειάνει το δρόμο με τους μονοκύλινδρους κινητήρες της σειράς 310, κι έχοντας εδραιώσει το όνομά της και σε μεγαλύτερους κυβισμούς η παρουσίαση του Daytona Maveric 500 για το 2021 ήταν σχεδόν μονόδρομος!
Έκπληξη λοιπόν από την Daytona και μέχρι στιγμής έχουμε στα χέρια μας την teaser φωτογραφία που βλέπετε.

Aυτά που παρατηρούμε είναι οι τροχοί με ακτίνες, ο 19άρης τροχός μπροστά και ο 17άρης πίσω, τα δύο κυματιστά δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό, την κλασική σχεδίαση με ρύγχος των Adventure, την ποδιά που προστατεύει τις εξατμίσεις κάτω από τον κινητήρα.
Ο δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας είναι αντιγραφή του αντίστοιχου που χρησιμοποιεί το Honda CB 500X και είναι 471 κυβικών εκατοστών (διαμ. x διαδρ. 66×66.8mm) έχει ψεκασμό της Bosch και αποδίδει 46,9 ίππους (35 kW), ώστε να μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα Α2.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 178 κιλά και το ύψος σέλας τα 820 mm.

Eπίσης το Daytona Maverick 500 διαθέτει αναρτήσεις της KYB, το μονό πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης και τα φρένα είναι της Nissin.
Εννοείται ότι θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για μια μοτοσυκλέτα που ενδιαφέρει το ελληνικό κοινό μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα έχει προσιτή τιμή.
https://motorbike.gr/wp-content/uploads/2020/11/Screenshot_2020-11-27-Daytona-Teaser-–-DAYTONA-MOTORS.png
αντιγράψαν λιιιιγο σχεδιαστικά το R 1200 gs mod 17 και μετά...ακόμα και στο χρωματισμό!abcdefghgk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Η μυτη ειναι στρομα 1050 ξεκαθαρα
Το μοτερ ειναι ξεδιαντροπη αντιγραφη του χοντα πεντακοσια με τα ιδια ακριβως κυβικα και υποδυναμη.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Η Honda πάντως φαφαριες για φέτος η μου φαίνεται;

Συμφωνω ρε Μανο. Giving Και μαλλον θα κανει καιρο να βγαλει κατι της προκοπης! Μεχρι τοτε θα εχω παρει καποιο αλλο σχιστοματικο.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Από προσωπική εμπειρία (κάτοχος SYM) το δίκτυο του Τρικαλινού μόνο στα χαρτιά είναι αξιόλογο. Σε εμένα π.χ για λάθος συναρμολόγησης (έλειπε μια γείωση στο κοντέρ και ο δείκτης βενζίνης δεν έκανε reset σε γεμάτο αν πρώτα είχε μπει ρεζέρβα) είδα κι απόειδα μέχρι να πάρω έγκριση επισκευής...(πρόβλημα που τους ήταν γνωστό μια που το είχαν ήδη πάθει αρκετοί πριν από εμένα και είχαν κάνει επισκευή). Ειδικά αν ψαχτείτε στα διάφορα fora θα δείτε ότι πολλοί φάγανε ήττες με μηχάνακια που έκανε εισαγωγή από Ασία και τα βάφτισε Daytona σε θέματα ανταλλακτικών.

Για εμένα σε Daytona μόνο παπάκια, τίποτα άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Θυμίζει κάτι απο GS κάτι λίγο απο TRK και μοτέρ λογικά αντιγραφή απο CBX500/CBR500 κλπ. Άντε η Benelli είχε μια ιστορία στο παρελθόν με μοτοσυκλέτες και έχει βγάλει τίμια μοντέλα. Αλλά δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν ένα κινέζικο adv μηχανάκι...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καλά...εσυ περίμενε το κελεπούρι Rolling

.... οποιος κοροδευει τον αλλον ..... κοροδευει τον αλλον ....!Hate

 
Top Bottom