ΝΕΟ ΚΤΜ 1290 SUPER ANDVENTURE

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Eαν βελτιώσει κάποια προβλήματα του προηγούμενου θα είναι υπερόπλο, με 170 άλογα...
Το μηχανάκι σου Μάνο... τέλεια και παύλα
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1290 Super Adventure 2021: Διέρρευσαν χαρακτηριστικά​

KTM_1290_Super_Adventure_S_008_MotorradmagazinAT.jpg
Ολοένα και πιο κοντά φτάνουμε στην επίσημη παρουσίαση του νέου KTM Super Adventure για το 2021 και περισσότερες πληροφορίες διαρρέουν για το μοντέλο. Δείτε τι μαθαίνουμε τώρα…

Το 2020 κοντεύει να τελειώσει και το KTM 1290 Super Adventure 2021 μένει ακόμα κρυμμένο επιμελώς από την εταιρεία. Ίσως όμως… όχι και τόσο επιμελώς, διότι τις προηγούμενες ώρες διέρρευσαν τεχνικές πληροφορίες για το μοντέλο, από την ίδια την KTM, δίνοντας μας έτσι μια εικόνα για το τι περιμένουμε. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέβασε για λίγο τα στοιχεία του νέου Super Adventure σε νέα ειδική ιστοσελίδα, αλλά έσπευσε να τα κατεβάσει, όχι όμως πριν τα κάνουν «τσακωτά»…

Οι πληροφορίες έφτασαν γρήγορα στις διεθνείς πηγές και αφορούν την ισχύ, τον εξοπλισμό και κάποιες σημαντικές κατασκευαστικές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, επιβεβαιώνεται και επίσημα η ύπαρξη του νέου τύπου ρεζερβουάρ, που εκτείνεται στα πλάγια της μοτοσυκλέτας και είδαμε πρώτη φορά στο 790 Adventure. Η χωρητικότητα του θα ανέρχεται στα 23 λίτρα και η τάπα του θα έχει ηλεκτρονικό άνοιγμα, ενώ θα προβλέπεται μικρός αποθηκευτικός χώρος με θύρα USB στην επιφάνεια του (πιθανότατα στην κορυφή του, για τοποθέτηση κινητού τηλεφώνου).

Ο κινητήρας συμμορφώνεται φυσικά με τις προδιαγραφές Euro5, παραμένοντας στους 160 ίππους μέγιστης ισχύος, ενώ θα ψύχεται από δύο ψυγεία εκατέρωθεν τοποθετημένα, αντί για ένα κεντρικό. Το μοντέλο θα φέρει επίσης νέο φιλτροκούτι και κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl. To νέο πλαίσιο τοποθετεί τον κινητήρα ελαφρώς στραμμένο προς τα εμπρός (κατά 2 μοίρες συγκεκριμένα) για μεγαλύτερη πρόσφυση του μπροστινού στις έντονες επιταχύνσεις, ενώ ο λαιμός του τιμονιού έχει μετακινηθεί πίσω κατά 15,2 χιλιοστά με το ψαλίδι να μακραίνει κατά 15,2 χιλιοστά.

Το μοντέλο θα έρθει σε 2 τουλάχιστον εκδόσεις, S και R. Από αυτές, η πρώτη θα έχει πιο «sport touring» προσανατολισμό με χυτούς τροχούς αλουμινίου, ενώ θα εξοπλιστεί επίσης με σύστημα ραντάρ και adaptive cruise control στον βασικό εξοπλισμό. Η πιο «χωμάτινη» έκδοση R θα εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς της Alpina, με στεγανοποιημένες ακτίνες. Μια μεγαλύτερη οθόνη TFT θα εξοπλίσει επίσης τα μοντέλα, μεγέθους 7 ιντσών αντί 6,5.

Μένει μόνο να δούμε πότε θα αποκαλυφθεί και επίσημα, το μοντέλο. Όπως όλα δείχνουν, το περιμένουμε τις επόμενες ημέρες...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το να ξέρει κάποιος ποιες είναι οι πραγματικές του ανάγκες και τι μπορεί να υποστηρίξει είναι μεγάλη υπόθεση.
Δεν το σκεφτηκα οικονομικά.
Πρέπει να σε φτιάχνει η μηχανή που καβαλας.. Αυτό είναι σαν μυγα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021: Νέο πλαίσιο, νέα εργονομία, νέα ηλεκτρονικά και αλλαγές στον κινητήρα​

Εφ’ όλης της ύλης αναβάθμιση
ktm_1290_superadventureS_2021_2612021_10.jpg
Με το νέο 1290 SUPERADVENTURE η KTM ασχολήθηκε πολύ περισσότερο από ένα απλό φρεσκάρισμα. Όλοι οι τομείς της μοτοσυκλέτας έχουν δεχθεί σημαντικές αλλαγές, έστω κι αν η εξωτερική εμφάνιση και η μέγιστη ιπποδύναμη του κινητήρα μοιάζουν ίδια με το μοντέλο του 2020.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχουμε νέα κάρτερ, νέα έμβολα και επανασχεδιασμένο κύκλωμα λίπανσης, όπου μαζί με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl μείωσαν το βάρος του κατά -1,6kg. Επίσης το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξεις με τα δύο ψυγεία είναι πιο αποδοτικό και χάρη στους νέους αεραγωγούς του φαίρινγκ διώχνουν τον ενοχλητικό ζεστό αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Οι αλλαγές στον γιγαντιαίο V2 ολοκληρώνονται με τη νέα Euro 5 εξάτμιση. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 160 ίππους και η ροπή στα 14,1kg/g, δηλαδή εξακολουθεί να έχει τη μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία και να είναι το δεύτερο πιο δυνατό μετά τα 170 άλογα που δηλώνει η Ducati για το Multistrada V4. Όλα αυτά βέβαια στα χαρτιά μέχρι να δυναμομετρήσουμε τις μοτοσυκλέτες και να μάθουμε την αλήθεια. Το καλό είναι πως όλη αυτή την υπερδύναμη του κινητήρα μπορείς να την τιθασεύσεις με το αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών. Τα προγράμματα για την απόδοση του κίνητήρα είναι RAIN, STREET, SPORT, OFFROAD και στα έξτρα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο RALLY mode. Το traction control έγινε πιο έξυπνο, λαμβάνοντας υπόψη του περισσότερες παραμέτρους.


Πιο σημαντικές θεωρούμε τις αλλαγές στο πλαίσιο, διότι τα γκάζια του 1290 SUPER ADVENTURE S τα γεύεσαι όπου το επιτρέπει ο δρόμος, ενώ τη συμπεριφορά του τη νοιώθεις από το πρώτο μέτρο και σε όλες τις ταχύτητες. Για το 2021, το συνολικό μήκος τους πλαισίου μίκρυνε, ώστε στο ίδιο μεταξόνιο να χωρέσει ένα πιο μακρύ ψαλίδι. Ο κινητήρας έχει νέες βάσεις στήριξης εμπρός και ο εμπρός τροχός έχει έρθει πιο κοντά του, αφού ο λαιμός έχει μετατοπιστεί 15mm προς τα πίσω.
Το λογισμικό των ημί-ενεργητικών αναρτήσεων είναι επίσης νέο και υπάρχουν επιλογές Pro, Rally Pack και Tech Pack.

Μαζί με το νέο υποπλαίσιο, το νέο φαίρινγκ και τη νέα σέλα που ρυθμίζεται σε ύψος κατά 20mm, η KTM μας υπόσχεται πως με το 1290 SUPER ADVENTURE S του 2021 θα είναι πιο εύκολο να πατάς γερά στο έδαφος και να οδηγείς εντός και εκτός δρόμου.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 23 λίτρα και η ζελατίνα του νέου φαίρινγκ ρυθμίζεται σε εύρος 55mm. Για το ρεζερβουάρ τα έχουμε πει ήδη, ακολουθεί την φιλοσοφία των πρώτων Adventure της εταιρείας αλλά με τον τρόπο που έχει εισάγει το 790 πλέον. Κατασκευάζεται από την Acerbis σε καλούπι που περιστρέφεται σε όλους τους άξονες μέσα σε φούρνο, αποκτώντας το πολύπλοκο σχήμα και μοιράζοντας το βάρος του μπόλικου καυσίμου σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας. Πίσω από τη νέα ζελατίνα βρίσκεται μια επίσης νέα τεράστια οθόνη TFT 7” με φρέσκα γραφικά και πλουσιότερες ενδείξεις. Πρόκειται για την αντίστοιχη λύση που είδαμε στην Multistrada με την αναβαθμισμένη δυνατότητα διασύνδεσης και πλοήγησης - κατασκευή της Bosch. Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχουν ντουλαπάκια και θήρα USB ώστε να είναι εύκολη η χρήση/φόρτιση smartphone κ.τ.λ.

Επανασχεδιασμένοι είναι οι διακόπτες στο τιμόνι για ευκολότερη επιλογή ρυθμίσεων εν κινήσει και φυσικά στον έξτρα εξοπλισμό θα είναι διαθέσημο το σύστημα περιμετρικών radar της Bosch που προσφέρει το adaptive cruise control, αλλά και ειδοποιήσεις για την μεταβολή θέσης των οχημάτων γύρω σου.


ktm_1290_superadventureS_2021_2612021_12.jpg
ktm_1290_superadventureS_2021_2612021_7.jpg
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021: Νέο πλαίσιο, νέα εργονομία, νέα ηλεκτρονικά και αλλαγές στον κινητήρα​

Εφ’ όλης της ύλης αναβάθμιση
View attachment 26390
Με το νέο 1290 SUPERADVENTURE η KTM ασχολήθηκε πολύ περισσότερο από ένα απλό φρεσκάρισμα. Όλοι οι τομείς της μοτοσυκλέτας έχουν δεχθεί σημαντικές αλλαγές, έστω κι αν η εξωτερική εμφάνιση και η μέγιστη ιπποδύναμη του κινητήρα μοιάζουν ίδια με το μοντέλο του 2020.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχουμε νέα κάρτερ, νέα έμβολα και επανασχεδιασμένο κύκλωμα λίπανσης, όπου μαζί με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl μείωσαν το βάρος του κατά -1,6kg. Επίσης το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξεις με τα δύο ψυγεία είναι πιο αποδοτικό και χάρη στους νέους αεραγωγούς του φαίρινγκ διώχνουν τον ενοχλητικό ζεστό αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη. Οι αλλαγές στον γιγαντιαίο V2 ολοκληρώνονται με τη νέα Euro 5 εξάτμιση. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 160 ίππους και η ροπή στα 14,1kg/g, δηλαδή εξακολουθεί να έχει τη μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία και να είναι το δεύτερο πιο δυνατό μετά τα 170 άλογα που δηλώνει η Ducati για το Multistrada V4. Όλα αυτά βέβαια στα χαρτιά μέχρι να δυναμομετρήσουμε τις μοτοσυκλέτες και να μάθουμε την αλήθεια. Το καλό είναι πως όλη αυτή την υπερδύναμη του κινητήρα μπορείς να την τιθασεύσεις με το αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών. Τα προγράμματα για την απόδοση του κίνητήρα είναι RAIN, STREET, SPORT, OFFROAD και στα έξτρα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο RALLY mode. Το traction control έγινε πιο έξυπνο, λαμβάνοντας υπόψη του περισσότερες παραμέτρους.


Πιο σημαντικές θεωρούμε τις αλλαγές στο πλαίσιο, διότι τα γκάζια του 1290 SUPER ADVENTURE S τα γεύεσαι όπου το επιτρέπει ο δρόμος, ενώ τη συμπεριφορά του τη νοιώθεις από το πρώτο μέτρο και σε όλες τις ταχύτητες. Για το 2021, το συνολικό μήκος τους πλαισίου μίκρυνε, ώστε στο ίδιο μεταξόνιο να χωρέσει ένα πιο μακρύ ψαλίδι. Ο κινητήρας έχει νέες βάσεις στήριξης εμπρός και ο εμπρός τροχός έχει έρθει πιο κοντά του, αφού ο λαιμός έχει μετατοπιστεί 15mm προς τα πίσω.
Το λογισμικό των ημί-ενεργητικών αναρτήσεων είναι επίσης νέο και υπάρχουν επιλογές Pro, Rally Pack και Tech Pack.

Μαζί με το νέο υποπλαίσιο, το νέο φαίρινγκ και τη νέα σέλα που ρυθμίζεται σε ύψος κατά 20mm, η KTM μας υπόσχεται πως με το 1290 SUPER ADVENTURE S του 2021 θα είναι πιο εύκολο να πατάς γερά στο έδαφος και να οδηγείς εντός και εκτός δρόμου.


Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 23 λίτρα και η ζελατίνα του νέου φαίρινγκ ρυθμίζεται σε εύρος 55mm. Για το ρεζερβουάρ τα έχουμε πει ήδη, ακολουθεί την φιλοσοφία των πρώτων Adventure της εταιρείας αλλά με τον τρόπο που έχει εισάγει το 790 πλέον. Κατασκευάζεται από την Acerbis σε καλούπι που περιστρέφεται σε όλους τους άξονες μέσα σε φούρνο, αποκτώντας το πολύπλοκο σχήμα και μοιράζοντας το βάρος του μπόλικου καυσίμου σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας. Πίσω από τη νέα ζελατίνα βρίσκεται μια επίσης νέα τεράστια οθόνη TFT 7” με φρέσκα γραφικά και πλουσιότερες ενδείξεις. Πρόκειται για την αντίστοιχη λύση που είδαμε στην Multistrada με την αναβαθμισμένη δυνατότητα διασύνδεσης και πλοήγησης - κατασκευή της Bosch. Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχουν ντουλαπάκια και θήρα USB ώστε να είναι εύκολη η χρήση/φόρτιση smartphone κ.τ.λ.

Επανασχεδιασμένοι είναι οι διακόπτες στο τιμόνι για ευκολότερη επιλογή ρυθμίσεων εν κινήσει και φυσικά στον έξτρα εξοπλισμό θα είναι διαθέσημο το σύστημα περιμετρικών radar της Bosch που προσφέρει το adaptive cruise control, αλλά και ειδοποιήσεις για την μεταβολή θέσης των οχημάτων γύρω σου.


View attachment 26389
View attachment 26388
Για δες καιρό που διάλεξε.....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Για δες καιρό που διάλεξε.....
περιμενε σε κανα 2 χρονια θα βγει πιο καινουργιο ...θαχει 8" οθόνη
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σε τρωει ο κωλος σου λεβεντη μου ToothTooth
Πάει τώρα Μιχάλη, με το καινούργιο με βλέπω να κολλάω, άσε που ξανανοίγουν οι ορίζοντες στο χώμα....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το χώμα θέλει πορτοφόλι και "κόκκαλα"...

Κάτσε φρόνιμα...
Ρε θα του μαμήσω τα νάϋλα...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Για δες καιρό που διάλεξε.....

.... α! γι΄αυτο γραφει στο συνεργειο που παω .... "ducati ktm εξουσιοδοτημενο συνεργειο" ..... αμα ειναι να σε κατευθυνω .....!Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πάει τώρα Μιχάλη, με το καινούργιο με βλέπω να κολλάω, άσε που ξανανοίγουν οι ορίζοντες στο χώμα....
Θα ξαναβγάλει τέτοιο μηχανάκι η KTM ,απόλαυσε τώρα το νεο τρεησερ κι αύριο μεθαύριο ,όταν θα έρθει η ώρα πας κι από κει μερια
 

ladams

new member
Δημοσιεύσεις
45
Ηλικία
63
Όνομα
labros
Ρε θα του μαμήσω τα νάϋλα...

Κάτσε καλά παππού αυτο δεν είναι Tracer ειναι βαρύ και θέλει νεανικά πόδια. Αν το πάρεις και μπεις χώμα θα ειμαι με μια Go pro πισω σου να ανεβάζω βιντεάκια με πτώσεις όπως με τους χαζό γιατρούς που περνούν τα μεγάλα Bmw και θέλουν υποστήριξη να τους σηκώνουν την μηχανή.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κάτσε καλά παππού αυτο δεν είναι Tracer ειναι βαρύ και θέλει νεανικά πόδια. Αν το πάρεις και μπεις χώμα θα ειμαι με μια Go pro πισω σου να ανεβάζω βιντεάκια με πτώσεις όπως με τους χαζό γιατρούς που περνούν τα μεγάλα Bmw και θέλουν υποστήριξη να τους σηκώνουν την μηχανή.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Ρε νούμερο κάνω άρση βαρών από 8 χρονώνε....Στα διάλα....
 
Top Bottom