Καινούργιες. 650 (ΕΝ) 144 ευρώ. 800 (ΕΝ) 123 ευρώ. Τι δεν καταλαβαίνω?
αυτο το Διαβασες Αποστολε? στα 100 αμπερ και οι 2
Το ρεύμα ψυχρής εκκίνησης [Cold cranking amps (CCA)] είναι βασικό για τη σωστή ικανότητα εκκίνησης μιας μπαταρίας. Είναι ο αριθμός των ampere που μπορεί να αποδώσει μια μπαταρία οξέος μολύβδου στους -17.8oC (0 βαθμούς F) για 30 δευτερόλεπτα και να διατηρήσει τουλάχιστον μια τάση 1.2 volt ανά στοιχείο, μέχρι η τάση της να πέσει σε συγκεκριμένες τιμές.
Περισσότερα αµπερ ψυχρής εκκίνησης σηµαίνουν καλύτερη απόδοση της μπαταρίας στο κρύο, µεγαλύτερη ένταση, εκρηκτικότητα και πιο εύκολη εκκίνηση του κινητήρα. Είναι ένα σηµαντικό χαρακτηριστικό που παίζει µεγάλο ρόλο σε αυτοκίντητα, ειδικά σε Diesel κινητήρες. Μια μπαταρία με 500CCA θα εκκινήσει ευκολότερα ένα αυτοκίνητο απ΄ ότι μια μπαταρία με 350CCA.
Οι χρόνοι και τα όρια της τάσης ανά πρότυπο είναι τα εξής :
ΕΝ (European Norm): Xωρίζεται σε 2 πρότυπα (ΕΝ1 & ΕΝ2). Συνήθως οι κατασκευαστές μπαταρίας αναγράφουν το μόνο ΕΝ.
ΕΝ1: 90sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 7.5V.
ΕΝ2: 150sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 6V.
DIN (Deutsche Industrie Norm): 30sec και 90sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 9V και των 6V αντίστοιχα.
SAE (Society of Automotive Engineers): 30sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 7.2V
BCI (Battery Council International): 30sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 7.2V
IEC (International Electro Technical Commission): 60sec. Aποδεκτή τάση ίση ή μεγαλύτερη των 8.4V
Τέλος, καλό είναι να γνωρίζετε ότι το πρότυπο ΕΝ είναι το πιο δύσκολο για τις μπαταρίες (οι χρόνοι δοκιμής 90sec & 150sec , ΕΝ1 & EN2 αντίστοιχα, είναι μεγαλύτεροι από κάθε πρότυπο), για το λόγο αυτό και οι μπαταρίες που συμμορφώνονται με αυτό, αυτομάτως υπερκαλύπτουν και πληρούν τις προδιαγραφές των άλλων προτύπων.