Με τα ματια της Κόρης μας...

Xατζηπετροs Δημητρηs
"'η αλλιως Ρουμανια με τις κορες μας"

ενα ταξιδι που περασε απο 40 κυματα για να γινει και τελικά αποφασιστηκε τον τελευταιο μηνα ......
η περιγραφή του ταξιδιου και οι φωτογραφιες ειναι απο την κορη μου Φωτεινή και την κόρη του esel την Μιχαέλλα.

Ρουμανία 2020
1η ημέρα

Το ταξίδι ξεκίνησε στις 27 Ιουνίου με πρωινό ξύπνημα στις 4π.μ, αναχώρηση στις 5π.μ και τελικό άνοιγμα μίζας από το σημείο συνάντησης στις 6π.μ.
Η διαδρομή ξεκίνησε από την εθνική η οποία λειτούργησε ως μία λύση εξοικονόμησης χρόνου. Με την πάροδο των ωρών η πορεία μας εξελίχθηκε σε μία επώδυνη, βαρετή και κουραστική διαδρομή. Κατά τη διάρκεια αυτής της ατελείωτης ευθείας προς τα σύνορα Ελλάδας-Βουλγαρίας πραγματοποιήθηκαν αρκετές στάσεις ξεκούρασης. Αφού στα περάσαμε σύνορα, που παραδόξως δεν τηρούσαν τα σωστά μέτρα ασφαλείας, αποχαιρετήσαμε τη πατρίδα μας και συνεχίσαμε τη διαδρομή μας προς το ξενοδοχείο στα (Σόφια).
Με την άφιξή μας στο ξενοδοχείο και την τακτοποίηση των αποσκευών μας κατευθυνθήκαμε προς τον δρόμο προς την κεντρική πλατεία όπου καθίσαμε και φάγαμε. Μια πολύβουη πλατεια γεμάτη με νεανικό κόσμο στα καφέ χωρίς ιδιαίτερη προφύλαξη από τον φίλο μας τον covid.
μερικές φωτο απο Σόφια μιας και η πρώτη μέρα ηταν διεκπερεωτική οπως λέγανε και οι "μεγάλοι"....

ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
"'η αλλιως Ρουμανια με τις κορες μας"

Ρουμανία 2020
1η ημέρα

Άντε λοιπόν...
Πως και πως το περίμενα!..

GivingGiving

2η ημέρα
Η δεύτερη ημέρα ξεκίνησε ευχάριστα διότι δεν είχαμε πολλά χιλιόμετρα να διανύσουμε. Τουλάχιστον έτσι νομίζαμε. Σήμερα ήταν η μέρα που θα περνάγαμε τα σύνορα Βουλγαρίας-Ρουμανίας.Είχαμε αποφασίσει να περάσουμε πάνω από τον Δούναβη μέσω τηω φορτηγίδα στο Oryahovo, η οποία για κακή μας τύχη δεν επιτρεπόταν η είσοδος για μοτοσυκλέτες. Οπότε βάλαμε μπρος για τα σύνορα από την γέφυρα Vidin(επιπλέον 120 χιλιόμετρα). Η διαδρομή ήταν αρκετά κουραστική και είχε πολλή ζέστη. Παρόλα αυτά άξιζε τον κόπο. Διασχίσαμε πολλά ωραία τοπία με ηλιοτρόπια που προορίζονταν για βιοκαύσιμο. Μετά από λίγη ώρα διασχίσαμε τον Δούναβη και η θέα ήταν καταπληκτική. Αφού περάσαμε τα σύνορα κατευθυνθήκαμε προς το δρόμο του ξενοδοχείου στην Κραϊόβα. Όταν φτάσαμε τακτοποιήσαμε τις αποσκευές μας και πήγαμε να εξερευνήσουμε την πόλη. Η αρχιτεκτονική των κτιρίων ήταν κάτι που μας εντυπωσίασε όλους μας. Ύστερα από λίγη ώρα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

συνεχιζεται...

Last edited by a moderator:

ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Άντε ανεβάστε ότι είναι να ανεβάσετε...
Μήπως και τελειώσει νωρίτερα..
το μαρτύριο της ζήλιας!!

KOVE MAVERICK 500 X
Mανώλης
Κορυδαλλός
Της Φωτεινής πως της φάνηκε γενικά Διμήτσο; Δεδομένου ότι πρώτο της ταξίδι ήταν στην Κατερίνη....

ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Πειράζει τώρα που ζηλεύω λιγάκι;
Ωραίο ταξίδι, ωραίες φωτό και πολύ ζωντανή περιγραφή!
Να’στε καλά και για άλλα!
Είμαστε Πολλοί Vag.

3η ημέρα

Την τρίτη ημέρα ξεκινήσαμε με σκοπό να φτάσουμε στη πόλη Σίμπιου. Στον δρόμο για τον προορισμό μας είχαμε αποφασίσει να διανύσουμε το διάσημο μοτοσυκλετιστικό δρόμο Τρανσαλπίνα. Η θέα από την κορυφή του βουνού.Όλοι μας απολαύσαμε την μαγευτική διαδρομή, ιδιαιτερα εκείνη που πήγαινε απο transalpina για sebes, οπού συναντήσαμε την μοναδική βροχή του ταξιδιού μας. Δυστυχώς κάποιοι από εμάς ακούσαμε την εκπληκτική συμβουλή του Κ. Κόρδα και δεν φορέσαμε ολόκληρο τον αδιάβροχο εξοπλισμό με αποτέλεσμα να υποστούμε τις συνέπειες.Εκεί είχαμε την ευκαιρία να συναναστραφούμε με καινούριους ανθρώπους και να μάθουμε αρκετά πράγματα για τις παραδόσεις της περιοχής. Μετά από μια εξαντλητική διαδρομή φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου τακτοποιήσαμε τις αποσκευές μας και βγήκαμε να εξερευνήσουμε την περιοχή. Αφού φάγαμε επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

transalpina-sebes

συνεχιζεται...

Ασφαλώς το παρατηρήσατε..
Άλλωστε οι Περισσότεροι το ξέρουν...

Πως παντού είναι πεντακάθαρα!!!

Και μιλάμε για Βαλκάνια!!

4η ημέρα
Η τέταρτη μέρα ήταν έντονη διότι είχαμε ένα αρκετά γεμάτο πρόγραμμα. Αρχικά ξεκινήσαμε από το Σίμπιου με σκοπό να φτάσουμε στο κάστρο του κόμη Δράκουλα στο χωριό Μπραν στο οποίο δεν ήταν προσβάσιμοi όλοι οι χώροι του καστρού και γενικότερα είναι αρκετά υπερκτιμημένο παρόλα αυτά είναι ένα επιβλητικό κτίριο και θαυμάσαμε τα εκθέματα. Μετά από περίπου μιάμιση ώρα ανεβήκαμε στις μηχανές και βάλαμε μπρος για την πόλη Ιάσιο όπου θα μέναμε δύο μέρες.Και αυτή η διαδρομή ήταν εξαιρετική αφού περάσαμε από την χαράδρα του ποταμού Bicaz με αποτελεσμα ο χρόνος της διαδρομής να περάσει ευχάριστα. Μετά από πολλή ώρα και πολλές στάσεις φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου τακτοποιήσαμε τις αποσκευές μας και έπειτα βγήκαμε έξω για να φάμε.Εκεί γνωρίσαμε καποιες ελληνίδες φοιτήτριες.Όλο το βράδυ είχε ως θέμα συζήτησης το κόστος ζωής ενός φοιτητή στό κέντρο της πόλης. Φάγαμε και ηπήρχε ελεύθερο βράδυ για όπου ήθελα να πάει να διασκεδάσει ο καθένας .

συνεχιζεται

5η ημέρα
Η πέμπτη μέρα ξεκίνησε πολύ χαλαρά μιας και δεν θα συνεχίζαμε το ταξίδι μας και θα εξερευνούσαμε τη πόλη του Ιασίου. Πρώτο αξιοθέατο που είδαμε ήταν το μοναστήρι Γκόλια όπου και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το παλάτι τέχνης που ήταν ένα επιβλητικό με μοναδικής αρχιτεκτονικής κτίσμα το οποίο φώτιζε ολόκληρη την πόλη. Κάναμε βόλτες στο κέντρο και αναγνώρισαμε το ύφος της πόλης.Επισκεφθήκαμε επίσης το μεγάλο εμπορικό του Ιασίου το οποίο είναι πολύ μεγαλύτερο από τα 3 αθηναϊκά.Κάποιοι από εκεί αγόρασαν φθηνά λινά πουκαμισάκια. Όταν ήρθε το μεσημέρι κάποιοι συνέχισαν τα ψώνια και κάποιοι επέστεψαν στο ξενοδοχείο. Το βράδυ συναντηθήκαμε όλοι έξω από το ξενοδοχείο για να συνεχίσουμε τη βόλτα μας. Για βραδινο πήγαμε σε ένα τοπικό εστιατόριο στο οποίο φάγαμε πολύ καλό ψητό κρέας και σε πάρα πολύ φθηνές τιμές.

6η ημέρα
Η έκτη μέρα ήταν η τελευταία (ολόκληρη) μέρα την οποία θα είμασταν στη Ρουμανία. Αυτό σήμαινε ότι οι μέρες του γυρισμού είχαν αρχίσει. Σήμερα θα μέναμε στην πόλη Πιτέστι. Ήταν η τελευταία διανυκτέρευση στην ρουμανία αφού όμως θα είχαμε διασχίσει το περιβόητο
(και όχι αδίκως) πάσο Transfagarasan. Η διαδρομή για 2 έφηβα κορίτσια σαν εμάς ήταν ολίγον τρομακτική λογω των αποτομων στροφών, ωστόσο άξιζε τον κόπο διότι είχε τρομερή θέα.Είδαμε την λίμνη Balea όπου είχε ακόμα μέρη που κρατούσαν χιόνι. Η διαδρομή προς το Πιτέστι κατεβαίνοντας από τον Transfagarasan ήταν φανταστική και κύλησε αργά με διάφορες στάσεις (καταρράκτες,φράγμα κ.α.) αλλά και με ενδιαφέρουσες συναντήσεις στον δρόμο (αρκούδες, ελάφια) . Φτάσαμε στο Πιτεστι αργά πλέον και το μόνο πράγμα που μας ένοιαζε ήταν να φάμε κάτι γρήγορο γιατί η μέρα ήταν πολύ κουραστική αλλά γεμάτη εντυπωσιακές εικόνες.