ΜΟΤΟ GUZZI V85

zissimo

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
67
Περιοχή
Πάτρα
Μοτοσυκλέτα
BMW R 100 GS Paris Dakar ,BMW R 1150 R
Όνομα
Ζήσιμος
Περιοχή
Πατρα
Πρωί - πρωί με την δροσούλα M.G.V 85 TT test ride .
Απλά εξαιρετική . Τρομερή γεωμετρία , φρένα , θέση οδηγήσεως ,ελαστικότητα κινητήρος . Δεν την πήγα χώμα αλλά σε σβέλτη βολτούλα σε σκόρπιο χαλικάκι με εντυπωσίασε . Ευχαριστώ πολύ Piaggio Papanikolaou Patras .



 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
σήμερα την έκανα και εγώ από την μικρή βόλτα που την πήγα ένα θα πω τέλεια
κλωτσαει περίεργα αλλά λόγο διάταξης του μοτέρ βάζεις ταχύτητα και νιώθεις ότι δεν την έχεις κουμπώσει λες την πήρε ή όχι βούτυρο το σασμαν


Η θέση οδήγησης τέλεια η ροπή του τραβάει από χαμηλά

Έκλεισε για μένα αυτή θα είναι η νέα μου μότο αντε να δούμε πότε θα το κατάκτησωBike
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
σήμερα την έκανα και εγώ από την μικρή βόλτα που την πήγα ένα θα πω τέλεια
κλωτσαει περίεργα αλλά λόγο διάταξης του μοτέρ βάζεις ταχύτητα και νιώθεις ότι δεν την έχεις κουμπώσει λες την πήρε ή όχι βούτυρο το σασμαν


Η θέση οδήγησης τέλεια η ροπή του τραβάει από χαμηλά

Έκλεισε για μένα αυτή θα είναι η νέα μου μότο αντε να δούμε πότε θα το κατάκτησωBike
με το καλο..δεδομενου οτι η δυναμη ειναι παρομοια με αυτο που εχεις,να υποθεσουμε οτι σε κερδισε η ροπη?
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Ναι πάνω κάτω το ίδιο είναι σε δύναμη και ροπή αλλά ποιο στιβαρή φαίνεται λίγο ποιο ποιοτική και το βασικότερο έχει άξονα ξεχνάς το λάδωμα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δοκιμή Moto Guzzi V85 TT: Ένα Guzzi για όλους
Χαρακτήρας χωρίς βίτσια


Η δοκιμή του V85TT ήταν για εμάς μια ευχάριστη έκπληξη. Η φρέσκια πρόταση της ιστορικής φίρμας στα μεσαία on-off, δεν αποτελεί πλέον επιλογή μόνο για “ψαγμένους”, ή φανατικούς



Ένδεκα χρόνια πριν, η παρουσίαση του Stelvio έδειξε κάποια σημάδια για τις προθέσεις της Moto Guzzi να διευρύνει το κοινό της. Αρχικά το πέτυχε, όμως ακολούθησε σιγή και σύντομα βρέθηκε πάλι να αποτελεί μια “ψαγμένη” επιλογή.

Στο πέρασμα των χρόνων τα μεγάλα on-off απέκτησαν επιδόσεις και τιμή superbike με περιφερειακά και ηλεκτρονικά αιχμής. Δημιουργήθηκε έτσι μια μικρότερη κατηγορία 700-850cc, πιο προσιτή οδηγικά, με καθημερινό χαρακτήρα και κατά πολύ οικονομικότερη. Η επιτυχία έμοιαζε βέβαιη.
Πολύ σωστά στο Mandello del Lario αποφάσισαν η νέα τους μοτοσυκλέτα να ανήκει στη μεσαία κατηγορία on-off, η οποία αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς. Προσθέτοντας δε λίγα ρετρό στοιχεία από scrambler μεριά, η αισθητική του V85 εκφράζει απόλυτα τον χαρακτήρα της εταιρείας. Και είναι και στη μόδα!



Τραβάει τα βλέμματα
Η εμφάνιση αποτελούσε πάντα ένα δυνατό χαρτί των Ιταλών και το V85 τιμά την καταγωγή του. Σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά χρώματα της μοτοσυκλέτας που είχαμε για δοκιμή σε κάθε φανάρι προέκυπτε ευκαιρία για κουβέντα. «Πώς πάει, πόσο έχει, τι ωραίο που είναι!»



Το κατακόκκινο πλαίσιο και οι κίτρινες λεπτομέρειες αιχμαλωτίζουν. Οι δίδυμοι, τύπου Baja προβολείς και το μοτέρ σοκάρουν. Το ψηλό φτερό, η ζελατίνα και η φαρδιά σέλα καλοπιάνουν. Και τελικά όλες αυτές οι εναλλαγές κάπως ισορροπούν και καταφέρνουν γενικώς να αρέσουν.
Αποπνέει έναν adventure αέρα με κλασικές πινελιές και ιταλική φινέτσα. Ό,τι ακριβώς ταιριάζει σε ένα retro on-off από το Mandello del Lario. Με αυτά τα στοιχεία μαγνητίζει τους παραδοσιακούς Guzzisti, αλλά ελκύει και νέους στη σχολή του εγκάρσιου V90°.



Ο καλύτερος εγκάρσιος
Η εμφάνιση μετράει, όμως ο ολοκαίνουριος κινητήρας είναι σίγουρα το δυνατότερο χαρτί του ΤΤ και ομολογουμένως ευχάριστη έκπληξη. Η ελαστικότητα, η προθυμία και η ταχύτητα με την οποία ανεβάζει στροφές και η ομαλή, γεμάτη απόδοσή του δεν συγκρίνονται με των παλαιότερων γενεών. Αυτά, χάρη στα ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες, το ξηρό κάρτερ, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου και τις ρυθμίσεις του ψεκασμού.
Χωρίς ιδιαιτερότητες και στρυφνό χαρακτήρα παύει να αποτελεί “γραφική” επιλογή. Γκαζώνει, στροφάρει και δουλεύει χωρίς να χρειάζεται καμία δικαιολογία του τύπου “έχει όμως χαρακτήρα” ή “η μοτοσυκλέτα είναι άλλη φάση…”.



Κάνει τις βόλτες ιδιαίτερα απολαυστικές γεμίζοντάς τις ροή και μια συνεχή, ευχάριστη ώθηση. Όποια από τις τρεις διαθέσιμες χαρτογραφήσεις κι αν διαλέξεις, η ώθηση αυτή παραμένει ίδια. Στις επιλογές rain και off road γίνεται πιο ομαλή η απόκριση στο “by wire” γκάζι, χωρίς διαφορά στη δύναμη. Προσωπική επιλογή ήταν η θέση off-road με ομαλό «άνοιξε-κλείσε», μειωμένο traction control και πίσω τροχό χωρίς ABS. Επίσης, το μειωμένο “φρένο” του κινητήρα αυξάνει τη διάθεση για ρυθμό βόλτας.



Από την άλλη, αν επιδιώξεις να τον κυνηγήσεις, ο κινητήρας θα δείξει σαφή προτίμηση σε λιγότερες και πιο χαλαρές αλλαγές ταχυτήτων. O άξονας και το κιβώτιο είναι επίσης ό,τι καλύτερο έχουμε δει σε Guzzi, αλλά εδώ έγιναν μικρότερα θαύματα. Ανεβάζει άψογα, αλλά τα γρήγορα κατεβάσματα είναι θορυβώδη και απαιτούν αποφασιστικότητα στους χειρισμούς. Ο μονόδισκος συμπλέκτης δεν ευθύνεται καθόλου, αφού είναι θετικότατος και ακριβής. Η αλήθεια είναι πως η επιλογή άξονα κίνησης σχεδόν πάντοτε θυσιάζει τα ομαλά κατεβάσματα.



Στα θετικά του κινητήρα δεν πρέπει να παραλείψουμε τη χαμηλή κατανάλωση, που κυμάνθηκε στα 5,3lt/100km, και την όχι πολύ καυτή λειτουργία του, αν και κλήθηκε να λειτουργήσει αρκετά εν μέσω καύσωνα.



Ομοιογενές πακέτο
Ενώ ο νέος κινητήρας προσπαθεί να κλέψει την παράσταση, τελικά είναι το σύνολο που αφήνει ικανοποιημένο τον αναβάτη. Η μίζα ξυπνάει τον κινητήρα χωρίς δισταγμό και ένας ευχάριστος, γουργουριστός ήχος δίνει την πρώτη καλή εντύπωση. Το παραδοσιακό “τράβηγμα” δεξιά στην γκαζιά είναι ελάχιστο και δεν ταράζει στο παραμικρό τη στατική ισορροπία.



Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη, χωρίς να παραείναι *****ή και να βουλιάζει. Επίσης, στην έκδοση της δοκιμής είχε και έξτρα ποιοτικό κάλυμμα με όμορφα γαζιά. Για το “μέσο” 1.80m μου πόδια και χέρια βολεύονται με φυσικότητα στα χαμηλά μαρσπιέ και το φαρδύ τιμόνι. Ψηλότεροι αναβάτες έκαναν μικρά παράπονα για τις ιδιαίτερες γωνίες του ρεζερβουάρ που τους ανάγκασαν να κάτσουν πιο πίσω από όσο θα ήθελαν στη σέλα. Συνολικά, το V85 είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για αναβάτη και συνεπιβάτη, έτοιμο να καταπιεί πολλά, ξεκούραστα χιλιόμετρα.




Κόντρα στην κλασική εμφάνιση, έρχεται το πολυόργανο με την TFT οθόνη που σκουραίνει μόνη της όταν σκοτεινιάσει και παρέχει ένα σωρό φανταχτερές πληροφορίες. Λειτουργικά ίσως είναι καλύτερα έτσι, αισθητικά ίσως να ταίριαζε περισσότερο κάτι πιο κλασικό.



Απολαυστική βόλτα
Παραδοσιακά για αξονάτο, η πρώτη κουμπώνει με το χαρακτηριστικό κλανκ. Τα 230 πραγματικά κιλά και οι πλακατζίδικοι κραδασμοί στο ρελαντί εξαφανίζονται μόλις οι τροχοί κυλήσουν. Τότε, το V85 κινείται με χάρη, άνεση και ευκολία.
Ακόμη και στην κίνηση της πόλης θα καταφέρει να ελιχθεί χωρίς να κουράσει. Αν συνηθίσεις το φαρδύ τιμόνι, μπορεί να κινηθεί χαλαρά παρέα με τα μεγάλα scooter. Αλλάζει πορεία ευχάριστα, παραμένοντας σταθερό ακόμη και σε άτσαλους, απότομους χειρισμούς. Η ελαστικότητα του κινητήρα και η κοντή κλιμάκωση δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για κυνηγητό και μόνον η λειτουργία του σαζμάν επαναφέρει τον αναβάτη σε τάξη.



Τολμάμε να πούμε πως αυτό το χαρακτηριστικό ίσως αποτελεί και προσόν για το V85, αφού το δυνατότερο χαρτί του είναι η απολαυστική βόλτα και όχι ο φρενήρης ρυθμός.
Μην πάει όμως ο νους σας σε καταστάσεις υπνηλίας. Η βόλτα μπορεί κάλλιστα να είναι ιδιαιτέρως σβέλτη, με ροή και ταχύτητα σαν κοντσέρτο συμφωνικής ορχήστρας σε κρεσέντο. Στον ρόλο του μαέστρου ο κινητήρας και ορχήστρα οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, τα άριστα φρένα και η εκπληκτική (!) γεωμετρία.
Για τον μαέστρο όμως, είπαμε ήδη αρκετά και δεν πρέπει να αφήσουμε σε δεύτερη μοίρα το στήσιμο του V85. Το πιρούνι είναι άριστο, ενώ το αμορτισέρ, αν και χωρίς μοχλικό, τα καταφέρνει μια χαρά. Μόνο τα εγκάρσια σαμαράκια δεν προλαβαίνει να καταπιεί, αφήνει τον τροχό να αναπηδά και μπερδεύει το traction control.



Τα φρένα της Brembo δεν σηκώνουν πολλά σχόλια. Είναι δυνατά, με αίσθηση, γλυκό αρχικό δάγκωμα και σωστό ABS. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
Αφήσαμε εσκεμμένα για το τέλος την αναφορά στη γεωμετρία του V85. Είναι πολύπλοκη και σύνθετη διαδικασία η δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας με σωστή και ευχάριστη συμπεριφορά. Δεν υπάρχουν μαγικά νούμερα και μία μοναδική, ιδανική συνταγή. Παραμένει λοιπόν ασαφές τι σημαίνει σωστή γεωμετρία. Παρ’ όλα αυτά όταν η συνταγή πετύχει το ιδανικό είναι το πρώτο πράγμα που νιώθει και απολαμβάνει ο αναβάτης. Και στο V85 η συνταγή πέτυχε. Στρίβει παντού ουδέτερα, κρατάει τη γραμμή του, είναι ευέλικτο και ταυτόχρονα σταθερό. Έτσι σε κάθε είδους διαδρομή είναι απολαυστικό αφήνοντας τον αναβάτη χαλαρό, να απολαύσει οδήγηση.



Αλλάζουν οι καιροί
Αν μου έλεγε κάποιος πριν δέκα χρόνια ότι ένα Moto Guzzi θα μου άρεσε τόσο, δεν θα τον πίστευα. Αντιθέτως τότε, αποφεύγαμε ο ένας τον άλλο. Είχα ταξιδέψει ωστόσο κάμποσο με ένα Stelvio που αν και ευχάριστο δεν ήταν απολαυστικό. Το V85TT είναι μια καλοσχεδιασμένη μοτοσυκλέτα, λειτουργική, αισθητικά ξεχωριστή και κυρίως, απολαυστική! Δεν θα καλύψει μόνο τους συναισθηματικούς, παραδοσιακούς Guzzisti αλλά και οποιονδήποτε θελήσει να κάνει μια διαφορετική επιλογή.

Moto Guzzi V85TT www.motoguzzi.com/gr_GR/
ΤΙΜΗ (€): 11.990 (11.800)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2B/K
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 853
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 84 x 77
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 10,5
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 80/7.750
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 8,1/5.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 208 / 229 (με υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 830
ΜΗΚΟΣ (mm) Δ.Α
ΠΛΑΤΟΣ (mm) Δ.Α
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1529
ΙΧΝΟΣ(mm) 127
ΚΑΣΤΕΡ(o) 28
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: MICHELIN Anakee ADV 110/80-19
ΠΙΣΩ: MICHELIN Anakee ADV 150/70-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ
ΨΑΛΙΔΙ: ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ
ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ & ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ 170mm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ & ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 170mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 320mm, ΔΑΓΚΑΝΕΣ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ ΒΡΕΜΒΟ ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 260mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 23 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 5,2 ΛΙΤΡΑ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Moto Guzzi V85 TT με δώρο αξεσουάρ

Mόνο μέχρι 31/3/2020 μπορείς να αποκτήσεις τη Moto Guzzi V85 TT με δώρο πακέτο γνήσιων αξεσουάρ αξίας έως 1.330€

Η V85 TT, η πρώτη και μοναδική Classic Enduro, αποτελεί την ιδανική σύνθεση μεταξύ δύο αντιφατικών κόσμων: της λειτουργικότητας των enduro και της κομψότητας των κλασικών γραμμών. Αν αγαπάς το ταξίδι αλλά και την εκλεπτυσμένη αισθητική, η V85 TT είναι η ιδανική επιλογή.



Τώρα μαζί με τη V85 TT επιλέγεις το δώρο σου, μεταξύ των δύο προσφερόμενων πακέτων:

Πακέτο Enduro: πλαϊνές βαλίτσες urban, κεντρικό σταντ, προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, συναγερμός με κιτ εγκατάστασης

Πακέτο Touring: παρμπρίζ touring, βαλιτσάκι πίσω αλουμινίου 48 lt, θερμαινόμενες χειρολαβές, πλατφόρμα πολυμέσων MOTO GUZZI MIA με κιτ εγκατάστασης

Επιπλέον η V85 TT, όπως και όλες οι μοτοσυκλέτες Moto Guzzi, προσφέρεται με σημαντικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζουν ξέγνοιαστα χιλιόμετρα αλλά και υψηλή αξία μεταπώλησης:

4 χρόνια εγγύηση (με δώρο τη 2ετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης) και 4 χρόνια οδική βοήθεια.



Ανακαλύψτε την προσφορά σε ένα σημείο πώλησης Moto Guzzi
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τοσο υπερβολικο το αρθρο που με κανει πλεον να αμφιβαλω.
 

User M

member
Δημοσιεύσεις
1.040
Τοσο υπερβολικο το αρθρο που με κανει πλεον να αμφιβαλω.
(αμφιβαλλω με 2 λ)
κ η θερμοτητα που βγαινει απο τα ....βυζια γιατι δεν λεει τιποτα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ξεχνάει να αναφέρει κάτι σημαντικό για εμένα το άρθρο (αν ισχύει αλλά είδα 2-3 διαφορετικά review που το λένε),
η μηχανή έχει ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 130 km/h... Στα φάουλ για εμένα τα ελαστικά με σαμπρέλες (19-17 έτσι, όχι 21)
και η οθόνη για πίνακα οργάνων που και μικρή είναι και τελείως αταίριαστη με το υπόλοιπο retro look (αυτό το λέει και στο review παραδόξως).

Κατά τα λοιπά όσο και να τη συμπαθώ τη Motto Guzzi γενικότερα και ειδικά το συγκεκριμένο μοντέλο,
εταιρεία με σοβαρό συνεργείο μόνο στην Αθήνα δεν πρόκειται ποτέ να κάνει πωλήσεις.
Επίσης έχει βγει ανάκληση για διαρροές στον άξονα μετάδοσης (τι είχες Guzzi, τι είχα πάντα)..
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.132
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.434
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ανοησιες .....

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κανεις κατι τετοιο
Με οτιδήποτε πλην μοτο ΜΧ....

Οσα λεφτά κ εαν εχεις για πεταμα....
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ανοησιες .....
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κανεις κατι τετοιο
Με οτιδήποτε πλην μοτο ΜΧ....
Οσα λεφτά κ εαν εχεις για πεταμα....
Ρε εσύ Άκη αν δεν βάλουν αναβάτες αστέρια να μπαίνουν με ανάποδα στο χώμα.. να σουζαρουν.. να περνούν ποτάμια/χειμάρρους/εμπόδια κλπ... πώς θα δείξουν ότι το εργαλείο μπορεί ώστε να περάσουν υποσυνειδητα το μήνυμα ότι το θες;
Είναι μια ολόκληρη βιομηχανία ονείρων προς "πραγματοποίηση" με στόχο τους περισσότερους απο εμάς τους καταναλωτες..
 
Top Bottom