diesel μοτοσυκλέτες

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
η πρωτη εξωλεμβια Ντιζελ στην Ζακινθο. Επισης εχει γινη και μια μετατοπη απο ιδιωτη σε Αεριο.
δεν ειν κακο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ο κυριος λογος που οι ντηζελομηχανες δεν κανουν για καθαρα στρατιωτικη readiness χρηση ειναι οτι:
- σε χαμηλες θερμοκρασιες υπαρχει αμεσος κινδυνος να παγωσει το καυσιμο τους .....
- η τρομπα πετρελαιου αλλα και τα μπεκ ειναι πολυ ευααισθητα σε κακης ποιοτητας , ημι-αφιλτραριστο ή νερομενο καυσιμο ......ενω στον βενζινοκινητηρα με ενα απλο αδειασμα τεποζιτου και καρμπυρατερ εισαι ετοιμος ..... αντε και κανενα μπουζι , ΝGK βεβαιως ....!
- ενας πετρελαιοκινητηρας αντιστοιχης ιπποδυναμεως και κυβικων με μια βενζινομηχανη συνδυαζεται παντα με turbo , ενα ακομη ευαισθητο εξαρτημα που χρειαζεται παντα καλο λαδι και σωστη περιοδο προθερμανσης οπως και ο ιδιος ο κινητηρας .......
- ο πετρελαιοκινητηρας λογω υψηλης συμπιεσεως ειναι πιο ενισχυμενος κατασκευαστικα αρα πιο ογκωδης, πιο βαρυς και πιο τραχυς σε λειτουργια αλλα αυτο δεν πειραζει τον φανταρο ........!

Ολα τα παραπανω μειονεκτηματα λοιπον αντιμετωπιζονται μερικως μεν σημερα για πολιτικη καθημερινη χρηση αλλα για την δε απολυτη στρατιωτικη χρηση απαιτειται πιο εξειδικευμενο προσωπικο συντηρησης , χειριστες αλλα και περισσοτερη καταναλωση (ακριβων κατασκευαστικα) ανταλλακτικων.
Εαν το σκεπτικο μια στρατιωτικης κατασκευης ηταν πρωτιστως οι οροι ροπη , οικονομια και οχι ΄συγκεντρωση ισχυος΄........ τοτε οι στρατοκ@υλοι ειναι ειρηνηστες.......!cde
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ο κυριος λογος που οι ντηζελομηχανες δεν κανουν για καθαρα στρατιωτικη readiness χρηση ειναι οτι:
- σε χαμηλες θερμοκρασιες υπαρχει αμεσος κινδυνος να παγωσει το καυσιμο τους .....
- η τρομπα πετρελαιου αλλα και τα μπεκ ειναι πολυ ευααισθητα σε κακης ποιοτητας , ημι-αφιλτραριστο ή νερομενο καυσιμο ......ενω στον βενζινοκινητηρα με ενα απλο αδειασμα τεποζιτου και καρμπυρατερ εισαι ετοιμος ..... αντε και κανενα μπουζι , ΝGK βεβαιως ....!
- ενας πετρελαιοκινητηρας αντιστοιχης ιπποδυναμεως και κυβικων με μια βενζινομηχανη συνδυαζεται παντα με turbo , ενα ακομη ευαισθητο εξαρτημα που χρειαζεται παντα καλο λαδι και σωστη περιοδο προθερμανσης οπως και ο ιδιος ο κινητηρας .......
- ο πετρελαιοκινητηρας λογω υψηλης συμπιεσεως ειναι πιο ενισχυμενος κατασκευαστικα αρα πιο ογκωδης, πιο βαρυς και πιο τραχυς σε λειτουργια αλλα αυτο δεν πειραζει τον φανταρο ........!

Ολα τα παραπανω μειονεκτηματα λοιπον αντιμετωπιζονται μερικως μεν σημερα για πολιτικη καθημερινη χρηση αλλα για την δε απολυτη στρατιωτικη χρηση απαιτειται πιο εξειδικευμενο προσωπικο συντηρησης , χειριστες αλλα και περισσοτερη καταναλωση (ακριβων κατασκευαστικα) ανταλλακτικων.
Εαν το σκεπτικο μια στρατιωτικης κατασκευης ηταν πρωτιστως οι οροι ροπη , οικονομια και οχι ΄συγκεντρωση ισχυος΄........ τοτε οι στρατοκ@υλοι ειναι ειρηνηστες.......!cde

Πιστευω οτι το κοστος και η συντηρηση ειναι τα τελευταια που απασχολουν τον συγκεκριμενο στρατο.Ενα καυσιμο για ολα τα οχηματα θελουν να εχουν.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
η OXE που εβαλε ο Στελιος πιο πανω ειναι project με συμβολαιο για τον Στρατο τωρα γιατι σχεδον ολα τα στρατιωτικα οχηματα καινε πετρελαιο μονο αυτοι ξερουν ....και σιγουρα ξερουν


με το σκεπτικο οτι ......

Αυτα που ξερουμε εμεις που δεν δουλευουμε για την ΝΑSA ειναι το αποτελεσμα ερευνας και δοκιμων και τελικης εφαρμογης αυτων
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
η OXE που εβαλε ο Στελιος πιο πανω ειναι project με συμβολαιο για τον Στρατο τωρα γιατι σχεδον ολα τα στρατιωτικα οχηματα καινε πετρελαιο μονο αυτοι ξερουν ....και σιγουρα ξερουν


με το σκεπτικο οτι ......

Αυτα που ξερουμε εμεις που δεν δουλευουμε για την ΝΑSA ειναι το αποτελεσμα ερευνας και δοκιμων και τελικης εφαρμογης αυτων

Αντρεα αν ενα τανκ εκαιγε βενζινη το τεποζιτο θα ηταν μεγαλυτερο απο το ιδιο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ετσι για την ιστορια , οπως εκανα μια μικρη αναδρομη στο matrix

Τα πιο ΄αντρικα΄ οχηματα που ελαβαν μερος στις ιστορικες επιχειρησεις του 2ου Π.Π .....ητανε βενζινοκινητα ....τωρα που την βρισκανε τοση βενζινα ειδικα οι σημερινοι ευρωπαιοι εταιροι μας, δεν σας λεω .....!
https://en.wikipedia.org/wiki/Panzer_III
https://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_I
https://en.wikipedia.org/wiki/M26_Pershing
https://en.wikipedia.org/wiki/Mack_NO_7½-ton_6x6_truck

Bεβαια οι φτωχοτεροι συμμαχοι, εφτιαξαν ντηζελοκινητα , αυτοι δεν βρισκανε αφθονη την .... βενζινα, μαλλον ....!
https://en.wikipedia.org/wiki/IS_tank_family

Στην εποχη του ψυχρου πολεμου περασαμε σε ντηζελοκινητα λογω οικονομικης κρισης ..... των αποικιων μας , για τις μικρο-αψιμαχιες τους βεβαια....!
http://www.army-guide.com/eng/product149.html

Bεβαια τα τοπ επιγεια μοντελα περασαν στους στροβιλους (gas turbine) .... κηροζινη .....!
https://en.wikipedia.org/wiki/M1_Abrams

Οι αλλοι με τα πιροσκυ εκαναν αναβαθμιση μετα απο ...... διαστημικα πειραματα, στους διχρονους ντηζελοκινητους κινητηρες , γιατι δεν τους βαλανε στα LADA να οικονομησουν ?

https://www.armyrecognition.com/rus...s_information_description_pictures_video.html

http://www.malyshevplant.com/en/content/6td
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ο κυριος λογος που οι ντηζελομηχανες δεν κανουν για καθαρα στρατιωτικη readiness χρηση ειναι οτι:
- σε χαμηλες θερμοκρασιες υπαρχει αμεσος κινδυνος να παγωσει το καυσιμο τους .....
- η τρομπα πετρελαιου αλλα και τα μπεκ ειναι πολυ ευααισθητα σε κακης ποιοτητας , ημι-αφιλτραριστο ή νερομενο καυσιμο ......ενω στον βενζινοκινητηρα με ενα απλο αδειασμα τεποζιτου και καρμπυρατερ εισαι ετοιμος ..... αντε και κανενα μπουζι , ΝGK βεβαιως ....!
- ενας πετρελαιοκινητηρας αντιστοιχης ιπποδυναμεως και κυβικων με μια βενζινομηχανη συνδυαζεται παντα με turbo , ενα ακομη ευαισθητο εξαρτημα που χρειαζεται παντα καλο λαδι και σωστη περιοδο προθερμανσης οπως και ο ιδιος ο κινητηρας .......
- ο πετρελαιοκινητηρας λογω υψηλης συμπιεσεως ειναι πιο ενισχυμενος κατασκευαστικα αρα πιο ογκωδης, πιο βαρυς και πιο τραχυς σε λειτουργια αλλα αυτο δεν πειραζει τον φανταρο ........!

Ολα τα παραπανω μειονεκτηματα λοιπον αντιμετωπιζονται μερικως μεν σημερα για πολιτικη καθημερινη χρηση αλλα για την δε απολυτη στρατιωτικη χρηση απαιτειται πιο εξειδικευμενο προσωπικο συντηρησης , χειριστες αλλα και περισσοτερη καταναλωση (ακριβων κατασκευαστικα) ανταλλακτικων.
Εαν το σκεπτικο μια στρατιωτικης κατασκευης ηταν πρωτιστως οι οροι ροπη , οικονομια και οχι ΄συγκεντρωση ισχυος΄........ τοτε οι στρατοκ@υλοι ειναι ειρηνηστες.......!cde
Τα άρματα νομίζω είναι δίχρονα και δεν έχουν τόσο θέμα με το καύσιμο. Τώρα τα τζιπάκια και τα σταγιερ που έχει ακόμα ο στρατός και καμμένα λάδια να βάλεις στο ντεπόζιτο το καίνε, δεν έχουν θέμα με το καύσιμο.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Τα άρματα νομίζω είναι δίχρονα
Οσα χρησιμοποιησε ο Ε Σ 4 t μεχρι το 84 βενζινες Μ47 Μ 48 ( continental Αv 1790 )
Με τα τα μετετρεψαν σε M48a5 ( πετρελαιο ) μεχρι και σημερα σε διαφορες εκδοσεις οπως και τα Μ 60
Και ολη η σειρα Leopard ( diesel ) MTU Mb 873

To δε Αμερικανικο Αbram m1 ( τουρμπινα ) καιει απο ολα ( περελαιο αλλα αν χρειαστει βενζινη και κιριζινη )
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Sommer Diesel 462 2012 11.00 HP στις 3500 RPM

Οι κινητήρες ντίζελ ποτέ δεν έχουν πιάσει στις μοτοσικλέτες, οι περισσότεροι έχουν άσχημο λόγο ισχύος προς βάρος. Ωστόσο, η γερμανική εταιρεία Sommer στηριζόμενη σε ένα πλαίσιο από τις βασικές μηχανές Enfield-India υπερηφανεύεται ότι είναι ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών ντίζελ της Ευρώπης.
Στην Ινδία, παρόμοια Enfield Bulletsήταν διαθέσιμα με ένα 325ccντίζελ, αλλά η Sommer χρησιμοποιεί ένα perkier 462 cc κινητήρα που παράγει 11hp με αξιοσέβαστη 26 Nm ροπή σε μόλις 2000 στροφές, η οποία μπορεί να μην ακούγεται πολύ, αλλά είναι καλή για μια τελική ταχύτητα περίπου 105 km/h.Το Sommer 462 μπορεί να κάνει τη διαφορά γιατί χρησιμοποιεί μόλις 2,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.




 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
...... αεροψυκτος πετρελαιο-κινητηρας με ...... ξεσκεπαστο τελικο ιμαντα κινησης , δινει και τα ρεστα του το πουλακι .... μαλλον χελωνακι μου ....!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να ρωτησω, προβλεπεται μελλοντικα κανενας υπερβαρος αντι-κραδασμικος αξονας ? .... ή θα την δενουμε απο το ενα ποδι .....του κεντρικου σταντ ? ....! Hammer Smash

 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ωραια δουλεια ...... εκμεταλλευεται το γεγονος οτι εχει ξεχωριστο σαζμαν και κουμπωνει οτι μοτερ πετρελαιο θελει

Ακριβώς! Ισως η καλύτερη περίπτωση για πειράματα με ντηζελοκινητήρες.
Αν και με 11 άλογα μιλάμε πρακτικά για χρήση παπιού. Δεν βγαίνεις εθνικη οδό με κάτι τέτοιο.

Πάντως το πρόβλημα με τους βενζινοκινητηρες και το κόστος χρήσης είναι πλασματικό. Ντηζελ και Βενζίνη πριν μπουν πάνω όλοι οι φόροι και οι προσαυξήσεις δεν έχουν τεράστια διαφορά. Καμιά φορά μπερδευόμαστε και ψάχνουμε το πιο οικονομικό καύσιμο, ενώ απλά χρειάζεται να ψάξουμε αυτό που φορολογείται λιγότερο. Μια χαρά φτηνή είναι και η βενζίνη σε πραγματικό κόστος.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... σαν πραγματικο κοστος καυσιμου ...." θα κοιτας ποσα χιλιομετρα βγαζεις στο λιτρο " ....ειχε πει ενας επαγγελματιας μπαρμπας .....!
Δηλαδη ακομα και πιο ακριβο να ητανε π.χ. το πετρελαιο, εφοσον βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα θα συμφερει ...... φαντασου ομως τωρα που ειναι και φθηνοτερο της βενζινας ....!cde
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
.... σαν πραγματικο κοστος καυσιμου ...." θα κοιτας ποσα χιλιομετρα βγαζεις στο λιτρο " ....ειχε πει ενας επαγγελματιας μπαρμπας .....!
Δηλαδη ακομα και πιο ακριβο να ητανε π.χ. το πετρελαιο, εφοσον βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα θα συμφερει ...... φαντασου ομως τωρα που ειναι και φθηνοτερο της βενζινας ....!cde

Ναι μεν, αλλά δες και την ενεργειακή του δύναμη.
Καίει λιγότερο για να πάραξει πόσο έργο;
Αν θέλουμε να βγάλουμε 100 άλογα απο έναν κινητήρα, κάποιων κυβικάν και τον κατασκευάσουμε αυτόν τον κινητήρα και ως ντηζελ και ως βενζίνας, πόσο θα καίει;

Ωραίο το παράδειγμα με τα 11 άλογα του enfield και τα 2,5 λίτρα κατανάλωση, αλλά παραπάνω απο 11 άλογα βγάζει και το PCX και έχει κατανάλωση κάτω απο 2,5 λίτρα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να ρωτησω, προβλεπεται μελλοντικα κανενας υπερβαρος αντι-κραδασμικος αξονας ? .... ή θα την δενουμε απο το ενα ποδι .....του κεντρικου σταντ ? ....! Hammer Smash

Θυμάσαι την MZ250-251?
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
2,5 λιτρα πετρελαιο -------2,5 λιτρα βενζινη
11 αλογα .................................11 αλογα
26 Nm ....................................14 Nm


Diesel fuel 1 gallon = 137,381 Btu
gasoline in US gallons at 114000 BTU per gallon
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Star Twin ThunderStar 1200 TDI Diesel Sportbike
1200cc 70hp / 5500rpm 204kg με ροπή 160 Nm και αναλογία συμπίεσης 16:1 η κατανάλωση καυσίμου είναι περίπου 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα 5 ταχύτητες.

Η μοτοσικλέτα ντίζελ Star Twin ThunderStar 1200 παρουσιάστηκε στο κοινό πριν από δεκαπενθήμερο στο MotoRai Motorcycle Show στο Rai (Άμστερνταμ) το 2005. Είναι ένας εντελώς διαφορετικός τύπος μοτοσικλέτας από οποιαδήποτε μοτοσικλέτα με ντίζελ που έχει προηγηθεί.
Παρά το όνομά της, η Star Twin ThunderStar 1200 TDI είναι μια τρικύλινδρη μοτοσικλέτα ντίζελ, αλλά έχει την απόδοση και το βάρος μιας κανονικής μοτοσικλέτας δρόμου.
Αναπτύχθηκε από την Star Twin Motors στο Loenen της Ολλανδίας, το έργο ξεκίνησε από τον συνιδιοκτήτη της Star Twin Motors, Kees van der Starre, ο οποίος για χρόνια έβλεπε ότι οι μοτοσικλέτες ντίζελ κατασκευάστηκαν με συντριπτικά αποτελέσματα, γνωρίζοντας ότι στις νέες εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία οι πετρελαιοκινητήρες θα μπορούσαν να παράγουν έναν κινητήρα που θα ήταν πολύ καλός, και θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα σε μια μοτοσικλέτα από έναν βενζινοκινητήρα.
Ο Van der Starre έφερε τον Jeroen Bernart για να δημιουργήσει αυτή τη μοτοσικλέτα. Σχεδίασε πλήρως τη μοτοσικλέτα σε 3D πριν ξεκινήσει να την κατασκευάζει και με συνετή χρήση ελαφρών εξαρτημάτων και λιτό σχεδιασμό, η THUNDER STAR 1200 TDI ζυγίζει μόλις 205 κιλά πλήρης, ο Kees van der Starre υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι η Star Twin που έχει κατασκευάσει στην Ολλανδία πιθανώς είναι η πιο προηγμένη Diesel powered Super-bike μέχρι σήμερα. Στο φουτουριστικό μαύρο και κίτρινο πλαίσιο βρίσκεται ένας τρικύλινδρος ντίζελ VW Lupo 1200cc με δυναμικότητα να παράγει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή.
Όπως όλα τα καλύτερα σημερινά μοτέρ ντίζελ αυτοκινήτων διαθέτει άμεση έγχυση, turbo και intercooler το οποίο ψύχει τον εισερχόμενο αέρα και έτσι αυξάνει την περιεκτικότητα του σε οξυγόνο για καλύτερη καύση. Η μετάδοση γίνεται από ένα κιβώτιο FJ 1200 με 5 ταχύτητες. Αυτή η μοτοσυκλέτα παράγει δύναμη, σε όλη την περιοχή στροφών, τόση που σίγουρα είναι περίσσια! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην παρατηρείτε σε ποια ταχύτητα βρίσκεστε, καθώς επιταχύνει το ίδιο δυνατά σε κάθε ταχύτητα.
Χρησιμοποιεί ένα μπροστινό πιρούνι Grand Prix και ένα μοναδικό σοκ από την White Power Οι τροχοί από άνθρακα προέρχονται από την Blackstone Technology (BST). Τα εμπρός φρένα είναι από τα φρένα υψηλής απόδοσης της Αγγλικής PFM
Με έναν κινητήρα που παράγει σήμερα 70 ίππους στην τρέχουσα κατάσταση του, ο Kees van der Starre παραδέχθηκε ότι σκόπιμα κρατάει τη μοτοσυκλέτα σε αυτή την ισχύ για κάποιο χρονικό διάστημα μετά τη δημιουργία της, αλλά έχει πει ότι θα αυξήσει αργά την ισχύ μέχρι 120 ίππους και κρατώντας περίπου 200-250 Nm ροπής.
Ο Kees αναφέρει ότι η άμεση τοποθέτηση ολόκληρης αυτής της ισχύος μέσω ενός ξηρού συμπλέκτη και αλυσίδας μπορεί να είναι επικίνδυνη. Αλλά αυτό είναι πολύ δύσκολο, καθώς η παρούσα μηχανή είναι ένα πρωτότυπο και η παραγωγή της προς το παρόν κρίνεται ότι θα ήταν αντιοικονομική.

880px-Thunderstar1200tdi.jpg Star-Twin-Thunderstar-1200-TDI-moto-diesel-gasolio-4.jpg Untitled-6.jpg 94079559_1514950875332969_4282619286498836480_o.jpg 93519206_1514950688666321_5881165174441771008_o.jpg 93373489_1514950745332982_7526063285746008064_o.jpg
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η εννοια της μηχανικης απλοτητας πρωτιστως , η πρακτικοτητα , το αποσταγμα της τεχνολογικης καινοτομιας και η περισσεια της ροπης και αξιοπρεπους ιπποδυναμεως υπο την ομπρελα της ΄ευρωπαϊκης' αξιοπιστιας προπαντων .....abcdefghg ..... θα μας συνοδευει σε καθε βολτα μας οπου στο τελος της ημερας το τρεμαμενο κορμι μας απο τους κραδασμους , θα μας κανει να αναρωτιομαστε ..... το βιτσιο ή ο μαζοχισμος της αποτυχημενης επιμονης εχει μεγαλυτερη ευχαριστηση ? cdefghigi...........! abcdefghgk
 
Top Bottom