Κριτηρια αγορας δικυκλου-Δημοσκοπηση

Με ποια κριτηρια αγοραζεις δικυκλο?


  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    60

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.249
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Αξιοπιστια,εμφανιση,ταξιδιωτικες δυνατοτητες ανεση
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι στο 42% δεν το ενδιαφέρει η αξιοπιστία και το 82% το κόστος συντήρησης. Είναι 2 παράγοντες που λένε πολλά αν κάποιος αρχίζει και τα μεταφράζει.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.477
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι στο 42% δεν το ενδιαφέρει η αξιοπιστία και το 82% το κόστος συντήρησης. Είναι 2 παράγοντες που λένε πολλά αν κάποιος αρχίζει και τα μεταφράζει.

Οταν ανοιξα αυτο το θεμα το ανοιξα πιστευοντας οτι γι αυτα τα δυο δεν δινει κανεις δεκαρα και απ οτι βλεπω αυτο λιγο πολυ πιστευουν οι περισσοτεροι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ότι σε αφήνει με το πιο πλατύ χαμόγελο !!! Για εμένα, οδηγική απόλαυση !!!


Έτσι
Αν δεν σου κάνει κούκου,τι να το κάνεις
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Προσωπικά άν είναι να πάω να πάρω μηχανάκι κοιτάω τα εξής:
  1. Αξιοπιστία: Όταν ξέρεις οτι τα τάδε μοντέλα είναι επιρρεπής σε μια τάδε βλάβη τότε τα αποφεύγεις. Πχ τα Innova (τα καρμπυρατεράτα μοντέλα) είχανε θέμα με τις μπιέλες τους λόγο σχεδιαστικού λάθους στον κινητήρα και της πολύ μεγάλης κλιμάκωσης κιβωτίου. Ένα άλλο Χ μοντέλο πχ μπορεί να βγάζει θέματα στα ηλεκτρικά του συνέχεια. Δεν θέλω να γίνω φίλος με τον μηχανικό.
  2. Κόστος συντήρησης: Μου αρέσει το μηχανάκι μου να είναι εύκολο. Πχ με το injection στο δικό μου τράβηξα τα πάθη του Χριστού μέχρι να βρω λεφτά και λύση. Αν είχα ένα μηχανάκι με το παλιό κλασσικό το ορθόδοξο το καρμπυρατέρ θα το έφτιαχνα μόνος μου. Πχ αν μπούκωνε θα το καθάριζα (ο papa redShogun μου είχε δείξει όταν είχα το 72αρακι δεν είναι δύσκολο). Να έχει ανταλλακτικά σε λογικές τιμές και το κυριότερο: να έχει ΣΤΟΚ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ Στην Ελλάδα! Το δικό μου για παράδειγμα έχει ένα μικρό θεματάκι σε αυτό το θέμα. Οχι οτι δεν βρίσκεις αλλά για να βρεις γνήσια πρέπει να τα σκάσεις χοντρά. Αυτό το βάζω στα -
  3. Η Μεταπώληση: Ο έλληνας έχει μάθει στις εξής μάρκες μόνο: Honda και Yamaha. Οτιδήποτε φέρει το όνομα Kawasaki, Suzuki, Daytona κλπ τον ξενίζει. Αν κάνεις μια βόλτα έξω θα δεις οτι τόπος έχει γεμίσει απο Χοντάκια και Γιαμαχάκια. Θα βρεθούνε και άτομα να αγοράσουνε βέβαια το δίτροχο σου ακόμα και κινέζικο να είναι αλλά κάποιες μάρκες, ναι, ο κόσμος της αγαπάει λίγο περισσότερο. Τα παπάκια δεν τα βάζω σε αυτό το θέμα γιατί πάντα έχουνε μεταπώληση καλή.
Άλλα κριτήρια για εμένα είναι:
  1. Η εμφάνιση αλλά είναι υποκειμενικό. Για παράδειγμα το Kawasaki ZX130 κάποιοι το θεωρούνε κακάσχημο σαν παπί. Ε εμένα μου αρέσει πολύ γιατί θυμίζει Ninja. Το Versys του 2010 (αυτό που έχει παράξενη μούρη μπροστά) άλλοι το θεωρούνε όμορφο, εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η μάπα του μπροστά γιατί μου θυμίζει έντομο. Το ίδιο και για κάποια ΚΤΜ.
  2. Κινητήρας. Ελάτε τώρα! Όλοι μας αγαπάμε τα γκαζιάρικα μοτέρ (οχι να κάνεις ταρζανίες και καραγκιοζιλίκια στον δρόμο). Ένα δυνατό μοτεράκι φαίνεται. Δείχνει καλή ροπή στις χαμηλές και μεσσαίες και στις υψηλές βγάζει καλή ιπποδύναμη για να αναπτύξει χιλιόμετρα. Εμένα προσωπικά το μοτέρ του Address μου αρέσει γιατί βγάζει την ροπή του στις χαμηλές (περίπου στις 5800RPM) και στις υψηλές δίνει αρκετό γκάζι για να κινηθείς στην εθνική μέχρι την τελική των 110-115. Δεν με χαλάει λοιπόν.
  3. Το πόσο καλά κάθεσαι πάνω του, η "καβάλα" όπως το λέει και ο πατέρας μου. Αν είσαι άνετος πάνω στο μηχανάκι τότε η εργονομία του είναι καλή και αυτό είναι ένα μεγάλο θετικό.
  4. Και τέλος μα κυριότερο: Το γουστάρεις; Θες να το βολτάρεις; Αν η απάντηση σε αυτά τα 2 είναι ναι τότε πάρτο τι κάθεσαι;
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Κόστος συντήρησης: Μου αρέσει το μηχανάκι μου να είναι εύκολο. Πχ με το injection στο δικό μου τράβηξα τα πάθη του Χριστού μέχρι να βρω λεφτά και λύση. Αν είχα ένα μηχανάκι με το παλιό κλασσικό το ορθόδοξο το καρμπυρατέρ θα το έφτιαχνα μόνος μου. Πχ αν μπούκωνε θα το καθάριζα (ο papa redShogun μου είχε δείξει όταν είχα το 72αρακι δεν είναι δύσκολο).

Αν ήξερες τι έχει τραβήξει κόσμος και ντουνιάς με τα καρμπιρατέρ, ειδικά κάτι Dell Orto δεν ρυθμίστηκαν ποτέ
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Αν ήξερες τι έχει τραβήξει κόσμος και ντουνιάς με τα καρμπιρατέρ, ειδικά κάτι Dell Orto δεν ρυθμίστηκαν ποτέ
Βάζεις ένα keihin επάνω και μια χαρά...
Αυτό έκανα στο προηγούμενο παπί το kymco...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Στο Λύκειο πάντως (Yingxiang αντιγραφή Innova καρμπυρατέρ) που το είχα 72αρι το μηχανάκι του είχα ένα καρμπυρατέρ 17mm. Θυμάμαι έλεγε οτι ήτανε απο Honda SS50 ωστόσο ταίριαξε πάνω κουτί κατά κάποιο τρόπο. Λογικά αντιγραφή Keihin ήτανε το καρμπυρατέρ αν κρίνω οτι τα Honda φοράνε μόνιμα Keihin. Το μαμά απο το παπί ήτανε επίσης ένα κινέζικο 15αρι ή 16αρι δεν θυμάμαι ακριβώς. Με το 17αρι δεν είχα προβλήματα. Φιλτροχοάνη μπροστά, εξάτμιση Motorposrt (μικρή μπούκα με σιγαστήρα κιόλας) φαίνονταν να τραβάει καλύτερα. Οχι αισθητά αλλά τότε που ήμουνα 16μιση χρονών μου φαίνοταν πύραυλος :p. Αφού κατάφερνε να σηκώσει δικάβαλα και να φτάνει τελικές 70-75 km/h ήμουνα μια χαρά τότε. Μοναδικό θέμα που είχα ήτανε τα κρύα πρωινά τον χειμώνα. Δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα. Έπρεπε να το αφήσω στο ρελαντί με ανοιχτό τσοκ για τουλάχιστον 5 λεπτά μέχρι να έρθει στα ίσα του σιγά σιγά αλλιώς σε κάθε φανάρι έσβηνε. Δεν με ένοιαζε και πολύ βέβαια.

Αν είχα ακόμα τις φωτογραφίες απο το κάποτε παπί μου καλά θα ήτανε ωστόσο και τα 2 μου κινητά (Samsung Galaxy και τα 2) απλά πεθάνανε. Ούτε μια φωτογραφία δεν διασώθηκε :(:( Ωστόσο φανταστείτε μια ασημί άθλια αντιγραφή Innova με μπλέ λεντάκια μέσα στα φλασάκια μπροστά abcdefghgk. Ωραίες εποχές...
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Λοιπον σαν πρώτο βάζω να γουστάρεις το μηχανάκι σου, να σε καλύπτει σε αυτά που θες να κάνεις. Με τις τωρινές ανάγκες και γούστα μου το bandit είναι τέλειο.
Μετα η αξιοπιστία, τι να το κανω να τι γουστάρω το μηχανάκι και να μην παίρνει μπροστά (όπως το cagiva που ειχα καλή ώρα)
Μετά πάνε τα ανταλλακτικά, μην ψάχνεις δυο μήνες να βρεις ενα φίλτρο λαδιου.
Τελευταία για μένα πάει η μεταπωλητικη αξία αν μιλάμε για κάποιο μηχανάκι βέβαια που έχεις σκοπό να το κρατήσεις και όχι για προσωρινή λύση.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Για την πλειοψηφία πρώτο κριτήριο είναι πάντα η τιμή. Κακά τα ψέματα, αν είχαμε απεριόριστο budget όλοι θα κινούμασταν πιο ψηλά.
Στο δεύτερο κριτήριο είναι που αρχίζουν και έχουν ενδιαφέρον τα πράγματα. Άλλος κοιτάει το VFM , άλλος την κατανάλωση, άλλος την μεταπώληση και την αξιοπιστία.
Εγώ πάντα θέτω το όριο χρημάτων που μπορώ να κινηθώ και μετά κοιτάω κατα πόσο μπορώ να με φανταστώ να ζω με το μηχανακι. Να γουστάρω να το βλέπω, να το οδηγάω κλπ. Και μετά κοιτάω να δω τι λέει από κατανάλωση και τέλος τι προβλήματα μπορεί να βγάλει και με πόσα φτιάχνονται (έστω και προληπτικά ώστε να μην τα βγάλει).

Υ.Γ Πάντως έχω πάρει κατα καιρούς μηχανάκια που όλοι τα έλεγαν παθιάρικα και δεν έπαθαν τίποτα και άλλα μηχανάκια "υπεραξιόπιστα" που έβγαλαν βλάβη στα πρώτα χλμ. Η λεγόμενη αξιοπιστία είναι χαμηλά στην λίστα μου, επειδή ακριβώς είναι υποκειμενική.
 
Top Bottom