Κεντρική Ευρώπη - Ιούλιος 2017

Πέτρος
Εκμεταλλευόμενος το early booking της superfast ferries, έκλεισα στο τέλος Φεβρουαρίου τα εισιτήρια και αν όλα πάνε καλά θα κάνουμε με τη γυναίκα μου ένα tour με τη μηχανή στη κεντρική Ευρώπη περνώντας από τις χώρες Ιταλία, Ελβετία, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία. Στην αρχή ήθελα να το κάνω πιο ορεινό το πρόγραμμα, αλλά σκεφτόμενος τη γυναίκα μου που δεν τα πάει καλά με το κρύο, αποφάσισα να συμβιβαστώ και να κάνω το πρόγραμμα περισσότερο τουριστικό και λιγότερο οδοιπορικό. Παρά ταύτα νομίζω πως τελικά και έτσι όπως το διαμόρφωσα είναι πολύ ενδιαφέρον και μου αρέσει εξ ίσου. Συνολικά θα κάνουμε 12 μέρες με 9 διανυκτερεύσεις και 2 επιπλέον στο πλοίο.

1η μέρα Πάτρα-Ancona άφιξη 11:30 πμ

2η μέρα Ancona port-Lecco στη lago di Como μέσω autostrada. 480km. Διανυκτέρευση στο Lecco.

3η μέρα Lecco-Colmar (France) μέσω Bellagio, Como, Lugano, Passo San Gottardo, Luzern, Basel. 430km. Δύο διανυκτερεύσεις στο Colmar που έχει χαρακτηριστεί ως το ωραιότερο χωριό της Ευρώπης, και επίσκεψη σε κοντινά χωριά της Αλσατίας όπως Kaysersberg, Riquewihr, Ribeauvillé, Bergheim καθώς και στο υπέροχο κάστρο Château du Haut-Kœnigsbourg.

5η μέρα Colmac-Landsberg Am Lech(Germany) από επαρχιακό οδικό δίκτυο μέσω Freiburg, Friedrichshafen, Lindau, Immenstadt, Kempten. 380km. Διανυκτέρευση στο Landsberg Am Lech.

6η μέρα Landsberg Am Lech-Seefeld(Austria) από βαβαρική romantic road, μέσω Schongau, Neuschwanstein Castle, Linderhof Palace, Oberammergau, Ettal Ebbey, Garmisch-Partenkirchen με περιηγήσεις στις πόλεις και στα κάστρα. 190km. Τρεις διανυκτερεύσεις στο Seefeld. Περιήγηση στο Seefeld, Innsbruck, Wattens, Zell am Ziller, Gerlos pass, Krimml waterfalls, Kitzbuhel.

9η μέρα Seefeld-Cortina d’ Ampezzo(Italy) από επαρχιακό δίκτυο και passa, μέσω Brenner pass, Selva di Val Gardena, Passo Gardena, Passo Valparola, Passo Falzarego. 200km. Διανυκτέρευση στη Cortina d’ Ampezzo.

10η μέρα Cortina d’ Ampezzo-Chioggia από επαρχιακό δίκτυο και passa, μέσω Passo Giaou, Alleghe, Agordo, Belluno. 220km. Διανυκτέρευση στη Chioggia.

11η μέρα Chioggia-Ancona port μέσω autostrada. 260km

12η μέρα Ancona-Πάτρα

Τα χιλιόμετρα είναι 2.200 και σε αυτά πρέπει να προστεθούν άλλα 490km (Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα) και περίπου άλλα 300km για τις τοπικές εξορμήσεις στην Αλσατία και Αυστρία. Σύνολο δηλαδή 3.000km.

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
1.339
Καβάλα
F 800 GS
Κώστας
Καβάλα
Φίλε με το καλό, καλούς δρόμους να έχετε Giving

σου είναι εύκολο να ανεβάσεις χάρτη?
για να πάρουμε καμιά ιδέα;)

Και ψάχνετε παρέα...;
Η εκδρομή και οι μέρες έχουν φιξαριστεί Christofore. Απ εκει και περα αν καποιος εχει προγραμματισει κάτι παρομοιο δεν έχουμε πρόβλημα να συνταξιδέψουμε.

Φίλε με το καλό, καλούς δρόμους να έχετε Giving

σου είναι εύκολο να ανεβάσεις χάρτη?
για να πάρουμε καμιά ιδέα;)
Θα ανεβάσω σύντομα.

christoforos

Christoforos
Καλό ταξίδι να έχετε!

Αστειεύομαι, μακάρι να μπορουσα να κάνω τέτοιο ταξίδι..

Ilias vara

wolf
2.875
θεσσαλονικη
VARADERO MK3
ΗΛΙΑΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
ωραια μερη θα περασεις .ειδικα την τριτη μερα νομιζω οτι θα τρελαθεις...... καλο ταξιδι

πυξιδας990

well know member
2.945
λεωνιδιο τσακωνιας
aprilia DORSODURO RED
Μανωλης
φιλε κανεις ζημιες τωρα.
με το καλο να πας και να γυρισεις φορτωμενος φωτο,εμπειριες κτλπ......

πως γινεται και τα πιο πολλα ταξιδιωτικα που πανε αλπεις και περα να εχουν συνολικα 3000χλμ απορω...
ολοι μεσα σε αυτο τον αριθμο πεφτουν και καλα κανουν....
επισης θα εισαι και ξεφορτωτος σε αρκετα μερη και θα το ευχαριστηθεις

chrisf

member
1.063
Petroupolis Athens
suzuki bandit 650 s 2009
Χρήστος
Πέτρο ωραίο ταξιδάκι ετοιμάζεις!!!καλούς δρόμους!!

Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

evangelos

member
1.717
Ιωάννινα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
EVANGELOS
Μπράβο!! ωραίο ταξίδι! Μοναδικά τοπία!! Θα ευχαριστηθείς οδήγηση!

φιλε κανεις ζημιες τωρα.
με το καλο να πας και να γυρισεις φορτωμενος φωτο,εμπειριες κτλπ......

ολοι μεσα σε αυτο τον αριθμο πεφτουν και καλα κανουν....
επισης θα εισαι και ξεφορτωτος σε αρκετα μερη και θα το ευχαριστηθεις
Προσπάθησα στο σχεδιασμό μου να βάλω περισσότερο το τουριστικό κομμάτι και λιγότερο το μοτοσυκλετιστικό. Θέλω να πιστεύω πως με αυτό το τρόπο θα είμαστε αρκετά ξεκούραστοι και θα ευχαριστηθούμε περισσότερο τα μέρη που θα περάσουμε και θέλουμε να δούμε. Επιπλέον είναι πολύ θετικό ότι τις ''τοπικές'' περιηγήσεις θα τις κάνουμε χωρίς η μηχανή να είναι φορτωμένη.

User V

Μαθουσάλας member
12.090
Shortly......
Stay tuned!!!...
Bike
Επειδή τη βλεπω τη δουλειά να πηγαίνει ανάλογα με του Στελιου(esel),Yes
όςοι ξεσηκωθούν κι αντιμετωπίσουν προβλημα στο σπιτι ας απευθυνθούν στον

Περιμένουμε Πέτρο....

Πρώτη μέρα Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Το ταξίδι μας για το εξωτερικό ξεκίνησε από τη Πρέβεζα όπου λόγω καταγωγής μου έχουμε σπίτι και μένουμε το καλοκαίρι. Ο σχεδιασμός του ταξιδιού είχε ξεκινήσει από τις αρχές του χρόνου και σαν βασική ιδέα είχαμε στο μυαλό μας να συνδυάσουμε το τουρισμό με την οδήγηση και με προτεραιότητα το πρώτο. Γενικά δεν είναι στο στυλ μου να είμαι καβάλα σε μια μηχανή, να ταξιδεύω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα και να μην απολαμβάνω τη διαδρομή. Μ αρέσει να σταματάω, να μιλάω και να γνωρίζω το τόπο που επισκέπτομαι και τους ανθρώπους. Αφού καταλήξαμε με τη γυναίκα μου για τα μέρη που θα πάμε, ενημερώθηκα από το διαδίκτυο για τα μέρη αυτά ώστε να μπορώ να ξέρω την ιστορία τους και τα αξιοθέατα τους και μετά σχεδίασα τη διαδρομή με τη βοήθεια του Google maps σχεδόν χιλιόμετρο με χιλιόμετρο. Τα εισιτήρια του πλοίου τα έκλεισα τις τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου ώστε να ωφεληθώ την έκπτωση 30% που προσφέρει η superfast ferries. Τη εταιρεία αυτή προσωπικά τη προτιμώ και την προτείνω σε σχέση με την Minoan lines. Τη προηγούμενη του ταξιδιού, ετοιμάσαμε τα απαραίτητα για το ταξίδι μας και τη σωστή τοποθέτηση τους στις βαλίτσες της μηχανής. Εννοείται πως η μηχανή μου είχε ελεγχθεί 2 και 3 φορές σχολαστικά τις προηγούμενες μέρες. Ξεκινήσαμε από Πρέβεζα στις 6 το απόγευμα και λίγο πριν τις 7 είμαστε στην Ηγουμενίτσα. Φουλάραμε το ντεπόζιτο, κάναμε το check in και περιμέναμε το πλοίο το οποίο ήρθε σχεδόν on time.

Επιβιβαστήκαμε σ αυτό, ασφαλίσαμε τη μηχανή (δέσιμο) και ταχτοποιηθήκαμε στη καμπίνα. Στο πλοίο γνωριστήκαμε με μια παρέα 2 μηχανών από τη λέσχη MotoRes Σερρών που πήγαιναν δολομίτες και τον Τάσο BMW που είχε χαράξει πορεία για Nord Cap!

Tip: φροντίστε να έχετε τα απαραίτητα σε μια τσάντα για να μη κουβαλάτε όλο τον εξοπλισμό σας στη καμπίνα.

2η μέρα Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Μετά από ένα καλό ύπνο στη καμπίνα μας, ξυπνήσαμε και ξεκούραστοι και χαλαροί απολαύσαμε το πρωινό μας καφεδάκι έξω στη πρύμη του πλοίου. Φτάσαμε στην Αγκώνα στις 12 με τη καθιερωμένη καθυστέρηση του μισάωρο που στην ουσία έγινε ώρα μέχρι να βγούμε από το πλοίο.

Προορισμός μας το Malgrate στη Lago Como ακριβώς απέναντι από το Lecco. Η επιλογή έγινε λόγω του ότι το Como το έχουμε επισκεφθεί αρκετές φορές και βέβαια οι τιμές των ξενοδοχείων είναι πολύ υψηλές. Για να έχουμε χρόνο να δούμε τη πόλη του Malgrate επιλέξαμε τη βαρετή autostrada A14 Adriatica και A1 del sol. Συνολικά χιλιόμετρα ημέρας 478 ή 4μιση ώρες οδήγησης σύμφωνα με το GPS οι οποίες έγιναν 5 λόγω κίνησης στους κόμβους Bolonga και Milano. Ενδιάμεσα κάναμε και 2 στάσεις από μισή ώρα για ανάκτηση δυνάμεων και καυσίμων. Κόστος διοδίων 32.50 ευρώ.

Φτάσαμε στο προορισμό μας στις 6μιση το απόγευμα, κάναμε ένα μπανάκι και ξαπλώσαμε μια ωρίτσα για να χαλαρώσουμε.
Στις 8 το βραδάκι με τον ήλιο όμως ψηλά ακόμα βγήκαμε έξω για φωτογράφιση, βολτούλα και Italian food. Το Malgrate είναι μια όμορφη πόλη ακριβώς δίπλα στη Lago Como, ήσυχη, καθαρή, καλό κόσμο και πολλές υδάτινες δραστηριότητες στη λίμνη. Γενικά τις μεγάλες λίμνες όπως αυτή του Como αλλά και τη κοντινή Lago Garda οι κάτοικοι των πέριξ περιοχών τις προτιμούν για μπάνια τη θερινή περίοδο. Η μέρα μας έκλεισε με Italian pizza, spaghetti, μπύρα και βέβαια cono gelato.

3η μέρα Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Ξύπνημα στις 7 το πρωί και βουρ για πρωινό στη τραπεζαρία του ξενοδοχείου. Πήραμε τις δυνάμεις που θέλαμε, φορτώσαμε τη μηχανή και ξεκινήσαμε στις 8 και τέταρτο με προορισμό το Colmar στη Γαλλία.

Σήμερα πρέπει να κάνουμε 440 χιλιόμετρα, να δούμε ωραία μέρη και να απολαύσουμε τη διαδρομή. Ξεκινάμε λοιπόν τη παραλίμνια διαδρομή που οδηγεί προς το Bellagio που κατά τη γνώμη μου είναι από τις ομορφότερες πόλεις της λίμνης ακόμα και από το Como. Όλη η διαδρομή είναι δίπλα στη λίμνη και συνεχίζει ο δρόμος έτσι μέχρι το Como. Ο δρόμος είναι στενός, όλο στροφές και με απίθανη θέα.

Λίγο μετά το Como περνάμε τα υποτιθέμενα σύνορα στη πόλη Chiasso και μπαίνουμε στην Ελβετία. Έλεγχος κανένας. Στάση στο πρώτο βενζινάδικο για να πάρουμε τη vignette και να φουλάρουμε με φθηνό καύσιμο. Η τιμή της βενζίνης στην Ελβετία είναι σε ευρώ 1,20-1,25 το λίτρο και η vignette κοστίζει 40 ελβετικά φράγκα δηλαδή περίπου 37 ευρώ και ισχύει για διέλευση στους αυτοκινητοδρόμους της Ελβετίας για ένα ημερολογιακό έτος. Οδηγώ στον αυτοκινητόδρομο Α2/Ε35 μέχρι τη πόλη Airolo, αφήνω τον αυτοκινητόδρομο ο οποίος στη συνέχειά του οδηγεί στο Gottard tunnel και οδηγώ πλέον στο δρόμο που οδηγεί στο passo san Gottard στα 2.106μ. Ο καιρός είναι θαυμάσιος με 17 βαθμούς θερμοκρασία και σχεδόν κανένα σύννεφο. Η θέα επίσης εξαιρετική. Κάναμε δύο στάσεις, μία στη τοποθεσία Chiosco panorama και μία ακόμα στο τελείωμα του passo. Στη πρώτη στάση η θέα προς τη κοιλάδα που σχηματίζουν τα βουνά είναι όλα τα λεφτά όπως και στο τελείωμα του passo δίπλα ακριβώς σε μια αλπική λίμνη.

Πέτρος
Αφού γεμίσαμε εικόνες το μυαλό μας, αρχίσει η κατηφόρα σε μια εκπληκτική διαδρομή, μέχρι να ξαναμπούμε στον αυτοκινητόδρομο Α2/Ε35 με προορισμό τη Luzern όπου φτάσαμε στις 2 το μεσημέρι. Ασφαλίσαμε τη μηχανή σε κεντρικό κλειστό parking δίπλα στο ποτάμι και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας. Η πόλη που αριθμεί 60.000 κατοίκους και βρίσκεται στις ακτές της ομώνυμης λίμνης, μας ήταν γνωστή λόγω του ότι την έχουμε επισκεφτεί και στο παρελθόν και περάσαμε τη περίφημη ξύλινη γέφυρα. Η γέφυρα αυτή, Kapellbrücke είναι η ονομασία της, έχει μήκος 204μ και έχει κατασκευαστεί το 1333. Ενώνει τα δύο τμήματα της πόλης που διασχίζει ο ποταμός Reusse. Καθίσαμε για τσιμπολόγημα και μπυρίτσα σε μια εξαιρετική μπυραρία την Rathaus brauerei η οποία φτιάχνει δική της μπύρα (www.rathausbrauerei.ch).