Η πίεση θέλει χάπια ; Ή σωστό αέρα;

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)




Ιατρικές έρευνες και επιστήμες λένε ότι στον ανθρώπινο οργανισμό η υψηλή πίεση όχι μόνο δεν κάνει καλό αλλά πρέπει να παίρνουμε και χάπια για να την ρίξουμε.

Απ την άλλη όμως η υψηλή πίεση στα ελαστικά μας είναι σίγουρο ότι δεν είναι για κακό μας. Και φυσικά εννοώ υψηλή πίεση αυτή που λέει ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας μας ,αυτή που αναφέρετε σ αυτό το βιβλιαράκι που μας έδωσαν μαζί με την αγορά της μοτοσυκλέτας μας.

Επικρατεί λοιπόν μία άποψη ότι αν βάλουμε λιγότερο αέρα στο μπροστινό ελαστικό μας θα έχουμε καλύτερα «πατήματα» στον δρόμο. Η αλήθεια όμως είναι μία . Τα λάστιχα που προορίζονται για χρήση δρόμου και όχι πίστας ή enduro έχουν δοκιμαστεί για χιλιάδες χιλιόμετρα και οι πιέσεις που συνιστούν οι κατασκευαστές είναι οι ιδανικότερες για ότι καλύτερο μπορούν να μας δώσουν τα ελαστικά μας. Με άλλα λόγια να ζεστένονται σε θερμοκρασίες σωστής λειτουργίας χωρίς να υπερθερμένονται , να φθείρονται ομοιόμορφα,και να μπορούν αν σου δώσουν το καλύτερο δυνατό κράτημα σε σχέση πάντα με την διάρκεια ζωής του ελαστικού μας.

Οι «έξυπνοι» όμως απ την άλλη πλευρά διατείνονται ότι με λιγότερο αέρα στο μπροστινό έχουμε καλύτερα κρατήματα και πάμε σαν τραίνο. Έχω ακούσει και για πιο κάτω από 30 psi…!!! Είναι λοιπόν σίγουρο ότι στα πρώτα 10 λεπτά θα πηγαίνουν σίγουρα σαν τραίνο, όταν όμως θα υπερθερμανθούν τα λάστιχα και είναι σίγουρο αυτό, τότε ή θα πηγαίνουν σφυρίζοντας σαν τραίνα ή δεν θα έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα διαγωνισμό καλλιτεχνικού μπαντινάζζζζ. Για να μην μιλήσουμε για την διάρκεια ζωής του ελαστικού.


Εμείς λοιπόν οι «κοινοί θνητοί» που πονάμε πλέον τώρα πιά και την τσέπη μας καθότι λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν, προσέχουμε την πίεση των ελαστικών μας να είναι σωστή και σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του κατασκευαστή μας. Ελέγχουμε την πίεση αν όχι μια φορά κάθε εβδομάδα, τουλάχιστον όμως δυο φορές τον μήνα. Ο σωστός έλεγχος των ελαστικών μας είναι σίγουρο ότι εκτός από το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς που θα μας δώσει μακροπρόθεσμα και αθροιστικά θα μας δώσει και αρκετά ευρουλάκια στην τσέπη μας.!!!
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
και μετα εχουμε το ερωτημα...
του κατασκευαστη της μοτο ή των ελαστικων...
εδω υπαρχει διαμαχη,διοτι τα νουμερα διαφερουν...
 

tasosbmw

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
58
Περιοχή
Κιάτο
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS ADV LC
Όνομα
tasosbmw
Περιοχή
Κιάτο
Convercil των 5ml. Και παρελθόν η πίεση.
Οσο για την πίεση της καλής μου, ότι γράφει κάτω απ την σέλα
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
και καλα εμενα ειναι ειδικη περιπτωση παω με τον κατασκευαστη της μοτο λογω και μειωμενων επιλογων ελαστικου,τι να πει ομως και ενα π.χ cbf ή ενα xj πχ αραγε?
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.481
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
1)Ξεφουσκωνουμε εντελως τα λαστιχακια μας.
2)Περναμε μαυρη σιλικονη στα σημεια που ερχονται σε επαφη με την ζαντα.
3)Προσθετουμε αζωρο.

Με αυτο τον τροπο δεν πεφτει η πιεση των ελαστικων μας και η μηχανη αποκτα καλυτερη συμπεριφορα.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
εχω την εντυπωση οτι το Αζωτο δεν χρησιμοποιειται πια....για λογους που δεν εμαθα βεβαια
 

elis_gs

member
Δημοσιεύσεις
524
Ηλικία
36
Περιοχή
Tirana - Albania
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200 GSA LC
Όνομα
Elis
Περιοχή
Tirana - Albania
Και κανονικό αερα μια χαρά, αφου το 78% του αέρα είναι άζωτο.
Αυτο που παντα με απασχολεί είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω... Την πίεση που λέει η μοτοσικλέτα η ο κατασκευαστής ελαστικών???

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

maik.l

new member
Δημοσιεύσεις
22
Ηλικία
53
Περιοχή
Αιγιο
1)Ξεφουσκωνουμε εντελως τα λαστιχακια μας.
2)Περναμε μαυρη σιλικονη στα σημεια που ερχονται σε επαφη με την ζαντα.
3)Προσθετουμε αζωρο.

Με αυτο τον τροπο δεν πεφτει η πιεση των ελαστικων μας και η μηχανη αποκτα καλυτερη συμπεριφορα.
το άζωτο απαγορεύεται στο moto γιατί αργούν πολύ να ζεσταθούν τα λάστιχα
 

Ilias vara

wolf
Δημοσιεύσεις
2.881
Περιοχή
θεσσαλονικη
Μοτοσυκλέτα
VARADERO MK3
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΕΣ
Και κανονικό αερα μια χαρά, αφου το 78% του αέρα είναι άζωτο.
Αυτο που παντα με απασχολεί είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω... Την πίεση που λέει η μοτοσικλέτα η ο κατασκευαστής ελαστικών???

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Η τεχνολογια των ελαστικων ειναι διαφορετικη οποτε ακολουθαμε τις οδηγιες του ελαστικου

Ο κατασκευαστης τις μηχανης σου δινει τον μεσω ορο...
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Η τεχνολογια των ελαστικων ειναι διαφορετικη οποτε ακολουθαμε τις οδηγιες του ελαστικου

Ο κατασκευαστης τις μηχανης σου δινει τον μεσω ορο...
Συμφωνώ γιατί ο κατασκευαστής ελαστικών γνωρίζει τα βάρη που σηκώνει το κάθε ελαστικό.
πχ φοράω μπροστινό mitas e07 max bar 2,3 ξαναβάζω το ίδιο mitas e07 Dakar max bar 2,9.

GS is a great way to spend a lot of time on the road
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Τα λάστιχα πάνω αναφέρουν max psi ή bar klp X νούμερο. Πόσο όμως βάζουμε? το max? λιγότερο αλλά πόσο?
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
καλα λεω μυλος η δουλεια ειναι.....
1.επιλογη ελαστικου χαμος
2.ποσο αερα χαμος
3.και γραφει σωστα αερα?
4.να παρω το μπιχλιμπιδι που μετραει τον αερα
5.ωχ το ξεχασα το μπιχλιμπιδι
6.νευριαζω....τσακ καιγομαι στην εξατμιση
7.ειναι ολοκληρη ιστορια τελικα
 
Top Bottom