Η γωνιά της πάπιας! Ιστορίες, ερωτήσεις και καγκουροχρονικά.

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μιας και βαρέθηκα να φτιάχνω μόνιμα threads του τύπου "να πάρω αυτό το παπί; Αξίζει;" κλπ είπα να φτιάξω ένα γενικό στο οποίο ο καθένας μπορεί να γράφει για εμπειρίες με πάπιες κλπ. Απο ιστορίες, απόψεις μέχρι και αν αξίζει να πάρεις κάτι.

Και για πρόλογο (πριν την ερώτηση που θέλω να κάνω) σκέφτηκα να γράψω μερικά λόγια για το παπί που με εισήγαγε στον κόσμο των 2 τροχών! Μιας και είχα αναφέρει σε άλλο thread για το κάποτε μηχανάκι μου, νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα Λυκειακά μοτοχρόνια μου.

Το λοιπόν ήτανε άνοιξη του 2014. Εγω πήγαινα προς τα τέλη της 1ης Λυκείου τότε και είχα κλείσει τα 16 μου (η ελάχιστη ηλικία για να βγάλεις το ΑΜ). Είχα οδηγήσει πολλές φορές μηχανάκια φίλων. Ήτανε η μόστρα της ηλικίας. Μηχανάκι και μαρσάρισμα έξω απο το δίπλα ΕΠΑΛ για να ψαρώσει το Χριστινάκι που γούσταρες απο το Α2. Bonus πόντοι αν φορούσες φόρμες, αμάνικο μπουφάν παραλλαγής και άσπρο ή γκρι φούτερ απο μέσα μαζί με cOoL κούρεμα και στριφτό τσιγάρο (το γυαλιά τύπου παμπρίζ απο Μερσεντές Atego είναι στα στάνταρ).

Και έτσι μετά απο πρίξιμο πολλών ημερών στους δικούς μου αποφάσισαν να μου κάνουνε αυτό το χατίρι αρκεί να έβγαζα την 1η Λυκείου με έναν καλό βαθμό. Βάζει τα δυνατά του ο Τάσος, ξυπνάει τον φυτούκλα μέσα του και δώσε Μαθηματικά, δώσε Φυσική, δώσε Ιστορία και αρχαία και τελικά έβγαλα 18.κάτι αν θυμάμαι καλά. Την υπόσχεση τους οι δικοί μου την κρατήσανε και μέχρι τέλη Αυγούστου η διαδικασία του να βγάλω δίπλωμα και να πάρω την καρτέλα στα χέρια μου είχε τελείωσει. Πέρασα εύκολα το δίπλωμα (Kymco Jetix 50 το μηχανάκι που έδωσα) και έμενε να βρούμε μηχανάκι.

Ένα απόγευμα λοιπόν μας τηλεφωνεί ένας θείος μου και ξάδερφος του πατέρα μου. Ήξερε οτι ψάχνουμε μηχανάκι και πρότεινε να μας δώσει το δικό του. Ήτανε παπί μα τι παπί; Προφανώς ο κινέζος αυτοκράτος Yingxiang YX50! Ένα μηχανάκι αντιγραφή απο Innova καρμπυρατέρ σε ασημί χρώμα με κόκκινα γραφικά πάνω του. Και μιας και τα 2 κινητά μου απο το Λύκειο απλά παραδώσανε πνεύμα (bootloop...καταραμένη Samsung!) η παρακάτω φωτογραφία είναι ενδεικτική απο Google images. Ωστόσο ήτανε ακριβώς έτσι. Να λοιπόν τι είχα κάποτε...

Ένα τέτοιο μηχανάκι ήτανε λοιπόν. Στα χαρτιά ήτανε 50αρι ωστόσο ο θείος μου το είχε κάνει 72αρι. Δεν έχω ιδέα απο τι μηχανάκι έβαλε πράματα στο μοτέρ αλλά κάτι μου λέει μάλλον απο κάνα GLX90αρι ή κάτι τέτοιο θα σας γελάσω. Ωστόσο ήτανε ενας κινητήρας 72 κυβικών. Χαρά; Ενθουσιασμός; Δεν μπορώ να τα περιγράψω αυτή τη στιγμή ειλικρινά. Στα 16χρονα μάτια μου αυτή η κινέζικη πλαστικουμαούνα φάνταζε μηχανάρα! Μας το άφησε 400€ και ήδη μετά απο 2 μέρες μετά την μεταβίβαση και λοιπές άλλες χαρτούρες είχα το κλειδί στα χέρια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μου βόλτα. Ήτανε απόγευμα και στις 8 είχα φροντιστήριο μαθηματικά. Κατεβαίνω στο γκαράζ, βλέπω το ασημί τέρας (το σκέφτομαι και γελάω παναθεμά μαι) να με περιμένει καρτερικά. Ξεκλείδωμα αλυσίδας, μετακίνηση πίσω για να μπορώ να φύγω και ανοίγω τον διακόπτη. Λαμπάκι νεκράς ON και μίζα! Πήρε εύκολα μπρος, διακόπτης στα φώτα θέσης (να μας βλέπουνε κιόλας) κούμπωσα 1η και έφυγα! Μέσα στην πόλη ένιωθα σαν βασιλιάς. Ο Τάσος; Μηχανάκι; Με 72 ολόκρηρα κυβικά!? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ride Like The Wind απο Saxon και άγιος ο Θεός λέμε!

Αργά και σταθερά στον δρόμο. Δεν είχα οδηγήσει καλά καλά πριν μέσα στην πολή ποτέ ξανά. Μου φαινότανε μαγικό και συναρπαστικό. Έφτασα στο φροντιστήριο και τα υπόλοιπα παιδιά απο την τάξη μου ήτανε έξω και περιμένανε να ξεκινήσει το μάθημα. Η ώρα ήτανε 7:50 περίπου. Με κοιτάγανε καλά καλά. "Ο Τάσος είναι αυτός;" είπε μια κοπέλα. Δεν με είχανε δει ξανά με κράνος και πόσο μάλιστα με μηχανάκι. "Ρε τρελέ πήρες μηχανάκι!?" με ρωτούσανε. "Πόσα κυβικά είναι ρε;", "Τασάρα είναι πειραγμένο ρε;" και λοιπές ακόμα ερωτήσεις αρχίσανε να πέφτουνε σύννεφο. Ήμουνα ίσως ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη εκείνη την ημέρα. Και φυσικά είχα γίνει και...ταξί. Δεν θα πας την Εύα μέχρι το σπίτι της μετά το μάθημα; Δεν θα πας βόλτα την Κατερίνα μετά το φροντιστήριο με το ασημί τέρας (ακόμα γελάω με αυτό)? Δεν θα βγάλεις την Ιωάννα που κάτι παιζότανε στην 2α Λυκείου για καφέ; Δεν θα γίνεις γενικά ο τυπικός καληνυχτάκιας (ελάτε παιδιά, όλοι είχαμε γίνει κάποτε:rolleyes:cdefghigik:p).

Οι βόλτες δεν σταματάγανε και μετά πήρανε σειρά οι βελτιώσεις! Εξάτμιση Motorsport και φιλτροχοάνη μαζί με νέο καρμπυρατέρ μιας και το εργοστασιακό τα είχε παίξει. Καρμπυρατέρ 17mm, φιλτροχοάνη Apido Racing, εξατμισόνι μοτορσπούρα και το μηχανάκι μιλάμε έγινε τουλάχιστον 600 κυβικά! Ένα μηχανάκι που κουβαλούσε πάνω του άπειρες αναμνήσεις. Λύσιμο πλαστικών με φίλους έτσι "για την φάση ρε τρελέ να δούμε πως είναι", βόλτες μετά για να περάσει η ώρα, βόλτες μετά απο χωρισμούς, βόλτες μετά απο χαρές, βόλτες για να ηρεμήσει το μυαλό, βόλτες, βόλτες, βόλτες. Έφτασε λοιπόν η ώρα που για να βγάλω το Α1 αναγκαστικά έπρεπε να το πουλήσω μιας και λόγο της γιαγιάς μου (έκανε μια πολυέξοδη επέμβαση τότε) δεν είχαμε αρκετά λεφτά για να βγάλω το Α1...η αλήθεια είναι οτι βούρκωσα όταν το έδωσα και ας ήθελα μεγαλύτερο παπί. Λες και έφυγε ένα κομμάτι απο μέσα μου ένα πράμα. Το πετυχαίνω ακόμα έξω ωστόσο, το οδηγάει ένας 50κατι χρόνων πλέον τύπος. Ελπίζω να το προσέχει γιατί είναι ανεκτίμιτης αξίας και μόνο απο το τι έχω περάσει πάνω στην σέλα του. Προβλήματα με πλαστικά, ναι είχα. Τρίζανε. Αρκετά...προβλήματα με τον κινητήρα δεν είχα ποτέ ωστόσο το πρόσεχα σε λαδάκια και σέρβις.

Και τώρα fast forward 3 χρόνια μετά...εγω είμαι εδω...στο λάπτοπ και κοιτάζω στο car μηχανάκι...βρίσκω ένα FX125 απο Βόλο στα 800€...αλήθεια αξίζει; Να δώσω ένα απλό 125αρι για ένα 125αρί μοτοσυκλετάκι και παπί παράλληλα; Αξίζει να το κάνω...; Να θυμηθώ έτσι τα παλιά χρόνια των καρμπυρατέρ και να μου ανοίξει τον δρόμο για τον συμπλέκτη; Ρε λέτε...??
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μιας και βαρέθηκα να φτιάχνω μόνιμα threads του τύπου "να πάρω αυτό το παπί; Αξίζει;" κλπ είπα να φτιάξω ένα γενικό στο οποίο ο καθένας μπορεί να γράφει για εμπειρίες με πάπιες κλπ. Απο ιστορίες, απόψεις μέχρι και αν αξίζει να πάρεις κάτι.

Και για πρόλογο (πριν την ερώτηση που θέλω να κάνω) σκέφτηκα να γράψω μερικά λόγια για το παπί που με εισήγαγε στον κόσμο των 2 τροχών! Μιας και είχα αναφέρει σε άλλο thread για το κάποτε μηχανάκι μου, νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα Λυκειακά μοτοχρόνια μου.

Το λοιπόν ήτανε άνοιξη του 2014. Εγω πήγαινα προς τα τέλη της 1ης Λυκείου τότε και είχα κλείσει τα 16 μου (η ελάχιστη ηλικία για να βγάλεις το ΑΜ). Είχα οδηγήσει πολλές φορές μηχανάκια φίλων. Ήτανε η μόστρα της ηλικίας. Μηχανάκι και μαρσάρισμα έξω απο το δίπλα ΕΠΑΛ για να ψαρώσει το Χριστινάκι που γούσταρες απο το Α2. Bonus πόντοι αν φορούσες φόρμες, αμάνικο μπουφάν παραλλαγής και άσπρο ή γκρι φούτερ απο μέσα μαζί με cOoL κούρεμα και στριφτό τσιγάρο (το γυαλιά τύπου παμπρίζ απο Mercdes Atego είναι στα στάνταρ).

Και έτσι μετά απο πρίξιμο πολλών ημερών στους δικούς μου αποφάσισαν να μου κάνουνε αυτό το χατίρι αρκεί να έβγαζα την 1η Λυκείου με έναν καλό βαθμό. Βάζει τα δυνατά του ο Τάσος, ξυπνάει τον φυτούκλα μέσα του και δώσε Μαθηματικά, δώσε Φυσική, δώσε Ιστορία και αρχαία και τελικά έβγαλα 18.κάτι αν θυμάμαι καλά. Την υπόσχεση τους οι δικοί μου την κρατήσανε και μέχρι τέλη Αυγούστου η διαδικασία του να βγάλω δίπλωμα και να πάρω την καρτέλα στα χέρια μου είχε τελείωσει. Πέρασα εύκολα το δίπλωμα (Kymco Jetix 50 το μηχανάκι που έδωσα) και έμενε να βρούμε μηχανάκι.

Ένα απόγευμα λοιπόν μας τηλεφωνεί ένας θείος μου και ξάδερφος του πατέρα μου. Ήξερε οτι ψάχνουμε μηχανάκι και πρότεινε να μας δώσει το δικό του. Ήτανε παπί μα τι παπί; Προφανώς ο κινέζος αυτοκράτος Yingxiang YX50! Ένα μηχανάκι αντιγραφή απο Innova καρμπυρατέρ σε ασημί χρώμα με κόκκινα γραφικά πάνω του. Και μιας και τα 2 κινητά μου απο το Λύκειο απλά παραδώσανε πνεύμα (bootloop...καταραμένη Samsung!) η παρακάτω φωτογραφία είναι ενδεικτική. Να λοιπόν τι είχα κάποτε...

Ένα τέτοιο μηχανάκι ήτανε λοιπόν. Στα χαρτιά ήτανε 50αρι ωστόσο ο θείος μου το είχε κάνει 72αρι. Δεν έχω ιδέα απο τι μηχανάκι έβαλε πράματα στο μοτέρ αλλά κάτι μου λέει μάλλον απο κάνα GLX90αρι ή κάτι τέτοιο θα σας γελάσω. Ωστόσο ήτανε ενας κινητήρας 72 κυβικών. Χαρά; Ενθουσιασμός; Δεν μπορώ να τα περιγράψω αυτή τη στιγμή ειλικρινά. Στα 16χρονα μάτια μου αυτή η κινέζικη πλαστικουμαούνα φάνταζε μηχανάρα! Μας το άφησε 400€ και ήδη μετά απο 2 μέρες μετά την μεταβίβαση και λοιπές άλλες χαρτούρες είχα το κλειδί στα χέρια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μου βόλτα. Ήτανε απόγευμα και στις 8 είχα φροντιστήριο μαθηματικά. Κατεβαίνω στο γκαράζ, βλέπω το ασημί τέρας (το σκέφτομαι και γελάω παναθεμά μαι) να με περιμένει καρτερικά. Ξεκλείδωμα αλυσίδας, μετακίνηση πίσω για να μπορώ να φύγω και ανοίγω τον διακόπτη. Λαμπάκι νεκράς ON και μίζα! Πήρε εύκολα μπρος, διακόπτης στα φώτα θέσης (να μας βλέπουνε κιόλας) κούμπωσα 1η και έφυγα! Μέσα στην πόλη ένιωθα σαν βασιλιάς. Ο Τάσος; Μηχανάκι; Με 72 ολόκρηρα κυβικά!? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ride Like The Wind απο Saxon και άγιος ο Θεός λέμε!

Αργά και σταθερά στον δρόμο. Δεν είχα οδηγήσει καλά καλά πριν μέσα στην πολή ποτέ ξανά. Μου φαινότανε μαγικό και συναρπαστικό. Έφτασα στο φροντιστήριο και τα υπόλοιπα παιδιά απο την τάξη μου ήτανε έξω και περιμένανε να ξεκινήσει το μάθημα. Η ώρα ήτανε 7:50 περίπου. Με κοιτάγανε καλά καλά. "Ο Τάσος είναι αυτός;" είπε μια κοπέλα. Δεν με είχανε δει ξανά με κράνος και πόσο μάλιστα με μηχανάκι. "Ρε τρελέ πήρες μηχανάκι!?" με ρωτούσανε. "Πόσα κυβικά είναι ρε;", "Τασάρα είναι πειραγμένο ρε;" και λοιπές ακόμα ερωτήσεις αρχίσανε να πέφτουνε σύννεφο. Ήμουνα ίσως ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη εκείνη την ημέρα. Και φυσικά είχα γίνει και...ταξί. Δεν θα πας την Εύα μέχρι το σπίτι της μετά το μάθημα; Δεν θα πας βόλτα την Άρτεμις μετά το φροντιστήριο με το ασημί τέρας (ακόμα γελάω με αυτό)? Δεν θα βγάλεις την Ιωάννα που κάτι παιζότανε στην 2α Λυκείου για καφέ; Δεν θα γίνεις γενικά ο τυπικός καληνυχτάκιας (ελάτε παιδιά, όλοι είχαμε γίνει κάποτε:rolleyes:cdefghigik:p).

Οι βόλτες δεν σταματάγανε και μετά πήρανε σειρά οι βελτιώσεις! Εξάτμιση Motorsport και φιλτροχοάνη μαζί με νέο καρμπυρατέρ μιας και το εργοστασιακό τα είχε παίξει. Καρμπυρατέρ 17mm, φιλτροχοάνη Apido Racing, εξατμισόνι μοτορσπούρα και το μηχανάκι μιλάμε έγινε τουλάχιστον 600 κυβικά! Ένα μηχανάκι που κουβαλούσε πάνω του άπειρες αναμνήσεις. Λύσιμο πλαστικών με φίλους έτσι "για την φάση ρε τρελέ να δούμε πως είναι", βόλτες μετά για να περάσει η ώρα, βόλτες μετά απο χωρισμούς, βόλτες μετά απο χαρές, βόλτες για να ηρεμήσει το μυαλό, βόλτες, βόλτες, βόλτες. Έφτασε λοιπόν η ώρα που για να βγάλω το Α1 αναγκαστικά έπρεπε να το πουλήσω μιας και λόγο της γιαγιάς μου (έκανε μια πολυέξοδη επέμβαση τότε) δεν είχαμε αρκετά λεφτά για να βγάλω το Α1...η αλήθεια είναι οτι βούρκωσα όταν το έδωσα και ας ήθελα μεγαλύτερο παπί. Λες και έφυγε ένα κομμάτι απο μέσα μου ένα πράμα. Το πετυχαίνω ακόμα έξω ωστόσο, το οδηγάει ένας 50κατι χρόνων πλέον τύπος. Ελπίζω να το προσέχει γιατί είναι ανεκτίμιτης αξίας και μόνο απο το τι έχω περάσει πάνω στην σέλα του. Προβλήματα με πλαστικά, ναι είχα. Τρίζανε. Αρκετά...προβλήματα με τον κινητήρα δεν είχα ποτέ ωστόσο το πρόσεχα σε λαδάκια και σέρβις.

Και τώρα fast forward 3 χρόνια μετά...εγω είμαι εδω...στο λάπτοπ και κοιτάζω στο car μηχανάκι...βρίσκω ένα FX125 απο Βόλο στα 800€...αλήθεια αξίζει; Να δώσω ένα απλό 125αρι για ένα 125αρί μοτοσυκλετάκι και παπί παράλληλα; Αξίζει να το κάνω...; Να θυμηθώ έτσι τα παλιά χρόνια των καρμπυρατέρ και να μου ανοίξει τον δρόμο για τον συμπλέκτη; Ρε λέτε...??
Να ξέρεις έχεις στόφα, ουσία, είσαι η νεολαία που ελπίζουμε, χιλιάδες μπράβο στον πατέρα σου και δηλώνω υπερήφανος φίλος σου 56 χρόνων...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@apache η αλήθεια είναι οτι πρώτη φορά οδήγησα παπάκι όταν ήμουνα 14μιση περίπου. Ο ξάδερφος μου, μου έδινε ένα GLX που είχε κρυφά και μάθαινα οδήγηση. Εκεί είχα κολλήσει το μικρόβιο αλλά στο Λύκειο η "μόλυνση" επεκτάθηκε! Είχαμε άπειρα μηχανάκια...GLX, C50, Supra, Innova, κινέζικα Shineray και TCB, σκουτεράκια και τα 2 πλουσιόπαιδα του σχολείο στην 1η Λυκείου σκάγανε μύτη με CryptonX...εμείς τα τίμια λαϊκά παιδιά παίζαμε με τα 50αρακια, τα 72αρια και τα 100αρια Bike

Τις προάλλες πέρασα έξω απο το Λύκειο που πήγαινα να δω τι παίζει. Τίποτα! Ούτε ένα παπάκι! Κάτι ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα είδα μόνο και αυτό ήτανε όλο. Παίζει να ήμουνα στην τελευταία γενιά του '98 που έβγαζε παπόβιους. Απο το 2000 και μετά κάτι πήγε στραβά δεν ξέρω...είναι και τα οικονομικά βέβαια θα μου πεις. Αλλά είναι και να το θέλεις κιόλας...τα πιτσιρίκια πλέον απο τα 16 τους θέλουνε αμάξια, τα παπάκια είναι για φτωχαδάκια και καλά πλέον κλπ κλπ...
 
N

notakos600

Guest
Μιας και βαρέθηκα να φτιάχνω μόνιμα threads του τύπου "να πάρω αυτό το παπί; Αξίζει;" κλπ είπα να φτιάξω ένα γενικό στο οποίο ο καθένας μπορεί να γράφει για εμπειρίες με πάπιες κλπ. Απο ιστορίες, απόψεις μέχρι και αν αξίζει να πάρεις κάτι.

Και για πρόλογο (πριν την ερώτηση που θέλω να κάνω) σκέφτηκα να γράψω μερικά λόγια για το παπί που με εισήγαγε στον κόσμο των 2 τροχών! Μιας και είχα αναφέρει σε άλλο thread για το κάποτε μηχανάκι μου, νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα Λυκειακά μοτοχρόνια μου.

Το λοιπόν ήτανε άνοιξη του 2014. Εγω πήγαινα προς τα τέλη της 1ης Λυκείου τότε και είχα κλείσει τα 16 μου (η ελάχιστη ηλικία για να βγάλεις το ΑΜ). Είχα οδηγήσει πολλές φορές μηχανάκια φίλων. Ήτανε η μόστρα της ηλικίας. Μηχανάκι και μαρσάρισμα έξω απο το δίπλα ΕΠΑΛ για να ψαρώσει το Χριστινάκι που γούσταρες απο το Α2. Bonus πόντοι αν φορούσες φόρμες, αμάνικο μπουφάν παραλλαγής και άσπρο ή γκρι φούτερ απο μέσα μαζί με cOoL κούρεμα και στριφτό τσιγάρο (το γυαλιά τύπου παμπρίζ απο Μερσεντές Atego είναι στα στάνταρ).

Και έτσι μετά απο πρίξιμο πολλών ημερών στους δικούς μου αποφάσισαν να μου κάνουνε αυτό το χατίρι αρκεί να έβγαζα την 1η Λυκείου με έναν καλό βαθμό. Βάζει τα δυνατά του ο Τάσος, ξυπνάει τον φυτούκλα μέσα του και δώσε Μαθηματικά, δώσε Φυσική, δώσε Ιστορία και αρχαία και τελικά έβγαλα 18.κάτι αν θυμάμαι καλά. Την υπόσχεση τους οι δικοί μου την κρατήσανε και μέχρι τέλη Αυγούστου η διαδικασία του να βγάλω δίπλωμα και να πάρω την καρτέλα στα χέρια μου είχε τελείωσει. Πέρασα εύκολα το δίπλωμα (Kymco Jetix 50 το μηχανάκι που έδωσα) και έμενε να βρούμε μηχανάκι.

Ένα απόγευμα λοιπόν μας τηλεφωνεί ένας θείος μου και ξάδερφος του πατέρα μου. Ήξερε οτι ψάχνουμε μηχανάκι και πρότεινε να μας δώσει το δικό του. Ήτανε παπί μα τι παπί; Προφανώς ο κινέζος αυτοκράτος Yingxiang YX50! Ένα μηχανάκι αντιγραφή απο Innova καρμπυρατέρ σε ασημί χρώμα με κόκκινα γραφικά πάνω του. Και μιας και τα 2 κινητά μου απο το Λύκειο απλά παραδώσανε πνεύμα (bootloop...καταραμένη Samsung!) η παρακάτω φωτογραφία είναι ενδεικτική απο Google images. Ωστόσο ήτανε ακριβώς έτσι. Να λοιπόν τι είχα κάποτε...

Ένα τέτοιο μηχανάκι ήτανε λοιπόν. Στα χαρτιά ήτανε 50αρι ωστόσο ο θείος μου το είχε κάνει 72αρι. Δεν έχω ιδέα απο τι μηχανάκι έβαλε πράματα στο μοτέρ αλλά κάτι μου λέει μάλλον απο κάνα GLX90αρι ή κάτι τέτοιο θα σας γελάσω. Ωστόσο ήτανε ενας κινητήρας 72 κυβικών. Χαρά; Ενθουσιασμός; Δεν μπορώ να τα περιγράψω αυτή τη στιγμή ειλικρινά. Στα 16χρονα μάτια μου αυτή η κινέζικη πλαστικουμαούνα φάνταζε μηχανάρα! Μας το άφησε 400€ και ήδη μετά απο 2 μέρες μετά την μεταβίβαση και λοιπές άλλες χαρτούρες είχα το κλειδί στα χέρια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μου βόλτα. Ήτανε απόγευμα και στις 8 είχα φροντιστήριο μαθηματικά. Κατεβαίνω στο γκαράζ, βλέπω το ασημί τέρας (το σκέφτομαι και γελάω παναθεμά μαι) να με περιμένει καρτερικά. Ξεκλείδωμα αλυσίδας, μετακίνηση πίσω για να μπορώ να φύγω και ανοίγω τον διακόπτη. Λαμπάκι νεκράς ON και μίζα! Πήρε εύκολα μπρος, διακόπτης στα φώτα θέσης (να μας βλέπουνε κιόλας) κούμπωσα 1η και έφυγα! Μέσα στην πόλη ένιωθα σαν βασιλιάς. Ο Τάσος; Μηχανάκι; Με 72 ολόκρηρα κυβικά!? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ride Like The Wind απο Saxon και άγιος ο Θεός λέμε!

Αργά και σταθερά στον δρόμο. Δεν είχα οδηγήσει καλά καλά πριν μέσα στην πολή ποτέ ξανά. Μου φαινότανε μαγικό και συναρπαστικό. Έφτασα στο φροντιστήριο και τα υπόλοιπα παιδιά απο την τάξη μου ήτανε έξω και περιμένανε να ξεκινήσει το μάθημα. Η ώρα ήτανε 7:50 περίπου. Με κοιτάγανε καλά καλά. "Ο Τάσος είναι αυτός;" είπε μια κοπέλα. Δεν με είχανε δει ξανά με κράνος και πόσο μάλιστα με μηχανάκι. "Ρε τρελέ πήρες μηχανάκι!?" με ρωτούσανε. "Πόσα κυβικά είναι ρε;", "Τασάρα είναι πειραγμένο ρε;" και λοιπές ακόμα ερωτήσεις αρχίσανε να πέφτουνε σύννεφο. Ήμουνα ίσως ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη εκείνη την ημέρα. Και φυσικά είχα γίνει και...ταξί. Δεν θα πας την Εύα μέχρι το σπίτι της μετά το μάθημα; Δεν θα πας βόλτα την Άρτεμις μετά το φροντιστήριο με το ασημί τέρας (ακόμα γελάω με αυτό)? Δεν θα βγάλεις την Ιωάννα που κάτι παιζότανε στην 2α Λυκείου για καφέ; Δεν θα γίνεις γενικά ο τυπικός καληνυχτάκιας (ελάτε παιδιά, όλοι είχαμε γίνει κάποτε:rolleyes:cdefghigik:p).

Οι βόλτες δεν σταματάγανε και μετά πήρανε σειρά οι βελτιώσεις! Εξάτμιση Motorsport και φιλτροχοάνη μαζί με νέο καρμπυρατέρ μιας και το εργοστασιακό τα είχε παίξει. Καρμπυρατέρ 17mm, φιλτροχοάνη Apido Racing, εξατμισόνι μοτορσπούρα και το μηχανάκι μιλάμε έγινε τουλάχιστον 600 κυβικά! Ένα μηχανάκι που κουβαλούσε πάνω του άπειρες αναμνήσεις. Λύσιμο πλαστικών με φίλους έτσι "για την φάση ρε τρελέ να δούμε πως είναι", βόλτες μετά για να περάσει η ώρα, βόλτες μετά απο χωρισμούς, βόλτες μετά απο χαρές, βόλτες για να ηρεμήσει το μυαλό, βόλτες, βόλτες, βόλτες. Έφτασε λοιπόν η ώρα που για να βγάλω το Α1 αναγκαστικά έπρεπε να το πουλήσω μιας και λόγο της γιαγιάς μου (έκανε μια πολυέξοδη επέμβαση τότε) δεν είχαμε αρκετά λεφτά για να βγάλω το Α1...η αλήθεια είναι οτι βούρκωσα όταν το έδωσα και ας ήθελα μεγαλύτερο παπί. Λες και έφυγε ένα κομμάτι απο μέσα μου ένα πράμα. Το πετυχαίνω ακόμα έξω ωστόσο, το οδηγάει ένας 50κατι χρόνων πλέον τύπος. Ελπίζω να το προσέχει γιατί είναι ανεκτίμιτης αξίας και μόνο απο το τι έχω περάσει πάνω στην σέλα του. Προβλήματα με πλαστικά, ναι είχα. Τρίζανε. Αρκετά...προβλήματα με τον κινητήρα δεν είχα ποτέ ωστόσο το πρόσεχα σε λαδάκια και σέρβις.

Και τώρα fast forward 3 χρόνια μετά...εγω είμαι εδω...στο λάπτοπ και κοιτάζω στο car μηχανάκι...βρίσκω ένα FX125 απο Βόλο στα 800€...αλήθεια αξίζει; Να δώσω ένα απλό 125αρι για ένα 125αρί μοτοσυκλετάκι και παπί παράλληλα; Αξίζει να το κάνω...; Να θυμηθώ έτσι τα παλιά χρόνια των καρμπυρατέρ και να μου ανοίξει τον δρόμο για τον συμπλέκτη; Ρε λέτε...??
Πολύ όμορφο thread Τάσο.
Μοτοσυκλετιστής με όλη τη σημασία της λέξης φίλε!
 

jtnakos

member
Δημοσιεύσεις
1.876
Ηλικία
46
Περιοχή
Σάμπως ξέρω; Σιάτιστα- Πτολεμαΐδα- Γιάννενα
Μοτοσυκλέτα
Fiat Punto Adve
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Πτολεμαΐδα
Γράφεις όμορφα και σκέπτεσαι ώριμα και ο γραπτός λόγος είναι δύσκολος ο ρουφιανος

Εύγε νέε μου
 

jtnakos

member
Δημοσιεύσεις
1.876
Ηλικία
46
Περιοχή
Σάμπως ξέρω; Σιάτιστα- Πτολεμαΐδα- Γιάννενα
Μοτοσυκλέτα
Fiat Punto Adve
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Πτολεμαΐδα
Πρώτη επαφή με δίτροχο ως οδηγός λοιπόν κάπου στα 15.

Έπιασα δουλειά τότες σε μια πιτσαρία (μια βασικά είχε η Σιάτιστα) σερβιτόρος ή και βοηθός κουζίνας αν θες. Έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα όχι μεγάλο της εβδομάδας ας πούμε υπήρξε η ανάγκη αποπεράτωσης παραγγελίας ντελιβερι αλλά ο υπάρχον διανομέας-σερβιτόρος-βοηθός κουζίνας κτλ κτλ αδυνατούσε να βγάλει είς πέρας το έργο και έτσι ο λόγος απευθύνεται σε εμένα

-Γιάννη ξέρεις να οδηγας;;;;;


ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑ τα ρωταν αυτά;;ΜΑ ΦΥΣΙΚΆ
-Ωραία παίρνεις αυτή την παραγγελία και την πας.
Το παιδικό και το αυθόρμητο άρπαξαν την ευκαιρία και σε δευτερόλεπτα ήμουν έξω στο παπί ανεβασμένος στη σελα με την παραγγελία στο κουτί.........ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΩ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΉΜΑΤΑ ,καμαρωνα σαν γυφτικο σκεπαρνι πάνω στη σέλα. Δειλά δειλά και με κινήσεις αντιγραφής από φίλους που οδηγούσαν ήδη παπί ,κάποτε μετά από κάποιες μανιβελιες μπόρεσα και το έβαλα μπροστά. ΝΤΆΞΕΙ.......ΤΏΡΑ; εεεε κάτι με ώθησε και έβαλα τυχαία την πρώτη και σιγά σιγά έφυγα σαν έμπειρος "κύριος" μπροστά από την βιτρίνα της πιτσαρίας.
Στην επιστροφή μόνο μοτοκρος και άλματα δεν έκανα του είχα πάρει τόσο πολύ τον αέρα που στην επόμενη ώρα φλέρταρα με την συσκευή του τηλεφώνου ποτέ θα ξανά χτυπήσει παραγγελία.

Αθώα όμορφα παιδικά χρόνια
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Κάποτε στο χωριό όταν ήμουν 15 χρόνων ο παππούς με έβλεπε να ανεβαίνω σε άλλα παπάκια φίλων και να κάνουμε βόλτες οσπου μια μέρα μετά από τσακωμούς με έμαθε τότε σε ένα zundapp η χαρά μου δεν περιγράφεται...... Βέβαια οπότε ήθελα να το βάλω στο διπλό σταντ ήθελα βοήθεια και πάντα κάποιον φώναζα να έρθει.... Ωραία χρόνια...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.131
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μιας και βαρέθηκα να φτιάχνω μόνιμα threads του τύπου "να πάρω αυτό το παπί; Αξίζει;" κλπ είπα να φτιάξω ένα γενικό στο οποίο ο καθένας μπορεί να γράφει για εμπειρίες με πάπιες κλπ. Απο ιστορίες, απόψεις μέχρι και αν αξίζει να πάρεις κάτι.

Και για πρόλογο (πριν την ερώτηση που θέλω να κάνω) σκέφτηκα να γράψω μερικά λόγια για το παπί που με εισήγαγε στον κόσμο των 2 τροχών! Μιας και είχα αναφέρει σε άλλο thread για το κάποτε μηχανάκι μου, νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα Λυκειακά μοτοχρόνια μου.

Το λοιπόν ήτανε άνοιξη του 2014. Εγω πήγαινα προς τα τέλη της 1ης Λυκείου τότε και είχα κλείσει τα 16 μου (η ελάχιστη ηλικία για να βγάλεις το ΑΜ). Είχα οδηγήσει πολλές φορές μηχανάκια φίλων. Ήτανε η μόστρα της ηλικίας. Μηχανάκι και μαρσάρισμα έξω απο το δίπλα ΕΠΑΛ για να ψαρώσει το Χριστινάκι που γούσταρες απο το Α2. Bonus πόντοι αν φορούσες φόρμες, αμάνικο μπουφάν παραλλαγής και άσπρο ή γκρι φούτερ απο μέσα μαζί με cOoL κούρεμα και στριφτό τσιγάρο (το γυαλιά τύπου παμπρίζ απο Μερσεντές Atego είναι στα στάνταρ).

Και έτσι μετά απο πρίξιμο πολλών ημερών στους δικούς μου αποφάσισαν να μου κάνουνε αυτό το χατίρι αρκεί να έβγαζα την 1η Λυκείου με έναν καλό βαθμό. Βάζει τα δυνατά του ο Τάσος, ξυπνάει τον φυτούκλα μέσα του και δώσε Μαθηματικά, δώσε Φυσική, δώσε Ιστορία και αρχαία και τελικά έβγαλα 18.κάτι αν θυμάμαι καλά. Την υπόσχεση τους οι δικοί μου την κρατήσανε και μέχρι τέλη Αυγούστου η διαδικασία του να βγάλω δίπλωμα και να πάρω την καρτέλα στα χέρια μου είχε τελείωσει. Πέρασα εύκολα το δίπλωμα (Kymco Jetix 50 το μηχανάκι που έδωσα) και έμενε να βρούμε μηχανάκι.

Ένα απόγευμα λοιπόν μας τηλεφωνεί ένας θείος μου και ξάδερφος του πατέρα μου. Ήξερε οτι ψάχνουμε μηχανάκι και πρότεινε να μας δώσει το δικό του. Ήτανε παπί μα τι παπί; Προφανώς ο κινέζος αυτοκράτος Yingxiang YX50! Ένα μηχανάκι αντιγραφή απο Innova καρμπυρατέρ σε ασημί χρώμα με κόκκινα γραφικά πάνω του. Και μιας και τα 2 κινητά μου απο το Λύκειο απλά παραδώσανε πνεύμα (bootloop...καταραμένη Samsung!) η παρακάτω φωτογραφία είναι ενδεικτική απο Google images. Ωστόσο ήτανε ακριβώς έτσι. Να λοιπόν τι είχα κάποτε...

Ένα τέτοιο μηχανάκι ήτανε λοιπόν. Στα χαρτιά ήτανε 50αρι ωστόσο ο θείος μου το είχε κάνει 72αρι. Δεν έχω ιδέα απο τι μηχανάκι έβαλε πράματα στο μοτέρ αλλά κάτι μου λέει μάλλον απο κάνα GLX90αρι ή κάτι τέτοιο θα σας γελάσω. Ωστόσο ήτανε ενας κινητήρας 72 κυβικών. Χαρά; Ενθουσιασμός; Δεν μπορώ να τα περιγράψω αυτή τη στιγμή ειλικρινά. Στα 16χρονα μάτια μου αυτή η κινέζικη πλαστικουμαούνα φάνταζε μηχανάρα! Μας το άφησε 400€ και ήδη μετά απο 2 μέρες μετά την μεταβίβαση και λοιπές άλλες χαρτούρες είχα το κλειδί στα χέρια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μου βόλτα. Ήτανε απόγευμα και στις 8 είχα φροντιστήριο μαθηματικά. Κατεβαίνω στο γκαράζ, βλέπω το ασημί τέρας (το σκέφτομαι και γελάω παναθεμά μαι) να με περιμένει καρτερικά. Ξεκλείδωμα αλυσίδας, μετακίνηση πίσω για να μπορώ να φύγω και ανοίγω τον διακόπτη. Λαμπάκι νεκράς ON και μίζα! Πήρε εύκολα μπρος, διακόπτης στα φώτα θέσης (να μας βλέπουνε κιόλας) κούμπωσα 1η και έφυγα! Μέσα στην πόλη ένιωθα σαν βασιλιάς. Ο Τάσος; Μηχανάκι; Με 72 ολόκρηρα κυβικά!? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ride Like The Wind απο Saxon και άγιος ο Θεός λέμε!

Αργά και σταθερά στον δρόμο. Δεν είχα οδηγήσει καλά καλά πριν μέσα στην πολή ποτέ ξανά. Μου φαινότανε μαγικό και συναρπαστικό. Έφτασα στο φροντιστήριο και τα υπόλοιπα παιδιά απο την τάξη μου ήτανε έξω και περιμένανε να ξεκινήσει το μάθημα. Η ώρα ήτανε 7:50 περίπου. Με κοιτάγανε καλά καλά. "Ο Τάσος είναι αυτός;" είπε μια κοπέλα. Δεν με είχανε δει ξανά με κράνος και πόσο μάλιστα με μηχανάκι. "Ρε τρελέ πήρες μηχανάκι!?" με ρωτούσανε. "Πόσα κυβικά είναι ρε;", "Τασάρα είναι πειραγμένο ρε;" και λοιπές ακόμα ερωτήσεις αρχίσανε να πέφτουνε σύννεφο. Ήμουνα ίσως ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη εκείνη την ημέρα. Και φυσικά είχα γίνει και...ταξί. Δεν θα πας την Εύα μέχρι το σπίτι της μετά το μάθημα; Δεν θα πας βόλτα την Άρτεμις μετά το φροντιστήριο με το ασημί τέρας (ακόμα γελάω με αυτό)? Δεν θα βγάλεις την Ιωάννα που κάτι παιζότανε στην 2α Λυκείου για καφέ; Δεν θα γίνεις γενικά ο τυπικός καληνυχτάκιας (ελάτε παιδιά, όλοι είχαμε γίνει κάποτε:rolleyes:cdefghigik:p).

Οι βόλτες δεν σταματάγανε και μετά πήρανε σειρά οι βελτιώσεις! Εξάτμιση Motorsport και φιλτροχοάνη μαζί με νέο καρμπυρατέρ μιας και το εργοστασιακό τα είχε παίξει. Καρμπυρατέρ 17mm, φιλτροχοάνη Apido Racing, εξατμισόνι μοτορσπούρα και το μηχανάκι μιλάμε έγινε τουλάχιστον 600 κυβικά! Ένα μηχανάκι που κουβαλούσε πάνω του άπειρες αναμνήσεις. Λύσιμο πλαστικών με φίλους έτσι "για την φάση ρε τρελέ να δούμε πως είναι", βόλτες μετά για να περάσει η ώρα, βόλτες μετά απο χωρισμούς, βόλτες μετά απο χαρές, βόλτες για να ηρεμήσει το μυαλό, βόλτες, βόλτες, βόλτες. Έφτασε λοιπόν η ώρα που για να βγάλω το Α1 αναγκαστικά έπρεπε να το πουλήσω μιας και λόγο της γιαγιάς μου (έκανε μια πολυέξοδη επέμβαση τότε) δεν είχαμε αρκετά λεφτά για να βγάλω το Α1...η αλήθεια είναι οτι βούρκωσα όταν το έδωσα και ας ήθελα μεγαλύτερο παπί. Λες και έφυγε ένα κομμάτι απο μέσα μου ένα πράμα. Το πετυχαίνω ακόμα έξω ωστόσο, το οδηγάει ένας 50κατι χρόνων πλέον τύπος. Ελπίζω να το προσέχει γιατί είναι ανεκτίμιτης αξίας και μόνο απο το τι έχω περάσει πάνω στην σέλα του. Προβλήματα με πλαστικά, ναι είχα. Τρίζανε. Αρκετά...προβλήματα με τον κινητήρα δεν είχα ποτέ ωστόσο το πρόσεχα σε λαδάκια και σέρβις.

Και τώρα fast forward 3 χρόνια μετά...εγω είμαι εδω...στο λάπτοπ και κοιτάζω στο car μηχανάκι...βρίσκω ένα FX125 απο Βόλο στα 800€...αλήθεια αξίζει; Να δώσω ένα απλό 125αρι για ένα 125αρί μοτοσυκλετάκι και παπί παράλληλα; Αξίζει να το κάνω...; Να θυμηθώ έτσι τα παλιά χρόνια των καρμπυρατέρ και να μου ανοίξει τον δρόμο για τον συμπλέκτη; Ρε λέτε...??

Αμφιβάλλω αν εισαι στην ηλικια που μας λες ,ο γραπτος σου λογος και το πνευμα σου ξεπερνά για μενα παρα πολλους ενηλικες (τουλαχιστον ηλικιακά) απ αυτους που συναναστρεφομαι καθημερινά

PraisingPraisingPraising
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
12-13 χρονών είχε αφήσει ο θείος μου το Τ50 στο σπίτι της γιαγιάς μου και φυσικά και τα κλειδιά. Σάββατο ή Κυριακή ήταν, είχε πάει η γιαγιά κάπου. Μπαίνω σπίτι, παίρνω τα κλειδιά και βουρ στο μηχανάκι. Πρέπει να μου πήρε κάπου 15-20 λεπτά να το βάλω μπροστά, αντιγράφοντας τις κινήσεις που έβλεπα απο τον θείο. Το έβαλα μπροστά με τρίτη ταχύτητα μάλλον. Πατούσα λεβιέδες στην τύχη. Το έκανα βόλτα το τετράγωνο (όλο με την μια σχέση στο κιβώτιο) και το άφησα στην θέση του. Η ρουφιάνα η γειτόνισσα με κάρφωσε στην γιαγιά και απο τότε δεν ξαναφησαν κλειδί στο σπίτι.:(

Το μικρόβιο όμως είχε μπει.
Από τότε σχεδόν πάντα μαζί με την μηχανή έχω και ένα παπί για την καθημερινότητα. Δοκίμασα κάποια χρόνια και με διάφορα μικρά ή και μεγαλύτερα σκουτεράκια, αλλά δεν μου κόλλησαν.
Την τελευταία πενταετία έχω ένα Daytona DY125 που αγοράστηκε καινούριο. Λέω πως δεν πρόκειται να το δώσω αυτό το μηχανάκι. Συνήθως τα κρατάω 2-3 χρόνια και αλλάζω. Αυτός έμεινε. Αυτός θα είναι ο πάπιος μου μέχρι να σταματήσει να δουλεύει. Τίμιος εργάτης.
 
N

notakos600

Guest
Ο δικός μου ο δρόμος ήταν κάπως δύσκολος από την αρχή...
Ο πατέρας μου είχε ένα Sachs πενηντάρι με δύο ταχύτητες στο χέρι. Όταν λοιπόν ήμουν 10-11 και προβλέποντας προς τα που θα βαδίσω (ή μάλλον θα καβαλήσω), είχε την σατανική ιδέα να το κάνει βίδες και να το βάλει στην αποθήκη.
Κατάλαβα λοιπόν πως έπρεπε να κάνω το πρώτο μου δέσιμο μηχανακίου, αν θέλω να πάω καμιά βόλτα.
Δεν ήταν η πρώτη μου βόλτα με μηχανάκι, όταν το έδεσα και το καβάλησα- είχαν προηγηθεί πολλά μηχανάκια φίλων, ΜΒ50, C50, Jawa350.
Ύστερα ήρθαν: Beta 50 mxe, Honda ns125, Montesa Cota 242, XT600E, Honda tlr200, Yamaha xj6n, Honda cbr1000rr.
Αν κλίνεις προς τα εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να σε σταματήσει κανείς, απλά προσέχεις για να έχεις-σε κάθε επίπεδο.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Δανειζόμουν το μηχανάκι του ξάδερφου (εγώ στα 13 αυτός στα 17-18....) ο οποίος δούλευε στο
MEDITERRANEAN SKY και πηγαινοερχόταν Πάτρα - Ιταλία, οπότε το μηχανάκι ήταν
παρκαρισμένο μέσα στην κοινή αυλή και πάντα φουλαρισμένο βενζίνα, μιάς κι' ο ξάδερφος
όποτε έβγαινε από το καράβι το φουλάριζε για να κάνει καμμιά βόλτα κι' εγώ
φρόντιζα να το ξανααδειάσω όσο αυτός ταξίδευε ........




Με κυνηγούσανε η μάνα μου και η θειά μου, το λέγανε στον ξάδερφο, αυτός όμως δεν έσκαγε με κάτι τέτοια....
Ηθελε μόνο όταν έβγαινε από το καράβι να 'χει το μηχανάκι απίκο, να πάει μέχρι το μπιλιαρδάδικο να βρει τα
φιλαράκια του, να ρίξει καμμιά στεκιά.......

Ιδιο μ' αυτό που έβαλα στην ανωτέρω φωτογραφία, σε πολύ χειρότερη κατάσταση όμως εμφανισιακά, δούλευε μιά
χαρά κάνα μπουζάκι κάπου - κάπου μιάς και βενζίνα βάζαμε στο βενζινάδικο στον Αγιαλέξη από τρόμπα....

upload_2019-10-10_12-19-4.jpeg

Πηγαίναμε και χώμα, στην παλιά πίστα στην Βούντενη, με σκούφους, τζιν μπουφάν, σπορτέξ, και γάντια
οικοδομης........
Τρόμαζε το πενηνταράκι να βγάλει τις ανηφόρες, κάποια στιγμή φτάναμε όμως , αυτός έκανε καμμιά βόλτα
εγώ κοίταγα....και μου τρέχαν τα σάλια....έβλεπες τα πάντα από μάρκες, γνώριζες το κάθε μηχανάκι, ήξερες όλο το
ιστορικό του, ποιανού είναι, πόσους ιδιοκτήτες είχε, ποιός είναι ''φυτιλιάρης'' και ποιός καλός οδηγός.....
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Εγώ ξεκίνησα με ..πολλά κυβικά. Δεν ξεκίνησα με παπί. Αν και τότε έππαιζαν ζακς, ζούνταπ και φλορέτες.

O πατέρας είχε ένα dkw 175 2τ 3 ταχύτητες. Μάλλον 60 -61 μοντ. Ήταν μέσω μετακίνησης αλλά και δουλειάς. Η μοτοσυκλέτα αυτή έκανε υπηρεσιακό αλλά και κοινωνικό έργο. Σας αγροτικός διανομέας, όπου είχε μια μεγάλη και απομακρυσμένη περιοχή, εκτός από αλληλογραφία που ήταν το μόνο μέσω επικοινωνίας τότε (τηλ υπήρχε μόνο ένα σε κάθε χωριό), πλήρωνε συντάξεις (που λογαριασμοί σε τράπεζες), πήγαινε το γράμμα του φαντάρου στην μάνα, το ``μυστικό`` γράμμα του ερωτευμένου, έβρισκε στα χωράφια τον αγρότη που έστελνε το δολάριο από Αμερική ο ξενιτεμένος αδερφός, πήγαινε το τηλεγράφημα, τον πλήρωναν λογαριασμούς, άλλες λοιπές συναλλαγές, ΑΛΛΑ και πήγαινε φάρμακα σε οικογένειες αρρώστων, σε παιδιά μικρά, κουβαλούσε το στυλιάρι από το ξυνιάρι του αγρότη που έσπασε φτιάχνοντας τις ελιές, φάρμακα για τα ζώα, έβαζε και κανέναν πίσω να τον πάει ``παρακάτω``, κανένα παντελόνι που ήταν για μάζωμα στον ράφτη, κανένα ανταλλακτικό για την μαλκότσι του πηγαδιού, καμιά πατάτα από το μποστάνι σε καμιά οικογένεια που τους έλειπε και το φαγητό κλπ κλπ.

Αλλά ας πάμε στην DKW τώρα.
Κάθε μέρα φορτωνόταν σαν φορτηγό με θελήματα, εκτός τα υπηρεσιακά πράγματα. Αυτό για σχεδόν 20 - 25 χρόνια. Σέρβις δεν υπήρχε, μόνο λάδι στο ρεζερβουάρ και πού και που ξεβούλωμα στην εξάτμιση, λόγω λαδιού, και κανένα μεταχείρω - καθαρισμένο μπουζί. Κράνος δεν υπήρχε, μόνο το καπέλο του ταχυδρόμου και τον χειμώνα μια βαριά χλένη περίπου 20 κιλά. Φυσικά και το άφιλτρο καρέλια Αγρινίου πάντα στο στόμα. Όλη αυτή η δουλειά γινόταν από τον άνθρωπο βέβαια αλλά και την μοτοσικλέτα (μαντοσακό ή μαντοσικλέτα το έλεγε), χειμώνα καλοκαίρι. Όλοι στην περιοχή ήξεραν και γνώριζαν τον ήχο του μαντοσακού με την καπνίλα στο μαξ, που έφερνε χαρά και λύσεις στα προβλήματά τους. Σήμερα βέβαια ο διανομέας είναι ότι χειρότερο, γιατί φέρνει λογαριασμούς.

Τα καλοκαίρια με έπαιρνε κοντά, στο σελάκι πίσω και κρατούσα και τα πράγματα. Μου άρεσε εκεί πίσω, ένοιωθα βασιλιάς, με χτυπούσε ο αέρας και δροσιζόμουν, μας έδειχνε αγάπη ο κόσμος και την σύνδεσα με τον Πατέρα αλλά και με την μαύρη DKW. Σταματούσαμε το μεσημέρι (δεν υπήρχε 8ωρο, όλη μέρα γυρνούσε) και τρώγαμε ψωμοτύρι και ελιές. Αλλά έπεφτε και πολύ σπρώξιμο στις διάφορες βλάβες της. Μέχρι και 15 κλμ σπρώξιμο να πάει σπίτι. Μ άρεσε πολύ. Δειλά δειλά την έπαιρνα. Μόνο με πρώτη ταχύτητα. Εκεί στα κλεφτά έμαθα στην κατηφόρα (11-12 χρονών) του σπιτιού να την οδηγώ. Πάντα βέβαια την μπούκωνα και πάντα τα άκουγα. Λύση έδινε ένα τρομπάκι στο καρμπυρατέρ που έκανε reset :) . Σιγά σιγά από τις ώρες που ήμουν πίσω την έμαθα απ έξω. Ήξερα πότε θα κατεβάσει 2η, πότε μπούκωνε, πότε ήθελε κάτι.

Αυτά ήταν τα πρώτα βήματα στην μοτοσικλέτα. Ελπίζω να μην σας κούρασα.

Υστ. Είχε άσχημη κατάληξη για εμένα αυτός ο έρωτας. Έμεινε έπειτα από την σύνταξη περίπου 5 χρόνια ακίνητη. Στην τελευταία άδεια του στρατού, έριχνα με έναν συμμαθητή μαστοράκο τα σχέδια, πώς θα την φτιάξουμε. Ο πατέρας άκουγε και σκέφτηκε, τι να φτιάξει δεν έχει φρένα, θα χτυπήσει. Φεύγοντας από την άδεια, την έδωσε σε έναν παλιατζή για να με προστατέψει. Μιλήσαμε έπειτα από 6 μήνες.
Αλλά έμαθα με χαρά ότι μόλις έφυγε ο παλιατζής και πέρασε από τα χωριά που πήγαινε ``δρομολόγιο`` η μαύρη DKW, την γνώρισαν και κάποιος την αγόρασε λέγοντας: <<η μηχανή του ταχυδρόμου, ρε σεις έχει σώσει κόσμο αυτή η μηχανή>>. Την πλήρωσε 5000 δρχ μου είπε έπειτα και την κράτησε.
Του την ζήτησα, με πολλά παραπάνω χρήματα, δεν μου την έδωσε, αλλά μου υποσχέθηκε ότι θα την φτιάξει να υπάρχει, να την βλέπω.

Έχω χρόνια να γράψω τόσα πολλά :) αλλά μπράβο μικρέ, το θέμα με άγγιξε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
N

notakos600

Guest
Εγώ ξεκίνησα με ..πολλά κυβικά. Δεν ξεκίνησα με παπί. Αν και τότε έππαιζαν ζακς, ζούνταπ και φλορέτες.

O πατέρας είχε ένα dkw 175 2τ 3 ταχύτητες. Μάλλον 60 -61 μοντ. Ήταν μέσω μετακίνησης αλλά και δουλειάς. Η μοτοσυκλέτα αυτή έκανε υπηρεσιακό αλλά και κοινωνικό έργο. Σας αγροτικός διανομέας, όπου είχε μια μεγάλη και απομακρυσμένη περιοχή, εκτός από αλληλογραφία που ήταν το μόνο μέσω επικοινωνίας τότε (τηλ υπήρχε μόνο ένα σε κάθε χωριό), πλήρωνε συντάξεις (που λογαριασμοί σε τράπεζες), πήγαινε το γράμμα του φαντάρου στην μάνα, το ``μυστικό`` γράμμα του ερωτευμένου, έβρισκε στα χωράφια τον αγρότη που έστελνε το δολάριο από Αμερική ο ξενιτεμένος αδερφός, πήγαινε το τηλεγράφημα, τον πλήρωναν λογαριασμούς, άλλες λοιπές συναλλαγές, ΑΛΛΑ και πήγαινε φάρμακα σε οικογένειες αρρώστων, σε παιδιά μικρά, κουβαλούσε το στυλιάρι από το ξυνιάρι του αγρότη που έσπασε φτιάχνοντας τις ελιές, φάρμακα για τα ζώα, έβαζε και κανέναν πίσω να τον πάει ``παρακάτω``, κανένα παντελόνι που ήταν για μάζωμα στον ράφτη, κανένα ανταλλακτικό για την μαλκότσι του πηγαδιού, καμιά πατάτα από το μποστάνι σε καμιά οικογένεια που τους έλειπε και το φαγητό κλπ κλπ.

Αλλά ας πάμε στην DKW τώρα.
Κάθε μέρα φορτωνόταν σαν φορτηγό με θελήματα, εκτός τα υπηρεσιακά πράγματα. Αυτό για σχεδόν 20 - 25 χρόνια. Σέρβις δεν υπήρχε, μόνο λάδι στο ρεζερβουάρ και πού και που ξεβούλωμα στην εξάτμιση, λόγω λαδιού, και κανένα μεταχείρω - καθαρισμένο μπουζί. Κράνος δεν υπήρχε, μόνο το καπέλο του ταχυδρόμου και τον χειμώνα μια βαριά χλένη περίπου 20 κιλά. Όλη αυτή η δουλειά γινόταν από τον άνθρωπο βέβαια αλλά και την μοτοσικλέτα (μαντοσακό ή μαντοσικλέτα το έλεγε), χειμώνα καλοκαίρι. Όλοι στην περιοχή ήξεραν και γνώριζαν τον ήχο του μαντοσακού, που έφερνε χαρά και λύσεις στα προβλήματά τους. Σήμερα βέβαια ο διανομέας είναι ότι χειρότερο, γιατί φέρνει λογαριασμούς.

Τα καλοκαίρια με έπαιρνε κοντά, στο σελάκι πίσω και κρατούσα και τα πράγματα. Μου άρεσε εκεί πίσω, ένοιωθα βασιλιάς, με χτυπούσε ο αέρας και δροσιζόμουν, μας έδειχνε αγάπη ο κόσμος και την σύνδεσα με τον Πατέρα αλλά και με την μαύρη DKW. Σταματούσαμε το μεσημέρι (δεν υπήρχε 8ωρο, όλη μέρα γυρνούσε) και τρώγαμε ψωμοτύρι και ελιές. Αλλά έπεφτε και πολύ σπρώξιμο στις διάφορες βλάβες της. Μέχρι και 15 κλμ σπρώξιμο να πάει σπίτι. Μ άρεσε πολύ. Δειλά δειλά την έπαιρνα. Μόνο με πρώτη ταχύτητα. Εκεί στα κλεφτά έμαθα στην κατηφόρα (11-12 χρονών) του σπιτιού να την οδηγώ. Πάντα βέβαια την μπούκωνα και πάντα τα άκουγα. Λύση έδινε ένα τρομπάκι στο καρμπυρατέρ που έκανε reset :) . Σιγά σιγά από τις ώρες που ήμουν πίσω την έμαθα απ έξω. Ήξερα πότε θα κατεβάσει 2η, πότε μπούκωνε, πότε ήθελε κάτι.

Αυτά ήταν τα πρώτα βήματα στην μοτοσικλέτα. Ελπίζω να μην σας κούρασα.

Υστ. Είχε άσχημη κατάληξη για εμένα αυτός ο έρωτας. Έμεινε έπειτα από την σύνταξη περίπου 5 χρόνια ακίνητη. Στην τελευταία άδεια του στρατού, έριχνα με έναν συμμαθητή μαστοράκο τα σχέδια, πώς θα την φτιάξουμε. Ο πατέρας άκουγε και σκέφτηκε, τι να φτιάξει δεν έχει φρένα, θα χτυπήσει. Φεύγοντας από την άδεια, την έδωσε σε έναν παλιατζή για να με προστατέψει. Μιλήσαμε έπειτα από 6 μήνες.
Αλλά έμαθα με χαρά ότι μόλις έφυγε ο παλιατζής και πέρασε από τα χωριά που πήγαινε ``δρομολόγιο`` η μαύρη DKW, την γνώρισαν και κάποιος την αγόρασε λέγοντας: <<η μηχανή του ταχυδρόμου, ρε σεις έχει σώσει κόσμο αυτή η μηχανή>>. Την πλήρωσε 5000 δρχ μου είπε έπειτα και την κράτησε.
Του την ζήτησα, με πολλά παραπάνω χρήματα, δεν μου την έδωσε, αλλά μου υποσχέθηκε ότι θα την φτιάξει να υπάρχει, να την βλέπω.

Έχω χρόνια να γράψω τόσα πολλά :) αλλά μπράβο μικρέ, το θέμα με άγγιξε.
Τι έγραψες τώρα ρε Κώστα...
 
N

notakos600

Guest
Μια πραγματικότητα. Σου θύμισα κάτι από τα παλιά?
Για όσους δεν μεγαλώσαμε σε διαμερίσματα...τη ζωή μας όλη.
Πρέπει να δημιουργήθηκε στοιχείο στο dna μας από το διχρονόλαδο.
Να 'σαι καλά ρε φίλε.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
εγώ με αυτό γαλουχήθηκα πριν 36 χρόνιααρχείο λήψης.jpg στα 11( τετράχρονο ,με συμπλέκτη παρακαλώ ) και από τότε την πάτησα άσχημα...
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Για όσους δεν μεγαλώσαμε σε διαμερίσματα...τη ζωή μας όλη.
Πρέπει να δημιουργήθηκε στοιχείο στο dna μας από το διχρονόλαδο.
Να 'σαι καλά ρε φίλε.
Μάλλον σου θύμισα πολλά :) Στο Αγνάντι που πήγαμε, φαντάσου όλη αυτή η περιοχή. Απομόνωση τότε. Ο δρόμος που ανέβηκες, δεν υπήρχε. Οι μετακινήσεις ανύπαρκτες. Περίμεναν πως κ πως την DKW. Είπαμε, έκανε κ κοινωνικό έργο. Υπάρχουν πολλές ιστορίες. Ίσως τα γράψω κάποτε.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ο πατέρας μου είχε την σατανική ιδέα να το κάνει βίδες και να το βάλει στην αποθήκη.

:p τουλάχιστο σ'έμαθε να το δένεις που είναι δυσκολότερο!
 
N

notakos600

Guest
Μάλλον σου θύμισα πολλά :) Στο Αγνάντι που πήγαμε, φαντάσου όλη αυτή η περιοχή. Απομόνωση τότε. Ο δρόμος που ανέβηκες, δεν υπήρχε. Οι μετακινήσεις ανύπαρκτες. Περίμεναν πως κ πως την DKW. Είπαμε, έκανε κ κοινωνικό έργο.
Το 1970 ήμουν πέντε χρονών...έζησα τα πάντα από αυτά που περιγράφεις.
Κοινές αναμνήσεις έχουμε.
 
Top Bottom