Επισκευές στην πάπια!

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα σε όλους! Μιας και ανέφερα οτι επρόκειται να κάνω κάποιες επισκευές στο μηχανάκι μου είπα να ανοίξω ένα thread εδω πέρα. Για να μην ανοίξω λοιπόν και άλλο thread είπα να αναφέρω και τις μικρές βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω μετά τις βασικές αυτές επισκευές.

Θα ξεκινήσω με τα δυο πιο σημαντικά ζητήματα και αργότερα θα αναφέρω και τι βελτιώσεις έχω στον νου μου. Για αρχή το μηχανάκι όταν ανοίγω τέρμα τέρμα το γκάζι φαίνεται να μπουκώνει και να μην μπορεί να ανεβάσει στροφές. Με το που κλείνω λίγο το γκάζι στα 6/8 να το πω το μηχανάκι ανοίγει κανονικά, όχι όπως θα έπρεπε ωστόσο, αλλά σχετικά ομαλά. Σε 2 μάστορες που το πήγα μου είπανε οτι είναι το μπεκ ψεκασμού. Έριξα ένα 25αρικο είδα μια μικρή βελτίωση αλλά δεν λύθηκε. Έπειτα το πήγα στην Suzuki εδω στον Βόλο όπου μου είπανε οτι θα χρειαστεί να αλλάξω αντλία. Εδω θα ήθελα να ρωτήσω: μήπως επειδή και η μπαταρία μου θέλει αλλαγή μου κάνει κόλπα η τροφοδοσία; Γιατί η αντλία χρειάζεται και ρεύμα απο όσο ξέρω και εδω εγω ούτε καν μίζα δεν έχω πλέον. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ μεταχειρισμένη αντλία απο τρακαρισμένο Address σε καλή κατάσταση.

Έπειτα πάμε στην μεγαλοπρεπής γκάφα μου! Το μηχανάκι έκανα το μοιραίο λάθος το καλοκαίρι να μην κοιτάω σχεδόν καθόλου τα λάδια του (6 μέρες την εβδομάδα ντελίβερι κιόλας) συνεπώς στο άνοιγμα του γκαζιού πλέον κάνει έναν θόρυβο σαν κροτάλισμα...απο όσο μου λέει και ο μάστορας που το πάω, το πιστόνι μάγκωσε κάπως απο έλλειψη λίπανσης (συνεπώς και κακής ψύξης) και γραντζούνισε να το πω τον κύλινδρο. Αυτό είναι ορατό ειδικά όταν τα κρύα πρωινά το βάζω μπρος και το μηχανάκι αφήνει λίγο καπνό όταν ανοίγω λίγο το γκάζι. Εκτιμώμενο κόστος: 100-150€ ΑΝ το κάνω με ρεκτιφιέ (ιαπωνικό πιστόνι ένα χιλιοστό μεγαλύτερο) αλλά την φοβάμαι αυτή την λύση Ή κοντά στα 200κατι άν βάλω γνήσιο κύλινδρο ο οποίος κοστίζει 100-150€ (άτιμη Suzuki!)

Τέλος θα ακολουθήσουνε αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, ίσως χρειαστεί και το φυγοκεντρικό (σιαγώνες κλπ) μαζί με αλυσιδογράναζα!

Αυτά λοιπόν ζητάει το Addressακι πλέον. Κανένα μηχανάκι δεν κρατάει για πάντα προφανώς ωστόσο απο το 2ο πήρα το μάθημα μου και πλέον τα λάδια τα προσέχω σαν τα μάτια μου. Αφού ξεμπερδέψω με τον κινητήρα θα αλλάξω αλυσίδα καθώς και γρανάζωμα. Τώρα έχει 14-34 και σκεφτόμουνα για 15-35 δηλαδή να μακρύνει μέν απο το 15αρι μπροστά αλλά παράλληλα με ένα λίγο μεγαλύτερο 35Τ δηλαδή πίσω να μην κρεμάσει στην 4η. Το παπί βγάζει ήδη καλή ροπή στις μεσσαίες και χαμηλές στροφές (για τα δεδομένα ενός παπιού...γιατί τα 0.96 κιλά ροπής δεν είναι και τρελή απόδοση) συνεπώς με 15-35 δεν νομίζω να υπάρξει θέμα...ίσα ίσα στην 4η σε εκδρομές θα πηγαίνει πιο άνετα ο κινητήρας, ίσως δώσει κάτι τοις παραπάνω σε τελική ταχύτητα και προφανώς θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο αφού οι στροφές του μοτέρ θα είναι μειωμένες. Μετά θα αλλάξω αμορτισέρ πίσω με τα YSS για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και σκέφτομαι για πιο χοντρά λάστιχα (καλύτερα κρατήματα) και σέλα με αντιολισθητικό υλικό για βελτιωμένη άνεση! Αυτά λοιπόν είναι οι βελτιώσεις που σκέφτομαι να κάνω. Μοτέρ δεν πειράζω γιατί είναι ένα απλό παπί. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Κανείς δεν είπε οτι με μια εξάτμιση απο 10 άλογα θα γίνει 32 προφανώς...

Αυτά λοιπόν θα ακολουθήσουνε! Και πάλι αν τις βελτιώσεις πρέπει να της αναφέρω σε άλλο μέρος του φόρουμ πέιτε το μου. Οποιαδήποτε απορία για το παπάκι αυτό δεκτή!:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Η μπαταρία παίζει ρολο στην εκκίνηση του μοτέρ με την μίζα δίνοντας εντολή στην αντλία βενζίνης.
Εσύ δεν εχεις αυτό το θέμα λόγω μανιβέλας.
Οι αντλίες < παθαίνουν > όταν είναι μέσα στο ντεπόζιτο που ψύχονται απο την βενζίνη ,και εμείς το αφήνουμε συχνά στην ρεζέρβα.
Αν είναι εξωτερική η ήρθε η ωρα της η έπαιξε ρόλο η καλη βολιώτικη βενζίνη.
Για το μοτέρ
Επισκευή στο υπάρχον με ρεκτιφιε και oversize πιστόνι.
Η κύλινδρος με καινούργιο στάνταρ πιστόνι ( εννοείται οριτζιναλ suzuki)
Αν σκέφτεσαι για ψυγείο λαδιού που θα σωσει απο υπερθερμανσεις,επένδυσε σε μια ενισχυμένη αντλία λαδιού.
Λάδια αλλαγή κάθε 1000/1500 χλμ προτείνω 10w40 τον χειμώνα
15w50 το καλοκαίρι.
Ημισυνθετικά
Στο γραναζωμα.
Παίξε με το εμπρός γρανάζι που αφαιρείται εύκολα και είναι φθηνό.
Κρατά το πίσω ως έχει.
Ενα δόντι μεγαλύτερο εμπρός ισοδυναμεί με ( σχεδόν ) τρια πίσω.
Τα yss για πίσω τα προτείνω ανεπιφύλακτα, αυτά φοραω τώρα ( αερίου λαδιού) και εξαφανίστηκε η εκνευρίστηκη ανεξέλεγκτη επαναφορά απο λακούβες.
Λάστιχα
Μην αλλάξεις διάσταση
Αλλά βάλε κάτι ποιο καλό
Ας πούμε angel city ( αυτά φοραω και εγώ)
Η dunlop tt 900 τα φόραγα αλλά έβγαιναν σε νούμερα ποιο φαρδιά απ οτι ήθελα
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το μηχανάκι εμένα δεν έχει ρεζέρβα απο όσο ξέρω. Τι εννοείς με αυτό δηλαδή;
Για ψυγείο λαδιού θέλω να το ψάξω αλλά δεν ξέρω αν σε Address θα μπαίνει συν οτι το άλλο το παιδί που απάντησε στο άλλο thread για αυτό είπε οτι οι ποδιές στα παπάκια μαζεύουνε τον αέρα κοντά στο μοτέρ και βοηθάνε στην ψύξη. Δεν είμαι και σίγουρος βέβαια δεν έχω ψαχτεί ποτέ με ψυγείο λαδιού.
Όσον αφορά τον κύλινδρο το ρεκτιφιέ με ένα πιστόνι 54.5mm (το στάνταρ είναι 53.5mm) ια γλιτώσω περίπου 100κατι € αλλά φοβάμαι μην δεν γίνει σωστή δουλειά και το μηχανάκι κλατάρει πάλι...οτι μου επιτρέψουνε τα οικονομικά μου βέβαια θα κάνω και εγω.
Για το γρανάζωμα είχα βάλει στο παρελθόν 15-34, η 3η έφτανε ένα πολύ ωραίο 105 αλλά με το που βάζω 4η το μοτέρ κρέμασε. Για αυτό και σκέφτηκα οτι αν έβαζα ένα 35Τ πίσω θα ελάφρυνε λιγάκι βοηθώντας το καλύτερα έτσι.
YSS φοράει ένας στην πολυκατοικία μου σε Innova καρμπυρατέρ και μου έχει πει πολύ καλά λόγια τόσο σε βόλτες μόνος του όσο και σε δικάβαλα.
Αυτή τη στιγμή έχω τα Michelin City Pro. Δεν λέω οτι είναι άσχημο λαστιχάκι αλλά κάτι με καλύτερα κρατήματα δεν θα με χάλαγε.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ενα μοτερ καινουριο ,ποσο παει;
Ταιριαζει καποιας αλλης εταιριας;
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Ποσά χιλμ έχει κάνει;;;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ωστέ αυτό είναι η ρεζέρβα. Ναι η αλήθεια είναι οτι πολλές φορές ήτανε έτσι
Όχι άλλο μοτέρ δεν ταιριάζει πάνω (μόνο απο Shogun 110 νομίζω αλλά γιατί να πας στο 110 απο το 125?)
Έχει κοντά στα 54.000χλμ το μηχανάκι
Αντι να ριχνεις λεφτα σε βαρελι διχως πατο,βαλτα στην ακρη και παρε ενσ 500ρακι να το καταευχαριστηθεις.
Θα το ήθελα πολύ αλλά με τα οικονομικά μου (φοιτητής + 3 μέρες την εβδομάδα δουλειά γιατί πρέπει να τα φέρω όλα βόλτα) δεν μου επιτρέπεται να κρατήσω μηχανή ακόμα! Με ξέρω και επειδή είμαι τέρμα βολτάκιας με την μηχανή θα καίω ΤΗΝ βενζίνη ενώ έχω στον νου μου κάποια 500αρια όπως Suzuki GS500, Kawasaki Ninja 500 (γνωστό ως GPZ-500) κλπ που μου αρέσουνε. Και προφανώς delivery με μηχανή δεν γίνεται ούτε μπορώ να επιβαρύνω τους δικούς μου με έξοδα για 2 οχήματα + το 300αρι του πατέρα μου συν το αυτοκίντο. Το θέλω πολύ αλλά ακόμα πρέπει να κάνω υπομονή...όταν με το καλό τελειώσω το ΤΕΙ και βρω μια νορμάλ δουλειά τότε σίγουρα θα παιχτεί κάτι αλλά προς το πάρων έχω το παπί. Επίσης δεν μίλησα για βελτιώσεις πχ "αα είναι 125 ας το κάνω 150". Έχω φύγει απο αυτό το στάδιο πλέον.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αν σου πω οτι ποτέ δεν το είδα αυτό ξανά. Θα πάρω τηλέφωνο και θα ρωτήσω αν είναι όταν γυρίσω απο την δουλειά. Αν είναι σε καλή τιμή τότε γιατί να μην πάρω ολόκρηρο το μοτέρ;

Update: Πήρα τελικά απο εδω πέρα στα γρήγορα ένα τηλέφωνο. Είναι στα 350€ χωρίς πηνία, βολάν και κομπλέρ μίζας. Βέβαια αυτά τα βάζω και απο το δικό μου μοτέρ που είναι σε καλή κατάσταση. Το σκέφτομαι σοβαρά, παίζει να μου έρθει πολύ πιο φθηνό απο το να κάνω ξεχωριστά δίσκους συμπλέκτη, αντλία και κυλινδροπίστονο μάζι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Δεν ξερω ακριβως το κοστος του πιστονιου, αλλα θεωρω οτι ενα κορυφαιο για παπι δεν μπορει να εχει πανω απο 50-60€...

40€ εχει το ρεκτιφιε...λυσε δεσε και φλατζες, συν δισκους....κανα 200αρι ειναι σιγουρο ΑΛΛΑ....εγω ετσι θα το εκανα...

Λιγο οβερσαηζ να παρει και λιγο τα πανω του, και ολα καινουργια για αλλα 60-80χιλ χλμ θα εισαι οκ.

Για την αντλια, δοκιμασε να καθαρισεις την σιτα (αν εχει) και βγαλε και το μπεκ να το καθαρισεις με σπρευ (2 βιδες ειναι...)
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Υπάρχει oversize πιστόνι ιαπωνικό που απο 125 κυβικά το κάνει 130-131 περίπου. Είναι με 55.2 διαδρομή που σημαίνει οτι λειτουργεί στα ψηλά το μοτέρ (πολύστροφο δηλαδή) άρα με ένα λίγο μεγαλύτερο πιστόνι θα πηγαίνει και λίγο καλύτερα απο πριν. Απλά σε 2 μάστορες που έχω ρωτήσει όλοι μου λένε το ίδιο: "και αν δεν πετύχει το ρεκτιφιέ; Και πάλι θα σου καίει λάδια μετά". Αυτό με φοβίζει ουσιαστικά...
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.437
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Δεν ειμαστε στο 1970
ο ο κυρ Σταυρος ο ναυτικος ανοιγε μηχανουργειο με ενα μπλακ εντ ντεκερ....

Εχω πανω απο 30 χρονια να ακουσω "δεν πετυχε το ρεκτιφιε"...

σιγα το δυσκολο μοτερ με τα νικασιλ και τα porting.....

καλο στρωσιμο και εισαι οκ....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το ίδιο μου είπε και ο πατέρας μου που επίσης έχει φάει την ζωή του σε παπάκια, μηχανές κλπ
Το δικό μου δεν έχει νικασίλ ή Diasil έχει SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) κάτι ανάλογο σε νικασιλ κλπ ωστόσο γίνεται ρεκτιφιέ.
Το στρώσιμο εννοείται με πολύ μεγάλη προσοχή και σε ευθείες χωρίς δικάβαλα
 

jtnakos

member
Δημοσιεύσεις
1.876
Ηλικία
46
Περιοχή
Σάμπως ξέρω; Σιάτιστα- Πτολεμαΐδα- Γιάννενα
Μοτοσυκλέτα
Fiat Punto Adve
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Πτολεμαΐδα
Επισκευασε τον μαμά κινητήρα με μαμά πράγματα και πιστεύω θα σου βγει στα ίδια λεφτά με τον μεταχειρο κινητήρα που ΔΕΝ ξέρεις που κρατάει η σκούφια του.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλημέρα!

Μιας και ξεκινάω τις επισκευές στο μηχανάκι σιγά σιγά ξεκινώντας με το κυλινδροπίστονο του θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση περί αντλίας.

Το λοιπόν η ιστορία είναι ως εξής: όποτε βλέπω οτι το μηχανάκι είναι τέρμα μπουκωμένο ρίχνω μέσα καπάκια απο καθαριστικό για injection. Ένα καπάκι ανα γέμισμα αυστηρά. Όμως η χαρά του να ξεμπουκώνει κρατάει 5-6 μέρες το πολύ και μετά ξανά πάλι τα ίδια. Η αντλία αμα ήτανε να έχει πρόβλημα δεν θα χάλαγε μια και καλή; Επίσης το λαμπάκι του FI δεν ανάβει ποτέ (δεν έχει βγάλει check engine δηλαδή). Μήπως είναι το φίλτρο βενζίνης;

Παιδιά σοβαρά δεν ξέρω τι να κοιτάξω απο τα δυο τους αρχίζει και γίνεται σπαστικό το όλο θέμα.
 

kostas_366

member
Δημοσιεύσεις
787
Περιοχή
Αργολίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Η μπαταρία παίζει ρόλο, ρεύμα θέλει η αντλία, το είχα ρωτήσει και άλλαξα μπαταρία 15ε την είχα πάρει σε φίλο.
Φ βενζίνης δεν ξέρω δεν απαντώ, δεν ξέρω αν άλλαξε ο μάστορας, ή αν έχει κιόλας.
Τα κλμ είναι λίγα για να καις λάδι. Εμένα 10/40 το λιώνω κ δεν καίει σταγόνα ούτε το καλοκαίρι που λογικό θα ήταν. Μάλλον θα έχει πολλά κλμ.
Το μοτέρ ξέρεις τι λέει? Αν έχει θέμα και αυτό? Δες το δικό σου να ξέρεις τι κάνεις.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Η μπαταρία θέλει άλλαγμα ναι, εδω ούτε καν μίζα δεν έχω. Το πήγα στον μάστορα μου λέει αν το αφήνεις συχνά με χαμηλή στάθμη βενζίνης λέω ναι. Μου λέει τότε τραβάει και τα κατακάθια μαζί και τα βουλώνει. Θα το προσέχω πιο πολύ. Το άφηνα χωρίς λάδια το καλοκαίρι...4 μήνες χωρίς καθόλου λάδι μέσα και άρχιζε να κάνει αυτόν τον θόρυβο. Αυτό το πρόβλημα είναι τελικά το έχουμε κοιτάξει. Μωρέ αυτό με τα λάδια θα λυθεί απο εβδομάδα. Η αντλία βενζίνης με φοβίζει γιατί αυτή είναι δυσέυρετη και πανάκριβη η άτιμη!
 
Top Bottom