Ελληνική Ταχύτητα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
IMG_5537.jpg
O 2ος Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ

Κάτω από καλό καιρό το Στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης φιλοξένησε για άλλη μια φορά ένα αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.
http://www.bikerspirit.net/main/o-2...rotathlimatos-taxytitas-olympia-odos-tripoli/
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
https://www.motosport.com.gr/motosp...s-6os-agonas-ppt-2017-sta-megara-deltio-typou
αυτο το σκ
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Κάποτε που οπότε οι Σέρρες είχαν αγώνα πανελληνίου και γεμιζαν κόσμο, η τηλεοπτική κάλυψη απο μεγαλα κανάλια ηταν 0,με εξαιρέσεις κάποια τοπικά η περιφερειακά.
Θυμάμαι στον τελικο του παγκοσμίου super motard με van de bosch,kunzel κλπ,παλι η τηλεοπτική κάλυψη ηταν μηδέν.( απο ελληνικής πλευράς, γιατί ξένα δίκτυα ηταν εκεί)
Θα μου πεις ποιος νοιαζόταν τότε.
Λεφτά υπήρχαν και με αφορμή εναν αγώνα γίνονταν βόλτες εκεί.
Πλεον που τα λεφτά στερεψαν μπήκε η τηλεοραση να στηρίξει την φυσική παρουσία η απουσία των θεατών
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2018 ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΠΙΣΤΑ» ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ (ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ…)



ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗ: ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ
Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου το απόγευμα, το αμφιθέατρο του Υπουργείου Συγκοινωνιών στον Χολαργό ήταν ένα πολύ ζωντανό μέρος, καθώς εκατοντάδες αναβάτες όλων των κλάδων του Σπορ (ή πιο σωστά «Αθλήματος») της μοτοσυκλέτας μαζί με τις οικογένειές τους, είχαν συγκεντρωθεί για την καθιερωμένη απονομή των Επάθλων, διακρίσεων και Πρωταθλημάτων του 2017. Διοργανωτής, η ψυχή του αθλήματος τα τελευταία χρόνια, η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΑΜΟΤΟΕ), ενώ δεν πέρασε απαρατήρητη η παρουσία του Προέδρου της ΟΜΑΕ, της αντίστοιχης Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, κ. Δ. Μιχελακάκη. (Οι δύο Ομοσπονδίες συνεργάζονται αυτή την εποχή με κοινά διαβήματα στο Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων για την αλλαγή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που από τον περασμένο Οκτώβριο ουσιαστικά «απαγόρευσε» με εξοντωτικά πρόστιμα κάθε κίνηση των παλαιών «κλασσικών» αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών με Ιστορικές πινακίδες, παρά μόνο για αγωνιστικές εκδηλώσεις Regularity. Μακάρι η συνεργασία των δύο Ομοσπονδιών να συνεχιστεί σε όλο το φάσμα των αγωνιστικών δραστηριοτήτων, μια και τα προβλήματα και τα αιτήματα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας είναι κοινά, απέναντι σε ένα Κράτος που ποτέ δεν είδε το μηχανοκίνητο με αγάπη, παρά μόνο σαν αγελάδα για «άρμεγμα»).

ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΕΝΙΕΣ (ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΙΚΙΕΣ)
Τρείς γενιές έδιναν το παρών στο αμφιθέατρο: α) Οι «παλαιοί» αγωνιζόμενοι, που στήριξαν και ανέπτυξαν το Σπορ τις δεκαετίες του 1980 και 1990. β) Τα παιδιά τους, που μετά το 2000-2010 πήραν την σκυτάλη και έφτασαν στις διακρίσεις και στα Πρωταθλήματα, κάτι που συνεχίζεται σήμερα, γ) Τα μικρά και πολύ μικρά παιδιά των «τριαντάρηδων και βάλε» σημερινών Πρωταθλητών (και εγγόνια των παλαιών), που άλλα ήδη έχουν μπει για τα καλά στο άθλημα (εντός και εκτός Ελλάδος) και άλλα ετοιμάζονται! Έτσι, παρουσιάζονται «έτοιμοι» αθλητές, σε οικογένειες Πρωταθλητών, εφ’ όσον φυσικά θέλουν να ακούσουν και να σεβαστούν την γνώση και την εμπειρία των γονιών τους. Από την άλλη, τα πολύ μικρά παιδιά (όχι αγωνιζόμενα) που κάθε χρόνο αυξάνονται στην απονομή γεμίζοντας τον χώρο με τα χαρούμενα γέλια τους, δείχνουν ότι και ο μέσος όρος ηλικίας των ενεργών αγωνιζομένων (γονέων τους) επίσης μεγαλώνει, μαζί με τις οικογένειές τους. Το σημείο αντιστροφής αυτής της αναλογίας, θα αποτελέσει και την "νέα εκκίνηση" του αθλήματος. Όμως, οι κανονισμοί της Ομοσπονδίας που επιτρέπουν την είσοδο παιδιών από την ηλικία των μόλις 13 ετών στην Κατηγορία των Νέων (όπου οι μοτοσυκλέτες είναι οι πανίσχυρες ΚΤΜ RC 390 και οι Honda CBR 500 R μεταξύ άλλων), αν δεν είναι «φωτογραφικοί» για να επιτρέψουν την είσοδο συγκεκριμένων (και πολύ έμπειρων) παιδιών, είναι ιδιαίτερα «τολμηροί» και «αισιόδοξοι». Γιατί από 14 ετών στα «επαγγελματικά και Παγκόσμια» SS 300 (και 400, και 500), χωρίς καλά – καλά να φτάνουν τα μαρσπιέ; Και το να βάλεις παιδιά 15 ετών ΧΩΡΙΣ προηγούμενη εμπειρία πάνω στα πολύ δυνατά, δύσκολα στην οδήγηση, καθαρόαιμα Grand Prix σε δυνατότητες χρόνων, ευαίσθητα στη λειτουργία, «γερασμένα» σε ηλικία και με πολύ συχνά ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ κινητήρων δίχρονα Racing 250, δεν είναι ένα πολύ μεγάλο ρίσκο; Ποιός θα το πάρει; Οι οργανωτές; Η Ομοσπονδία; Η Ασφαλιστική; Ή οι γονείς που υπέγραψαν για να τρέξει ο 15άχρονος με ένα μηχανάκι που πρώτον είναι δυνάμει πιο απρόβλεπτο και ευαίσθητο στις βλάβες άρα και πιο «επικίνδυνο» από ένα σύγχρονο (και πολύ πιο καινούργιο) τετράχρονο, δεύτερον έχει σχεδόν διπλάσια ισχύ (kg/hp) και τρομερές επιδόσεις σε σχέση με τα «πιο φιλικά» SS 300, και τρίτον ως δίχρονο θα δώσει εντελώς «λάθος» οδηγικές αρχές και βάσεις στο παιδί, το οποίο θα πρέπει σύντομα «να ξαναμάθει» να οδηγεί τετράχρονο;

Τον αντίλογο, και το σκεπτικό του κανονισμού των πολύ χαμηλών ορίων ηλικίας, είναι σαν να τον ακούμε: «Στο εξωτερικό, στο Παγκόσμιο, στην Ευρώπη» κτλ. Ναι, υπάρχει η δυνατότητα σε ΜΕΡΙΚΑ πρωταθλήματα συμμετοχής αναβατών από 14 (και όχι 13) ετών, όπως Junior cups και Μοτο3 (μετά την ημερομηνία συμπλήρωσης της ηλικίας). Αλλά δεν μπορεί να γίνει απολύτως καμμία σχέση και σύγκριση της χώρας μας σήμερα με την Ευρώπη. Και αυτό δεν συμβαίνει (μόνο) γιατί στο εξωτερικό υπάρχουν περισσότερες πίστες, περισσότεροι αγώνες, περισσότεροι θεσμοί (τοπικά και διεθνή πρωταθλήματα και trofeo) που δίνουν στους νεαρούς οδηγούς την δυνατότητα σχεδόν εβδομαδιαίας αγωνιστικής τριβής, αλλά ΚΥΡΙΩΣ λόγω του επιπέδου του συναγωνισμού: Σε κάθε χώρα, δεν υπάρχει μόνο ένα «παιδί θαύμα», αλλά δέκα, είκοσι ή τριάντα παιδιά (σε κάθε πόλη) που μαθαίνουν, μάχονται και ανεβαίνουν μαζί. Αυτό τα κάνει να «ωριμάζουν» αγωνιστικά πιο γρήγορα, και οι ταχύτεροι και οι άξιοι, που όμως έχουν και τα χρήματα (γιατί πάντα οι ομάδες των «εισαγωγικών» κλάσεων πληρώνονται από τους οδηγούς, τους χορηγούς ή τους γονείς τους), περνούν στο επόμενο επίπεδο, στην επόμενη «επαγγελματική» κατηγορία.
Η «κατ’ εξαίρεσιν» πρόκριση ενός εξαιρετικού ταλέντου που δεν έχει ακόμη συμπληρώσει την τυπική ηλικία, είναι μια πρακτική η οποία πιθανόν να ήταν πιο σωστή και πιο δίκαια για την Ελληνική πραγματικότητα, αλλά επειδή το ζητούμενο στο ΠΠΤ είναι η ανανέωση μέσω της προσέλκυσης μικρών ηλικιών, ό,τι γίνεται προς αυτή την κατεύθυνση, έστω και καθ’ υπερβολήν, είναι θετικό. Θα βλέπαμε με χαρά πάντως μια «προκαταρκτική» (αλλά πιο αναβαθμισμένη και «υποχρεωτική») Κατηγορία Juniors mini GP, που θα έδινε στα 10άχρονα, 13άχρονα και 14άχρονα παιδιά τις βάσεις και την εμπειρία για τα R3, RC, CBR και Νinja των «Νέων» και της SS 300. (Αναφερόμαστε σε αυξημένη, μαζική συμμετοχή, γιατί οι μεμονωμένες περιπτώσεις ήδη υπάρχουν, και μπράβο στα παιδιά που διακρίθηκαν και στους γονείς τους που "τόλμησαν" να αντιμετωπίσουν τη μοτοσυκλέτα σαν άθλημα και όχι σαν "επικίνδυνη δραστηριότητα προς αποφυγήν". Αρκεί βέβαια, ο στόχος να είναι το Σπορ, και όχι μόνο η πριμοδότηση για είσοδο στις Σχολές, που προβλέπει η Γ.Γ.Α. για τους αθλητές).

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΙΤΗ: Η (ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ) ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ «ΓΙΑΤΙ;»
Είναι πραγματικά συγκινητικές και ειλικρινείς (σε μια εποχή αδιαφορίας και "ωχαδερφισμού") οι προσπάθειες της ΑΜΟΤΟΕ να στηρίξει και να ολοκληρώσει όλα τα Πρωταθλήματα του 2017, σε άσφαλτο και χώμα, χωρίς να ξεχνάμε το δημοφιλέστατο (αλλά δύσκολο όπως και επικίνδυνο, μια και είναι το μόνο του οποίου η ανάπτυξη είχε κόστος σε ζωές) dragster. ‘Όπως συμβαίνει παντού και πάντοτε, υπάρχει ένας αντίλογος, υπάρχουν αυτοί που λένε ότι το Α ή το Β θα μπορούσαν να έχουν γίνει «αλλιώς», ή «καλύτερα». Και εμείς λέμε ναι, πάντα μπορείς να κάνεις τα πράγματα «αλλιώς». Για το αν όμως θα μπορούσαν να γίνουν και «καλύτερα», δεδομένων των δυσκολιών και της κατάρρευσης της Ελληνικής αγοράς δικύκλου που έχασε το ένα τρίτο των πωλήσεων του 2016 μέσα στο ΄17, ειλικρινά, αμφιβάλλουμε. Γι’ αυτό οι κριτές και οι επικριτές (που έχουν σίγουρα και λόγους και επιχειρήματα), θα πρέπει να δουν και την μεγάλη εικόνα, να ξεχάσουν προς το παρόν το «ιδανικό», να επικεντρωθούν στο εφικτό σύμφωνα με την πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι εδώ και 10 χρόνια, και να θέσουν τις ιδέες και τις ικανότητές τους στην υπηρεσία του αθλήματος, όπως ακριβώς κάνει ο «ανώνυμος» κριτής (χωρίς να περιμένει «αναγνώριση» της προσπάθειάς του για την δωδεκάωρη ορθοστασία στη βροχή, το κρύο ή το λιοπύρι), αλλά και ο «τελευταίος» ιδιώτης αγωνιζόμενος που συμμετέχει μόνο για το Σπορ, χωρίς να προσβλέπει η να περιμένει διάκριση.

Στο μεγάλο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών, φέτος είχαν συγκεντρωθεί περισσότεροι οδηγοί, οικογένειες και φίλοι, από κάθε άλλη φορά στα χρόνια της κρίσης. Ο λόγος, φαινόταν, «φώναζε» από το μεγάλο τραπέζι της κεντρικής σκηνής, που ήταν βαρυφορτωμένο με πολλά («αμέτρητα!») Κύπελλα: Πολλά αθλήματα, πολλές κατηγορίες, πολλοί αγώνες, πολλά Πρωταθλήματα. Και έγιναν όλα! Η Ομοσπονδία πέτυχε, για μια ακόμα φορά τον αθλητικό της στόχο, που ήταν να ολοκληρώσει όλες τις Προκηρύξεις και να ΑΥΞΗΣΕΙ την δυναμικότητα του Σπορ.
Αυτό δεν ήταν κάτι εύκολο, ούτε απλό. Η Ομοσπονδία, και τα λίγα, ελάχιστα μέλη της διοίκησης που είναι επιφορτισμένα με ένα τεράστιο έργο το οποίο για «να βγεί» απορροφά το μεγαλύτερο τμήμα του χρόνου τους, ακόμα και της προσωπικής τους ζωής, πρέπει να βρίσκεται παντού για να φροντίζει πρώτα απ΄όλα την ασφάλεια και δεύτερον την πραγματοποίηση και ολοκλήρωση του αγωνιστικού προγράμματος. Και όσον αφορά την Ταχύτητα, βλέπουμε ότι για το 2018, και πάλι επωμίζεται την ευθύνη ενός ολόκληρου Πρωταθλήματος, αφού διοργανώνει τους τέσσερις αγώνες (τρείς στα Μέγαρα με τον πρώτο την 1η/4 και έναν στην Τρίπολη) και είναι συνδιοργανώτρια με την ΛΑΜΣ στους δύο αγώνες των Σερρών. Προσπάθεια «συγκινητική», που αναγνωρίζεται από τους συντριπτικά περισσότερους αναβάτες. Γιατί για να γίνονται οι αγώνες και για να έχουν κάπου να τρέξουν και "να φανούν" μικροί και μεγάλοι, αργοί και γρήγοροι, κοινοί θνητοί και «σπουδαίοι», πρέπει κάποιος να τους προκηρύσσει, να τους ελέγχει και, αν δεν γίνεται διαφορετικά, να τους διοργανώνει κιόλας.
Μετά από αυτά, με δεδομένο ότι έχουμε Ομοσπονδία που προσπαθεί, αγώνες που γίνονται και αναβάτες που συμμετέχουν, φυσικά υπάρχει ένα μεγάλο «γιατί»: Γιατί οι Ελληνικοί αγώνες ταχύτητας «είναι 25 χρόνια πίσω»;


ΠΗΓΗ https://www.motosport.com.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ: Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ
Η φωτογραφία που βλέπετε, είναι από την Τρίπολη του 1991, όταν είχαν ήδη αρχίσει να αποχωρούν οι μεγάλοι υποστηρικτές των εταιριών καπνού, και η παρουσία των αντιπροσώπων ελαστικών (που σήμερα είναι αυτή που «κρατάει» την ταχύτητα) τότε ήταν περιορισμένη, κάτι που σημαίνει ότι το κόστος συμμετοχής ανέβαινε σημαντικά. Επίσης, δεν υπήρχαν Ομοσπονδίες και Λέσχες Μοτοσυκλέτας, αλλά εκπρόσωπος της FIM και Αρχή του Σπορ στην Ελλάδα ήταν η ΕΛΠΑ, με το Πρωτάθλημα να διοργανώνεται από Λέσχες αυτοκινήτου (έμπειρες, αλλά όχι «εξειδικευμένες»). Παρ' όλα αυτά, "η δύναμη" του Σπορ εξακολουθούσε να είναι απίστευτη όπως και την δεκαετία που προηγήθηκε, και ο κόσμος αγαπούσε τους αγώνες και κατέβαινε κατά χιλιάδες να παραταχθεί στην ευθεία των πιτς, να διανυκτερεύσει στο γειτονικό άλσος με σκηνές, να απλωθεί "στον λόφο" για να περάσει μια μέρα γεμάτη χρώμα και ταχύτητα βλέποντας πολλές σύγχρονες και σχεδόν "εργοστασιακές" μοτοσυκλέτες σε κάθε Κατηγορία, μαζί με δυνατό "Ενιαίο".
Τα επόμενα χρόνια όμως, ίσως η πρόοδος, ίσως η επιτυχία, ίσως η ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας, ίσως η «παράξενη, πρόωρη και στρεβλή» εξέλιξη του Νεοέλληνα λόγω lifestyle και τραπεζικών δανείων, έκαναν «ζημιά» μεγάλη στην νοοτροπία του, ανεβάζοντας το επίπεδο διαβίωσης αλλά μειώνοντας τον σεβασμό και την εκτίμησή του στις "ηθικές και πνευματικές αρχές" που διέπουν κάθε δραστηριότητα, ακόμα και στον αθλητισμό, της μοτοσυκλέτας "πίστας" μη εξαιρουμένης. (Όμως για να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να αναφέρουμε ότι οι αναβάτες των χωμάτινων σπορ Moto Cross και Enduro, έχουν σε μεγάλο βαθμό κρατήσει την "αθλητική" προσέγγιση και νοοτροπία σε κάθε επίπεδο, επειδή τα αθλήματά τους απαιτούν σκληρή σωματική προετοιμασία και συνεχή "εξοντωτική" προπόνηση, άρα και "αθλητική πειθαρχία". Γιατί όταν τελειώνουν την καθημερινή ρουτίνα τους και κατεβαίνουν κατασκονισμένοι και εξαντλημένοι απο τη σέλλα του ενός μέτρου, δεν έχουν κουράγιο ούτε να φορτώσουν την μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον όρεξη για..."πόζα". Και αυτό τους διδάσκει, και "σφυρηλατεί" χαρακτήρες).

ΒΕΝΤΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ «ΥΦΟΣ»
Εκείνη την εποχή, η νοοτροπία των αγωνιζομένων δεν είχε ακόμα «αλλάξει» εντελώς, όπως συνέβη τα επόμενα χρόνια. Δηλαδή, υπήρχαν οι αναντίρρητα κορυφαίοι των οποίων τα αποτελέσματα «μιλούσαν» από μόνα τους και δημιουργούσαν σεβασμό, αλλά όχι «βεντετισμός» με την κωμική έννοια που τον είδαμε αργότερα (και σήμερα βεβαίως), όπου αν κάποιος ανέβει στο βάθρο στην έρημη Τρίπολη, στα άδεια Μέγαρα και στις μακρινές Σέρρες, μόνο που δεν προσλαμβάνει γραμματέα και μάνατζερ για να του κλείνει τα ραντεβού! Δεν υπάρχει ταπεινότητα, δεν υπάρχει αναγνώριση των ταχυτέρων, δεν υπάρχει σεβασμός των παλαιοτέρων, δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τις συμβουλές των εμπειροτέρων. Αυτά τα ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ συμπεριφοράς και αντίληψης, προέρχονται καθαρά από την Ελληνική νοοτροπία, και δεν συναντώνται σε ΚΑΜΜΙΑ προηγμένη μοτοσυκλετιστικά χώρα του εξωτερικού. Ατυχώς, έχουμε διακρίνει ίχνη βεντετισμού ακόμα και σε νεαρότατους αγωνιζόμενους. Όταν αντιληφθούν ότι «το ύφος» στα πιτ δεν τους κάνει ταχύτερους στην πίστα, θα έχουν κάνει ένα θετικό βήμα (και βέβαια, ευθύνη μεγάλη πέφτει στους μέντορές τους, είτε αυτοί είναι γονείς, είτε φίλοι, είτε τεχνικοί, που πρέπει να τους το υποδείξουν).

«ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ» ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Οι αντίπαλοι είναι πάντα υπολογίσιμοι, και ιδιως αυτοί που αποδεικνύονται ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΙ συνολικά, αξίζουν της εκτίμησης και του θαυμασμού μας. Ακόμα και σε ένα μη εξελιγμένο (σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά) Πρωτάθλημα σαν το Ελληνικό, για να κερδίσει ένας αναβάτης οποιασδήποτε κατηγορίας, πρέπει να συνδυάζει ταχύτητα, αντοχή, σύστημα, στρατηγική, προετοιμασία και σωστές επιλογές σε κάθε τομέα, από μοτοσυκλέτα, μηχανικό και λάστιχα, μέχρι διατροφή, φυσική κατάσταση και πνευματική προετοιμασία. Όποιος έχει έναν τόσο ολοκληρωμένο αντίπαλο ώστε να χάνει συνεχώς απο αυτόν, αντί να τον ανταγωνίζεται «τυφλά» και «επιθετικά» βρίσκοντας δικαιολογίες και ελαφρυντικά για τις ήττες του, πρέπει να τον παρακολουθεί, να τον μελετάει και να τον «αντιγράφει». Όχι για να του βρεί «αδύνατα σημεία», αλλά για να γίνει πιο δυνατός ο ίδιος. Η νοοτροπία μας όμως δεν μας επιτρέπει να εκτιμούμε και να θαυμάζουμε αλλά να «ανταγωνιζόμαστε», και αυτό μας κρατάει πίσω, πολύ πίσω, πιο πίσω και από το 1991, που όλα τα μεγάλα ταλέντα έτρεφαν σεβασμό σε αυτούς που διαδέχτηκαν, και δίδαξαν αυτούς που ακολούθησαν...

ΑΠΟΥΣΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ –ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ
Το Σπορ της μοτοσυκλέτας είναι ένα πολύ ακριβό χόμπυ, και στις μέρες μας οι αμιγώς ιδιωτικές συμμετοχές έχουν γίνει σπανιότερες και από τους θεατές στις Σέρρες. Οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι έχουν επαγγελματική σχέση με το δίκυκλο, άμεση ή έμμεση, εκτός της Κατηγορίας Open, η οποία όμως μοιάζει περισσότερο με χρονομετρημένο ακριβό τριήμερο Tracκ day, παρά με αγώνα, με την έννοια ότι δεν παρουσιάζει κάποια τεχνολογική εξέλιξη ή οδηγική πρόοδο, και το επίπεδο γυρολογίων είναι κάτω και από το ερασιτεχνικό μερικές φορές.(Παρ' όλα αυτά, βλέπουμε ότι η Open είναι η Κατηγορία που με το υστέρημα και την προσπάθεια του ιδιώτη ουσιαστικά στηρίζει τις συμμετοχές κάθε αγώνα, και θα έπρεπε να αποτελεί το πραγματικό "φυτώριο" για αύξηση των συμμετοχών των Supersport και Superbike αντί να παραμένει "υποβαθμισμένη" σε επίπεδο "Επαίνου" άνευ βαθμολογίας).
Χωρίς μεγάλους χορηγούς, και με τις αντιπροσωπείες να μην συμμετέχουν επίσημα (σημαντική η ευθύνη τους εδώ), η όποια ενίσχυση δίνουν σε εκπτώσεις και εξαρτήματα ανακυκλώνεται στους dealers των μοτοσυκλετών τους, με αποτέλεσμα ο γρήγορος ιδιώτης να μην έχει πρόσβαση σε υποστήριξη και να πηγαίνει μέχρι όπου, και για όσο, αντέχουν τα οικονομικά του. Μέσα στις χιλιάδες των δυνάμει γρήγορων (ιδιωτών) αναβατών λοιπόν, εμείς στην Ελλάδα αναζητάμε τους σημερινούς και αυριανούς αγωνιζόμενους και πρωταθλητές, σχεδόν αποκλειστικά ανάμεσα στους επαγγελματίες της μοτοσυκλέτας, στους φίλους τους και στις οικογένειές τους, δηλαδή σε ένα μικρό και "κλειστό" κύκλωμα. Είναι σαν να λέμε ότι σε ολόκληρο το Σύμπαν, ζωή υπάρχει μόνο στον πλανήτη Γη, κάτι που μας στέλνει κατ’ ευθείαν στον Μεσαίωνα. Φυσικά αυτό πάντα υπήρχε σε ένα βαθμό στη χώρα μας, γι’ αυτό άλλωστε και βλέπουμε αναβάτες προχωρημένης (για μοτοσυκλέτα) ηλικίας να πρωταγωνιστούν: Δεν θα ήταν (ακόμα) οι απολύτως ταχύτεροι στην Ελλάδα (υπάρχουν και οι λιγοστές αλλά τρανταχτές εξαιρέσεις μεγάλων ταλέντων βέβαια), αν δεν είχε διακοπεί και περιοριστεί σε ένα πολύ στενό κύκλο «η παραγωγή» οδηγών, για να φτάσουμε σήμερα στο σημείο να θεωρούμε περίπου ως «θαύμα» το να βρεθεί ένας 18άχρονος (με διεθνή πείρα) που θα κερδίσει έναν σαραντάρη π.χ. στα Supersport, τρέχοντας και οι δύο με μοτοσυκλέτες 10ετίας. Ναι, αυτό μας πάει πίσω. Πολύ πίσω.

ΠΗΓΗ https://www.motosport.com.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
"ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΣ" ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ (;!)
Εκτός των αναβατών που είναι ιδιοκτήτες ή εργαζόμενοι επιχειρήσεων μοτοσυκλέτας, των αντιπροσωπειών (εμμέσως), των εταιριών ελαστικών και των πολλών μικρών χορηγών που γίνονται γνωστοί στο συγκεκριμένο κύκλωμα με «χορηγίες» και πανώ στις πίστες, δεν υπάρχει άλλη οικονομική σχέση και "κίνηση χρήματος" στους αγώνες ταχύτητας στο ΠΠΤ. Συγκεκριμένα, με την μορφή που έχουν, χωρίς μεγάλους χορηγούς, χωρίς τηλεοπτικά δικαιώματα, χωρίς πολλές χιλιάδες εισιτηρίων θεατών, οι αγώνες ταχύτητας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος είναι μια εντελώς «ασύμφορη» και «κοστοβόρα» υπόθεση, που όπως είπαμε, μόνο για τις αντιπροσωπείες ελαστικών μπορεί να έχει κάποιο θετικό οικονομικό αποτέλεσμα, μέσω της προβολής τους φυσικά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, πολλοί συνεχίζουν να πιστεύουν ότι μπορούν να βιοποριστούν από το χόμπυ τους, και μάλιστα σε μια Ελλάδα που πουλάει μόνο σκούτερ! Αυτό είναι ένα σφάλμα που δημιουργεί τριβές (συχνά ξεφεύγουν και από το επίπεδο των οδηγών), και κρατάει πίσω την εξέλιξη, αλλά και πολλούς αναβάτες που αποφασίζουν "να μην τρέξουν αν δεν τους πληρώσουν" (χωρίς να αναρωτηθούν γιατί να τους πληρώσουν αφού δεν υπάρχει κανείς να τους δεί να τρέχουν!). Γιατί για να πάνε μπροστά, σαν αναβάτες, πρέπει να κάνουν θυσίες απίστευτες και όχι να περιμένουν κάποιον «να τους δώσει χρήματα για να κάνουν το χόμπυ τους» (κάτι που δεν γίνεται ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο, και μάλιστα σε ένα τόσο χαμηλό επίπεδο συμμετοχών, απόδοσης και θέασης σαν του δικού μας πρωταθλήματος! Άλλο το τι γινόταν το 1991: Το "λέει" η φωτογραφία). Από την παλιά εποχή, και μιλάμε απο το 1950 και μετά, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ΚΑΘΕ άλλη χώρα παγκοσμίως, όποιος είχε πάθος με την μοτοσυκλέτα και πίστευε σε αυτό που κάνει, έδινε ό,τι είχε και δεν είχε, προκειμένου να εξασφαλίσει τα μέσα (και το μηχάνημα) για να αγωνιστεί. Και αν πραγματικά ήθελε «να δει» και να μάθει κάτι παραπάνω, πούλαγε το αμάξι του ή το χωράφι ή το σπίτι του (έχει γίνει και το δεύτερο εδώ, και μάλιστα πολύ παλιότερα από ότι θα πίστευε κανείς) και πήγαινε στο εξωτερικό, σε διεθνείς αγώνες, να ανοίξουν τα μάτια του αλλά και "να μετρήσει" τις πραγματικές του δυνατότητες. Τώρα, εδώ, ναι εδώ, όλοι περιμένουν και ζητάνε, ζητάνε και περιμένουν. Ζητάνε συμμετοχές, κράνη, φόρμες, τακάκια, αναρτήσεις, λάδια, λάστιχα, βενζίνες, έξοδα, οδοιπορικά, μεταφορικά, μηχανές, ανταλλακτικά, ξενοδοχεία, ολόκληρες μοτοσυκλέτες, ζητάνε τα πάντα! Και αρκετοί ακόμα «μεσάζοντες» γυρνοφέρνουν τους αγώνες ψάχνοντας να βρούν από πού θα έχουν κάποιο κέρδος! Αποτέλεσμα; Οι αγώνες πηγαίνουν πίσω και οι συμμετοχές δεν αυξάνονται γιατί δεν υπάρχει πια ΟΥΤΕ η "εσωτερική" χρηματοδότηση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Στο ΠΠΤ έχουμε μια ευτυχή περίπτωση που μια Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας φροντίζει με φανατισμό να γίνεται κάθε χρόνο Πρωτάθλημα Ταχύτητας σε τρείς διαφορετικές πίστες, και μάλιστα να τους διοργανώνει η ίδια για να εξασφαλίζει τα στοιχειώδη, τουλάχιστον, στάνταρντς (άλλη συζήτηση αυτή, γιατί λείπουν πολλά ακόμα). Έχουμε και έναν πυρήνα ημιεπαγγελματιών αναβατών (με την έννοια ότι έχουν και επαγγελματική σχέση με την μοτοσυκλέτα, κάτι που μειώνει τα κόστη τους και μονιμοποιεί την συμμετοχή τους). Έχουμε την κοντινή πίστα (ας είναι και μικρή) των Μεγάρων όπου διοργανώνονται δεκάδες track days για προπόνηση, και την πολύ καλύτερη πίστα των Σερρών, όπου επίσης θα διοργανωθούν το 2018 περίπου…20 track days (πρόκειται μάλλον για επικερδή δραστηριότητα, αν κρίνουμε από το ασυνήθιστα μεγάλο νούμερο). Παρ΄όλα αυτά, οι συμμετοχές (ενηλίκων) σε αγώνες και σε πίστες του εξωτερικού είναι μηδαμινές, οι περισσότερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες είναι παλιές και οι καινούργιες πολύ λίγες (και συγκριτικά "απλές"), οι αναβάτες παραμένουν ίδιοι (μόνο που μεγαλώνουν κατά ένα χρόνο), οι αντιπροσωπείες μοτοσυκλετών απέχουν (πλην της ΚΤΜ) στερώντας από τους αγώνες ταχύτητας το κύρος και την προβολή της ΕΠΙΣΗΜΗΣ παρουσίας τους (και εδώ μετράει η λανθασμένη νοοτροπία του «αν χάσουμε αγώνα θα δυσφημιστούμε, γι’ αυτό μένουμε έξω, κάνουμε οικονομία, και αν κερδίσει κάποιος με δικό μας μηχάνημα το εκμεταλλευόμαστε», που αγνοεί ότι το κοινό εκτιμά πάνω απ΄όλα την παρουσία και την υποστήριξη της φίρμας), και μεγάλοι χορηγοί δεν πλησιάζουν ούτε από μακριά. Ίσως να πρέπει να ρίξουν όλοι μια ματιά στο παρελθόν, όπως παρουσιάζεται στην φωτογραφία από την Τρίπολη του 1991. Και ίσως, να βρούν εκεί τις απαντήσεις για την πρόοδο, κάνοντας και τώρα τα ίδια που έκαναν τότε. Τότε, που η νοοτροπία ήταν διαφορετική, τότε που «μέτραγε η μοτοσυκλέτα και οι αγώνες πάνω απ’ όλα"! Δ.Π.

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ Δ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΠΗΓΗ https://www.motosport.com.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Πολλές πληροφορίες και παραπονα που δυστυχώς λόγω μη επαφής,κι ελαχιστης προβολης,δεν μπορούμε να τις αξιολογήσουμε..


Πέραν αυτού.
Πολλές φορές βλέπω συλλόγους που ενώ έχουν κοινό πεδίο και στόχους να μην μπορούν να συνεννοηθούν.

Δεν εχει και η πολιτεία γνώστες στις σωστές θέσεις οπότε..

Δεκαετίες πίσω.abcdefgh

Υ.Γ.Δημοσιευσα πριν τα επόμενα ποστ.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Απο που να το αρχίσω ,και τι να πρωτοπω.
Απο το πικραμένο Αιγίνιο, απο τις δεκάδες που εκδραμανε σε κάθε αγώνα, στην ομοσπονδία που βάζει οτι νάναι κατηγορίες για να γεμίσει την μέρα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τι θα πει superstock.και τι superbike?
Όταν παντού εξω υπάρχει κατηγορία junior,ss600 και super bike.
Εδώ διχρονα και τετραχρονα μαζί για να γεμίσουν συμμετοχές.
Ναι τα κόστη για να εναρμονιστούν με τα διεθνή είναι μεγάλα ως δυσθεώρητα για κάποιον που δεν τα έχει.
Έτσι βλέπουμε την τελευταία δεκαετία (τουλάχιστον) τους ίδιους και τους ίδιους.
Με εξαιρέσεις ενα δυο νέα ονόματα που οι γονείς είχαν εμπλοκή και μάλλον τα έχουν για να τρέχουν τα Πιτσιρίκια εδώ και εξω με αξιώσεις.
Είναι πολλά παρά πολλά και βαριέμαι τώρα
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Ο Παπανδρέου δεν μου αρέσει γενικά στον σχολιασμό αγώνων. Ναι ξέρω ότι ασχολείται χρόνια και τα λοιπά, αλλά όταν είσαι δημοσιογράφος, γράφεις όσο το δυνατόν αντικειμενικά μετά από έρευνα και όχι για κάτι που σε πείραξε προσωπικά ή ό,τι νομίζεις εσύ σωστό. Ειδικά στον σχολιασμό αγώνων motoGP είναι εκνευριστικός. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο για το συγκεκριμένο θέμα.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
..... αλλά όταν είσαι δημοσιογράφος, γράφεις όσο το δυνατόν αντικειμενικά μετά από έρευνα και όχι για κάτι που σε πείραξε προσωπικά ή ......

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Χρειαζόμαστε και την αντικειμενικότητα αλλά και την άποψη-γνώση-κρίση
κάποιου σχετικού με το αντικείμενο.......
Εχει τις εμμονές του ο Παπανδρέου αλλά τον προτιμώ από κάποιους άλλους ξερόλες.
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Χρειαζόμαστε και την αντικειμενικότητα αλλά και την άποψη-γνώση-κρίση
κάποιου σχετικού με το αντικείμενο.......
Εχει τις εμμονές του ο Παπανδρέου αλλά τον προτιμώ από κάποιους άλλους ξερόλες.

Δεν διαφωνώ με το να δημοσιεύει ο καθένας ό,τι θέλει και με το να αναρτώνται οι δημοσιεύσεις του. Ακόμα και όταν λέει ότι όλα τα φταίει η κακή η φάρα μας, δεν έχουμε και λίγους τέτοιους.

Διαφωνώ με το ότι τον χρειαζόμαστε. Δεν χρειαζόμαστε κανέναν ρομαντικό γραφικό για να μας τραγουδάει το πόσο καλά περνούσαν τότε, που υποτίθεται ότι οι γενιές τους ήταν οι καλύτερες και που ήταν όλοι τους γαμώ τα παιδιά και κύριοι.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Δεν διαφωνώ με το να δημοσιεύει ο καθένας ό,τι θέλει και με το να αναρτώνται οι δημοσιεύσεις του. Ακόμα και όταν λέει ότι όλα τα φταίει η κακή η φάρα μας, δεν έχουμε και λίγους τέτοιους.

Διαφωνώ με το ότι τον χρειαζόμαστε. Δεν χρειαζόμαστε κανέναν ρομαντικό γραφικό για να μας τραγουδάει το πόσο καλά περνούσαν τότε, που υποτίθεται ότι οι γενιές τους ήταν οι καλύτερες και που ήταν όλοι τους γαμώ τα παιδιά και κύριοι.

..........................................cdefcdefcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
SUPERBIKE: Ο Φώτης Τσαλίκης νικητής του 1ου αγώνα ΠΠΤ 2018 στα Μέγαρα

Ο Τσαλίκης νικητής του 1ου αγώνα της σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 που έγινε στα Μέγαρα σήμερα Κυριακή 1 Απριλίου 2018


Με μάχη τεσσάρων οδηγών ξεκίνησε ο αγώνας με τον Συνιώρη να είναι επικεφαλής και τον Τσαλίκη –Μπεγνή-Πίππο ακριβώς πίσω του.

Στον 18 γύρο ο Συνιώρης έπεσε στην Κ6 μαζί με τον Δημήτρη Βάμβα .

Την νίκη τελικά πήρε ο Φώτης Τσαλίκης με δεύτερο τον Μπεγνή, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μαρκεσίνης με τέταρτο τον Λευτερη Πίππο.

Την πέμπτη θέση πήρε ο Δημήτρης Προιος και την εξάδα έκλεισε ο Κώστας Ζαχαρόπουλος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ



SUPERSPORT: Ο Καρακώστας Δημήτρης νικητής του 1ου αγώνα ΠΠΤ 2018 στα Μέγαρα

Ο Καρακώστας Δημήτρης νικητής της κατηγορίας SUPERSPORT του 1ου αγώνα της σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 που έγινε στα Μέγαρα σήμερα Κυριακή 1 Απριλίου 2018


Μάχη έγινε στους πρώτους γύρους για την πρώτη θέση με τον Δημήτρη Καρακώστα να επικρατεί και να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Για την δεύτερη θέση πάλεψαν Τριντής ,Παπαγεωργίου και Παπαγγέλου για αρκετούς γύρους. Τελικά την μάχη για το βάθρο κέρδισαν ο Παπαγεωργίου την δεύτερη θέση και ο Τριντής την τρίτη.

Ο Δημήτρης Παπαγγέλου τερμάτισε τέταρτος σε ένα μοναχικό αγώνα από την μέση και μετά. Αλλη μια μάχη έδωσαν Μίχας –Τζορτζόπουλος για την πέμπτη θέση. Ο Μίχας τελικά κέρδισε την πέμπτη θέση με τον Τζορτζόπουλο να κλείνει την κορυφαία εξάδα.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ


Ο Nίκος Ελευθεριάδης νικητής της κατηγορίας SS300 στον 1ο αγώνα ΠΠΤ 2018 στα Μέγαρα


Ο Νίκος Ελευθεριάδης νικητής του 1ου αγώνα της σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 της κατηγορίας SS300 που έγινε στα Μέγαρα σήμερα Κυριακή 1 Απριλίου 2018


Ο Νίκος Ελευθεριάδης παίρνει μια άνετη νίκη στα SS300. Για την δεύτερη θέση πάλεψαν ο Παναγιώτης Κόκκινος με τον Χρυσόστομο Χατζηγιακουμίδη με νικητή τον Κόκκινο καθώς ο Χατζηγιακουμίδης είχε πτώση στην Κ9 αλλά συνέχισε και τερμάτισε τρίτος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ



OPEN: Ο Μούρτζης Νικόλαος νικητής του 1ου αγώνα ΠΠΤ 2018 στα Μέγαρα

Ο Νίκος Μούρτζης νικητής του 1ου αγώνα της σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 της κατηγορίας OPEN που έγινε στα Μέγαρα σήμερα Κυριακή 1 Απριλίου 2018


Ο Νίκος Μούρτζης νικητής στην OPEN. Στη μέση περίπου του αγώνα είχαμε την πτώση του Σπύρου Μουτόγλη στην προσπάθεια του να βρεθεί στην πρώτη θέση.

Δεύτερος τελικά τερμάτισε ο Μάρκος Αγγελακόπουλος. Για την τρίτη θέση έδωσαν μάχη ο Αναστάσιος Τζικάκης και ο Γιώργος Χάλαρης με νικητή τον Τζικάκη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ



Ο Παπανικολάου Χρήστος νικητής της κατηγορίας ΝΕΩΝ στον 1ο αγώνα ΠΠΤ 2018 στα Μέγαρα

Ο Παπανικολάου Χρήστος νικητής του 1ου αγώνα της σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 της κατηγορίας ΝΕΩΝ που έγινε στα Μέγαρα σήμερα Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Ανετη νίκη του Χρήστου Παπανικολάου πάνω σε ένα Κawasaki 400 .

Μάχη για την δεύτερη θέση είχαμε μέχρι την μέση του αγώνα μεταξύ Μπαξίσογλου –Ελευθεριάδη, μια πτώση όμως του Μπαξισογλου τον έβγαλε έξω από τον αγώνα.

Τρίτος τερμάτισε ο Κυριάκος Λιούτας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ



ΠΗΓΗ http://www.bikerspirit.net/main/
 
Top Bottom