User V
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.090
Πηγή:https://www.motorcyclenews.com/advice/parts/vredestein-centauro-st-tyre-review/
Αυτό είναι το πρώτο για μεγάλες μοτοσυκλέτες radial ελαστικό της Vredestein. Η ολλανδική εταιρεία, γνωστή στον κόσμο των αυτοκινήτων, ανήκει στον Ινδικό όμιλο Apollo από το 2009 και ξεκινάει τη σειρά για τις μοτοσικλέτες με το sport touring Centauro ST.
Υπάρχουν δύο καλά νέα εδώ: τα ελαστικά θα είναι φθηνότερα από τις τελευταίες νέες προσφορές των καθιερωμένων εμπορικών σημάτων όταν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους κι αφού τα δοκιμάσουν σε άριστες συνθήκες σπορ τουριστικών ελαστικών -
Στους Δεκεμβριάτικους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου που γλιστρούν,συμπεριφέρονται θαυμάσια.
Αφού έδωσαν κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν τη δομή του σκελετού αναφέρουν:
Υπολογίζουν ότι πρέπει να περάσετε μεταξύ 6000-8000 μιλίων από το πίσω ελαστικό, ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα σας και πώς και πού οδηγείτε.
Η καλύτερη φιλοφρόνηση που μπορείτε να δώσετε στα Centauro STs είναι ότι συμπεριφέρονται σαν μια καθιερωμένη στον χώρο μάρκα.Δεν θα έχετε φαινόμενα "σκληρότητας" του ελαστικού που θα περιμένατε από έναν νέο παίκτη και θα σας χαρίσουν εμπιστοσύνη από τη στιγμή που θα απομακρυνθείτε...
Τα Vredesteins είναι σταθερά σε μεγάλη ταχύτητα, εισέρχονται και εξέρχονται σε στροφές φυσικά και κρέμονται αναμφισβήτητα σε ψυχρούς, βρεγμένους δρόμους κάτω από σκληρή επιτάχυνση και φρενάρισμα. Η ποιότητα κίλησής τους βρίσκεται στο σταθερότερο άκρο του φάσματος των ελαστικών περιηγήσεων.
Οι ακριβείς τιμές θα ανακοινωθούν το νέο έτος και θα είναι διαθέσιμες μόνο οι σειρές 120/70 x 17 και 180/55 x 17 (συμπεριλαμβανωμένης της έκδοσης για τα βαριά-φουλ αποσκευές μοντέλα.Όλα τα μεγάλα μεγέθη θα ακολουθήσουν στο μέλλον
Τα λάστιχα θα παραμείνουν φορεμένα στο Versys 1000 που δοκιμάζονται ώστε να συνεχιστεί η αρκετού χρονικού διαστήματος δοκιμή/αξιολόγησή τους.
Ένα από τα διαφημιστικά τους..
Ολόκληρο το άρθρο στον αρχικό σύνδεσμο.
Αυτό είναι το πρώτο για μεγάλες μοτοσυκλέτες radial ελαστικό της Vredestein. Η ολλανδική εταιρεία, γνωστή στον κόσμο των αυτοκινήτων, ανήκει στον Ινδικό όμιλο Apollo από το 2009 και ξεκινάει τη σειρά για τις μοτοσικλέτες με το sport touring Centauro ST.
Υπάρχουν δύο καλά νέα εδώ: τα ελαστικά θα είναι φθηνότερα από τις τελευταίες νέες προσφορές των καθιερωμένων εμπορικών σημάτων όταν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους κι αφού τα δοκιμάσουν σε άριστες συνθήκες σπορ τουριστικών ελαστικών -
Στους Δεκεμβριάτικους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου που γλιστρούν,συμπεριφέρονται θαυμάσια.
Αφού έδωσαν κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν τη δομή του σκελετού αναφέρουν:
Υπολογίζουν ότι πρέπει να περάσετε μεταξύ 6000-8000 μιλίων από το πίσω ελαστικό, ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα σας και πώς και πού οδηγείτε.
Η καλύτερη φιλοφρόνηση που μπορείτε να δώσετε στα Centauro STs είναι ότι συμπεριφέρονται σαν μια καθιερωμένη στον χώρο μάρκα.Δεν θα έχετε φαινόμενα "σκληρότητας" του ελαστικού που θα περιμένατε από έναν νέο παίκτη και θα σας χαρίσουν εμπιστοσύνη από τη στιγμή που θα απομακρυνθείτε...
Τα Vredesteins είναι σταθερά σε μεγάλη ταχύτητα, εισέρχονται και εξέρχονται σε στροφές φυσικά και κρέμονται αναμφισβήτητα σε ψυχρούς, βρεγμένους δρόμους κάτω από σκληρή επιτάχυνση και φρενάρισμα. Η ποιότητα κίλησής τους βρίσκεται στο σταθερότερο άκρο του φάσματος των ελαστικών περιηγήσεων.
Οι ακριβείς τιμές θα ανακοινωθούν το νέο έτος και θα είναι διαθέσιμες μόνο οι σειρές 120/70 x 17 και 180/55 x 17 (συμπεριλαμβανωμένης της έκδοσης για τα βαριά-φουλ αποσκευές μοντέλα.Όλα τα μεγάλα μεγέθη θα ακολουθήσουν στο μέλλον
Τα λάστιχα θα παραμείνουν φορεμένα στο Versys 1000 που δοκιμάζονται ώστε να συνεχιστεί η αρκετού χρονικού διαστήματος δοκιμή/αξιολόγησή τους.
Ένα από τα διαφημιστικά τους..
Ολόκληρο το άρθρο στον αρχικό σύνδεσμο.