Είναι τα μεγάλα scooter μοτοσυκλέτες;

Ειναι ;

  • Ναι ,ειναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%
  • Οχι ,δεν είναι μοτοσυκλετες

    Ψήφοι: 9 50,0%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    18

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γενικό ερώτημα που προέκυψε απο άλλο νήμα. Δεν ρωτάω για εμένα. Εγώ έχω σχηματίσει άποψη. Το βάζω για συζήτηση.
Ένα scooter μπορεί να θεωρηθεί μοτοσυκλέτα;
Να κάνεις ταξίδια; Να εξυπηρετεί τόσο για μακρυνές όσο και για κοντινές αποστάσεις;
Σε ποια κυβικά περιορίζεις ένα σκουτερ να το χαρακτηρίσεις σαν πόλης και σε ποια θα μπορούσε να ταξιδέψει;
Καταπονείται ο κινητήρας και τα περιφερειακά του συστήματα (CVT, ιμάντας κλπ) περισσότερο απο μιας μοτοσυκλέτας στα ίδια κυβικά με ίδια διάταξη κινητήρα και ίδιες ταχύτητες;
Τι χάνεις και τι κερδίζεις αν επιλέξεις ένα σκουτερ σαν το ταξιδιωτικό σου δίτροχο;
Αυτά και άλλα πολλά μένει να αναλυθούν στο παρόν νήμα.Bcdefgh

 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τεχνικά ναι,είναι μοτοσυκλέτα.
Δεν εξετάζουμε τον τρόπο μεταδόσεως της κίνησης ούτε το διαφορετικό πλαίσιο,ναι είναι μοτοσυκλέτα.

Αλλά την ευχαρίστηση αυτής δεν τη δίνει με τίποτα,πολυθρόνα που τσουλάει απλώς.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πάντως ο φίλος μου ο Στάθης με το BMW το σκούτερ στον γύρο της Ευρώπης φέτος ήταν ο πιο άνετος και από τις έξι μοτοσυκλέτες που ήταν παρέα και το παραδέχτηκαν όλοι.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι η μοναδική μου προσωπική εμπειρία με scooter είναι το Sym Symphony 200ST CBS που κατέχω τα τελευταία 4,5 χρόνια.
Εννοείτε πως είναι μοτοσυκλέτα, αλλά δημιουργήθηκε για να καλύψει μια συγκεκριμένη ανάγκη, αυτή της μετακίνησης εντός πόλεως.

Προσωπικά, τα θεωρώ τα ιδανικά εργαλεία για τη πόλη, όσο μίσησα τα 2 παπιά που είχα τόσο λάτρεψα αυτό. Ο λόγος;
Μπορεί το κόστος αγοράς και χρήσης να είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά σου προσφέρει καλύτερα φρένα, ανεμοκάλυψη και προστασία από βροχή, απόνερα κλπ.,
ενώ μπορείς να μεταφέρεις εύκολα και μεγάλα αντικείμενα λόγο της χωρίς τούνελ μετάδοσης που συνεπάγεται επίπεδη ποδιά.

Αλλά αν στο ελάχιστο θες να το καβαλάς και να νιώθεις οδηγική ευχαρίστηση (όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι), τουλάχιστον το συγκεκριμένο δεν κάνει
(και έχω αμφιβολίες πολλές και για τα υπόλοιπα, με εξαίρεση ίσως αυτά που έχουν πλαίσιο με λογική μοτοσυκλέτας και ανάρτηση με 1 ελατήριο για τα οποία διαβάζω ότι πλησιάζουν σε αίσθηση).

Εν κατακλείδι, για εργαλεία δουλειάς - ανθρωπομεταφορείς καλά είναι,
αλλά αν ήθελα να κάνω ταξίδια/βόλτες με αυτόματη μετάδοση θα επέλεγα κάτι της λογικής Honda NC700/750 , Aprilia Mana κ.λ.π και όχι Mega Scooter.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τεχνικά ναι,είναι μοτοσυκλέτα.
Δεν εξετάζουμε τον τρόπο μεταδόσεως της κίνησης ούτε το διαφορετικό πλαίσιο,ναι είναι μοτοσυκλέτα.

Αλλά την ευχαρίστηση αυτής δεν τη δίνει με τίποτα,πολυθρόνα που τσουλάει απλώς.
Καταλαβαίνω τι εννοείς. Βασικά πως το εννοείς. Αλλά μηπως με την ίδια λογική πολυθρόνες δεν είναι και τα τσόπερ; Κι αυτά δεν στριβουν, δεν τρέχουν, δεν πλαγιάζουν περισσότερο απο ένα σκουτερ στα ίδια κυβικά. Μπορεί να είναι και χειρότερα οδηγικά. Όμως χαίρουν μοτοσυκλετιστικής εκτίμησης απο τους υπόλοιπους αναβάτες.

Επίσης το θέμα της ευχαρίστησης είναι λίγο υποκειμενικό. Κάποιος μπορεί να ευχαριστιέται το ταξίδι φυσιολατρικά σε ταχύτητες cruising. Για κάποιον άλλο ευχαρίστηση είναι να πηγαίνουν όλοι μαζί της παρέας σε σχηματισμό και ας οδηγάνε και σκουτερ. Για κάποιον τρίτο ευχαρίστηση είναι να χώνεται στο δάσος με ένα εντούρο, να πέφτει-να σηκώνεται-να πέφτει- να σηκώνεται. Για κάποιον άλλο ευχαρίστηση είναι να ξύνει αυτιά στην άσφαλτο. Για άλλον να φορτώνει γυναίκα, τριβάλιτσο, τανκ μπαγκ, τον παππού και το περίπτερο και να γυρνάει την Ευρώπη. Υποκειμενικά όλα, που του ενός η ευχαρίστηση δεν είναι ίδια με του άλλου. Αλλά πρσωπικά δεν θα έλεγα πως ένα εντούρο ή ένα σουπερσπορτ δεν είναι μοτοσυκλέτα, κι ας μην καλύπτουν την δική μου ευχαρίστηση.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Πάντως ο φίλος μου ο Στάθης με το BMW το σκούτερ στον γύρο της Ευρώπης φέτος ήταν ο πιο άνετος και από τις έξι μοτοσυκλέτες που ήταν παρέα και το παραδέχτηκαν όλοι.
Θα το παρομοίαζα μόνο με το να πας το ίδιο ταξίδι με το αυτοκίνητο, με μεγαλύτερη ικανότητα ελιγμών, λιγότερες απαιτήσεις σε χώρο στάθμευσης, αλλά με μικρότερο αποθηκευτικό χώρο/ασφάλεια/προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
Θα προτιμούσα μάλλον να πάω με το αυτοκίνητο.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.094
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Για μενα οτι αντεχει η τσεπη σου και οτι σ εξιταρει ειναι καλό......και τα δυο διτροχα ειναι ....απο κει και περα σημασία εχει για μενα να τα ευχαριστιεσαι οτι κι αν διαλεξεις
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Πάντως ο φίλος μου ο Στάθης με το BMW το σκούτερ στον γύρο της Ευρώπης φέτος ήταν ο πιο άνετος και από τις έξι μοτοσυκλέτες που ήταν παρέα και το παραδέχτηκαν όλοι.
Εντάξει ρε συ Μάνο και εγώ αν πάω με το aygo μαζί τους θα βάλω το καλοριφέρ μου, την καφεδιά μου, ένα φουτεράκι, μια φόρμα και τα αθλητικά μου παππουτσάκια και θα είμαι ακόμα πιο άνετος. Ά και θα πετάξω και 5-6 βαλίτσες μέσα.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Για μενα οτι αντεχει η τσεπη σου και οτι σ εξιταρει ειναι καλό......και τα δυο διτροχα ειναι ....απο κει και περα σημασία εχει για μενα να τα ευχαριστιεσαι οτι κι αν διαλεξεις
Συνήθως οι τιμές είναι παρόμοιες. Δηλαδή ένα mega scooter κούτα είναι σε παρόμοιες τιμές με ένα μεσαίο on-off. Παράδειγμα σε καινούργια, suzuki burgman 400-> 7500€ Vstrom 650 -> 8200€
Xmax 400 ->7300€ tracer 700 -> 8300€
Δεν νομίζω ότι πρόκειται μόνο περί οικονομικού νομίζω.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πάντως ο φίλος μου ο Στάθης με το BMW το σκούτερ στον γύρο της Ευρώπης φέτος ήταν ο πιο άνετος και από τις έξι μοτοσυκλέτες που ήταν παρέα και το παραδέχτηκαν όλοι.
Ειναι γνωστος σιδηροκωλος αυτος .
Τον θυμαμαι και με το σκαραμπεο 500 που ειχε,δικαβαλος ,ακομα και χωμα το έβαζε.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να πω και την προσωπικη μου αποψη ,απ'αυτα που οδηγησα ,το μονο σκουτερ
που ειναι μοτο ειναι το x-adv .
Αλυσιδα και αναρτηση μοτο μπρος πισω.
Αυτο θα το επαιρνα ανετα αν αποφασιζα να φυγω απο τις μοτο.

Aντε και ισως το gp800 γερμανικων προδιαγραφων (εχει και επιλογεα ταχυτητων ενω τα δικα μας οχι).

Το burgman 650 ειναι επισης χιλιομετροφαγος με σειριακο /αυτοματο επιλογεα ,με αρεσε πολυ ,αλλα δεν ειναι μοτο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Συνήθως οι τιμές είναι παρόμοιες. Δηλαδή ένα mega scooter κούτα είναι σε παρόμοιες τιμές με ένα μεσαίο on-off. Παράδειγμα σε καινούργια, suzuki burgman 400-> 7500€ Vstrom 650 -> 8200€
Xmax 400 ->7300€ tracer 700 -> 8300€
Δεν νομίζω ότι πρόκειται μόνο περί οικονομικού νομίζω.

Στα καινούρια δεν ξέρω τι παίζει αυτή την στιγμή.
Στα μεταχειρισμένα που τα παρακολούθησα λίγο, είναι αισθητά διαφοροποιημένα τα πράγματα. Στα 500-600 κυβικά με τα ίδια λεφτά παίρνεις σκούτερ νεώτερο κατα 5 ή και παραπάνω χρόνια.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Στα καινούρια δεν ξέρω τι παίζει αυτή την στιγμή.
Στα μεταχειρισμένα που τα παρακολούθησα λίγο, είναι αισθητά διαφοροποιημένα τα πράγματα. Στα 500-600 κυβικά με τα ίδια λεφτά παίρνεις σκούτερ νεώτερο κατα 5 ή και παραπάνω χρόνια.
Αυτό συμβαίνει επειδή κυκλοφορούν περισσότερα σκούτερ οπότε πιο πολλές επιλογές οπότε και πιο χαμηλές τιμές.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αυτό συμβαίνει επειδή κυκλοφορούν περισσότερα σκούτερ οπότε πιο πολλές επιλογές οπότε και πιο χαμηλές τιμές.
Συμφωνώ. Υπάρχει πληθώρα να διαλέξεις. Σε βαθμό που δεν το περίμενα!
Όμως ισχύει, για τον όποιο λόγο. Υπάρχει και ένα οικονομικό κίνητρο στην μέση. Μικρό μεν, αλλά υπάρχει.
Κάποιος που ζυγισε πχ τις επιλογές σύμφωνα με αυτά που θέλει να κάνει και είδε πως μπορεί να τα κάνει εξίσου πχ με ένα burgman ή ένα vstrom (για να πιάσω ίδια μάρκα) βλέπει πως με τα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει burgman με ABS του 2010 και λίγα χλμ αντί για Vstrom 650 του 2004 χωρίς ABS και φορτωμένο με χλμ.
Παίζει και αυτό έναν κάποιο ρόλο, μιας και όπως είπες παραπάνω οι τιμές τους σαν καινούρια είναι παραπλήσιες. Ενω σαν μεταχειρισμένα όχι.

Και ας μου επιτραπεί, ξέρω πολύ κόσμο που πήρε Vstrom ή Transalp επειδή ήταν τα μόνα "μεγάλα" σε όγκο μηχανάκια μεσαίων κυβικών και παρείχαν μια καλή ξεκούραστη θέση οδήγησης (όρθια), καλή ανεμοκάλυψη και δυνατότητα φορτώματος, χωρίς να έχουν καν βλέψεις για dual sport καταστάσεις και χωματόδρομους. Απλά για να μπορούν να ταξιδεύουν δικάβαλοι και άνετοι με 120-130 χλμ. Ούτε στριψίματα, ούτε τρεξίματα. Αυτοί (πιθανολογώ) θα μπορούσαν άνετα να ζήσουν με ένα mega scooter ισως και καλύτερα, με βάση αυτά που θέλουν. Απλά δεν τους πέρασε απο το μυαλό κάτι τέτοιο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τεχνικα οπως ειπε και ο Νικος ειναιΜε την ιδια φυσικα λογικη ολα τα δικυκλα με μηχανη εσωτερικης,και οχι μονο εδω και λιγο καιρο,καυσης ειναι μοτοσυκλετες.

Με την ιδια παλι λογικη δεν μπορουμε να εξαιρεσουμε ουτε τις τρικυκλες με τα μακρια πηρουνια με τις δυο πολυθρονες αντι για σελα,το καλυμα που προσαρμοζεται για να μην βρεχονται οι αναβατες,το καλοριφερ και το στερεο με δυνατοτητες περισσοτερες και απο αυτες του σπιτιου μου.

Επειδη ομως για μενα το θεμα δεν ειναι απλα τεχνικο θα απαντησω απλα.Οχι τα σκουτερ δεν ειναι μοτοσυκλετες.

Αν ηθελα ανεση,ασφαλεια,προστασια απο τον καιρο υπαρχει και το αυτοκινητο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα το παρομοίαζα μόνο με το να πας το ίδιο ταξίδι με το αυτοκίνητο, με μεγαλύτερη ικανότητα ελιγμών, λιγότερες απαιτήσεις σε χώρο στάθμευσης, αλλά με μικρότερο αποθηκευτικό χώρο/ασφάλεια/προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
Θα προτιμούσα μάλλον να πάω με το αυτοκίνητο.
Φίλε Βασίλη, έχω τελείως διαφορετική άποψη, σκούτερ υπάρχουν λογιώ λογιώ, υπάρχουν αυτά που κατασκευάστηκαν να είναι υπηρέτες, όπως το δικό μου Sym Citycom 300i, ή το δικό σου, υπάρχουν τα GT οι πολυθρόνες με ρόδες που κάνεις τις αποστάσεις σου αναπαυτικότατα και υπάρχουν και τα Sport που για μένα είναι η αγαπημένη κατηγορία των Σκούτερ.
Δοκίμασε να οδηγήσεις Tmax ή ΑΚ550 σε ορεινό στροφιλίκι και έλα να μου πείς, άψογη συμπεριφορά ΦΡΕΝΑΡΕΣ και άνεση, βάζουν τα γυαλιά σε πάρα πολλές μοτ/τες.
Κολλητός μου φίλος έχει το ΑΚ500 και όταν πάμε την αγαπημένη διαδρομή Χαλκίδα - Αγ. "Αννα γίνεται μεγάλη σφαγή κερνώντας τσάγια τις περισσότερες μοτ/τες.
Το μείον είναι στα γκάζια, όχι ότι δεν έχουν αλλά σε ένα ΑΚ550 θα ήθελα να έχει ακόμα 20 άλογα αφού μπορεί να τα εκμεταλευτεί.
Υπήρχε το Θεϊκό APRILIA SRV 850 (Κούκλα) και το GILERA GP 800 με 85 άλογα με πάρα πολλές πωλήσεις αλλά οι φωστήρες οι Ιταλοί προτίμησαν να μην τα εξελίξουν.
Το 2014 ταξίδεψα με το GILERA 800 Αθήνα Βόλο και δεν ήθελα να κατέβω από την σέλα, δεν είχα πέσει κάτω από τα 180 χλμ/ω (κοντερίσια), πιό απολαυστικό ταξίδι δεν έχω ματαξανακάνει επάνω σε δύο τροχούς, στις στροφές του Κάραβου έμπαινα με 180 και το μηχανάκι ήταν τραίνο λέμε.
Αν υπήρχε τώρα ένα 850 Aprilia με πολύδισκο στην μετάδωση όπως το Tmax η το AK, θα είχα δώσει την λαίλαπα και θα είχα τέτοιο.

big_SRV850_06.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Και για την επίγευση...

Το έβλεπα πριν μισή ώρα!
Εντάξει, ο R6 δεν το κυνηγάει.
Γενικά αυτό με τις κόντρες (στο μυαλό του καθενός) είναι λίγο άκυρο, μιας και ο άλλος δεν ξέρει πως ο άλλος νομίζει πως τα στήνουν. Ας το μιλούσαν απο πριν να τα στήσουν και το Kymco δεν θα έβλεπε το R6. abcdefghgk

Άλλες είναι οι χαρές των σκούτερ.
Αυτός με το ΑΚ550 και το στρίβει και το χαίρεται και στο τέλος της διαδρομής θα είναι ξεκούραστος και ατσαλάκωτος. Ο R6 ....δεν νομίζω.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το έβλεπα πριν μισή ώρα!
Εντάξει, ο R6 δεν το κυνηγάει.
Γενικά αυτό με τις κόντρες (στο μυαλό του καθενός) είναι λίγο άκυρο, μιας και ο άλλος δεν ξέρει πως ο άλλος νομίζει πως τα στήνουν. Ας το μιλούσαν απο πριν να τα στήσουν και το Kymco δεν θα έβλεπε το R6. abcdefghgk

Άλλες είναι οι χαρές των σκούτερ.
Αυτός με το ΑΚ550 και το στρίβει και το χαίρεται και στο τέλος της διαδρομής θα είναι ξεκούραστος και ατσαλάκωτος. Ο R6 ....δεν νομίζω.
Δεν τίθεται κόντρα με το R6 αλλά δες πως πάει στις στροφές, σε πιό στενό στροφιλίκι τα πράγματα θα ήταν ακόμα πιό δύσκολα για το R6 πίστεψέ με, εννοείται αυτός με το ΑΚ θα κατέβει ατσαλάκωτος...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν τίθεται κόντρα με το R6 αλλά δες πως πάει στις στροφές, σε πιό στενό στροφιλίκι τα πράγματα θα ήταν ακόμα πιό δύσκολα για το R6 πίστεψέ με, εννοείται αυτός με το ΑΚ θα κατέβει ατσαλάκωτος...
Ναι στριβουν. Το διαπίστωσα κι εγω. Όχι σαν σπορ μοτοσυκλέτες, αλλά αρκετά καλά.

Η γνώμη μου είχε μείνει στην τεχνολογία της προηγούμενης χιλιετίας που τα μεγάλα τότε σκουτερ (250 κυβικά) όπως το FES 250 που είχα ήταν λίγο wobbly. Ηταν και οι ρόδες τότε μικρότερες και γενικά όλη τη τεχνολογία που τα ήθελε εντελώς πισώβαρα. Διαπιστώνω πως από τότε άλλαξαν πολλά.
 
Top Bottom