Διάταγμα της Αστυνομίας Κύπρου για την απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλέτας.

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
header-cmrc-190820-1132x509_orig.jpg

Οι μοτοσυκλετιστές στην Κύπρο δεν αποδέχονται την απαγόρευση μοτοσικλετών που η αστυνομία εφάρμοσε σε ορισμένους δρόμους για τον έλεγχο της «ηχορύπανσης».
Στις 13/8/20 ο Αναπληρωτής Αρχηγός της Αστυνομίας, εξέδωσε Παγκύπριο διάταγμα για την απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες, εξαιτίας παραπόνων διαφόρων πολιτών για ηχορύπανση και οχλαγωγία, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες.

Η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου (CMRC), μέλος της FEMA, εξέδωσε και έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στο Υπουργείο και στον Αρχηγό της Αστυνομίας, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι ενοχοποιούμαστε σαν κοινότητα μοτοσικλετιστών, εξαιτίας προβλημάτων που δημιουργούν μερικοί. Ζητήθηκε η άμεση άρση του διατάγματος η’ η μετατροπή του, αναφέροντας ότι λύση στο πρόβλημα που προέκυψε είναι η στοχευμένη αστυνόμευση στις προβληματικές περιοχές και η άμεση εφαρμογή από το κράτος του Μ.Ο.Τ.

Επιστολές διαμαρτυρίας στάλθηκαν επίσης και από άλλα Σωματεία, οργανώσεις και φορείς που επηρεάζονται άμεσα από το διάταγμα, δίνοντας ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι πρόκειται για μια βεβιασμένη απόφαση, χωρίς ενημέρωση η επικοινωνία μεταξύ Αστυνομίας και της κοινότητας μοτοσικλετιστών, όπως επίσης και των άλλων εμπλεκομένων, ούτως ώστε να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις για το διάταγμα, αλλά και για αλλά υφιστάμενα η μελλοντικά προβλήματα.

Επιπρόσθετα, η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου, οργάνωσε συνάντηση με σχεδόν όλους τους προέδρους των Λεσχών / Σωματείων Μοτοσυκλέτας, οργανώσεις και φορείς σε Παγκύπρια βάση. Η συνάντηση είχε μεγάλη επιτυχία τόσο σε συμμετοχή αλλά και σε ομοφωνία όσο αφορά το πλάνο των επόμενων κινήσεων

«Η απαγόρευση αποτελεί σαφή παραβίαση των βασικών μας ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως ελεύθεροι και νόμιμοι πολίτες»

  • γιατί να τιμωρηθούν οι μοτοσικλετιστές για την αδυναμία της Αστυνομίας να ελέγξει μερικούς παρανομουντες; Η συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών είναι νομοταγείς πολίτες, έχουν άδεια και πληρώνουν ασφάλεια και άδεια κυκλοφορίας και φυσικά τηρούν τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας. Το διάταγμα είναι ξεκάθαρα αντισυνταγματικό και αποτελεί παράβαση των δικαιωμάτων μας σαν πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας
  • τι γίνεται με τους πολίτες που χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα σαν μέσο μεταφοράς από και προς την εργασία τους στις συγκεκριμένες περιοχές που αναφέρει το διάταγμα; Με ποιο τρόπο θα μετακινούνται όταν δεν υπάρχει δημόσια συγκοινωνία μετα τις 23:00;
  • ποιο είναι το πλάνο δράσης όσο αφορά τους πολίτες που έχουν επιχειρήσεις ενοικιάσεως; Πως θα ανταπεξέλθουν οικονομικά, ειδικά μετα το πλήγμα στην οικονομία από τους περιορισμούς των τελευταίων μηνών λόγω του COVID-19;
  • πως μπορεί η Αστυνομία να ελέγξει και να πιστοποιήσει την πιθανή ηχορύπανση, χωρίς ένα μετρητή Decibel; Έχει έτσι μετρητή καν στην διάθεση της;
  • τι γίνεται όσο αφορά την μεγέθυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος εξαιτίας του διατάγματος; Η χρήση της μοτοσυκλέτας και του ποδηλάτου, είναι από τους καλύτερους τρόπους για την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
  • τι προτείνει η Αστυνομία όσο αφορά τις μοτοσικλέτες και τις οργανωμένες παράνομες κόντρες, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες;
  • τι γίνεται όσο αφορά την ηχορύπανση και την οχλαγωγία από μεγάλες ομάδες ανηλίκων που μαζεύονται συστηματικά στις περιοχές που αναφέρει το διάταγμα και όχι μόνο; Πολλοί από αυτούς έχουν μοτοσυκλέτα μέχρι 125cc και άλλοι δεν έχουν άδεια οδήγησης, ασφάλεια και άδεια κυκλοφορίας και έχουν τροποποιήσει τις μοτοσυκλέτες τους για μέγιστο θόρυβο με σκοπό εντυπωσιασμού των συνομήλικων τους.
  • τι γίνεται όσο αφορά άλλες περιοχές της Κύπρου που θα έχουν επίσης παρόμοια προβλήματα μετα το διάταγμα, μιας και οι αναβάτες θα αναγκαστούν να περνούν από εκεί λόγω της απαγόρευσης; Μήπως αυτοί οι πολίτες έχουν λιγότερα δικαιώματα από άλλους; Τι θα συμβεί με θέμα ηχορύπανσης εκεί;
Η επιστολή διαμαρτυρίας και τα αποτελέσματα της οργανωμένης συνάντησης, στάλθηκε σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην Κύπρο και ο Προέδρος της Λέσχης Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου, Μάριος Κωνσταντινίδης, παρουσιάστηκε σαν καλεσμένος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού καναλιού Sigma TV για τοποθέτηση απόψεων για το θέμα.

Καταφέραμε να πέτυχουμε συνάντηση με τον Αρχηγό της Αστυνομίας στις 18/8/20, μαζί με αντιπροσώπους που επιλέχθηκαν στην Παγκύπρια συνάντηση μοτοσικλετιστών, αλλά με απογοήτευση διαπιστώσαμε ότι το μόνο που ήταν διατεθειμένος ο Αρχηγός να πράξει, ήταν η μετατροπή του διατάγματος να εξαιρέσει από το διάταγμα τις επιχειρήσεις ενοικιάσεως και να μειώσει τις μέρες και τις ώρες της απαγόρευσης.

Είμαστε και πάλι απόλυτα ενάντια στο διάταγμα και παρόλο που η μετατροπή του είναι μια μικρή βελτίωση, είναι και πάλι ξεκάθαρη παραβίαση των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων μας σαν ελεύθεροι και νομοταγείς πολίτες.

Αυτό το άρθρο υπόκειται στα πνευματικά δικαιώματα της FEMA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η σημερινή εκδήλωση έγινε σε όλη στην Κύπρο ταυτόχρονα με τους μοτοσικλετιστές να δείχνουν έμπρακτα την δυσαρέσκεια τους προς το διάταγμα της αστυνομίας!

118124685_3276787302412166_838168391623900958_o.jpg 118154682_858497181346459_3904213510868331203_n.jpg 118158522_858497438013100_3602475918780591676_n.jpg 118197631_3275513609206202_2255557791902687508_o.jpg 118273609_3276785155745714_5672670655100220049_o.jpg 118366668_858497321346445_3531294905393534840_n.jpg

 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αν θέλουν να τσούξει η διαμαρτυρία να πάψουν τη διήθηση για 2-3 μέρες και να ακολουθούν το ρεύμα κανονικά σαν να είναι αυτοκίνητα.
Εκεί να δεις ντόρος!
 
Δημοσιεύσεις
717
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω , πως θα γίνει εδώ Αθήνα , να οργανωθούμε , όλες οι 464.643.896.653.744.764. λέσχες , να κόψουμε την διήθηση μια μέρα , να φτάσει η ουρά μέχρι Κρήτη να γούσταρουμε .

Γιατί τώρα η φάση είναι , απαγορεύεται μεν , αλλά κάντε διήθηση για να μην πηξουμε αλλά άμα σε πατήσει το τάδε αυτοκίνητο που χαζεύει στο κινητό φταις .

Καλά ξηγιονται ...
 

Αντώνης Κ

new member
Δημοσιεύσεις
63
Περιοχή
ΠΙΚΕΡΜΙ, ΑΤΤΙΚΗ
Μοτοσυκλέτα
CBF 1000
Όνομα
Αντώνης Κομνηνός
Περιοχή
ΠΙΚΕΡΜΙ, ΑΤΤΙΚΗ
Κονβόι διαμαρτυρίας, αλλά με τα Ι.Χ. τους κι όχι με τις μοτό να κάνουν στους απαγορευμένους δρόμους για να καταλάβουν τι θα πει ηχορύπανση, καυσαέριο και κυκλοφοριακό χάος.
Τρείς μηχανές μόνο στην αρχή του κονβόι και τρεις στο τέλος.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όλοι έχουν δίκιο ..... αλλά η αδυναμία εφαρμογής του νόμου είτε λόγω προσωπικού είτε λόγω τεχνικών μέσων δεν δικαιολογεί τέτοια μέτρα .... εκτός αν ισχύσει καθολική απαγόρευση για όλα τα οχήματα.....!:cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου CMRC
118411644_2064738683662606_2093106670401495680_n.jpg

Ημερ:29/08/2020
Προς:
Κάθε ενδιαφερόμενο
Κύριοι/ες
ΘΕΜΑ: ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΗΜΕΡ. 13/08/2020


Σε συνέχεια των κοινών μας ενεργειών, αναφορικά με το διάταγμα απαγόρευσης της κυκλοφορίας μοτοσυκλετών από τον Αρχηγό Αστυνομίας (δυνάμει Α. 30 73(I)/2004) σε καθορισμένες μέρες και ώρες σε συγκεκριμένες οδούς της ελεύθερης Κύπρου παραθέτουμε τα πιο κάτω:
Τα τελευταία χρόνια ο μοτοσυκλετισμός στη Κύπρο έχει αλλάξει σημαντικά, τόσο από πλευράς κουλτούρας και οδικής συμπεριφοράς, όσο και από πλευράς οργάνωσης με την εγγραφή στον Έφορο Σωματείων και Ιδρωμάτων, πέραν των 35 οργανωμένων συνόλων, τα οποία απαριθμούν χιλιάδες μέλη μοτοσυκλετιστές προωθώντας με αυτό το τρόπο το σωστό μοτοσυκλετισμό στη χώρα μας.
Το εν θέματι διάταγμα, το οποίο μεταξύ άλλων απαγόρευε την κυκλοφορία μοτοσυκλετών, καθώς και η τροποποίηση του σε μεταγενέστερο στάδιο, μας βρίσκει κάθετα αντίθετους όχι μόνο γιατί στερεί και παραβιάζει βασικές και θεμελιώδης αρχές αλλά επιπλέον, γιατί η πρακτική εφαρμογή του σαν μέτρο δεν εξυπηρετούσε τον λόγο για τον οποίο εκδόθηκε.
Σε δηλώσεις της η ηγεσία της αστυνομίας ανέφερε ότι για την τήρηση του διατάγματος θα υπήρχε αυστηρή αστυνόμευση. Αφού για την εφαρμογή του διατάγματος απαιτείτο συγκεκριμένη αστυνόμευση, την οποία η αστυνομία δήλωνε ότι είναι διατεθειμένη να παρέχει, τότε διερωτόμαστε γιατί δεν προέβη εξ αρχής στην αστυνόμευση των εν λόγω οδών χωρίς το διάταγμα έτσι ώστε αφενός μεν, να διασφαλιστεί η ελεύθερη διακίνηση των νόμιμων μοτοσυκλετιστών και αφετέρου δε, να εντοπιστούν και να τιμωρηθούν όσοι παρανομούν και προκαλούν οχληρία αντί να «διοχετευτούν» σε άλλες οδούς.
Όσον αφορά την ηχορύπανση δυστυχώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η αδυναμία του κράτους στη δημιουργία Τεχνικού Ελέγχου (ΜΟΤ) για τις μοτοσυκλέτες που αφορά μεταξύ άλλων και τη μέτρηση του ήχου, καθώς επίσης η αδυναμία της αστυνομίας στον έλεγχο οποιονδήποτε εγγεγραμμένων οχημάτων παρανομούν ή θορυβούν με αποτέλεσμα την αλόγιστη χρήση τέτοιων οχημάτων από μικρή μερίδα πολιτών.
Επιπλέον, σε διάφορες τοποθετήσεις του το επίσημο σώμα της αστυνομίας ανάφερε ότι το συγκεκριμένο διάταγμα πέραν από την ηχορύπανση αποσκοπεί ταυτόχρονα και στην ελάφρυνση του οδικού δικτύου, γεγονός που δυστυχώς αναδεικνύει και πάλι προχειρότητα, αφού οι μοτοσικλέτες χρησιμοποιούν πολύ μικρότερο χώρο, τόσο στο δρόμο όσο και στους χώρους στάθμευσης αλλά και λόγο ευελιξίας απασχολούν το οδικό δίχτυο για πιο λίγο χρονικό διάστημα και επιπλέον οι εκπομπές καυσαερίων τους είναι σημαντικά μικρότερες σε σχέση με τα πολύ βαρύτερα και ενεργοβόρα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός ότι μέρος της οχληρίας και της ηχορύπανσης σε όλες τις πόλεις προέρχεται μερικώς και από μηχανοκίνητα οχήματα όπως και από διάφορες άλλες πηγές π.χ εργασίες που εκτελούνται σε δρόμους, εργοτάξια ή οικοδομές, ρίψη βεγγαλικών, εκδηλώσεις με δυνατή μουσική και πολλά αλλά που ο καθένας από εμάς βιώνει καθημερινά, αρά δεν έχουμε πειστεί από τον Αρχηγό Αστυνομίας ως προς τα πραγματικά κίνητρα έκδοσης του εν θέματι διατάγματος.
Οι μοτοσικλετιστές και οι οργανωμένες Λέσχες/Σωματεία, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από τη δράση τους, θα έπρεπε να θεωρούνται ωφέλιμα σύνολα προς τις αστυνομικές αρχές αφού οι ενέργειες τους - όπως η μαζική συμμετοχή τους σε σεμινάρια οδικής ασφάλειας, σχολές εκπαίδευσης, φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, επιστημονικά και αλλά συνέδρια στη Κύπρο και στο εξωτερικό όπου εκπροσωπούν επάξια την χώρα μας, πάντοτε σε εθελοντική βάση - έχουν θετικό αντίκτυπο προς όλους τους συμπολίτες μας που είναι χρήστες του οδικού δικτύου και συμβάλουν στην μείωση των οδικών συγκρούσεων.
Κύριοι αρμόδιοι, ελπίζουμε να έχετε αντιληφθεί το λανθασμένο της απόφασης σας και ελπίζουμε όπως είστε πιο ουσιαστικοί σε μελλοντικές σας ενέργειες. Η λύση του προβλήματος ηχορύπανσης δε λύνετε με διατάγματα απαγόρευσης διακίνησης, αλλά με στρατηγικές που απαιτούν σοβαρότερη μελέτη και τρόπους για την εφαρμογή τους. Γι’ αυτό σας καλούμε όπως αποφύγετε μελλοντικές πρακτικές που θίγουν την αξιοπρέπεια και την ελευθερία κινήσεων μας διαφορετικά οι κινητοποιήσεις μας δεν θα είναι απλές διελεύσεις στις πόλεις.
Απαίτηση μας από την αρχή και κατά την διάρκεια του εν λόγω διατάγματος, ήταν η άρση του. Δυστυχώς αυτό δεν κατέστη δυνατόν για λόγους που βαρύνουν την πλευρά της αστυνομίας και που οι ίδιοι όπως και η αρμόδια Υπουργός, γνωρίζουν καλύτερα.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και να χειροκροτήσουμε όλους για την συσπείρωση των χιλιάδων μοτοσυκλετιστών, την αμέριστη συμπαράσταση των χιλιάδων πολίτων που στάθηκαν δίπλα μας, τα απλά μέλη του αστυνομικού σώματος που όχι μόνο εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους ως προς το διάταγμα αλλά και που μας παρείχαν την απαραίτητη βοήθεια για την ασφαλή διεκπεραίωση της διαμαρτυρίας μας, όπως και τον κάθε συμπολίτη μας που μας χειροκρότησε και μας χειροκροτεί στον δρόμο σε κάθε μας εκδήλωση.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μιας και σχετικό το νήμα, ας αναρτήσω εδώ ένα πρόσφατο άρθρο μου σε τοπικό μέσο επικοινωνίας, σχετικά με το κυκλοφοριακό αλλά και τις μοτοσυκλέτες εντός πόλης

https://e-ptolemeos.gr/kykloforiako-ora-lysis-kostos-miden/

κατόπιν του άρθρου, άμεση ήταν και η τοποθέτηση του Δημάρχου της περιοχής μου για έναρξη διεργασιών.

https://e-ptolemeos.gr/ptolema-da-erchetai-diavoyleysi-gia-t/
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μιας και σχετικό το νήμα, ας αναρτήσω εδώ ένα πρόσφατο άρθρο σε τοπικό μέσο επικοινωνίας, σχετικά με το κυκλοφοριακό αλλά και τις μοτοσυκλέτες εντός πόλης

https://e-ptolemeos.gr/kykloforiako-ora-lysis-kostos-miden/

κατόπιν του άρθρου, άμεση ήταν και η τοποθέτηση του Δημάρχου της περιοχής μου για έναρξη διεργασιών.

https://e-ptolemeos.gr/ptolema-da-erchetai-diavoyleysi-gia-t/
Πρώτη φορά σε βλέπω χτενισμένο....


Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ανικανοι να αστυνομευσουν τους 10-20 παρανομους,αλλα ικανοι να επιβαλουν καθολικα μετρα.

Η αλλιως η ικανοτητα των ανικανων.
 
Top Bottom