Γυναίκα και μοτοσυκλέτα

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Έχουμε πει να μην αναρτώνται κατευθυνόμενα (προωθητικα) άρθρα, για εμπορικά αγαθά εδώ μέσα!


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αφιέρωμα – Οι πρωταθλήτριες των αγώνων μοτοσυκλέτας

Τρεις + μία γυναίκες στην κορυφή του κόσμου

Οι αγώνες μοτοσυκλέτας έχουν μια εξόχως δημοκρατική πλευρά που άλλα αγωνίσματα στερούνται. Σε ένα άθλημα που οι επιδόσεις δεν έρχονται απευθείας από τους μύες του αθλητή, μα μέσω ενός κινητήρα, μια γυναίκα κι ένας άντρας έχουν τις ίδιες θεωρητικές πιθανότητες να κερδίσουν στον αγώνα – στα χαρτιά τουλάχιστον, δηλαδή αφήνοντας πίσω κοινωνικο-οικονομικο-ιδεοληπτικά ζητήματα που ενδεχομένως να παίζουν τον ρόλο τους.

Σε πολλά μεγάλα πρωταθλήματα όπως τα παγκόσμια Motocross, Enduro και Trial, οι γυναίκες αποτελούν μια κατηγορία από μόνες τους, τρέχοντας ξέχωρα από τους άντρες και έχοντας κάθε χρόνο τη δική τους πρωταθλήτρια. Σε άλλες κατηγορίες αγώνων, ωστόσο, όπως είναι η Ταχύτητα και η Αντοχή (Endurance), οι γυναίκες τρέχουν κανονικά ανάμεσα σε όλους τους άλλους αθλητές.

Πάμε τώρα να γνωρίσουμε τις τρεις νέες παγκόσμιες πρωταθλήτριες του 2018 σε Motocross, Enduro και Trial, ξεκινώντας όμως πρώτα από την δεσποινίδα Carrasco, της οποίας το επίτευγμα είναι αναμφίβολα ιστορικό και μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο σημαντικό σε επίπεδο επιδραστικότητας στο μέλλον του αθλήματος.

Ana Carrasco – Παγκόσμια Πρωταθλήτρια FIM SSP300


H Ana Carrasco Gabarrón γεννήθηκε στις 10 Μαρτίου 1997 στη Μουρθία του Ισπανικού νότου και απέκτησε την πρώτη της επαφή με μοτοσυκλέτα από την τρυφερή ηλικία των τριών ετών.


Η αγωνιστική της καριέρα μετρά νίκες στα Ισπανικά πρωταθλήματα 125cc Extremeño Speed Championship και 125cc Murcia-Pre-GP Championship, πριν μετακομίσει στο FIM CEV International Championship το 2011, όπου και έγινε η πρώτη γυναίκα που βαθμολογήθηκε στη σειρά αυτή.



Ακολούθησε το Ισπανικό CEV Moto3 Championship το 2012 και τον επόμενο χρόνο ανέβηκε στο παγκόσμιο επίπεδο και την κατηγορία Moto3 των MotoGP με την ομάδα JHK Laglisse. Για μια ακόμη φορά, η Carrasco έγινε η πρώτη γυναίκα που πήρε βαθμούς στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η συνέχεια της καριέρας της περιλάμβανε ένα πέρασμα από το FIM CEV Moto2 European Championship, απ’ όπου απέδρασε στο τέλος του 2017 μεταπηδώντας στο πρωτάθλημα SSP300 του WorldSBK, όπου και έγινε η πρώτη γυναίκα που κέρδισε αγώνα σε ατομική κατηγορία Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Το χαλί είχε ήδη στρωθεί και είχε φτάσει η ώρα για την Ana να το περπατήσει.

Στους οκτώ αγώνες του SSP300, η Carrasco ξεκίνησε ήσυχα με μια έκτη θέση στον εναρκτήριο αγώνα, τρίτη στον επόμενο και μετά δύο απανωτές νίκες για να γίνει φαβορί τίτλου και πρώτο θέμα στον παγκόσμιο Τύπο.



Η συνέχεια ωστόσο ήταν μάλλον απογοητευτική για την ίδια, καθώς υπό την πίεση της πρωτοπορίας στο πρωτάθλημα ακολούθησαν τέσσερις μάλλον κακοί αγώνες με καλύτερο αποτέλεσμα τις δύο δέκατες θέσεις σε Misano και Portimao – όμως είχε την τύχη με το μέρος της, καθώς οι αντίπαλοί της μοιράζονταν νίκες και βαθμούς, έτσι δεν υπήρξε ένας αναβάτης που να κυριαρχήσει και να την ξεπεράσει.

ana-carasco-01.jpg

Η Carrasco έμεινε πρώτη ως το τέλος στη βαθμολογία, κατακτώντας τον τίτλο για έναν μόλις βαθμό, τερματίζοντας στην 13η θέση στον τελευταίο αγώνα στο Magny-Cours της Γαλλίας. Η ιστορία της Μοτοσυκλέτας μόλις απέκτησε ένα νέο κεφάλαιο με υπογραφή Ana Carrasco.

Kiara Fontanesi – Παγκόσμια Πρωταθλήτρια FIM Women’s MX Championship


Γεννήθηκε στις 10 Μαρτίου 1994 στην Πάρμα της Ιταλίας και μόλις στα 24 χρόνια της θεωρείται η Βασίλισσα του Motocross, έχοντας κατακτήσει ούτε λίγο, ούτε πολύ έξι φορές τη γυναικεία κατηγορία του Παγκοσμίου ΜΧ, πάντοτε με Yamaha.

Ξεκίνησε την αγωνιστική της καριέρα στα έξι της χρόνια, κερδίζοντας το Lemm Trophy με ένα Yamaha PW50, ενώ στη συνέχεια έτρεξε σε τοπικές κατηγορίες Minicross της Ιταλίας, κερδίζοντας τα πάντα ως το 2006, όταν και αναδείχθηκε τρίτη στο Ιταλικό Τρόπαιο ΜΧ 85 cc.

fontanesi-3.jpg

Μετακινήθηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και στην πρώτη της χρονιά στη Γυναικεία κατηγορία τερμάτισε ένατη, ενώ την επόμενη ήταν τέταρτη. Συνέχισε να τρέχει στο παγκόσμιο ενώ ταυτόχρονα κατακτούσε κάθε χρόνο και το Ιταλικό πρωτάθλημα γυναικείου ΜΧ, ώσπου το 2012 ανακηρύχθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Women’s MX για πρώτη φορά.

Ακολούθησαν κατακτήσεις όλες τις χρονιές ως και φέτος, με μόνη εξαίρεση το 2016 που το κατέκτησε η Γαλλίδα Livia Lancelot.

fontanesi-9.jpg

Στο μεταξύ, το απίστευτο παλμαρέ της μετρά επίσης ένα Αμερικανικό πρωτάθλημα ΑΜΑ ΜΧ (2012), καθώς και δύο πρωτιές στο Women’s Nations Cross.
fontanesi-8.jpg
Στις κατακτήσεις της ας προσθέσουμε και τον γνωστό μας Maverick Viñales, αναβάτη της Yamaha στα MotoGP, με τον οποίο είναι ζευγάρι.


Emma Bristow – Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Women’s TrialGP

Για την Emma Bristow το Trial έχει υπάρξει όλη της η ζωή ως τώρα. Γεννημένη στην Αγγλία στις 29 Οκτωβρίου 1990, άρχισε να καβαλά μοτοσυκλέτα από τα 4 χρόνια της και το 2006 έφτασε στην κατάκτηση του Αγγλικού τίτλου Trial Youth.

bristow-3.jpg bristow-8.jpg

Αυτή η επιτυχία της άνοιξε διεθνείς πόρτες κι έτσι μεταπήδησε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Trial, τρέχοντας παράλληλα και στη γυναικεία κατηγορία του Αγγλικού πρωταθλήματος γυναικών.

bristow-1.jpg

Έχει κατακτήσει τρεις φορές το εθνικό της πρωτάθλημα (2014, 2015, 2017), δύο το Ευρωπαϊκό (2013, 2017) και άλλες πέντε το Παγκόσμιο (2014, 2015, 2016, 2017, 2018) – παίρνοντας τη μπαγκέτα από τη μία και μοναδική Laia Sanz των 13 τίτλων στο Παγκόσμιο Γυναικείο Trial.


Sanna Kärkkäinen – Παγκόσμια Κυπελλούχος FIM Women’s Enduro World Cup

Γεννημένη στη Φιλανδία το 1994, η Sanna γνώρισε τις μοτοσυκλέτες στα 3.5 χρόνια της μέσω του μεγαλύτερου αδελφού της και αποφάσισε πως ήθελε να δοκιμάσει την τύχη της σε αγώνες όταν επισκέφτηκε έναν αγώνα ΜΧ κοντά στη γενέτειρά της.

karkkainen-3.jpg

Από το 2007 τρέχει στα εθνικά πρωταθλήματα ΜΧ της χώρας της, κερδίζοντας τον τίτλο στη γυναικεία κατηγορία από το 2009 και το 2014, αρχίζοντας παράλληλα να ασχολείται και με το Enduro, όπου το 2012 συμμετείχε στην εθνική ομάδα της Φιλανδίας για το ISDE. Την ίδια χρονιά ξεκινά η εμπλοκή της με το Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Enduro.

karkkainen-8.jpg

Στο Ευρωπαϊκό Women’s Enduro αναδείχθηκε δεύτερη το 2013 και το κατέκτησε το 2015 και το 2018, ενώ παράλληλα αναδείχθηκε πρώτη στο Παγκόσμιο Κύπελλο Women’s Enduro της FIM, το οποίο διεξήχθη με έναν διπλό αγώνα στο τελευταίο EnduroGP του 2018 στη Γερμανία.

karkkainen-12.jpg

Αυτός είναι ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος για τη Sanna Kärkkäinen.


Μπραβο στης Κυριες PraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Γυναίκες & Μοτοσυκλέτα (ή και το αντίστροφο)

44414588_1920567611571724_1472193026745958400_n.jpg


Όταν ακούς συνήθως αυτόν τον συνδυασμό σου έρχονται στο μυαλό (στο ανδρικό κυρίως και μόνο) εικόνες με καλλίγραμες γυναίκες σε αισθησιακές πόζες πάνω σε μοτοσυκλέτες, «ντυμένες» με τα απολύτως απαραίτητα. Δεν θα περιγράψω φυσικά αυτές τις εικόνες, αλλά την προσωπική μου εμπειρία όχι ως αναβάτης αλλά ως συν-αναβάτης. Δεν φοβόμουν ποτέ τις μοτοσυκλέτες, όπως συμβαίνει σε πολλές γυναίκες...

...(και σε πολλούς άνδρες, μη ξεχνιόμαστε). Αντιθέτως, όταν ήμουν μικρή και καθόμουν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του πατέρα μου και μας προσπερνούσαν στο δρόμο μηχανές με οδηγούς και συνοδηγούς πλήρως εξοπλισμένους, σκεφτόμουν τι ωραία να έκανα κι εγώ κάποτε ντυμένη έτσι μια εκδρομή! Βασικά, ενθουσιάστηκα με το outfit περισσότερο... Όταν μεγάλωσα την έκανα τη βόλτα, όχι βέβαια με το «ονειρεμένο outfit», γιατί πολύ απλά η βόλτα έγινε εντός πόλης, φορώντας όμως κράνος.

Ήρθε κάποτε η στιγμή και μου πρότειναν μια βόλτα εκτός πόλης. Στην αρχή προβληματίστηκα. Αφού είχα κάνει ήδη το test drive με τον υποψήφιο οδηγό σε μια σύντομη διαδρομή εκτός πόλης και εφόσον διαπίστωσα πως ήταν στα μέτρα μου, δέχτηκα με ενθουσιαμό. Τι εννοώ «στα μέτρα μου»: δεν έτρεχε ιδιαίτερα, ήταν σταθερός στην οδήγηση, δεν έκανε απότομες και επικίνδυνες προσπεράσεις, και φυσικά ήταν και το ντύσιμο.

Η πρώτη μου εμπειρία δεν ήταν αυτή που περίμενα. Η μηχανή ήταν ωραία, σε μπλε ρουά μεταλλικό χρώμα, μεγάλη, (και σε κυβισμό και σε μέγεθος) ο οδηγός ο καλύτερος, αλλά η σέλα... Αχ! Εκεί δυσκολεύτηκα πολύ! Ήμουν ψηλότερα από τον οδηγό, στην κατηφόρα και στις στροφές γλιστρούσα επάνω του (αυτό ήταν πολύ καλό βέβαια), αλλά λόγω της ταχύτητας νόμιζα πως το κεφάλι μου θα ξεκολούσε από το λαιμό και θα πετούσε στον αέρα. Τέτοιο στροβίλισμα! Ούτε ελατήριο να είχα στο λαιμό μου.

Τι να κάνω όμως, να αρχίζω να γκρινιάζω από την πρώτη βόλτα; Φυσικά ενημέρωσα τον οδηγό πως η σέλα δεν είναι και τόσο βολική... ξέρετε, με εκείνο τον τρόπο που περιγράφεις στον άλλο κάτι που ενώ δεν σου πολυάρεσε, το παρουσιάζεις σαν να σου άρεσε, αλλά για να γίνει καλύτερο θα έπρεπε να γίνει έτσι κ.λπ., κ.λπ., ξέρετε, με τον γυναικείο τρόπο...

Δεν ήταν όμως η σέλα το μοναδικό μειονέκτημα. Άντε και αλλάξαμε μηχανή (γιατί έχουμε και άλλες επιλογές), τα πράγματα μου για το ταξίδι πού θα χωρέσουν; Για ένα Σαββατοκύριακο χωράνε, αλλά για παραπάνω; Αυτά τα ερωτήματα μου γεννήθηκαν όταν πρωτοαντίκρυσα τις μπαγκαζιέρες της μηχανής όπως και αυτά που ακολουθούν. Τι θα πρωτοχωρέσει εδώ μέσα; Το σεσουάρ με το νεσεσέρ, ή τα παπούτσια; Και τα ρούχα; Σε όλα τα παραπάνω η απάντηση ήταν μία: «Μόνο τα απαραίτητα, τίποτε περιττό». Τι εννοείς δηλαδή τίποτε περιττό, να μην έχω δυνατότητα επιλογής για την παραλία ή για το βράδυ; Συζητάω με μια φίλη μου για τον περιορισμό χώρου και κατά συνέπεια επιλογών ρουχισμού υποδημάτων και λοιπών αξεσουάρ. «Άρχισε να μαζεύεις δείγματα από σαμπουάν, αφροντούς, κρέμες σώματος» μου λέει. Η ιδέα της αποδείχθηκε πολύ σωστή και πολύ πρακτική, τα υπόλοιπα όμως;

Η συγκεκριμένη σέλα που προανέφερα, δεν στάθηκε εμπόδιο στο να συνεχίσω την εμπειρία μου ως συν-αναβάτης. Οι βόλτες συνεχίστηκαν, δηλαδή οι εκδρομές και οι βόλτες γίνονται αποκλειστικά πλέον με τη μοτοσυκλέτα. Οφείλω να ομολογήσω πως οι εκδρομές και οι βόλτες με τις μοτοσυκλέτες παλαιότερων ετών, τριακονταετίας και βάλε, υπήρξαν πιο άνετες και ξεκούραστες. Αυτές δεν ήταν σέλες αλλά πολυθρόνες! Απορώ γιατί τις κατασκευάζουν τώρα έτσι, στενές, υπερυψωμένες και από σκληρό υλικό. Πιθανώς κάποιοι σχεδιαστές και κατασκευαστές να το κάνουν επίτηδες, δεν εξηγείται, μάλλον προσπαθούν να αποτρέψουν τις γυναίκες να ανεβαίνουν σε μηχανές, ή να πιστεύουν πως οι διαστάσεις των οπισθίων είναι ίδιες για όλες τις γυναίκες. Το δεύτερο ενισχύει περισσότερο την άποψη ότι το κάνουν επίτηδες.

Έτυχε να κάνω μια διαδρομή με τη μηχανή την οποία είχα κάνει στο παρελθόν με το αυτοκίνητο. Με τη μηχανή μου φάνηκε τελείως διαφορετική και πολύ πιο συναρπαστική. Πώς όμως να περιγράψω αυτόν τον ενθουσιασμό μου όταν φοράω το κράνος; Ακόμη λοιπόν κάτι μειονεκτικό, η έλλειψη επικοινωνίας. Φορώντας το κράνος πού να μιλήσεις, μόνο κάποια μικρά χτηπήματα στον ώμο (να μην τρομάξουμε και τον οδηγό) και κάτι νοήματα του τύπου «όλα καλά», «κάνε λίγο στην άκρη» και τέτοια... Αυτή βέβαια η δυσκολία υποθέτω πως βολεύει υπερβολικά τους άνδρες οδηγούς, αποφεύγουν τη γυναικεία φλυαρία ή γκρίνια, σε περίπτωση που ο συναναβάτης είναι γυναίκα. Αν είναι κάποιος άνδρας ακόμη καλύτερα, γιατί και συνοδηγός σε αυτοκίνητο να ήταν πάλι δεν θα πολυμιλούσαν με τον οδηγό.

Στο τέλος και εκδρομή πολλών ημερών πήγα, και τα πράγματά μου χώρεσαν, και η σέλα ήταν πολύ άνετη, και διαπίστωσα πως η απόλυτη ηρεμία ενώ φοράς το κράνος και ταξιδεύεις και απλά θαυμάζεις τη διαδρομή, είναι τελικά μοναδική.

Τι σου κάνει ο έρωτας λοιπόν, ξεχνάς και το κρύο και το χαλασμένο μαλλί από το κράνος και το στροβίλισμα και το πιάσιμο και την έλλειψη χώρου κι επικοινωνίας. Τελικά απέκτησα έναν καινούριο έρωτα, πέραν αυτού που έχω για τον συγκεκριμένο αναβάτη, τη μοτοσυκλέτα.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Γυναίκες & Μοτοσυκλέτα (ή και το αντίστροφο)

View attachment 16870


Όταν ακούς συνήθως αυτόν τον συνδυασμό σου έρχονται στο μυαλό (στο ανδρικό κυρίως και μόνο) εικόνες με καλλίγραμες γυναίκες σε αισθησιακές πόζες πάνω σε μοτοσυκλέτες, «ντυμένες» με τα απολύτως απαραίτητα. Δεν θα περιγράψω φυσικά αυτές τις εικόνες, αλλά την προσωπική μου εμπειρία όχι ως αναβάτης αλλά ως συν-αναβάτης. Δεν φοβόμουν ποτέ τις μοτοσυκλέτες, όπως συμβαίνει σε πολλές γυναίκες...

...(και σε πολλούς άνδρες, μη ξεχνιόμαστε). Αντιθέτως, όταν ήμουν μικρή και καθόμουν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του πατέρα μου και μας προσπερνούσαν στο δρόμο μηχανές με οδηγούς και συνοδηγούς πλήρως εξοπλισμένους, σκεφτόμουν τι ωραία να έκανα κι εγώ κάποτε ντυμένη έτσι μια εκδρομή! Βασικά, ενθουσιάστηκα με το outfit περισσότερο... Όταν μεγάλωσα την έκανα τη βόλτα, όχι βέβαια με το «ονειρεμένο outfit», γιατί πολύ απλά η βόλτα έγινε εντός πόλης, φορώντας όμως κράνος.

Ήρθε κάποτε η στιγμή και μου πρότειναν μια βόλτα εκτός πόλης. Στην αρχή προβληματίστηκα. Αφού είχα κάνει ήδη το test drive με τον υποψήφιο οδηγό σε μια σύντομη διαδρομή εκτός πόλης και εφόσον διαπίστωσα πως ήταν στα μέτρα μου, δέχτηκα με ενθουσιαμό. Τι εννοώ «στα μέτρα μου»: δεν έτρεχε ιδιαίτερα, ήταν σταθερός στην οδήγηση, δεν έκανε απότομες και επικίνδυνες προσπεράσεις, και φυσικά ήταν και το ντύσιμο.

Η πρώτη μου εμπειρία δεν ήταν αυτή που περίμενα. Η μηχανή ήταν ωραία, σε μπλε ρουά μεταλλικό χρώμα, μεγάλη, (και σε κυβισμό και σε μέγεθος) ο οδηγός ο καλύτερος, αλλά η σέλα... Αχ! Εκεί δυσκολεύτηκα πολύ! Ήμουν ψηλότερα από τον οδηγό, στην κατηφόρα και στις στροφές γλιστρούσα επάνω του (αυτό ήταν πολύ καλό βέβαια), αλλά λόγω της ταχύτητας νόμιζα πως το κεφάλι μου θα ξεκολούσε από το λαιμό και θα πετούσε στον αέρα. Τέτοιο στροβίλισμα! Ούτε ελατήριο να είχα στο λαιμό μου.

Τι να κάνω όμως, να αρχίζω να γκρινιάζω από την πρώτη βόλτα; Φυσικά ενημέρωσα τον οδηγό πως η σέλα δεν είναι και τόσο βολική... ξέρετε, με εκείνο τον τρόπο που περιγράφεις στον άλλο κάτι που ενώ δεν σου πολυάρεσε, το παρουσιάζεις σαν να σου άρεσε, αλλά για να γίνει καλύτερο θα έπρεπε να γίνει έτσι κ.λπ., κ.λπ., ξέρετε, με τον γυναικείο τρόπο...

Δεν ήταν όμως η σέλα το μοναδικό μειονέκτημα. Άντε και αλλάξαμε μηχανή (γιατί έχουμε και άλλες επιλογές), τα πράγματα μου για το ταξίδι πού θα χωρέσουν; Για ένα Σαββατοκύριακο χωράνε, αλλά για παραπάνω; Αυτά τα ερωτήματα μου γεννήθηκαν όταν πρωτοαντίκρυσα τις μπαγκαζιέρες της μηχανής όπως και αυτά που ακολουθούν. Τι θα πρωτοχωρέσει εδώ μέσα; Το σεσουάρ με το νεσεσέρ, ή τα παπούτσια; Και τα ρούχα; Σε όλα τα παραπάνω η απάντηση ήταν μία: «Μόνο τα απαραίτητα, τίποτε περιττό». Τι εννοείς δηλαδή τίποτε περιττό, να μην έχω δυνατότητα επιλογής για την παραλία ή για το βράδυ; Συζητάω με μια φίλη μου για τον περιορισμό χώρου και κατά συνέπεια επιλογών ρουχισμού υποδημάτων και λοιπών αξεσουάρ. «Άρχισε να μαζεύεις δείγματα από σαμπουάν, αφροντούς, κρέμες σώματος» μου λέει. Η ιδέα της αποδείχθηκε πολύ σωστή και πολύ πρακτική, τα υπόλοιπα όμως;

Η συγκεκριμένη σέλα που προανέφερα, δεν στάθηκε εμπόδιο στο να συνεχίσω την εμπειρία μου ως συν-αναβάτης. Οι βόλτες συνεχίστηκαν, δηλαδή οι εκδρομές και οι βόλτες γίνονται αποκλειστικά πλέον με τη μοτοσυκλέτα. Οφείλω να ομολογήσω πως οι εκδρομές και οι βόλτες με τις μοτοσυκλέτες παλαιότερων ετών, τριακονταετίας και βάλε, υπήρξαν πιο άνετες και ξεκούραστες. Αυτές δεν ήταν σέλες αλλά πολυθρόνες! Απορώ γιατί τις κατασκευάζουν τώρα έτσι, στενές, υπερυψωμένες και από σκληρό υλικό. Πιθανώς κάποιοι σχεδιαστές και κατασκευαστές να το κάνουν επίτηδες, δεν εξηγείται, μάλλον προσπαθούν να αποτρέψουν τις γυναίκες να ανεβαίνουν σε μηχανές, ή να πιστεύουν πως οι διαστάσεις των οπισθίων είναι ίδιες για όλες τις γυναίκες. Το δεύτερο ενισχύει περισσότερο την άποψη ότι το κάνουν επίτηδες.

Έτυχε να κάνω μια διαδρομή με τη μηχανή την οποία είχα κάνει στο παρελθόν με το αυτοκίνητο. Με τη μηχανή μου φάνηκε τελείως διαφορετική και πολύ πιο συναρπαστική. Πώς όμως να περιγράψω αυτόν τον ενθουσιασμό μου όταν φοράω το κράνος; Ακόμη λοιπόν κάτι μειονεκτικό, η έλλειψη επικοινωνίας. Φορώντας το κράνος πού να μιλήσεις, μόνο κάποια μικρά χτηπήματα στον ώμο (να μην τρομάξουμε και τον οδηγό) και κάτι νοήματα του τύπου «όλα καλά», «κάνε λίγο στην άκρη» και τέτοια... Αυτή βέβαια η δυσκολία υποθέτω πως βολεύει υπερβολικά τους άνδρες οδηγούς, αποφεύγουν τη γυναικεία φλυαρία ή γκρίνια, σε περίπτωση που ο συναναβάτης είναι γυναίκα. Αν είναι κάποιος άνδρας ακόμη καλύτερα, γιατί και συνοδηγός σε αυτοκίνητο να ήταν πάλι δεν θα πολυμιλούσαν με τον οδηγό.

Στο τέλος και εκδρομή πολλών ημερών πήγα, και τα πράγματά μου χώρεσαν, και η σέλα ήταν πολύ άνετη, και διαπίστωσα πως η απόλυτη ηρεμία ενώ φοράς το κράνος και ταξιδεύεις και απλά θαυμάζεις τη διαδρομή, είναι τελικά μοναδική.

Τι σου κάνει ο έρωτας λοιπόν, ξεχνάς και το κρύο και το χαλασμένο μαλλί από το κράνος και το στροβίλισμα και το πιάσιμο και την έλλειψη χώρου κι επικοινωνίας. Τελικά απέκτησα έναν καινούριο έρωτα, πέραν αυτού που έχω για τον συγκεκριμένο αναβάτη, τη μοτοσυκλέτα.
GivingGivingGiving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Jessi Combs, αναγνωρίστηκε από το Guinness το ρεκόρ ταχύτητας που κόστισε την ζωή της

8582804348c9412aa43f3586eb3f9f21_XL.jpg


Το βιβλίο των ρεκόρ Guinness προσέθεσε επισήμως, αναγνωρισμένα αλλά και καθυστερημένα, το όνομα της αδικοχαμένης Jessi Combs στη λίστα με τα επιτεύγματα ταχύτητας στην ξηρά.

Η Jessi Combs είναι λοιπόν η ταχύτερη αναβάτρια όλων των εποχών, με την επίδοση των 841,33 χλμ./ώρα, που πέτυχε οδηγώντας ένα streamline αεριωθούμενο δίτροχο στην έρημο Alvord του Όρεγκον, λίγο πριν χάσει την ζωή της σε τραγικό δυστύχημα.

Αν και ήρθε αργά, η αναγνώριση αυτή σίγουρα θα διατηρήσει την μνήμη της άτυχης Jessi ζωντανή.

πηγη .bikeit.gr/
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Η itchyboots

επεστρεψε Ολλανδία και σχεδιάζει ένα νέο τουρ allaround the europe.
Ασφάλτινο πλέον ,το himalayan έχει μείνει στο Περού,οπότε και πήρε καινούριο μοτορι ,τα υπόλοιπα στο βίντεο που μόλις ανέβασε

Α! Αν έχετε κάποιο ονοματάκι για την νέα της μότο ,το θέλει κάτω στα σχόλια Yes
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θοδωρή τι λέει η κυρία? Ότι θέλει μια φτηνή και κοντή μηχανή?
Πώς την αφήνεις και μιλάει ετσι?
Απο ταφο σε ταφο το παει ooops
Παντως απ'το ιμαλαΐαν το 500αρακι της φανηκε πυραυλος
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απο ταφο σε ταφο το παει ooops
Παντως απ'το ιμαλαΐαν το 500αρακι της φανηκε πυραυλος
Λογικό..
Οι 'προηγούμενοι' κάνουν ομολογουμένως, μία τίμια προσπάθεια..

-Όταν όμως μπαίνεις στην Οικογένεια του "φτερού"... σαφώς η αίσθηση διαφορετική, αμέσως η συγκεκριμένη Εταιρεία θα σε κερδίσει από άποψη αξιοπιστίας.. Θα έχει τον σεβασμό σου!


Μιλάμε για τεράστιο!! "Brand Name" Κύριοι!!


-Απλά ως γνωστόν.. τραβά ανεπηρέαστη δικό της δρόμο! - βαράει δική της βιόλα!..
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απο ταφο σε ταφο το παει ooops
Παντως απ'το ιμαλαΐαν το 500αρακι της φανηκε πυραυλος
Άλλωστε η Κοπέλα (και χίλια!!! Μπράβο της) κάνει Μοτοσυκλετισμό!

-Δεν της χρειάζονται παραπάνω..

Στην Honda πήγε σαφώς για καλύτερη ιπποδύναμη!.. αλλά κυρίως για αξιοπιστία!!


.. Όλοι το Ξέρουν!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δημοσιεύσεις
718
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Θοδωρή τι λέει η κυρία? Ότι θέλει μια φτηνή και κοντή μηχανή?
Πώς την αφήνεις και μιλάει ετσι?

Θέλουμε χαμηλό κέντρο βάρους για να στρίβει καλύτερα :D

Έχει και υδραυλικές αναρτήσεις σαν του βατράχου, χαμηλώνει και άλλο όταν ανεβαίνω abcdefghgk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Θέλουμε χαμηλό κέντρο βάρους για να στρίβει καλύτερα :D

Έχει και υδραυλικές αναρτήσεις σαν του βατράχου, χαμηλώνει και άλλο όταν ανεβαίνω abcdefghgk
RollingRollingRolling
GivingGiving
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να αλλαξεις χάπια ,αυτα που παίρνεις σε πειραζουν στο κεφαλι
Άλλωστε η Κοπέλα (και χίλια!!! Μπράβο της) κάνει Μοτοσυκλετισμό!

-Δεν της χρειάζονται παραπάνω..

Στην Honda πήγε σαφώς για καλύτερη ιπποδύναμη!.. αλλά κυρίως για αξιοπιστία!!


.. Όλοι το Ξέρουν!!!
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Να αλλαξεις χάπια ,αυτα που παίρνεις σε πειραζουν στο κεφαλι
Πονάει η αλήθεια Γιάννο...


:D:D:D:D:D
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πονάει η αλήθεια Γιάννο...


:D:D:D:D:D

Ποια αλήθεια;
Αν δεις το βίντεο ,λέει ότι αν είχε φράγκα θα έπαιρνε μονόδρομο .
Από τάφο σε τάφο το πάει στο ξαναλέω
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.539
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ποια αλήθεια;
Αν δεις το βίντεο ,λέει ότι αν είχε φράγκα θα έπαιρνε μονόδρομο .
Από τάφο σε τάφο το πάει στο ξαναλέω
Πάντος,
Γι'αυτό που Κάνει.. δεν θέλει παραπάνω!!
 
Top Bottom