Τότε να δώσω το hjc των 350€ και να πάω να πάρω mt με 80€ που είναι πιο ασφαλές;
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-revenge/
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-revenge/
Εξαρτάται τι μηχανάκι έχεις, αν έχεις μεχρι 125cc ναι...Τότε να δώσω το hjc των 350€ και να πάω να πάρω mt με 80€ που είναι πιο ασφαλές;
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-revenge/
Εξαρτάται τι μηχανάκι έχεις, αν έχεις μεχρι 125cc ,και να μην κουνάει τότε ναι...
.
Γιατί,για παραπάνω δεν είναι ασφαλές;Εξαρτάται τι μηχανάκι έχεις, αν έχεις μεχρι 125cc ναι...
Σου εξήγησα παραπάνω, ότι δεν μετράει αεροδυναμική που μία κακή αεροδυναμική μπορει να προκαλέσει μεχρι ατύχημα.Γιατί,για παραπάνω δεν είναι ασφαλές;
Βάση του τεστ είναι 5*.
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/hjc-rpha-10-plus/
Αυτό είναι το προηγούμενο μου κρανκρ(το τωρινό δεν το έχει) και το βγάζει με 3*.
Αν οι lorenzo & spies που το φοραγαν στην πίστα να πηγαίνουν με 300+ χλμ ρίσκαραν το κεφάλι τους για λόγους μαρκετιμάρ,τι να πω...
Όταν βγάζει κράνη αξίας <100€ ασφαλέστερα από κράνη πολλαπλάσιας αξίας,με καλύτερα υλικά,που φορούν αγωνιζόμενοι σε gp,εμένα κάτι δεν μου κολλάει.
Επισης δεν λαμβάνει υπόψην καθόλου το ποσο μπορεί ένα κράνος να σε κουράσει,να μην έχεις το απαραιτητα οπτικό πεδίο κλπ ώστε να είναι ενεργητικα πιο ασφαλές.
Εγώ δεν το εμπιστεύομαι
Δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη αντοχή υλικών στον χρόνο, με αποτέλεσμα ενα κράνος που σημερα ειναι 5 σε 2 χρόνια να ειναι 1 και ενα που ειναι 3 να παραμένει 3
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τότε να δώσω το hjc των 350€ και να πάω να πάρω mt με 80€ που είναι πιο ασφαλές;
https://sharp.dft.gov.uk/helmets/mt-revenge/
εστω πως μια εταιρια(ας πουμε η hjc μιας και οι δυο μας εχουμε κρανη της) εχει ενα κρανος μεσαιας κατηγοριας οπως το is17 και ειναι πολυ ασφαλες και εχει 5 αστερια,γιατι να ριξει την ασφαλεια αυτη στο πιο ακριβο της κρανος;Δεν μιλαμε για αξιολογηση κρανους,αλλα για αντοχες.Το ακριβο κρανος μπορει να εχει καλυτερο φινιρισμα,καλυτερο εξαερισμο,λιγοτερο θορυβο,καλυτερη ορατοτητα και πιθανοτατα να ειναι και πιο ελαφρυ.Ολα αυτα ειναι καλα στο θεμα της παθητικης ασφαλειας,οχι ομως απαραιτητα και της ενεργετικης.
Αν τα τεστ δεν ητανε εγκυρα θα τους ειχε ξεσκισει η καθε Αrai στις μηνυσεις.Επειδη ομως ειναι εγκυρα κανει την παπια.
εστω πως μια εταιρια(ας πουμε η hjc μιας και οι δυο μας εχουμε κρανη της) εχει ενα κρανος μεσαιας κατηγοριας οπως το is17 και ειναι πολυ ασφαλες και εχει 5 αστερια,γιατι να ριξει την ασφαλεια αυτη στο πιο ακριβο της κρανος;
εμενα γενικα μου φαινεται οτι κατι βρωμαει στην ολη υποθεση.δεν βρισκω συνοχη.
Αν τα hjc ηταν σοβαρά κράνη, δεν θα έφευγε ο κλαψας,για να παει στην shark.
Θολώνουν, ξεκολλανε .
Που να πιάσουν 5 *
Ενώ τα agv γαμανε ας πούμε..
Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εστω πως μια εταιρια(ας πουμε η hjc μιας και οι δυο μας εχουμε κρανη της) εχει ενα κρανος μεσαιας κατηγοριας οπως το is17 και ειναι πολυ ασφαλες και εχει 5 αστερια,γιατι να ριξει την ασφαλεια αυτη στο πιο ακριβο της κρανος;
εμενα γενικα μου φαινεται οτι κατι βρωμαει στην ολη υποθεση.δεν βρισκω συνοχη.
Για να το κάνει ελαφρυ δεν νοείται arai 1650 gr σε απλές ρυτινες. Η θα βαλει εξωτικα υλικά η λιγότερα layers...εστω πως μια εταιρια(ας πουμε η hjc μιας και οι δυο μας εχουμε κρανη της) εχει ενα κρανος μεσαιας κατηγοριας οπως το is17 και ειναι πολυ ασφαλες και εχει 5 αστερια,γιατι να ριξει την ασφαλεια αυτη στο πιο ακριβο της κρανος;
εμενα γενικα μου φαινεται οτι κατι βρωμαει στην ολη υποθεση.δεν βρισκω συνοχη.
Έχουν διαφορετικά υλικα παντως.Για να το κάνει ελαφρυ δεν νοείται arai 1650 gr σε απλές ρυτινες. Η θα βαλει εξωτικα υλικά η λιγότερα layers...
Πάντως βλέπεις ίδια υλικά σε διαφορετικά κράνη το ένα 1250gr και το άλλο 1550 gr, θεωρώ ότι αυτό με τα 1550 gr θα είναι καλύτερο σε crash τεστ αλλά θα χάνει σε ευχρηστία , ευκολία χρήσης και ίσως σε αεροδυναμική , επαναλαμβάνω αυτό είναι προσωπική εκτίμηση.Έχουν διαφορετικά υλικα παντως.
Δεν ξέρω σε τι ποσοστό η πόσο πιο ελαφρύ είναι το fiberglass από το polycarbonate η το kevlar και το carbon.
Πλέον τα περισσότερα "καλά" κρανη έχουν συνδυασμό υλικών.