Για να φρενάρεις σωστά

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το ίδιο λάθος έκανα και εγώ μέχρι χθες ο @apache με έβριζε για αυτό αλλά το είδα χθες και θα το αλλάξω....
Πάνο δεν είναι λάθος...

Άλλο πράγμα το καλό-καλύτερο/σωστό-σωστότερο κι άλλο πράγμα το σωστό-λάθος.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το ίδιο λάθος έκανα και εγώ μέχρι χθες ο @apache με έβριζε για αυτό αλλά το είδα χθες και θα το αλλάξω....

Εχει απολυτο δικιο.Αν δεν μαθεις να δουλευεις το πισω σε αποτομη κατηφορικη με χαλικια θα αγορασεις οικοπεδο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πάνο δεν είναι λάθος...

Άλλο πράγμα το καλό-καλύτερο/σωστό-σωστότερο κι άλλο πράγμα το σωστό-λάθος.

Λαθος ειναι Δημητρη Ανεβα Τζουμερκα που οι στροφες ειναι γεματες χαλικια και πατα μονο μπροστινο

Αλλο τα ss που πανε μονο ασφαλτο,αλλο τα μηχανακια μας.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εχει απολυτο δικιο.Αν δεν μαθεις να δουλευεις το πισω σε αποτομη κατηφορικη με χαλικια θα αγορασεις οικοπεδο.
Για άσφαλτο θα γράψω.

Ναι..
Σε κατηφορικές δούλευα και το πίσω γιατί φορτιζόταν αρκετά το μπροστά και δεν ένοιωθα ασφάλεια με το CBF.

Δεν σταματούσε..
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Πάνο δεν είναι λάθος...

Άλλο πράγμα το καλό-καλύτερο/σωστό-σωστότερο κι άλλο πράγμα το σωστό-λάθος.
Σαν λάθος που κάνουμε μας αναφέρθηκε ..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Λαθος ειναι Δημητρη Ανεβα Τζουμερκα που οι στροφες ειναι γεματες χαλικια και πατα μονο μπροστινο

Αλλο τα ss που πανε μονο ασφαλτο,αλλο τα μηχανακια μας.
Αυτό το κομμάτι θυμήθηκα κατευθείαν Πάνο...
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Αναφέρθηκε σε όλες τις καταστάσεις είτε ανηφόρα είτε κατηφόρα είτε είναι ευθεία πρώτα το πίσω και μετά το μπροστινό φρένο γιατί αυτό το μάθημα ήταν για τον δρόμο και όχι για την πίστα....
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αναφέρθηκε σε όλες τις καταστάσεις είτε ανηφόρα είτε κατηφόρα είτε είναι ευθεία πρώτα το πίσω και μετά το μπροστινό φρένο γιατί αυτό το μάθημα ήταν για τον δρόμο και όχι για την πίστα....

Πανο πρεπει να σας γινει συνηθεια το πισω.Οπως ειπε και ο Θανασης παραπανω αν δεν χρειαζοταν δεν θα το ειχαν φορεμενο.
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Πανο πρεπει να σας γινει συνηθεια το πισω.Οπως ειπε και ο Θανασης παραπανω αν δεν χρειαζοταν δεν θα το ειχαν φορεμενο.
Όντως έτσι είναι Πάνο όπως μου έγινε συνήθεια να πιάνω την μανέτα με τα 4 δάχτυλα αντί 2 πριν .... Άλλη μεγάλη διαφορά και αυτή ....
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Νομίζω ότι τα έχουμε ξαναπεί για το πίσω φρένο, σε άλλο thread.

Πίσω «φρένο» είναι επίσης και το κλείσιμο του γκαζιού. Κάποιες μηχανές έχουν μεγάλο «φρενάρισμα» από τον κινητήρα (engine braking λέγεται) και κάποιες άλλες μικρότερο ή ασήμαντο. Οπότε και μηχανή με μηχανή έχει διαφορά, όπως και εντός μοντέλου, όπως και αναβάτης με αναβάτη, π.χ. κάποιος πολύ ελαφρύς μπορεί να επιτυγχάνει φρενάρισμα με τον πίσω τροχό χωρίς να πατάει πίσω φρένο μόνο κλείνοντας γκάζι, ενώ για κάποιον βαρύτερο με την ίδια μηχανή το κλείσιμο του γκαζιού να μην έχει την ίδια επίδραση.

Σε κάποιες πιο σύγχρονες μηχανές ρυθμίζεται το engine braking στην προτίμηση του αναβάτη (π.χ. ανάλογα με τις συνθήκες ή με την πίστα). Όπως και στις αγωνιστικές μηχανές με αυτοκίνητα, που έχουν το λεγόμενο "engine braking map". Αυτό ρυθμίζει το πόσο «γκάζι» (δηλαδή πόσο καύσιμο θα περνάει) θα δίνει κατά την επιβράδυνση, έτσι ώστε να αυξομοιώνεται το φαινόμενο engine braking.

Μπορεί το πίσω φρένο να μην χρειάζεται πάντα. Π.χ. σταματάμε χαλαρά στο φανάρι τσιμπώντας ελαφρά το μπροστινό και κλείνοντας γκάζι, δεν κυνηγάμε τις αποστάσεις φρεναρίσματος. Επίσης σε μια βόλτα στον δρόμο, αν δεν πάμε τάπα και δεν θέλουμε να φρενάρουμε τελευταία στιγμή για να μπούμε στην στροφή όσο πιο γρήγορα μπορούμε, ή αν δεν έχει κατηφόρα, ή νερά ή χώματα κλπ. δεν χρειάζεται. Αν έλειπε, δεν θα παθαίναμε τίποτα. Όμως χρειάζεται να ξέρουμε να το χρησιμοποιούμε.

Στα Μέγαρα ας πούμε, το πατάω δυνατά μόνο στην Κ3. Τώρα, γιατί ακριβώς δεν ξέρω, ίσως για να μπω με φόρα και να είμαι έτοιμος να αλλάξω στάση σώματος για να μπω στην Κ4. Ή επειδή δεν έχω κάνει κατέβασμα πριν και έρχομαι με σπασμένη 2α και απλά κλείνοντας το γκάζι με μπροστινό κόβει πιο ομαλά από ότι θέλω. Σε φρενάρισμα πανικού πάντα πατάω και το εμπρός και το πίσω. Σε μερικές μηχανές όπως στο CB-1 μου, πατώντας και τα 2 φρένα δυνατά, πρώτα το πίσω, το μηχανάκι κοκκαλώνει με απίστευτο τρόπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Όταν πατάς μόνο το μπροστινό φρένο προσπάθησε να καταλάβεις πόσο βύθιση κάνει η μπροστινες μπουκάλες και μετά με τα ίδια χιλιόμετρα πάτα το πίσω και το μπροστινό φρένο θα δεις μεγάλη διαφορά δεν κάνει τόσο μεγάλη βύθιση το μπροστινό σύστημα και λακκούβα να σου τύχει είτε ανωμαλία του δρόμου έχει διαδρομή η μπουκάλα και δεν θα σου τερματίσει ποτέ με αυτόν τον τρόπο και έτσι γλυτώνεις πολλά κακά.... Άσε που έχεις και καλύτερη έξοδο στις στροφές .. Με αυτόν τον τρόπο
 

Face

member
Δημοσιεύσεις
669
Ηλικία
55
Περιοχή
ATHENS
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI V-strom 650 XT
Όνομα
NIKOS
Χαχαχαχαχαχαχα

Μιας και εμείς τα λέγαμε εχθές όλη μέρα, να γράψω και εδώ πως δεν υπάρχουν κακά μηχανάκια, χέρια θέλουν!!!!

(Φρενάρες :D:D:D)
Giving
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
απλες σκεψεις
οταν πατας πισω φρενο συμπιεζεται η πισω αναρτηση
με το μπροστινο φορτιζεις την μπροστα
οταν αρχιζεις να στριβεις εισαι πολυ κοντα στην τελικη φορτιση που θα παρουν οι αναρτησεις μεχρι το κεντρο της στροφης
με τα διχρονα και να κατεβασεις δεν γινεται τιποτα ( ο λογος που κατεβαζεις ειναι για να εισαι στην ροπη σου στην εξοδο )

(τα αγωνιστικα εχουν και πισω φρενο και δεν ειναι για οταν ειναι δικαβαλο και τριβαλιτσα ....σε κατι χρειαζεται)

ο δασκαλος ξερει .....
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν τα μηχανάκια του MOTO GP είχαν στοπ θα έβλεπες πόσο συχνα ανάβει.
Το πίσω φρένο, μαζεύει ,κλείνει τροχιά χωρίς να είναι απαραίτητο να κλεισεις γκάζι και να γονατίζει το μηχανάκι


Επίσης
Σε τραυματισμούς δεξι ποδιού οπου δεν μπορούν να πατάνε καλά το πίσω φρένο,βλέπουμε να τοποθετούν μια έξτρα μανέτα στο αριστερό χέρι για το πίσω φρένο.
Τώρα
Αν οι < υπόλοιποι > παγκόσμιοι ξέρουν κάτι παραπάνω, το σταματάω εδώ.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Σύμφωνα με αυτό που είπε η natasa

-Τα φρένα δυστυχώς με τα σωληνάκια δεν έχουν καμία διαφορά με πριν... ίδια ακριβώς αίσθηση.
ΑΛΛΑ, γενικά οι ταχύτητες ήταν χαμηλές, o V κινητήρας φρενάρει απλά κλείνοντας το γκάζι, που να προλάβουν να ζεσταθούν τα υγρά κτλ, ώστε να καταλάβω κάποια διαφορά?
Περιμένω τις 14 Απρίλη, πως και πως, να μπω Μέγαρα, εκεί ίσως δω κάτι.
Γενικά όμως μαθαίνω να ζω με αυτό. Θέλει δύο ή και τρία δάχτυλα στην μανέτα.
Αν πω πως αισθάνομαι ανασφάλεια, θα πω ψέμματα.
Απλά δεν είναι η αίσθηση που θα ήθελα.

Κάποτε σε μια εκπαίδευση με SV 650 ( Tα παλιά) δεν εδειξαν σημάδια κόπωσης η προβληματισμού στα φρένα, μέσα στην πίστα των μεγάρων απο διαφορετικούς οδηγούς μάλιστα.
Γυρνώντας για ώρες εκεί μέσα.
Έχω την υποψία οτι τα παλιά sv ,είχαν μεγαλύτερη τρόμπα φρένου απο οτι έχουν τα καινούργια που έχουν και abs.
Οτι συμβαίνει με τα v strom που η καλύτερη αναβάθμιση είναι η τοποθέτηση τρόμπας απο το παλιό χωρίς abs.
Εδώ και η διαφορά του ενος δάχτυλου με τα τρια η τέσερα.
Σε v strom ( abs) η τοποθέτηση σωλήνων υψηλής, εξάλειψε το φαινόμενο της < σπογγώδους> αίσθησης, όχι της δύναμης στην μανέτα.
Αρα ίσως για τα γούστα σου θα πρέπει να ψαχτεις σε αλλη τρόμπα.
Ενδιαφέρον θα είχε η άποψη άλλου χρήστη - οδηγού με ίδιο μηχανάκι.
Ή η δική σου με άλλο μηχανάκι
 
Top Bottom