Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ



Επίσημο, Rossi και Hamilton θα “ανταλλάξουν” θέσεις, στην Valencia!


Νωρίτερα, τον Οκτώβριο, είχαν κυκλοφορήσει οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με την... αλλαξοθεσία μεταξύ των Valentino Rossi και Lewis Hamilton.

Tο σενάριο ήθελε τον εννιά φορές πρωταθλητή Rossi, να κάθεται πίσω από το κόκπιτ του F1 μονοθεσίου του Hamilton και τον έξι φορές πρωταθλητή Hamilton, να οδηγά την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Rossi.

Τελικά όλα τακτοποιήθηκαν, αφού και οι δύο οδηγοί έχουν ολοκληρώσεις τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις και το “ραντεβού” κλείστηκε για τις 9 Δεκεμβρίου, στην πίστα της Valencia.

Ο Rossi θα οδηγήσει το Mercedes AMG F1 W10 EQ Power+ μονοθέσιο και ο Hamilton την Yamaha YZR-M1. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν ανακοινωθεί αν και προφανώς, θα πρόκειται απλά για γύρους μέσα στην πίστα και όχι για κάτι ανταγωνιστικό.

Αμφότεροι οι οδηγοί έχουν ανάλογη εμπειρία, ο Hamiltom με τους δύο και ο Rossi με τους τέσσερις τροχούς, ωστόσο θα είναι η πρώτη φορά που ο Βρετανός πιλότος θα κάτσει στην σέλα μιας καθαρόαιμης, MotoGP μοτοσυκλέτας. O Rossi από την πλευρά του, έχει οδηγήσει στο παρελθόνο μονοθέσια F1, της Ferrari.

Την διοργάνωση ανέλαβε μεγάλη εταιρεία ενεργειακών ποτών, που χορηγεί και τους δύο οδηγούς.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Velantino Rossi: Επιβεβαίωσε πως θα πάει στα αυτοκίνητα για 10 χρόνια
Στόχος οι 24ωροι αγώνες του Le Mans και Nurburgring

Λίγες μόνο μέρες μετά την “κόντρα” που είχε μέσα στην πίστα της Valencia με τον Lewis Hamilton, ο Valentino Rossi κρατάει και πάλι το τιμόνι ενός αυτοκινήτου, αυτή τη φορά μιας Ferrari GT3 στην πίστα της F1 στο Abu Dhabi. Μαζί του είναι το “φιλαράκι” Uccio Salucci και ο ετεροθαλής Luca Marini, που θα οδηγήσουν εκ περιτροπής για 12 ώρες τη Ferrari της Sky στον αγώνα αντοχής 12h of Gulf.

Ο Rossi μίλησε ανοιχτά για το τι σκέφτεται να κάνει με το αγωνιστικό του μέλλον τα επόμενα χρόνια, καθώς το συμβόλαιό του τελειώνει το 2020. Προφανώς η Yamaha θα προσφέρει μια θέση στον Rossi ακόμα κι αν γίνει 80 χρονών και τερματίζει τελευταίος, αφού η παρουσία του στα MotoGP ξεπερνά το αγωνιστικό κομμάτι. Ο Ιταλός είναι θρύλος και εκπροσωπεί μια ολόκληρη γενιά θεατών και οπαδών, που επί δύο ολόκληρες δεκαετίες μεγάλωσαν παρακολουθώντας τα κατορθώματά του εντός πίστας και το show του εκτός…. Όμως ο ίδιος ο Rossi δεν θέλει σε καμία περίπτωση να γίνει ένα “έκθεμα” που θα περιφέρεται στις πίστες και με την ισχυρή προσωπικότητά του θα πουλάει μπλουζάκια και θα βγάζει ειδησούλες. Έτσι στη συνέντευξη που έδωσε στο δίκτυο Sky (είναι και χορηγός του) ξεκαθάρισε πως τα αγωνιστικά αποτελέσματα των πρώτων αγώνων της χρονιάς θα είναι καθοριστικά για την τελική απόφαση που θα πάρει. Μάλιστα όπως είπε, τα αποτελέσματα αυτά θα πρέπει να είναι καλύτερα από τα περσινά – ούτε καν στο ίδιο επίπεδο. Επίσης ήταν απόλυτα σαφής με το τι θα κάνει στην περίπτωση που το 2020 είναι η τελευταία του χρονιά στα MotoGP. “Έχω πει πολλές φορές πως θα τρέξω αγώνες αυτοκινήτων για τα επόμενα δέκα χρόνια. Οι αγώνες αντοχής των 24ωρών του Le Mans και του Nurburgring είναι μέσα στη λίστα με εκείνους που θέλω να τρέξω οπωσδήποτε ” . Φυσικά οι δημοσιογράφοι άρπαξαν την ευκαιρία από την πρόσφατη ανταλλαγή οχημάτων με τον Lewis Hamilton και τον ρώτησαν για την πιθανότητα να πάει στη Formula 1. Η απάντηση του Rossi ήταν αναμενόμενα χιουμοριστική: “Ο Hamilton μου είπε πως προλαβαίνω ακόμα, αλλά η ηλικία μου δεν βοηθάει… βέβαια αν ο Bottas θέλει…”.



Αμα εχεις καψουλι YesYes
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.266
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... ειναι και φραγκο-κυνηγος .....Shot.... μου φαινεται , να δεις που στο τελος θα ανοιξει και καταστημα ψιλικων γιατι θα μας πει "δεν θα του φτανει η συνταξη" ......! abcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.motograndprix.gr//gmcms/media/_2019/MotoGP/12_Δεκέμβριος/17-12/ροσσι.jpg

Rossi: Μετά τις μοτοσυκλέτες;
Με περιμένει το Le Mans, το Spa και το Nurburgring!

Ο Valentino Rossi μίλησε στον τηλεοπτικό δίαυλο SKY της Ιταλίας για το μέλλον του στο MotoGP και για το τι θα κάνει όταν αποφασίσει να αποσυρθεί.

Όπως και στο παρελθόν, έτσι και τώρα, ο Vale επανέλαβε την επιθυμία του να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου και να συνεχίσει να αγωνίζεται εκεί.

«Πάντα έλεγα ότι όταν σταματήσω με τις μοτοσυκλέτες, θέλω να συνεχίσω να δίνω μάχες με τα αυτοκίνητα».

«Θα ήθελα να πάρω μέρος στον 24ωρο Αγώνα του Le Mans, στον 24ωρο του Spa και στον 24ωρο του Nurburgring».

«Βασικά υπάρχουν 5-6 Αγώνες στους οποίους θέλω να συμμετάσχω».

Όμως πρώτα πρέπει να πάρει τη μεγάλη απόφαση να σταματήσει, ή όχι, από τη μεγάλη του αγάπη: το MotoGP!

«Η επόμενη χρονιά θα είναι πάρα πολύ σημαντική», σχολιάζει ο Ιταλός Θρύλος.

«Θα πρέπει σύντομα να αποφασίσω τι θα κάνω και τα πάντα θα εξαρτηθούν από τα αποτελέσματα».

«Θα πρέπει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι φέτος, ειδάλλως δεν θα έχει νόημα να συνεχίσω».

Τέλος, έκλεισε αστειευόμενος για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην F1!

«Ο Lewis μου είπε ότι ακόμα προλαβαίνω! Αλλά δεν είναι εύκολο σε αυτή την ηλικία. Από την άλλη, αν το θέλει ο Bottas…!»


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Valentino Rossi: Αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για Petronas!
Θα αποφασίσει πριν τα μέσα της σεζόν


Το ερώτημα για το αγωνιστικό μέλλον του Rossi, είναι ένα ζήτημα διαχρονικό, καθώς ο Γιατρός εδώ και πολλά χρόνια ανακοινώνει κάθε χρονιά πως θα πάρει την απόφασή του μετά τα πρώτα αποτελέσματα της κάθε σεζόν, και κάθε φορά βρίσκεται στις "επάλξεις" παλεύοντας σε κορυφαίο επίπεδο, ενώ διανύει πλέον την τέταρτη δεκαετία της ζωής του.

Η περσινή χρονιά όμως, αν και ξεκίνησε με καλούς οιωνούς για το Rossi μιας και ήταν ο πρώτος αναβάτης της Yamaha στην βαθμολογία μέχρι τα μισά του πρωταθλήματος, δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολη. Τόσο ο Vinales όσο και ο Quartararo, είχαν καλύτερες επιδόσεις στο τέλος, με τον Ισπανό μάλιστα να σπάει το σερί της Yamaha που είχε να δει νίκη σχεδόν δύο χρόνια.

Τώρα λοιπόν, το ερώτημα για το αν θα αποσυρθεί ή όχι ο Rossi στο τέλος του 2020, εγείρεται πιο έντονα από ποτέ και ο ίδιος σε μια συνέντευξή του στην Gazzetta dello Sport, προσπάθησε να καταστήσει σαφείς τις προθέσεις του. Μάλιστα, ήταν η πρώτη φορά που ο Valentino ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικός για το μέλλον, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας τις δηλώσεις του… πίσω από τις γραμμές. "Θα ήθελα να είχα περισσότερο χρόνο", δήλωσε ο Rossi. "Δυστυχώς πλέον στα MotoGP οι αποφάσεις παίρνονται στην αρχή της χρονιάς. Χρειάζομαι χρόνο για να αξιολογήσω τα δεδομένα, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της σεζόν. Θα μιλήσω με τον Lin Jarvis και την Yamaha για να δω τι σκέφτονται". Αυτό σημαίνει ότι θα έχει πάρει την απόφασή του πριν τον αγώνα του Mugello, αλλά βάσει των υπόλοιπων δηλώσεών του, δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αγχωμένος: "Είναι μεγάλη πολυτέλεια για έναν αναβάτη να μπορεί να αποσυρθεί όποτε θέλει εκείνος. Συνήθως σε αφήνουν (σ.σ. οι ομάδες) στα κρύα του λουτρού."



Το θέμα όμως είναι ότι η απόφασή του εξαρτάται και σε μεγάλο βαθμό από το τι θα αποφασίσουν οι Vinales και Quartararo. Για τον μεν πρώτο, δεν είναι μυστικό πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από την Ducati, ενώ και ο Quartararo θέλει πολύ μια εργοστασιακή θέση, διαφορετικά υπάρχει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει την Yamaha, αν την βρει σε κάποια άλλη ομάδα. Σε αυτή την περίπτωση, αν φύγει κάποιος από τους άλλους δύο, ο Rossi θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, αλλά μέσα από τις δηλώσεις του άφησε ορθάνοιχτο και το ενδεχόμενο να ανταλλάξει θέση με τον Quartararo και την ομάδα της Petronas: "Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά αν πάω στην Petronas. Θα προτιμούσα να μείνω εδώ που είμαι, αλλά είμαστε τρεις αναβάτες για δύο θέσεις. Για μένα η Petronas δεν είναι κακή ομάδα. Ίσως όμως φύγει ο Vinales, ή μπορεί να αλλάξουμε θέσεις με τον Quartararo, θα δούμε."



Τέλος, ο Rossi είπε ότι θα ήθελε από την μοτοσυκλέτα του να κερδίσει τουλάχιστον 10km/h τελικής για να ανταγωνίζεται τα Honda και τα Ducati, αν και γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο, ενώ πρόσθεσε ότι οι γονείς του όπως και πολύ ακόμη φίλαθλοι θέλουν να συνεχίσει να αγωνίζεται στα MotoGP, αλλά θα πρέπει να είναι ρεαλιστής. Θα πρέπει, όπως χαρακτηριστικά είπε, να είναι πιο ανταγωνιστικός από πέρσι, διαφορετικά θα είναι καλύτερα να σταματήσει. "Ακόμη κι αυτή η απόφαση, θα είναι μια χαρά…"


Γιατρε οπου και να πας εμεις θα σε γουσταρουμε YesYesYes
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
"Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά αν πάω στην Petronas. Θα προτιμούσα να μείνω εδώ που είμαι, αλλά είμαστε τρεις αναβάτες για δύο θέσεις. Για μένα η Petronas δεν είναι κακή ομάδα. Ίσως όμως φύγει ο Vinales, ή μπορεί να αλλάξουμε θέσεις με τον Quartararo, θα δούμε."
Δεν θα ήταν σοφή κίνηση να χάσει τον Quartararo η Yamaha.
Είναι το μέλλον και έχει αποδείξει ότι μπορεί να πάρει το καλύτερο από την μοτοσυκλέτα της.
Αν φύγει ο Vinales πιστεύω ο Γιατρός θα δώσει πολλά στον μικρό από την εμπειρία του κι ας είναι στην ίδια ομάδα.Εμπειρία θέλει ο μικρός γιατί ταλέντο κι ενθουσιασμό έχει.

Για το αν θα είναι προτιμότερο να είναι δίδυμο στην εργοστασιακή ο μικρός με τον Vinales,ίσως...

Η παραπάνω κουβέντα/δήλωση του Ρόσι για την Petronas είναι ακομπλεξάριστη.Μπορει και η πλέον ρεαλιστική.
Ξέρει την αξία του και τις μετοχές της στον χώρο των Motogp.

Μ'αρέσουν και τα χρώματα....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.266
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Valentino Rossi......είπε ότι θα ήθελε από την μοτοσυκλέτα του να κερδίσει τουλάχιστον 10km/h τελικής για να ανταγωνίζεται τα Honda και τα Ducati, αν και γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο ................

.....ατιμη Honda ...... ατιμη παλιο-Ηonda ......εσυ μωρη παλιο-Honda ..... και μονο εσυ ....... μας πικρανες το καλυτερο παιδι ......!Hammer Smash
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Rossi: Μου ζήτησαν ν’ αποφασίσω άμεσα!
Θέλω όμως χρόνο και απαντήσεις…

Φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά που ο Valentino Rossi θα φορά τα χρώματα της εργοστασιακής Yamaha.

Ο Ιταλός Θρύλος του MotoGP δεν θα βρίσκεται στην ομάδα το 2021, μετά τα νέα ότι οι Vinales-Quartararo θα αποτελέσουν το δίδυμό της από τη νέα σεζόν.

Ο ίδιος, σε δηλώσεις του αμέσως μετά τις σχετικές ανακοινώσεις, επανέλαβε ότι χρειάζεται χρόνο πρώτα-πρώτα για να αποφασίσει αν θα συνεχίσει ή όχι.

«Για λόγους που υπαγορεύει η αγορά των οδηγών και οι μεταγραφές, η Yamaha μου ζήτησε από την αρχή της χρονιάς να πάρω μιαν απόφαση για το μέλλον μου».

«Εμμένοντας όμως σ’ αυτά που έχω πει, δεν ήθελα να βιαστώ και απάντησα ότι χρειαζόμουν περισσότερο χρόνο».

«Η Yamaha στη συνέχεια ενήργησε ανάλογα και ολοκλήρωσε τις συνομιλίες».

«Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι πρώτο μου μέλημα είναι να γίνω και πάλι ανταγωνιστικός και να συνεχίσω την καριέρα μου ως αναβάτης του MotoGP και το 2021».

«Προτού όμως πάρω την οποιαδήποτε απόφαση, χρειάζομαι απαντήσεις που μόνο η πίστα και οι πρώτοι Αγώνες μπορούν να μου δώσουν».

«Είμαι χαρούμενος βέβαια που, στην περίπτωση που συνεχίσω, η Yamaha είναι έτοιμη να με υποστηρίξει, δίνοντάς μου εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και εργοστασιακό συμβόλαιο».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Rossi: Λιγότερη τεχνική…
…και περισσότερο θάρρος!

Η 5η θέση του στο πρόσφατο τεστ της Μαλαισίας άφησε ικανοποιημένο τον Valentino Rossi, ο οποίος σε λίγες ημέρες θα γίνει 41 ετών.

Άλλωστε η ηλικία περνάει σε δεύτερη μοίρα και το σημαντικό για τον ίδιο είναι να βρει τη χαμένη του ανταγωνιστικότητα.

Και οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο!

«Οι τωρινές μοτοσυκλέτες θέλουν περισσότερη προσπάθεια και αν την οδηγούσα την Μ1 όπως παλιά, θα ήμουν αργός».

«Φυσικά και όσο μεγαλώνεις τόσο τα πράγματα δυσκολεύουν. Ειδικά εδώ, που είναι το πιο δύσκολο τεστ και το πιο απαιτητικό, ακόμα και για τους νέους αναβάτες».

«Όμως προπονήθηκα πάρα πολύ το χειμώνα και είμαι σε καλύτερη κατάσταση απ’ ότι πέρυσι».

«Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι οι πιο διασκεδαστικές που έχω οδηγήσει! Παλιά έπρεπε να βάλεις και μια πινελιά από τεχνολογία… τώρα το θάρρος μετράει πολύ!»

Είναι, όμως, ικανοποιημένος από τις τρεις ημέρες των δοκιμών;

«Ναι… κατάφερα μάλιστα για πρώτη φορά να κάνω εδώ 1:58 και αυτό είναι καλό… είμαι 5ος και όχι μακριά από τους πρώτους».

«Δούλεψα πολύ στο ρυθμό και σε άλλα πράγματα. Κάποια ήταν καλά και κάποια όχι. Πρέπει να συνεχίσουμε όμως, γιατί όλοι είναι γρήγοροι».

Τον ρώτησαν που έχει βελτιωθεί η Yamaha: «Έχουμε καλύτερη πρόσφυση και μειώσαμε τη φθορά στο πίσω ελαστικό, που ήταν και το μεγάλο μας πρόβλημα».

«Πρέπει όμως να τα επιβεβαιώσουμε αυτά και σε άλλες πίστες. Η νέα M1 είναι διαφορετική απ’ αυτή του ’19 κι ακόμα δεν έχουμε κατανοήσει όλες τις δυνατότητές της».

Η βελτίωση αυτή οφείλεται στο νέο ελαστικό της Michelin, όπως πιστεύουν οι αντίπαλοί του, ή και στην όλη προσπάθεια της Yamaha τα τελευταία χρόνια;

«Είναι μισό-μισό. Το νέο ελαστικό δουλεύει καλά. Όλοι είναι γρήγοροι, αλλά εμείς είμαστε καλύτεροι γιατί δουλέψαμε στο πλαίσιο και στο κινητήρα για να το πετύχουμε».

«Και στην τελική ταχύτητα έχουμε κάνει πρόοδο. Η διαφορά μειώθηκε, αλλά δεν είναι αρκετό. Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά».

«Πρέπει να καταλάβουμε αν μπορούμε να μείνουμε στο slipstream των πιο γρήγορων οδηγών στην ευθεία».

Οι V4, πάντως, κυριάρχησαν στις τελικές στην Μαλαισία.

«Ο εν σειρά κινητήρας είναι πιο εύκολος στην οδήγηση, αλλά και πιο αργός στην ευθεία. Αυτό σημαίνει ότι με τον V4 είσαι γρήγορος στην ευθεία χωρίς να προσπαθείς».

«Ενώ με τον εν σειρά κάνεις τη διαφορά στις στροφές, αλλά ρισκάρεις περισσότερο. Δεν είναι εύκολο, αλλά αυτό είναι το DNA της Yamaha και δεν νομίζω ν’ αλλάξει».

Σ’ αυτό το τεστ είχε την ευκαιρία να δουλέψει ακόμα πιο πολύ με το νέο του αρχιμηχανικό, τον David Munoz.

«Μου άρεσε πολύ, ένοιωθα καλά και η νοοτροπία και η διάθεση στην ομάδα είναι καλή. Έχουμε και μερικούς πολύ καλούς Ιταλούς με τα ηλεκτρονικά. Είμαι πολύ χαρούμενος».

Και τα ηλεκτρονικά έχουν αποδειχτεί υψίστης σημασίας, στο δρόμο για την επιτυχία.

«Στο σύγχρονο MotoGP το να ελέγχεις σωστά το φρένο κινητήρα είναι πάρα πολύ σημαντικό κι έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά σ’ αυτό».

«Στο παρελθόν υποφέραμε σ’ αυτόν τον τομέα, αλλά τώρα – χάρη και στη δουλειά των νέων παιδιών – έχουμε κάνει πρόοδο».

Η Yamaha έφερε στην Sepang και μια νέα συσκευή για τις εκκινήσεις. «Τη δοκίμασα, δεν είναι άσχημη αλλά θέλει δουλειά προτού τη φέρουμε για τον Αγώνα».

Και για τον Rossi, όπως και για τους Dovi-Marquez, ήταν οι ίδιοι δυο οδηγοί που ξεχώρισαν στην Μαλαισία.

«Οι ταχύτεροι σε ρυθμό ήταν ο Vinales και ο Rins, με τον δεύτερο ίσως να είναι λίγο καλύτερος».

«Πάντως δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε και την κατάσταση του Marquez, γιατί δεν είναι ακόμα καλά».

«Και ο Quartararo, ως συνήθως, ήταν γρήγορος στον ένα γύρο, αλλά δυσκολεύτηκε στο ρυθμό. Η Ducati δεν μου φάνηκε γρήγορη».
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


To 46 γίνεται 41


Όχι δεν αλλάζει το αγαπημένο του 46 o Valentino Rossi, απλά σήμερα έχει τα γενέθλιά του και γίνεται 41!

Από το 1996 που έτρεξε τον πρώτο αγώνα MotoGP με Aprilia 125 έχουν περάσει 24 χρόνια, αρκετά περισσότερα από τα μισά του χρόνια και συνεχίζει!.

Σε αυτό το διάστημα έχει ανέβει 234 φορές στο βάθρο, έχει κερδίσει 115 αγώνες και έχει κατακτήσει 9 φορές τον τίτλο του πρωταθλητή.


Χρόνια πολλά Vale!



Χρονια πολλα γιατρε μουυυυυυυυυυυυυυυυ abc
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Rossi: Το «μυστικό» δωμάτιο
Το πρώτο επεισόδιο της σειράς!

Ο Valentino Rossi ανοίγει την πόρτα στο «μυστικό» του δωμάτιο, στο χώρο όπου κρατάει μερικά από τα πολυτιμότερα κράνη/φόρμες κτλ της καριέρας του.

Είναι κάτι σαν ένα προσωπικό μουσείο του Ιταλού σούπερ-σταρ, όπου κανείς θα βρει όλες τις αγωνιστικές του φόρμες, γάντια, κράνη, αλλά και μοτοσυκλέτες!

Εκεί υπάρχουν μοτοσυκλέτες με τις οποίες ο Vale κέρδισε Τίτλους στα 125cc και 250cc αλλά και στη μεγάλη κατηγορία.

Στο παρακάτω video βλέπουμε το πρώτο από τα τέσσερα επεισόδια που έβγαλε στον αέρα η Dainese.

Να σημειώσουμε ότι ο Rossi αγωνίζεται με φόρμες της Dainese από το 1993!!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Valentino Rossi “Secret Room” 2ο επεισόδιο

Από τον BikerSpirit

Ο “Γιατρός” ανοίγει τις πόρτες του ιδιωτικού μουσείου του.

Η συγκέντρωση 25 χρονών αγώνων σε ένα δωμάτιο δεν θα είναι εύκολη, ειδικά αν το όνομά σου είναι Valentino Rossi και μπορείς να καυχηθείς μια συλλογή φορμών, κρανών και μοτοσυκλετών, που θα μπορούσε να ζηλέψει και το πιο γνωστό μουσείο.

Η ιστορία του Valentino Rossi συνεχίζεται σε αυτό το 2ο επεισόδιο (από τα 4), ο οποίος άνοιξε τις πόρτες στο ευρύ κοινό στο ιδιωτικό του μουσείο, το “Secret Room”.

Ένα δωμάτιο όπου συλλέγει μια ζωή αναμνηστικά, άνοιξε για πρώτη φορά για μια σειρά από 4 βίντεο στα οποία ο # 46 λέει πολλά άγνωστα πράγματα της καριέρας του.

Σε αυτό το επεισόδιο ο Rossi μιλάει για το πέρασμα του χρόνου, τη φιλία, τη ζωή των Αστέρων, τον δεσμό με τη πατρίδα του την Ταβουλία και πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα.



«Αυτό το δωμάτιο γεννήθηκε από το πάθος μου για τις φορμες, κράνη, μπότες, γάντια και όλα τα πράγματα της καριέρας μου. Είχα σκεφτεί ένα δωμάτιο, ένα μυστικό μουσείο, ένα μέρος για να βάλω τόσα πολλά αξέχαστα πράγματα, τόσες αξέχαστες στιγμές και θα μπορούσα να το ανοίξω μόνο σε εσάς. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που άρχισα να τρέχω και ήμουν πραγματικά παιδί, γιατί ήμουν 14 ετών. Μου αρέσει να βλέπω πόσα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ στον χαρακτήρα μου και ειδικά στη ζωή έξω από τους αγώνες. Μεγαλώνοντας, προσπαθούμε να κάνουμε άλλα πράγματα, προσπαθούμε να μεγαλώσουμε επίσης επειδή θα ήταν κρίμα να παραμείνουμε το ίδιο μετά από 20 χρόνια, τόσο για το καλό όσο και για το χειρότερο. Γίνεσαι λιγότερο ξέγνοιαστος, υπάρχει περισσότερη ανησυχία, αλλά από “γεύση” το ίδιο. Άλλα πράγματα, ωστόσο, έχουν παραμείνει παρόμοια, όπως το πάθος για μοτοσικλέτες, η επιθυμία να τρέχω, η επιθυμία να συγκρίνουμε τον εαυτό μας, και πάνω από όλα την ανταγωνιστικότητα και τη γεύση που μπορώ να βρω με την μοτοσυκλέτα. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι πολλά έχουν αλλάξει αλλά άλλα έχουν παραμείνει τα ίδια.»






Valentino Rossi “Secret Room” 3ο επεισόδιο

Από τον BikerSpirit

Ο “Γιατρός” ανοίγει τις πόρτες του ιδιωτικού μουσείου του.

Η συγκέντρωση 25 χρονών αγώνων σε ένα δωμάτιο δεν θα είναι εύκολη, ειδικά αν το όνομά σου είναι Valentino Rossi και μπορείς να καυχηθείς μια συλλογή φορμών, κρανών και μοτοσυκλετών, που θα μπορούσε να ζηλέψει και το πιο γνωστό μουσείο.


Η ιστορία του Valentino Rossi συνεχίζεται σε αυτό το 3ο επεισόδιο (από τα 4), ο οποίος άνοιξε τις πόρτες στο ευρύ κοινό στο ιδιωτικό του μουσείο, το “Secret Room”.

Ένα δωμάτιο όπου συλλέγει μια ζωή αναμνηστικά, άνοιξε για πρώτη φορά για μια σειρά από 4 βίντεο στα οποία ο # 46 λέει πολλά άγνωστα πράγματα της καριέρας του.

Σε αυτό το επεισόδιο ο Rossi παρουσιάζει τις φόρμες του από την πρώτη του φόρμα και μπότες, μέχρι σήμερα, και τις συγκρίνει!


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Valentino Rossi ξεκινά τη συγκέντρωση χρημάτων για το νοσοκομείο Marche Nord
Από τον BikerSpirit

Ο κόσμος της μοτοσικλέτας κινητοποιείται για να αντιμετωπίσει την κατάσταση έκτακτης ανάγκης υγείας στην Ιταλία λόγω του κοροναϊού.

Ο κόσμος των μοτοσικλετών κινητοποιείται όλο και περισσότερο για να συμβάλει στην ιταλική υγειονομική περίθαλψη, η οποία επί του παρόντος καταπολεμά μια εξαντλητική μάχη κατά του κοροναϊού.

Μετά τις πρωτοβουλίες του ιδρύματος Marco Simoncelli (Δείτε εδώ >>), ο Valentino Rossi αποφάσισε επίσης να βοηθήσει το νοσοκομείο Marche Nord για την αγορά νέων αναπνευστικών μονάδων για την εντατική φροντίδα.

Παρακάτω είναι το επίσημο δελτίο τύπου με το IBAN για όσους επιθυμούν να βοηθήσουν. Μαζί και ενωμένοι θα κερδίσουμε και αυτή την πρόκληση.

«Η VR46 Srl, μαζί με πολλούς επιχειρηματίες από την περιοχή Marche, συμβάλουν στη συγκέντρωση κεφαλαίων που αφιερώθηκε στον Σύνδεσμο INSIEME PER MARCHE NORD, προκειμένου να αγοράσει νέους αναπνευστήρες για το Νοσοκομείο Marche Nord.

Πιστεύοντας ακράδαντα σε ενέργειες που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης του Coronavirus, η VR46 Srl προσκαλεί οποιονδήποτε να ενεργήσει σύμφωνα με τους κανόνες και να συνεισφέρει στους φορείς συγκέντρωσης χρημάτων για να βοηθήσει εκείνους που δεσμεύονται να ξεπεράσουν αυτήν την πολύπλοκη στιγμή αυτές τις μέρες.

Όποιος επιθυμεί να συνεισφέρει μπορεί να το κάνει στο Iban της Ένωσης:
IT45P0882613300000000109407 »
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
To “μυστικό μουσείο” του Valentino Rossi - 4ο Video

Στο τέταρτο επεισόδιο της σειράς "το μυστικό μουσείο του Valentino Rossi", ο Ιταλός μας δείχνει τη συλλογή του από κράνη, γάντια αλλά και... χρησιμοποιημένες ξύστρες από την αγωνιστική του καριέρα!

Εδώ θα δείτε τα σπουδαιότερα κράνη της καριέρας του Vale, από το πρώτο κράνος του που ήταν της Dainese -καθώς στην αρχή ντυνόταν Dainese από την κορυφή έως τα νύχια-, στα επετειακά κράνη της AGV, μέχρι και το τελευταίο κράνος Pista που δημιούργησε η AGV με τη βοήθεια του, με όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες που μπορεί να φανταστεί κανείς για κράνος του 2020.

Όμως στη συλλογή του ο Rossi, πέρα από δικά του κράνη, έχει και ένα σωρό κράνη θρύλων του αυτοκινήτους και της μοτοσυκλέτας, κράνη του Σουμάχερ και του Σένα, του McGrath, του Abe, κ.α.

Στα γάντια θα δείτε την πρόοδο που έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς τα πρώτα γάντια του Rossi είναι εντελώς βασικά σε προστασία, ενώ τα τελευταία βρίθουν από carbon, τιτάνιο, κλπ.

Τέλος, θα δείτ τις ξύστρες που έχει χρησιμοποιήσει ο "γιατρός", πάνω στις οποίες μετά τον αγώνα, σημειώνει το GP και το αποτέλεσμα που έφερε.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.266
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το μονο που παραδεχομαι στο Ροσσι , φευγοντας απο την Honda και πηγαινοντας στην Υamaha, ειναι οτι αποδειξε ...... οτι αυτο που μετραει σε εναν αγωνα, σε μεγαλυτερο ποσοστο ειναι ο ανθρωπινος παραγοντας . Aν υποθεσουμε οτι και ο Μαρκεζ σημερα πηγαινε σε αλλη εταιρεια ..... δεν θα εφερνε αντιστοιχα αποτελεσματα ? cdefghig

(..... το οτι με εχουν ντροπιασει εμενα κατι παπακια και κατι δικαβαλα κιολας σκουτερ με πιτσιρικαδες οδηγους , να μην ληφθει υπ΄οψιν .....!:mad: )
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rossi: “Δεν ξέρω αν είμαι ο μεγαλύτερος στην ιστορία, ας πούμε ένας από τους καλύτερους”

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi πρωταγωνίστησε σε μια διασκεδαστική συνομιλία ένα Live στο «Instagram» με τον πρώην ποδοσφαιριστή της Inter, Christian Vieri.

Οι δύο πρωταθλητές συζήτησαν για τον περιορισμό λόγω του κορωνοϊού στην Ιταλία και σχολίασαν τις μεγάλες επιτυχίες τους σε όλη την ιστορία.

rosssi.jpg

Για τον ποδοσφαιριστή θρύλο της ιταλικής ομάδας, δεν υπάρχει κανένας σαν τον Rossi στο MotoGP και τον σύγκρινε με άλλους εξαιρετικούς αθλητές από άλλα αθλήματα.

«Είσαι ο σπουδαιότερος στην ιστορία στο MotoGP, όπως ο Messi ή ο Federer. Είσαι ο βασιλιάς των βασιλιάδων των μοτοσικλετών για περισσότερα από 20 χρόνια », είπε ο πρώην ποδοσφαιριστής και ο Rossi απάντησε: « Δεν ξέρω αν είμαι ο μεγαλύτερος στην ιστορία, ας πούμε ένας από τους καλύτερους».

Ένα από τα τελευταία θέματα της συνομιλίας ήταν το μέλλον του αναβάτη της Yamaha. Όταν ο Vieri τον ρώτησε αν θα συνεχίσει δύο / τρία ακόμη χρόνια, ο Rossi απάντησε: «Το μέλλον μου; Θα ήθελα να κάνω μερικούς αγώνες για να καταλάβω πόσο ανταγωνιστικός μπορώ να παραμείνω και να αποφασίσω αν θέλω να συνεχίσω το 2021»

HugHug
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rossi - Ο πιο προσαρμοστικός αναβάτης MotoGP!

Ένα σύντομο κλιπ από το Crash.net, που δείχνει την ατέρμονη προσαρμογή του μακροβιότερου αθλητή στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας, Valentino Rossi, στο οδηγικό του στυλ προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός.


PraisingPraising
 
Top Bottom