Βαλεντίνο Ρόσι

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πάντως στην μαμά του τον έζαβα, είναι και μόνη 8 χρόνια...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Κατανοητά όλα αυτα ρε παιδιά, αλλά δεν γίνεται να κοντράρει τα 23χρονα τι να λέμε τώρα...apache είναι μόνο ένας...

Τι εννοεις λεγοντας οτι δεν μπορι να κοντραρει τα 23χρονα?Αν δεν κανω λαθος ειναι στην πρωτη πενταδα.

Μανο τον βαρεθηκες η οχι,οσο το λεει η καρδουλα του και οσο μαζευει βαθμους θα ειναι εκει.
 

Jon t

new member
Δημοσιεύσεις
62
Μοτοσυκλέτα
HONDA CRF1000L
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Εγω πάντως ακόμα σε όποιον αγώνα δεν είναι με τους μπροστά ξενερώνω....
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Όταν κάνες σχολή
Και βγάλεις απατσακια και αυτά γίνουν με την σειρα τους πρωταθλητές τα ξανά λέμε

Δημήτρη δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος να αμφισβητήσει στο ελάχιστο, το ποιος είναι και τι έχει προσφέρει στο άθλημα. Ακόμα περισσότερα έχει να προσφέρει στο μέλλον αν συμβιβαστεί και αν θέλει να φτιάξει και δικιά του ομάδα, οδηγούς κλπ...κλπ... θα δούμε όμορφα πράγματα πιστεύω. Κάποια στιγμή όμως όλοι μας περνάμε σε ένα άλλο επίπεδο και γινόμαστε προπονητές. Είναι αδύνατο και παρά φύση να πιστεύουμε εις στο διηνεκές ότι μπορούμε να είμαστε ισότιμα ανταγωνίσιμοι με πιτσιρικάδες. Απλά η πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις που έχουμε αποκτήσει θα πρέπει να τις μεταλαμπαδέψουμε και να εκπαιδεύσουμε αυτούς που θα μας αντικαταστήσουν.
Αν θυμάμαι καλά έχει 3 συνεχόμενες πτώσεις στους τελευταίους σε σειρά αγώνες. Κάποια πράγματα ακόμα και στατιστικά δεν κάθονται...... αλλά ούτε και από μεριά "γκαντεμιάς".
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Lin Jarvis: «Ο Rossi εξακολουθεί να είναι ο γρηγορότερος οδηγός της Yamaha»

Από τον BikerSpirit

Η Yamaha απολαμβάνει τη νίκη του Vinales και το βάθρο του Quartararo στο Assen, αλλά τώρα με το βλέμμα προς το Sachsenring, δεν παύει να ανησυχεί για την αστοχία του Valentino Rossi στους τρεις τελευταίους αγώνες

Το αφεντικό της Yamaha MotoGP, Lin Jarvis, μίλησε στην Ισπανική Marca για τον Valentino Rossi τονίζοντας ότι παρόλο που οι τρεις τελευταίοι αγώνες ήταν δύσκολοι για τον Rossi, παραμένει ο πρώτος οδηγός της Yamaha και απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της ομάδας!

«Η κατάσταση δεν είναι τόσο άσχημη. Ακόμα και στο Assen, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο πηγαίνει, όχι την Παρασκευή ή το Σάββατο, αλλά την Κυριακή, η μοτοσυκλέτα δούλευε πολύ καλύτερα . Τέλος, η μοτοσυκλέτα ήταν καλά προσαρμοσμένη, αλλά έκανε ένα λάθος και το έκανε επειδή πιέστηκε. Πιστεύω ότι τα γεγονότα είναι τα γεγονότα: τρεις διαδοχικοί αγώνες με μηδέν βαθμούς και χωρίς αποτελέσματα, τρεις πτώσεις, είναι κάτι πολύ κακό, αλλά στο Montmeló δεν μπορούσε να κάνει τίποτα», δήλωσε ο Lin Jarvis για την πορεία που έχει ο Rossi στο πρωτάθλημα.

«Στο Assen δεν το χειρίστηκε καλά, γιατί η μοτοσυκλέτα ήταν αρκετά γρήγορη , άλλα δεν πέτυχε το αποτέλεσμα που θέλαμε, οπότε το σημαντικό είναι να είμαστε μαζί του, να τον υποστηρίξουμε και να βρούμε έναν τρόπο να δουλέψουμε για τους επόμενους αγώνες», δήλωσε ο Lin Jarvis.

Ο επικεφαλής της Yamaha είναι πολύ σαφής: «Η πίστη μας σε αυτόν δεν έχει αλλάξει καθόλου. Είναι ακόμα ο ταχύτερος οδηγός της Yamaha όσον αφορά τους βαθμούς, ακόμα και πάνω από το Quartararo , έτσι δεν αμφισβητούμε την πίστη μας σε αυτόν, αλλά πρέπει να δουλέψουμε καλύτερα», διευκρινίζοντας ότι εξακολουθεί να είναι ο οδηγός αναφοράς στην Yamaha.

Θυμάται επίσης ότι ο Rossi ήταν, σε πολλές περιπτώσεις, ο μόνος που τερμάτιζε όταν οι άλλοι δεν μπορούσαν: «Γνωρίζουμε από το παρελθόν ότι αρκετές φορές τερμάτισε καλά την Κυριακή του αγώνα μόνο με το σωστό set up, τις σωστές αισθήσεις και ούτω καθεξής. Αλλά αυτό το χρειαζόμαστε από την Παρασκευή. Αυτή είναι η αποστολή μας, η πρόκληση μας», οπότε για τον Jarvis το πιο σημαντικό είναι «να βοηθήσουμε τον Rossi να είναι γρήγορος από την Παρασκευή.»

Μίλησε επίσης για την εσωτερική συνάντηση της ομάδας: «Ήμασταν όλοι κάτω μετά από αυτό που συνέβη στο Montmeló. Έτσι, είχαμε μια εσωτερική συνάντηση. Είχαμε μια συνάντηση με τον Valentino και την άλλη πλευρά του box , την πλευρά του Maverick , και φαίνεται ότι έχουν βρει και οι δυο έναν καλύτερο τρόπο συνεννόησης με το εργοστάσιο της Yamaha.»

Ο Jarvis μίλησε επίσης για τον μέλλον του πρωταθλήματος: «Προφανώς, η μάχη για τον τίτλο φέτος είναι αδύνατη. Βλέπουμε ήδη την απόσταση 44 βαθμών που εχει ο Márquez από τον οδηγό της Ducati και εμείς είμαστε πολύ πιο μακριά . Για μένα, αυτή τη σεζόν είναι σχεδόν αδύνατο το κυνήγι του τίτλου, αλλά μπορούμε να κερδίσουμε περισσότερους αγώνες. Ακόμη και το επόμενο Σαββατοκύριακο μπορούμε να το κάνουμε πολύ καλά, επειδή το Sachsenring δεν είναι μια πίστα όπου χρειάζεται μέγιστη ταχύτητα ή δύναμη. Χρειάζεστε μια μοτοσυκλέτα που είναι καλά διαχειριζόμενη και να μπορεί να ελιχτεί καλά στις στροφές. Μπορούμε να το κάνουμε αρκετά καλά» , κατέληξε το “μεγάλο κεφάλι” της ομάδας της Yamaha στο MotoGP.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πολλοί βιάστηκαν να πουν ότι ο Γιατρός έχει πάρει τον κατήφορο. τα στατιστικά και οι αριθμοί όμως δείχνουν κάτι άλλο, και ως γνωστόν τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα. Η Yamaha τον στηρίζει και ο ίδιος θεωρεί ότι βλέπει φως στο βάθος του τούνελ.


motomag.gr
Η αλήθεια των αριθμών του Rossi! | MOTOMAG
Μπορεί μέχρι σήμερα τα "πέτρινα χρόνια" για τον G.O.A.T. των…

Για να δουμε τι θα δουμε ;);)
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πολλοί βιάστηκαν να πουν ότι ο Γιατρός έχει πάρει τον κατήφορο. τα στατιστικά και οι αριθμοί όμως δείχνουν κάτι άλλο, και ως γνωστόν τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα. Η Yamaha τον στηρίζει και ο ίδιος θεωρεί ότι βλέπει φως στο βάθος του τούνελ.


motomag.gr
Η αλήθεια των αριθμών του Rossi! | MOTOMAG
Μπορεί μέχρι σήμερα τα "πέτρινα χρόνια" για τον G.O.A.T. των…

Για να δουμε τι θα δουμε ;);)
Αυτές οι προσωπικότητες έχουν φανατικους οπαδούς ή φιλάθλους που τους μισούν. Είναι δυνατά χαρτιά και ο ίδιος είναι μια κατηγορία μόνος του. Ότι και να λένε αυτοί που δεν τον γουστάρουν είναι γιατί όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Ο Ροσσι είναι το Moto GP μετά ερχονται όλοι οι υπολοιποι που έχουν δυνατό μέλλον μπροστά τους . Αλλά στο τώρα είναι ’’ιεροσυλία’’ να τους συγκρίνουμε μαζί του.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
..................... ο ίδιος θεωρεί ότι βλέπει φως στο βάθος του τούνελ. Για να δουμε τι θα δουμε ;);)


abcdefghgkabcdefghgk .... αυτό φώς στο βάθος στο τούνελ ξέρεις ποιοι το βλέπουν εεεε......cdefghi καλά να είναι ο άνθρωπος ... αλλά μεταφορικά το λέω....abcdefghgkabcdefghgk

Απλά τα λόγια της Yamaha είναι κλασικά "πολιτικάντικα" για να μην τον κρεμάσουν και τον αδειάσουν ξαφνικά με την ιστορία που έχει και πολύ σωστά κάνουν.
Τον συμπαθώ δεν ανήκω ούτε στους μεν ούτε στου δε απλά προσπαθώ να δω το θέμα ως τρίτος και ουδέτερος.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Rossi: “Δεν μπορώ να κατηγορώ την ηλικία μου, και πέρυσι ήμουν μεγάλος”

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi πέρυσι, τερμάτισε δεύτερος στο Sachsenring πίσω από τον Marquez, και ήταν μόλις ένα χρόνο μικρότερος, έτσι ο Ιταλός δεν αποδίδει την κακή απόδοση του στην ηλικία!

Αλλά είναι αλήθεια ότι φέτος ήταν περισσότερο από είκοσι δευτερόλεπτα πιο αργός από τον νικητή από πέρυσι, και δεν είναι πλέον η πρώτη Yamaha σε γενικές γραμμές, όπως ήταν σύνηθες μέχρι τώρα στις περασμένες σεζόν: « Δεν είναι αλήθεια ότι φταίει η ηλικία μου, και πέρυσι ήμουν μεγάλος! όταν τερμάτισε δεύτερος στο Sachsenring πίσω από τον Marc Márquez «Επίσης μεγάλος ήμουν και πριν από πέντε χρόνια», όταν αγωνίστηκε για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Ο Rossi λέει ότι εξακολουθεί να έχει την ίδια νοοτροπία που είχε όταν ήταν είκοσι ετών: «Ειλικρινά, είμαι συγκεντρωμένος και έχω δυνατό κίνητρο για την νίκη όλο το Σαββατοκύριακο», αλλά επίσης πιστεύει ότι πρέπει «να κατανοήσει και να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητα.»

Πολλές διαφορές φαίνεται να έχουν το νέο M1 του 2019 σε σύγκριση με το 2018 και ο Rossi πιστεύει ότι είναι πιο κατάλληλο για τους οδηγούς όπως οι Viñales και ο Quartararo: «Φέτος φαίνεται ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται νέο σετάρισμα. Νομίζω ότι για μένα και για τον Franco Morbidelli είναι πιο δύσκολο να χρησιμοποιήσουμε αυτού του είδους σεταρίσματος , το οποίο είναι πολύ δυνατό για τον Maverick και τον Quartararo.»

«Αισθάνομαι συγκεντρωμένος, έχω τα κίνητρα, αλλά δεν αισθάνομαι την επαφή με την μοτοσυκλέτα. Πρέπει να το καταλάβουμε.»

Ο γιατρός επιβεβαίωσε επίσης την καλή σχέση του με την ομάδα της Yamaha, και ιδιαίτερα με τον Silvano Galbusera, που αντικατέστησε τον Jeremy Burgess: ” Αισθάνομαι καλά με την ομάδα μου, και μαζί με τον Silvano όσο είμαστε, αλλά νομίζω πρέπει να βρούμε έναν τρόπο» , δήλωσε ο Rossi.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


VR 46 Η ΕΤΑΙΡΙΑ-ΙΔΕΑ ΤΟΥ ROSSI

H Tavullia, η μικρή άγνωστη στους πολλούς πόλη της Ιταλίας, πέρα από το ότι είναι η ιδιαίτερη πατρίδα και τόπος κατοικίας του Valentino Rossi, είναι το μέρος στο οποίο βρίσκεται η έδρα της εταιρίας που «τρέχει» όλες τις δραστηριότητες του Ιταλού σούπερσταρ.



Βρεθήκαμε ανάμεσα στους 13 δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο που προσκάλεσε η εταιρία του Rossi στην έδρα της, ένα μοντέρνο κτίριο που βρίσκεται λίγο πριν την είσοδο της πόλης. Εκεί πέρα από το προσωπικό γραφείο του Valentino, βρίσκονται τα γραφεία των συνεργατών του, τα σχεδιαστήρια των ρούχων και όλων των ειδών που βγαίνουν από την VR|46, τα γραφεία της Ακαδημίας, το συνεργείο και το γκαράζ της Αγωνιστικής ομάδας Sky-VR|46 και οι αποθήκες των ειδών, πριν πάρουν το δρόμο τους προς τις αγορές όλου του κόσμου ή τις πίστες στις οποίες γίνονται τα GP.


H «VR|46 Racing Apparel», όπως λέγεται η εταιρία είναι μια ιδέα του Valentino στο να φτιάξει μια μάρκα που να βασίζεται στο πάθος του, τον επαγγελματισμό του και την προσοχή στη λεπτομέρεια, τα στοιχεία που χαρακτήριζαν την καριέρα του από τα πρώτα της βήματα. Βρήκε λοιπόν τους έμπειρους συνεργάτες που ήξεραν το αντικείμενο (ή που το έμαθαν, καθώς οι περισσότεροι εκεί είναι κάτοικοι της πόλης ή της περιοχής) και δημιούργησαν την VR46 Racing Apparel που σχεδιάζει και παράγει (η παραγωγή γίνεται και σε άλλες χώρες) όλο τον αγωνιστικό ρουχισμό και τα αντικείμενα που χρησιμοποιεί ο ίδιος ο Rossi και η ομάδα και η Ακαδημία, αλλά σχεδιάζει και κατά παραγγελία αντίστοιχα πράγματα για άλλες ομάδες και εταιρίες, στο χώρο του paddock του MotoGP και όχι μόνο. Βέβαια η εταιρία αναλαμβάνει και τη διανομή όλων αυτών των ειδών, για τους εκατομμύρια φίλους του «the doctor» σε όλον τον κόσμο, που επιθυμούν να φορέσουν ή να χρησιμοποιήσουν τα ίδια αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι οδηγοί της Ακαδηνμίας, του Rossi συμπεριλαμβανομένου.


Πέρα από την επίσημη σειρά των ειδών του Valentino Rossi, η συνεργασία περιλαμβάνει ετιαρίες όπως η Monster Energy, η Yamaha, η Οakley, η Dainese/ AGV, η Sky, η Ogio, η GoPro η ΚΤΜ και η Lamborghini.

Είδαμε στην επίσκεψή μας τους σχεδιαστές να ετοιμάζουν τα νέα ρούχα πολλών οδηγών και μάλιστα να συζητούν με μερικούς από αυτούς που ήταν εκεί, λόγω της επίσκεψής μας και στην Ακαδημία.


Οι συλλογές «TOP RACERS Official Collection» περιλαμβάνουν τους: Tony Cairoli - Toni Bou - Maverick Vinales - Cal Crutchlow - Jack Miller - Alex Rins - Fabio Quartararo - Joan Mir – Mattia Pasini - Enea Bastianini - Luis Salom - Angel Nieto, τους οδηγούς της «Riders Academy»: Franco Morbidelli – Luca Marini - Francesco Bagnaia – Lorenzo Baldassarri - Stefano Manzi – Nicolo Bulega - Dennis Foggia - Marco Bezzecchi - Andrea Migno - Niccolo Antonelli - Celestino Vietti.

Στο κομμάτι της παραγωγής, μετά από μια δεκαετία εμπειρίας, το επίπεδο είναι ιδιαίτερα υψηλό, ανάλογο του πρεστίζ και της εικόνας του λογότυπου VR46 και γι αυτό υπάρχει τρομερός έλεγχος ποιότητας σε όλα τα είδη. Στον τομέα των πωλήσεων υπάρχει ένα διεθνές δίκτυο που καλύπτει το 90% των κρατών που έχουν μοτοσυκλετιστική δράση και φυσικά το πρόγραμμα «On Track» καλύπτει τις πωλήσεις και στους 19 Αγώνες του MotoGP.

Μάλιστα οι υπεύθυνοι της εταιρίας μας πληροφόρησαν ότι σύντομα, μέσα στις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί νέα αποκλειστική συνεργασία με σπουδαία Ελληνική εταιρία που όχι μόνο θα διανέμει τα προϊόντα στην Ελληνική αγορά, αλλά θα φτιάξει και ειδικό VR|46 κατάστημα!

Μέσα στο 2018 «έτρεξαν» 60 πρότζεκτ, με 22 προμηθευτές και την ανάπτυξη 1,800 προϊόντων, τα οποία περνούν μέσα από τα 3,500τ.μ. των αποθηκών που επισκεφθήκαμε στο χώρο της VR|46, από όπου πέρασαν και έφυγαν για τις αγορές όλου του κόσμου 1,200,000 κομμάτια! Οι 5 μεγαλύτερες αγορές για την εταιρία το 2017 που υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία είναι οι: Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιαπωνία, για ένα σύνολο πωλήσεων στα 20,500,000€.

Η εταιρία-ιδέα του Rossi λοιπόν είναι μια εξαιρετικά οργανωμένη υπόθεση που καταφέρνει να έχει και κέρδη, ώστε να χρηματοδοτεί την Ακαδημία, που προς το παρόν το χρειάζεται.

Όπως και νάχει περιμένουμε τα νέα για την Ελληνική τους συνεργασία, για να δούμε και τα όμορφα προϊόντα από κοντά και στη χώρα μας, σε έναν ωραίο χώρο!
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Παλιά τα προϊόντα νρ46 δεν τα είχε εδω Ελλάδα τα καταστήματα nolimits?έχει και εδώ Πάτρα ένα μείνει κλειστό βέβαια και έχουν μείνει ακόμα πράγματα μέσα καινούργια σκονισμενα...
 
Top Bottom