Αυτοματη λιπανση αλυσιδας-tutoro chain oiler

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Η αλυσιδα είναι ένα κομματι της μηχανης που θελει σχετικα προσεκτικη φροντιδα,όχι μονο για να μην χρειαστει να την αλλαξουμε γρηγορα,αλλα και για αρκετους αλλους λογους.

Εαν είναι κακοσυντηρημενη,κανει ενοχλητικο θορυβο,ζοριζει τον κινητηρα και επιβαρυνει την καταναλωση.Οταν δεν κινουνται οι κρικοι ελευθερα,όταν δηλαδη είναι κολλημενοι,κανει σκουντηγματα σαν να περναμε από σαμαρακια.Επισης καταστρεφονται τα γραναζια μας και σε πιο ακραιες περιπτωσεις ο μπροστα αξονας,ο οποιος εχει αρκετα μεγαλο κοστος επισκευης.Τελος αυξανονται οι πιθανοτητες να σπασει.Αυτο είναι το πιο επικινδυνο και μονο καποιος που εχει δει τι ζημια μπορει να κανει μια σπασμενη αλυσιδα,μπορει να με καταλαβει.

Πρεπει λοιπον να είναι παντα καλοσυντηρημενη.Υπαρχουνε πολλοι τροποι συντηρησης και ο καθενας μας διαλεγει αυτόν που τον βολευει.Οποιον τροπο όμως και αν διαλεγουμε,πρεπει να θυμομαστε μερικα απλα πραγματακια.
.Δεν πλενουμε με πιεστικο γιατι κανουμε ζημια στα ο-ring.
.Δεν χρησιμοποιουμε λαδια μηχανης για την λιπανση .Τα χαρακτηριστικα τους είναι καταλληλα για άλλες χρησεις,όχι όμως για αλυσιδα μας.Μπορουμε να βαλουμε απλο λαδι 10ρακι που δεν κανει ζημια,αλλα φευγει γρηγορα και χρειαζεται να εχουμε τον νου μας.
.Το wd-40 καθως και όλα τα καθαριστικα,είναι για να διωχνουνε τα λαδια η τα γρασα διασπωντας τα.Αρα αφου την καθαρισουμε με καποιο από αυτά,πρεπει να την ξανακαθαρισουμε πριν κανουμε λιπανση,γιατι τα υπολειμματα τους διωχνουνε το σπρευ,την βαλβολινη η το λαδι.
.Σε όλα αυτά προσθεστε και το τεντωμα της αλυσιδας εφοσον είναι απαραιτητο.Εχουνε καταστραφει αλυσιδες, σε λιγοτερο από 300 χλμ, γιατι ητανε πολύ χαλαρες.

To θεμα μας φυσικα δεν είναι τα παραπανω. Εκρινα όμως σκοπιμο να τα θυμισω ,μιας και αρκετες φορες παρολο που τα γνωριζουμε,δεν τα εφαρμοζουμε.

Eνας ευκολος τροπος για την σωστη λιπανση της είναι και αυτος που διαλεξα εγω.Τα αυτοματα συστηματα λιπανσης της αλυσιδας δεν είναι κατι καινουργιο.Υπαρχουνε αρκετα από αυτά, αλλα εγω διαλεξα ένα αρκετα οικονομικο,ευκολο στην τοποθετηση του και με παρα πολυ καλες κριτικες.Το tutoro chain oiler το αγορασα περιπου 62 ευρω,αντι της κανονικης που είναι 82,σε ομαδικη παραγγελια που καναμε καμμια 30ρια ατομα στο Advride.



Αφου καθαρισα πολυ καλα την αλυσιδα μου...πρωτα παραφηνελαιο και καθαρισμα με πανι...μετα wd 40 και πλυσιμο με υγρο πιατων...τελος πολυ καλο ξεπλυμα και βολτουλα μεχρι να στεγνωσει εντελως...την περασα ενα χερι βαλβολινη με το πινελακι και ημουν ετοιμος.

H τοποθετηση του είναι αρκετα ευκολη.Εμενα αν δεν ημουνα ψειρας,θα μου επαιρνε τριαντα λεπτα,αλλα επειδη ειμαι ψειρας :p, μου πηρε λιγακι παραπανω.Και αυτό γιατι ηθελα να κανω σωστη τοποθετηση,να μην φαινονται σωληνακια και τσερκια,να μην υπαρχει κινδυνος να μου κανει η να παθει ζημια,να μην ασχολουμε κάθε τρεις και λιγο μαζι του,αλλα και γιατι ειχα τον χρονο.

Το πρωτο που εκανα ητανε να αντικαταστησω τα πλαστικα δεματικα της συσκευασιας που συγκρατουνε το ποτηρακι,με μεταλλικους σφικτηρες.Δεν εχω πολύ εμπιστοσυνη στα πλαστικα τσερκια γιατι επηρεαζονται από τις καιρικες συνθηκες και κοβονται.Ασε που είναι πιο δυσκολο να το αφαιρεσει καποιος.Mην ξεχασετε να βαλετε τα ροδελακια ασφαλειας (κιτρινο βελος) αναμεσα στα μεταλλικα μερη, για να μην χαλαρωσουνε οι κραδασμοι το σφιξιμο απο τις βιδες.

2017-12-09 10.03.15.jpg

Αμεσως μετα φροντισα να σκληρυνω καποια τμηματα. Εντυσα το σωληνακι σε καποια σημεια με θερμοσυστελλομενο μαυρο μακαρονι,οχι παντου για να μπορω να βλεπω την ροη.Τοποθετησα εσωτερικα συρμα για να αποφυγω τα τσακισματα και να είναι πιο σταθερο.Φροντισα γενικα να το μαζεψω οσο ηταν δυνατο,γιατι δεν μπορω να βλεπω να κρεμονται διαφορα.Ασε που αν δεν είναι σωστα τοποθετημενα, με το ανεβα κατεβα τα παιρνεις μαζι σου και φτου απ την αρχη.Στις φωτογραφιες τα εχω λιγο χαλαρα,για να φαινονται καλυτερα…τελειωνοντας τα εσφιξα κανονικα.

2017-12-09 10.04.25.jpg

Θελει πολύ προσοχη όταν σφιγγουμε το σωληνακι με τα δεματικα,για να μην τσακισει.Επισης να μην περναει από σημεια που μπορει να το χτυπησει η αλυσιδα,αλλα να γινει και καλη στερεωση στο ακρο που ριχνει το λαδι αναμεσα στο πισω γραναζι και την αλυσιδα.Τελος υπολογιστε ότι το ψαλιδι στις λακουβες κινειται προς τα επανω.Αρα πρεπει να εχει τον καταλληλο αερα για να κινειται μαζι του.Τελος το ποτηρακι με το λιπαντικο πρεπει να εχει τις καταλληλες αποστασεις από κινουμενα μερη, για να μην γινει κομματια σε καμμια λακουβα.

2017-12-09 10.03.37.jpg

2017-12-09 10.04.31.jpg

2017-12-09 10.03.09.jpg

Το γεμισμα με την βαλβολινη πρεπει να γινεται οταν εχουμε την μηχανη στο πλαινο σταντ.Αν την εχουμε σε ορθια θεση και το γεμισουμε,είναι φυσικο όταν γυρισει στο πλαινο να εχουμε υπερχειλιση.Δεν χρειαζεται να το ξεχειλιζουμε μιας και η βαλβολινη διογκωνεται από μονη της ,αναλογα με τις θερμοκρασιες.Ενα λογικο γεμισμα θα σας φτασει περιπου για 800 χλμ.,οποτε είναι περιττο να το φτασετε στα ορια του.

2017-12-09 10.04.04.jpg

Ένα απροβλεπτο προβλημα που βρηκα μπροστα μου ,ητανε όταν γεμισα το ποτηρακι την πρωτη φορα.Εβαλα βαλβολινη 90αρα,η οποια ειχε παγωσει από το κρυο και ητανε σαν πηχτο μελι…δεν κατεβαινε με τιποτε.Την αντικατεστησα με το λιπαντικο που ειχε η συσκευασια και όλα μελι-γαλα.

Ψαχνοντας σε ξενα site,αλλα μιλωντας και με τον Μανο ο οποιος ανεβασε ένα αναλυτικοτατο θεμα σχετικα με τα λαδια,καταλαβα που εκανα λαθος.Η σκετη 90αρα γινεται παχυρευστη με το κρυο.Ειναι καλη όταν την αλειψουμε με πινελο,αλλα σχεδον αδυνατο να κατεβει από το σωληνακι του tutoro.

Eβαλα παλι για δοκιμη πιο ψιλη βαλβολινη την 75W.Η 75αρα με δεικτη W (καταλληλη για χειμωνα) κατεβαινει κανονικα.Το καλοκαιρι μπορουμε να βαλουμε 80αρα η ισως και 90αρα,που γινονται πιο ρευστες από την ζεστη.Για κανεναν λογο δεν βαζουμε διπλου ιξωδους πχ 75/80,για κανεναν λογο βαλβονινη για αυτοματα κιβωτια ταχυτητων,για κανεναν λογο βαλβολινη για υδραυλικα συστηματα,όπως και λαδι μηχανης.Το καθενα για διαφορετικους λογους μπορει να προκαλεσει ζημια.

Aπο το λιγο που το δοκιμασα κανει πολύ καλη δουλεια.Περισσοτερα όμως,αφου κανω πρωτα μερικα χιλιομετρα.


Υ.Γ.Αφαιρεστε το αυτοκολλητο του tutoro.Τραβαει την προσοχη και αυτό δεν είναι καλο,μιας και μπορει να σας το ψειρισουνε σχετικα ευκολα.
 

tc-drift

new member
Δημοσιεύσεις
16
Ηλικία
41
Περιοχή
Πειραιάς
Μοτοσυκλέτα
BANDIT 650-TTR 600
Όνομα
Βαγγέλης
Μπράβο πολύ ωραίος μου λύνεις και τα χέρια πως θα το βάλω στο bandit!

Αν θες μια πρόταση μόνο.. εκεί που πολύ ωραία έβαλες τα τσερκακια πάρε θερμοσυστελομμενο και ντύσε το τσερκακια. Ζεστανε το και θα το αγκαλιάσει όμορφα,Έτσι θα προστατέψεις το αλουμίνιο από γραντσουνιες και δεν θα φαίνεται και το τσερκακια που αντικειμενικά είναι λίγο αντιαισθητικο στο μάτι!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η αλυσιδα είναι ένα κομματι της μηχανης που θελει σχετικα προσεκτικη φροντιδα,όχι μονο για να μην χρειαστει να την αλλαξουμε γρηγορα,αλλα και για αρκετους αλλους λογους.

Εαν είναι κακοσυντηρημενη,κανει ενοχλητικο θορυβο,ζοριζει τον κινητηρα και επιβαρυνει την καταναλωση.Οταν δεν κινουνται οι κρικοι ελευθερα,όταν δηλαδη είναι κολλημενοι,κανει σκουντηγματα σαν να περναμε από σαμαρακια.Επισης καταστρεφονται τα γραναζια μας και σε πιο ακραιες περιπτωσεις ο μπροστα αξονας,ο οποιος εχει αρκετα μεγαλο κοστος επισκευης.Τελος αυξανονται οι πιθανοτητες να σπασει.Αυτο είναι το πιο επικινδυνο και μονο καποιος που εχει δει τι ζημια μπορει να κανει μια σπασμενη αλυσιδα,μπορει να με καταλαβει.

Πρεπει λοιπον να είναι παντα καλοσυντηρημενη.Υπαρχουνε πολλοι τροποι συντηρησης και ο καθενας μας διαλεγει αυτόν που τον βολευει.Οποιον τροπο όμως και αν διαλεγουμε,πρεπει να θυμομαστε μερικα απλα πραγματακια.
.Δεν πλενουμε με πιεστικο γιατι κανουμε ζημια στα ο-ring.
.Δεν χρησιμοποιουμε λαδια μηχανης για την λιπανση .Τα χαρακτηριστικα τους είναι καταλληλα για άλλες χρησεις,όχι όμως για αλυσιδα μας.Μπορουμε να βαλουμε απλο λαδι 10ρακι που δεν κανει ζημια,αλλα φευγει γρηγορα και χρειαζεται να εχουμε τον νου μας.
.Το wd-40 καθως και όλα τα καθαριστικα,είναι για να διωχνουνε τα λαδια η τα γρασα διασπωντας τα.Αρα αφου την καθαρισουμε με καποιο από αυτά,πρεπει να την ξανακαθαρισουμε πριν κανουμε λιπανση,γιατι τα υπολειμματα τους διωχνουνε το σπρευ,την βαλβολινη η το λαδι.
.Σε όλα αυτά προσθεστε και το τεντωμα της αλυσιδας εφοσον είναι απαραιτητο.Εχουνε καταστραφει αλυσιδες, σε λιγοτερο από 300 χλμ, γιατι ητανε πολύ χαλαρες.

To θεμα μας φυσικα δεν είναι τα παραπανω. Εκρινα όμως σκοπιμο να τα θυμισω ,μιας και αρκετες φορες παρολο που τα γνωριζουμε,δεν τα εφαρμοζουμε.

Eνας ευκολος τροπος για την σωστη λιπανση της είναι και αυτος που διαλεξα εγω.Τα αυτοματα συστηματα λιπανσης της αλυσιδας δεν είναι κατι καινουργιο.Υπαρχουνε αρκετα από αυτά, αλλα εγω διαλεξα ένα αρκετα οικονομικο,ευκολο στην τοποθετηση του και με παρα πολυ καλες κριτικες.Το tutoro chain oiler το αγορασα περιπου 62 ευρω,αντι της κανονικης που είναι 82,σε ομαδικη παραγγελια που καναμε καμμια 30ρια ατομα στο Advride.



Αφου καθαρισα πολυ καλα την αλυσιδα μου...πρωτα παραφηνελαιο και καθαρισμα με πανι...μετα wd 40 και πλυσιμο με υγρο πιατων...τελος πολυ καλο ξεπλυμα και βολτουλα μεχρι να στεγνωσει εντελως...την περασα ενα χερι βαλβολινη με το πινελακι και ημουν ετοιμος.

H τοποθετηση του είναι αρκετα ευκολη.Εμενα αν δεν ημουνα ψειρας,θα μου επαιρνε τριαντα λεπτα,αλλα επειδη ειμαι ψειρας :p, μου πηρε λιγακι παραπανω.Και αυτό γιατι ηθελα να κανω σωστη τοποθετηση,να μην φαινονται σωληνακια και τσερκια,να μην υπαρχει κινδυνος να μου κανει η να παθει ζημια,να μην ασχολουμε κάθε τρεις και λιγο μαζι του,αλλα και γιατι ειχα τον χρονο.

Το πρωτο που εκανα ητανε να αντικαταστησω τα πλαστικα δεματικα της συσκευασιας που συγκρατουνε το ποτηρακι,με μεταλλικους σφικτηρες.Δεν εχω πολύ εμπιστοσυνη στα πλαστικα τσερκια γιατι επηρεαζονται από τις καιρικες συνθηκες και κοβονται.Ασε που είναι πιο δυσκολο να το αφαιρεσει καποιος.Mην ξεχασετε να βαλετε τα ροδελακια ασφαλειας (κιτρινο βελος) αναμεσα στα μεταλλικα μερη, για να μην χαλαρωσουνε οι κραδασμοι το σφιξιμο απο τις βιδες.

View attachment 1539

Αμεσως μετα φροντισα να σκληρυνω καποια τμηματα. Εντυσα το σωληνακι σε καποια σημεια με θερμοσυστελλομενο μαυρο μακαρονι,οχι παντου για να μπορω να βλεπω την ροη.Τοποθετησα εσωτερικα συρμα για να αποφυγω τα τσακισματα και να είναι πιο σταθερο.Φροντισα γενικα να το μαζεψω οσο ηταν δυνατο,γιατι δεν μπορω να βλεπω να κρεμονται διαφορα.Ασε που αν δεν είναι σωστα τοποθετημενα, με το ανεβα κατεβα τα παιρνεις μαζι σου και φτου απ την αρχη.Στις φωτογραφιες τα εχω λιγο χαλαρα,για να φαινονται καλυτερα…τελειωνοντας τα εσφιξα κανονικα.

View attachment 1540

Θελει πολύ προσοχη όταν σφιγγουμε το σωληνακι με τα δεματικα,για να μην τσακισει.Επισης να μην περναει από σημεια που μπορει να το χτυπησει η αλυσιδα,αλλα να γινει και καλη στερεωση στο ακρο που ριχνει το λαδι αναμεσα στο πισω γραναζι και την αλυσιδα.Τελος υπολογιστε ότι το ψαλιδι στις λακουβες κινειται προς τα επανω.Αρα πρεπει να εχει τον καταλληλο αερα για να κινειται μαζι του.Τελος το ποτηρακι με το λιπαντικο πρεπει να εχει τις καταλληλες αποστασεις από κινουμενα μερη, για να μην γινει κομματια σε καμμια λακουβα.

View attachment 1544

View attachment 1543

View attachment 1542

Το γεμισμα με την βαλβολινη πρεπει να γινεται οταν εχουμε την μηχανη στο πλαινο σταντ.Αν την εχουμε σε ορθια θεση και το γεμισουμε,είναι φυσικο όταν γυρισει στο πλαινο να εχουμε υπερχειλιση.Δεν χρειαζεται να το ξεχειλιζουμε μιας και η βαλβολινη διογκωνεται από μονη της ,αναλογα με τις θερμοκρασιες.Ενα λογικο γεμισμα θα σας φτασει περιπου για 800 χλμ.,οποτε είναι περιττο να το φτασετε στα ορια του.

View attachment 1545

Ένα απροβλεπτο προβλημα που βρηκα μπροστα μου ,ητανε όταν γεμισα το ποτηρακι την πρωτη φορα.Εβαλα βαλβολινη 90αρα,η οποια ειχε παγωσει από το κρυο και ητανε σαν πηχτο μελι…δεν κατεβαινε με τιποτε.Την αντικατεστησα με το λιπαντικο που ειχε η συσκευασια και όλα μελι-γαλα.

Ψαχνοντας σε ξενα site,αλλα μιλωντας και με τον Μανο ο οποιος ανεβασε ένα αναλυτικοτατο θεμα σχετικα με τα λαδια,καταλαβα που εκανα λαθος.Η σκετη 90αρα γινεται παχυρευστη με το κρυο.Ειναι καλη όταν την αλειψουμε με πινελο,αλλα σχεδον αδυνατο να κατεβει από το σωληνακι του tutoro.

Eβαλα παλι για δοκιμη πιο ψιλη βαλβολινη την 75W.Η 75αρα με δεικτη W (καταλληλη για χειμωνα) κατεβαινει κανονικα.Το καλοκαιρι μπορουμε να βαλουμε 80αρα η ισως και 90αρα,που γινονται πιο ρευστες από την ζεστη.Για κανεναν λογο δεν βαζουμε διπλου ιξωδους πχ 75/80,για κανεναν λογο βαλβονινη για αυτοματα κιβωτια ταχυτητων,για κανεναν λογο βαλβολινη για υδραυλικα συστηματα,όπως και λαδι μηχανης.Το καθενα για διαφορετικους λογους μπορει να προκαλεσει ζημια.

Aπο το λιγο που το δοκιμασα κανει πολύ καλη δουλεια.Περισσοτερα όμως,αφου κανω πρωτα μερικα χιλιομετρα.


Υ.Γ.Αφαιρεστε το αυτοκολλητο του tutoro.Τραβαει την προσοχη και αυτό δεν είναι καλο,μιας και μπορει να σας το ψειρισουνε σχετικα ευκολα.
Aναλυτικότατος Πάνο.....
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Μπράβο Πάνο!!

Μένει να μας πεις εντυπώσεις!

Giving
Μετα λοιπον απο περιπου 10.000 χλμ σε δυο διαφορετικες μηχανες,bandit και tiger, εχω να πω τα καλυτερα.

Η αλυσιδα ειναι παντα λαδωμενη και καθαρη.Οι ζαντες δεν πιανουν βρωμια και αυτο το λιγο καθαριζεται ευκολα με ενα πανακι,αντιθετα απο το σπρευ που κολλουσε σαν τον διαολο.Η αλυσιδα δεν ακουγετε καθολου,κατι που δεν το ειχε καταφερει κανενα σπρευ.
Ειναι πολυ πιο οικονομικο,το υπολογιζω στα 50 λεπτα στα 1000-1200 χλμ και δεν χρειαζεται να κουβαλαω σπρευ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ενα τεποζιτάκι για πόσα χλμ αρκεί;
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Καλά το τρέισερ θα τ' αδειάζει στα 50 χλμ έτσι όπως σείεται.........

Μιλας με στοιχεια,η εισαι απλα κακοπροαιρετος?

Γιατι τουλαχιστον ενας εδω μεσα υποστηριζει το ακουνητο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μιλας με στοιχεια,η εισαι απλα κακοπροαιρετος?

Γιατι τουλαχιστον ενας εδω μεσα υποστηριζει το ακουνητο.


Και εγώ Συμφωνώ με τον Βαγγέλα.
Αν δεν δοκιμασω ιδίοις ομασοι οτι και να μου λένε οι άλλοι,Κουνιστρα θα την λέω..
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Μιλας με στοιχεια,η εισαι απλα κακοπροαιρετος?

Γιατι τουλαχιστον ενας εδω μεσα υποστηριζει το ακουνητο.


Ενας ... εναντίων ΟΛΩΝ!!!

cdefghigicdefghigicdefghigicdefghigi


Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω!! Ειλικρινά με έχεις βάλεις σε δίλημμα!! abcdefghgkabcdefghgk
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Βάλε να υπάρχει... Κακό δεν κάνει!!
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Δημήτρη αμα βαλεις και σύ στο 1150 και το δεις οτι αξίζει πες μου να βάλω και γώ


Sent from matrakas phone
 

Dimitris 1968

new member
Δημοσιεύσεις
46
Ηλικία
56
Όνομα
Dimitris
παιδιά το έβαλα στο varadero τώρα στο ταξίδι μιλάμε είναι απίστευτο ούτε σπρέι ούτε μπιχλα ούτε τίποτα όλα πεντακάθαρα το γέμισμα μετά από 1200 χιλωμετρα είμαι πολύ ευχαριστημενος .ενώ ο φίλος ο Βαγγέλης ήταν με το σπρέι.αξίζει πραγματικά.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
παιδιά το έβαλα στο varadero τώρα στο ταξίδι μιλάμε είναι απίστευτο ούτε σπρέι ούτε μπιχλα ούτε τίποτα όλα πεντακάθαρα το γέμισμα μετά από 1200 χιλωμετρα είμαι πολύ ευχαριστημενος .ενώ ο φίλος ο Βαγγέλης ήταν με το σπρέι.αξίζει πραγματικά.

Δημητρη στα 1200 χλμ ποσες φορες το γεμισες?
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Και έχω να πω τα καλύτερα για το τουτορο.
 

todor

new member
Δημοσιεύσεις
70
Ηλικία
45
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Μοτοσυκλέτα
KTM 640 ΦΡΑΠΕΔΙenture 03
Όνομα
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
από όσους έχω ακούσει που το φοράνε, μόνο σε μένα έβγαλε προβλήματα!!!!! (παίζει σοβαρά και λάθος σημείο τοποθέτησης...)

το είχα εδώ, σε απόσταση από το ψαλίδι.



Στην αρχή άρχισε να δακρίζει, λίγο μεν, αλλά το έριχνε το κλαματάκι του και την άφηνε τη στάμπα του κάτω....



εδώ φαίνεται το πρώτο σπάσιμο, το οποίο θεωρητικά διόρθωσα




το καθάρισα


του έβαλα και κόλα 2 συστατικών


και θερμοσυστελλώμενο, σαν προστατευτικό


το γέμισα μέχρι τη μέση για δοκιμή και για 1-2 βδομάδες έκανε κανονικά τη δουλειά του, μέχρι που είδα ότι έσταζε πάλι και απλά είδα αυτό....
(το τελειωτικό χτύπημα). Ενημερωτικά, η χρήση από τη επιδιόρθωση και μετά ήταν μόνο ασφάλτινη και μόνο δουλειά-σπίτι-δουλειά...



και τώρα απλά περιμένει να βρω κάτι για να αντικαταστήσω το δοχείο...
(μη δίνετε σημασία στα βελάκια...)




κατά τ' άλλα, όσο ήταν 1 κομμάτι ατόφιο, δούλευε μια χαρά, με 1 γέμισμα στα 2000χλμ περίπου!!!!!
και θα προσπαθήσω να το φτιάξω είτε πουληθεί η μηχανή, είτε όχι) γιατί θεωρώ ότι κάνει πολλή καλή δουλειά, ειδικά σε ταξίδια ή μακρινές βόλτες

(βέβαια.....από την άλλη, το λάδωμα της αλυσίδας με λαδάκι, κάθε βδομάδα, μου "κοστίζει" 5 λεπτά, να πάρω τα "σύνεργα", να ζεστάνω ελαφρά την αλυσίδα και να βάλω το λαδάκι....)
 
Top Bottom