Αλβανία, Σκόπια,Βουλγαρια, Ρουμανία, ισχύει κανονικά.Τσεκαρατε τις υπηρεσιες της Οδικης στο εξωτερικο πριν τις κανετε?
Αλβανία, Σκόπια,Βουλγαρια, Ρουμανία, ισχύει κανονικά.Τσεκαρατε τις υπηρεσιες της Οδικης στο εξωτερικο πριν τις κανετε?
Τσεκαρατε τις υπηρεσιες της Οδικης στο εξωτερικο πριν τις κανετε?
Πάμε, δεν πάμε εξωτερικό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δεν ξέρω αν έχει ανοιχτεί θέμα για την ADAC αλλά...ήρθε η ανανέωση του συμβολαίου για το 2018-2019...Τελικά τι παίζει γνωρίζει κανείς; Νέα συμβόλαια σε Έλληνες δεν κάνει...με τις ανανεώσεις όμως; Στο γραφείο που έχουν στην Αθήνα δεν μου απάντησαν με σιγουρία και με παρέπεμπψαν στο γραφείο της Γερμανίας, το οποίο ακόμα δεν απάντησε σε mail που τους έστειλα.....Έχει κάνει ανανέωση κανένας άλλος από εδώ;
(αν υπάρχει άλλο θέμα ας το μετακινήσουν οι διαχειρηστές εκεί)
Οποιος δεν παει γιατι να ρωτησει ρε Βαγγελη?
Τελος με την adac.Μονο για Γερμανια,η κατοικους της.
Με όχι έκπληξη πλέον - μετά από 29 χρόνια στον ασφαλιστικό χώρο πως θα μπορούσα άλλωστε να συνεχίζω να εκπλήσσομαι - διαβάζω σχόλια "πλήρωσα τόσα - έχω διαφορά 10 ευρώ - η τάδε εταιρεία είναι φερέγγυα - κτλ κτλ" ...
Είναι εμφανές πως οι περισσότεροι που βάζουν το ασφάλιστρο ως προϋπόθεση δεν έχουν εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα με διεκδικήσεις ... δηλαδή δεν έχουν "πονέσει" ... Αν και σοβαρές θεωρώ όλες τις διεκδικήσεις ... ανεξαρτήτου ποσού αποζημίωσης.
Η τραγική πλειοψηφία επίσης, αισθάνεται δικαιωμένη και ευχαριστημένη στις αποζημιώσεις (ο βασικός λόγος της ύπαρξης των ασφαλιστικών εταιριών) χωρίς να γνωρίζουν ή να διεκδικούν τι πραγματικά έπρεπε να έχουν αποζημιωθεί ...
Για να μην σχολιάσω το γεγονός πως πολλοί - εν αγνοία τους φυσικά - αποθέτουν την έκβαση μιας (καταστροφικής ενδεχομένως) ζημιάς σε ένα άγνωστο - απρόσωπο, τηλεφωνικό κέντρο ....
Και καταλήγεις στα δικαστήρια βλέποντας τα απίθανα των απιθάνων ...
Έτσι, τροφή για σκέψη ...
Καλά τα λες ρε Βρασίδα αλλά υπάρχει και ένα σωρό κόσμος που είχε ασφαλιστή και παρόλα αυτά έζησε εμπειρίες ανάλογες με αυτά που περιγράφεις.
Δυστυχώς το επάγγελμα σου (αν καταλαβα καλα) νομίζω πως περνάει μια κάποια κρίση και λυπάμαι ειλικρινά. Οι χαμηλές τιμές αυτών των "τηλεφωνικών κέντρων" όπως πολυ σωστά λες όμως εμάς τους απλούς καταναλωτές μας έχουν κερδίσει...
Δυστυχώς το επάγγελμα σου (αν καταλαβα καλα) νομίζω πως περνάει μια κάποια κρίση και λυπάμαι ειλικρινά. Οι χαμηλές τιμές αυτών των "τηλεφωνικών κέντρων" όπως πολυ σωστά λες όμως εμάς τους απλούς καταναλωτές μας έχουν κερδίσει...
Το μόνο που είναι τζάμπα σε αυτή τη ζωή ... είναι το τυρί στην φάκα ... Bye
Και γω υπερ του φυσικου προσωπου ειμαι .
Αυτοκινητο ,παπι ,μηχανη σε φιλο.
Ξεροντας οτι πληρωνω παραπανω.
Βεβαια αυτος και με βοηθησε σε καποιες φασεις.
Η γυναικα βεβαια ανενδοτη,πηγε σε ιντερνετικη το δικο της ,απολαμβανοντας καποια επιπλεον πραγματα περαν της επιπλεον εκπτωσης .
Το μόνο που είναι τζάμπα σε αυτή τη ζωή ... είναι το τυρί στην φάκα ... Bye
Μύθος Νο 3 : "Τι με νοιάζει εμένα, το χαρτί (ασφαλιστήριο) να έχω στην τσέπη να είμαι νόμιμος και αφού γλυτώνω και κάποια ευρώ ας τρέχει ο άλλος ..." Δεν ισχύει ... Ένα από τα ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ θέματα είναι επάνω στις αγαπημένες μας δίτροχες, συνεπιβάτες είναι ακόμα πιό αγαπημένα πρόσωπα, πχ μέλη της οικογένειάς μας, οι οποίοι όμως θεωρούνται "τρίτοι" ως προς την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης άρα με υποχρέωση να καλύψουν Σωματικές Βλάβες και Υλικές ζημιές τους σε περίπτωση που το όχημά μας έχει την ευθύνη του ατυχήματος ... Εκεί ξαφνικά όλοι (μα όλοι μέχρι τώρα) που πρέπει να χώσουν το χέρι βαθειά στην τσέπη για να καλύψουν τον άνθρωπό τους, δίνουν συγκεκριμένη απάντηση "δεν με είχαν ενημερώσει" ... αλλά τα παράπονά τους τα συζητούν με την οθόνη του υπολογιστή.
Για τον μυθο Νο2 σε εμενα δεν ....Μύθος Νο 1 : Το ιντερνετικό είναι φτηνότερο ... Δεν ισχύει ... και στις περισσότερες φορές που η διαφορά είναι αστεία, όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού (βλ. ζημιά), το δάκρυ είναι πικρό και το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Μύθος Νο 2 : Ο φίλος υποχρεωτικά θα ενδιαφερθεί ... Δεν ισχύει ... Διαλέγουμε επαγγελματίες που ξέρουν τι - πως - πότε και γιατί τους γίνεται ... Ο φίλος μπορεί να έχει καλή πρόθεση και διάθεση αλλά να μην έχει την ικανότητα και κατάρτηση. Αν ο φίλος είναι ΚΑΙ επαγγελματίας, τότε ακόμα καλύτερα.
Μύθος Νο 3 : "Τι με νοιάζει εμένα, το χαρτί (ασφαλιστήριο) να έχω στην τσέπη να είμαι νόμιμος και αφού γλυτώνω και κάποια ευρώ ας τρέχει ο άλλος ..." Δεν ισχύει ... Ένα από τα ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ θέματα είναι πως επάνω στις αγαπημένες μας δίτροχες, συνεπιβάτες είναι ακόμα πιό αγαπημένα πρόσωπα, πχ μέλη της οικογένειάς μας, οι οποίοι όμως θεωρούνται "τρίτοι" ως προς την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης άρα με υποχρέωση να καλύψουν Σωματικές Βλάβες και Υλικές ζημιές τους σε περίπτωση που το όχημά μας έχει την ευθύνη του ατυχήματος ... Εκεί ξαφνικά όλοι (μα όλοι μέχρι τώρα) που πρέπει να χώσουν το χέρι βαθειά στην τσέπη για να καλύψουν τον άνθρωπό τους, δίνουν συγκεκριμένη απάντηση "δεν με είχαν ενημερώσει" ... αλλά τα παράπονά τους τα συζητούν με την οθόνη του υπολογιστή.
Ότι γράφω έχουν αποκλειστικά και μόνο, καλοπροαίρετη διάθεση ...
Μύθος Νο 1 : Το ιντερνετικό είναι φτηνότερο ... Δεν ισχύει ... και στις περισσότερες φορές που η διαφορά είναι αστεία, όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού (βλ. ζημιά), το δάκρυ είναι πικρό και το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Μύθος Νο 2 : Ο φίλος υποχρεωτικά θα ενδιαφερθεί ... Δεν ισχύει ... Διαλέγουμε επαγγελματίες που ξέρουν τι - πως - πότε και γιατί τους γίνεται ... Ο φίλος μπορεί να έχει καλή πρόθεση και διάθεση αλλά να μην έχει την ικανότητα και κατάρτηση. Αν ο φίλος είναι ΚΑΙ επαγγελματίας, τότε ακόμα καλύτερα.
Μύθος Νο 3 : "Τι με νοιάζει εμένα, το χαρτί (ασφαλιστήριο) να έχω στην τσέπη να είμαι νόμιμος και αφού γλυτώνω και κάποια ευρώ ας τρέχει ο άλλος ..." Δεν ισχύει ... Ένα από τα ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ θέματα είναι πως επάνω στις αγαπημένες μας δίτροχες, συνεπιβάτες είναι ακόμα πιό αγαπημένα πρόσωπα, πχ μέλη της οικογένειάς μας, οι οποίοι όμως θεωρούνται "τρίτοι" ως προς την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης άρα με υποχρέωση να καλύψουν Σωματικές Βλάβες και Υλικές ζημιές τους σε περίπτωση που το όχημά μας έχει την ευθύνη του ατυχήματος ... Εκεί ξαφνικά όλοι (μα όλοι μέχρι τώρα) που πρέπει να χώσουν το χέρι βαθειά στην τσέπη για να καλύψουν τον άνθρωπό τους, δίνουν συγκεκριμένη απάντηση "δεν με είχαν ενημερώσει" ... αλλά τα παράπονά τους τα συζητούν με την οθόνη του υπολογιστή.
Ότι γράφω έχουν αποκλειστικά και μόνο, καλοπροαίρετη διάθεση ...