Αλλαγή πίσω φαναριού σε Address

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλημέρα σε όλους!

Σήμερα με το καλό θα παραλάβω κάποια εξαρτήματα για την πάπια μου. Ένα φίλτρο αέρα καινούριο μιας και αυτό στο φιλτροκούτι είναι πλέον καφέ-μαύρο μετά απο 12 χρόνια, ένα φίλτρο λαδιού μιας και θα αλλάξω λαδάκια και μπουζί και ένα πίσω φανάρι LED, με τα φλας μέσα.

Πως το αλλάζω το φανάρι όμως; Ποια πλαστικά θα λύσω;
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Μάλλον δεν θέλει να τα βγάλεις όλα ......για κοια κάτω από την σέλας πίσω μήπως έχει εκεί τις βίδες;; αλλιώς τα πίσω πλαϊνά της σελας,.....!!!!!!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@LAndreas δεν έχει κάτω απο την σέλα βίδες όχι. Κάτω απο την σέλα (κάτω απο τον κουβά δηλαδή) είναι ο εγκέφαλος-ηλεκτρονική (Fun fact: το ECU είναι φτιαγμένο απο την Mitsubihsi...ρε λέτε να του περάσω πρόγραμμα απο Evo?). Πρέπει να βγούνε τα πίσω πλαστικά. Τρια πλαστικά συνολικά είναι αλλά με προσοχή...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Βγάλε φώτο τις ενέργειες κι ανέβασε.
Να μάθουμε κι εμείς.. Να υπάρχει αρχείο... και να σιγουρέψουμε ότι δεν πλήρωσες για να στ'αλλάξουν. Bcdefgh


Στις φώτο με φύση και την περιγραφή τα πας καλά.
Να σε δω τώρα abcd
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω λύσει ποτέ το μηχανάκι εκεί πίσω και φοβάμαι μην σφάξω τίποτα...γιατί αν σφάξω και δεν κουμπώνει μετά πρέπει να το φτιάξω αναγκαστικά που σημαίνει +€€ που δεν είναι και πανεύκολο να τα δίνω συνεχόμενα πλέον...θα το προσπαθήσω όμως δεν είναι και Panzer, παπί είναι
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παρε το καινουργιο φαναρι στα χερια σου,δες τις βιδες και πιθανοτατα θα καταλαβεις τι πρεπει να κανεις.

Οτι βγαζεις κρατα το σε ταξη για να ξερεις που πρεπει να ξαναμπει.Αν βγαλεις κατι και λαθος να κανεις δεν θα σπασει.

Χαλαρα και ολα θα πανε καλα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
@LAndreas δεν έχει κάτω απο την σέλα βίδες όχι. Κάτω απο την σέλα (κάτω απο τον κουβά δηλαδή) είναι ο εγκέφαλος-ηλεκτρονική (Fun fact: το ECU είναι φτιαγμένο απο την Mitsubihsi...ρε λέτε να του περάσω πρόγραμμα απο Evo?). Πρέπει να βγούνε τα πίσω πλαστικά. Τρια πλαστικά συνολικά είναι αλλά με προσοχή...



Τώρα που είπες για evo
Μήπως θυμάσαι ενα ασημί EVO VI TOMMI MAKINEN με 4 εφταρια στην πινακίδα??



Για το φανάρι οτι σου είπαν αν και νομίζω οτι ένα δεν έχει εξωτερικές βίδες ,πιάνει εσωτερικά πίσω απο τον κουβά της σέλας
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλημέρα παίδες

Το λοιπόν, έπειτα απο μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαστικά έβγαλα το εξής πόρισμα: πως στον διάτανο βγαίνουνε αυτά τώρα;

Και θα είμαι ειλικρινής για κάτι εδω. Τα χέρια μου πιάνουνε, ναι. Αλλά η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Σίγουρα αν δεν σφάξεις/σπάσεις κάτι δεν θα μάθεις. Ωστόσο δεν με παίρνει γιατί αν πχ σπάσω μια βάση απο ένα πλαστικό αυτό μετά δεν θα κουμπώνει καλά. Και θα χρειαστεί να παραγγείλω ολόκρηρο το πλαστικό ξανά πάλι για να κουμπώσει σωστά. Κάτι το οποίο δεν έχω και τεράστια οικονομική άνεση και θα το πω δεν ντρέπομαι (δεν έχω κόμπλεξ γενικά), με part time δουλειά και 268€ τον μήνα δεν θεωρείται και τεράστιο εισόδημα...ίσα ίσα να βγάζω καφέδες, service, βενζίνες, τσιγάρα, βόλτες με την κοπέλα κλπ. Συνεπώς ναι το πήγα στον μάστορα (ούτε για αυτό ντρέπομαι) γιατί μαζί με αυτό πρέπει να αλλαχτεί και το φίλτρο λαδιού το οποίο απο το 2009 ως σήμερα έχει μαζέψει τόσο πολύ βρωμιά που μόνο εγω λείπω απο εκεί πάνω. Επίσης ο μάστορας μου είπε οτι δεν θέλει μόνο 3 πλαστικά λύσιμο θέλει απο την μέση και πίσω να ξεγυμνωθεί όλο το μηχανάκι γιατί θα χρειαστούνε και δουλειάς στα καλώδια (ηλεκτρολογικά ξέρω τα πολύ πολύ στοιχειώδης μόνο). Με τον καιρό μαθαίνεις δεν λέω αλλά προς το παρόν δεν με παίρνει απο οικονομικής άποψης να κάνω πολλές γενναίες μοντίφες γιατί θα τις χρεωθώ τις βλακείες μου στο τέλος...
 
N

notakos600

Guest
Καλημέρα παίδες

Το λοιπόν, έπειτα απο μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαστικά έβγαλα το εξής πόρισμα: πως στον διάτανο βγαίνουνε αυτά τώρα;

Και θα είμαι ειλικρινής για κάτι εδω. Τα χέρια μου πιάνουνε, ναι. Αλλά η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Σίγουρα αν δεν σφάξεις/σπάσεις κάτι δεν θα μάθεις. Ωστόσο δεν με παίρνει γιατί αν πχ σπάσω μια βάση απο ένα πλαστικό αυτό μετά δεν θα κουμπώνει καλά. Και θα χρειαστεί να παραγγείλω ολόκρηρο το πλαστικό ξανά πάλι για να κουμπώσει σωστά. Κάτι το οποίο δεν έχω και τεράστια οικονομική άνεση και θα το πω δεν ντρέπομαι (δεν έχω κόμπλεξ γενικά), με part time δουλειά και 268€ τον μήνα δεν θεωρείται και τεράστιο εισόδημα...ίσα ίσα να βγάζω καφέδες, service, βενζίνες, τσιγάρα, βόλτες με την κοπέλα κλπ. Συνεπώς ναι το πήγα στον μάστορα (ούτε για αυτό ντρέπομαι) γιατί μαζί με αυτό πρέπει να αλλαχτεί και το φίλτρο λαδιού το οποίο απο το 2009 ως σήμερα έχει μαζέψει τόσο πολύ βρωμιά που μόνο εγω λείπω απο εκεί πάνω. Επίσης ο μάστορας μου είπε οτι δεν θέλει μόνο 3 πλαστικά λύσιμο θέλει απο την μέση και πίσω να ξεγυμνωθεί όλο το μηχανάκι γιατί θα χρειαστούνε και δουλειάς στα καλώδια (ηλεκτρολογικά ξέρω τα πολύ πολύ στοιχειώδης μόνο). Με τον καιρό μαθαίνεις δεν λέω αλλά προς το παρόν δεν με παίρνει απο οικονομικής άποψης να κάνω πολλές γενναίες μοντίφες γιατί θα τις χρεωθώ τις βλακείες μου στο τέλος...

Πότε θα το φλασάρεις να δούμε δυναμομέτρηση?
https://www.magnumtuning.com/en/detail/evo-tech-motorcycle-performance-chip/suzuki/address-v125
 
Last edited by a moderator:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@notakos600 αυτό είναι αμερικάνικο site απο οτι βλέπω...και ίσως μιας και παπάκια εκεί πέρα δεν παίζει να υπάρχουνε μπορεί να κάνανε και λάθος στο site. Το V125 (no matter τι λέει η εικόνα στο site τους) είναι το σκουτεράκι της Suzuki αυτό εδω δηλαδή:

Το δικό μου είναι Address FL-125 (SDW η έκδοση με το injection, μίζα κλπ...βγήκανε και εκδόσεις με καρμπυρατέρ και μανιβέλα μόνο στην ασία απο όσο ξέρω γνωστές απλά ως FL-125/S).

Το είχα ακούσει ξανά όμως οτι το δικό μου παίρνει πρόγραμμα απο το σκουτεράκι το V125 αλλά δεν ξέρω. Κινητήρα (κύλινδρο δηλαδή) έχουνε ακριβώς ίδιες διαστάσεις και ίσως αντλία, σώμα ψεκασμού και εγκέφαλος να είναι τα ίδια δεν γνωρίζω όμως...πράγματι το σκεφτόμουνα κάποτε για πρόγραμμα αλλά στο ντελίβερι δεν παίζει να βοηθάει καθόλου μα καθόλου μιας και παραπάνω δύναμη = περισσότερο καύσιμο...
 
N

notakos600

Guest
@notakos600 αυτό είναι αμερικάνικο site απο οτι βλέπω...και ίσως μιας και παπάκια εκεί πέρα δεν παίζει να υπάρχουνε μπορεί να κάνανε και λάθος στο site. Το V125 (no matter τι λέει η εικόνα στο site τους) είναι το σκουτεράκι της Suzuki αυτό εδω δηλαδή:

Το δικό μου είναι Address FL-125 (SDW η έκδοση με το injection, μίζα κλπ...βγήκανε και εκδόσεις με καρμπυρατέρ και μανιβέλα μόνο στην ασία απο όσο ξέρω γνωστές απλά ως FL-125/S).

Το είχα ακούσει ξανά όμως οτι το δικό μου παίρνει πρόγραμμα απο το σκουτεράκι το V125 αλλά δεν ξέρω. Κινητήρα (κύλινδρο δηλαδή) έχουνε ακριβώς ίδιες διαστάσεις και ίσως αντλία, σώμα ψεκασμού και εγκέφαλος να είναι τα ίδια δεν γνωρίζω όμως...πράγματι το σκεφτόμουνα κάποτε για πρόγραμμα αλλά στο ντελίβερι δεν παίζει να βοηθάει καθόλου μα καθόλου μιας και παραπάνω δύναμη = περισσότερο καύσιμο...
Φυσικά και το έγραψα σαν υπόθεση εργασίας Τάσο...έτσι για να διευρύνουμε τους ορίζοντες μας. Smileys drinking beer Emoticon
 
N

notakos600

Guest
Το μοτέρ του scooter:

Engine size - Displacement - Engine capacity 124.50 ccm (7.60 cubic inches)
Bore x Stroke 53.5 x 55.2 mm (2.1 x 2.2 inches)
Compression Ratio 9.6:1

...και του παπιού:



Displacement: 124.00 ccm (7.57 cubic inches)
Compression: 9.6:1
Bore x stroke: 53.5 x 55.2 mm (2.1 x 2.2 inches)
 
Last edited by a moderator:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το αστείο είναι οτι εδω πέρα στην Ελλάδα δεν βγαίνει πρόγραμμα για το Address και ας έχει γεμίσει ο τόπος παπάκια αλλά οι αμερικάνοι σου το δίνουνε έτοιμο abcdefghgk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.763
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@notakos600 καλά το κατάλαβα τότε. Ίδιο μοτέρ, λογικά ίδιος εγκέφαλος, αντλία κλπ απλά το ένα έχει ταχύτητες το άλλο είναι αυτόματο εντελώς. Λογικά ταιρίαζει. Τι ignitech και μ***κιες, magnum φοράει θα λέω Bike
 
N

notakos600

Guest
Από specs τα έχουνε κάνει μαντάρα στο ίντερνετ...124 κυβικά ο ένας...124,5 ο άλλος...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Μεσιάσαμε τα πρώτα ήντα αλλά να είσαι καλά...RollingSmileys drinking beer Emoticon
Παναγιώτη εσύ δεν πιάνεσαι. Είσαι έφηβος!!!

Έχεις "γυναίκα" Ιαπωνέζα, αίσθημα "Αυστριακή" κι ελεύθερο ποιητικό πνεύμα.
Ανανεώνεσαι από όλες τις μεριές..
Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom