Αποτελέσματα αναζήτησης

1. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Έτσι με μια μπίρα για να απόλαυσή!!! Ευχαριστώ Γιάννη! Smileys drinking beer Emoticon
  2. North_explorer

Bonus video of the trip. ! Ζιπαρισμενες αναμνήσεις σε μορφή βίντεο .....
  3. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Ευχαριστώ πολύ παιδιά !! Καλές βόλτες σε όλους και όποτε έχουμε χρόνο να τις μοιραζόμαστε για να έχουμε πληροφορίες και ερεθίσματα όλοι ! Smileys drinking beer Emoticon
  4. North_explorer

Ευχαριστώ !!! καλές βόλτες σε όλους μας ! Smileys drinking beer Emoticon
  5. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Ευχαριστώ πολύ ! Καλές βόλτες και ταξίδια σε όλους μας! Smileys drinking beer Emoticon
  6. North_explorer

Ταξιδιώτικές πληροφορίες Τα έγγραφα που χρειάστηκαν στο ταξίδι ήταν : Άδεια της μηχανής, Διαβατήριο, Πράσινη κάρτα και Ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ραπιντ τεστ ανά χώρα, και plf όταν θα επιστρέψαμε Ελλάδα. Βινιέτα κτλ δεν χρειάζεται πουθενά σε αυτές τις χώρες. Στα σύνορα ήταν όλα...
  7. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Ευχαριστώ πολύ maik. Καλές βόλτες και διαδρομές σε όλους! Ευχαριστούμε Γρηγορη ! Χαίρομαι ! Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος να ξαναταξιδέψεις σε μέρη που έχεις επισκεφτεί !! Smileys drinking beer Emoticon
  8. North_explorer

Ευχαριστώ πολύ για σχόλια παιδιά ! Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν μπορώ να μεταφέρω έστω και λίγο από την αίσθηση ενός ταξιδιού !!! Όλα ξεκινάνε από την παρέα και την διάθεση το τι θες και πως να ζείσεις σε ένα εκδρομικό.
  9. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Μέρα 6 Ξημερώνει η μέρα της επιστροφής, κι όλα κυλούν πιο χαλαρά σαν να μην θέλουμε να επιστρέψουμε. Το Μαύροβο είναι ένα χωριό και τουριστικό θέρετρο στα Σκόπια, που εξαιτίας του χιονοδρομικού κέντρου Ζάρε Λαζαρέφσκι, του εθνικού πάρκου και της τεχνητής λίμνης είναι τουριστικός προορισμός...
  10. North_explorer

Η ψυχολογία πλέον ήταν στα ύψη. Μαζί και η GS μου που τόσα χρόνια δεν μου έχει χαλάσει ποτέ χατίρι, έτοιμη να δεχτεί κάθε πρόκληση που της δίνω στον δρόμο της , είτε στον αέρα της. Με αυτήν την αίσθηση αφήνουμε από Peshkopi την Αλβανία και μπαίνουμε Σκόπια για βραδινό προορισμό το...
  11. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Έκτος από το μυαλό και τις σκέψεις μας που άδειαζαν με ταχύτατους ρυθμούς, άδειαζαν τα τα ντεπόζιτα από βενζίνη, με του Ηλία το gs σε κάποια φάση να γραφεί 25χλμ range , και το πιο κοντινό βενζινάδικο να είναι στο Kukes, σε απόσταση 35χλμ. Με καλή θέληση όλα γίνονται, και βρίσκουμε τελικά...
  12. North_explorer

Αφήνουμε το φέρυ πίσω μας και αρχίσουμε να κυκλώνουμε την Βόρεια Αλβανία από την πίσω μεριά του Theth, Valbona, και όλον τον SH23 στα καταραμένα βουνά. Τα τοπία είναι μαγικά και εμείς οπού βρίσκουμε κάποια ράχη βουνού, πηγαίνουμε να απολαύσουμε θέα. Μπαινοβγαίνουμε σε χωματόδρομους και πάλι στον...
  13. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Η διάρκεια του φέρυ είναι περίπου 3 ώρες και η λίμνη Κομάν βρίσκεται στον ποταμό Ντριν. Το Κομάν είναι τουριστικό αξιοθέατο στη βόρεια Αλβανία και μερικές φορές συγκρίνεται με τα σκανδιναβικά φιόρδ, εξαιτίας των σχηματισμών των βράχων, των σπηλαίων, των φαραγγιών και των καταρρακτών. Σε κάποια...
  14. North_explorer

Μέρα 5 Σήμερα το πρόγραμμα είχε πολύ πρωινό ξύπνημα μιας και θέλαμε να προλάβουμε το φέρυ στην λίμνη Κομάν που ξεκινούσε στις 09:00 το πρωί. Πρωινό στο πόδι λοιπόν και ξεκινάμε από Σκόδρα προς Κομάν. Είχα διαβάσει πριν το ταξίδι για αυτήν την λίμνη και την εμπειρία του ταξιδιού στην Βόρεια...
  15. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Περνάμε Αλβανία από το Vermosh. Ένα αδιανόητο πέρασμα που πιστεύω ότι κάθε μοτοσικλετιστής που ταξιδεύει στα βαλκάνια πρέπει να το κάνει. Ο δρόμος είναι χαραγμένος μέσω ενός φαραγγιού με τα βουνά που το σχηματίζει να είναι τεραστία. Νιώθεις ότι οδηγείς σε έναν άλλο πλανήτη, ίσως μέσα σε έναν...
  16. North_explorer

Μεσημέρι και φτάνουμε στην Biograska Gora, που είναι ένα δάσος και ένα εθνικό πάρκο στο Μαυροβούνιο του δήμου Kolašin. Ένα από το Παγκόσμιο Δίκτυο Καταφυγίων Βιόσφαιρας της UNESCO, αυτή η περιοχή είναι ένα από τα τρία τελευταία παρθένα τροπικά δάση στην Ευρώπη. Με κεντρικό σημείο την λίμνη...
  17. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Η διαδρομή μέχρι Μοίκοβατς και από εκεί Biogradska Gora, δεν περιγράφεται ούτε φωτογραφίζεται εύκολα. 80 χλμ οδικής έκστασης μέσω φθινοπώρων πινελιών. Θυμάμαι στην ενδοεπικοινωνία τον Ηλία να φωνάζει τι βλέπουν τα μάτια του και εγώ να ακούω χαμηλά (U2 where the streets have no name) με το gs να...
  18. North_explorer

Μέρα 4 Πρωινές ώρες στο Ζάμπλιακ με το ψευτό χιονάκι να μας καλημερίζει και εμείς να χαιρετάμε τον Όλιβερ με χαμόγελα γιατί θα έκανε σήμερα την χθεσινή μας διαδρομή, γνωρίζοντας τι θα έβλεπε! Αφήνουμε το Ζάμπλιακ και ξεκινάμε την διαδρομή για Μοίκοβατς με πρωινή στάση στην γέφυρα του...
  19. North_explorer

Παιχνίδια του μυαλού σε παλέτες χρωμάτων (Δυτικά φθινοπωρινά Βαλκάνια)

Το Durmitor είναι το μεγαλύτερο εθνικό πάρκο των Δειναρικών Άλπεων. Στο κέντρο του, το όρος Μπομποτοφ ,με ορθοπλαγίες που κόβουν την ανάσα και την κορυφή του να φτάνει στα 2.523 μέτρα. Σύμφωνα με ένα μύθο που μας εξιστόρησε ο ντόπιος ξενοδόχος μας στο Ζάμπλιακ, Το Durmitor ήταν το δεύτερο σπίτι...