Αποτελέσματα αναζήτησης

1. Panos76

Ημερήσια στην Ερμιόνη

Την περασμένη Δευτέρα είχαμε ρεπό κ σκεφτήκαμε μια ημερήσια με το μηχανάκι. Εγώ είμαι περισσότερο του βουνού, η σύζυγος θέλει θάλασσα, καταλαβαίνετε ποιός κέρδισε! Διαλέξαμε παραλιακό μέρος, όχι πολύ μακριά, για να μην κουραστεί η συνεπιβάτις κ για να μην μας βρει η νύχτα στην επιστροφή ...
  2. Panos76

Χειμωνιάτικη περιήγηση στο Πωγώνι κ στα Μαστοροχώρια Ηπείρου

Κατ'αρχάς αυτή η περιήγηση έγινε με αυτοκίνητο, για πρακτικούς λόγους, κυρίως λόγω αποσκευών. Στην πορεία όμως θα συμφωνούσαμε πως πήραμε την σωστή απόφαση, αφού συναντήσαμε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ιδιαίτερα τα πρωινά, παγωμένους δρόμους, ακόμη κ χιόνια που δεν είχαν καθαριστεί εντελώς από το...
  3. Panos76

Τριήμερο στην Κεφαλονιά

Επιστροφή στην Κεφαλονιά μετά από 18 χρόνια. Με μοτοσυκλέτα είχα πάει κ τότε. Φόρτωσα το Integra όσο δεν πήγαινε (απαιτητική η σύζυγος) κ ξεκινήσαμε. Παιανία -Πατρα το κάναμε σε δύο ώρες ακριβώς. Κάναμε κ μια στάση λίγο πριν το λιμάνι. Το μηχανάκι φουλ φορτωμένο, ακόμη κ κάτω από την σέλα.
  4. Panos76

13-5-2023 Βόλτα σε Δυτική Αττική

Το περασμένο Σάββατο δούλευα πρωί κ δεν μπόρεσα να ακολουθήσω τον Κώστα στην Επίδαυρο. Ξεκίνησα το μεσημέρι για μία βόλτα σε γνωστά μέρη. Έφτασα Βίλια, όπου είχα ραντεβού για φαγητό και από εκεί ξεκίνησε η εξόρμηση. Αρχή με την πασίγνωστη κ ιδανική διαδρομή για μοτοσυκλέτες. Άψογο οδόστρωμα...
  5. Panos76

Βόλτα γύρω από τα Πιέρια Όρη

Ότι λέει ο τίτλος. Μια σύντομη περιήγηση στην ανατολική πλευρά των Πιερίων, η οποία θα έχει συνέχεια μελλοντικά, γιατί οι διαδρομές εκεί είναι ατελείωτες, κυρίως από την δυτική πλευρά . Αναχώρηση από Λάρισα, συνέχεια προς Ελασσόνα κ μετά το πολύ όμορφο χωριό του Αγίου Δημητρίου έχουμε πανοραμική...
  6. Panos76

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου βόλτα σε Σούνιο -Λαύριο

Αύριο πρωί θα κάνω χαλαρή βόλτα σε Λαύριο κ Σούνιο. Επιστροφή πριν το μεσημέρι γιατί δουλεύω απόγευμα. Όποιος έχει διάθεση, ακολουθεί
  7. Panos76

Αλλαγή ελαστικών σε Honda NC 750 Integra

Μετά από 23.000 χλμ με τα Bridgestone Battlax T31, ήρθε η ώρα για αλλαγή. Δεν είχα κάποιο παράπονο από αυτά. Εκτός ότι ήταν πολύ βαριά κ με σκληρό σκελετό, είχα μόνο 3-4 χαζογλιστρήματα. Ήταν όμως πολύ ανθεκτικά κ σίγουρα θα έβγαζαν άλλα 7.000 χμλ. Έβαλα τα ίδια, αλλά το νέο μοντέλο, τα Τ32...
  8. Panos76

Σαββατοκύριακο στην Καστοριά

Ανέβηκα Καστοριά για επαγγελματικούς λόγους. Δεν ήταν η πρώτη φορά βέβαια, αλλά όποτε ανεβαίνω σε αυτή την υπέροχη πόλη, ποτέ δεν βαριέμαι. Μέσα σε αυτό το περιορισμένο χρονικό διάστημα έπρεπε να συνδυάσω δουλειά, διασκέδαση κ βόλτες. Θα παραθέτω εδώ βιντεάκια κ φωτογραφίες για όσους δεν έχουν...
  9. Panos76

Περιήγηση στην Βοιωτία

Το περασμένο Σάββατο βρήκα λίγο χρόνο κ σκέφτηκα μια κοντινή ημερήσια σε γνωστά μέρη, αλλά που είχα χρόνια να επισκεφτώ. Αττική οδός, Μάνδρα κ μέσω Π.Ε.Ο βρεθήκαμε στον δρόμο για τον Ελικώνα. Περάσαμε στην Αγία Άννα κ ανηφορίσαμε για την Αρβανιτσα. Ωραίο τοπίο, αλλά ο δρόμος έχει χαλάσει πολύ κ...
  10. Panos76

Περιήγηση στην Αίγινα

Σε αυτό το θέμα θα γράφω για κάποιες διαδρομές πού μπορεί να κάνει κάποιος στην Αίγινα, όπως κ κάποια αξιόλογα μέρη που μπορεί να επισκεφτεί. Αρχίζω από ένα βιντεάκι που έβγαλα προχθές κ δείχνει σχεδόν όλη την δυτική πλευρά του νησιού. Στην περιγραφή γράφω ακριβώς ποιες παραλίες συναντώ σε κάθε...
  11. Panos76

Τριήμερο στην Κύθνο

Η αλήθεια είναι πως Κύθνο δεν είχα πάει ποτέ. Όλο κάτι στράβωνε.. Πότε δεν βρίσκαμε δωμάτια, πότε δεν ταίριαζαν οι άδειες, πότε έβρεχε (πέρυσι), πότε είχαν απεργία οι ναυτεργάτες... Τελικά, στα μέσα του Ιουνίου πήραμε το πλοίο από Λαύριο κ ένα δίωρο αργότερα ήμασταν στο λιμάνι της Κύθνου που...
  12. Panos76

5 μέρες στην Κρήτη

Πρόσφατη επίσκεψη στην Κρήτη για ένα πενταήμερο. Ο Μάϊος είναι η καλύτερη περίοδος για το νησί κατά την γνώμη μου. Ιούλιο κ Αύγουστο επικρατούν θερμοκρασίες Σαχάρας κ παντού έχει πολύ κόσμο. Το θέμα θα το ανανεώνω συχνά, γιατί τα βιντεάκια είναι πολλά κ θα χρειαστούν εβδομάδες να ανέβουν όλα.
  13. Panos76

Ημερήσια στην Σαλαμίνα

Επιστροφή στην Σαλαμίνα μετά από 24 χρόνια. Εκεί υπηρέτησα τη θητεία μου, σε πλοίο κ πηγαινοερχόμουν από το Πέραμα αμέτρητες φορές. Δεν είχα πάει σε κανένα άλλο μέρος του νησιού, πλην του Ναυστάθμου. Αφορμή για την πρόσφατη επίσκεψη ήταν η πρόσκληση ενός φίλου που έχει εξοχικό εκεί. Ξεκινήσαμε...
  14. Panos76

Κυριακή 22-5 Βόλτα σε Γραμματικό κ Σέσι

Κυριακή απόγευμα, προέκυψε ελεύθερος χρόνος. Λέω να πεταχτώ στην περιοχή πέριξ του Γραμματικού. Έχω δει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα. Επειδή θα υπάρχουν μερικές δύσβατες χωμάτινες παρακάμψεις θα πάω με το crypton X. Όποιος έχει διάθεση, ακολουθεί. Κατά τις 15:30-16:00 θα είμαι πλατεία Γραμματικού.
  15. Panos76

Άγιος Βασίλειος Βοιωτίας.

Σύντομη βόλτα, περίπου 250 km. Αττική οδός, παλιά εθνική προς Θήβα κ στάση στις Πλαταιές. Από εκεί έκανα μια παράκαμψη προς το μοναστήρι της Αγίας Τριάδας του 1632 Μ.Χ. Είναι κτισμένο στον Κιθαιρώνα, σε ωραίο μέρος. Επειδή είχα συνεχώς τον ήλιο μπροστά, τράβηξα βιντεάκια με τις επιστροφές...
  16. Panos76

Δευτέρα 2 Μαΐου βόλτα στα Σκροπονέρια.

Απόγευμα Δευτέρας έχω διαθέσιμο χρόνο κ σκέφτομαι να πάω ως τα Σκροπονέρια. Διαδρομή μόνο άσφαλτος. Περίπου κατά τις 15:30 θα είμαι Αγ Στέφανο. Όποιος θέλει, ακολουθεί.
  17. Panos76

Στα "Highlands" κοντά στην Αττική

Προβλέπω πως το thread θα έχει συνέχειες στο μέλλον, καθότι το μέρος έχει πολύ ψωμί για περιήγηση. Κυριακή μεσημέρι, η σύζυγος απογευματινή στη δουλειά, βαρέθηκα να βγω για ποδήλατο, λέω δεν πάω μια βόλτα στα Δερβενοχώρια; Αττική οδός, έξοδος Φυλής, ανηφόρα ως τη Χασιά κ συνέχεια στην κλασσική κ...
  18. Panos76

Βόλτα στο χιονισμένο Καρπενήσι

Εξόρμηση στην Ελβετία της Ελλάδας. Φύγαμε από Αθήνα μεσημέρι. Στην σήραγγα μας περίμενε μια έκπληξη. Τα πάντα χιονισμένα. Κ ο ουρανός είχε απίστευτα χρώματα. Επειδή ο καιρός την επόμενη μέρα προέβλεπε χιονοθύελλα, πήγαμε απευθείας ως το χιονοδρομικό για μια βόλτα. Επιστροφή στο Καρπενήσι κ...
  19. Panos76

Ορεινή Κορινθία.

Ημερήσια στην ορεινή Κορινθία κ στο χιονοδρομικό της Ζήρειας. Τα ωραία αρχίζουν από το χωριό Βελίνα. Φτάνοντας στο Παναρίτι διαλέγουμε μια εναλλακτική διαδρομή για τα Ανω Τρίκαλα. Χωρίς να σταματήσουμε κάνουμε αριστερά για το χιονοδρομικό. Φτάνοντας στο βουνό επικρατεί χάος. Παρκάραμε...
  20. Panos76

Ημερήσια στον Παλαιό Παντελεήμονα Πιερίας

Ταξίδι express ως τον Παλαιό Παντελεήμονα λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Βροχερός καιρός κ αρκετό κρύο. Ανεβαίνοντας, έκανα παράκαμψη προς τα Τέμπη. Δεκάδες φορές έχω περάσει κ ποτέ δεν βαριέμαι. Σύντομα έφτασα Λεπτοκαρυά. Ο σκοπός μου ήταν να κάνω κύκλο τον Κάτω Όλυμπο. Συνέχισα ως την γνωστή...