- Δημοσιεύσεις
- 26.344
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΧΕΙ… “ΚΑΛΑΘΙ” ! Featured
Γράφουμε και μιλάμε για άλογα και για πίστες και για στριψίματα και για δυνατά σκούτερ με Akrapovic, για «τουριστικά» των 25.000 Ευρώ, για «χωματερά» των 300 κιλών και για «αγνώστου ταυτότητας» commuters μιάς χρήσεως των 800 Ευρώ, και όλα αυτά γιατί; Για να εξυπηρετηθούμε στις μετακινήσεις μας, αλλά ΚΑΙ για να βρούμε τη χαρά και το χαμόγελο που μόνο η μοτοσυκλέτα μπορεί να δώσει, σε όσους φυσικά θέλουν, ακόμα, να «νιώθουν τον αέρα στο πρόσωπο». Τι θα λέγατε όμως για ένα «όχημα» που είναι μοτοσυκλέτα αλλά μεταφέρει τρία ατομα, που είναι «δίκυκλο» αλλά έχει τρείς τροχούς, που θέλει κράνος αλλά δεν απαιτεί ισορροπία ούτε και «πέφτει», που είναι προσεγμένο και φουλ εξοπλισμένο αλλά κοστίζει ελάχιστα (συγκριτικά με την προσφορά του), και που ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χαρίζει και «γεννάει» τέτοια διασκέδαση στη βόλτα και στην αναψυχή, ώστε αν γινόταν να κόβετε εισιτήρια για να το δοκιμάζει ο κόσμος, θα εξασφαλίζατε ένα αξιοπρεπέστατο εισόδημα;!
Η μοτοσυκλέτα των 250c.c. που εισάγει (απο την Κίνα, με προδιαγραφές Euro 4) και διασκευάζει σε δικής της κατασκευής Side Car (με Πανευρωπαϊκή έγκριση Τυπου) η ΕΜ Euro Motors, είναι μια κορυφαία πηγή διασκέδασης, ένας πανίσχυρος μαγνήτης προσοχής και συγχρόνως ένα πρακτικό και οικονομικό, αν και «διαφορετικό», μεταφορικό μέσο, σε τιμή που το κάνει προσιτό σε όλους. Δεν θα πούμε ότι είναι «Ιαπωνική» η ποιότητα κατασκευής (γιατί δεν είναι, αλλά παραμένει επαρκής ως προς το φινίρισμα και την πιστότητα λειτουργίας), ούτε οι επιδόσεις κορυφαίες, ενώ με το (μέγιστο) πλάτος του 1,5 μέτρου η ΕΜ 250 SC υποχρεωτικά θα κινηθεί μαζί με την ροή των αυτοκινήτων και όχι των δικύκλων (με σημαντικό πλεονέκτημα έναντι ενός πολύ μικρού αυτοκινήτου το εύκολο παρκάρισμα, όπου όντως θα μπει σε χώρους μοτοσυκλέτας, παράλληλα ή και κάθετα με το πεζοδρόμιο). Αλλά με τιμή 4.890 Ευρώ, ή 5.250 Ευρώ με όπισθεν (αυτή την έκδοση συνιστούμε, «υποχρεωτικά»!), αγοράζετε ένα…μόνιμο χαμόγελο, και χρόνο να έχετε να πηγαίνετε βόλτες φίλους, φίλες, γονείς, αδέλφια, γυναίκες, παιδιά, γείτονες, γνωστούς και…αγνώστους, που θα ενθουσιαστούν βολεμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του «καλαθιού», σε μια ασυνήθιστη εμπειρία που λείπει απο τους Ελληνικούς δρομους, παρά το ότι στο παρελθόν οι μοτοσυκλέτες με Side Cars («καλάθια» σαν επιβατικά, ή «κασόνια» σαν φορτηγά!) ήταν συνηθισμένο θέαμα, και παραμένουν ακόμα δημοφιλή στην Ευρώπη.
Διαβάζουμε συχνά για καινούργιες μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, με τα οποία, όταν κυκλοφορείς για δοκιμή, σε σταματάνε τάχα σε κάθε φανάρι και σε ρωτάνε διάφορα, γιατί εντυπωσιάζονται τόσο ώστε θέλουν κι αυτοί (που σε ρωτάνε!) να πάνε την άλλη μέρα πρωί-πρωί να πάρουν ένα ίδιο! Σε εμάς δεν έχει ποτέ συμβεί αυτό, παρ' ότι πρέπει να έχουμε δοκιμάσει καμμιά χιλιάδα μηχανάκια τα τελευταία χρονια, κι αλλα τόσα τα προηγούμενα (κι άλλα τόσα ακόμα πιο πριν!). Ναι, αν έχεις κάτι πολύ σπάνο και καινούργιο, πολύ εντυπωσιακό, πολύ ακριβό, ή πολύ «παλιό», θα εισπράξεις βλέμματα περιέργειας ή θαυμασμού, άντε και καμμιά επαινετική χειρονομία και χαμόγελο τύπου thumbs up. Αλλά πολύ σπάνια κάποιος (που όντως ενδιαφέρεται για αγορά), θα σου απευθύνει το λόγο στo φανάρι, συνήθως με ερωτήσεις για τιμή, κατανάλωση και διαθεσιμότητα –ποτέ για επιδόσεις.
Η τάση προς επίδειξη, είναι μια ιδιότητα του ανθρώπινου χαρακτήρα, που ανάλογα με την παιδεία του και το επίπεδό του, την ενθαρρύνει, την καταπνίγει ή την ελέγχει. Mε το SC 250 της Εuro Μotors όμως, ακόμα και οι πιο διακριτικοί τύποι θα έχουν πρόβλημα καθως όπου κι αν βρεθούν, όπου κι αν σταθούν, αυτόματα θα γίνονται το κέντρο της προσοχής μικρών και μεγάλων! Τα παιδιά, που δεν έχουν ξαναδεί Side Car, θα διατάζουν τους γονείς τους να πάρουν αμέσως ένα τέτοιο. Οι μεγαλύτεροι, θα πλησιάζουν με δειλό χαμόγελο, για να εξιστορήσουν πως κάποτε κυκλοφορούσαν και οι ίδιοι με Side car, δουλέυοντας, μεταφέροντας, ή ταξιδεύοντας οικογενειακώς σε όλη την Ελλάδα. Οι νεώτεροι, οδηγοί ΙΧ, Ταξί ή λεωφορείων, κυριολεκτικά θα ενθουσιάζονται, ιδίως όταν ο αναβάτης του EM 250 SC βάλει…όπισθεν για να παρκάρει π.χ, και το Side Car θα μανουβράρει με ευκολία, έχοντας το λευκό φως οπισθοπορείας αναμμένο και το μπήπερ να ηχεί. Όσο για τους φίλους, εκεί τα πραγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα, καθώς θα επιμείνουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τους πάτε βόλτα, και μετά κι άλλη, και αύριο την ίδια ώρα για καφέ.
Και ο οδηγός; Ο αναβάτης; Χμμ… Αυτός στην αρχή θα έχει ένα μικρό πρόβλημα συνήθειας, μια και “η μοτοσυκλέτα” που οδηγεί πρέπει να κινείται σε χώρους και με ρυθμούς αυτοκινήτου (έστω και μικρού), λόγω πλάτους. Την ροπή του τιμονιού, και την δύναμη που πρέπει να βάζει για να στρίψει, ή να κρατάει το όχημα σταθερό όταν συναντά λακούβες και σαμαράκια στην ευθεία, θα την συνηθίσει πιο γρήγορα. Και μετα απο λίγο, θα αντιληφθεί ότι ο σωστός τρόπος κίνησης με ένα Side Car μέσα στην πόλη, είναι το να πηγαίνει αργά, να μην βιάζεται, να μην πιέζει τον κινητήρα, να μην ψάχνει να βρεί ποιά λωρίδα έχει λιγότερη κίνηση ή να αναρωτιέται αν άραγε χωράει να περάσει ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, ή θα ξύσει το φτερό του “καλαθιού”; Αυτά είναι πράγματα “αγχωμένα”, μακριά και έξω απο την φιλοσοφία αυτού του τρίκυκλου οχήματος, που δεν έχει ούτε την δύναμη αλλά ούτε και τις προδιαγραφές (εκ φύσεως, όχι κατασκευαστικά) να κινηθεί “σβέλτα”, για να μην χρησιμοποιήσουμε τον εντελώς ακατάλληλο και αδόκιμο για την περίσταση όρο “σπορ”. Αυτό που πολύ γρήγορα “μαθαίνει” και κάνει ο οδηγός, είναι να απολαμβάνει την μετακίνησή του. Κι αν το οδόστρωμα είναι άσχημο, ή αν θελήσει να κινηθεί εκτός δρόμου, σε μονοπάτια και αγρούς, και πάλι το EM 250 SC θα τον πάει, αργά αλλά σίγουρα και αδιαμαρτύρητα. Παίρνεις μαζί τον φίλο σου ή την κοπέλλα σου (όλες οι κυρίες κοπέλλες είναι, ανεξαρτήτως ηλικίας!), ή την τριμελή οικογένεια (εννοείται με κράνη), και πηγαίνεις βόλτα, δουλειά, επίσκεψη ή και διακοπές σε νησί! Δύσκολα να σκεφτεί κανείς ένα πιο χαλαρό, άνετο, πρακτικό και πρωτοτυπο μέσο. Και παρ’ ότι δεν είναι δυνατόν να αγοράζουμε ό,τι μας αρέσει, περάσαμε τόσο όμορφα το διάστημα που είχαμε το EM 250 SC για δοκιμή (γινόταν βέβαια μάχη ποιός θα το πρωτοπάρει για βόλτα με τους φίλους του!), ώστε όταν το επιστρέψαμε πραγματικά μας έλειψε. Γιατί για να περάσεις καλά και να διασκεδάσεις, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Στο χώμα με μια καθαρόαιμη, στην πίστα με μια Supersport “που στρίβει μόνη της”, στην Εθνική με ένα θηριώδες Adventure των 160 ή 170 ίππων, στη πόλη με ένα απο τα σύγχρονα “μαγικά” σκούτερ, στο βουνό με κάποιο απο τα μοντέρνα Street Fighters που σε τοποθετούν πάνω ακριβώς απο τον εμπρός τους τροχό (και όσο κι αν προσπαθήσεις, και πάλι σου φωνάζουν ότι είσαι αργός!), ναι, η μοτοσυκλέτα έχει τόσες εκφράσεις και δίνει τόσες ευκαιρίες διασκέδασης, όσες και τα (άπειρα) μοντέλα της.
Τώρα, το να επαναφέρεις ένα τρίκυκλο στην προ Side Car κατάστασή του, οδηγώντας το με τους δύο τροχούς και το καλάθι στον αέρα (μαζί με τον επιβάτη), είναι κάτι επίσης διασκεδαστικό, αν και δεν το συνιστούμε, ως μη πολιτικώς ορθό! Στις φωτογραφίες, απλά δοκιμάζουμε για εσάς τις δυνατότητες του ΕM 250 SC, στα πλαίσια του δημοσιογραφικού μας καθήκοντος! Πάντως, αν προσέξετε, όλοι όσοι βρίσκονται σαν οδηγοί ή σαν επιβάτες πάνω (ή μέσα) στο Side Car, είναι χαμογελαστοί, γιατί είναι ευχαριστημένοι και γιατί διασκεδάζουν! Άραγε μπορεί να θεωρηθεί το χαμόγελο σαν θετικός δείκτης για το τελικό συμπέρασμα μιας δοκιμής; Είναι “καλή” μια μοτοσυκλέτα, Ευρωπαϊκή, Ασιατική ή Αμερικανική, επειδή μας κάνει να χαμογελάμε; Θα λέγαμε πως ναι, ανεπιφύλακτα ναι, στην περίπτωση που δεν εχουμε να κάνουμε με μηχανήματα επιδόσεων και κρατήματος αλλά μεταφοράς και διασκέδασης/αναψυχής.
Γιατί η EM 250 SC μπορεί να είναι πιο γρήγορη απο το συμπαθές έμβιο του graffiti της φωτογραφίας της, αλλά όταν έχεις 20 ίππους/ 9.100 σ.α.λ. για να κινήσουν 232 κιλά (συν τα καύσιμα αλλά και το βάρος των τριών επιβατών που επιτρέπει η άδεια κυκλοφορίας), τότε δεν περιμένεις πολλά, παρ΄ότι η αντιπροσωπεία δίνει τελική ταχύτητα 120χ.α.ω. για το 250 και 95 χ.α.ω. για το SC 125 (ναι, υπάρχει και έκδοση 125 με τιμή μόλις 3.950 Ευρώ!). Η αλήθεια είναι ότι στη διάρκεια της πολυήμερης δοκιμής μας κινηθήκαμε εντός πόλεως και στα περιξ κυρίως με την ροπή, και δεν επιχειρήσαμε, ούτε και χρειάστηκε να ξεπεράσουμε τα 80χ.α.ω. Αυτό όμως που όντως επαληθεύσαμε, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 3,5 λίτρων ανά 100 χλμ. (3,2 λίτρα/100 για το 125). Συγκεκριμένα, αν γεμίσει το ρεζερβουαρ των 14 λίτρων, κυριολεκτικά ξεχνάς να ξαναβάλεις, και όταν αυτό συμβεί, έχεις ξεχάσει το πότε ήταν η προηγούμενη φορά που έβαλες!
ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/
Γράφουμε και μιλάμε για άλογα και για πίστες και για στριψίματα και για δυνατά σκούτερ με Akrapovic, για «τουριστικά» των 25.000 Ευρώ, για «χωματερά» των 300 κιλών και για «αγνώστου ταυτότητας» commuters μιάς χρήσεως των 800 Ευρώ, και όλα αυτά γιατί; Για να εξυπηρετηθούμε στις μετακινήσεις μας, αλλά ΚΑΙ για να βρούμε τη χαρά και το χαμόγελο που μόνο η μοτοσυκλέτα μπορεί να δώσει, σε όσους φυσικά θέλουν, ακόμα, να «νιώθουν τον αέρα στο πρόσωπο». Τι θα λέγατε όμως για ένα «όχημα» που είναι μοτοσυκλέτα αλλά μεταφέρει τρία ατομα, που είναι «δίκυκλο» αλλά έχει τρείς τροχούς, που θέλει κράνος αλλά δεν απαιτεί ισορροπία ούτε και «πέφτει», που είναι προσεγμένο και φουλ εξοπλισμένο αλλά κοστίζει ελάχιστα (συγκριτικά με την προσφορά του), και που ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χαρίζει και «γεννάει» τέτοια διασκέδαση στη βόλτα και στην αναψυχή, ώστε αν γινόταν να κόβετε εισιτήρια για να το δοκιμάζει ο κόσμος, θα εξασφαλίζατε ένα αξιοπρεπέστατο εισόδημα;!
Η μοτοσυκλέτα των 250c.c. που εισάγει (απο την Κίνα, με προδιαγραφές Euro 4) και διασκευάζει σε δικής της κατασκευής Side Car (με Πανευρωπαϊκή έγκριση Τυπου) η ΕΜ Euro Motors, είναι μια κορυφαία πηγή διασκέδασης, ένας πανίσχυρος μαγνήτης προσοχής και συγχρόνως ένα πρακτικό και οικονομικό, αν και «διαφορετικό», μεταφορικό μέσο, σε τιμή που το κάνει προσιτό σε όλους. Δεν θα πούμε ότι είναι «Ιαπωνική» η ποιότητα κατασκευής (γιατί δεν είναι, αλλά παραμένει επαρκής ως προς το φινίρισμα και την πιστότητα λειτουργίας), ούτε οι επιδόσεις κορυφαίες, ενώ με το (μέγιστο) πλάτος του 1,5 μέτρου η ΕΜ 250 SC υποχρεωτικά θα κινηθεί μαζί με την ροή των αυτοκινήτων και όχι των δικύκλων (με σημαντικό πλεονέκτημα έναντι ενός πολύ μικρού αυτοκινήτου το εύκολο παρκάρισμα, όπου όντως θα μπει σε χώρους μοτοσυκλέτας, παράλληλα ή και κάθετα με το πεζοδρόμιο). Αλλά με τιμή 4.890 Ευρώ, ή 5.250 Ευρώ με όπισθεν (αυτή την έκδοση συνιστούμε, «υποχρεωτικά»!), αγοράζετε ένα…μόνιμο χαμόγελο, και χρόνο να έχετε να πηγαίνετε βόλτες φίλους, φίλες, γονείς, αδέλφια, γυναίκες, παιδιά, γείτονες, γνωστούς και…αγνώστους, που θα ενθουσιαστούν βολεμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του «καλαθιού», σε μια ασυνήθιστη εμπειρία που λείπει απο τους Ελληνικούς δρομους, παρά το ότι στο παρελθόν οι μοτοσυκλέτες με Side Cars («καλάθια» σαν επιβατικά, ή «κασόνια» σαν φορτηγά!) ήταν συνηθισμένο θέαμα, και παραμένουν ακόμα δημοφιλή στην Ευρώπη.
Διαβάζουμε συχνά για καινούργιες μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, με τα οποία, όταν κυκλοφορείς για δοκιμή, σε σταματάνε τάχα σε κάθε φανάρι και σε ρωτάνε διάφορα, γιατί εντυπωσιάζονται τόσο ώστε θέλουν κι αυτοί (που σε ρωτάνε!) να πάνε την άλλη μέρα πρωί-πρωί να πάρουν ένα ίδιο! Σε εμάς δεν έχει ποτέ συμβεί αυτό, παρ' ότι πρέπει να έχουμε δοκιμάσει καμμιά χιλιάδα μηχανάκια τα τελευταία χρονια, κι αλλα τόσα τα προηγούμενα (κι άλλα τόσα ακόμα πιο πριν!). Ναι, αν έχεις κάτι πολύ σπάνο και καινούργιο, πολύ εντυπωσιακό, πολύ ακριβό, ή πολύ «παλιό», θα εισπράξεις βλέμματα περιέργειας ή θαυμασμού, άντε και καμμιά επαινετική χειρονομία και χαμόγελο τύπου thumbs up. Αλλά πολύ σπάνια κάποιος (που όντως ενδιαφέρεται για αγορά), θα σου απευθύνει το λόγο στo φανάρι, συνήθως με ερωτήσεις για τιμή, κατανάλωση και διαθεσιμότητα –ποτέ για επιδόσεις.
Η τάση προς επίδειξη, είναι μια ιδιότητα του ανθρώπινου χαρακτήρα, που ανάλογα με την παιδεία του και το επίπεδό του, την ενθαρρύνει, την καταπνίγει ή την ελέγχει. Mε το SC 250 της Εuro Μotors όμως, ακόμα και οι πιο διακριτικοί τύποι θα έχουν πρόβλημα καθως όπου κι αν βρεθούν, όπου κι αν σταθούν, αυτόματα θα γίνονται το κέντρο της προσοχής μικρών και μεγάλων! Τα παιδιά, που δεν έχουν ξαναδεί Side Car, θα διατάζουν τους γονείς τους να πάρουν αμέσως ένα τέτοιο. Οι μεγαλύτεροι, θα πλησιάζουν με δειλό χαμόγελο, για να εξιστορήσουν πως κάποτε κυκλοφορούσαν και οι ίδιοι με Side car, δουλέυοντας, μεταφέροντας, ή ταξιδεύοντας οικογενειακώς σε όλη την Ελλάδα. Οι νεώτεροι, οδηγοί ΙΧ, Ταξί ή λεωφορείων, κυριολεκτικά θα ενθουσιάζονται, ιδίως όταν ο αναβάτης του EM 250 SC βάλει…όπισθεν για να παρκάρει π.χ, και το Side Car θα μανουβράρει με ευκολία, έχοντας το λευκό φως οπισθοπορείας αναμμένο και το μπήπερ να ηχεί. Όσο για τους φίλους, εκεί τα πραγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα, καθώς θα επιμείνουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τους πάτε βόλτα, και μετά κι άλλη, και αύριο την ίδια ώρα για καφέ.
Και ο οδηγός; Ο αναβάτης; Χμμ… Αυτός στην αρχή θα έχει ένα μικρό πρόβλημα συνήθειας, μια και “η μοτοσυκλέτα” που οδηγεί πρέπει να κινείται σε χώρους και με ρυθμούς αυτοκινήτου (έστω και μικρού), λόγω πλάτους. Την ροπή του τιμονιού, και την δύναμη που πρέπει να βάζει για να στρίψει, ή να κρατάει το όχημα σταθερό όταν συναντά λακούβες και σαμαράκια στην ευθεία, θα την συνηθίσει πιο γρήγορα. Και μετα απο λίγο, θα αντιληφθεί ότι ο σωστός τρόπος κίνησης με ένα Side Car μέσα στην πόλη, είναι το να πηγαίνει αργά, να μην βιάζεται, να μην πιέζει τον κινητήρα, να μην ψάχνει να βρεί ποιά λωρίδα έχει λιγότερη κίνηση ή να αναρωτιέται αν άραγε χωράει να περάσει ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, ή θα ξύσει το φτερό του “καλαθιού”; Αυτά είναι πράγματα “αγχωμένα”, μακριά και έξω απο την φιλοσοφία αυτού του τρίκυκλου οχήματος, που δεν έχει ούτε την δύναμη αλλά ούτε και τις προδιαγραφές (εκ φύσεως, όχι κατασκευαστικά) να κινηθεί “σβέλτα”, για να μην χρησιμοποιήσουμε τον εντελώς ακατάλληλο και αδόκιμο για την περίσταση όρο “σπορ”. Αυτό που πολύ γρήγορα “μαθαίνει” και κάνει ο οδηγός, είναι να απολαμβάνει την μετακίνησή του. Κι αν το οδόστρωμα είναι άσχημο, ή αν θελήσει να κινηθεί εκτός δρόμου, σε μονοπάτια και αγρούς, και πάλι το EM 250 SC θα τον πάει, αργά αλλά σίγουρα και αδιαμαρτύρητα. Παίρνεις μαζί τον φίλο σου ή την κοπέλλα σου (όλες οι κυρίες κοπέλλες είναι, ανεξαρτήτως ηλικίας!), ή την τριμελή οικογένεια (εννοείται με κράνη), και πηγαίνεις βόλτα, δουλειά, επίσκεψη ή και διακοπές σε νησί! Δύσκολα να σκεφτεί κανείς ένα πιο χαλαρό, άνετο, πρακτικό και πρωτοτυπο μέσο. Και παρ’ ότι δεν είναι δυνατόν να αγοράζουμε ό,τι μας αρέσει, περάσαμε τόσο όμορφα το διάστημα που είχαμε το EM 250 SC για δοκιμή (γινόταν βέβαια μάχη ποιός θα το πρωτοπάρει για βόλτα με τους φίλους του!), ώστε όταν το επιστρέψαμε πραγματικά μας έλειψε. Γιατί για να περάσεις καλά και να διασκεδάσεις, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Στο χώμα με μια καθαρόαιμη, στην πίστα με μια Supersport “που στρίβει μόνη της”, στην Εθνική με ένα θηριώδες Adventure των 160 ή 170 ίππων, στη πόλη με ένα απο τα σύγχρονα “μαγικά” σκούτερ, στο βουνό με κάποιο απο τα μοντέρνα Street Fighters που σε τοποθετούν πάνω ακριβώς απο τον εμπρός τους τροχό (και όσο κι αν προσπαθήσεις, και πάλι σου φωνάζουν ότι είσαι αργός!), ναι, η μοτοσυκλέτα έχει τόσες εκφράσεις και δίνει τόσες ευκαιρίες διασκέδασης, όσες και τα (άπειρα) μοντέλα της.
Τώρα, το να επαναφέρεις ένα τρίκυκλο στην προ Side Car κατάστασή του, οδηγώντας το με τους δύο τροχούς και το καλάθι στον αέρα (μαζί με τον επιβάτη), είναι κάτι επίσης διασκεδαστικό, αν και δεν το συνιστούμε, ως μη πολιτικώς ορθό! Στις φωτογραφίες, απλά δοκιμάζουμε για εσάς τις δυνατότητες του ΕM 250 SC, στα πλαίσια του δημοσιογραφικού μας καθήκοντος! Πάντως, αν προσέξετε, όλοι όσοι βρίσκονται σαν οδηγοί ή σαν επιβάτες πάνω (ή μέσα) στο Side Car, είναι χαμογελαστοί, γιατί είναι ευχαριστημένοι και γιατί διασκεδάζουν! Άραγε μπορεί να θεωρηθεί το χαμόγελο σαν θετικός δείκτης για το τελικό συμπέρασμα μιας δοκιμής; Είναι “καλή” μια μοτοσυκλέτα, Ευρωπαϊκή, Ασιατική ή Αμερικανική, επειδή μας κάνει να χαμογελάμε; Θα λέγαμε πως ναι, ανεπιφύλακτα ναι, στην περίπτωση που δεν εχουμε να κάνουμε με μηχανήματα επιδόσεων και κρατήματος αλλά μεταφοράς και διασκέδασης/αναψυχής.
Γιατί η EM 250 SC μπορεί να είναι πιο γρήγορη απο το συμπαθές έμβιο του graffiti της φωτογραφίας της, αλλά όταν έχεις 20 ίππους/ 9.100 σ.α.λ. για να κινήσουν 232 κιλά (συν τα καύσιμα αλλά και το βάρος των τριών επιβατών που επιτρέπει η άδεια κυκλοφορίας), τότε δεν περιμένεις πολλά, παρ΄ότι η αντιπροσωπεία δίνει τελική ταχύτητα 120χ.α.ω. για το 250 και 95 χ.α.ω. για το SC 125 (ναι, υπάρχει και έκδοση 125 με τιμή μόλις 3.950 Ευρώ!). Η αλήθεια είναι ότι στη διάρκεια της πολυήμερης δοκιμής μας κινηθήκαμε εντός πόλεως και στα περιξ κυρίως με την ροπή, και δεν επιχειρήσαμε, ούτε και χρειάστηκε να ξεπεράσουμε τα 80χ.α.ω. Αυτό όμως που όντως επαληθεύσαμε, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 3,5 λίτρων ανά 100 χλμ. (3,2 λίτρα/100 για το 125). Συγκεκριμένα, αν γεμίσει το ρεζερβουαρ των 14 λίτρων, κυριολεκτικά ξεχνάς να ξαναβάλεις, και όταν αυτό συμβεί, έχεις ξεχάσει το πότε ήταν η προηγούμενη φορά που έβαλες!
ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/