EURO MOTORS EM 250 SIDE CAR

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΧΕΙ… “ΚΑΛΑΘΙ” ! Featured


Γράφουμε και μιλάμε για άλογα και για πίστες και για στριψίματα και για δυνατά σκούτερ με Akrapovic, για «τουριστικά» των 25.000 Ευρώ, για «χωματερά» των 300 κιλών και για «αγνώστου ταυτότητας» commuters μιάς χρήσεως των 800 Ευρώ, και όλα αυτά γιατί; Για να εξυπηρετηθούμε στις μετακινήσεις μας, αλλά ΚΑΙ για να βρούμε τη χαρά και το χαμόγελο που μόνο η μοτοσυκλέτα μπορεί να δώσει, σε όσους φυσικά θέλουν, ακόμα, να «νιώθουν τον αέρα στο πρόσωπο». Τι θα λέγατε όμως για ένα «όχημα» που είναι μοτοσυκλέτα αλλά μεταφέρει τρία ατομα, που είναι «δίκυκλο» αλλά έχει τρείς τροχούς, που θέλει κράνος αλλά δεν απαιτεί ισορροπία ούτε και «πέφτει», που είναι προσεγμένο και φουλ εξοπλισμένο αλλά κοστίζει ελάχιστα (συγκριτικά με την προσφορά του), και που ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χαρίζει και «γεννάει» τέτοια διασκέδαση στη βόλτα και στην αναψυχή, ώστε αν γινόταν να κόβετε εισιτήρια για να το δοκιμάζει ο κόσμος, θα εξασφαλίζατε ένα αξιοπρεπέστατο εισόδημα;!



Η μοτοσυκλέτα των 250c.c. που εισάγει (απο την Κίνα, με προδιαγραφές Euro 4) και διασκευάζει σε δικής της κατασκευής Side Car (με Πανευρωπαϊκή έγκριση Τυπου) η ΕΜ Euro Motors, είναι μια κορυφαία πηγή διασκέδασης, ένας πανίσχυρος μαγνήτης προσοχής και συγχρόνως ένα πρακτικό και οικονομικό, αν και «διαφορετικό», μεταφορικό μέσο, σε τιμή που το κάνει προσιτό σε όλους. Δεν θα πούμε ότι είναι «Ιαπωνική» η ποιότητα κατασκευής (γιατί δεν είναι, αλλά παραμένει επαρκής ως προς το φινίρισμα και την πιστότητα λειτουργίας), ούτε οι επιδόσεις κορυφαίες, ενώ με το (μέγιστο) πλάτος του 1,5 μέτρου η ΕΜ 250 SC υποχρεωτικά θα κινηθεί μαζί με την ροή των αυτοκινήτων και όχι των δικύκλων (με σημαντικό πλεονέκτημα έναντι ενός πολύ μικρού αυτοκινήτου το εύκολο παρκάρισμα, όπου όντως θα μπει σε χώρους μοτοσυκλέτας, παράλληλα ή και κάθετα με το πεζοδρόμιο). Αλλά με τιμή 4.890 Ευρώ, ή 5.250 Ευρώ με όπισθεν (αυτή την έκδοση συνιστούμε, «υποχρεωτικά»!), αγοράζετε ένα…μόνιμο χαμόγελο, και χρόνο να έχετε να πηγαίνετε βόλτες φίλους, φίλες, γονείς, αδέλφια, γυναίκες, παιδιά, γείτονες, γνωστούς και…αγνώστους, που θα ενθουσιαστούν βολεμένοι στο αναπαυτικό κάθισμα του «καλαθιού», σε μια ασυνήθιστη εμπειρία που λείπει απο τους Ελληνικούς δρομους, παρά το ότι στο παρελθόν οι μοτοσυκλέτες με Side Cars («καλάθια» σαν επιβατικά, ή «κασόνια» σαν φορτηγά!) ήταν συνηθισμένο θέαμα, και παραμένουν ακόμα δημοφιλή στην Ευρώπη.



Διαβάζουμε συχνά για καινούργιες μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, με τα οποία, όταν κυκλοφορείς για δοκιμή, σε σταματάνε τάχα σε κάθε φανάρι και σε ρωτάνε διάφορα, γιατί εντυπωσιάζονται τόσο ώστε θέλουν κι αυτοί (που σε ρωτάνε!) να πάνε την άλλη μέρα πρωί-πρωί να πάρουν ένα ίδιο! Σε εμάς δεν έχει ποτέ συμβεί αυτό, παρ' ότι πρέπει να έχουμε δοκιμάσει καμμιά χιλιάδα μηχανάκια τα τελευταία χρονια, κι αλλα τόσα τα προηγούμενα (κι άλλα τόσα ακόμα πιο πριν!). Ναι, αν έχεις κάτι πολύ σπάνο και καινούργιο, πολύ εντυπωσιακό, πολύ ακριβό, ή πολύ «παλιό», θα εισπράξεις βλέμματα περιέργειας ή θαυμασμού, άντε και καμμιά επαινετική χειρονομία και χαμόγελο τύπου thumbs up. Αλλά πολύ σπάνια κάποιος (που όντως ενδιαφέρεται για αγορά), θα σου απευθύνει το λόγο στo φανάρι, συνήθως με ερωτήσεις για τιμή, κατανάλωση και διαθεσιμότητα –ποτέ για επιδόσεις.

Η τάση προς επίδειξη, είναι μια ιδιότητα του ανθρώπινου χαρακτήρα, που ανάλογα με την παιδεία του και το επίπεδό του, την ενθαρρύνει, την καταπνίγει ή την ελέγχει. Mε το SC 250 της Εuro Μotors όμως, ακόμα και οι πιο διακριτικοί τύποι θα έχουν πρόβλημα καθως όπου κι αν βρεθούν, όπου κι αν σταθούν, αυτόματα θα γίνονται το κέντρο της προσοχής μικρών και μεγάλων! Τα παιδιά, που δεν έχουν ξαναδεί Side Car, θα διατάζουν τους γονείς τους να πάρουν αμέσως ένα τέτοιο. Οι μεγαλύτεροι, θα πλησιάζουν με δειλό χαμόγελο, για να εξιστορήσουν πως κάποτε κυκλοφορούσαν και οι ίδιοι με Side car, δουλέυοντας, μεταφέροντας, ή ταξιδεύοντας οικογενειακώς σε όλη την Ελλάδα. Οι νεώτεροι, οδηγοί ΙΧ, Ταξί ή λεωφορείων, κυριολεκτικά θα ενθουσιάζονται, ιδίως όταν ο αναβάτης του EM 250 SC βάλει…όπισθεν για να παρκάρει π.χ, και το Side Car θα μανουβράρει με ευκολία, έχοντας το λευκό φως οπισθοπορείας αναμμένο και το μπήπερ να ηχεί. Όσο για τους φίλους, εκεί τα πραγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα, καθώς θα επιμείνουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να τους πάτε βόλτα, και μετά κι άλλη, και αύριο την ίδια ώρα για καφέ.



Και ο οδηγός; Ο αναβάτης; Χμμ… Αυτός στην αρχή θα έχει ένα μικρό πρόβλημα συνήθειας, μια και “η μοτοσυκλέτα” που οδηγεί πρέπει να κινείται σε χώρους και με ρυθμούς αυτοκινήτου (έστω και μικρού), λόγω πλάτους. Την ροπή του τιμονιού, και την δύναμη που πρέπει να βάζει για να στρίψει, ή να κρατάει το όχημα σταθερό όταν συναντά λακούβες και σαμαράκια στην ευθεία, θα την συνηθίσει πιο γρήγορα. Και μετα απο λίγο, θα αντιληφθεί ότι ο σωστός τρόπος κίνησης με ένα Side Car μέσα στην πόλη, είναι το να πηγαίνει αργά, να μην βιάζεται, να μην πιέζει τον κινητήρα, να μην ψάχνει να βρεί ποιά λωρίδα έχει λιγότερη κίνηση ή να αναρωτιέται αν άραγε χωράει να περάσει ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, ή θα ξύσει το φτερό του “καλαθιού”; Αυτά είναι πράγματα “αγχωμένα”, μακριά και έξω απο την φιλοσοφία αυτού του τρίκυκλου οχήματος, που δεν έχει ούτε την δύναμη αλλά ούτε και τις προδιαγραφές (εκ φύσεως, όχι κατασκευαστικά) να κινηθεί “σβέλτα”, για να μην χρησιμοποιήσουμε τον εντελώς ακατάλληλο και αδόκιμο για την περίσταση όρο “σπορ”. Αυτό που πολύ γρήγορα “μαθαίνει” και κάνει ο οδηγός, είναι να απολαμβάνει την μετακίνησή του. Κι αν το οδόστρωμα είναι άσχημο, ή αν θελήσει να κινηθεί εκτός δρόμου, σε μονοπάτια και αγρούς, και πάλι το EM 250 SC θα τον πάει, αργά αλλά σίγουρα και αδιαμαρτύρητα. Παίρνεις μαζί τον φίλο σου ή την κοπέλλα σου (όλες οι κυρίες κοπέλλες είναι, ανεξαρτήτως ηλικίας!), ή την τριμελή οικογένεια (εννοείται με κράνη), και πηγαίνεις βόλτα, δουλειά, επίσκεψη ή και διακοπές σε νησί! Δύσκολα να σκεφτεί κανείς ένα πιο χαλαρό, άνετο, πρακτικό και πρωτοτυπο μέσο. Και παρ’ ότι δεν είναι δυνατόν να αγοράζουμε ό,τι μας αρέσει, περάσαμε τόσο όμορφα το διάστημα που είχαμε το EM 250 SC για δοκιμή (γινόταν βέβαια μάχη ποιός θα το πρωτοπάρει για βόλτα με τους φίλους του!), ώστε όταν το επιστρέψαμε πραγματικά μας έλειψε. Γιατί για να περάσεις καλά και να διασκεδάσεις, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Στο χώμα με μια καθαρόαιμη, στην πίστα με μια Supersport “που στρίβει μόνη της”, στην Εθνική με ένα θηριώδες Adventure των 160 ή 170 ίππων, στη πόλη με ένα απο τα σύγχρονα “μαγικά” σκούτερ, στο βουνό με κάποιο απο τα μοντέρνα Street Fighters που σε τοποθετούν πάνω ακριβώς απο τον εμπρός τους τροχό (και όσο κι αν προσπαθήσεις, και πάλι σου φωνάζουν ότι είσαι αργός!), ναι, η μοτοσυκλέτα έχει τόσες εκφράσεις και δίνει τόσες ευκαιρίες διασκέδασης, όσες και τα (άπειρα) μοντέλα της.



Τώρα, το να επαναφέρεις ένα τρίκυκλο στην προ Side Car κατάστασή του, οδηγώντας το με τους δύο τροχούς και το καλάθι στον αέρα (μαζί με τον επιβάτη), είναι κάτι επίσης διασκεδαστικό, αν και δεν το συνιστούμε, ως μη πολιτικώς ορθό! Στις φωτογραφίες, απλά δοκιμάζουμε για εσάς τις δυνατότητες του ΕM 250 SC, στα πλαίσια του δημοσιογραφικού μας καθήκοντος! Πάντως, αν προσέξετε, όλοι όσοι βρίσκονται σαν οδηγοί ή σαν επιβάτες πάνω (ή μέσα) στο Side Car, είναι χαμογελαστοί, γιατί είναι ευχαριστημένοι και γιατί διασκεδάζουν! Άραγε μπορεί να θεωρηθεί το χαμόγελο σαν θετικός δείκτης για το τελικό συμπέρασμα μιας δοκιμής; Είναι “καλή” μια μοτοσυκλέτα, Ευρωπαϊκή, Ασιατική ή Αμερικανική, επειδή μας κάνει να χαμογελάμε; Θα λέγαμε πως ναι, ανεπιφύλακτα ναι, στην περίπτωση που δεν εχουμε να κάνουμε με μηχανήματα επιδόσεων και κρατήματος αλλά μεταφοράς και διασκέδασης/αναψυχής.



Γιατί η EM 250 SC μπορεί να είναι πιο γρήγορη απο το συμπαθές έμβιο του graffiti της φωτογραφίας της, αλλά όταν έχεις 20 ίππους/ 9.100 σ.α.λ. για να κινήσουν 232 κιλά (συν τα καύσιμα αλλά και το βάρος των τριών επιβατών που επιτρέπει η άδεια κυκλοφορίας), τότε δεν περιμένεις πολλά, παρ΄ότι η αντιπροσωπεία δίνει τελική ταχύτητα 120χ.α.ω. για το 250 και 95 χ.α.ω. για το SC 125 (ναι, υπάρχει και έκδοση 125 με τιμή μόλις 3.950 Ευρώ!). Η αλήθεια είναι ότι στη διάρκεια της πολυήμερης δοκιμής μας κινηθήκαμε εντός πόλεως και στα περιξ κυρίως με την ροπή, και δεν επιχειρήσαμε, ούτε και χρειάστηκε να ξεπεράσουμε τα 80χ.α.ω. Αυτό όμως που όντως επαληθεύσαμε, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 3,5 λίτρων ανά 100 χλμ. (3,2 λίτρα/100 για το 125). Συγκεκριμένα, αν γεμίσει το ρεζερβουαρ των 14 λίτρων, κυριολεκτικά ξεχνάς να ξαναβάλεις, και όταν αυτό συμβεί, έχεις ξεχάσει το πότε ήταν η προηγούμενη φορά που έβαλες!





ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Πάμε να δούμε όμως τα “τεχνικά”, ξεκινώντας απο την μοτοσυκλέτα και τον κινητήρα της, που είναι μια πιστή έκδοση a-la Chinois του δικύλινδρου τετράχρονου Honda Rebel 250. Είναι αερόψυκτος, με 1 ΕΕΚ και δύο βαλβίδες στον κύλινδρο, συμπίεση 9,2:1, δύο καρμπυρατέρ (στην έκδοση προ Euro 4 που οδηγήσαμε), ροπή 1,7 κg-m στις 8.000 σ.α.λ. και κιβώτιο 5 σχέσεων στην απλή έκδοση Side Car 250, ή τεσσάρων σχέσεων συν όπισθεν (με αλλαγή απο το λεβιέ ταχυτήτων). Και στις δύο περιπτωσεις, η τελική σχέση μετάδοσης παραμένει η ίδια, με αντίστοιχη μεταβολή των εξωτερικών γραναζιών, ώστε δεν επηρεαζεται η ταχύτητα του οχήματος, ούτε και η κατανάλωση. Στην πράξη, το τεσσάρι κιβώτιο ήταν επαρκές για ό,τι μετακίνηση θεωρούσαμε ότι μπορούμε (ή θα θέλαμε) να κάνουμε, ενώ η “όπισθεν” ήταν μια πολύ χρήσιμη όσο και διασκεδαστική προσθήκη, μετατρέποντας το EM 250 SC σε “αυτοκίνητο” και αυξάνοντας κάθετα την χρηστικότητα και την άνεση, αφού ο οδηγός πλέον δεν χρειάζεται ούτε πόδι να κατεβάσει, πόσω μάλλον να σπρώχνει για να μανουβράρει! Βάζεις μπροστά με την μίζα, ακούς τον αρκετά “βαρύ” ήχο απο τις δύο μεγάλες εξατμίσεις (καμμία οικονομία στο χρώμιο!), “ξεπαρκάρεις” απο τον μικρό χώρο που μπορεί να βολευτεί το 250 SC, και κάνεις το ίδιο ξανά καi ξανά, όπου κι αν βρεθείς, οπου κι αν σταματήσεις, με το κοινό γύρω σου να παρατηρεί με κρεμασμένο το σαγόνι!



Η μοτοσυκλέτα έχει ένα στιβαρό πηρούνι και δύο ευμεγέθη αμορτισσέρ πίσω, με ζάντες αλουμινίου (σε σχήμα που θυμίζει ελαφρώς τα Ρωμαϊκά δρεπανηφόρα άρματα!) και λάστιχα διαστάσεων 110/90-16 εμπρός και 130/90-15 πίσω, ενώ ο τροχός του "καλαθιού" εχει διάμετρο 19 ιντσών. Ένα δισκόφρενο εμπρός και ταμπούρο πίσω είναι επαρκή για το φρενάρισμα, και η γραμμή της μοτοσυκλέτας είναι καθαρα custom (ή cruiser), με χαμηλή και άνετη σέλλα, φαρδύ ρεζερβουάρ, ψηλό τιμόνι και “πλατφόρμες” αντί μαρσπιέ, που αποδεικνύονται ιδιαίτερα πρακτικές και άνετες, ιδίως σε συνδυασμό με το μεγάλο πετάλ του πίσω φρένου.





Η μοτοσυκλέτα έχει αρκετή και “ακριβή” δουλειά επάνω της, με πολύ χρώμιο (κινητήρας, εξατμίσεις, προβολέας, όργανα, πηρούνι, αμορτισσέρ, προφυλακτήρας αλυσσίδας), μεγάλα “ολόκληρα” φτερά, καλούς καθρέφτες, και τρία όργανα με κεντρικό κοντέρ, μικρό στροφόμετρο και βολτόμετρο. Υπάρχει επίσης χειρόφρενο, ενώ οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες απο ότι θα περίμενε κανείς απο μία “απλή” 250 (ή 125), με μεταξόνιο 1450mm, ολικό μήκος 2.210mm και ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος 140mm.







Το Side Car, που κάνει την όλη μοτοσυκλέτα διαφορετική, που έκανε την οδήγηση διασκεδαστική (επαναλαμβάνουμε όμως, απαιτείται η απαραίτητη εξοικείωση) και εμάς να μην σταματήσουμε να την φωτογραφίζουμε (αλάνθαστη ένδειξη των θετικών εντυπώσεων!), είναι το ¨δυνατό” σημείο της Euro Motors. H Ελληνική εταιρεία, όπως διαβάζουμε στο site της, είναι κατασκευαστής side cars απο το 1994, και τα μοντέλα των 125 και 250 c.c. που παρουσίασε πρόσφατα, είναι αποτέλεσμα εξέλιξης τριών ετών, έχουν δε Πανευρωπαϊκή έγκριση Τύπου (EC Type approval) για πώληση και νόμιμη κυκλοφορία σε όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ενωσης (άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας και Α, με άδεια κυκλοφορίας για τρείς επιβαίνοντες).







Η κατασκευή του “καλαθιού”, το οποίο είναι όλο μεταλλικό (γι’ αυτό και το συνολικό βάρος ανεβαίνει στα 232 κιλά χωρίς καύσιμα), γίνεται με ατσάλινο πλαίσιο απο σωλήνες 40x12mm, και “σκάφος” απο φύλλο ατσαλιού CRC 20 SWG. Η ανάρτηση είναι με ψαλλίδι, αμορτισσέρ και διπλά ρουλμάν, η ζάντα αλουμίνιου είναι ίδιας σχεδίασης με της μοτοσυκλέτας (το ότι θα την προτιμούσαμε με ακτίνες είναι λεπτομέρεια που αυξάνει το κόστος, οπότε δεν πειράζει!) και το μηχανικό ταμπούρο είναι συνδεδεμένο με το πετάλ του πίσω φρένου. Η “απλή” έκδοση έχει προβολέα μπροστά ενώ η “Classic” διακοσμητικές ράβδους, και το πορτ μπαγκάζ -χώρος αποσκευών κλειδώνει. Το (άνετο!) κάθισμα επιβάτη διαθέτει υποβραχιόνιο, υπάρχει προστατευτικό παρ μπριζ, πίσω φως πορείας και αντισκωριακή επεξεργασία (ειδική βαφή) του πατώματος. Τέλος, στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται και κάλυμμα της θέσης του Side Car, καθώς και εργαλεία, “εξοπλισμός περιπέτειας” (πτυσσόμενο φτυάρι, κασμάς κτλ., που υποτιθεται ότι θα χρειαστούν αν “κολλήσει” η μοτοσυκλέτα σε δύσκολα εδάφη ή χιόνι), και “βιβλίο” σε CD με απαραίτητες οδηγίες και εκπαιδευτικές συμβουλές για τον τρόπο οδήγησης μοτοσυκλέτας με Side Car.

Iδιαίτερη –έως “υπερβολική”- προσοχή έχει δοθεί στο “δέσιμο” και την στήριξη του “καλαθιού” με την μοτοσυκλέτα, όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία.



Οι ντίζες ένωσης είναι ρυθμιζόμενες, και το αμορτισσέρ χρησιμεύει για να εξουδετερώνει την ροπή του καλαθιού και να μην “κοσκινίζει” το τιμόνι της μοτοσυκλέτας όταν περνάει απο ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ακαμψία και η αντοχή του συνόλου είναι δεδομένη, αλλά και το βάρος αυξημένο, ενώ το δείγμα που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν το πρωτότυπο και τα επόμενα μοντέλα είναι βελτιωμένα σε ρυθμίσεις και φινίρισμα (στα σημεία).



Οδηγώντας το EM 250 SC η πρώτη και κυρίαρχη αίσθηση και εντύπωση είναι αυτή της υπερβολικής προσοχής, μια και είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις το σφάλμα, θα υπολογίσεις λάθος το πλάτος του side car και του πλαϊνού φτερού, και θα “βρείς” σε κάποιο αυτοκίνητο μέσα στην πυκνή κυκλοφορία, (άντε μετά τα στοιχεία σου, την ασφάλειά σου και τα τοιαύτα!). Η δεύτερη σκέψη, είναι η κατευθυντικότητα, που είναι “ευαίσθητη” και θέλει συνήθεια στο κράτημα του τιμονιού. Τότε αντιλαμβάνεσαι ότι όπως όλα τα πράγματα, έτσι και η οδήγηση μοτοσυκλέτας με side car θέλει τον χρόνο της και τον χώρο της για να γίνει “φυσική”. Πραγματι, αποφύγαμε την κίνηση με πυκνή κυκλοφορία, και σε μιά δυό μέρες είμαστε πια “έμπειροι” αναβάτες -επιβάτες και οδηγοί side car, οπότε αρχίσαμε να εξερευνούμε τα όριά του στις στροφές!



Ο κινητήρας της έκδοσης που οδηγήσαμε είχε απρόσμενη ροπή, όχι όμως και δύναμη αρχικά, λόγω ενός προβλήματος ρύθμισης που λύθηκε στη συνέχεια. Δεν δοκιμάσαμε το 125 (επίσης δικύλινδρο), και σε πρώτη θεώρηση θα το βλέπαμε “μικρό” για το συνολικό βάρος του Side Car, αλλά το ίδιο σκεφτήκαμε στην αρχή για το 250, και απεδείχθη ότι η δύναμη του μοτέρ είναι όση ακριβώς χριεάζεται για να κινηθεί κανονικά και ευχάριστα. Το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων (συν όπισθεν) είναι “κοντό”, και επαναλαμβανουμε οτι “η χαρά” στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκεται στη βόλτα και όχι στις επιδόσεις, οι οποίες δεν μας έλειψαν ούτε και “τις κυνηγήσαμε” (ίσως γι' αυτό!).



Στρίβοντας, μετά το απαραίτητο διαστημα εξοικείωσης, και εχοντας το καλάθι δεξιά (γιατί στις χώρες που οδηγούν “ανάποδα” το side car τοποθετείται αριστερά, δηλαδή με τον επιβάτη στο πεζοδρομιο), είχαμε μια πρόσθετη δοση διασκέδασης, μια και στρίβοντας αριστερά η ευστάθεια είναι αυξημένη, το κράτημα θετικό και σχεδόν “απόλυτο”, σε σημείο που παρουσιάζεται ντριφτάρισμα του καλαθιού, με ανάποδο τιμόνι. Για τις δεξιές στροφές, ο οδηγός πρέπει να βοηθήσει με το σώμα, ρίχνοντας το βάρος του στο εσωτερικό. Γρήγορα συνηθίζει, και αρχίζει να κινείται αρκετά γρήγορα, ελέγχοντας με το τιμόνι (το οποίο πρέπει πάντα να κρατάει “σίγουρα”, μια και απαιτεί αισθητή δύναμη). Αν τώρα θελήσει να επαναφέρει το EM 250 SC στην… αρχική του κατάσταση, δηλαδή να το κάνει δίκυκλο (!), κατ’ αρχάς επιλέγει έναν επίπεδο και χωρίς κυκλοφορία ασφάλτινο χώρο για να είναι ασφαλής, και κατόπιν με γρήγορο ελιγμό και κόψιμο απο δεξιά σε αριστερά στο τιμόνι, ανασηκώνει τον τροχό του καλαθιού και η διασκέδαση αρχίζει. Αν δε βρεθεί και “εθελοντής” για το κάθισμα του Side Car, η κατάσταση θυμίζει Luna park, όπως δείχνουν οι φωτογραφίες!

ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ




Το EM 250, χωρίς το “SC”, είναι μια αρκετά προσεγμένη μικρή Cruiser με “κλασσικές” αποχρώσεις, αλλά δεν έχει να επιδείξει πολλά πέρα απ’ αυτό. Παραμένει μια " USA custom replica" κατασκευασμένη στην Κίνα, με πολύ καλή τιμή αλλά και κάπως “ανώνυμη” μεσα στο πλήθος των σχετικών προτάσεων απο την αχανή χώρα. Με το Side Car της Euro Motors όμως, η εικόνα αλλάζει, και το σύνολο γίνεται “κλασσικό”, διαφορετικό και πολύ ενδιαφέρον. Υπάρχουν αρκετές εκδόσεις, πέντε στα 250 και δύο με κινητήρα 125, δηλαδή οι ΕΜ 250 SC και EM 250 SC Retro με κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ή με κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων και όπισθεν, καθώς και η έκδοση EM 250 SC Nevada με πρόσθετο εξοπλισμό (οι εκδόσεις 125, απλή και Retro, δεν προσφέρονται με όπισθεν αλλά μόνο με κιβώτιο πέντε σχέσεων). Στον στ[ανταρτ εξοπλισμό περιλαμβάνεται η σέλλα με “πλάτη”, τα παρ μπριζ μοτοσυκλκετας και καλαθιού, το κάλυμμα θέσης συνεπιβάτη, και όσα ήδη αναφέραμε (manual, εργαλεία κτλ.). Οι τιμές ξεκινούν απο 4.690 Ευρώ για το 250 SC, 4.790 Ευρώ για το 250 Retro, 4.890 Ευρώ για το 250 Nevada (όλα χωρίς όπισθεν), και 5.250/5.450 Ευρώ για τα 250 SC και 250 Retro με όπισθεν, φως οπισθοπορείας και μπήπερ. Τα EM 125 SC και 125 Retro κοστίζουν 3.950 και 4.290 Ευρώ αντιστοιχα, έχουν επίσης δικύλινδρο κινητήρα αλλά η ισχύς είναι 12,5 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ.



Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών είναι η έκδοση EM 250 SC με όπισθεν (5.250 Ευρώ), και δεν θα κρύψουμε ότι μας άρεσε πολύ ο στάνταρντ προβολέας στο καλάθι! Τα χρώματα υπάρχουν στο αναλυτικό site της Euro Motors, και είναι διχρωμίες για την μοτοσυκλέτα (μαύρο, λευκό και κόκκινο), και λευκό ή μαύρο side car. Και ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία/κατασκευαστής, διαθέτει πλήρη γκάμα πολύ οικονομικών ανταλλακτικών, άμεσο service, και πολύ καλή εξυπηρέτηση και ενημέρωση πελατών, πάντα σε προσωπικό επίπεδο.

“Κινέζικο” μίνι cruiser, ή Ευρωπαϊκό Side Car; Το ΕΜ 250 SC είναι μια διαφορετική, πρωτότυπη, διασκεδαστική, προσιτή, “χρήσιμη” (με τις κατάλληλες συνθήκες χρήσης) και με Ελληνική προστιθέμενη αξία πρόταση, μοναδική στο είδος και στην κατηγορία της. Δεν θα ισχυριστούμε ότι θα αγοράζαμε ένα Side Car αντί μοτοσυκλέτας ή σκούτερ για τις μετακινήσεις μας, ή και έναντι ενός μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για τις οικογενειακές μας ανάγκες. Αν όμως είχαμε την δυνατότητα δύο ή τριών μικρομεσαίων δικύκλων (“τρικύκλων”;!), ναι, θα το θέλαμε και θα το παίρναμε, έτσι για την βόλτα και το κέφι. Το οποίο, πιστέψτε μας, δεν τελειώνει ούτε στην πόλη, ούτε στα προάστεια, ούτε στη δουλειά, ούτε στο ταξιδάκι, ούτε το καλοκαίρι αλλά ούτε και τον χειμώνα. Γιατί δεν υπάρχει άλλος τέτοιος “μαγνήτης ενδιαφέροντος” και κεφιού της παρέας με αυτά τα χρήματα. Το δοκιμάσαμε, το ζήσαμε και Κίνα ή όχι Κίνα, εμείς (ΟΛΟΙ εμείς!) πολύ θα θέλαμε ένα τέτοιο!

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ EM 250 SC (Σε παρένθεση το 125)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Δικύλινδρος τετράχρονος, αερόψυκτος.

ΙΣΧΥΣ/Σ.Α.Λ.: 20 ίπποι//9.100 σ.α.λ. (12,5 ιπποι/10.000 σ.α.λ.)

ΡΟΠΗ/Σ.Α.Λ.: 1,7kg-m/8.000σ.α.λ. (0,95 kg-m/9.000 σ.α.λ.)

ΣΥΜΠΙΕΣΗ: 9,2:1 (9,4:1)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Πεντε σχέσεις, ή 4 σχέσεις συν Οπισθεν (συμπλέκτης πολύδισκος, υγρός)

ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο, σωληνωτό

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1450mm

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Τηλεσκοπικό πηρούνι, δύο αμορτισσέρ πίσω και ανεξάρτητο “ψαλίδι” με αμορτισσέρ στον τροχό του side car

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός υδραυλικό δισκόφρενο. Πίσω τροχός και (τρίτος) τροχός side car: Μηχανικά ταμπούρα. Μεγάλο πετάλ πίσω (και πλευρικού) φρένου σε μαρσπιέ-πλατφόρμα.

ΤΡΟΧΟΙ: Ζάντες αλουμινίου (3). Λάστιχα 110/90-16 και 130/90-15 στην μοτοσυκλέτα. Τροχός Side Car: 3.75X19

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μοτοσυκλέτα: Μήκος 2210mm. Πλάτος 815mm. Ύψος 1090 mm. Ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος: 140mm

Ολικό πλάτος με Side Car (φτερό): 1500mm. Μετατρόχιο (εσωτ. απόσταση μεταξύ τροχών μοτοσυκλέτας και sidecar): 1000mm

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14 λίτρα

ΒΑΡΟΣ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ SIDECAR): 232 κιλά (κενή)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ: 250c.c.: 3,5λίτρα/100χλμ. (125: 3,2 λίτρα/100χλμ.)

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ: 120χ.α.ω. (95 χ.α.ω.)

ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: ΤΡΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ

ΔΙΠΛΩΜΑ: Μοτοσυκλέτας (και Α)

ΤΙΜΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΤΕΣΤ ΕΜ 250 SC Reverse: 5.250 Ευρώ (ή 4.690 Ευρώ, ακριβώς ίδια αλλά με κιβώτιο 5 σχέσεων ΧΩΡΙΣ όπισθεν)

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ (Μοτ/τας) - ΚΑΤΑΣΚΕΥAΣΤΗΣ (SideCar): EM EURO MOTORS, Τερψιχόρης 9 Αθήνα, Νέος Κόσμος, Τηλ. 210 9010789, 210 9010538. E-mail info@euromotors.gr

www.euromotors.gr

*ΌΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ, ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΤΛ.) ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.

**ΤΟ SIDE CAR 250 THΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 2016, ΠΡΟ EURO 4



ΠΗΓΗ https://motosport.com.gr/
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
1 Λίγα κ.εκ
2 Θέλει κάλυμα για το καλάθι
3 καλό για όποιον έχει μεγάλο σκύλο
4 5300 είναι πολύ καλή τιμή
5 Οι τύποι την έχουν ψάξει και δεν έχουν πετάξει ένα καλάθι εκεί έτσι να υπάρχει.

Αν είναι και αξιόπιστο!
 
Top Bottom