Aπαγορευση μοτο που κανουν θορυβο!!

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ναι γιατι οι Γερμανοι την Κυριακή κυκλοφορούν μεσα στις πολεις....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Το παραπάνω Θέμα δεν με Αγγίζει..

Απλά το παρακολουθώ! :D:D:D
Καγκουρες όλης της Ε.Ε ενωθείτε για διαμαρτυρία με κατσαρόλες( και δεν εννοώ το χρεπι του @Drake Ramore )...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ναι γιατι οι Γερμανοι την Κυριακή κυκλοφορούν μεσα στις πολεις....abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Η Γερμανία θα κάνει ότι της πει η VAG.
Εδώ προσπαθούν να μας πείσουν, πως η άνοδος της θερμοκρασίας την συγκεκριμένη Εποχή! - οφείλεται πιθανόν στο ότι δεν δούλευαν οι τσιμινιέρες των Εργοστασίων & οι Εξατμίσεις των κινητήρων.

-Δεν μολύνουμε!! - και η Φύση Μας εκδικείται!!! abcdefghabcdefgh abcdefgh abcdefghabcdefgh
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εμένα είναι ραπτομηχανή ρε! Εσείς με τις; αφτερμαρκετ να φοβάστε! Laugh 1
Ραπτομηχανή μεν.. αλλά ολόκληρος θερμοσίφωνας βρε συ Τόλη.

abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ωραιότατο είναι το μπαζούκας μου. Κι άμα χαλάσει, πάλι μπαζούκας θα βάλω! Bike

φιλαρακι δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλά η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ στον αντιαρματικο τομέα.....
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
φιλαρακι δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλά η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ στον αντιαρματικο τομέα.....
abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.267
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Ωραιότατο είναι το μπαζούκας μου. Κι άμα χαλάσει, πάλι μπαζούκας θα βάλω! Bike
Mη τους ακους!!! Μιση ωριτσα στο ηλιο,σπας τ αυγουλακι επανω στο μπαζουκα και τσαααααααακ....τρωςDancingDancing!!!!!
Για ολα εχει μεριμνησει η Σουζουκαρα ρεεεεεεεεε!!!!!HappyHappy
 
Τελευταία επεξεργασία:

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Καλά κανουν. Πραγματικά θεωρώ τουλάχιστον ανόητο να περνάς το βράδυ απο τα στενά και να αναστατώνεις ολο τον κόσμο. Το χω κάνει και γω μέχρι τα 30 , ανόητος και εγώ. Άσε που πολυς θόρυβος δε σημαίνει και μεγάλο κέρδος στη δύναμη, ειδικά στα σύγχρονα μηχανάκια που ναι πολυ στεγνά σε καύσιμο απο τη μάνα τους. 3-5% στην καλύτερη περίπτωση και εφόσον έχει γίνει και η ανάλογη διόρθωση στο καύσιμο. Η ελεύθερη εξάτμιση μονή της μπορεί και να χειροτερεύει την απόδοση γιατί το κέρδος απο την αύξηση της ταχύτητας των καυσαερίων είναι μικρότερο απο τη ζημιά που γίνεται λόγω αύξησης του ΑFR. Εξηγω :

Όλοι ξέρουν ότι η μέγιστη απόδοση στο τέρμα γκάζι (WOT) ερχεται με Αir Flow Ratio περιπου στο 12.8 μέρη αέρα για κάθε 1 μερος βενζίνης (AFR 12.8:1). Λόγω εκπομπών ρύπων οι κατασκευαστές δουλεύουν με περίπου 13.3 :1 και κάποιοι και 13.5. Αν εμείς βάλουμε ελεύθερη εξάτμιση το 13.5 θα γίνει 14:1 το οποίο σημαίνει σχεδόν 5% απώλεια σε δύναμη. Αρα το κέρδος που έχουμε στη ροή του αέρα εξανεμίζεται από την αύξηση του ΑFR. Πρακτικά πολλοί κατασκευαστές εξατμισεων μοτοσυκλετών αποφεύγουν να βάζουν δυναμετρήσεις πριν και μετα, ακριβώς επειδή τα αποτελέσματα είναι μηδαμινά, χωρίς να διορθωθεί το καύσιμο. Παλιότερα είχα την εσφαλμένη εντύπωση ότι τα συστηματα motronic (Διαχείριση ηλεκτρονικού ψεκασμού και αναφλεξης) είχαν τη δυνατότητα να κάνουν γενναίες διορθωσεις του AFR, σήμερα ξέρω ότι η διόρθωση του AFR λόγω μετατροπων είναι τραγικά πενιχρή , μονο άμα ξεγελασεις το σύστημα μπορείς να έχεις αύξηση στο καύσιμο.

Ακόμα όμως και το ΑFR να διορθωθεί, τα κέρδη από μια σωστά σχεδιασμένη εξάτμιση δεν μπορούν να υπερβούν το 5% στην καλύτερη των περιπτωσεων που σημαίνει δηλαδή περίπου 3 άλογα σε μηχανάκι με 80. Αξίζει για 3 άλογα να εύχεται η μιση η γειτονιά να έχεις τροχαίο ατύχημα ή να βαρέσει πιστονι το μηχανάκι σου για να ησυχασουνε ;

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Mη τους ακους!!! Μιση ωριτσα στο ηλιο,σπας τ αυγουλακι επανω στο μπαζουκα και τσαααααααακ....τρωςDancingDancing!!!!!
Για ολα εχει μεριμνησει η Σουζουκαρα ρεεεεεεεεε!!!!!HappyHappy
RollingRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ηχορύπανση μοτοσυκλετών: Τα “ψέματα” των αριθμών
Η διπλή έρευνα που αποκαλύπτει όλη την αλήθεια

Το τελευταίο διάστημα ήρθαν στη δημοσιότητα οι αποφάσεις της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ιταλίας να στοχοποιήσουν τις μοτοσυκλέτες ως τη μοναδική πηγή ηχορύπανσης σε συγκεκριμένες αλπικές περιοχές των χωρών τους. Πρόκειται για δρόμους και διαδρομές που είναι διάσημες στους κεντροευρωπαίους μοτοσυκλετιστές και αποτελούν προορισμό βόλτας κάθε Σαββατοκύριακο για χιλιάδες από αυτούς. Τα μέτρα ξεκινούν από τον περιορισμό στην ταχύτητα που κινούνται οι μοτοσυκλέτες (από 20km/h έως και 30km/h μικρότερη από εκείνη των αυτοκινήτων) στην Γερμανία και την Ιταλία και φτάνουν έως την απαγόρευση κυκλοφορίας σε μοτοσυκλέτες που παράγουν άνω των 95db στην Αυστρία. Το θέμα φυσικά απασχόλησε τη FEMA η οποία ερεύνησε σε βάθος όλα τα επίσημα στοιχεία που υπάρχουν για αυτό το πρόβλημα.

Πίνακας 1: Παραγωγή θορύβου σε σχέση με την ταχύτητα κίνησης



Όπως όλοι ξέρουμε, αν θέλεις να πεις ένα χοντρό ψέμα, τότε φτιάξε μια έρευνα και παρουσίασε τα στατιστικά όπως σε βολεύουν. Έτσι αν θέλεις να “αθωώσεις” και μάλιστα πανηγυρικά, όποιον κυκλοφορεί με εξάτμιση-μπουρί, μπορείς να το κάνεις επικαλούμενος την επίσημη έρευνα ηχομέτρησης των οχημάτων της Ε.Ε. Σε αυτή την έρευνα φαίνεται ξεκάθαρα πως τα φορτηγά και λεωφορεία, αλλά και τα αυτοκίνητα, παράγουν περισσότερα db κατά την κίνησή τους απ’ ότι τα δίκυκλα.

Όμως υπάρχει και μια δεύτερη έρευνα η οποία αποδεικνύει πως η ένταση του θορύβου δεν έχει τόση μεγάλη σημασία όσο η χροιά του! Η βασική ιδέα της έρευνας αυτής ήταν να βάλουν ένα δείγμα ανθρώπων να ακούσουν τους ήχους που παράγουν τα φορτηγά, τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες όταν περνάνε από μπροστά τους. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως το 74% των ερωτηθέντων της έρευνας, είπαν πως ο ήχος των μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών τους ενοχλούσε αφάνταστα, ενώ το ποσοστό αυτό μίκρυνε θεαματικά όταν άκουγαν τον βαρύ ήχο που παράγει μια μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα.

Πίνακας 2: Ποσοστό ενόχλισης από την χροιά του ήχου κίνησης σε σχέση με την ένασή του



Στην ίδια έρευνα υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που δείχνουν πως η ενόχληση από τον θόρυβο των οχημάτων για τους κατοίκους μια περιοχής, έχει άμεση σχέση με την συχνότατα κίνησης των οχημάτων που περνάνε από εκεί. Αν δηλαδή είναι σε δρόμους που περνούν συχνά λεωφορεία ή φορτηγά και σπάνια περνάνε μοτοσυκλέτες, τότε οι κάτοικοι στοχοποιούν τα φορτηγά και τα λεωφορεία και δεν δίνουν δεκάρα για τις μοτοσυκλέτες. Αν από την άλλη μεριά είναι δρόμος που κάθε Σαββατοκύριακο περνούν μέσα από το χωριό σου 3.300 μοτοσυκλέτες όπως συμβαίνει στους αλπικούς δρόμους της Αυστρίας στο τέλος της άνοιξης και το καλοκαίρι (σχεδόν το 70% της συνολικής κίνησης οχημάτων στην περιοχή) τότε οι μοτοσυκλέτες γίνονται το βασικό θέμα της συζήτησης. Βλέπουμε δηλαδή πως το ανθρώπινο αυτί και τα παράπονα των κατοίκων σε περιοχές με έντονη κυκλοφορία μοτοσυκλετών, δεν έχει τόσο άμεση σχέση με την ένταση του ήχου που παράγουν και πως η λήψη μέτρων για τη μείωση της ηχορύπανσης θα πρέπει να είναι σχεδιασμένη για τη συγκεκριμένη περιοχή και όχι καθολική ή οριζόντια αν στόχος είναι η αποτελεσματικότητά τους.

πηγη motomag.gr/
 
Top Bottom