Suzuki History

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μικρέ μου φίλε που δημοσιογραφείς στο περιοδικό για την ιστορία των σουζούκι μην χρησιμοποιείς τζάμπα εκφράσεις του τύπου "από εδώ ξεκίνησαν όλα" γιατί δείχνεις το νεαρό της ηλικίας σου.
Όταν γράφουμε κάτι τέτοια πιασάρικα καλό είναι να μιλάμε για την ιστορική σειρά των GSXR και για να αποφύγεις μελλοντικά λάθη η σειρά δεν ξεκίνησε το 85 με αυτό
View attachment 13800

Αλλά το 84 με αυτό...
View attachment 13801

BikeBikeBike
PraisingPraisingPraising
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το 1980, είχα το GT X5 200 με ταμπούρα μπρός πίσω.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki – “Πορνό” video με την αναπαλαίωση αγωνιστικών του Barry Sheene

Αποτελεί πλέον κάτι σαν “θεσμό” η αναπαλαίωση vintage μοτοσυκλετών της Suzuki, “ζωντανά”, κατά την διάρκεια της βρετανικής έκθεσης Motorcycle Live, στο εκθεσιακό κέντρο NEC του Birmigham.

Τον Σεπτέμβριο είχαμε γράψει ότι για φέτος, η Suzuki είχε προγραμματίσει την αναπαλαίωση δύο δίχρονων αγωνιστικών του θρύλου Barry Shene, οι οποίες και “ταξίδεψαν” γι αυτό τον σκοπό, από την Αυστραλία, στην Βρετανία.

Τώρα λοιπόν η Suzuki ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό της στο youtube το σχετικό video, με τον Nigel Everret, “βετεράνο” μηχανικό στα paddock της εταιρείας, να αναφέρεται στις λεπτομέρειες και στις δυσκολίες της όλης διαδικασίας. “Κερασάκι στην τούρτα” η εκκίνηση μετά από πολλά χρόνια απραξίας.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki GT750 Le Mans -1971 – 1977 Υγρόψυκτο δίχρονο739 cc 70hp 6500rpm 5 speed 195km/h 219 kg

Η Suzuki GT750
ήταν μια υδρόψυκτη τρικύλινδρη δίχρονη μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε από την Suzuki από το 1971 έως το 1977. Ήταν η πρώτη ιαπωνική μοτοσικλέτα με υγρόψυκτο κινητήρα . Η Εταιρεία Αυτοκινήτων Μηχανικών της Ιαπωνίας , περιλαμβάνει το Suzuki GT750 του 1971 ως ένα από τα 240 ορόσημα της ιαπωνικής τεχνολογίας.
Το πρωτότυπο Suzuki GT750 παρουσιάστηκε στο 17ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο τον Οκτώβριο του 1970 και κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο του 1971 ως μοτοσυκλέτα μεγάλου τουρισμού ( Grand Tourismo) και εξελίχτηκε από το Suzuki T500 με επιπλέον ένα κύλινδρο και υδρόψυξη.
Εμπορευόταν ως Le Mans στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ήταν το παρατσούκλι "Kettle" στη Βρετανία, και το "μπουκάλι νερού" στην Αυστραλία. Ο GT750 ήταν βαρύς στα 550 λίβρες, με τους τρεις δίχρονους κυλίνδρους 739 κ.εκ. με διάμετρο 70 χλστ. Και 64 χλστ διαδρομή.
Είχε κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και εξάτμιση τριών σωλήνων που κατέληγαν σε τέσσερις θαλάμους εκτόνωσης.
Το πρώτο έτος μοντέλου (1972), το GT750J, είχε διπλής ενέργειας, 200 χιλ. μπροστινό φρένο τύμπανου και οπίσθιο τύμπανο 180 χιλ, σύστημα σωλήνων εξαγωγής καυσαερίων (ECTS), το οποίο συνδέει με έναν αγωγό τις κούρμπες των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς, σχεδιάστηκε για να ενισχύει τη ροπή χαμηλής στροφές. Τα καρμπυρατέρ ήταν 32 χιλιοστά τύπου Mikuni και η ισχύς ήταν 67 ίππους στις 6.500rpm.
περιλαμβανόταν επίσης το SRIS της Suzuki ( S uzuki R ecycle I njection S ystem ) που ήταν μια μέθοδος για τη μείωση του ορατού καπνού καυσαερίων με τη συλλογή και την καύση υπολειμματικού καυσίμου / δημιουργημένου ως αερίου που βρίσκεται στον πυθμένα των θαλάμων στροφάλου.
Το 1973 το Suzuki GT750K ανακοινώθηκε με πρόσθετη επίστρωση χρωμίου και δύο δίσκους 295 mm που αντικαθιστούν το μπροστινό φρένο του τύμπανου. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν προσέφερε διπλά δισκόφρενα την εποχή εκείνη, οπότε αυτό ήταν αρκετή διαφήμιση για την Suzuki. Τον επόμενο χρόνο, το GT750L τοποθέτησε τρία καρμπιρατέρ τύπου Mikuni CV 40 mm, και ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων, έναν δείκτη θέσης ταχυτήτων που προστέθηκε στα όργανα και επανασχεδιασμένα πλαϊνά καλύμματα μαζί με άλλες αλλαγές λεπτομέρειας.
Ο αγωγός σύνδεσης μεταξύ των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς καυσαερίων αφαιρέθηκε και οι κούρμπες επανασχεδιάστηκαν για να βελτιωθεί η απόδοση στο δρόμο. Ο κινητήρας αναπροσαρμόστηκε επίσης με αύξηση της ισχύος στους 70hp για την ιαπωνική εγχώρια αγορά από τον Ιανουάριο του 1974. Ο υπόλοιπος κόσμος έλαβε αυτές τις αλλαγές με την εισαγωγή του 1975 Suzuki GT750M με τις νέες εξατμίσεις χωρίς σωλήνες σύνδεσης στις κούρμπες, το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων και η ισχύς εξόδου που αυξήθηκε κατά 3hp, έδωσε τώρα μέγιστη ταχύτητα 195 km/h

731f24bab2c978b905f004a3e0673ff0.jpg86725674_1465444580283599_2226328471481614336_o.jpg86826108_1465444593616931_2337385111596564480_o.jpg86794375_1465444943616896_3739835660526157824_o.jpg86730984_1465444816950242_2950304922152730624_o.jpg86842113_1465445133616877_5376592008485797888_o.jpg86971274_1465445036950220_4252184826116833280_o.jpg86727300_1465444756950248_2808599932284436480_o.jpg86695155_1465445293616861_6783643133109338112_o.jpg86627644_1465445346950189_3609026259658473472_o.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
...ειδικά με ότι συνέβη στις αρχές του 1960 με τον Ernst Degner.
Ευχαριστούμε

..... μπα, συνηθισμενα πραγματα ...... εξαλλου εικοσι χρονια παραπισω , στον Β' Παγκ. πολεμο, αντιγραφανε και μηχανες αεροπλανων, με την αδεια των συμμαχων τους ...! cde
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Suzuki GT750 Le Mans -1971 – 1977 Υγρόψυκτο δίχρονο739 cc 70hp 6500rpm 5 speed 195km/h 219 kg

Η Suzuki GT750 ήταν μια υδρόψυκτη τρικύλινδρη δίχρονη μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε από την Suzuki από το 1971 έως το 1977. Ήταν η πρώτη ιαπωνική μοτοσικλέτα με υγρόψυκτο κινητήρα . Η Εταιρεία Αυτοκινήτων Μηχανικών της Ιαπωνίας , περιλαμβάνει το Suzuki GT750 του 1971 ως ένα από τα 240 ορόσημα της ιαπωνικής τεχνολογίας.
Το πρωτότυπο Suzuki GT750 παρουσιάστηκε στο 17ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο τον Οκτώβριο του 1970 και κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο του 1971 ως μοτοσυκλέτα μεγάλου τουρισμού ( Grand Tourismo) και εξελίχτηκε από το Suzuki T500 με επιπλέον ένα κύλινδρο και υδρόψυξη.
Εμπορευόταν ως Le Mans στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ήταν το παρατσούκλι "Kettle" στη Βρετανία, και το "μπουκάλι νερού" στην Αυστραλία. Ο GT750 ήταν βαρύς στα 550 λίβρες, με τους τρεις δίχρονους κυλίνδρους 739 κ.εκ. με διάμετρο 70 χλστ. Και 64 χλστ διαδρομή.
Είχε κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και εξάτμιση τριών σωλήνων που κατέληγαν σε τέσσερις θαλάμους εκτόνωσης.
Το πρώτο έτος μοντέλου (1972), το GT750J, είχε διπλής ενέργειας, 200 χιλ. μπροστινό φρένο τύμπανου και οπίσθιο τύμπανο 180 χιλ, σύστημα σωλήνων εξαγωγής καυσαερίων (ECTS), το οποίο συνδέει με έναν αγωγό τις κούρμπες των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς, σχεδιάστηκε για να ενισχύει τη ροπή χαμηλής στροφές. Τα καρμπυρατέρ ήταν 32 χιλιοστά τύπου Mikuni και η ισχύς ήταν 67 ίππους στις 6.500rpm.
περιλαμβανόταν επίσης το SRIS της Suzuki ( S uzuki R ecycle I njection S ystem ) που ήταν μια μέθοδος για τη μείωση του ορατού καπνού καυσαερίων με τη συλλογή και την καύση υπολειμματικού καυσίμου / δημιουργημένου ως αερίου που βρίσκεται στον πυθμένα των θαλάμων στροφάλου.
Το 1973 το Suzuki GT750K ανακοινώθηκε με πρόσθετη επίστρωση χρωμίου και δύο δίσκους 295 mm που αντικαθιστούν το μπροστινό φρένο του τύμπανου. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν προσέφερε διπλά δισκόφρενα την εποχή εκείνη, οπότε αυτό ήταν αρκετή διαφήμιση για την Suzuki. Τον επόμενο χρόνο, το GT750L τοποθέτησε τρία καρμπιρατέρ τύπου Mikuni CV 40 mm, και ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων, έναν δείκτη θέσης ταχυτήτων που προστέθηκε στα όργανα και επανασχεδιασμένα πλαϊνά καλύμματα μαζί με άλλες αλλαγές λεπτομέρειας.
Ο αγωγός σύνδεσης μεταξύ των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς καυσαερίων αφαιρέθηκε και οι κούρμπες επανασχεδιάστηκαν για να βελτιωθεί η απόδοση στο δρόμο. Ο κινητήρας αναπροσαρμόστηκε επίσης με αύξηση της ισχύος στους 70hp για την ιαπωνική εγχώρια αγορά από τον Ιανουάριο του 1974. Ο υπόλοιπος κόσμος έλαβε αυτές τις αλλαγές με την εισαγωγή του 1975 Suzuki GT750M με τις νέες εξατμίσεις χωρίς σωλήνες σύνδεσης στις κούρμπες, το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων και η ισχύς εξόδου που αυξήθηκε κατά 3hp, έδωσε τώρα μέγιστη ταχύτητα 195 km/h







Ωραίος, βάλε και το vallelunga να μαθαίνουν οι νέοι Bcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
SUZUKI RP58, 1968: ΕΝΑ 50ΑΡΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ V-3!

Και να ήταν μόνο οι ίπποι κι οι στροφές… Το αγωνιστικό πενηντάρι Suzuki RP68 έπιανε τα 200 km/h στις ευθείες, ζύγιζε 59 κιλά και χρησιμοποιούσε κιβώτιο ταχυτήτων με 14 σχέσεις! Όλα αυτά για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας του ’68. Βάλτε το μισό κλασικό σας κράνος και κρατηθείτε.

Το Suzuki RP68 ήταν το πιο εξελιγμένο 50άρι που εμφανίστηκε ποτέ σ’αυτό τον κόσμο. “Ήταν” είπα; Είναι εννοούσα, το πιο εξελιγμένο 50άρι που έχει εμφανιστεί ποτέ, μιας και κανένα δεν το έχει ξεπεράσει.

Αγωνιστικό Suzuki 50άρι με 3 κύλινδρους σε διάταξη V και κόκκινο στις 20.000 rpm! Αυτό το εκπληκτικό δίτροχο αριστούργημα το Suzuki RP68 ήταν το τελευταίο από τα καθαρόαιμα αγωνιστικά 50άρια ταχύτητας της γιαπωνέζικης εταιρίας που φτιάχτηκε το 1967.

Τεχνολογικό διαμάντι, με έναν κινητήρα που απέδιδε τον απίστευτο αριθμό των 380 ίππων στο λίτρο. Την υψηλότερη ιπποδύναμη που έχει παραχθεί ποτέ στην ιστορία από ατμοσφαιρικό κινητήρα!


Suzuki RP68

Λίγο πριν το Suzuki RP68 – το οποίο δυστυχώς δεν κατάφερε να μπει επίσημα στις πίστες – υπήρχε το Suzuki RK67 που φτιάχτηκε το 1966, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του ’67, που ήταν κι αυτό δίχρονο, υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να καταφέρνει να βγάλει 17,5 ίππους στις 17.300 rpm.

Για να διατηρεί ο κινητήρας την εξαιρετικά στενή ζώνη απόδοσής του, η Suzuki είχε τοποθετήσει κιβώτιο 14 ταχυτήτων!


Suzuki RK67 – 1967


Suzuki RK67

Το RK67 διέθετε σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο και ανέβαζε τη βελόνα της ζυγαριάς στα ελάχιστα 58 κιλά. Οι τρεις εργοστασιακοί αναβάτες της Suzuki πετύχαιναν τότε, το ’67, την τελική ταχύτητα των 176 km/h. Καθόλου άσχημα έτσι;

Στο τέλος του 1967, η Suzuki εμφανίστηκε με το RP68, το υπερόπλο στην κατηγορία των 50 κυβικών εκατοστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.

Ολοκαίνουργιος κινητήρας τριών κυλίνδρων, σε διάταξη V (δύο οριζόντιοι κύλινδροι μπροστά, κι ένας πάνω) προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος με τον καλύτερο τρόπο, αφού οι φήμες μιλούσαν για ένα πολύ γρήγορο τρικύλινδρο 50άρι από την Honda.


Suzuki RP68

Το Suzuki RP68 ήταν μια πολύπλοκη στη σύλληψη και την κατασκευή, πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα, με 3 καρμπυρατέρ και αντλία νερού δίπλα από τον κάθετο κύλινδρο.

Η διάμετρος και η διαδρομή του καθενός από τα μικρά πιστόνια ήταν μόλις 28×26,5 χιλιοστά, με τον κινητήρα να διαθέτει – ούτε λίγο, ούτε πολύ – τρεις περιστροφικές βαλβίδες και να αποδίδει 19 hp στις 20.000 rpm, με τελική κοντά στα 200 km/h.

Είχε περιοχή απόδοσης μόλις 500 στροφών και έτσι και αυτό χρειάζονταν 14 ταχύτητες (αν και μια άλλη πηγή μιλάει για 16 σχέσεις) από το δικύλινδρο μοντέλο, έτσι ώστε να κρατιόνται οι στροφές ψηλά και να μην κρεμάει ο κινητήρας.

Το βάρος του RP68, που διέθετε και αυτό περιμετρικό σωληνωτό πλαίσιο ζύγιζε μόλις… πάρτε μια βαθιά ανάσα… 50 κιλά.


Κινητήρας

Κιβώτιο ταχυτήτων

Οι κύλινδροι του RP68


To αδιανόητο V-3 μοτέρ του RP 68


Το κάτω μέρος του κινητήρα

Πιστονάκι 16,3cc

Τρία πιστόνια, 50cc

Η κατηγορία των 50cc ξεκίνησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας (τα σημερινά MotoGP) το 1962, λόγω του ότι τα 50άρια παρέμεναν δημοφιλή στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, σαν ο φθηνότερος τρόπος μετακίνησης ειδικά μέσα στις μεγαλουπόλεις και όχι μόνο. Και οι άνθρωποι της υπαίθρου τα προτιμούσαν σαν απλά και εύκολα επισκευάσιμα οχήματα.

Η Suzuki έπιασε αμέσως το νόημα και άδραξε την ευκαιρία για δημοσιότητα και φήμη μέσω του Παγκοσμίου Ταχύτητας, έστω και στη μικρότερη κατηγορία (μαζί με αυτήν των 125).

Από την πρώτη στιγμή ανακυρρήχθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στην κατηγορία των 50 κυβικών το ’62, ’63, ’64, μέχρι το ’68, χάνοντας μόνο το πρωτάθλημα του ’65 από την Honda.



O ισχυρός ανταγωνισμός κυρίως από την Honda, ιδιαίτερα στα μέσα της δεκαετίας του ’60, που ήταν και η μεγάλη αντίπαλος, υποχρέωσε τη Suzuki να δημιουργήσει μικρά, δίχρονα αριστουργήματα όπως το RK67 και RP68.

Το 1967, ο Γερμανός αναβάτης Hans-Georg Anscheidt κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 50cc με το Suzuki RK67 και με τους ομόσταυλους του Yoshimi Katayama και Stuart Graham βοήθησε την Suzuki να κερδίσει και τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών.


Διαφήμιση της Suzuki για τον τίτλο του Παγκοσμίου 50cc, το ’62

Στη συνέχεια, η FIM ανακοίνωσε, ότι μέσα στα επόμενα χρόνια σχεδίαζε να θέσει περιορισμούς στο πρωτάθλημα των 50cc, υποχρεώνοντας τους κατασκευαστές να συμμετέχουν με κινητήρες που είχαν έναν μόνο κύλινδρο και έξι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Έτσι, η Suzuki σταμάτησε την εξέλιξη του επόμενου μοντέλου της, του 3κύλινδρου RP68, και αποσύρθηκε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα τέλη του 1967.

Ωστόσο, ο πρωταθλητής Hans-Georg Anscheidt έτρεξε και πάλι το δικύλινδρο RK67 στην κατηγορία των 50cc το 1968 – σαν ιδιώτης – κατακτώντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά το Πρωτάθλημα.



πηγη https://motorbike.gr/
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... ειναι αποριας αξιο πραγματικα για την κιτρινη φυλη , ενω επεμεναν μανιωδως για την εξελιξη των κινητηρων τους οπως και για την ποιοτητα κατασκευης των περιφερειακων στα μηχανακια τους ..... αφησαν σκελετο , αναρτησεις και φρενα εντελως σε δευτερη μοιρα ......! cdefghigi ,
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
SUZUKI RP58, 1968: ΕΝΑ 50ΑΡΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ V-3!

Και να ήταν μόνο οι ίπποι κι οι στροφές… Το αγωνιστικό πενηντάρι Suzuki RP68 έπιανε τα 200 km/h στις ευθείες, ζύγιζε 59 κιλά και χρησιμοποιούσε κιβώτιο ταχυτήτων με 14 σχέσεις! Όλα αυτά για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας του ’68. Βάλτε το μισό κλασικό σας κράνος και κρατηθείτε.

Το Suzuki RP68 ήταν το πιο εξελιγμένο 50άρι που εμφανίστηκε ποτέ σ’αυτό τον κόσμο. “Ήταν” είπα; Είναι εννοούσα, το πιο εξελιγμένο 50άρι που έχει εμφανιστεί ποτέ, μιας και κανένα δεν το έχει ξεπεράσει.

Αγωνιστικό Suzuki 50άρι με 3 κύλινδρους σε διάταξη V και κόκκινο στις 20.000 rpm! Αυτό το εκπληκτικό δίτροχο αριστούργημα το Suzuki RP68 ήταν το τελευταίο από τα καθαρόαιμα αγωνιστικά 50άρια ταχύτητας της γιαπωνέζικης εταιρίας που φτιάχτηκε το 1967.

Τεχνολογικό διαμάντι, με έναν κινητήρα που απέδιδε τον απίστευτο αριθμό των 380 ίππων στο λίτρο. Την υψηλότερη ιπποδύναμη που έχει παραχθεί ποτέ στην ιστορία από ατμοσφαιρικό κινητήρα!


Suzuki RP68

Λίγο πριν το Suzuki RP68 – το οποίο δυστυχώς δεν κατάφερε να μπει επίσημα στις πίστες – υπήρχε το Suzuki RK67 που φτιάχτηκε το 1966, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του ’67, που ήταν κι αυτό δίχρονο, υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να καταφέρνει να βγάλει 17,5 ίππους στις 17.300 rpm.

Για να διατηρεί ο κινητήρας την εξαιρετικά στενή ζώνη απόδοσής του, η Suzuki είχε τοποθετήσει κιβώτιο 14 ταχυτήτων!


Suzuki RK67 – 1967


Suzuki RK67

Το RK67 διέθετε σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο και ανέβαζε τη βελόνα της ζυγαριάς στα ελάχιστα 58 κιλά. Οι τρεις εργοστασιακοί αναβάτες της Suzuki πετύχαιναν τότε, το ’67, την τελική ταχύτητα των 176 km/h. Καθόλου άσχημα έτσι;

Στο τέλος του 1967, η Suzuki εμφανίστηκε με το RP68, το υπερόπλο στην κατηγορία των 50 κυβικών εκατοστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας.

Ολοκαίνουργιος κινητήρας τριών κυλίνδρων, σε διάταξη V (δύο οριζόντιοι κύλινδροι μπροστά, κι ένας πάνω) προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος με τον καλύτερο τρόπο, αφού οι φήμες μιλούσαν για ένα πολύ γρήγορο τρικύλινδρο 50άρι από την Honda.


Suzuki RP68

Το Suzuki RP68 ήταν μια πολύπλοκη στη σύλληψη και την κατασκευή, πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα, με 3 καρμπυρατέρ και αντλία νερού δίπλα από τον κάθετο κύλινδρο.

Η διάμετρος και η διαδρομή του καθενός από τα μικρά πιστόνια ήταν μόλις 28×26,5 χιλιοστά, με τον κινητήρα να διαθέτει – ούτε λίγο, ούτε πολύ – τρεις περιστροφικές βαλβίδες και να αποδίδει 19 hp στις 20.000 rpm, με τελική κοντά στα 200 km/h.

Είχε περιοχή απόδοσης μόλις 500 στροφών και έτσι και αυτό χρειάζονταν 14 ταχύτητες (αν και μια άλλη πηγή μιλάει για 16 σχέσεις) από το δικύλινδρο μοντέλο, έτσι ώστε να κρατιόνται οι στροφές ψηλά και να μην κρεμάει ο κινητήρας.

Το βάρος του RP68, που διέθετε και αυτό περιμετρικό σωληνωτό πλαίσιο ζύγιζε μόλις… πάρτε μια βαθιά ανάσα… 50 κιλά.


Κινητήρας

Κιβώτιο ταχυτήτων

Οι κύλινδροι του RP68


To αδιανόητο V-3 μοτέρ του RP 68


Το κάτω μέρος του κινητήρα

Πιστονάκι 16,3cc

Τρία πιστόνια, 50cc

Η κατηγορία των 50cc ξεκίνησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας (τα σημερινά MotoGP) το 1962, λόγω του ότι τα 50άρια παρέμεναν δημοφιλή στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, σαν ο φθηνότερος τρόπος μετακίνησης ειδικά μέσα στις μεγαλουπόλεις και όχι μόνο. Και οι άνθρωποι της υπαίθρου τα προτιμούσαν σαν απλά και εύκολα επισκευάσιμα οχήματα.

Η Suzuki έπιασε αμέσως το νόημα και άδραξε την ευκαιρία για δημοσιότητα και φήμη μέσω του Παγκοσμίου Ταχύτητας, έστω και στη μικρότερη κατηγορία (μαζί με αυτήν των 125).

Από την πρώτη στιγμή ανακυρρήχθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στην κατηγορία των 50 κυβικών το ’62, ’63, ’64, μέχρι το ’68, χάνοντας μόνο το πρωτάθλημα του ’65 από την Honda.



O ισχυρός ανταγωνισμός κυρίως από την Honda, ιδιαίτερα στα μέσα της δεκαετίας του ’60, που ήταν και η μεγάλη αντίπαλος, υποχρέωσε τη Suzuki να δημιουργήσει μικρά, δίχρονα αριστουργήματα όπως το RK67 και RP68.

Το 1967, ο Γερμανός αναβάτης Hans-Georg Anscheidt κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 50cc με το Suzuki RK67 και με τους ομόσταυλους του Yoshimi Katayama και Stuart Graham βοήθησε την Suzuki να κερδίσει και τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών.


Διαφήμιση της Suzuki για τον τίτλο του Παγκοσμίου 50cc, το ’62

Στη συνέχεια, η FIM ανακοίνωσε, ότι μέσα στα επόμενα χρόνια σχεδίαζε να θέσει περιορισμούς στο πρωτάθλημα των 50cc, υποχρεώνοντας τους κατασκευαστές να συμμετέχουν με κινητήρες που είχαν έναν μόνο κύλινδρο και έξι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Έτσι, η Suzuki σταμάτησε την εξέλιξη του επόμενου μοντέλου της, του 3κύλινδρου RP68, και αποσύρθηκε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα τέλη του 1967.

Ωστόσο, ο πρωταθλητής Hans-Georg Anscheidt έτρεξε και πάλι το δικύλινδρο RK67 στην κατηγορία των 50cc το 1968 – σαν ιδιώτης – κατακτώντας για δεύτερη συνεχόμενη φορά το Πρωτάθλημα.



πηγη https://motorbike.gr/
Υπόκλιση σε αυτό το διαμάντακι της τεχνολογίας!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Αδερφέ μου δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός αλλά τα άρθρα που ανεβάζεις τα διαβάζεις καθόλου πριν ? Μάλλον όχι γιατί αλλιώς δεν θα ανέβαζες προχειρογραμμένες *****ίες.
Άκου το σουζούκι το πρώτο 4κύλινδρο 250 παραγωγής https://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto guzzi/moto_guzzi_254 77.htm
Έχω ξαναγράψει και παλαιότερα για τους πιτσιρικάδες που το παίζουν δημοσιογράφοι :eek:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αδερφέ μου δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός αλλά τα άρθρα που ανεβάζεις τα διαβάζεις καθόλου πριν ? Μάλλον όχι γιατί αλλιώς δεν θα ανέβαζες προχειρογραμμένες *****ίες.
Άκου το σουζούκι το πρώτο 4κύλινδρο 250 παραγωγής https://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto guzzi/moto_guzzi_254 77.htm
Έχω ξαναγράψει και παλαιότερα για τους πιτσιρικάδες που το παίζουν δημοσιογράφοι :eek:
ΖΗΤΑΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ OKzOKz
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Και ακομη παλαιοτερα .....!

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/beneli/benelli_250_quatro 75.htm

.... αλλα ενταξει μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ...... ηταν μια ΄απελπιδα' προσπαθεια ΄μοδος' και ενα 'κυκνειο ασμα' των ιταλων κατασκευαστων .........εναντια στην μοδα των μεγαλων 4κυλινδρων γιαπωνεζικων που μονοπωλουσαν την αγορα ηδη απο την δεκαετια του 1970 ..... εξαλλου ποιος θα αγοραζε ΄μπρικι' δυομισαρι και δη ιταλικο? ....! Bcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki SW-1 (1992) με κινητήρα GN 250 τετράχρονο (SOHC) 249cc συμπίεση 9:1 20hp/8000rpm 5 speed
Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω του ιμάντα.
Ο σχεδιασμός του δημιουργήθηκε από τον Naoki Sakai και το όνομα SW προέρχεται από τα αρχικά των Water Studios. Απονεμήθηκε το βραβείο καλής σχεδίασης του 1992, και παρήχθησαν μόνο 200.

170813.jpg 93565828_1518307488330641_6494720756121862144_o.jpg 93780348_1518307634997293_6367579678231756800_o.jpg 93801258_1518307618330628_4240301394638143488_o.jpg 93823343_1518307371663986_3376221122201649152_n.jpg 94098275_1518307398330650_9058936649831940096_o.jpg

Τωρα πως στο διαολο πηρε βραβειο σχεδιασης cdefghigiκαι κυκλοφορησε μονο Ιαπωνια
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
....γιαπωνεζικο , ποιοτικο φαινεται , νορμαλ βαρος και ιπποδυναμη για 250 c.c. ........ αλλα αυτος ο αχταρμας του design (μοτο + βεσπο-λαμπρετας ) βγαζει μια .........!abcdefgh
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Suzuki GT 500. (1975) 492,00 cc συμπίεση 8.5:1 44,00 HP /6000 RPM 169,0 km / h 185kg
Η Suzuki GT500 αντικατέστησε τη T500 twin το 1975. Το νέο μοντέλο έμοιαζε πολύ με την κλασική T500, κάποτε εντυπωσιακά γρήγορη και καλοφτιαγμένη μηχανή, αλλά στα μέσα της δεκαετίας του '70 ήδη ντεμοντέ.
Η Suzuki έκανε μια καλή προσπάθεια προσπαθώντας να εκσυγχρονίσει το κάποτε πολύ δημοφιλές μοντέλο, προωθώντας τη GT500 που είχε μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου, ηλεκτρονική ανάφλεξη και μπροστινό δισκόφρενο.
Το GT500 φορούσε ένα μόνο μπροστινό υδραυλικό δισκόφρενο, όμοιο με αυτό που είχε τοποθετηθεί στα GT380και Gt550 από το 1973!

93869516_1521225841372139_2090207849631186944_o.jpg 93972394_1521225761372147_8196302918085771264_o.jpg 93970380_1521225514705505_2298333048443240448_o.jpg 93930458_1521225718038818_2447832583615021056_o.jpg 94073893_1521225614705495_2081902323478560768_o.jpg 94186754_1521225678038822_2852729741998292992_o.jpg 94469724_1521225861372137_2298343648422526976_o.jpg 94386020_1521225521372171_3466100532710473728_n.jpg
 
Top Bottom