Σκοτώνει η τεχνολογία την απόλαυση της οδήγησης;

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.094
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η εμπειρία οδήγησης είναι πλέον απόλυτα συνυφασμένη με την ύπαρξη ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Η τεχνολογία τείνει να αυτονομήσει την οδήγηση αλλά δημιουργεί περισσότερες συνθήκες ασφάλειας.
Με την πάροδο του χρόνου νέες τεχνολογίες αναπτύσσονται και ολοένα και περισσότερα συστήματα ασφάλειας ενσωματώνονται στην κατασκευή των νέων μοτοσυκλετών. Η ανόθευτη απόλαυση θυσιάζεται στο βωμό της ασφάλειας και μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη, όμως η τεχνολογία αφαιρεί κάτι από την τελική εμπειρία που αποκομίζει ο οδηγός.

Πως ορίζουμε την εμπειρία οδήγησης

Με τον όρο εμπειρία οδήγησης, θέλουμε να προσδιορίσουμε το συνολικό ποσοστό οδήγησης που καλύπτει κάποιος. Είναι σίγουρο ότι μια βόλτα σε ορεινή διαδρομή με στροφιλίκια, η κίνηση σε άδειους δρόμους ή μια αναζήτηση σε επαρχιακό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, δίνουν περισσότερες δίτροχες αναμνήσεις, από την κίνηση σε μποτιλιάρισμα και την καθημερινή διαδρομή από και προς το χώρο εργασίας. Το θέμα είναι πόσο συχνά συμβαίνει αυτό και πόσο συχνά μετατρέπεται η οδήγηση σε μια άχαρη διαδικασία μετακίνησης από το ένα σημείο στο άλλο.

Είδη τεχνολογιών που ήδη εφαρμόζονται

Αν κάνουμε μια αναδρομή στο παρελθόν, θα παρατηρήσουμε ότι πριν φτάσουμε στις «αυτόνομες» μοτοσυκλέτες, τέτοια αρνητικά σχόλια είχαμε με την καθιέρωση κάθε νέας τεχνολογίας. Πρώτα με το ABS στα φρένα που έπαιρνε τον έλεγχο του φρεναρίσματος από τον οδηγό, τώρα με το Traction που επεμβαίνει όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης και αναλαμβάνει να μας προστατεύσει. Και οι νέες τεχνολογίες ολοένα και προστίθενται. Το σύστημα ελέγχου σούζας και οι ημιενεργητικές αναρτήσεις, αποτελούν περιπτώσεις που αφαιρούν από την κυριότητα του οδηγού. Το αυτόματο κιβώτιο επίσης, κόβει το μέτρο ελέγχου που έχει ο οδηγός στη διάθεσή του, αφού αφήνει την απόφαση για τη σχέση μετάδοσης στον υπολογιστή.

Αυτόνομη οδήγηση

Πρόσφατα η Honda παρουσίασε μια εξελιγμένη ιδέα μιας μοτοσυκλέτας που δεν πέφτει ποτέ. Πρόκειται για ένα τεχνολογικά εξελιγμένο αυτό-ισορροπούμενο μοντέλο και ίσως η εποχή που τα δίτροχα θα οδηγούνται με την ελάχιστη δυνατή συμβολή του αναβάτη, δεν είναι μακριά. Κάπου εδώ τίθεται το θέμα της εμπειρίας στην οδήγηση και πόσο μπορεί να επηρεαστεί από την επέμβαση όλων αυτών των συστημάτων.
Ίσως όλα αυτά να είναι δεκτά, όταν η μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε ΚΤΕΛ και δεν υπάρχει η παραμικρή οδηγική εμπειρία. Αλήθεια πόσο χρήσιμο είναι το αυτόματο κιβώτιο μέσα στην πυκνή κίνηση της πόλης. Η ακόμα και η επερχομένη τεχνολογία με τους ανιχνευτές κίνησης για αυτόματο φρενάρισμα, ίσως είναι απαραίτητη αν εσύ δεν πρόλαβες να δεις το οδηγό του αυτοκινήτου που παραβίασε την προτεραιότητα όντας απρόσεκτος επειδή μιλούσε στο κινητό. Σωτήριο το Cruise control όταν πηγαίνεις με σταθερά 120 στην εθνική επειδή δεν θες να κάψεις ή επειδή γκρινιάζει το έτερον ήμισυ.

Στον αντίποδα-Η δυνατότητα απενεργοποίησης

Όμως τέτοιες εκχωρήσεις έχουν γίνει και στο παρελθόν. Ο έλεγχος παραμέτρων του κινητήρα, για παράδειγμα, γινόταν από τον οδηγό κάποτε. Η αφαίρεση αυτού του ελέγχου δεν κάνει σήμερα την οδήγηση λιγότερο ενδιαφέρουσα. Αυτό που φαίνεται να την επηρεάζει περισσότερο, είναι μάλλον η έλλειψη χρόνου και χώρου και χρημάτων, παρά τα ίδια τα συστήματα. Εξάλλου τα περισσότερα συστήματα από αυτά έχουν τη δυνατότητα απενεργοποίησης, και σπάνια μειώνουν την εμπειρία όταν ο οδηγός θέλει να έχει πλήρη έλεγχο. Η παρεμβατικότητά τους μπορεί να ρυθμίζεται κατ επιλογήν, αποτελώντας στην ουσία μια σημαντική συνισταμένη της ασφάλειας του οδηγού.

Εσείς τι λέτε; Πιστεύεται ότι η τεχνολογία εισχωρεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε αλλοιώνει την πραγματική εμπειρία οδήγησης; Βλέπετε την τεχνολογία να επεμβαίνει αρνητικά και μήπως θα έπρεπε οι μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν λιγότερα τέτοια συστήματα; Ή μήπως πρέπει να αποδεχθούμε ότι μας σερβίρουν, καθώς η τεχνολογία προασπίζεται της δικής μας ασφάλειας;

www.mototriti.gr
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Δεν κατάλαβα ας πούμε το Abs τι ακριβώς αφαιρεί?Το να μην μπλοκάρει ο τροχός σε φρενάρισμα γιατι είναι μειονέκτημα? το να σπινάρει τροχός σε γλιστερό δρόμο που χρειάζεται?Αντιλαμβάνομαι οτι οι 10 στους 8 Έλληνες είναι οδηγάρες που φρενάρουν καλύτερα χωρίς abs , οτι αν πανε σε χωματόδρομο δεν το χρειάζονται το abs ( άλλο που δεν πάνε χωματόδρομους ) κι οτι το traction control σου χαλάει την αίσθηση να πετάς κολιες στο μπουρνάζι .Ευτυχώς που και η μοτοσυκλέτα ακολουθεί τις εξελίξεις , χαιρόμαστε περισσότερο σπάμε λιγότερα ποδια χέρια , και δεν τρέχουμε κάθε τρεις και λίγο να μας ρυθμίσουν καθαρίσουν καρμπυρατέρ.
Πριν καιρό που είχα μια τέτοια συζήτηση χιλιομετροφάγος που του ειχαν αφαιρέσει το δίπλωμα λόγω μέθης μου έκανε υψηλη ανάλυση των άχρηστων αυτών τεχνολογιών που στην τελική την χρειάζονται ψιλοάσχετοι οδηγοι !
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Δεν κατάλαβα ας πούμε το Abs τι ακριβώς αφαιρεί?Το να μην μπλοκάρει ο τροχός σε φρενάρισμα γιατι είναι μειονέκτημα? το να σπινάρει τροχός σε γλιστερό δρόμο που χρειάζεται?

Στο να μην παίρνουν μηχανάκι όλοι οι άσχετοι και μετά να μπαίνουν στα φόρουμ και να σπάνε @@.....
;)
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ειμαι οπαδος της τεχνολογιας γενικα.Και για να γινω πιο συγκεκριμενος της υπερβολικης τεχνολογιας.
Καβαλαμε μηχανακια που χαρη στην τεχνολογια γινανε πιο ασφαλη.Ειδικες γομες,.abs, αναρησεις οι οποιες μας βοηθανε περα απο την ανεση και στα φρενα.Ακομη και οι καθρεφτες μας δεν εχουνε καμμια σχεση με τους παλαιοτερους.Μεχρι εκει ομως.
Δεν θελω να αποστειρωσει τις βολτες μου.Δεν θελω λαστιχο που δεν σκαει ποτε,δεν θελω να μειωνει μονη της ταχυτητα για να μην στουκαρω,δεν θελω να οδηγαει αντι για μενα.

Αν δεν συμμετεχω σε κατι το βαριεμαι γρηγορα.
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Στο να μην παίρνουν μηχανάκι όλοι οι άσχετοι και μετά να μπαίνουν στα φόρουμ και να σπάνε @@.....
;)
Άσχετοι νομίζω είμαστε όλοι αναλόγως του μέτρου σύγκρισης και αντίληψης.Πάντα υπάρχει πολύ πιο έμπειρος , καλύτερος απο εμάς και η επιγνώση της άγνοιας σε κάνει πάντα καλύτερο
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
νομίζω πως οι τεχνολογίες πάνω στο μηχανάκι είναι για να δώσουν ένα νέο ενδιαφέρον στους νέους οδηγούς προκειμένου να αγοράσουν ένα νέο μοντέλο. Από εκεί που κάποτε ήταν πολυτέλεια το να έχεις δείκτη βενζίνης και όχι πεταλουδα που τη γυρνούσες στη ρεζέρβα!!! τώρα φτάσαμε να βγαίνουν μηχανές με όργανο οδήγησης tablet (κάτι αντίστοιχο των καινούργιων KTM), να ξεκλειδώνει χωρίς το κλειδί, να συνδέεται με bluetooth με το κινητό και άλλα πολλά που οπωσδήποτε δεν είναι αναγκαία! Άσε που πλέον πρέπει να πληρώσεις (πάλι για τα καινούργια ΚΤΜ μιλάω) για να μπορέσεις να ξεκλειδώσεις όλες αυτές τις δυνατότητες που σε όλα τα προηγούμενα μοντέλα ήταν δεδομένα (σούζες, μπαντιλίκια και λοιπά καγκουριλίκια).
Προσωπικά πάντως προτιμώ να οδηγώ μια μηχανή που έχει εξελιχθεί σε αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά κτλ κτλ... παρά μια "γριούλα" που φρενάρει με ζόρι και στις λακούβες χοροπηδάει...

Για την τεχνολογία που προσθέτουμε εμείς πάνω στη μηχανή δεν το συζητώ καν. Όταν βλέπω τιμόνια με περισσότερο του ενός RAM Mount επάνω, σπάζομαι! Παρόλο που πάντα κουβαλάω μαζί μου το GPS όταν πάω κάποιο ταξιδάκι πάντα σκέφτομαι το πότε επιτέλους θα φύγω χωρίς αυτό... και χωρίς συγκεκριμένο προορισμό.
 

gagarin

new member
Δημοσιεύσεις
471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Kawasaki ZZR1400
Όνομα
Κώστας
Καμία αγριάδα δε χάθηκε και τίποτα δεν είναι εύκολο.
Οι μοτοσυκλέτες εξελίχθηκαν γρηγορότερα απ ότι οι αναβάτες στην οδήγηση.
Κρίνοντας αυστηρά από μένα και σκεφτείτε το παράδειγμα, έχω μια μηχανή με εξαιρετικά πολλούς ίππους, που κάθε φορά σκεφτόμουν πως θα αποφύγω το σπινιαρισμα. Έβαλα traction control after market , αλλά και αναρτήσεις ,οδηγώ πλεον με περισσότερη ασφάλεια κ ευχαρίστηση , βοηθουντων βεβαια των CSS κ Riding school. Θυμάμαι καμία φορά αυτό το παρελθόν που λέτε και τρομάζω.
Μια φράση ακόμη, για να μη ξεχαστώ κ γράψω πολλά, στο tracer πχ άνοιγα σκοπιμα το γκάζι στη στροφή για να γλιστρήσει λίγο πίσω μέχρι να φροντίσει το TC, έτσι για την ευχαρίστηση που λέτε ότι χάθηκε.
Με δύο λόγια: η τεχνολογία όταν είναι απαραίτητη,προσφέρει περισσότερη ευχαρίστηση.
*Για σκεφτείτε πόσες μοίρες πλαγιαζαν με τα παλιά λάστιχα όταν δεν ήταν καν radial ?
*Να παίρνει φωτιά η μηχανή στις πτώσεις χωρίς τον αισθητήρα που εχ ουν οι σύγχρονες?
*Για σκεφτείτε πόση χαρά έδιναν οι αναρτήσεις σουμιεδες ενώ τώρα θέλουμε όλοι ttx ;
*Abs κ βροχή
* Ξεχασμένο stand ανοιχτό
* Ανεπαρκής φωτισμός
.....
Και τόσα άλλα που μπορούμε να πουμε.

Μήπως βοηθαει μια σύγκριση του σημερινού motogp με την ταχυτητα στα 300 , τα ηλεκτρονικά τ και τα πολλά άλογα , με την εποχή του Μike the bike ??

ή μήπως να γυρίσουμε στις πλατίνες?
Και τότε θυμάμαι έλεγαν, καλύτερα με πλατινες κ όχι με ηλεκτρονική, γιατί δεν πρόκειται να σ αφήσουν ποτέ.

Καλύτερα με καρμπυρατερ και ας καίει περισσότερο, έλεγαν και άλλα παρόμοια.

Ας αγοράσουμε οτι πιο αρχαίο κυκλοφορεί

Υγ. 1 : στο abs χρωστάω την αρτιμελεια μου σήμερα.
Υγ. 2: Ας μας πει κάποιος πρωην ασχετος που έγινε σχετικός, τον τρόπο , μιας και ενδιαφέρει όλο το μοτοσυκλετιστικό κόσμο φαντάζομαι.
Υγ.3 : η kawasaki στο zx-10rr δεν δίνει δυνατότητα απενεργοποίησης των ηλεκτρ.
Υγ. 4: το abs παντως είναι πλέον υποχρεωτικό από 250c.c κ πάνω οπότε η κουβέντα ως εκ του περισσού .

Για μενα Τα αναγκαία ηλεκτρονικά στην επόμενη αγορά -αν υπαρξει- είναι το abs και το tc.
Η υπόλοιπη κουβέντα στην επόμενη βόλτα,
με αγάπη, κ ελπίζω να μη με παρεξηγήσετε όσοι δε με γνωρίζετε .
 
Τελευταία επεξεργασία:

gagarin

new member
Δημοσιεύσεις
471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Kawasaki ZZR1400
Όνομα
Κώστας
Τελευταία επεξεργασία:

jtnakos

member
Δημοσιεύσεις
1.876
Ηλικία
46
Περιοχή
Σάμπως ξέρω; Σιάτιστα- Πτολεμαΐδα- Γιάννενα
Μοτοσυκλέτα
Fiat Punto Adve
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Πτολεμαΐδα
Δυστυχώς ή ευτυχώς η τεχνολογία κάνει άλματα.
Ίσως ή μάλλον σίγουρα η μοτοσικλέτα του σήμερα είναι ποιο ασφαλή από την μηχαναρα του τότε, Τότε πήγαινες με 100 και είναι 300 του τώρα ,φορούσες κράνος κατσαρόλα και ήταν σαν να φοράς arai το καλυτεροτερο, φοραγες μπλουζάκι κοντομάνικο και εκοβες τα μανίκια να γίνει αμανικο ποιο αλητικο και ήταν σαν να φοραγες την ποιο εξελιγμένη κορντουρα κτλ κτλ κτλ .

Θυμάμαι με τα μΑχανακια της προηγούμενης γενιάς τύπου Africa twin για να σας βάλω χρονικά στο νόημα μιας και την ποιο Παλιά γενιά Περί πλατινες διχρονηλας και τέτοια δεν τα πρόλαβε μιας και είμαι πιπινι 40 Μαιων :p ,οδηγούσα πάντα με άγχος Ένα παράδειγμα είναι κάποτε αρχίζω μια προσπέραση σε νέου τύπου δρόμο ταχείας κυκλοφορίας σε νταλίκα και στα μισά κόπηκαν τα καύσιμα με αποτέλεσμα να ψάχνω πανικόβλητος εν ώρα προσπερασης το ρουμπινετο να το γυρίσω σε Ρεζέρβα, πολύ επικίνδυνο μεν αλλά δυστυχώς αυτά έχεις να θυμάσαι.
Ένα θέμα που μπορείς να γράφεις για μέρες .

Προσωπικά αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα στα 2 θα ήμουν πολύ μπερδεμένος.



ΝΑΙ λοιπόν η τεχνολογία σκοτώνει ασφαλή την κουλτούρα
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.945
Ηλικία
46
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
στο 90% υπαρχει ενα κουμπακι που τα αφαιρει οποιος θελει...
2 σκ τωρα τελευταια οδηγω παλαιας τεχνολογιας,ας το πουμε ετσι...kle 500 kai f650gs....
αναμεσα στα 2 αρκετες διαφορες-αναμεσα στα πιο καινουρια τεραστιες.....
εχω βγει να προσπερασω 3 στη σειρα αμαξια στην ευθεια,εχω κανει σημα με εχουν δει και μετα τα 3 ειναι ενα λεοφωρειο με ανοιγμα αναμεσα....φορτσαρω και μολις εχω φτασει στο 3ο αμαξι απο απεναντι αλλο οχημα,μια κλασικη κατασταση που μπαινεις ψιλο πισω απο το λεοφωρειο και ξαναπροσπερνας.μαθημενος τσιμπαω λιγο φρενα,αμ δε το κλε συνεχιζε ευθεια,πιο πολυ και το νοιωθεις οτι μπορει και να μπλοκαρει,,κοινως,πιαστο αυγο και κουρευτω.....
θελω να καταληξω οτι το abs σου δινει τη δυνατοτητα να εκμεταλευτεις τα δυνατα φρενα που εχουν σημερα οι μοτοσυκλετες,αλλωστε πια οι εταιριες,βασικα η εταιρια(μπος-ολοι εκει ψωνιζουν),τα ρυθμιζουν ωστε να μην κοβει το fun factor....για το traction θεωρω οτι ειναι υπερβολη σε μηχανακια χωρις ride by wire και στην περιοχη των 60-80 ιππων πανω κατω.
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Άσχετοι νομίζω είμαστε όλοι αναλόγως του μέτρου σύγκρισης και αντίληψης.Πάντα υπάρχει πολύ πιο έμπειρος , καλύτερος απο εμάς και η επιγνώση της άγνοιας σε κάνει πάντα καλύτερο

Ναι αλλά υπάρχει και ο πάτος που αν του κλείσεις τον υπολογιστή χάνει το 99.999456% των γνώσεων του. Αυτό απέχει πολύ ΚΑΙ από τον μέσο άσχετο.
Είχα γνωρίσει κάποτε έναν, μ ένα ΜΡ3 στο φανάρι που είχε μαζί του ρόπαλο για την περίπτωση που τη μπέσουν σκύλοι στο Σύνταγμα.
Αν δεν είχαν βάλει 3 ρόδες στη *****ία θα είχε μηχανάκι? Όχι !
Αυτό λέμε.
:cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Προσωπικά δεν λέω όχι στην τεχνολογία που υπηρετεί τους ανθρώπους... Καβαλάω ένα Tracer 2017 και το μηχανάκι είναι απίστευτο..
1) Με βοηθάει στην κουλάτζα της ηλικίας
2) Διαβάζει τον δρόμο πριν από εμένα για μένα
3) "Exει various χαρτογραφήσεις και settings που τις βάζω ανάλογα με την διάθεση , τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες του δρόμου
4) Εχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ οδική συμπεριφορά σε σημείο να μην αισθάνεσαι ούτε πότε έστριψες ή με πόσα πας στην εθνική οδό, ή πότε φρενάρισε από τα 200 στα 70.
5) Πρότινος οδήγησα ένα YAMAHA RD 350 ενός φίλου από restoring, μηχανάκι που είχα το 1985 και για 3 χρόνια..πραγματικά απορώ πως τα οδηγούσαμε τότε....Ούτε φρένα , ούτε σκελετός..nada..
In my hable opinion..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Καβαλαμε μηχανακια που χαρη στην τεχνολογια γινανε πιο ασφαλη.Ειδικες γομες,.abs, αναρησεις οι οποιες μας βοηθανε περα απο την ανεση και στα φρενα.
Δεν θελω λαστιχο που δεν σκαει ποτε,δεν θελω να μειωνει μονη της ταχυτητα για να μην στουκαρω,δεν θελω να οδηγαει αντι για μενα.

Θελω να αφηνω λαστιχο στης στροφες
Θελω να γλιστραει στης στροφες
Θελω να σκιαζομαι λιγο οταν ανοιγω το γκαζι
Θελω να μουδιαζει ο κωλος μου για να κανω στασηBcdefBcdef

Δε με πειραζει που εχει ρουμπινετο για ρεζερβα
Δε με πειραζει που εχει κραδασμους
Δε την αλλαζω τη γρια μου γαμωτο abcabcabc
upload_2017-10-21_18-58-27.jpeg
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καβαλαμε μηχανακια που χαρη στην τεχνολογια γινανε πιο ασφαλη.Ειδικες γομες,.abs, αναρησεις οι οποιες μας βοηθανε περα απο την ανεση και στα φρενα.
Δεν θελω λαστιχο που δεν σκαει ποτε,δεν θελω να μειωνει μονη της ταχυτητα για να μην στουκαρω,δεν θελω να οδηγαει αντι για μενα.

Θελω να αφηνω λαστιχο στης στροφες
Θελω να γλιστραει στης στροφες
Θελω να σκιαζομαι λιγο οταν ανοιγω το γκαζι
Θελω να μουδιαζει ο κωλος μου για να κανω στασηBcdefBcdef

Δε με πειραζει που εχει ρουμπινετο για ρεζερβα
Δε με πειραζει που εχει κραδασμους
Δε την αλλαζω τη γρια μου γαμωτο abcabcabc
View attachment 1213
Την μανιβέλα την έχεις κάτω από την σέλα;...abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkfunnySmileys drinking beer Emoticon
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Εγώ έχω ένα παλιό μοντέλο χωρίς ηλεκτρονικές π@π@ριτσες!!

Πολλές φορές όμως θα ήθελα να έχω ένα ABS κυρίως στο βρεγμένο για να μου φύγει το άγχος το εάν και πόσο μπλοκάρω τον τροχό
Πολλές φορές όμως θα ήθελα να έχω ένα TC για να μην έχω το φόβο του ανοίγματος σε μία στροφή
Πολλές φορές όμως θα ήθελα το Cornering ABS για μεγαλύτερη ασφάλεια και διασκέδαση
Πολλές φορές κλπ κλπ

Οπως επίσης χάρηκα αλλα και ΖΗΛΕΨΑ στην Αυστρία όταν με πέρασε ένα KTM 1090 και έστριψε όπως ερχόταν ενώ εγώ πάλευα με φρένα και αναρτήσεις κλπ κλπ
(εκτός και εάν είμαι τόσο πολύ κουλός, οπότε ... δικαιολογείται το θέμα)
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Πλην του ABS που το θεωρω απαραιτητο και του ψεκασμου (οχι αλλο ρυθμισμα καρμπ!!!), ολα τα υπολοιπα ηλεκτρονικα με ενοχλουν αφορητα
με κορυφαια μ@λ@κι@ το ηλεκτρονικο γκαζι....

Νιωθω οτι ΔΕΝ αποφασιζω πλεον εγω αλλα....ο μικροπροσεσορας...

Λες και οδηγω πλυντηριο.....
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Θαυμάζω τη δουλειά που εχει γίνει στο τέρμα αριστερά,νοιωθω οικεια με τα δύο στην μέση αλλά θα ήθελα να έχω και να οδηγώ το τέρμα δεξιά.
Με αυτό θα ενοιωθα Άρχοντας.-


Ανάλογη στάση έχω και για τις άλλες κατηγορίες. ;)
 
Top Bottom