Ηλεκτροκινηση , αυτοκινητων , μοτο, ρυποι .... τι μελλει γενεσθαι ....!

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Έχει μέλλον ακόμα, παντός προς τα εκεί θα βαδίσουμε σε 20-30 χρόνια
Ακριβώς,οι κυψέλες είναι το μέλλον,γιατί η μπαταρία πάντα θα έχει περιορισμούς στην αυτονομία. Άσε που αύξησαν και το κόστος ανεφοδιασμού οι σταθμοί φόρτισης, μόλις πουλήθηκαν κάποια ηλεκτρικά.
Κρίμα...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Ακριβώς,οι κυψέλες είναι το μέλλον,γιατί η μπαταρία πάντα θα έχει περιορισμούς στην αυτονομία. Άσε που αύξησαν και το κόστος ανεφοδιασμού οι σταθμοί φόρτισης, μόλις πουλήθηκαν κάποια ηλεκτρικά.
Κρίμα...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όλα με την σειρά τους
Πρώτα θα απαγορεύσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα πάρουμε ηλεκτρικά.
20 χρόνια μετά θα λένε ότι η ηλεκτρική ενεργεία επιβαρύνει το περιβάλλον και θα πάμε σε κάτι άλλο που θα είναι το υδρογόνο οπότε σε 30 θα απαγορεύσουν τα ηλεκτρικά και θα πάρουμε υδρογόνου.
Σε 60 χρονιά θα λέμε ότι για την παράγωγη υδρογόνου επιβαρύνεται το περιβάλλον και θα πάμε σε καθαρού νερού όποτε σε 80 θα απαγορεύσουν τα υδρογόνου
Μέτα δεν θα είμαστε εδώ οπότε κλαιν Stoned Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όλα με την σειρά τους
Πρώτα θα απαγορεύσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα πάρουμε ηλεκτρικά.
20 χρόνια μετά θα λένε ότι η ηλεκτρική ενεργεία επιβαρύνει το περιβάλλον και θα πάμε σε κάτι άλλο που θα είναι το υδρογόνο οπότε σε 30 θα απαγορεύσουν τα ηλεκτρικά και θα πάρουμε υδρογόνου.
Σε 60 χρονιά θα λέμε ότι για την παράγωγη υδρογόνου επιβαρύνεται το περιβάλλον και θα πάμε σε καθαρού νερού όποτε σε 80 θα απαγορεύσουν τα υδρογόνου
Μέτα δεν θα είμαστε εδώ οπότε κλαιν Stoned Emoticon
Σε 40 χρόνια δεν θα σε νοιάζει. Θα πηγαίνεις με το ΚΤΕΛ.
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Σε 40 χρόνια δεν θα σε νοιάζει. Θα πηγαίνεις με το ΚΤΕΛ.
Με τα αυτονομα αμαξια θα καταργηθουν τα κτελ
Θα ζητας αμαξι να σε παει οπου θες, θα ερχεται, θα σε περνει και θα σε πηγαινει ;)
Ουτε σηματα, ουτε ασφαλειες και χρεωση με το χιλιομετρο
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Με τα αυτονομα αμαξια θα καταργηθουν τα κτελ
Θα ζητας αμαξι να σε παει οπου θες, θα ερχεται, θα σε περνει και θα σε πηγαινει ;)
Ουτε σηματα, ουτε ασφαλειες και χρεωση με το χιλιομετρο
Και θα σας περνάει έναTracer τάπα....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Χθες το βράδυ ήμουν και εγώ ένας περήφανος πατέρας καθώς τα μικρά μου τρέχανε στο σπίτι και τραγουδούσαν "fear of the dark"
Σημαίνει ότι τα παιδιά μεγαλώνουν σωστά....
Εύγε....
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Σε 40 χρόνια δεν θα σε νοιάζει. Θα πηγαίνεις με το ΚΤΕΛ.
Πριτσσσσςς.... θα πάρω τέσλα και θα με πηγαίνει μόνο του, ας ζητήσουν δίπλωμα από αυτό. Θα κωλοπειράξω και τον εγκέφαλο να κάνει σπορ οδήγηση.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γνωμες και αποριες περι κατασκευης , φορτισης και ανακυκλωσης μπαταριων ..... θα ειναι τελικα τοσο ροδινο το παραμυθι της "πρασιναδας"...? Ιδωμεν


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.336
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρώπη 2023: Η αναγκαστική ηλεκτροκίνηση θα κάνει κακό στην αγορά δύο τροχών και μοτοσυκλέτας​

Υπάρχουν πολλές ανησυχίες και αντιδράσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Πληθαίνουν οι φωνές στην Ευρώπη που εκφράζουν ανησυχίες ότι η επερχόμενη υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και η νομοθεσία για κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, θα έχει σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στην αγορά των δύο τροχών.
Η πώληση νέων μοτοσυκλετών με κινητήρες βενζίνης πρόκειται να σταματήσει το 2035 στη Μ. Βρετανία, ως μέρος της νομοθεσίας που αποσκοπεί στη μείωση των εκπομπών άνθρακα και στη διαμόρφωση ενός πιο πράσινου μέλλοντος για τον πλανήτη.

Ωστόσο, είναι ένα χρονικό πλαίσιο που υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό από τη μεγάλη αγορά των αυτοκινήτων, μια βιομηχανία που έχει δει τους κατασκευαστές να εισάγουν μια ευρεία γκάμα εναλλακτικών επιλογών μαζί με τους συμβατικούς κινητήρες, με τις ετήσιες πωλήσεις τέτοιων οχημάτων να παρουσιάζουν σταθερή αύξηση τα τελευταία χρόνια.


Αντίθετα, η σαφώς μικρότερη βιομηχανία μοτοσυκλετών αντέδρασε πιο αργά στις μελλοντικές νομοθεσίες. Ως εκ τούτου, οι πωλήσεις των σκούτερ και μοτοσυκλετών με ηλεκτροκινητήρες – αν και αυξάνονται – το κάνουν με πολύ πιο αργό ρυθμό. Για τη Μ. Βρετανία τα ηλεκτρικά δίτροχα αντιπροσωπεύαν μόλις το 6% των νέων μοντέλων της αγοράς το 2022!

Αντίθετα, τα ηλεκτρικά ή τα υβριδικά αυτοκίνητα αποτέλεσαν το 23% επί των συνολικών πωλήσεων τετράτροχων την ίδια χρονιά.

Παρ’όλα αυτά, τόσο τα αυτοκίνητα, όσο και οι μοτοσυκλέτες, δεσμεύονται από την ίδια επερχόμενη προθεσμία, με αποτέλεσμα να υπάρχουν φόβοι ότι μια υποχρεωτική αλλαγή από τους βενζινοκινητήρες στην ηλεκτρική ενέργεια θα βλάψει σημαντικά την αγορά νέων μοτοσυκλετών, καθώς οι πιθανοί αγοραστές θα προτιμούν… μεταχειρισμένα συμβατικά μοντέλα.

Όσον αφορά την υποχρεωτική μετάβαση, οι μοτοσυκλετιστές δεν θέλουν να τους λένε τι να κάνουν”, δηλώνει η μεγαλύτερη ομοσπονδία Βρετανών μοτοσυκλετιστών, η ΜΑG.
Η συντριπτική πλειονότητα των μοτοσυκλετιστών εκτιμά την ποικιλία επιλογών, οπότε, παρότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες μπορεί να είναι το μέλλον, θα προτιμούσαν να έχουν επιλογές και μια ομαλότερη, πιο μακροχρόνια μετάβαση”.

Οι απόψεις μπορούν να αλλάξουν φυσικά στο μέλλον, καθώς θα αλλάζουν και οι ομάδες (ηλικίες, γενιές) των ανθρώπων που οδηγούν δίτροχα, ενώ μια απαγόρευση που θα έρθει σε μικρό χρονικό διάστημα θα μειώσει έντονα την υπάρχουσα αγορά, που δεν θα αντικατασταθεί από μια νέα.
Μια έρευνα του 2021 που διεξήχθη από τη MAG, η οποία μέτρησε τη γνώμη σχετικά με την επικείμενη φάση κατάργησης των ορυκτών καυσίμων στην κοινότητα της μοτοσυκλέτας, αποκάλυψε ότι το 55% των ερωτηθέντων ήταν αντίθετοι με τη νομοθεσία, με το 31% να δηλώνει ότι θα σταματήσει εντελώς να οδηγεί μοτοσυκλέτα!

Παρά το γεγονός ότι η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών διευρύνθηκε όσον αφορά τις επιλογές, με πρόσφατες νέες προσθήκες, όπως το Energica Experia και το Zero DSR/X που έχουν σχεδιαστεί ώστε να επιδείξουν το τι μπορεί να πετύχουν οι ηλεκτροκινητήρες από πλευράς επιδόσεων, οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες συνεχίζουν να έχουν υψηλό κόστος.
Ορισμένες απόψεις και αντιλήψεις είναι πολύ πιθανό να αλλάξουν και να τροποποιηθούν όσο περνάει ο καιρός, ενώ παράλληλα θα βελτιώνεται κι η τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων δίτροχων.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ό,τι κι αν συμβεί σε επίπεδο νομοθεσίας, θα υπάρξει μια μεγάλη ομάδα μοτοσυκλετιστών, που θα επιμείνουν στις μοτοσυκλέτες με βενζινοκινητήρα για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα μπορούν.

Πηγη https://motorbike.gr
 
Top Bottom