V-STROM 1050XT and V-STROM 1050XT Adventure

Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Το ίδιο κάνουμε και στα αυτοκίνητα..
Να είναι οικογενειακό,να έχει χώρο για μπαγκάζια,να μην είναι μακρύ και δε χωράμε στο πάρκινγκ,να έχει σπορ σαλόνι,να μην σέρνεται στο δρόμο,να μπαίνει σαύρα στις στροφές,να μην εχει τακτικά κι ακριβά service,να είναι αξιόπιστο,να μην καίει κ και να είναι μέχρι 1800cc.
....................

Μόλις περιέγραψες το αμάξι μου. Dancing



....................

Μόλις ανεβάσει ο άλλος τέτοιο και σου πει ότι σε καλύπτει στο 65-70%,έχει τα ρίσκα του αλλά κάνει 35000€ +...

- Ακριβό είναι...
- Πάρε παλιότερο η συμβιβάσου στα "θέλω".
- Εεε δεν ξέρω..... cdef

Καινούργιο είχε μόλις 23 χιλ. Το πήρα ελαφρώς μεταχειρισμένο και πένα, μόνο 9,5 χιλ.!!!
Skoda Octavia 5 1.8 Tsi 160 hp FaceLift (μ' ένα μικρό γαργάλημα έχει τώρα 210 hp).:D
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Η BMW κάποια καντάρια παραπάνω.

Δες και στην Ελλάδα της κρίσης τις πωλήσεις.

ΔΕΝ υπάρχει σοβαρή παρουσία άλλου Megaθηρίου άνω των 1000cc πλην των 2 εκδόσεων GS1250 με 210 τεξινομίσεις(!!!) όταν Ducati - KTM και Suzuki έπιασαν 30 κομμάτια έκαστη.

Δε βάζω και τα 35 ΧR.

Στη συνείδηση του αγοραστή εκεί στα ψηλά ενώ υπάρχουν οικονομικότερες προτάσεις από όλες τις εταιρίες,εκείνοι βάζουν βαθύτερα το χέρι.
Γιατί;;;;;

Γιατί τους έπεισαν.-



Όπως έπεισε ξεκάθαρα η Yamaha με το Tracer.. και η Suzuki με το 650άρι VStrom.

Θα συμφωνήσω απόλυτα.
Η μπεμπέ είναι μακράν μπροστά στο marketing. Έχουν κάνει πλέον "σχολή". Τους παραδέχομαι (μόνο σ' αυτό, γιατί όταν προκύψουν προβλήματα με τα προϊόντα τους, γίνονται χίτλερ κι εσύ στο απόσπασμα).
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.142
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Πως απο το καινουργιο στρωματεξ πηγαμε στο χρηματοδοτικο της πενφε μονο μια μοτοπαρεα το ξερει

ειδες μαρκετινγκ η Πεν - Φε ;;; οτι και να ξεκινησεις σε πεν-φε θα καταλήξει...

και να πνω οτι δεν το εγραψα παραπανω........abcdefghabcdefghabcdefgh
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Πως απο το καινουργιο στρωματεξ πηγαμε στο χρηματοδοτικο της πενφε μονο μια μοτοπαρεα το ξερει

Η πενφε είναι πανταχού παρούσα...... κανόνισε να την κακολογίσεις και να σου έρθει κανας κεραυνός από το πουθενά....!! cdefghi
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Η πενφε είναι πανταχού παρούσα...... κανόνισε να την κακολογίσεις και να σου έρθει κανας κεραυνός από το πουθενά....!! cdefghi

Εχω συνδεσει το αλεξικεραυνο με την πισω αριστερα vario
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.409
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μάγκες το έχω πει χιλιάδες φορές και θα το πω ακόμα μία.
Το μάρκετινγκ είναι υπεύθυνο για ένα μικρό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις μιας εταιρίας.Καλή καραμέλα η περιπέτεια,τα μακρινά ταξίδια,τα φορτώματα,τα χώματα,σε όλους απευθύνονται τα σποτάκια.

Γιατί λοιπόν δεν πάει ο κόσμος να τα κάνει με εξίσου περιπετειώδη μοντέλα: Explorer 1200,Super Tenere ,Crosstourer,Caponord,Multistrada, KTM SA 1290 (ειδικά τα ΚΤΜ είναι μανούλα σ' αυτά) ?? και δεν μιλάμε για την Ελλαδίτσα μα για όλη την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!

Θα σας πω γιατί.Γιατί το GS είναι καλύτερο απ' όλα, σε θέματα -φυσικά- που άπτονται στο μέσο αναβάτη-ταξιδευτή.Δεν θα αναφερθώ σε φρένα-φορτώματα-ποιότητα κύλισης-αυτονομία-κατανάλωση κλπ γιατί αυτά τα έχουν και οι άλλοι αλλά επιλεκτικά ενώ το gs τα έχει όλα μαζεμένα.Ποσώς τον νοιάζει τον άλλο αν το μηχανάκι του έχει γαμάουα Ολινς ή ημιενεργητικές που διαβάζουν το οδόστρωμα κάθε nanosecond,ούτε πόσο ακριβής είναι η πληροφόρηση που σου δίνουν από το δρόμο.Έχεις ένα telelever για μπροστάρη και πας τραίνο οπουδήποτε!Θέλεις να επέμβεις στο ABS,στο traction ή κάπου αλλού? με ένα κουμπάκι τελείωσες χωρίς να μπαίνεις σε μενού-υπομενού και να χάνεσαι μέσα στην οθόνη σα βλάκας.
Επίσης ο μέσος ταξιδευτής ΔΕΝ χρειάζεται 160 εκρηκτικά άλογα για να πάει ένα τουρ με τη γυναίκα του έχοντας μουαγιέν 140-170 και τα 125 hp του bmw αρκούν με το παραπάνω.

Κοντολογίς όταν ένα μηχανάκι είναι καλό πουλάει σαν το ζεστό ψωμί και τα νέα διαδίδονται αστραπή.Όταν πρωτο κυκλοφόρησε η suzuki το vstrom έκανε νομίζετε καμμιά καμπάνια adventure,πλάσσαρε κανένα χρηματοδοτικό?
Όχι,απλώς έβγαλε ένα μηχανάκι με μοτέρ διαμάντι,αξιόπιστο,εμφανίσημο (δηλαδή μπουγιάρικο! ) και με ήσυχη λειτουργία,πήγαινες το ίδιο ευκολα στο περίπτερο αλλά και στο Nordcap.

My 2 cents.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μάγκες το έχω πει χιλιάδες φορές και θα το πω ακόμα μία.
Το μάρκετινγκ είναι υπεύθυνο για ένα μικρό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις μιας εταιρίας.Καλή καραμέλα η περιπέτεια,τα μακρινά ταξίδια,τα φορτώματα,τα χώματα,σε όλους απευθύνονται τα σποτάκια.

Γιατί λοιπόν δεν πάει ο κόσμος να τα κάνει με εξίσου περιπετειώδη μοντέλα: Explorer 1200,Super Tenere ,Crosstourer,Caponord,Multistrada, KTM SA 1290 (ειδικά τα ΚΤΜ είναι μανούλα σ' αυτά) ?? και δεν μιλάμε για την Ελλαδίτσα μα για όλη την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!

Θα σας πω γιατί.Γιατί το GS είναι καλύτερο απ' όλα, σε θέματα -φυσικά- που άπτονται στο μέσο αναβάτη-ταξιδευτή.Δεν θα αναφερθώ σε φρένα-φορτώματα-ποιότητα κύλισης-αυτονομία-κατανάλωση κλπ γιατί αυτά τα έχουν και οι άλλοι αλλά επιλεκτικά ενώ το gs τα έχει όλα μαζεμένα.Ποσώς τον νοιάζει τον άλλο αν το μηχανάκι του έχει γαμάουα Ολινς ή ημιενεργητικές που διαβάζουν το οδόστρωμα κάθε nanosecond,ούτε πόσο ακριβής είναι η πληροφόρηση που σου δίνουν από το δρόμο.Έχεις ένα telelever για μπροστάρη και πας τραίνο οπουδήποτε!Θέλεις να επέμβεις στο ABS,στο traction ή κάπου αλλού? με ένα κουμπάκι τελείωσες χωρίς να μπαίνεις σε μενού-υπομενού και να χάνεσαι μέσα στην οθόνη σα βλάκας.
Επίσης ο μέσος ταξιδευτής ΔΕΝ χρειάζεται 160 εκρηκτικά άλογα για να πάει ένα τουρ με τη γυναίκα του έχοντας μουαγιέν 140-170 και τα 125 hp του bmw αρκούν με το παραπάνω.

Κοντολογίς όταν ένα μηχανάκι είναι καλό πουλάει σαν το ζεστό ψωμί και τα νέα διαδίδονται αστραπή.Όταν πρωτο κυκλοφόρησε η suzuki το vstrom έκανε νομίζετε καμμιά καμπάνια adventure,πλάσσαρε κανένα χρηματοδοτικό?
Όχι,απλώς έβγαλε ένα μηχανάκι με μοτέρ διαμάντι,αξιόπιστο,εμφανίσημο (δηλαδή μπουγιάρικο! ) και με ήσυχη λειτουργία,πήγαινες το ίδιο ευκολα στο περίπτερο αλλά και στο Nordcap.

My 2 cents.

Πέραν όλων αυτών, προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι κάθε νέος υποψήφιος πελάτης των γερμανοπροϊόντων, με το που μπει σε σχετικό μοτομάγαζο, ο εξαερισμός τον ψεκάζει αβέρτα Μερκελόσκονη, ώστε να κάμψει και την παραμικρή αντίστασή του. Έτσι, χωρίς να το καταλάβει βγαίνει από κει γερμανικότερος του γερμανού, αλλά και πρόθυμος προφήτης για να κηρύξει στο ποίμνιο την αιώνια πίστη στα GS.


abcdefghgkRollingabcdefghgk


Γειά σου Νικόλα. Πλακίτσα κάνω εννοείται.:D
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μόλις περιέγραψες το αμάξι μου. Dancing





Καινούργιο είχε μόλις 23 χιλ. Το πήρα ελαφρώς μεταχειρισμένο και πένα, μόνο 9,5 χιλ.!!!
Skoda Octavia 5 1.8 Tsi 160 hp FaceLift (μ' ένα μικρό γαργάλημα έχει τώρα 210 hp).:D
Και σε αναγκαζουν να βάζεις 100 άρα βενζίνη υποθέτω, από τη μαμά εταιρεία vw.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
ειδες μαρκετινγκ η Πεν - Φε ;;; οτι και να ξεκινησεις σε πεν-φε θα καταλήξει...

και να πνω οτι δεν το εγραψα παραπανω........abcdefghabcdefghabcdefgh
Βλέπε Μάνο...

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Μάγκες το έχω πει χιλιάδες φορές και θα το πω ακόμα μία.
Το μάρκετινγκ είναι υπεύθυνο για ένα μικρό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις μιας εταιρίας.Καλή καραμέλα η περιπέτεια,τα μακρινά ταξίδια,τα φορτώματα,τα χώματα,σε όλους απευθύνονται τα σποτάκια.

Γιατί λοιπόν δεν πάει ο κόσμος να τα κάνει με εξίσου περιπετειώδη μοντέλα: Explorer 1200,Super Tenere ,Crosstourer,Caponord,Multistrada, KTM SA 1290 (ειδικά τα ΚΤΜ είναι μανούλα σ' αυτά) ?? και δεν μιλάμε για την Ελλαδίτσα μα για όλη την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!

Θα σας πω γιατί.Γιατί το GS είναι καλύτερο απ' όλα, σε θέματα -φυσικά- που άπτονται στο μέσο αναβάτη-ταξιδευτή.Δεν θα αναφερθώ σε φρένα-φορτώματα-ποιότητα κύλισης-αυτονομία-κατανάλωση κλπ γιατί αυτά τα έχουν και οι άλλοι αλλά επιλεκτικά ενώ το gs τα έχει όλα μαζεμένα.Ποσώς τον νοιάζει τον άλλο αν το μηχανάκι του έχει γαμάουα Ολινς ή ημιενεργητικές που διαβάζουν το οδόστρωμα κάθε nanosecond,ούτε πόσο ακριβής είναι η πληροφόρηση που σου δίνουν από το δρόμο.Έχεις ένα telelever για μπροστάρη και πας τραίνο οπουδήποτε!Θέλεις να επέμβεις στο ABS,στο traction ή κάπου αλλού? με ένα κουμπάκι τελείωσες χωρίς να μπαίνεις σε μενού-υπομενού και να χάνεσαι μέσα στην οθόνη σα βλάκας.
Επίσης ο μέσος ταξιδευτής ΔΕΝ χρειάζεται 160 εκρηκτικά άλογα για να πάει ένα τουρ με τη γυναίκα του έχοντας μουαγιέν 140-170 και τα 125 hp του bmw αρκούν με το παραπάνω.

Κοντολογίς όταν ένα μηχανάκι είναι καλό πουλάει σαν το ζεστό ψωμί και τα νέα διαδίδονται αστραπή.Όταν πρωτο κυκλοφόρησε η suzuki το vstrom έκανε νομίζετε καμμιά καμπάνια adventure,πλάσσαρε κανένα χρηματοδοτικό?
Όχι,απλώς έβγαλε ένα μηχανάκι με μοτέρ διαμάντι,αξιόπιστο,εμφανίσημο (δηλαδή μπουγιάρικο! ) και με ήσυχη λειτουργία,πήγαινες το ίδιο ευκολα στο περίπτερο αλλά και στο Nordcap.

My 2 cents.
Ο πρωτοπόρος καθιερώνεται κιόλας βλέπε vw. Δεν είναι πάντα το καλύτερο στα συγκριτικά,αλλά θεμελίωσε την κατηγορία" γκολφακι" και πουλάει.
Με το κινητήρα διαμάντι διαφωνώ.
Αξιόπιστος ,ευκολοσυντηρητος , ήπιος-ροπατος σε όλο το φάσμα ναι, τίποτε άλλο.
Το telelever το κάνει τρένο, αλλά και με τα μειονεκτήματα που έχει η κίνηση σε ραγες...
Φόρτωμα σούπερ,εμφάνιση- πρεστίζ κορυφαία και τέλος...
Γιατί όταν έρθει η στραβη και λείπει μια αλλαγή λαδιών ,σε αντιμετωπίζουν σαν να ο
παραβιασες την αναστολή σου. Άσχετα αν έχεις σταθεί μισή περιουσία σε σέρβις και απόκτηση
Χωρίς να θέλω να μειώσω το post σου,με κανένα τρόπο ,εννοειται Νικόλα.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πέραν όλων αυτών, προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι κάθε νέος υποψήφιος πελάτης των γερμανοπροϊόντων, με το που μπει σε σχετικό μοτομάγαζο, ο εξαερισμός τον ψεκάζει αβέρτα Μερκελόσκονη, ώστε να κάμψει και την παραμικρή αντίστασή του. Έτσι, χωρίς να το καταλάβει βγαίνει από κει γερμανικότερος του γερμανού, αλλά και πρόθυμος προφήτης για να κηρύξει στο ποίμνιο την αιώνια πίστη στα GS.


abcdefghgkRollingabcdefghgk


Γειά σου Νικόλα. Πλακίτσα κάνω εννοείται.:D
ωραίος Κωστή!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Αν και δηλωμένος λάτρης του κίτρινου, στο συγκεκριμένο μ' αρέσει το κόκκινο-άσπρο. Όχι ότι θ' απέρριπτα το κίτρινο (που με το μπλε της σέλας του πάει τρέλα).
Γκρι και μαύρο με την καμμία πάντως, είμαι φανατικά κατά και υπέρ των χρωμάτων.
Συνολικά πάντως, το βλέπω ομορφούλι το Στρωματάκι. Θυμίζει έντονα DR Big 800 (στο πιο μοντέρνο) και η "τζαμαρία" του μπεμβεδίζει επικίνδυνα.
Δεν ξέρω αν θα χρειαζόμουν ένα αντίστοιχο, αλλά αν ναι σίγουρα θα ήταν ανάμεσα στα υποψήφια, μαζί φυσικά με το kawa to Versys το 1000άρι.





Και σε αναγκαζουν να βάζεις 100 άρα βενζίνη υποθέτω, από τη μαμά εταιρεία vw.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όχι, 95άρα από μαμά (από 91+ λέει το manual). Και η αναβάθμιση έχει γίνει κι αυτή για 95άρα και σε απολύτως safe επίπεδα πιέσεων.


Ξκιούσμι για το off-topic, αλλά ρωτήθηκα κι έπρεπε ν' απαντήσω. :eek:ops:
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.409
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ο πρωτοπόρος καθιερώνεται κιόλας βλέπε vw. Δεν είναι πάντα το καλύτερο στα συγκριτικά,αλλά θεμελίωσε την κατηγορία" γκολφακι" και πουλάει.
Μαζί σου Θάνο,είναι το λεγόμενο domino effect. Είναι καλό και πουλάει --> και παραπέρα διαπίστωση : αφού πουλάει θα είναι καλό.
Με το κινητήρα διαμάντι διαφωνώ.Αξιόπιστος ,ευκολοσυντηρητος , ήπιος-ροπατος σε όλο το φάσμα ναι, τίποτε άλλο.για το Στρομ αναφέρομαι

Χωρίς να θέλω να μειώσω το post σου,με κανένα τρόπο ,εννοειται Νικόλα.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Bye
 
Top Bottom