Πληροφορίες για κάποια street μοντελάκια παρακαλώ

Σε ψήνει κανένα από τα παρακάτω;

  • -CBF 600 ABS (Carb)

    Ψήφοι: 5 18,5%
  • -Pegaso Strada

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • -Ducati Multistrada 620

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -Bandit 650 ABS

    Ψήφοι: 13 48,1%
  • -BMW R1150R και RS

    Ψήφοι: 6 22,2%
  • -Versys 650 πρώτης γενιάς

    Ψήφοι: 2 7,4%
  • -BMW F 800 ST

    Ψήφοι: 5 18,5%

  • Σύνολο ψηφοφόρων:
    27

zissimo

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
67
Περιοχή
Πάτρα
Μοτοσυκλέτα
BMW R 100 GS Paris Dakar ,BMW R 1150 R
Όνομα
Ζήσιμος
Περιοχή
Πατρα


 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Μπαντιτ θα ελεγα και μαλιστα το 1250,ή αν θες να εχεις ξεχωριστο μηνανακι που αμα το βαρεθεις να το γυρισεις σε καφερέης ή σκραμπλερ το ασπαστο r1150r.
Ενα θεμα με την μοναδα σερβο μπορει να βγαζαν καποια λογω ελειπους συντηρησης ,πλεον θεραπευεται με χαμηλο κοστος στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Λογω υψους και κιλων θα ελεγα πεμφε.
Οπωσδηποτε βολταρε τα ομως.


Και μένα μου αρέσει πολύ το 1250 bandit, έχει πολύ ωραίο και ροπάτο μοτέρ. Θα το αγόραζα πολύ ευχαρίστως.

Το μόνο "αρνητικό" για μένα το 19ρι ρεζερβουάρ γιατί με τα big on of έχω καλομαθει σε μεγάλες αυτονομίες.

Αν πήγαινα σε street κατηγορία αυτό θα αγόραζα να ξενοιασω.
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Όχι versys.... τα πρώτης γενίας ενδεχομένως να βγάλουν χοντρό πρόβλημα στις βαλβίδες.
 

zissimo

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
67
Περιοχή
Πάτρα
Μοτοσυκλέτα
BMW R 100 GS Paris Dakar ,BMW R 1150 R
Όνομα
Ζήσιμος
Περιοχή
Πατρα
Κούκλα. Αλλα μιας και το έχεις όπως βλέπω, πες μου και τίποτα παραπάνω! Πρώτο χέρι πληροφόρηση. Δεν την την γλυτώνεις με 2 φώτο!


Το έφερα πέρυσι τον Ιούνιο από Ιταλία από πρώτο χέρι . 2002 , 85.000 χλμ.
Στην BMW στην Πάτρα , λάδια - ξίδια -φρένα - μπαταρία και δρόμο .
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Αυτο τα ξανάκουσα. Τι πρόβλημα ακριβώς;
Σπάει μια βαλβίδα και τα κάνει όλα μαντάρα στον κινητήρα. Έχει να κάνει με την σχεδίαση και την ψύξη των βαλβίδων. Ξέρω σίγουρα ένα άτομο που το έπαθε (από γειτονικο φόρουμ) όταν μαλιστα ήταν κάπου Νορβηγία αν δεν κάνω λάθος και από συζητήσεις έχουν βγει και αρκετοί άλλοι με το ίδιο θέμα. Η αντιπροσωπεία σφυρίζει αδιάφορα αν και στο εξωτερικό (Ταϊλάνδη μεριά) είχε γίνει κάτι σαν σιωπηρή ανάκληση. Στα τελευταία γενιάς έχουν επανασχεδιάσει τον κινητήρα και υποτίθεται ότι δεν έχουν θεμα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το Kawa πρώτης γενιάς θα το ξεχναγα λόγω των θεμάτων που βγάζει το μοτέρ και ειδικά στις κεφαλές, έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που έσπασαν βαλβίδες έπεσαν στα κυλινδρα και έγιναν τα μοτέρ κομμάτια και εγώ Bandit θα κοιταγα και μάλιστα το 1250.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
......είναι προγραμματισμένη η αγορά μοτο μετά τις αρχές του έτους, οπότε αν πάω προς CBF.....

ΑΝ πας για CBF-600, μπορώ κι εγώ να σε βοηθήσω ως ειδικός σιμπιεφολόγος! :D
Το είχα για 4 συναπτά έτη (το πρώτο το καρμπυρατεράτο) για 18.000χλμ και είμαι δηλωμένος λάτρης του συγκεκριμένου πρότζεκτ CBF, με αδυναμία στο 1000.Dancing
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ΑΝ πας για CBF-600, μπορώ κι εγώ να σε βοηθήσω ως ειδικός σιμπιεφολόγος! :D
Το είχα για 4 συναπτά έτη (το πρώτο το καρμπυρατεράτο) για 18.000χλμ και είμαι δηλωμένος λάτρης του συγκεκριμένου πρότζεκτ CBF, με αδυναμία στο 1000.Dancing

Ευχαριστώ Κώστα.
Το CBF το θεωρώ σαν "την σίγουρη επιλογή" από την άποψη πως είναι ένα μοντέλο άθραυστο και ακόμη και ταλαιπωρημένο να είναι δεν βγάζει βλάβες που θα τινάξουν τον προϋπολογισμό. Έχει και καλό ABS από ότι μαθαίνω και ηλεκτρικό κινητήρα. Το ότι είναι καρμπ δεν με χαλάει καθόλου. Μεγαλύτερη κατανάλωση μεν από injection αλλά και ευκολία συντήρησης. Στην ίδια κατηγορία βάζω και το Bandit 650 για περίπου ίδιους λόγους.

Παρόλα αυτά, δεν είναι τα μηχανάκια που θα έλεγα "Πωωω ρε φιλε! Τι μηχανάρα!" ...κι ας είναι και τα δύο αυτή την στιγμή τα επικρατέστερα.
Το CBF 1000 και το Bandit 1250 ομοίως είναι εξαιρετικά, αλλά φεύγουν από το budget. Στα 3500 που ταβανιάζω αυτά ξεκινάνε. Και δεν κοιτάζω ποτέ το φτηνότερο που βρίσκω στο car.
 
Δημοσιεύσεις
1.317
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Ευχαριστώ Κώστα.
Το CBF το θεωρώ σαν "την σίγουρη επιλογή" από την άποψη πως είναι ένα μοντέλο άθραυστο και ακόμη και ταλαιπωρημένο να είναι δεν βγάζει βλάβες που θα τινάξουν τον προϋπολογισμό. Έχει και καλό ABS από ότι μαθαίνω και ηλεκτρικό κινητήρα. Το ότι είναι καρμπ δεν με χαλάει καθόλου. Μεγαλύτερη κατανάλωση μεν από injection αλλά και ευκολία συντήρησης. Στην ίδια κατηγορία βάζω και το Bandit 650 για περίπου ίδιους λόγους.

Παρόλα αυτά, δεν είναι τα μηχανάκια που θα έλεγα "Πωωω ρε φιλε! Τι μηχανάρα!" ...κι ας είναι και τα δύο αυτή την στιγμή τα επικρατέστερα.
Το CBF 1000 και το Bandit 1250 ομοίως είναι εξαιρετικά, αλλά φεύγουν από το budget. Στα 3500 που ταβανιάζω αυτά ξεκινάνε. Και δεν κοιτάζω ποτέ το φτηνότερο που βρίσκω στο car.

Αν θες τη γνώμη μου από τώρα, ξέχνα το 600άρι και πήγαινε κατευθείαν για το 1000.
Είναι "άλλο μηχανάκι". Το 600 είναι υποτονικό στις χαμηλομεσαίες και μετά από τις 5.000σ.α.λ. ξυπνάει στην κυριολεξία. Χαμηλά είναι "ψόφιο".
Το 1000άρι έχει ικανοποιητικότατη ροπή από πολύ χαμηλά και είναι "γεμάτο" παντού, ενώ και τη στήσιμό του είναι υποδειγματικό για τη χρήση που προορίζεται.
Το δε κόστος αγοράς μεταχειρισμένου είναι παραπλήσιο με του 600 (λόγω και λιγότερης εμπορευσιμότητας κυβικών), άρα συμφέρει τα μάλα. Το να βάλεις 500 ευρώ παραπάνω αν βρεις ένα που να είναι καλό, πίστεψέ με, αξίζει να τα βρεις και να τα δώσεις για το 1000άρι.
Στο μόνο που διαφέρουν είναι τα τέλη κυκλοφορίας, που για μία φορά το χρόνο το θεωρώ αστείο ως υπερβάλλον κόστος αυτό των +55 ευρώ..... μην τρελαθούμε κιόλας. Μια μονοήμερη βόλτα να κάνεις, τά 'δωσες.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αν θες τη γνώμη μου από τώρα, ξέχνα το 600άρι και πήγαινε κατευθείαν για το 1000.
Είναι "άλλο μηχανάκι". Το 600 είναι υποτονικό στις χαμηλομεσαίες και μετά από τις 5.000σ.α.λ. ξυπνάει στην κυριολεξία. Χαμηλά είναι "ψόφιο".
Το 1000άρι έχει ικανοποιητικότατη ροπή από πολύ χαμηλά και είναι "γεμάτο" παντού, ενώ και τη στήσιμό του είναι υποδειγματικό για τη χρήση που προορίζεται.
Το δε κόστος αγοράς μεταχειρισμένου είναι παραπλήσιο με του 600 (λόγω και λιγότερης εμπορευσιμότητας κυβικών), άρα συμφέρει τα μάλα. Το να βάλεις 500 ευρώ παραπάνω αν βρεις ένα που να είναι καλό, πίστεψέ με, αξίζει να τα βρεις και να τα δώσεις για το 1000άρι.
Στο μόνο που διαφέρουν είναι τα τέλη κυκλοφορίας, που για μία φορά το χρόνο το θεωρώ αστείο ως υπερβάλλον κόστος αυτό των +55 ευρώ..... μην τρελαθούμε κιόλας. Μια μονοήμερη βόλτα να κάνεις, τά 'δωσες.
Δεν διαφωνώ, αλλά κανα 2 που υπάρχουν εδώ γύρω ζητάνε 4500 ευρώ ή και παραπάνω. Τα αντίστοιχα 600αρια εδώ γύρω παίζουν 2500-2800 ευρώ. Είναι μεγάλη η διαφορά. Επίσης δεν έχω σκοπό να ψαχτώ σε όλη την Ελλάδα για μηχανή. Εδώ γύρω κοιτάω για να μπορέσω να το τσεκάρω ο ίδιος. Αν αγόραζα κάποια μοτό των 12000 ευρώ μεταχειρισμένη, θα πήγαινα και στην Κρήτη να την δω. Τώρα που μιλάμε για μοτο στα 3Κ δεν αξίζει μεγάλα ταξίδια νομίζω.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Bandit 650. Σοβαρό μηχανακι, το πιο γρήγορο της λίστας, πολύ καλό στήσιμο (δηλαδή ρυθμίζονται και μπροστά κ πίσω αναρτήσεις καθώς και το ύψος της σελας και του τιμονιού), υπεραρκετά φρένα για την δύναμη που έχει (υπεραρκετά φρένα εννοώ δικάβαλος φορτωμένος με μπαγκαζια), δεν σπάει δεν χαλάει (συνήθως), δεν το κλέβουν εύκολα γιατί δεν κυκλοφορεί, ταξιδεύει φορτωμένο με 160+ άνετα για μέρες και το θετικοτερο χάνει καμια δεκαριά κιλά με την αλλαγή του εργοστασιακου τελικού. Ξέχασα να αναφέρω τα πολύ ικανοποιητικα του φώτα.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Καλή η ροπή του CBF1000,σχετικά καλοί(κοροϊδία για εμένα) οι 100hp του. Θα πάρετε και 15χλμ παραπάνω τελική.ΚΑΙ;;;;

Θεωρώ το CBF600S πιο αξιόπιστο και τίμιο μηχανάκι για τα πάντα.Παπί όταν θες.. Κοντινός βολταδορος άλλοτε... Ταξιδιώτης μεγάλος όποτε θελήσεις..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Και το χιλια παπι ειναι.
Το μεγαλο γινεται μικρό,το μικρο δεν Μητσαρα
Το 1000 θέλει και παπί εντός...

Βάζεις μπροστά το 1200 για 2 χιλιόμετρα ώστε να πας για ψώνια;
Έβγαζες το CBF1000 σε κίνηση Αθήνας να πας για δουλειά;

Εγώ όχι.Όπως και το 1150.

Το 600 είναι αυτό που πρέπει όταν θες μηχανη για όλα.Ξαναλέω...

Πέρα από το τι καβαλάμε... Δες το πρακτικά.

Όλοι σχεδόν πληρώνουμε και ξαναπληρώνουμε το κάτι παραπάνω ΧΩΡΙΣ πραγματικά να το χαιρόμαστε η να εξαντλούμε τις δυνατότητές του.

Με κάνεις και γράφω πολλά... Πολλοί θα το πάνε αλλού... Μετά θα ξαναγράφω να εξηγώ.... abcdefgh


Βάλε τα ψητά,κλείσε και τον Νάκο να μαζευτούμε να τα πούμε από κοντά..
Bcdefgh





 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Θα συμφωνήσω με τον Ω που επειδή με ξέρει και χρόνια και είχαμε καθημερινή επαφή παλιότερα, ξέρει και πως σκέφτομαι πάνω-κάτω. Το έχει πιάσει το νόημα τι ψάχνω.

To CBF1000 αλλά και το Bandit 1250 δεν είναι μοτο που χρειάζομαι, αλλά ούτε και θέλω. Στο ένα μακρινό ταξίδι τον χρόνο ας πάω και με 20 χλμ λιγότερης μέσης ταχύτητας, δεν τρέχει κάτι. Άλλωστε σε βόλτες με άλλες μηχανές θα πάνε όλοι προβλεπέ και σύμφωνα με τον πιο άπειρο της ομάδας. Στις μοναχικές βόλτες δεν βρίσκω πλέον την χαρά σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης, αλλά ούτε και θα φορτώσω μπαγκάζια για τον γύρο του κόσμου για να θέλω ροπή πολλών κυβικών.

Το μόνο με πολλά κυβικά που είναι στις προτιμήσεις είναι το R1150 R αλλά για άλλους λόγους. Πρώτον έχει αρκετά στο budget μου ή και πιο κάτω αν πάω Γερμανία, δεύτερον το θεωρώ κλασικό μηχανάκι που θα μπορώ να έχω για πάντα, τρίτον θέλω να δοκιμάσω την συμβίωση με Boxer-telelever-paralever και άξονα για να καταλάβω αν υπάρχει λόγος που όποιος πάει σε τέτοια μηχανάκια δεν τα αλλάζει. Είναι η εξαίρεση δηλαδή.

Παρότι λοιπόν δεν έχω θέμα με το πάρω μηχανάκι πολλών κυβικών, δεν χρειάζομαι ένα τέτοιο.

Στα μεσαία κυβικά αν έχετε να προτείνετε κάτι σε στρητάκι που μου διέφυγε, είμαι όλος αυτιά.

Υ.Γ Πάντως βλέπω απο την ψηφοφορία πως Ιταλικά δεν γουστάρετε εδώ με την καμία!Coffee machine
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Καθότι ευρωπαϊκακιας :p και φυσικά Ιταλοφιλος
Μία ακόμα επιλογή που μπορείς να βάλεις είναι και το aprilia shiver 750 GT
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom