Κατανοώντας τις αναρτήσεις

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ααα... οκ.. γιατί μπερδεύτηκα τελείως...
Πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις δοκιμές στον δρόμο... για να δείς που θα φτάσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ευδιάκριτη μια αλλαγή από 1 κλικ στο +1 ή -1 σε συνθήκες δρόμου και ανάλογα την ανάρτηση που φοράς.

Μανισια αναρτηση και σε πληροφορω οτι ειδα διαφορα.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Μανισια αναρτηση και σε πλητοφορω οτι ειδα διαφορα.

Με μαμά?
Κάνε πάντως και δοκιμές με έξτρα βάρος πριν κατασταλάξεις κάπου.
 

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Οπότε πάω στο δευτερο μέρος της ερώτησης τώρα. Στην δική μου μηχανή ρυθμίζεται μονο το sag ( στην μεση το εχω ) , παίζει σαν
ιδιοκατασκευή να γίνει ρυθμιζόμενη ( ο κυριος που εχει ιστοσελίδα στο Internet οτι κάνει τέτοια μετατροπή ) .Αξίζει τον κόπο? δηλαδή
υπάρχει όφελος? το μπροστινό θα μείνει μαμα
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Οπότε πάω στο δευτερο μέρος της ερώτησης τώρα. Στην δική μου μηχανή ρυθμίζεται μονο το sag ( στην μεση το εχω ) , παίζει σαν
ιδιοκατασκευή να γίνει ρυθμιζόμενη ( ο κυριος που εχει ιστοσελίδα στο Internet οτι κάνει τέτοια μετατροπή ) .Αξίζει τον κόπο? δηλαδή
υπάρχει όφελος? το μπροστινό θα μείνει μαμα

Αν για κάποιο λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος από αυτή που έχεις, πας σε κάποια που έχει υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και φυσικά εκτός "μαμά".... π.χ Wilbers, Ohlins αλλά και για το μπροστινό αλλαγή ελατηρίων και λαδιών από τους ίδιους. Επίσης έχεις την δυνατότητα να παραγγείλεις το αμορτισέρ που θέλεις σύμφωνα με τα μέγιστα βάρη που θέλεις.
Με μια τέτοια αλλαγή μετά νομίζεις ότι πήρες άλλο μηχανάκι....
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Την αναρτηση του tiger την ενοιωθα λιγο σκληρη αλλα επειδη δεν με χαλναγε κιολας την αφηνα στην ησυχια της.Σε προσφατη κουβεντα με φιλο σχετικα με το χαμηλωμα της μηχανης κανα δυο ποντους μου εριξε την ιδεα να *****ωσω την αναρτηση μηπως τους βρω απο εκει.

Πρωτη δουλεια να δω ποσα κλικ,η αν θελετε ποσες πληρης περιστροφες,ειχα μεχρι να τερματισει στο σκληρο.Διαπιστωσα οτι ειχα δυο προς το σκληρο και πανω απο 20,για το *****ο.

Απο δυο κλικ απο το σκληρο το πηγα στα 9. Διαπιστωσα οτι χαμηλωσε η μηχανη και εχω καλυτερη αποσβεση των ανωμαλιων.Μεσα στην πολη μου φανηκε οτι εγινε πιο ευελικτη...εξω δεν προλαβα να την δοκιμασω.

Να την *****ωσω και αλλο,η θα ηταν υπερβολη;
Αυτο σημαινει οτι ειχες τελειως λαθος ρυθμισμενη αποσβεση ..... η σωστη ρυθμιση αποσβεσης για οποια σκληροτητα η διαδρομη αναρτησης ειναι αυτη που μετα την εκταση της δεν ξεκιναει καν αλλη ταλαντωση μετα απο λιγο θα φανει στο λαστιχο αν και ποσο εχει κανει ''σκαλοπατια''
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
η προφορτηση δεν σκληραινει το ελατηριο απλα ρυθμιζει το υψος και ''ζυγιζει'' το μηχανακι μπρος - πισω

με ''ζυγισμενο'' μηχανακι κοιτας το sag αν ειναι πολυ εχεις *****ο ελατηριο αν ειναι λιγο τοτε ειναι σκληρο
το ποσο ευκολα και αν τερματιζει η αναρτηση ειναι θεμα σκληροτητας

με σωστες σκληροτητες και διαδρομες ελατηριων ρυθμιζεις την αποσβεση στα πισω αμορτισερ καλο ειναι να υαπανω παρχει βιδακι και στις μπροστα τουλαχιστον ταπες αερα απο οπου θα μπορεις να προσθεσεις λιγο λαδι η και λιγο αερα για να σφιξεις την αποσβεση

Περα αυτων οτι αλλη ρυθμιση υπαρχει ( high η και low speed compresion ) ειναι καλοδεχουμενη
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτο σημαινει οτι ειχες τελειως λαθος ρυθμισμενη αποσβεση ..... η σωστη ρυθμιση αποσβεσης για οποια σκληροτητα η διαδρομη αναρτησης ειναι αυτη που μετα την εκταση της δεν ξεκιναει καν αλλη ταλαντωση μετα απο λιγο θα φανει στο λαστιχο αν και ποσο εχει κανει ''σκαλοπατια''

Για παρτο αλλιως μπας και καταλαβω.

Ασε τις μπροστα και πες μου μονο για την προφορτιση.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Πρωτη δουλεια να δω ποσα κλικ,η αν θελετε ποσες πληρης περιστροφες,ειχα μεχρι να τερματισει στο σκληρο.Διαπιστωσα οτι ειχα δυο προς το σκληρο και πανω απο 20,για το *****ο.

Απο δυο κλικ απο το σκληρο το πηγα στα 9. Διαπιστωσα οτι χαμηλωσε η μηχανη και εχω καλυτερη αποσβεση των ανωμαλιων.Μεσα στην πολη μου φανηκε οτι εγινε πιο ευελικτη



Aποσβεση *****ωσα.Τελικα απο τις 9 που το ειχα παει το γυρισα στις 5 να κανω καμμια δοκιμη στον δρομο και βλεπουμε.Το μπροστα το ειχα κατεβασει καναν ποντο.



Τι πειραξες τελικα ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
η προφορτηση δεν σκληραινει το ελατηριο απλα ρυθμιζει το υψος και ''ζυγιζει'' το μηχανακι μπρος - πισω

με ''ζυγισμενο'' μηχανακι κοιτας το sag αν ειναι πολυ εχεις *****ο ελατηριο αν ειναι λιγο τοτε ειναι σκληρο
το ποσο ευκολα και αν τερματιζει η αναρτηση ειναι θεμα σκληροτητας

με σωστες σκληροτητες και διαδρομες ελατηριων ρυθμιζεις την αποσβεση στα πισω αμορτισερ καλο ειναι να υαπανω παρχει βιδακι και στις μπροστα τουλαχιστον ταπες αερα απο οπου θα μπορεις να προσθεσεις λιγο λαδι η και λιγο αερα για να σφιξεις την αποσβεση

Περα αυτων οτι αλλη ρυθμιση υπαρχει ( high η και low speed compresion ) ειναι καλοδεχουμενη

Τώρα με μπέρδεψες και εμένα..... για να ξεμπερδευτούμε όλοι δίνω τα παρακάτω που τα εξηγούν πολύ ωραία και παραστατικά.

Ειδικά εδώ: https://lifeatlean.com/teach-me-suspension-everything-preload/


και
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Την αναρτηση του tiger την ενοιωθα λιγο σκληρη αλλα επειδη δεν με χαλναγε κιολας την αφηνα στην ησυχια της.Σε προσφατη κουβεντα με φιλο σχετικα με το χαμηλωμα της μηχανης κανα δυο ποντους μου εριξε την ιδεα να *****ωσω την αναρτηση μηπως τους βρω απο εκει.

Πρωτη δουλεια να δω ποσα κλικ,η αν θελετε ποσες πληρης περιστροφες,ειχα μεχρι να τερματισει στο σκληρο.Διαπιστωσα οτι ειχα δυο προς το σκληρο και πανω απο 20,για το *****ο.

Απο δυο κλικ απο το σκληρο το πηγα στα 9. Διαπιστωσα οτι χαμηλωσε η μηχανη και εχω καλυτερη αποσβεση των ανωμαλιων.Μεσα στην πολη μου φανηκε οτι εγινε πιο ευελικτη...εξω δεν προλαβα να την δοκιμασω.

Να την *****ωσω και αλλο,η θα ηταν υπερβολη;

Παναγιώτη πείραξες την απόσβεση επαναφοράς ή της συμπίεσης?

Έκανες πιο γρήγορη την απόσβεση της ανάρτησης. Αν είναι συμπίεσης θα διαβάζει καλύτερα τον δρόμο αλλά σε μεγάλες ταχύτητες ίσως σου κουνάει.

Αν έκανες πιο γρήγορη την απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ ως ενα σημείο θα είσαι οκ αλλά δοκίμασε σε σαμάρια μη τυχόν επανάφερει απότομα και σηκώνει τον πίσω τροχό στον αερα.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι πειραξες τελικα ;

Παναγιώτη πείραξες την απόσβεση επαναφοράς ή της συμπίεσης?

Έκανες πιο γρήγορη την απόσβεση της ανάρτησης. Αν είναι συμπίεσης θα διαβάζει καλύτερα τον δρόμο αλλά σε μεγάλες ταχύτητες ίσως σου κουνάει.

Αν έκανες πιο γρήγορη την απόσβεση επαναφοράς στο αμορτισέρ ως ενα σημείο θα είσαι οκ αλλά δοκίμασε σε σαμάρια μη τυχόν επανάφερει απότομα και σηκώνει τον πίσω τροχό στον αερα.

IMG_2.jpg
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος

Από τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω αλλά βρήκα σε ένα παλιό μοτό, πως το tiger με τις χυτές ζάντες έχει ρύθμιση επαναφοράς στο αμορτισέρ.

Όταν φορτώνεις τη μηχανή και προσθέτεις προφορτιση θα προσθέτεις και μερικά κλικ απόσβεσης επαναφοράς. Όσο πιο σφιχτό το ελατήριο έχει την τάση να επαναφέρει πιο γρήγορα, οπότε από το ρυθμιστήρι, κάνεις μερικά κλικ πιο αργή την επαναφορά.

Όταν το έχεις ξεφόρτωτο, ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς έτσι ώστε να προλαβαίνει να επαναφέρει στις ανωμαλίες ούτε απότομα, ούτε πολύ αργά. Η αργή - γρήγορη λειτουργείας της απόσβεσης επαναφοράς του αμορτισέρ έχει να κάνει και με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας.

Για παράδειγμα:
Αν έχεις το αμορτισέρ με αργή επαναγορά, σε χαμηλές ταχύτητες δίνει την αίσθηση του σφιχτού, θα σε κοπανήσει σε λακουβα αλλά σε γρήγορη οδήγηση αν πέσεις σε σαμάρι θα το αποσβέσει γλυκά.

Αντίθετα αν είναι ρυθμισμένη προς το γρήγορο, στην πόλη θα είναι πιο άνετο,αλλά σε σπορ οδήγηση θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Από τη φωτογραφία δεν μπορώ να καταλάβω αλλά βρήκα σε ένα παλιό μοτό, πως το tiger με τις χυτές ζάντες έχει ρύθμιση επαναφοράς στο αμορτισέρ.

Όταν φορτώνεις τη μηχανή και προσθέτεις προφορτιση θα προσθέτεις και μερικά κλικ απόσβεσης επαναφοράς. Όσο πιο σφιχτό το ελατήριο έχει την τάση να επαναφέρει πιο γρήγορα, οπότε από το ρυθμιστήρι, κάνεις μερικά κλικ πιο αργή την επαναφορά.

Όταν το έχεις ξεφόρτωτο, ρυθμίζεις την απόσβεση επαναφοράς έτσι ώστε να προλαβαίνει να επαναφέρει στις ανωμαλίες ούτε απότομα, ούτε πολύ αργά. Η αργή - γρήγορη λειτουργείας της απόσβεσης επαναφοράς του αμορτισέρ έχει να κάνει και με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας.

Για παράδειγμα:
Αν έχεις το αμορτισέρ με αργή επαναγορά, σε χαμηλές ταχύτητες δίνει την αίσθηση του σφιχτού, θα σε κοπανήσει σε λακουβα αλλά σε γρήγορη οδήγηση αν πέσεις σε σαμάρι θα το αποσβέσει γλυκά.

Αντίθετα αν είναι ρυθμισμένη προς το γρήγορο, στην πόλη θα είναι πιο άνετο,αλλά σε σπορ οδήγηση θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.

Αυτο που σου εχω με το βελος ρυθμιζει την προφωρτηση.

Σκοπος ειναι να βρω μια ενδιαμεση ρυθμιση για να μην παιζω καθε φορα.

Απ οτι φαινεται την βρηκα,αλλα θα δω στην πορεια πως θα λειτουργησει.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Αυτο που σου εχω με το βελος ρυθμιζει την προφωρτηση.

Σκοπος ειναι να βρω μια ενδιαμεση ρυθμιση για να μην παιζω καθε φορα.

Απ οτι φαινεται την βρηκα,αλλα θα δω στην πορεια πως θα λειτουργησει.

Όλοι το ίδιο κάνουμε με την προφορτιση. Υπάρχει ένας γενικός μπούσουλας με το δυναμικό και στατικό σαγκ αλλά τίποτα απόλυτο.

Μήπως έχει το αμορτισέρ βίδα ρύθμισης απόσβεσης χαμηλά?
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Πάνο τα έχω φώτο από το manual αν βοηθάνε καθόλου!! Είναι από το 1050 φυσικά αλλά κ εμένα έτσι είναι, επάνω βίδα για προσφορτιση ελατηρίου και χαμηλά βιδάκι για ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς!
IMG_20180503_105038-2598x3464-1948x2597.jpg
Και για εμπρός
IMG_20180503_105020-2598x3464-1948x2597.jpg
Και ένα πινακάκι για μπούσουλα στο περίπου.
IMG_20190209_131823.jpg
Δεν υπάρχει μια ρύθμιση που να μας καλύπτει σε όλα, για δικαβαλο, για φόρτωμα, για γρήγορη οδήγηση, για άνεση!
Πρέπει να είμαστε στη ρύθμιση συνέχεια!!
 
Top Bottom