MOTO.GP 2019 ROUND 1 LOSAIL QATAR 7- 10 - 03 - 2019

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Οτι καλύτερο για ξεκινημα νεας χρονιας!
Δυνατος αγωνας χωρις πτωσεις!
Ωριμος Ντοβι
Σαφως Μαχητης ο Αχωνευτος ΜΜ
Ατυχος Quartararo,θα κερασει πολυ πονο φετος!cde
Εκπληκτικα ανεβασμενη Σουζουκι!!!
Λίγος Βινιαλες....;;cdefghigi
Σταθερα κ χρονια πια κολλημενος ο ΔΔ με τον Γιατρό...Joy
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Σταθερα κ χρονια πια κολλημενος ο ΔΔ με τον Γιατρό...Joy


Η αρρώστια που έγινε λατρεία


Δεν ειναι ο μόνος
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Φοβερός αγώνας!!!

Δυνατές μοτοσικλέτες και νέοι,ορεξάτοι διεκδικητές.
Η καλύτερη αρχή...


Εκτός αυτού.
Αυτό το παλικαράκι..
Αυτό το παλικαράκι!!!


 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.508
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Το γεγονος ότι εκεινος ο Ιαννονε καταφερε και επεσε μονος του αφου ειχε τελειωσει ο αγωνας?
Τελικα το παλληκαρι το εχει ταμα αν δεν τσακισει κανεναν αλλο θα τσακιστει μονος του απο συνηθεια για να μην ξεχνιεται.... ακομα και ας εχει τελειωσει ο αγωνας!

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.151
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
abcdefghBcdefαυτος Ο Διατσιδης ρε παιδιά κατι πρεπει να γινει με δαυτον...
μεχρι και υπογραφες να μαζέψουμε....BcdefabcdefghBcdefBcdefBcdefBcdefabcdefgh
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MotoGP Yamaha: Rossi & Vinales στο φαινόμενο του καθρέφτη
Το πλεονέκτημα της απαισιοδοξίας

Την απάντηση σε όσους αναρωτιούνται, πως είναι δυνατόν ο Vinales να σπάει τα χρονόμετρα το Σάββατο και στον αγώνα της Κυριακής να τον προσπερνάει ο Rossi, που ξεκίνησε από τη… γαλαρία και όλο το διήμερο των δοκιμαστικών ήταν ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο αργός, μας την έδωσε ο Dovisiozo στην συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα. Ο Ιταλός αναβάτης της Ducati το είπε ξεκάθαρα στους δημοσιογράφους: Τα MotoGP έχουν αλλάξει. Δεν μπορείς να οδηγείς τέρμα γκάζι από την αρχή έως το τέλος του αγώνα. Το ζητούμενο είναι να είσαι στην κατάλληλη θέση, την κατάλληλη στιγμή”. Τι όμως εννοεί ο Dovi λέγοντας “Κατάλληλη θέση” και “Κατάλληλη στιγμή” και κυρίως, τι σχέση έχει με αυτό που είδαμε να συμβαίνει στον αγώνα του Qatar ανάμεσα στον Rossi και τον Vinales; Προφανώς ο Dovi μας λέει πως οι αναβάτες των MotoGP πρέπει πλέον να κάνουν διαχείριση των ελαστικών τους, κάτι που δεν χρειαζόταν να κάνουν την εποχή που οι μοτοσυκλέτες είχαν κινητήρες 800cc και ελαστικά της Bridgestone. Τα θηρία των 1000cc με τους σχεδόν 300 ίππους και το γεγονός πως η Michelin είχε αποσυρθεί για πολλά χρόνια από τα GP, αναγκάζουν τους αναβάτες να διαχωρίσουν τον τρόπο οδήγησής τους, ανάμεσα στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και τον αγώνα. Να βάλουμε στην εξίσωση και τα ηλεκτρονικά που επιτρέπουν στους αναβάτες να έχουν την μέγιστη επιτάχυνση στις εξόδους, με λίγα λόγια να χρησιμοποιούν πολλούς από τους προσφερόμενους ίππους και ναι, η δουλειά των ελαστικών δεν είναι εύκολη και ποτέ - ποτέ ξανά, δεν θα μπορέσει να υπάρξει σύγκριση με παλαιότερες γενιές!

Η έκφραση “Race Pace” είναι η καραμέλα που έχουν πλέον όλοι στο στόμα τους στα πιτς. Όμως ο Vinales είχε καταπληκτικό “Race Pace” στα δοκιμαστικά, τόσο στη Sepang όσο και στο Qatar. Τότε γιατί όταν ήρθε η ώρα του πραγματικού αγώνα είδε τον Rossi να τον προσπερνά και να τερματίζει μόλις 0,6’’ πίσω από τον νικητή του αγώνα; Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη νέα έκφραση: “The real race pace”. Διότι εδώ ακριβώς την πάτησε ο Vinales και πάνω σε αυτό βασίστηκε ο Rossi. Η απαισιοδοξία του Rossi καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμαστικών της Sapang και του Qatar, όπου έλεγε πως η Yamaha δεν έχει κάνει τα βήματα προόδου που θα έπρεπε, για κάποιους ήταν απλή γκρίνια καθώς την ίδια στιγμή ο Vinales πέταγε και δήλωνε απόλυτα ικανοποιημένος από τη μοτοσυκλέτα του. Μόνο που ο Rossi είναι 40 χρονών και ο Vinales σχεδόν τα μισά. Πράγματι, κατά τις δοκιμές στη Sepang και τη Jerez οδήγησαν ο ένας πίσω από τον άλλον για πολύ ώρα, προσπαθώντας να κάνουν μια εξομοίωση αγώνα και να δουν πως συμπεριφέρονται τα ελαστικά όταν βρίσκονται πίσω από άλλη μοτοσυκλέτα. Εκείνο που ΔΕΝ έκαναν, ήταν να δουν πως συμπεριφέρονται τα ελαστικά, όταν τα πιέζεις για να προσπεράσεις κάποιον άλλον αναβάτη. Σε αυτό το σημείο την πάτησε ο Vinales στον αγώνα του Qatar, διότι κάνοντας μια πολύ κακή εκκίνηση έμπλεξε μέσα στην "συμμορία των 8". Με τον κινητήρα της Yamaha να μην έχει την επιπλέον δύναμη για να προσπεράσει στο τέλος της ευθείας, οι αναβάτες της Yamaha έπρεπε να κάνουν τις προσπεράσεις τους μέσα στις στροφές. Ο Rossi που υπέφερε μέχρι και την τελευταία στιγμή με την υπερβολική φθορά του εμπρός ελαστικού του, φρόντισε να στήσει το πλαίσιο και να προσαρμόσει την οδήγησή του, ώστε να το βοηθήσει όσο περισσότερο μπορεί. Για αυτό λέμε και ξανά λέμε, όπως κι εδώ, πως είναι αναβάτης της Κυριακής... Αντιθέτως, ο Vinales ήταν πολύ γρήγορος και σταθερός, οπότε πίστεψε πως ξεκινώντας από την πρώτη θέση θα επιβάλει τον δικό του ρυθμό στον αγώνα.



Η κακή εκκίνηση όμως τον έφερε αντιμέτωπο με την αλήθεια. Οι δηλώσεις του περιγράφουν με τον καλύτερο τρόπο τι συνέβη: “Μόνος μου φρενάρω εντελώς όρθιος και μπαίνω με φόρα στη στροφή χωρίς να ζορίζω το εμπρός ελαστικό. Και καθώς έχω φόρα δεν χρειάζεται να χουφτώσω απότομα νωρίς το γκάζι και να ζορίσω το πίσω ελαστικό. Όταν όμως είσαι ανάμεσα σε άλλους αναβάτες και θέλεις να τους περάσεις, αναγκαστικά θα φρενάρεις πιο βαθιά μέσα στην στροφή και αναγκαστικά θα ανοίξεις πιο νωρίς το γκάζι.”

Σίγουρα όχι από τύχη, ο Rossi τα ήξερε όλα αυτά από πριν και τα παράπονά του όλο αυτό το διάστημα προς τη Yamaha δεν ήταν ενός γκρινιάρη γέρου. Μάλλον η ταχύτητα του Vinales στις δοκιμές της Sepang έκανε κακό στην ομάδα της Yamaha. Εκ του αποτελέσματος, φαίνεται πως ο γκρινιάρης γέρος είχε δίκιο. Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι σε αυτόν τον αγώνα έκανε τον άθλο να βρεθεί μια ανάσα από το βάθρο ξεκινώντας από την 14η θέση, συνέχισε να ασκεί κριτική προς την ομάδα του: “Η πίστα του Qatar κρύβει με κάποιο τρόπο τα προβλήματά μας, που βασικά είναι τα ίδια με πέρσι. Μας λείπει το κράτημα, τόσο από το πλαίσιο, όσο κι από τα ηλεκτρονικά, οπότε καταπονούμε πολύ τα ελαστικά μας.”

Ειδες ο παππους κατι ξερει Angry old manAngry old manAngry old man


πηγη https://www.motomag.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο αγώνας αυτός καθαυτός δεν εδρεψε δάφνες θεάματος ( τουλάχιστον για τους φανατικούς)
Περιορίστηκε στο σβήσιμο του quartarro ,στην εκκίνηση και το τι θα έκανε το γαλλακι με το δορυφορικό yamaha - petronas αν ξεκίναγε κανονικά.
Αν είπαμε...
Με το αν δεν κερδίζονται αγώνες.
Ταυτόχρονα διάβασα συνειρμούς γιατί προπερσι άφησαν τον mm να μπει το τιμ να τον σπρώξει και να εκκινήσει κανονικά.
Όλοι όσοι ασχολούνται ( θεαματικά πάντα, γιατί κανείς δεν μπορεί να πει οτι τα ξέρει εκ των έσω, εκτός αν είσαι ο Σούπο,ο νταλινια και οι διάφοροι τιμ μάνατζερ)
ήξεραν οτι η Ντουκάτι θα είναι λίγο ποου όπως πέρυσι και καλύτερη.
Οι χρόνοι του χειμώνα στα δοκιμαστικά και του τριημέρου απο εργοστάσιακα και μη το έδειχναν.
Ατυχής συγκυρία η σέλα που έφυγε.
Η HONDA δυνατότερη απο πέρυσι,πλησίαζε και ξεπερνούσε την ducati σε τελικές, εκεί κοντά και η suzuki ,με τελικές και ταχύτητα μέσα στην στροφή και σταθερότητα.
Το απέδειξε και με τον ρούκι τής.
Η YAMAHA ηταν εμφανώς ποιο αργή στις ευθείες ,αλλά μην έχοντας καλη ταχύτητα εξόδου.
Ενω μέσα στην στροφή πατούσε καλά (δηλώσεις ROSSI)
Που πειραματίστηκε με το στήσιμο το Σάββατο για να βελτιώσει την έξοδο απο στροφή σε στροφή είχε όμως φθορά εμπρός.
Σπαζοκεφαλια.
Την οποία πρέπει να λύσουν οι αρχιμηχανικοι της .
Αν κοιτάξουμε λίγο πίσω στα χρόνια όταν η YAMAHA ξεκίνησε πρώτη και τερμάτισε πρώτη έχοντας σχεδόν το ίδιο μηχανάκι με σχεδόν τα ίδια λάστιχα θα δούμε οτι η YAMAHA έμεινε στο τότε, ενω οι άλλοι προχώρησαν.
Σε αυτό το επίπεδο που οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές σχεδόν αόρατες δεν υπάρχουν μαγικά στοιχεία.
Δηλαδή
Τι να πούμε για την SUZUKI , που απείχε χρόνια, που δεν είχε δεδομένα και τρέχει ΜΟΝΟ με δυο μηχανάκια χωρίς δεδομένα απο δορυφορικά.
Το να είσαι κοντά εκμεταλλευόμενος το σλιπ στριμ είναι μίσος άθλος και μισή αλήθεια.
Αλλά για να βγεις να προσπερασεις χρειαζεται παραπανω δύναμη την οποία η YAMAHA ,δεν έχει.
Έμεινε στο πριν κάτι χρόνια .
Στον ενα γύρο με διαφορετικές ρυθμίσεις χωρίς να δίνεις βάρος στην φθορά των ελαστικών, η YAMAHA πέταγε ( δηλώσεις vinales) το πρόβλημα προέκυψε με ρυθμίσεις αγώνα και σε αυτά που περιέγραψα.
Ευελπιστούν οτι σε πιο κλειστές πιστες θα πάνε καλύτερα.
Αλλά
Όλο αυτό οτι κρατάμε ενα ρυθμό κάνοντας τραινακι και περιμένοντας τους 5 τελευταίους γύρους για να πάνε τέρμα είναι για μένα αηδιαστικο.
Δεν είναι GP
Είναι endurance.
Δείτε ποιο και πότε έκαναν τον καλύτερο γύρο τους.
Οι dovi,marquez,cratchlow,rins εκαναν τους καλύτερους χρόνους στο τέλος.
Και οι μάχες ηταν αναμεσα στους dovi - marquez στους 3-4 τελευταίους γύρους.
Τίποτα άλλο.
Ποιό πίσω ένας quartarro που πήγαινε αέρα πατέρα και προσπερνούσε οτι είχε μπροστά του αλλά μέχρι να ερθει η φθορά των ελαστικών του.
Ο αγαπημένος μου VALE ,έκανε ( νομίζω) άθλο παίζοντας με τις ρυθμίσεις την Κυριακή .
Γιατί την ταχύτητα στον ενα γύρο την έδειξε την παρασκευή.
Σε ρυθμό αγώνα και μέσα στην κίνηση που θέλει μπαμ και δυναμη χάνει ,εκεί βλέπω εγώ το πρόβλημα.
Ο VALE δεν ηταν ποτέ εκιινησακιας,έμενε πίσω ,μελετούσε επιτιθόταν και περνούσε στο τέλος.
Αν ο vinales ,που είναι εκκινησακιας ξεκίναγε πρώτος και έχτιζε διαφορά θα μιλαγαμε αλλιώς τώρα.
Με τα αν δεν κερδίζονται αγώνες, ουτε με πορδες βάφονται αβγά.
Αν δεν κάνουν κάτι δραστικό εκεί στην YAMAHA ,θα μιλάμε παλι για επανάληψη της περσινης χρονιάς με -1 θέση πίσω για την YAMAHA ,αφού η suzuki δείχνει δυνατή και σταθερή και απο απειρία των αναβατών της θα χάνει θέσεις.
Το πρωτάθλημα ουσιαστικά ξεκινάει στην Ευρώπη ,αν αλλάξει κάτι ως τοτε βλέπουμε .
Αν όχι abcdabcd

Αυτά
 
Top Bottom