Κιτ επισκευής ελαστικών

doryforos

new member
Δημοσιεύσεις
301
Ηλικία
49
Μοτοσυκλέτα
Piaggio Liberty i Get 125 abs
Honda Cb 500x
Όνομα
Νίκος
Κάποτε το είχα στην βαλίτσα , με το που αποφάσισα να κουβαλάω non stop φαρμακείο μαζί μου τα έχω ολα σ ενα μικρό polo και μόλις κατεβαίνω απ την μηχανή τα παίρνω μαζί μου. μόνο του το Κιτ κοπανάει στην μπαγκαζιέρα σε κάθε λακούβα γκραπα γκρούπα
 

VDR

new member
Δημοσιεύσεις
114
Ηλικία
121
Μοτοσυκλέτα
DR650SE R1200GSA
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Προσωπικά χρησιμοποιώ μία τρόμπα της touratech, δύο λεβιέδες 42cm, το σετακι : stop&go Pocket Tire Plugger, και μεγάλα εσωτερικά μπαλώματα..στο ξεζαντάρισμα του ελαστικού χρειάζεται προπόνηση..αλλιώς..έμπλεξες!
Αν επιθυμεί κάποιος να οργανωθεί περισσότερο,τότε θα του πρότεινα μία βαλβίδα και ένα ζευγάρι ενισχυμένες σαμπρέλες..
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Υπάρχει και μια εναλλακτική λύση ένα είδος βιδας η οποία έχει πάνω τις κόλλα και βιδωνει απευθείας στην τρύπα, νομίζω ότι είναι λίγο καλύτερο από το κορδονι.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.143
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Υπάρχει και μια εναλλακτική λύση ένα είδος βιδας η οποία έχει πάνω τις κόλλα και βιδωνει απευθείας στην τρύπα, νομίζω ότι είναι λίγο καλύτερο από το κορδονι.

ναι ε;;;; για φερτο να το δουμε λοιπόν ....
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Δεν το έχω προμηθευτεί ακόμα
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Καθολου το καλό πράγμα πάντα αργει
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπάρχει και μια εναλλακτική λύση ένα είδος βιδας η οποία έχει πάνω τις κόλλα και βιδωνει απευθείας στην τρύπα, νομίζω ότι είναι λίγο καλύτερο από το κορδονι.

Σε χωματινη με βρηκε λαστιχο.Φτυνει λοιπον φιλος εντουρας την τσιχλα,την τυλιγει σε μια βιδα χωρις κεφαλι και την "βιδωνει" στο λαστιχο μου,στο σημειο που ειχαμε βγαλει το καρφι.Τεσσερες ωρες μετα που φτασαμε σε βενζιναδικο,δεν ειχε χασει καθολου αερα.
 

Arisxios

member
Δημοσιεύσεις
1.845
Ηλικία
56
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Πατίνι
Όνομα
Αρης
Περιοχή
Πειραιας
Σε χωματινη με βρηκε λαστιχο.Φτυνει λοιπον φιλος εντουρας την τσιχλα,την τυλιγει σε μια βιδα χωρις κεφαλι και την "βιδωνει" στο λαστιχο μου,στο σημειο που ειχαμε βγαλει το καρφι.Τεσσερες ωρες μετα που φτασαμε σε βενζιναδικο,δεν ειχε χασει καθολου αερα.



Τι μαθαίνει κανείς !!! Yes
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.472
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι μαθαίνει κανείς !!! Yes

Απο τοτε εχω,περα απο το κιτ επισκευης και βιδες διαφορων μεγεθων.Φυσικα θελει προσοχη,οπως και το κιτ,να μην κανουμε μεγαλυτερη την ζημια.
 

VKon

GS is a great way to spend time on the roads
Δημοσιεύσεις
1.339
Ηλικία
56
Περιοχή
Καβάλα
Μοτοσυκλέτα
F 800 GS
Όνομα
Κώστας
Περιοχή
Καβάλα
Λόγω σαμπρέλων μαζί μου έχω πάντα μία φιάλη αφρό, και τις περισσότερες φορές σε ταξίδι έχω και το κομπρεσέρ της Airman.

GS is a great way to spend a lot of time on the road
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Οι έχοντες σαμπρελες και χωματινες ανησυχίες, πέρα απο τα διάφορα κιτ επισκευής καλά είναι να έχουν και καμία παραπανισια μπροστινή σαμπρέλα.
Γιατί αν σκιστει η σαμπρέλα δεν χωράει επισκευή οπότε η αντικατάσταση είναι μονόδρομος.
Και λέω μπροστινή γιατί διπλώνονται την κάθεται μια χαρά και στην μικρότερη πίσω ζάντα.
Ενω αν έχουμε έξτρα σαμπρέλα μια πίσω αν την χρειαστούμε για εμπρός όσο και να την τραβαμε δέν.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Επίσης ενα σακουλάκι δεματικά ( tie wraps) χρειάζονται πάντα.
Σε περίπτωση που χαλάσει το εξωτερικό λάστιχο αλλά έχουμε καλή σαμπρέλα, τα tie wraps βοηθάνε στο να κρατούν το εξωτερικό λάστιχο και να μην ξεζανταρει.
Εφαεμοζεται αναμεσα απί τις ακτίνες και τα φαρδιά αυλάκια του ελαστικού.
Φουσκωνουμε σταδιακά κσι μαζευουμε τα μποσικα για να μην μας βγει η σαμπρέλα.


*τελευταια ενας φίλος μου έδειξε τέτοια δεματικά τα οποία εξωτερικά ήταν σαν καρφιά - πλαστικά μεν ,τα οποία τοποθετούνται σε αυτοκίνητα αντί για αλυσίδες
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το πρώτο mousse ελαστικών για street χρήση! Πότε έρχεται​

Μεικτή λύση με συμπλήρωση αέρα

Το πρώτο παγκοσμίως mousse ελαστικών για ασφάλτινη καθημερινή χρήση, παρουσίασε η RISEMOUSSE, μία μικρή εταιρεία με έδρα την Ιταλία που πρωτοπορεί όμως στην συγκεκριμένη λύση για τα ελαστικά.
Τα mousse είναι η καλύτερη συντροφιά για όλους τους αγωνιζόμενους στο χώμα και εξασφαλίζουν την λειτουργία του ελαστικού χωρίς αέρα, που σημαίνει πως οι αγωνιζόμενοι συνεχίζουν κανονικά την πορεία τους αδιαφορώντας για τρύπες και μικρό-χτυπήματα στην ζάντα που διαφορετικά θα είχαν οδηγήσει σε απώλεια αέρα ενός tubeless ελαστικού ή την καταστροφή του αεροθαλάμου (σαμπρέλα) που είναι επίσης εξαιρετική λύση στο χώμα.
Κάθε φορά που «εντουράδες» έρχονται στο Mega Test, κάνουν την ίδια ερώτηση όταν αρχίζουν να βιώνουν την διαδικασία των απανωτών αλλαγών ελαστικών ή την ανάγκη να βάλουμε ορισμένες φορές σαμπρέλες σε tubeless ελαστικά για να συνεχίσουμε μετά από κάποιο χτύπημα πέτρας. Οι μεγάλες Adventure πάσχουν στο χώμα σε αυτό το κομμάτι (και σε αυτό το κομμάτι όπως κάθε φορά επαναλαμβάνουμε) ιδιαίτερα αν χαμηλώσεις πιέσεις για να βρεις περισσότερη πρόσφυση. Η απώλεια αέρα είναι δεδομένο πως θα συμβεί σε μία παρέα δέκα μοτοσυκλετών. Κι έτσι σχεδόν σε κάθε νέο συμμετέχοντα σε Mega Test γεννάται το ερώτημα αν θα μπορούσαμε να αποφύγουμε αυτή την ταλαιπωρία χρησιμοποιώντας mousse. Η απάντηση είναι πως όχι, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο μέχρι να βγει ένα νέο προϊόν. Και είναι ανέφικτο γιατί μετά την πρώτη μέρα, το πολύ μετά την δεύτερη ημέρα ενός Mega Test τα mousse θα είχαν γράψει τόσους πολλούς θερμικούς κύκλους που θα είχαν χάσει πλέον την συνοχή τους και θα διαλύονταν μέσα στο ελαστικό. Ακόμη και με οδήγηση σε μικρές ταχύτητες, τα mousse δεν θα επέτρεπαν την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και το κυριότερο δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξουν την μεικτή οδήγηση, όπου βγαίνεις από τον χωματόδρομο σε κάποιο ορεινό επαρχιακό, κάπου στην Βοσνία για παράδειγμα, και αρχίζεις να οδηγείς τέρμα γκάζι και να χαίρεσαι την ταχύτητα για πρώτη φορά μετά από πολλά χιλιόμετρα 1η-2α και λίγο 3η σε απαράδεκτα σκληρές συνθήκες χωματόδρομου.

Με τα παραπάνω μόλις περιγράψαμε και τα προβλήματα που καλείται να προσπεράσει ένα τέτοιο νέο προϊόν που μας έδειξε από κοντά η Risemousse. Η Eicma, η μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, τραβά όλα τα βλέμματα και γράφουν για αυτή τόσο εκείνοι που πήγαν, όσο και εκείνοι που δεν πάτησαν το πόδι τους, αλλά θεωρούν πως μπορούν να εκφέρουν άποψη για το τι υπήρχε εκεί, μένοντας στις φωτογραφίες και τα Δ.Τ. των εταιρειών. Το νέο Risemousse είναι ένα από τα πράγματα που έπρεπε να ψάξεις και να ανακαλύψεις, χωμένο στην άκρη ενός αχανούς περιπτέρου. Πιάνοντάς το στα χέρια και σηκώνοντάς το μπορείς επίσης να αντιληφθείς κι αυτό που διατείνεται η εταιρεία, πως ο μέσος αναβάτης δεν θα καταλάβει την διαφορά από το πρόσθετο βάρος.
Με κάτω από 500 γραμμάρια το mousse έχει κιόλας αρκετό βάρος ώστε να κάνει διαφορά στο γυροσκοπικό και να νιώθεις το τιμόνι σου πιο βαρύ, όμως ταυτόχρονα τέτοιες διαφορές βάρους μπορεί κανείς να δει και από ελαστικό σε ελαστικό, κι αν δεν μιλάμε για sport χρήση, που έτσι κι αλλιώς δεν προτείνεται αυτό το προϊόν, στις υπόλοιπες συνθήκες είτε δεν θα αντιληφθείς την παρουσία του, είτε είναι κάτι που θα συνηθίσεις γρήγορα. Το αν πράγματι το συνηθίζει κανείς γρήγορα είναι ακόμη άγνωστο και μένουμε στην δική τους δήλωση, καθώς δεν τα έχει δοκιμάσει κανείς άλλος ακόμη.

Η RISEMOUSSE έφτιαξε το mousse για street χρήση έχοντας πρώτα στο μυαλό της την καθημερινή οδήγηση και μετά τις Adventure μοτοσυκλέτες. Στόχος είναι να μην μένεις ποτέ στο δρόμο από απώλεια αέρα στο ελαστικό ενώ το mousse να μπορεί να κρατήσει ακόμη και μία τριετία, δυνητικά και πενταετία, ώστε να μην χρειάζεται αντικατάσταση πριν το ελαστικό που το φιλοξενεί.

Για να ξεπεράσει τα θεμελιώδη προβλήματα της καταστροφής από την θερμοκρασία και τις φθοράς, το mousse δεν καλύπτει όλο θάλαμο του ελαστικού. Το μπλε αφρολέξ που βλέπετε στις φωτογραφίες δείχνει το στρώμα αέρα. Οπότε ο αναβάτης βάζει το mousse και ταυτόχρονα συμπληρώνει και αέρα. Υπάρχει και ειδική μελέτη για αισθητήρες πίεσης που πλέον έχουν, σχεδόν, όλες οι Adventure και αρκετά σκούτερ, οι οποίοι συνεχίζουν να δουλεύουν κανονικά. Ένας θύλακας στο mousse αφήνει χώρο για τον αισθητήρα ο οποίος στην συνέχεια αντιλαμβάνεται την πίεση με τον ίδιο τρόπο που θα έκανε και πριν, απλά η πίεση αυτή προκύπτει από μικρότερη ποσότητα, καθώς ο υπόλοιπος χώρος καταλαμβάνεται από το mousse.

Ο αέρας αυτός, εκτός από την πλήρωση του ελαστικού είναι και ο τρόπος προστασίας του mousse από την θερμοκρασία καθώς επιτυγχάνεται ομοιογένεια και διαχέεται η πρόσθετη θερμότητα στην επιφάνεια του ελαστικού. Είναι επίσης ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσουν σωστά τα ασφάλτινα ελαστικά, που χρειάζονται τον αέρα για να ρυθμίσουν την θερμοκρασία λειτουργίας τους. Τόσο για να ζεσταθούν γρήγορα, όσο και για να αποβάλλουν πρόσθετη θερμότητα και να μην χάσουν τις ιδιότητες τους ή αρχίσουν να παρουσιάζουν μεγαλύτερη φθορά. Η RISEMOUSSE έχει περάσει μεγάλο διάστημα δοκιμών και πήρε και πιστοποίηση TUV για να βεβαιωθεί πως όλα τα ελαστικά θα δουλεύουν σωστά με την ποσότητα αέρα, και φυσικά αυτός είναι και ένας από τους λόγους που δεν προτείνεται η αγωνιστική χρήση, ακόμη και ερασιτεχνικά, πέρα φυσικά από την αύξηση βάρους που είναι ο βασικότερος αποτρεπτικός παράγοντας. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις όμως το νέο mousse υπόσχεται πως σε περίπτωση που το ελαστικό χάσει αέρα, εσύ θα μπορείς να συνεχίσεις μέχρι το επόμενο βουλκανιζατέρ χωρίς καν να χρειαστεί να σταματήσεις, πέρα από το να κάψεις ταχύτητα. Η απώλεια αέρα στα ελαστικά γίνεται γρήγορα και παρόλο που έχεις χρόνο ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες να σταματήσεις δεξιά, δεν είναι πάντα και το πιο ασφαλές σενάριο, σε αντίθεση με το mousse που θα χάσει μόνο το λεπτό στρώμα αέρα και το ελαστικό θα συνεχίσει να διατηρεί την μορφή του. Αναλόγως της μοτοσυκλέτας και των διαστάσεων, το mousse χωρίς αέρα προσομοιάζει περίπου 1,5bar πίεσης που είναι αρκετό για να κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες ή να μην ξεπερνάς τα 80χαω, όπως λέει η RISEMOUSSE για να φτάσεις είτε στον προορισμό σου, είτε σε σημείο που θα μπορείς να το επισκευάσεις.
Στην ερώτησή μας για εκτός δρόμου χρήση, η απάντηση είναι πως δεν μπορούν να προβλέψουν την συμπεριφορά σε μία δοκιμασία όπως του Mega Test, καθώς ξεφεύγει από τον μέσο όρο, αλλά η διέλευση από χωματόδρομο δεν θα ήταν πρόβλημα και μας προσκάλεσαν να τα δοκιμάσουμε. Ο χρόνος θα δείξει αν το επόμενο Mega Test του περιοδικού θα είναι η πρώτη τους παγκοσμίως σκληρή δοκιμή, καθώς η RISEMOUSSE δεν αναμένει να το βγάλει στην παραγωγή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022.

Η βασική διαφορά του νέου mousse με όλα όσα ξέρουμε από αυτά που χρησιμοποιούνται στο χώμα, είναι η μετέπειτα επεξεργασία με εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες ώστε ο αφρός να αποκτήσει μόνιμη «μνήμη». Έτσι κι αλλιώς αυτός είναι ο τρόπος κατασκευής, όμως για πρώτη φορά η αλλαγή του υλικού συνδυάστηκε με τόσο χαμηλές θερμοκρασίες ψύξης, ισχυροποιώντας τους δεσμούς σε μοριακό επίπεδο. Μία άλλη διαφορά είναι οι μεγάλες εγκάρσιες αυλακώσεις που επίσης επιτρέπουν την καλύτερη κίνηση του αέρα, μέσα στον αεροθάλαμο. Πρόκειται για μία λύση που αν αποδειχτούν στην πράξη όλα όσα λέει, θα δώσει την ευκαιρία σε όποιον το επιλέξει να έχει μικρότερο ρίσκο από απώλεια πίεσης με μικρές παραχωρήσεις.


Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom