Βαλεντίνο Ρόσι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Valentino Rossi: “Η ζωή του paddock έχει τελειώσει για μένα”

Από τον BikerSpirit

Ο Valentino Rossi μιλά για τη σχέση με τους οπαδούς στο paddock και στην καθημερινή ζωή.

Ο Valentino Rossi στο Phillip Island έφτασε σε ένα επικό ρεκόρ: 400 εκκινήσεις GP.


Παρακάτω είναι τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης διάρκειας 20 λεπτών που έδωσε ο Γιατρός στο Motogp.com

«Είναι ένας απίστευτος αριθμός. Όταν αρχίζεις να μετράς, 1 έως 400 είναι πολλά! Ένα πολύ, πολύ μακρύ ταξίδι. Είμαι πολύ περήφανος για την καριέρα μου, μου αρέσει. Ήταν ο σπουδαίος δρόμος της ζωής μου που ήθελα από τότε που ήμουν δέκα ή δώδεκα χρονών».

Με 24 σεζόν, είναι ο μοναδικός οδηγός που κέρδισε με δίχρονη μοτοσυκλέτα 500cc, τετράχρονη 990cc, 800cc και 1000cc.


«Στην αρχή μου άρεσε να είμαι στα paddock.
Είχα πολλούς φίλους και όλα ήταν ευκολότερα, είχατε περισσότερη ελευθερία. Οδηγούσαμε τα σκούτερ μας, κάναμε σούζες, πειράζαμε τα σκούτερ για να πηγαίνουν ποιο γρήγορα. Ήταν σαν ένα δεύτερο σπίτι. Τα πράγματα έχουν αλλάξει, έχουν γίνει πιο δύσκολα τα τελευταία χρόνια. Είναι βέβαια καλύτερα για τους οπαδούς γιατί απολαμβάνουν περισσότερη διασκέδαση, αλλά για μένα η ζωή του paddock έχει τελειώσει. Η μετάβαση στο γκαράζ από το τροχόσπιτο είναι ένας αγώνας. Τώρα η ζωή μου είναι περιορισμένη στο τροχόσπιτο και στο γκαράζ(box)».


Η ζωή του έχει αλλάξει όχι μόνο στο paddock αλλά και εκτός. Η δημοτικότητα του έχει επίσης μειονεκτήματα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής του.


« Στην αρχή ήταν δύσκολο να δεχτείς ότι η ζωή σου είχε αλλάξει. Είναι αλήθεια ότι έχεις γενικά πολλά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, εάν πηγαίνετε σε ένα κατάστημα, δεν χρειάζεται να περιμένεις ή το κατάστημα κλείνει μόνο για σένα. Αλλά μερικές φορές δεν μπορείς να ζήσεις μια κανονική ζωή … Για τα πρώτα τέσσερα ή πέντε χρόνια, μερικές φορές υπέφερα. Δεν ήταν εύκολο. Όταν ήθελα να πάω να δω μια ταινία, για παράδειγμα. Αλλά συνήθισα σιγά σιγά. Προσπάθησα να ζήσω μια φυσιολογική ζωή, όσο φυσιολογική μπορεί να είναι


Μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου του περνάει στην Ταβουλλία και στο Ranch με πολλούς ανθρώπους να τον προστατεύουν.


«Είναι καλύτερα που ζω στην
Ταβουλλία , δεν εννοώ ότι είναι εντελώς φυσιολογικά, αλλά οι άνθρωποι στην περιοχή δεν με ενοχλούν επειδή είναι συνηθισμένοι να με βλέπουνε. Έτσι μπορώ να πάω στο εστιατόριο. Αλλά αν βγω παραέξω από 20 χιλιόμετρα τα πράγματα αλλάζουν»


Από την άλλη όμως οι οπαδοί είναι η μεγαλύτερη κατάκτηση της καριέρας του.

«Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, έκανα κάτι που παρέμεινε στην καρδιά των ανθρώπων, ειδικά των οπαδών μου. Για παράδειγμα, όταν άλλαξα από τη Honda στην Yamaha ή όταν επέστρεψα από τη Ducati στην Yamaha και άρχισα να αγωνίζομαι ξανά. Ή το κακό αποτέλεσμα του 2015, όταν έχασα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Οι οπαδοί μου δεν έχουν ξεχάσει αυτά τα πράγματα. Και παρόλο που δυστυχώς είναι πιο δύσκολο για μένα να κερδίσω ή να είμαι ανταγωνιστικός, οι οπαδοί μου με υποστηρίζουν όλο το χρόνο


Ο Valentino Rossi βρίσκεται αντιμέτωπος με οδηγούς “νέας γενιάς”. Μετά από 24 σεζόν ο γιατρός ζει τις μη αναστρέψιμες αλλαγές του χρόνου.


Οι αλλαγές από το ξεκίνημα του μέχρι σήμερα είναι τεράστιες όπως λέει και ο ίδιος: «Αν σκεφτείτε τα 500cc το 2001, η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει εντελώς. Πρώτα από ‘όλα πρέπει να αλλάξεις το στυλ για να φέρεις τη μοτοσυκλέτα στα όριά της. Τα πρωτότυπα απαιτούν περισσότερη φυσική προετοιμασία, ” το όριο είναι πολύ υψηλότερο από το 2005 … Ξέρετε ότι η επόμενη γενιά είναι πάντα ισχυρότερη και είναι πιο επαγγελματίες … Έχουν κάνει περισσότερη προσπάθεια και έχουν μια τέλεια ζωή. Τρώνε καλά, δεν πίνουν και κοιμούνται νωρίς. Για να είσαι στο MotoGP, πρέπει να γίνεις περισσότερο αθλητής.»

«Εγώ ξεκίνησα με μια γενιά όπου οι οδηγοί έκλειναν την ημέρα του αγώνα με μπύρες, κάπνισμα και ξενύχτι»

«Παλιότερα το κύριο πράγμα ήταν να οδηγήσω μια μοτοσικλέτα και στη συνέχεια οι συνεντεύξεις. Τώρα συμβαίνει το αντίθετο. Πριν ήταν πολύ διαφορετικό. Νομίζω ότι είναι θετικό, επίσης επειδή τώρα αν είστε fan του MotoGP μπορείτε να παρακολουθήσεις τα πάντα από την Πέμπτη το απόγευμα. Στη δεκαετία του 1990, αν ήσασταν τυχερός, έβλεπες τον αγώνα».


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Valentino Rossi: “Το μέλλον μου στο MotoGP εξαρτάται από την ταχύτητα μου”

Από τον BikerSpirit

Ο σούπερ σταρ του MotoGP, Valentino Rossi, μίλησε λίγο πριν το φινάλε της σεζόν στη Βαλένθια και εκφράζει τις απόψεις του για της σεζόν που πέρασε αλλά και για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα συνεχίσει την καριέρα του μετά το 2020 στο MotoGP.


Ήδη στη Μαλαισία, ο οδηγός της Yamaha, Valentino Rossi ανακοίνωσε: «Κατά την διάρκεια της επόμενης σεζόν, θα εξετάσω αν θα συνεχίσω μετά το 2020. Ίσως σταματήσω μετά την επόμενη σεζόν. Η απόφαση εξαρτάται από τα αποτελέσματα της επόμενης σεζόν», εξηγεί ο Ιταλός σε συνέντευξή του στο MotoGP.com: «Όλα εξαρτώνται από τα αποτελέσματα, αν είμαι ταχύτερος από ότι ήμουν φέτος και μπορώ να αγωνιστώ για βάθρα, θα προσπαθήσω να συνεχίσω. Εάν όχι, θα δούμε τι θα κάνω. Όλα εξαρτώνται από την ταχύτητά μου».


Για την σεζόν μέχρι στιγμής, ο εννέα φορές πρωταθλητής παραδέχεται ειλικρινά: «Ήταν μια δύσκολη σεζόν και περιμέναμε περισσότερα … Δεν ήμουν αρκετά δυνατός και δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Δεν αισθάνομαι άνετα στην μοτοσυκλέτα, γι ‘αυτό θα έλεγα ότι βρισκόμαστε σε μια δύσκολη φάση. Τα αποτελέσματά μας μιλούν από μόνα τους ».

«Το πρώτο πρόβλημα για το οποίο έχω μιλήσει συχνά με τους μηχανικούς μου ήταν τα ηλεκτρονικά, γιατί όταν αλλάξαμε το πρότυπο ECU από την Magneti Marelli, Ιάπωνες μηχανικοί μας είχαν αρχικά προβλήματα με αυτό, ήταν σαν μια νέα γλώσσα που πρέπει να μάθουν ».


«Η δεύτερη περιοχή είναι ο κινητήρας»,
προσθέτει ο Rossi, προτρέποντας: «Πρέπει να αυξήσουμε την ιπποδύναμη και να ενισχύσουμε την ανάπτυξη του κινητήρα, αλλά χρειάζονται χρόνο και χρήμα. Συνεχίζουμε να ανταλλάσσουμε ιδέες με τους μηχανικούς και φαίνεται επίσης να καταλαβαίνουν ότι απαιτούνται επιπλέον προσπάθειες και πόροι, όπως και οι αρμόδιοι μηχανικοί για να κλείσουν το χάσμα στην κορυφή. Εάν συνεχίσουμε όπως κάναμε μέχρι τώρα, δεν θα πετύχουμε ποτέ. Χρειαζόμαστε κάτι μεγαλύτερο και πρέπει να κάνουμε περισσότερα.»


Ωστόσο, ο 40χρονος γνωρίζει επίσης ότι έχει περισσότερα προβλήματα σε σχέση με τους ομόσταυλος του την Yamaha, Maverick Vinales και Fabio Quartararo. «Προφανώς χρειάζομαι κάτι διαφορετικό από τους άλλους δύο γιατί έχασα την υψηλότερη ταχύτητα σε σύγκριση μαζί τους» εξηγεί ο Rossi, επαινώντας τον συμπαίκτη του και τον πρωταγωνιστή της Petronas Yamaha: «Οδηγούν καλύτερα από μένα και προφανώς είναι καλύτεροι. Μοιάζουν καλύτεροι με την φετινή μοτοσυκλέτα και είναι επίσης γεγονός ότι και οι δύο, ο Maverick και ο Fabio είναι πραγματικά πολύ, πολύ δυνατοί οδηγοί.»


«Νομίζω ότι ορισμένοι άνθρωποι ανέμεναν ότι ο Quartararo θα είναι ανταγωνιστικός από την αρχή, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό»
, πρόσθεσε. «Ξεκίνησε από το μηδέν και αυτό δείχνει ότι η εμπειρία είναι συχνά ένα πλεονέκτημα, αλλά όχι πάντα. Ήταν σε θέση να οδηγήσει την μοτοσυκλέτα με καλό τρόπο από την αρχή, ήταν ακριβής και ισχυρός στα φρένα. Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με το εξαιρετικό του ταλέντο. Είναι σημαντικό για την Yamaha ότι ο Quartararo θα βρίσκεται στο M1 και στο μέλλον.»

Δείτε το VIDEO με ολόκληρη την συνέντευξη:

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Όλα έτοιμα για τα 100 χιλιόμετρα των Πρωταθλητών στο ράντσο του Valentino Rossi

Από τον BikerSpirit

Αυτό το Σαββατοκύριακο θα γίνει ο αγώνας 100Km Champions, που διοργανώνει ο Valentino Rossi στο ράντσο του.

Θα υπάρχουν 42 οδηγοί που θα συμμετάσχουν στην έκτη αυτή εκδήλωση, με πρωταγωνιστή τον Valentino Rossi.

Αυτό το Σαββατοκύριακο γιορτάζεται η έκτη έκδοση του 100Km Champions, ο αγώνας που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Motor Ranch του Valentino Rossi . Σε αυτή την έκδοση θα συμμετάσχουν 42 αναβάτες, ο οποίος θα ξεκινήσει επίσημα το Σάββατο το πρωί.

Οι oοδηγοί που θα συμμετέχουν εκτός από τον Valentino Rossi, θα είναι μαζί του οι Lorenzo Baldassarri, Enea Bastianini, Marco Bezzecchi, Stefano Manzi, Luca Marini, Andrea Migno, Franco Morbidelli, Stefano Nepa, Mattia Pasini, Marcos. Ramírez, Celestino Vietti, Matteo Ferrari, Lorenzo Bartalesi, Elia Bartolini, Marco Belli, Mattia Casadei , Francesco Cecchini, Filippo Fuligni, Lorenzo Gabellini, Alessandro Gramigni, Alessandro Nocco, Luca Ottaviani, Bradley Ray, Michael Rinaldi , Luca Vitali, Tom Ward, Kevin Zannoni, Dominique Aegerter (που θα τρέξει την επόμενη σεζόν στην MotoE), Augusto Fernández, John McPhee, Tito Rabat, Alex Rins, Joe Roberts , Tatsuki Suzuki, JD Beac (από το Αμερικανικό AMA), Thomas Chareyre (Supermotard), Sammy Halbert (Flat Track), ο (5 φορές νικητής του ΤΤ Isle of Man) Ian Hutchinson, Bradley Ray (από το Βρετανικό BSB), Maria Herrera (ΜΟΤΟΕ) και Beatriz Neila (WorldSSP300).

Αύριο το πρωί, οι 42 αναβάτες που θα συμμετάσχουν σε αυτόν τον αγώνα θα χωριστούν σε τέσσερις ομάδες για ελεύθερες δοκιμές. Το απόγευμα θα γίνει η κατάταξη που θα αποφασίσει την αρχική σειρά του αγώνα της Κυριακής, ο οποίος θα ξεκινήσει στις 2 το απόγευμα.

Η φετινή έκδοση παρουσιάζει σημαντική αύξηση στους οδηγούς σε σύγκριση με πέρυσι, όπου συμμετείχαν 28 οδηγοί. Το 2018, το ζευγάρι που σχηματίστηκε από τους Valentino Rossi και Franco Morbidelli πήρε τη νίκη σε αυτόν τον αγώνα, μετά από έναν αγώνα μέχρι το τέλος ενάντια στους Lorenzo Baldassarri και Mattia Pasini , οι οποίοι τερμάτισαν στη δεύτερη θέση.

 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Eιναι δύσκολη η ζωή για εμάς τις φίρμες...
Ναι φίρμα είσαι,αλλά Ταϊβάν η Κίνα δεν ξέρω...


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ναι φίρμα είσαι,αλλά Ταϊβάν η Κίνα δεν ξέρω...


Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι μλκς...RollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μετά από έντονο συναγωνισμό ως τον τελευταίο γύρο Rossi και ο αδελφός του κέρδισαν τους Morbidelli και Migno στον αγώνα που γίνεται παραδοσιακά στον ράντσο του “γιατρού”

Στον αγώνα που πραγματοποιείται τα τελευταία 6 χρόνια τέτοια εποχή, αγωνίζονται αναβάτες της ακαδημία VR46, αλλά και πολύ ακόμη επαγγελματίες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι πρωταγωνιστούν σε διάφορα είδη αγώνων μοτοσυκλέτας. Φέτος οι συμμετοχές έφτασαν τις 42, μεταξύ αυτών οι Franco Mrbidelli, Tito Rabat, Mattia Pasini, Andrea Migno.



Πρόκειται για έναν αγώνα dirt track αντοχής με ομάδες που αποτελούνται από δύο αναβάτες. Φέτος ο Rossi με τον Marini ήταν οι μεγάλοι νικητές, με τους Morbidelli και Migno να τερματίζουν δεύτεροι, ενώ το αμερικάνικο δίδυμο, JD Beach και Halbert συμπλήρωσαν το βάθρο.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... παρ΄ολο το απιστευτο ταλεντο δυστυχως δεν εδειξε το αντιστοιχο ηθος και ανωτεροτητα που θα αρμοζε στο πολυπληθες κοινο του , η μικροψυχια και ο φανφαρισμος του σε πληρη επαρση και κακιστο παραδειγμα για μελλοντικους νεους οδηγους ........ κριμα....!

https://ytcropper.com/cropped/Yc5de53e2a523ee
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
..... παρ΄ολο το απιστευτο ταλεντο δυστυχως δεν εδειξε το αντιστοιχο ηθος και ανωτεροτητα που θα αρμοζε στο πολυπληθες κοινο του , η μικροψυχια και ο φανφαρισμος του σε πληρη επαρση και κακιστο παραδειγμα για μελλοντικους νεους οδηγους ........ κριμα....!

https://ytcropper.com/cropped/Yc5de53e2a523ee
Αν μιλάς για αυτό που έκανε στον μικρό, θα σου πω(όχι μόνο εγω) ότι δεν του έκανε τίποτε εμπρός σε όσα μυρια έχει προκαλέσει με την βλακεία του (γιατί ως οδηγος κεντάει) επειδή είναι παλιοχαρακτήρας και δεν ξέρει τι σημαίνει ευ αγωνίζεσθαι ουτε να χάνει έχει μάθει.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν μιλάς για αυτό που έκανε στον μικρό, θα σου πω(όχι μόνο εγω) ότι δεν του έκανε τίποτε εμπρός σε όσα μυρια έχει προκαλέσει με την βλακεία του (γιατί ως οδηγος κεντάει) επειδή είναι παλιοχαρακτήρας και δεν ξέρει τι σημαίνει ευ αγωνίζεσθαι ουτε να χάνει έχει μάθει.



Ακριβώς
Η συγκεκριμένη σκηνή με την κλωτσιά - σπρώξιμο ηταν το αποτέλεσμα τόσων γύρων που ο mm ,ενω είχε την ταχύτητα δεν έκανε τον αγώνα του.
Αλλά έμενε μπροστά απο τον vale κλείνοντας γραμμές και κόβοντας φόρα ,για να μείνει μπροστά και να πάρει τον τίτλο τελικά ο καλός τού.
Τότε μιλούσαν για ισπανική συμμαχία στα gp,πραγμα που λίγο πολύ επιβεβαιώθηκε την επόμενη χρονιά.
Του χρονου για τι θα μιλάμε??
Για αδελφική συμμαχία??
Σε παλιότερες δηλώσεις του ο mm είχε πει όταν ο μικρός είχε παει στην moto3 ,
- περιμένετε και θα τον δείτε, αυτά που κάνω εγώ δεν είναι τίποτα.
Λέγοντας αυτά ο mm προετοίμαζε το έδαφος για ομάδες ώστε να τον φέρει εκεί που θέλει.
Φυσικά με τα λογια μονο δεν γίνεται τίποτα.
Ο μικρός marquez δεν είναι αμπαλος.
Αλλά mm δεν είναι.
Ο οποίος mm τον έφερε με τις μηχανορραφίες που αναφέραμε σε άλλο θέμα εκεί ακριβώς που ήθελε,με τις ευλογίες repsol,dorna,fim.
Εκτός αν κάποιοι πιστεύουν οτι δεν θα παίξει φανερά η όχι τόσο φανερά συνεργασία μεταξύ τούς, γιατί αλλιως ποιος ακούει την μαμά marquez να αφήνει νηστικό τον μικρό στο σπίτι.
Ο ίδιος ο marquez έχει δηλώσει αριθμολαγνος και στατιστικόλάγνος.
Θέλει διακαώς να περασει σε απόλυτα νούμερα ,τίτλους, πολ ποζισιον,ταχύτερους γύρους ,ονειρεύεται ( είχε πεί )την δική του δυναστεία.
Δεν κατάλαβα τοτε τι εννοούσε, τωρα ε την έλευση του μικρού στην ίδια ομάδα μάλλον είναι ηλίου φαεινοτερο τι εννοούσε.
Μπορεί να τα καταφέρει σε πολλά η σε πολλές κατηγορίες στατιστικής,σε μερικές κατηγορίες δεν θα κοντέψει ποτέ.
Να πιάσει τους τόσους οπαδούς, φίλους, φιλάθλους ,tifozi του vale.
Και να πάρει τιτλο με δυο διαφορετικές ομάδες.
Άντε το δεύτερο μπορεί να γίνει αν παει στην LCR HONDA με φουλ εργοστασιακή υποστήριξη.
Το πρωτο όμως ποτέ
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν μιλάς για αυτό που έκανε στον μικρό,........

Γενικως μιλαω ...... απο πολυ παλια μου την εδινε ο φανφαρισμος του στις συνεντευξεις που εδινε, η μεμψιμοιρια του και οι εμμεσες ψυχολογικες πιεσεις και αναφορες για τους αλλους οδηγους, που τους ειχε στο χερι ....!cdefghigi

Ακριβώς.......Η συγκεκριμένη σκηνή με την κλωτσιά ..............

Εχεις δικιο μην κουραζεσαι , οταν θα ερθει η ωρα του Μαρκεθ θα τον κρινουμε και αυτον. Αυτην την στιγμη ομως αποδεικνυεται οτι και δυνατοτερη μοτοσυκλετα εχει αλλα και παιζει οδηγικα την γατα με τον ποντικο οποιονδηποτε οδηγο .... και ο Ροσσι δεν ηθελε να το πιστεψει βεβαια. Το δικιο ειναι με το μερος του ισχυρου ομως δυστυχως , εξ αρχαιοτατων χρονων .... και σε μας τους ρωμαιους θεατες μας αρεσει η ευγενης αμιλλα ....!Hammer Smash
 
Top Bottom