Θέλω και εγώ να γράψω δύο πράγματα για το θέμα μιάς και με απασχολεί,
1. Όσον αφορά την ποιότητα του οδοστρώματος του επαρχιακού δεν θα πρέπει να μας απασχολεί διότι ούτε μπορεί να αλλάξει άμεσα και ούτε είναι κάτι που περνά από το χέρι μας. Όσο και να στεναχοριώμαστε, όσο και να χτυπιώμαστε είναι η πικρή αλήθεια ότι δεν αλλάζει. Οπότε, κατ'εμέ πάμε παρακάτω, δηλ. στο ότι έχουμε ένα καλό εθνικό δίκτυο που δεν το έχουν οι άλλες βαλκανικές χώρες (αυτό είναι αλήθεια) αλλά θα πρέπει μέσα από μία κομβική ιστοσελίδα να παρέχεις λεπρομερής πληροφορίες και για το κόστος και την τοποθεσία των διοδίων, τον τρόπο πληρωμής, σταθμούς εξυπηρέτησης, κλπ.
2. Το μέγιστο που χρειάζεται να διασχίσεις για να βρεις θάλασσα από οποιοδήποτε σημείο της ηπειρωτικής χώρας μας είναι 137χλμ. Άρα συνδυάζει βουνό και θάλασσα. Να ένα μοναδικό πλεονέκτημα το οποίο αν το προσθέσεις με τη καλή Ε.Ο φτάνει ο ξένος σε οποιοδήποτε σημείο γουστάρει για να αρχίσει να διασχίζει την διαδρομή που έχει επιλέξει.
3. Από όσο έχω καταλάβει η Ελλάδα για τους ξένους είναι ο παράδεισος των χωμάτινων διαδρομών. Να γνωρίζετε ότι στο κομμάτι αυτό μας ανταγωνίζεται η Αλβανία-κλείνει η παρένθεση-. Και εδώ θα μπορούσε να υπάρχει χάρτης με τις ομορφότερες και πιό ευκολοπροσβάσιμες διαδρομές.
Συνοψίζοντας, έχω την πεποίθηση ότι μας λείπει η οργάνωση δηλ. 1.καταγραφή, 2.ομαδοποίηση, 3.προώθηση-προβολή. π.χ αρχικά καταγράφεις όλες τις διαδρομές, μετά τις ομαδοποιείς με οποιοδήποτε κριτήριο θες, (χωμάτινη, ασφάλτινη, ορεινή, δύσκολη, δασική, παραθαλάσσια, τουριστική, ιστορική) και τέλος την προωθείς με οργανωμένο τρόπο σε πολλές γλώσσες, σε ηλεκτρονικό μέσο με κατανοητό και σύγχρονο τρόπο. φαντάζομαι κάτι σας το car.gr αλλά να βρίσκεις διαδρομές. Με το καιρό κάποιες διαδρομές θα προτιμούνται περισσότερο οι οποίες και θα πρέπει η τοπική κοινωνία να τις εκμεταλλευτεί ανάλογα.