Τα ειπες ολα ΑγγελεΕν δυνάμει ενδιαφέρον μοντέλο, απλά περιμένω και τις απόψεις των πρώτων ιδιοκτητών. Αν μη τι άλλο ο κινητήρας γνωστός ....
Με εξέπληξε (αρνητικά) η αρχική του τιμή καθώς τα Suzuki συχνά προσφέρουν υψηλό VFM.
Καθώς το XR δεν με εντυπωσίασε και πολύ θετικά σε test ride, παρακολουθώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη προσφερόμενων στην κατηγορία.
γράψε αν θες μερικά πράγματα παραπάνω πάνω σε αυτό.Εν δυνάμει ενδιαφέρον μοντέλο, απλά περιμένω και τις απόψεις των πρώτων ιδιοκτητών. Αν μη τι άλλο ο κινητήρας γνωστός ....
Με εξέπληξε (αρνητικά) η αρχική του τιμή καθώς τα Suzuki συχνά προσφέρουν υψηλό VFM.
Καθώς το XR δεν με εντυπωσίασε και πολύ θετικά σε test ride, παρακολουθώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη προσφερόμενων στην κατηγορία.
"Oπως εγώ....Γνωμες για μηχανακι που ακομη δεν βγηκε στους δρομους δεν ειναι ευκολο να υπαρξουν.
Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι η κατηγορια sport touring επανερχεται δυναμικα.Το μεταξονιο και το χαμηλο κεντρο βαρους φαινεται οτι θα το βοηθαει πολυ στα στροφιλικια.Ο κινητηρας του οσο δυνατος χρειαζεται.Η αποσταση απο το εδαφος του δινει καποιο πλεονεκτημα στους πιο δυσβατους δρομους.Σχεδιαστικα μου αρεσει πολυ και εχω δει αρκετα βιντεακια.
Με προβληματιζει λιγακι η θεση οδηγησης για καποιον με θεμα στα γονατα.
Γνωμες για μηχανακι που ακομη δεν βγηκε στους δρομους δεν ειναι ευκολο να υπαρξουν.
Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι η κατηγορια sport touring επανερχεται δυναμικα.Το μεταξονιο και το χαμηλο κεντρο βαρους φαινεται οτι θα το βοηθαει πολυ στα στροφιλικια.Ο κινητηρας του οσο δυνατος χρειαζεται.Η αποσταση απο το εδαφος του δινει καποιο πλεονεκτημα στους πιο δυσβατους δρομους.Σχεδιαστικα μου αρεσει πολυ και εχω δει αρκετα βιντεακια.
Με προβληματιζει λιγακι η θεση οδηγησης για καποιον με θεμα στα γονατα.
τι νεα ???? ολα καλά ???? τα παιδιά η γυναικα ?????"Oπως εγώ....
Γι αυτο το ανεφερα."Oπως εγώ....
Λιγο κορωνοιο αλλα το παλευουμε.τι νεα ???? ολα καλά ???? τα παιδιά η γυναικα ?????
Πλέον κατά τη γνώμη μου υπάρχει επιλογή.Μακριά από ΧR κι ας είναι με πατίνι....
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σύμφωναωω !!!Πλέον κατά τη γνώμη μου υπάρχει επιλογή.
Εκεί που το gen 2 το παίρνεις κάπου εκεί και αμφιβόλου καταστάσεως ,πας Σουζούκι ή γιαμαχα κούτα και τα δύο .
Πολλά τα λ7 για μεταχειρω και χρυσό να είναι .
Βέβαια αυτά αποτελούν προσωπική άποψη ,κάποιος μπορεί να πα'να δώσει και 18 για ένα μεταχειρω ,εγώ όχι πάντως.
γράψε αν θες μερικά πράγματα παραπάνω πάνω σε αυτό.
To εχω οδηγήσει αρκετά, συμφωνώ εν κατακλείδει μαζί σου ντάκτα, με ξένισε αρκετά η συμπεριφορά του στις χαμηλές, βλέπε ορεινή διάβαση και το μανουβράρισμά του στην κίνηση η δε πίσω σέλα για την Νίκη για γέλια, η γελάδα είναι κατά κράτος πιο ευκίνητη στην κίνηση, να χώραγε κιόλας....Με τις απολογίες μου στον Μάνο που γράφω για άλλο μοντέλο από αυτό του τόπικ (τουλάχιστον είναι ένας από τους ανταγωνιστές του στην ίδια κατηγορία).
Έκανα test ride το XR πρώτης γενιάς από την Motion & Style οπότε το πήγα πάνω κάτω στην προέκταση της Κατεχάκη και μπόρεσα να το ανοίξω και ολίγον.
Από την αρχή μου έκατσε αρκετά άσχημα η κατανομή βάρους του η οποία φέρνει το κέντρο βάρους ψηλά - δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ μηχανάκι όπως π.χ. το Κ1300s που αγόρασα μετά, αν και η αίσθηση του 2ου ήταν καλύτερη παρόλο που είναι καμιά 15 κιλά βαρύτερο.
Σαφέστατα και υπήρχε αρκετά σοβαρό θέμα με τους κραδασμούς περί τις 5k στροφές - σε σημείο δηλαδή που θα ήταν αρκετά αισθητό σε σχετικά νόμιμες ταχύτητες ταξιδίου με 6η σχέση. Από ότι έχω διαβάσει, αυτό βελτιώθηκε αισθητά στην επόμενη γενιά αλλά για 4κύλινδρο μοτέρ μου έκανε εντύπωση και δεν γνωρίζω αν εξαλήφθηκε εντελώς και πως.
Το δούλεμά του το έννοιωσα γενικότερα ολίγον άγριο και κάπως "brutal" υπέρ του δέοντος για μηχανή που θα την προόριζα για sport touring χρήση και όχι για ξύσιμο.
Η όλη αίσθηση του δεν με εντυπωσίασε και γι αυτό άλλωστε δεν προχώρησα στην αγορά.
Από επιδόσεις μια χαρά ήταν αν και η προηγούμενη μεγάλη που είχα ήταν ένα Busa οπότε .........