<p>Πρόκειται για δύο ελληνικές «πρωτιές»: είμαστε μεταξύ των πρώτων στη φορολογία καυσίμων, αλλά και των τελών κυκλοφορίας στα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού.</p>
www.kathimerini.gr
Σε απόλυτα νούμερα είμαστε η δεύτερη ποιο ακριβή χώρα σε τέλη κυκλοφορίας στην ευρωζώνη.
Με την διαφορά ότι στα πολιτισμένα κράτη υπολογίζουν αξία και ίππους.
Άρα ένα δίλιτρο που έχει εμπορική αξία σαν μεταχειρισμένο 4.000€ και 120hp θα πληρώσει λιγότερο από ένα evo η ένα sti.
Στην Ελλάδα που κάθε χρόνο ,κάθε φθινόπωρο λένε πως θα κάνουν τα τέλη κυκλοφορίας αναλογικά,και όταν φθάνει η ώρα έκδοσης αυτών λένε το ίδιο παραμύθι.
Ότι δεν πρόλαβαν να περάσουν τις αλλαγές.
Εντάξει έχω βαρεθεί να το ακούω.
Είχα το IMPREZA,την Χρυσή εποχή του πάρτε μεγάλα αυτοκίνητα .
Όντας τριτεκνος τότε το έφερα αφορολογητο από την Γερμανία.
280€ τότε τέλη.
Την επόμενη 350€
Για λίγο έμεινε έτσι
Μετα εκτοξεύθηκε
600€
Μετά βρήκαν και τον φόρο πολυτελείας
600+300€
Και κάπου σταθεροποιήθηκε στα 690€.
Πουλήθηκε το IMPREZA και αγοράστηκε ένα ford s max ( 7θεσιο) γιατί μεγάλωσε και η οικογένεια και ήθελα κάτι φθηνό,και να μου μείνουν και χρήματα στην άκρη .
Εν γνώση μου ξαναπήρα δίλιτρο γιατί δεν είχα σκοπό ούτε να το αγαπήσω ούτε να το κρατήσω πολύ.
Όμως σε αυτά τα χρόνια που το έχω το έχω ξαναπληρώσει στο κράτος μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας.
Οκ βγήκε σκυλί.
Ούτε βλάβες,ούτε ζημιές.
Και τρώει φόρτωμα σαν αγροτικό.
Έχω κουβαλήσει από λιπάσματα μέχρι 500 κιλά λάδι μέσα σε αυτό,ένα σκεπασμένο αγροτικό.
Αλλά είναι εξοργιστηκο.
Να βλέπεις audi , Mercedes και άλλα ,με λίγο λιγότερα κυβικά με πολλαπλάσια εμπορική αξία,με τριπλάσιους και ίππους να πληρώνουν σφως λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από τον δικό μου τον κουβά.
Πλέον αν αρχίσουν να φεύγουν τα παιδιά ίσως από φέτος θα του δώσω σουτ ,γιατί αν και είναι σκύλος και κάνω και άλλες δουλειές ( χωράφια κλπ) είναι μεγάλο και πληρώνω τζάμπα νταβατζιλικι