Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Στην Ιαπωνία δεν τα κυκλοφορούν πολύΓιατί σταθήκατε στην παραποίηση κι όχι στο τι καβαλάει η παρέα;
Αυτό με νοιάζει σαν μοτοσυκλετιστή.
Την παλευουν ακόμα με δίχρονα που έχουν στην πένα!!
Εμείς άντε κανένα καθαρό για χώμα.
Στα άλλα έχουμε/είχαμε βγάλει τα μάτια..
Εχω έναν γείτονα που έκανε Ιαπωνία για κάποια χρόνια και παντρεύτηκε Γιαπωνέζα.
Πριν έρθουν Ελλάδα με τα λεφτά που μαζεψε έκοβε βόλτα στις πυλωτές των πολυκατοικιών και ρωτούσε για μηχανάκια 5-6 ετών τότε με 2000-3000 χλμ. αν τα πουλάνε. Έφερε ένα κοντέινερ με τέτοια και άνοιξε μαγαζί μεταχειρισμένων πριν αλλάξει ο νόμος.
Κάποια του έχουν μείνει ακόμη. Έχει ένα ΚΑΤΑΝΑ 750 άριστο! Αλλά δεν μπορεί να του βγάλει πινακίδες.
Απο ότι μου έλεγε οι Ιάπωνες έχουν εξαιρετικά περιορισμένο ελεύθερο χρόνο. Το Commuting τους γίνεται με τα τρένα, οπότε τους μένει ένα ΣΚ το τρίμηνο να κάνουν μια βόλτα. Και τα μηχανάκια δεν γράφουν χλμ. Τα έχουν παρατημένα να πιάνουν σκόνη μέχρι να πάει κάποιος έμπορας να τα μαζέψει για ένα κομμάτι ψωμί και να τα στείλει σε τρίτες χώρες (πλέον προς Αφρική μεριά), και αυτοί να πάρουν καινούριο μοντέλο να κάθεται.
Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί τα αγοράζουν;
Επειδή μπορούν!
Θα αναρωτηθεί κανείς για ποιόν λόγο ερχόταν μεταχειρισμένα 250άρια και 400άρια και όχι μεγαλύτερα;
Επειδή τα διπλώματα στην Ιαπωνία για πάνω απο 400 κυβικά είναι πολύ δύσκολα. Οπότε ο κύριος όγκος είναι μέχρι εκει.
Τελευταία επεξεργασία: