Καλύτερη από καινούργια (θα εξηγήσω τι εννοώ παρακάτω)
Στον Γιακούμπ του μοτο-πλυσίματος βεβαίως-βεβαίως
ο φίλος είναι καλύτερος από τους καλύτερους στην Ευρωπη(δίχως υπερβολή), από αυτόν παίρνουν πληροφορίες πολλοί επαγγελματίες ανα την Ευρώπη.
Στη Σουηδία μια κεραμική κοστίζει 1000 ευρώ περίπου.
Για πες κάτι παραπάνω για την κεραμική επίστρωση;
Για πες να μαθαίνουμε και μεις
Θα τα πω συντομα (γιατί είναι παρα πολλά)
Η κεραμική επίστρωση είναι μια προστασία που ντύνει ολόκληρη την μηχανή - αυτοκίνητο με
ένα λεπτό φιλμ και δεν επιτρέπει σε ξένα σώματα να καθίσουν πάνω στο χρωμα, σε βαμμένες επιφάνειες ή στα πλαστικά μας.
Ξένα αντικείμενα εννοώ τα πάντα εκτός από αυτά που φέρει η μηχανή, π.χ πίσσα, μεταλλικά ρινίσματα από τον δρόμο, πετραδάκια, έντομα κ.α (ο,τι μπορούμε να συναντήσουμε κι να το πάρουμε μαζί μας).
Για παράδειγμα σήμερα 120 χλμ βόλτα η ζελατίνα δεν έχει ούτε ένα έντομο.
Μετά λοιπόν όταν θα θέλεις να την πλύνεις είσαι έτοιμος σε 10 λεπτά αφού με ένα πέρασμα φεύγουν όλα και ετσι στεγνώνεις αμέσως.
Υπάρχουν πολλά υλικά στο εμπόριο για αυτό τον λόγο (κεραμικής επιστρωσης) αλλά δεν είναι όλα καλά. Θέλει πολύ πολύ ψάξιμο, γνώσεις, χρόνο και χρήμα να ενημερωθεί κάποιος που θέλει να κάνει μόνος του.
Τώρα σε καταστήματα που κάνουν δήθεν κεραμική, μετά από αυτό που έζησα; θα σας πω ότι είναι σχεδόν όλα είναι φούμαρα.
Εμείς ΜΟΝΟ για το πλύσιμο με λεπτομέρειες κάναμε
10 ώρες non stop και δεν έφτασαν.
Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν κοστίζουν περί τα 100 ευρώ για το πλύσιμο. Η κεραμική κοστίζει περί τα 100+ το ένα μπουκαλακι(χρειάζονται 2 για σωστή δουλειά).
Οπότε η ουσία σε όλο αυτό είναι ότι για να πας σε κάποιον να πληρώσεις κεραμική επίστρωση σωστή θέλεις σίγουρα 500 ευρώ(το λιγότερο) αν σκεφτεί κάποιος ότι εκτός από το κόστος των υλικών χρειάζεται μια εργασία περίπου 20 + ωρών.
Αναφέρομαι στην ετοιμασία πριν το στρώσιμο της κεραμικής που είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι γιατί πρέπει να την κάνεις εργοστασιακή την μοτοσυκλετα δίχως ίχνος από οτιδήποτε.
Ο φίλος που έκανε την δικια του, την αγόρασε κούτας και σε 4 ημέρες την είχε περάσει κεραμική. Το αποτέλεσμα μετά από 16 μήνες ; Είναι καλύτερη από καινούργια (γιατί εκτός από την εμφάνιση ότι λάμπει, δεν κάθεται τίποτε πάνω) και αυτό είναι οτι σημαντικότερο γιατί η κεραμική επίστρωση είναι η προστασία της μηχανης.
Θα συμβούλευα όποιον έχει μηχανή και την γουστάρει να είναι πένα, να μπορεί να το υποστηρίξει (μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις σε περιττά άλλα έξοδα) και να πάει να την κάνει χθες. Η μηχανή θα είναι πάντα καινούργια με ότι αυτό συνεπάγεται.
Για τέλος να επισημάνω ότι μόλις την κάνεις, είναι ετοιμη για τα πιο δύσβατα βουνά,
νερά, λαγκάδια και λάσπες(αν το λέει η καρδιά σου)και μόλις επιστρέψεις σπίτι και την πλύνεις είναι πάλι πένα γιατί όλα κάθονται πάνω σε αυτό το λεπτό φιλμ προστασίας.
Εγω προς το παρών εκανα πλύσιμο ΑΨΟΓΟ στα πάντα και μια εξάμηνη(περίπου) προστασία με ένα προσωρινό φιλμ κάλυψης όλης της μηχανης. Από πλαστικά, μεταλλικά, κάγκελα προστασίας, κινητήρα και ότι άλλο υπάρχει επάνω της.
Καλή επιτυχία σε όποιον το αποφασίσει αλλά είναι κάτι το οποίο δεν θα το μετανοιωσει ποτέ. Για ότι χρειαστείτε είμαι εδώ